Монгол охин АНУ-ын уран сайхны гимнастикийн аварга болжээ | News.MN

Монгол охин АНУ-ын уран сайхны гимнастикийн аварга болжээ

Монгол охин АНУ-ын уран сайхны гимнастикийн аварга болжээ

Монгол охин АНУ-ын уран сайхны гимнастикийн аварга болжээ

Монгол охин 2021 оны АНУ-ын уран сайхны гимнастикийн улсын аварга болжээ. Түүнийг М.Мишээл гэдэг. Одоо 12 настай. Тэрбээр уран сайхны гимнастикаар дөрөв дэх жилдээ хичээллэж байгаа аж.

“Ритм” уран сайхны гимнастикийн АНУ-ын аварга шалгаруулах тэмцээнийг Индиана мужийн Индианаполис хотод зургадугаар сарын 9-13-ны өдрүүдэд зохион байгуулжээ. Авьяаслаг уран гимнастикч М.Мишээл нь ганцаарчилсан туузтай үзүүлбэрээр алтан медаль хүртсэн байна.

"Охин минь бөмбөг, тууз, саваа, чөлөөт гэсэн дөрвөн үзүүлбэрээр оролцож, нийлбэр дүнгээр наймдугаар байр эзэлсэн. Манай гэр бүл АНУ-д 14 жил амьдарч байна. Бид Калифорниа мужийн Лос Анжелес хотод амьдардаг. Улсын аварга шалгаруулах тэмцээнд оролцохын тулд 3300 км нисэх онгоцоор нисч, тэмцээндээ амжилттай орсондоо баяртай байна” хэмээн аав Б.Мөнхбилэг хэлсэн юм.

Тэрбээр “Охин маань 2019 онд анх удаа АНУ-ын аварга шалгаруулах тэмцээнд орж үзсэн. Тухайн үед байр эзлээгүй ч сайн туршлага болсон. Өнгөрсөн 2020 онд цар тахлын улмаас энэ тэмцээнийг зохион байгуулаагүй. Харин 2021 оны тэмцээнд охин минь бүсээсээ шалгарч, амжилттай оролцсон” гэв.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
58
ЗөвЗөв
10
ХөөрхөнХөөрхөн
4
ГайхмаарГайхмаар
2
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ц.Нацагдорж 2021-06-14 202.126.88.67

Монгол охин Мишээлд баяр хүргэе. Үндэс угсаагаараа, цусаараа, оюунаараа, авьяасаараа Монголыгоо дархалж яваа охин чамд их баярлалаа. Улам их амжилт хүсье. Олимп, дэлхийн аваргын төлөө цуцалтгүй тэмцэж ялалт байгуулаарай. Аав, ээжид нь мөн баяр хүргэе.

Avatar

монгол 2021-06-14 202.55.188.87

одоо яахав дээ нэгэнт л Монгол улсын төлөө аврага болоогүйгээс хойш ярих юу байна аа … учир нь юу вэ тэд бүгд л эх оронч зүрх сэтгэлтэй хүмүүс харин тэднийг хэн ийм байдалд хүргэв мэдээж Монголын одоогын төр барьж байгаа хэсэг бүлэг хүмүүс зөвхөн өөрсдөө баяжиж ард түмэнд ямар ч эрх мэдэл өгөхгүйгээр болж тэд бусад оронд очиж угтаа өөрийг нь үнэлэх оронд очиж амьдарч байгаа хүмүүс үүнд хэн буруутай вэ одоогийн Монголын төр барьж байгаа хэсэг бүлэг хүмүүс юм …

Avatar

Зочин 2021-06-14 59.153.113.251

Ямарч төртэй байсан явах хүмүүс нь явна..юм болгонд төр засгаа буруутгаж байдгаа болимоор юмаа..монгол хүн мөн бол…биш бол ч яахав…

Avatar

Nowhsnuud 2021-06-14 66.181.161.34

heniihn ni hvvhdiig ingj gargaad heniihiig ni gargadaggvi ym boldoo.ene ohinoor baharhaj bn thde baritssan ym bol bish zvgr uur hvreed bicmeet snagdlaa. Dvv maani olon ulsaas gymnastikaar mash olon tergvvn bair awsan.Anu bol zvgr uls hrn dvvg mn Asia tiwiin awarga,delhiin awargad ywj bhd mongoloos vnendee 1sh sohor zoos c haruulj bgagv.tergvvn bairiin shagnal awaad irehed ni shagnalaas ni heden % c bilee awcihsan. zvgr h**** idsen nowhsiin niigem p**a hurungutnvvdiin hvvhdvvdiig uuhshvvldg

Avatar

Matar chamd 2021-06-14 70.187.235.153

Ene ohind mongol mungu ugsun gej bicheegui baina.

Avatar

Зочин 2021-06-14 192.82.67.122

Сайн сайхан зүйлийг ч хүлээн авч чадахгүй, муу тал руу нь мушгин шүү , монгол хүний л цусанд байдаг монгол араншин юм даа.

Avatar

Зочин 2021-06-14 66.181.161.58

Монгол охид бүсгүйчүүд маш мундаг!! Монгол эмэгтэйчүүдийн дийлэнх олонх нь гайхалтай сэргэлэн, овсгоотой, хариуцлагатай, ухаалаг, авъяастай; Харин эрэгтэйчүүд маань 80 орчим хувь нь залхуу, хариуцлагагүй, сагсуу, тэнэгдүү!!!

Avatar

Зочин 2021-06-14 66.181.179.60

За бүүр АНУ-ын улсын аварга биш дээ. Өсвөр үеийнхний улсын аваргын цуврал тэмцээнүүдийн нэг нь. Бүүр улсын аварга болчихвол тив, дэлхийн тэмцээнд орох болдог юм байгаа биз. Яахав, бахархаад бичиж болох хэдий ч бас хэтрүүлээд байна шүү. Ер нь гадаадын муж, муж хоорондын ийм тэмцээнд зөндөө л монголчууд ороод амжилттай явдаг. Тэр болгоныг бичээд байвал дуусахгүй шдээ.

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.126.90.87

Ану ын аварга гэж байгаан биш үү. Үнэлж сур

Avatar

Lol 2021-06-14 70.187.235.153

Shaagaad baigaarai

Avatar

зочин 2021-06-14 66.181.178.115

гадаадад амьдрагсад эх орноосоо хишиг хүртэхээс өөр гавьяа алга. Эх орныхоо төлөө юу ч хийхгүй харин хэт улс төржилт хийж тархи угаах ажилд сайн сурсан байдаг. өөрсдөө жаргал хөөж явсан хүмүүсийг бүү давраа. тэднээс сонгуулийн санал авч мөнгөө үрээх ямар хэрэг байна аа. тэд сонгогчдын дүнд хувь эзлэхгүй шүүдээ.

Avatar

Зочин 2021-06-14 51.68.142.141

Amaa tat!!!!!!!!!!!!!!!! Gadaadaas eh orond ger buldee yavuulsan mongo manai ulsyn tosovyn 20-30%-g burduuldegiig medeh uu??!!! Cham shig ataarhag mal GAI bolj bn!!! Chi ooroo eh orondoo uy hiisen be??!!

Avatar

Mongol 2021-06-14 59.153.112.9

Чи төсвийн орлогын бүтэц бүрэлдэхүүнээ эхлээд судал.Их мэдэгчийн дүрд тоглохоо боль гадаадад ажиллаж амьдарч байгаа иргэд Монгол улс уруу чиглэсэн юальютийн урсгалд нөлөөтэй нь үнэн боловч "Монгол улсын төсвийн орлогын 20 -30 шахам хувийг "бүрдүүлдэг гэвэл энэ нь ташаа. Ойлголт болно.тэдний гэр бүрдээ илгээсэн мөнгө төсөвт ордоггүй юм. Гэхдээ эдийн засгийг дэмжих нийт эдийн засагч оруулж байгаа мөнгөний нийлүүлэлтэд зохих хэмжээний нөлөөтэй юм

Avatar

Dunkuu tolgoid 2021-06-14 84.65.13.143

Hol ochij h***. Facebook-r yavdah tegj ovdloo, ingej uheh geed bna geed guilgad chini gadaadad bdg hed chini l mongo ogdog biz de. Ta nar shig ulsaar tejeelgej tog usnii mongoo hurtel toluulj archaagui amidraagui um shuu. Ediin zasgiin haymrald orood ideh umaa ch avch chadahgui bhad chini ene hed chini heden dollar yavuuldag biz dee mal mini.

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.9.40.57

Яваандаа АНУ-ын иргэн болох юм бол ямар ч сайн хүн байгаад монгол улсад ашиггүй. Гадаадад цагаачилж байгаа Монгол хүмүүсийг сайшааж магтаж тэгэж амьдрахыг уриалах нь Монгол улсын эрх ашигт харшилна. УИХ-ын гишүүн байсан 25-р телевизийн эзэн Алтай сэтгүүлч байхдаа нэг хэсэг гадаад хүнтэй гэр бүл болсон монгол эмэгтэйчүүдийн талаар нэвтрүүлэг хийснээс болж мөн ч олон Монгол эмэгтэйчүүд гадныхантай гэр бүлж болж явсан. Муу зүүйлийн уриалж суртчилж болохгүй. Монгол хүн Монгол улсаа л хөгжүүлэхэд л

Avatar

Монгол 2021-06-14 103.57.95.166

Хүн бол эхлээд энэ дэлхийд төрсөн бодгаль нэгэн. Дараа нь энэ тэр улсын иргэн. Хэн нэг монгол хүн дэлхийд нэрээ сайнаар гаргаж байгаа бол сайн монгол хүн. Аль улсын тэн байх нь тийм ч их том юм биш дээ. Ер нь гэвэл ямар ч хүн, тэрний дотор монгол хүн , жалгын монгол хүн, Монголын монгол хүн, дэлхийн монгол хүн гэж бий. Ямар монгол хүн байх нь тэр хүний л хэр чинээнээсэн болох хэрэг дээ. Энэ охи бол баяр хүргье. Биеийн тамирын олон төрөлт тэмцээний нэг төрлөөр нь Америк улсын аврага болсон байн

Avatar

Иргэн 2021-06-14 66.181.189.152

Мундаг байна шүү монгол охин минь. Цаашид улам их амжилт хүсье. Аав ээжид нь баяр хүргэе. Гадаадад олон жил амьдарч байгаа ч гэсэн нэр төртэй сайн яваа монгол хүмүүс юм. Танай гэр бүлд сайн сайхан бүхнийг хүсье.

Avatar

Зочин 2021-06-14 192.82.82.150

Mongol oxindoo ushuu undur amjilt husie

Avatar

Зочин 2021-06-14 175.38.13.90

Монгол охин л гэх юм аль хэдийн харийн соёлтой хүн болсон. Монгол цусны охин гэвэл зохилтой.

Avatar

Монгол залуу 2021-06-14 192.82.71.159

Лав л Америкт төрсөн юм чинь Америкийн иргэншилтэй байгаа. Харин уг гарал нь монгол болохоор бахархахаас яахав. Монгол хүн гэдгээ мэддэг бол.

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.179.25.147

ийм хүүхдүүд олон буй тэд цаашдаа бүр их амжилтад хүрцгээнэ, харин монголын төр засагт монгол аав ээжтэйд нь давхар иргэншил олгох холч ухаан бодлого алга

Avatar

Zochin 2021-06-14 192.82.68.68

Mongoliinho neriig duursgasan mundag tamirchin boloroi, anjilt husye.

Avatar

Улам их амжилт хүсье ! 2021-06-14 139.5.218.69

Улам их амжилт хүсье ! Олимп, Дэлхийн аварга болоорой . Аав ээжид нь баяр хүргэе !

Avatar

Зохиолч Лувсангийн Пүрэвдорж 2021-06-14 103.57.95.166

330 гаруй сая хүнтэй улсын аврага болно гэдэг тийм ч амархан биш ээ. Тэр тусмаа уран гемнастикаар. Баяр хүргье. Сайн охин байна. Аавдаа ачтай, ээждээ энэрэлтэй сайн хүн болоорой, хүү минь.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж