Ц.Нямдорж чимээгүй болох тусмаа аюултай! | News.MN

Ц.Нямдорж чимээгүй болох тусмаа аюултай!

Ц.Нямдорж чимээгүй болох тусмаа аюултай!

Ц.Нямдорж чимээгүй болох тусмаа аюултай!

Улсын дээд шүүхийн шийдвэрээр  С.Зоригийн амь насыг хөнөөсөн хэрэгт ял шийтгэл авсан Т.Чимгээ, Б.Содномдаржаа нар батлан даалтад гараад яг нэг сар болж байна. Тэр өдрөөс буюу, тавдугаар сарын 14-нөөс хойш ЗГХЭГ-ын дарга Ц.Нямдорж сураггүй болов. Энэ нь Монголын төрд эз үү, аз уу, бүү мэд. Ямар ч байсан “айдгаа авдартаа хийсэн” хүн шиг  алга болсон байна.

Б.Хурц, Г.Эрдэнэбат нарын шүүх хурал болсны орой С.Зоригийн хэргийн материалыг төрийн нууцаас гаргаснаа жиргэж суусан Х.Нямбаатар бас таг чиг. Нууцаас гарсан материалтай нь Ц.Нямдорж, Х.Нямбаатар хоёроос өөр танилцсан хүн байгаа ч юм уу даа, байр байдлаас харвал шүү дээ.

Харин түүнийг Соёлын гавьяат зүтгэлтэн цолоор шагнаж өгөхийг Б.Хурцын эхнэр Ү.Сарнай бууж яваа Ерөнхийлөгчөөс хүссэн байна лээ. Монголын төрд байтугай, урлагийн салбарт Ц.Нямдорж шиг агуу жүжигчин, агуу найруулагч алга. Сүүлчийн ганц цамцаа урагдтал жүжиг үзүүлсэн Ц.Нямдоржийн авъяасыг нь үнэлэж, цар тахлын гамшгийг мартаж, хуруугаа цоортол өдөр өнжихгүй одон медаль гардуулж яваа Ерөнхийлөгч Х.Баттулга Ардын жүжигчин цол олгосон ч яах вэ дээ. Хүсвэл тэтгэврийн ядруухан өвгөний дүрд хувирна. Эс бөгөөс замын ус туучин давхих задарсан танхай дарга болж тоглоно.

Ү.Сарнай олон нийтийн сүлжээнд “Ерөөсөө энэ С.Зоригийг хөнөөсөн хэрэг Ц.Нямдоржийн “нууц” боллоо. Х.Нямбаатар сайдад хэлэхэд, Ц.Нямдорж ах чинь тээр жил “Газрын ойр, гарзын бага дээр…” гэж байгаад нэг их сандарч захидал бичиж байсан. Яагаа вэ, Б.Содномдаржаа, Т.Чимгээ, Ц.Амгаланбаатар нарыг яллахад айхтар сандраагүй юу. Тэгээд манай хүнд хонзогнож, Ж.Баатар генералаас өс хонзонгоо авсан шиг улс төрийг дахин хийлээ” гэжээ.

Ц.Нямдоржтой дайсагнасан болгон шоронд ордог нь бичигдээгүй хуультай. Өмгөөлөгч Л.Санжаасүрэн яалаа, генерал Ж.Баатар яалаа. Бас Б.Хурц, Г.Эрдэнэбат нар яав. Н.Номтойбаяр юу боллоо.  

Хувийн эрх ашгийг нь хөндсөн болгонтой тэр төрийн өмнөөс тооцоо хийдэг. Тэглээ гээд түүний энтертайментыг нь буруутгаж, Төрийн ордноос хөөж чадах хүн МАН-д алга. Эргээд төрхөмдөө ирсэн Н.Энхбаяр  түүнээс баривчлах үед нь зурагтаа үзээгүйн төлөө өс авч магадгүй юм. Авчиг Н.Энхбаяр ч, Ц.Нямдорж хоёр адилхан агуу жүжигчид. Ардын намын байранд У.Хүрэлсүхийн ялалтыг тэмдэглээд хундага тулгаад сууж байгаа ч юм бил үү, Монголын улс төрд үүрдийн дайсан нөхөр гэж үгүй.

Энэ хугацаанд С.Зоригийн амь насыг хөнөөсөн хэрэгтнүүд хаагуур, юу хийж явааг Х.Нямбаатарын цагдаа нар мэддэггүй ээ. Хэргийн захиалагчид нь илрээгүй тул сэжигтнүүдийн амь насыг  Монголын төр хамгаалах үүрэгтэй.

Улсын дээд шүүх Т.Чимгээ, Б.Содномдаржаа нарыг сулласан нь С.Зоригийн амь насыг хөнөөсөн хэргийг ахиад эхнээс нь мөрдөн шалга гэсэн болохоос алуурчин биш гээгүй. Тэгэхээр сэжигтнүүдийг батлан даалтад байх зуур хэргийн гэрчүүдийг ч мөн адил хамгаалалтад авах хэрэгтэй. Хэрэгт авагдсан нотлох баримтыг хэргийн алуурчид болоод захиалагчдаас хамгаалах ёстой. Г.Эрдэнэбат прокурор хоригдохын өмнөхөн хэрэгт холбоотой материалууд алга болох вий гэж анхааруулсан, сануулсан.

Тоглож байгаа хүүхэд гэнэт чимээгүй болчихвол, ямар нэгэн хэрэг тарьчихсан байдаг. Тэрэн шиг С.Зоригийн амь насыг хөнөөсөн хэрэгтнүүдийн төлөө хөлөө эцтэл, хоолойгоо сөөтөл гүйсэн Ц.Нямдорж чимээгүй болсон нь айдас хүйдэс. Ерөнхийлөгчийн сонгууль, цар тахлын гамшиг, энэ их одон медалийн угаалт, наадам зугаалга гээд олон нийтийн анхаарлыг сарниулж байгаад ар хударгаар нь юу хийж, төлөвлөж яваа бол доо. Агуу найруулагч, агуу энтертайментчин шүү дээ, базарваань. Нийтлэлч Б.Баабар нэгэнтээ “Манай үеийнхэн үхэж дуусаж байж улс төр цэвэршинэ” гэсэн шиг Ц.Нямдорж Монголын улс төрөөс зайлсан цагт  С.Зоригийн хэрэг үнэн зөвөөр тогтоогдоно.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
171
ТэнэглэлТэнэглэл
41
ЗөвЗөв
7
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

78 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

уншигч 2021-06-14 192.82.88.190

Монголын төрийг өмчилсөн хүмүүс байнаа байна.

Avatar

zochin 2021-06-14 192.82.77.61

Nyamdorj mundag hun shuu. hen ch ene hun shig duugarch chadahgui. bugdiig heldeg bolohoor humuus durgui baidag.

Avatar

Зочин 2021-06-14 103.57.95.162

Ц.Нямдорж дэндүү шударга хүн, үнэний төлөө цуцалтгүй тэмцэгч, эх оронч, ард түмний төлөө л хэнээс ч айхгүй зүтгэсээр өнөөг хүрлээ. Одоо бүр АН-ын хуйвалдагчид ялт хэргээ түүн рүү түлхэж буй нь харин өөрсдийгээ олны өмнө батлаад байна. Аргаа барахдаа аавынхаа толгойг маажив гээч болжийнэ, Сайтууд хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэл дээр хавтаст хэргээс ил болгосон 30 шахам няцаагдашгүй баримт нийтэлсэн байгаам. Хэн захиалсан, зохион байгуулсан нь баталгаатай харагдаж байдаг шүү

Avatar

zochin 2021-06-14 43.228.129.119

Хурцын хөрөнгийн эх үүсвэр шалгаач

Avatar

ҮНЭНИЙГ ХАЙГЧ 2021-06-14 202.179.15.3

ЯГ ЯГ Ц НЯМДОРЖ С ЗОРИГ АГСНЫ ХЭРГИЙН ТАЛААР МАШ ЧУХАЛ МЭДЭЭЛЭЛТЭЙ БАЙГАА ШҮҮ ЭНЭ ХҮНИЙ ХАР ХАЙРЦАГЫГ НЭЭЖ ЧАДВАЛ ЮМ АЯАНДАА ГАРААД ИРНЭ ЭНЭ ХҮНИЙ АМЬД БАЙГАА ЦАГТ МОНГОЛЫН ТӨР ЕР АМАРЫГ ҮЗЭХГҮЙЛ БОЛОВ УУ

Avatar

зочин 2021-06-14 66.181.182.130

Нэг зүйлийг ойлгох хэрэгтэй. Ер нь цэвэр улс төр гэж бөмбөрцөг дээр байдаггүй.
Үүнийг улс төрч болгон мэднэ. Тэгсэн мөртөө бохир улс төр гээд л бичихийн…
Тэгэхээр улс төр гэж юү болохыг эхлээд ойлгох хэрэгтэй л дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-14 192.82.68.136

Элбэгдоржтонгууд үхтлээ айж байгаа юм байна даа кккккк

Avatar

Зочин 2021-06-14 66.181.161.113

Ц.Нямдорж гуайн уг гарвал эрхэлж байсан ажил нь Прокурор буюу хүн яллаж шоронд явуулдаг яллагч байсан болохоор дургүйг нь хүргэсэн хүн бүрийг шоронд хийдэг зуршилтай, өс өвөрлөгч, удахгүй ахын дургүйг хүргээд байгаа УИХ гишүүн Б.Энхбаяр, Ж.Сүхбаатар нарт ямар нэр асуудал үүсгэх байх, баталгаатай

Avatar

Зочин 2021-06-14 64.119.25.138

АН-ынхан л харин төрийн эрх барьж байсан үеэ санаж дураар авирлаж, улсын херенгө рүү гар дүрж,залилан луйвар хийж байж зуулга ваа. Сэрэмжтэй бай.Шуналаа тат. Ажлаа хууль ёсоор хийх. Хэрэг хийвэл хаацайлагчид чинь үгүй болоо биз. Харин Ц.Нямдорж ,та нар шиг хэрэг зохиож, хууль бусаар тамлан,хүчээр хэрэг хүлээлгэж,,хилсээр олон жилийн ялд унагасан гэж сонсоогүй юм байна.Өөрсөд шигээ бүү сана.Хуулиа мөрдөж чадна

Avatar

Зочин 2021-06-14 150.129.142.80

ЭБЭ АМЬ ТАВИХХ ГЭЭД БАЙНУУ ДАА

Avatar

Зочин 2021-06-14 64.119.20.207

Элбэгдорж бүр айчихаж дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-14 66.181.161.118

Монголд, монголчууд үнэндээ зэвэнд идэгдэж дууслаа. Монгол төрөөс хулгай хийсэн луйварчин ерөнхийлөгч болчихоод 4 жил төрийн эсрэг ард иргэдийг турхирч, эцэс сүүлд нь төрийн одон медалийг үнэгүй болгож, хаа хамаагүй төрийн бодлого, хөгжил дэвшилд саад тотгор, хохирол учруулсан, шагналд сонирхолтой зусарч бялдууч нар завшиж, эзэндээ очоогүй шагнал, шагнагч нар бушуу монгол төрөөс зайл аа…

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.179.26.19

чи сонгочоод одоо юугаа яриад байгаа юм?

Avatar

БИ ОГТ ОЙЛГОХГҮЙ БНА 2021-06-14 76.120.132.36

ҮНЭН ГЭДЭГ ЮМ ХААНА БНА ? ХЭРЭВ ЭНЭ ҮНЭН ШУДРАГА ГЭДЭГ ЮМЫГ ОЛОХГҮЙ БОЛ ХЭРЭВ ЭНЭ ХЭРГҮҮДИЙН ҮНЭНИЙГ ОЛОХГҮЙ БОЛ БИД ЯМАР Ч НИЙГЭМ АРДЧИЛАЛ ШУДАРГА ЁСНЫ ТУХАЙ ЯРИХ ЁСГҮЙ !

Avatar

Зочин 2021-06-14 66.181.186.141

Elbegdorj, Bat-Uul 2 sejigtei. Ter yed sonin hevleleer Uul hergiin gazar malgaigaa uldeesen baisan gej ikha yariddag. Uul ugaasaa gudamjinii huligaan baisan. Zorgiin hergiin daraa Elbegdorj erunhii said bolson

Avatar

Зочин 2021-06-14 58.178.211.37

Ийм юманд хэн итгэхэв дээ, хайран цагаа үрээд л…

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-14 66.181.176.62

С.ЗОРИГИЙГ ОРОСУУДТАЙ НИЙЛЖ ОТГОНБИЛЭГ , БАГАБАНДИ НАРЫН ХАМТ АЛСАН !!! ОТГОНБИЛЭГИЙН ХҮҮ ЯАГААД НАМ ЖИМ БОЛОВ…БОД ЭРГЭЦҮҮЛ !

Avatar

Зочин 2021-06-14 54.37.136.66

Moron hurandaa gol zangilaa. Ter henii daalgavraar heregiin gazar anhan shatny uzlegiig zohih yosoor hiilgui heregiin ul moriig arilgav!!!??? Morond hen daalgavar ogov!?? Medeej Bagabandi tuunii shadar tuslahaar Sanjyn Bayar…. Huuchin Niigmiig Auylaas Hamgaalah Chekistuud oroltsson baih. Tsiiregzen generalyn huur l medej bgaa . Gevch Bat Uul mash ih sejigtei…. Elbegdorj zohion bguulsan ium biluu. Yostoi mdehgui.. Teher Moron bol zangilaa.

Avatar

Зочин 2021-06-14 37.47.205.159

Маш зов

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-14 66.181.184.142

ӨНГӨРСӨН САРД 10 – 20 ШУУДАЙ ТЭМДЭГ ТАРААСАН БИ МЭДЭЖ БАЙНА ХАРАМСАЛТАЙ НЬ ИХЭНХ НЬ ХУЛХИ

Avatar

Зочин 2021-06-14 66.181.161.58

Нямдоржийг 1980-аад оноос мэднэ. Ер нь бол ухаантай хүн лав биш, харин их хэрүүлч, явсан газраа хэрүүлийн уур амьсгал үүсгэдэг, нарийн шинжилбэл сэтгэцийн хувьд цоо эрүүл биш байхаа?!!!

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.179.26.19

дээр үеийн Дээд шүүх, Улсын поркурорд байсан хүнээс яг наад үгийг чинь сонсож бхйсан.

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.179.24.58

hun aminii heregt sejiglegdej bga humuusiig batlan daaltaar sullaj bgaad shuuj bhiig sonsoogui yum bn.

Avatar

Зочин 2021-06-14 203.91.115.49

Би бүр үүнээс сонин парадокс нээчихээд байна. БНХАУ-н зүгээс хил гаалийг чангатгасан нь ямар нэг байдлаар Нямдоржийн идэвхжилтэй давхцаад байгаа юм. Тэгээд түүнтэй давхцахаараа яалт ч үгүй Зоригийн хэрэгтэй хамаарахаас өөр аргагүй болж байгаа юм. Тун хачирхалтай.

Avatar

Зочин 2021-06-14 66.181.190.210

АН-ын туйлширсан хэсэг, хэт баруун үзэлтнүүдийн өдөөн хатгалага,ээлжит гүтгэлэг биз.Хэрэв ямар нэг байдлаар холбоотой , бага ч гэсэн үндэслэл байсан бол энэ олон жил болоход, ардчилсан ерөнхийлэгчдийн арваад жилийн ноёрхолын үед аль хэдийнээ илрэх байсан .Харин Нямдорж бол жинхэнэ эзнийг нь олох ,гүтгэлэг доромжлолоос үл шантран чадлаараа тэмцсэн ховор хүн.Дүр эсгэсэн ардчилагчид сонгуульд ялагдсан уураа энэ хүнд гаргаж байгаа ухаантай юм б**х даа.Арчаагүй новшууд.

Avatar

Зочин 2021-06-14 54.37.136.66

unen bh. Zarimdaa elbegdorj bilegt metiin humuusiin helsen ug sejigtei bdag… BILEGT Enkhsaikhan-g a*******n gej bsan bh shuu.

Avatar

Dunkuu tolgoid 2021-06-14 84.65.13.143

yag temtsegch bj haragdaach Mangaryydaa.

Avatar

Зочин 2021-06-14 211.197.11.17

Зоригийн аллагын захиалагч нь Нямдорж ба Ш.О тул Нямдорж алуурчдаа суллуулж, хэргээ баллуурдаж аваад таг болсон Эрдэнэтийн шахаачин Нямдорж.

Avatar

Зочин 2021-06-14 210.121.172.13

niyamdorj bgaa tsagt ilrehgui ni unen shd . hichneen troll dood uneniig nuuj chadahgui shuudee.

Avatar

Зочин 2021-06-14 150.129.141.78

ЭЭБЭЭ СҮҮЛИЙН ҮЕД ӨНДӨЛЗӨӨД БАЙДАГ БОЛЖЭЭ

Avatar

Зочин 2021-06-14 150.129.141.78

ЭЭБЭЭ БҮҮЛИЙН ҮЕД ӨНДӨЛЗӨӨД БАЙДАГ БОЛЖЭЭ

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.9.40.57

Ж.Нямсүрэн яахав нэг муу хөлсний бичээч. Мөнгө өгвөл хэнийг ч муулахад тэр бэлэн хүн. С.Зоригийг албан тушаалтай холбоотойгоор алсан. өөр а**х ямар ч шалтгаан байхгүй. Нямдорж түүний оронд Ерөнхий сайд болох гэж захиалж алуулсан юм шиг тэнэг юм бичиж уншигчдаа битгий доромжил Нямсүрэн. Хүмүүс юмыг ойлгохтойгоо болсон. Тэрнийхээр бол Нямдорж өөрийг нь шалгахгүй барихгүй болохоор нь дахин дахин түвэг удаад байгаа юм байна. Э.Бат-үүлийн ямар ч логикгүй айж сандарсандаа хэлсэн үгийг үнэн гэж боджээ

Avatar

Зочин 2021-06-14 150.129.141.240

Авчиг энэ сайт тарваган Эби ийн дохиураар бичдэг бөлгөө.

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.9.40.58

Үнэн үгээ хэлчихдэг энэ хүнээс АН-ынхан бүгд яасан их айж янз бүрээр гүжирдэнэ вэ. тэгэх тусам энэ хүн улам гялалзаж байгаа юм биш үү. АН-ын луйварчид шүүмжилж байна гэдэг чинь энэ хүн шударга хүн гэдгийг баталж байгаа юм. Ан-ын лидэрүүд Эрдэнэт үйлдвэрийн 49 хувийг өөрсдийн болгож авахад энэ хүн гол саад болсон учир аргагүй. Та бүгд бүгдээрээ нийлээд ч энэ хүнийг барахгүй. Чаддагаарай news.mn сайт дээрээ л тавих юм даа. Зоригийн хэрэгтэй АН-ын нөхөд л холбоотой. Үүнийг өөрсдөө ч хэлдэг шүү дээ

Avatar

бодол минь 2021-06-14 139.5.219.198

Баян хүний байранд сууснаас өөр базаалттай гэм хийгээгүй гэмээр энэ ахмадыг олигархуудын хөлсний баймаар бичигчид яасан олноороо давшилдаг байна.Яваандаа учир нь олдох байлгүй гэж бодох юм.

Avatar

Зочин 2021-06-14 150.129.141.17

Яг үнэн зөв бичсэн байна.

Avatar

Зочин 2021-06-14 66.181.190.93

Бид харин азтай улс. Энэ үед Нямдорж шударга ,тууштай байсан цорын ганц хүн. Хэрэгтэнгүүд ад үзээд байгаа болохоос биш.Төрд бгаа шударга хүн блл Нямдорж+ Нямбаатар нар мөн

Avatar

ШУДАРГА 2021-06-14 202.179.15.3

ХАХА ХАРХНЫ БААСНУУД ӨРӨВӨЛЗӨЖ БАЙНА УУ ҮНЭН ИЛЭРХ ВИЙ ГЭЭД ХАХА НЯМБААТАР НЯМДОРЖИЙН САРВУУНД ХАВЧУУЛАГДСАН ӨЧҮҮХЭН БӨӨС ЦАГ ХУГАЦААНЫ ДАРАА ЯААЛГУУЛЧИХАЖ МЭДНЭ НЯСЛААД Л ДУУСНА НЯМБААТАРЫГ ХАХА НЯМДОРЖИЙН САНААГ ГҮЙЦЭХ ХҮН БАЙХГҮЙ ОДООХОНДОО БАРИВЧЛАН ХОРИЖ ЧАДВАЛ УГААСАА НЯМААГ ИЛЧИЛЭЭД ӨГӨХ ХҮН ГАРААД Л ИРНЭ .ГОЛ НЬ Ц НЯМДОРЖИЙГ ЯАРАЛТАЙ БАРИВЛАН БАЙЦААХ ХЭРЭГТЭЙ ШҮҮ

Avatar

Gg 2021-06-14 98.204.176.20

Hoon helceh hugacaaguigeer nam darj bsan hereg shuu dee.nyamdorj holbootoi bol ene hergiig hondoh hereg bszn uu?sodnomdarjaa chimgee nar oor hereg hiisen uls baih magadlzltzi.zorigiig heregt hamaaguil boluu

Avatar

зочин 2021-06-14 192.82.89.212

Нямдоржоос хулгайчид айдаг,доороо чийгтэй байдаг үнээн.Хуйлгайчаас гадна хуйвалдагч,улсаас урвагч,улс орныг тонон дээрэмдэгч нар айж байгаа.Хэдхэн хоногийн дараа Ерөнхийлөгч нарын эрх шилжэнэ.Дагаад Шүүх Прокуорт хөдөлгөөн орно.Аймаар аянгын үүл байна уу ккк.Хөлсөөр мөнгөөр бичигч яахав хэдэн халтараас болно.

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.55.188.34

Чам шиг хулгайчид чиигтэй бдаг юм блгүй

Avatar

Зочин 2021-06-14 145.239.133.204

Эби Миеэ Женко Энхбаяр яаж ч хичээсэн Нямкаг барахгүй.

Avatar

Зочин 2021-06-14 103.229.123.45

Муусайн хулгайч луйварч алаач шулаачид аа!! Монголын төрд сүүлийн 30 жилд Нямдорж шиг үнэний талд жирийн олны талд зүтгэсэн хүн хэн хэн байна вэ!? Хэлээд өгөөч??!! Та нарын шээсийг дусаадаг , нурууруу чинь хүйт оргиулдаг, шар үсийг чинь босгодог ганц ийм төрийн зүтгэлтэнтэй байгаа нь бидний аз !!! Нямдорж бидэнд ямарч байсан Эрдэнэтийг аваад өгчихсөн нь хэн ч хэзээч маргахын аргагүй үнэн юм шүү!!

Avatar

ИРГЭН 2021-06-14 202.179.15.3

МАЙ ШҮҮ ХАХА ЧАМ ШИГ БӨӨСНҮҮД ЗӨНДӨӨ Л БАЙНА ЧИ ЮУ МЭДНЭЭ НЯМДОРЖИЙН ГЭРИЙН ЦОНХООР ОРООД ХАР ХАЙРЦАГЫГ НЬ УНШСАН ЮМ УУ ХАХА ЧАМ ШИГ ШЭЭСНҮҮД ЮУ ЯРИНАА..

Avatar

Зочин 2021-06-14 122.201.24.193

Энэ хэргийн цаад учир Нямдоржоос хамаагүй дээгүүр байгаа. Тулга тойрсон ойлголт энд хэрэг болохгүй.Харин жинхэнэ эздэд нь ашигтай…

Avatar

БАДАМЖУНАЙ ХААНА БАЙНА? 2021-06-14 122.201.23.122

News.mn сард нэг удаа Нямдорж хөшгиний тухай бичих юм. Зөндөө олон асуудал, луйвар, ковид, эрдэнэтийг хувааж идсэн Худалдаа хөгжилийн банкны тухай огт бичдэггүй юм бэ? Сү батболд, Сайханбилэг, Бадамжунай нарыг ЯАГААД ОГТ БИЧДЭГГҮЙ ЮМ БЭ?

Avatar

Зочин 2021-06-14 145.239.133.204

х***а Миеэ юм уу буриад Баяраас асуу.

Avatar

Зочин 2021-06-14 54.37.136.66

Ene www news.mn bol Elbegdorj gegchiin sait!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-14 124.158.96.154

Нямдоржийн тэр муухай хар мэнгэ учиртай.

Avatar

hehe 2021-06-14 66.181.186.223

Энэ хүмүүсийн сулласнаас хойш зарим нэг хүмүүс илт сандарч байна шүү. clubhouse дээр хүртэл янз бүрийн юм яриад. ер нь бол Монголын шүүх бүрэн суллаагүй шүү дээ. Яалт ч гүй тамлаж хэрэг хүлээлгэсэн болохоор нэмэлт мөрдөн байцаалтад буцаасан. Мэдээж захиалагчийг Амгаланбаатар нэрлэсэн байна лээ. Гэхдээ нэрлэх нэг өөр батлах нэг өөр шүү дээ. Зүгээр энгийн логикоор бодоод үзэхэд Нямдорж-д ямар ашигтай билээ гэдэг асуудал гарч ирнэ.

Avatar

зочин 2021-06-14 202.9.46.24

Нямдорж Увс хүнээр тусгай баг байгуулж тэднийхээ бүх гэмт хэргийг нь дардаг жамтай болоод удаж байна. Түүний хамгаалалтад орсон хүн юу ч хийсэн зүгээр өнгөрдөг болж. Бусдыг гэмт хэрэг хийхэд нь баримтжуулж аваад дарж дараа нь түүгээрээ шантажилж сайд болдог зантай хүн. Түүний нутаг найз Дорлигжав, Алтанхуяг нар ямар ч хэргээс мултардаг тул АН-г балласан шигээ МАН-г нутаг нугаар ялгаварлах хагаралдуулж хожоо олж байна. Хүрэлсүх сайндаа биш оймсоо гозойглгохоос айж түүнийг ЗГХЭГ-н дарга болгосон

Avatar

Зочин 2021-06-14 150.129.141.78

ӨМХИЙ ГИТЭД ХУДЛАА СОЛИОРООД ЮУНЫ ЧИНЬ УВС ХҮН БЭ. БИД ОЙРД МОНГОЛЫН ЦӨСТЭЙ ЭРЧҮҮД БАЙНА. НҮҮРЭЭ ИЛ ГАРГА ҮЗЭЛЦЭЕ

Avatar

зочин 2021-06-14 66.181.181.99

ЭЗЭН ЧИНГИСИЙН ГОЛОМТЫГ САМАРСАН ,ТӨВДИЙН ЗАРААЛЫН НОХОЙНУУД ,ХАЛХЫН ХАВТГАЙД ХЯДУУЛАХ ЧИНЬ ДУТАЖ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-06-14 59.153.85.99

Элбэгдоржийн нууц амраг Нямсүрэн гэгч тэнэг авгай тэнэгтэж өгөх юмаа.

Avatar

НОВШИЙН ИНТЕРМЕД ЭМНЭЛЭГ 2 ДАХЬ ТУНГАА ХИЙГЭЭЧЭЭ 2021-06-14 192.82.75.243

Интермед эмнэлгийн хариуцлагагүй үйлдлээс болж 1 тунтай явж байгаа өвдвөл эрүүл мэндээ, үхвэл амь насаа Интермед эмнэлгээс нэхнэ !!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-14 139.5.217.74

Chi yagaad dandaa nymdorjiig chichled baidag ym be tcaaduuljin teg geed bnu nymdorjoos ondioo olon ulsiin baiguulga olon huuliij olon humuus helmegduulsen bn geed bn shuu dee ter 2 hiisen bol ediid huuliihan zew barimtaar ali hediin hiisen batimtgui bolood butcaaj bga biz de ene 2 d ymar menge teg erh medel baih bish jamaataal ywaa ahuu dee zailuul hiigeegui humuusiig ingej tamlah yund hend heregtei ym be

Avatar

зочин 2021-06-14 64.119.19.1

Ц.Нямдоржтой муудалцсан өштөн дайсан болсон бүх хүн шоронд явна, эсхүл хэн ч биш болно, эсхүл үхдэг хуультай, томоохнуудаас нь дурдвал Баатар генерал, Намбарын Энхбаяр, Хурц, Эрдэнэбат, Гүндалай, С.Баяр, Баярцогт, Сайханбилэг гээд цааш нь зөндөө үргэлжлэл байгаа, хэн ч биш болсон нь Гүндалай, С.Нарангэрэл, С.Эрдэнэ, үгэнд нь ороогүй баахан шүүгч нар, нас барсан нь яруу найрагч асан Дашбалбар, зуслангийн амбаар барьж байсан 2 хоригдол гээд тоочуул олон хүн нас барсан аймаар

Avatar

Халх 2021-06-14 66.181.161.96

Авчиг гэж ямар утгатай юм.

Avatar

Түмэндэмбэрэрэл 2021-06-14 66.181.186.162

Ямарч логик, утга учир алга. Хэрэв Нямдорж үүнтэй холбоотой юм бол дуугуй л ханцуйндаа залбираад сууж байх шүү дээ. Гэтэл хэргийг задлан илчилж байгаа нь жинхэнэ эзнийг нь олох гэсэн чин зүтгэл байгаа хэрэг, Харин энд бичиж муулж байгаа хүмүүс бол ямарч байсан тэр талын холбоотой хүмүүс гэдэг нь харагдаад л байна. Бүүр үхтлээ айцгааж байна. Энэ асуудлыг хууль хяналтын шударга хүмүүс лав анзаарч байгаа л байх даа. Хямдорж бол жинхэнэ шударга, тэмцэгч эх оронч хүн юм. Өөрийгөө хайрлахгү й ингэж тэ

Avatar

Зочин 2021-06-14 192.82.93.14

л***р мэнгэт амьд л бгаамуу

Avatar

Баабарт олигтой үзэл баримтлал байхгүй шүү дээ 2021-06-14 192.82.68.68

Хөөрхийс, Баабараас ишлэх юм даа. Нөгөөдөх нь олигтой үзэл баримтлал байхгүй хүн шүү дээ Ашиг харсан шаар байсныг амьдрал бүр ч тод харуулж байна. Ардчиллыг амин хувьдаа дээд зэргээр ашигласан даа. Харин сайн бичдэг дээ. Үнэндээ Баабар бол дээд зэргийн бэртэгчин

Avatar

Г 2021-06-14 202.179.24.55

хэхэ төмөрочир 1986 онд алуулсан цэдэнбал 84 онд орост цөлөгдсөн. Эсрэгээрээ төмөрочирийг цэдэнбал хамгаалж байж, засгаас цэдэнбалыг зайлуулсаны дараа хамгаалалтгүй болсон төмөрочир алуулсан

Avatar

Зочин 2021-06-14 64.119.21.193

тэнэгтээрэй цэдэнбалын ачаар 1962 онд хэлмэгдэж явсан шүү

Avatar

Зочин 2021-06-14 67.81.184.102

Зоригийн хэрэгт Нямдорж,Бугын Дэжид…гэсэн хүмүүсийн шалгах хэрэгтэй. ЭНЭ БОЛ ЯАХ АРГАГҮЙ УЛС ТӨРИЙН ЗАХИАЛГААР ХИЙСЭН БОЛОХЫГ БҮГД МЭДЭЖ БАЙГАА

Avatar

Нямдорж захиалагч. 2021-06-14 202.21.108.6

Нямдоржыг л шалгавал Зориг агсаны захиалагчын хэрэг илрэнэ, тэрээр бүх үйлдлээрээ өөрийгөө захиалагч гээд нотлоод байхад Монголын шүүх, хууль хүчний байгуулагууд анзаарч л байгаа байх, хууль хүчний гэлтгүй энгийн хүнд ч тод мэдрэгдэж байна.

Avatar

Зочин 2021-06-14 64.119.19.139

Монголын төр Монголын шүүх Нямдоржийн тоглоом болж дууссан Нямдорж Монголын Хаан болжээ…Малнуудаа!!!

Avatar

МӨӨГИЙ 2021-06-14 115.84.88.200

ХУРЦ ЭРДЭНЭБАТ ШУДАРГААР ЭЛБЭГЭЭГИЙН ДААЛГАВАРААР ХЭРЭГ ЗОХИОСНОО ХҮЛЭЭГЭЭД СУЛЛАГДСАН НЬ ДЭЭР Ш ТЭЭ? ЦАГААЧДИЙН ХҮҮХДҮҮД ШАХАГДААД ЦАГААЧИЛААД ДУУСЛАА ЭЛБЭГЭЭ ИХ УДАХГҮЙ ЯВАХААР БЭЛДЭЖ БАЙГАА МОНГОЛД ХАВЧИГДАЖ БАЙСНААС ГАДНЫ УЛСЫН ЧИАНА ТАУНД БҮГДЧИХЭЭД БҮЛТЭРЧ СУУСАН НЬ ДЭЭР Ш ТЭЭ ХЭ ХЭ?

Avatar

Зочин 2021-06-14 66.181.160.38

Хүн хэлмэгдүүлсэнийг зөв гээд байгаа лалрууд бүгд үхэж далд ороосой. Ийм тэнэг юм ойлгодоггүй. Яахаараа зүгээр байсан энгийн хүн шоронд ордог юм. Та нарыг ямар нэг хэрэгт гөрдөөд хийгээд үзэхсэн

Avatar

Яагаад яагаад 2021-06-14 202.55.188.35

Хятадын тагнуулыг шоронд хий. Нямдоржийн ард хятад улс байгаа нь гарцаагүй. Бүх мөнгө санхүүгээ урдаас хахтал авч тэдний бүх хүч сүлжээг ашиглан Монголыг самарч байгаа хүн бол Ц. Нямдорж. Ц. Нямдорж үхэж далд орж байж Монголын төрөөс нэг том хар мэнгэ алга болж бид арай гайгүй амьсгаа авна.

Avatar

ХАЛХ 2021-06-14 202.179.25.242

Д.Төмөр-Очир С.Зоригийн аллага хоёул 10-р сарын 2-нд гарснаасаа илүү хавтас хэргээс нь ноцтой нь алга болоод дарагддаг нь янзын адил. Д.Төмөр-Очирыг бүх нууц сөхөгдөж эхэлсэн ардчиллын босгон дээр Ю.Цэдэнбалын захиалгаар хөнөөсөн гэдэг. Б.Дэжид Т.Рагчаа нарыг сэжиглэдэг. С.Зоригийн аллагатай Ц.Нямдорж хутгалдаад байдаг. Тэнэг халхуудаас сөгөөтэй хүмүүст бол дорхноо илрэх аллага.

Avatar

Зочин 2021-06-14 54.37.136.66

Gants Nyamdorj ovgond atguullaad bgaa muu!!!!!!!!!!! baga doromjlood baigaarai !!!!!!!!!!!! Heden buriaduud buur soliorson bn!!!!!!!!! Aluurchini Bat Uul uuhsendee sandraad bn aa!!!!!!!! Bat UUl ee CHI 1998 ond MAXH buruugui gej solioroi biz dee!! Tanai Bilegt bas Aluuurchin ni Enkhsaikhan gej soliorch bsan !
Unendee Bagabandi Elbegdorj 2-n 1 ni shaaj alaa biz!!!!!!!1 Nyamdorj yostoi tui ch hamaagui!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-14 66.181.185.173

ЭМЭГТЭЙ НЯМКА ЛАВ ЭХ ХҮН БИШЭЭ ЯАГ УЛАЙРСАН ТЭНЭГ УЛААН ХАМГААЛАГЧ , ХААНА БУУХАА МЭДЭХГҮЙ БУСДЫН ӨМНӨӨС БУСАДРУУ ГУЦАЖ ОЛСОН МӨНГӨӨ САЙН Л ХАДАГЛААРАЙ ДАА ХЭЦҮҮДВЭЛ ХЭРЭГ БОЛНО .

Avatar

BAATAR 2021-06-14 94.214.181.162

Nyamdorj terguutei uvs buleglel alsan ni oilgomjtoi.MANAN HONGIL geh ner tomyonuuud chin Nyamdorj Altanhuyag Dorligjav Cjoijilsuren ard ni huuchin Uls toriin tovchoond baisan uvs ovgod tuunii ard oros hyatadiin tagnuul baidag jm shuu dee.ED NAR HORLON SUITGEH AJILLAGAAG MASH AYULTAI HORLONTOI HIIDEG.MONGOLIIN ARAI DOMOG ERUUL SARUUL SETGEHUITEI BUHNIIG HUJAA HULGAICH DAISAN BOLGONO ARDCHILALIIG UZEN JDAH UIL AJILLAGAA JAUULNA TSEDENBALIIG MAGTAN DUULNA

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.9.46.233

cham shig medrel muut yum unshaad oilgodoggui ee end uvs ene ter yamar hamaatai yum malaa

Avatar

Зочин 2021-06-14 54.37.136.66

Elbegdorj bol a*******n!!!!!!!!!!!!!!!! Oilgomjtoi alban tushaalyn toloo Elbegee alsan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-14 54.37.136.66

Ardchilsan Nmyg ovoo gej bodson Mongolchuudaa bur uvs halh durvedeer ni huvaagaad ene Mongol Ulsiig mohooh ni!!!!!!!!!!!! Hurelsuh eronhiilogch bolson ni ZOB BOLJ!!!!!!!!!!!!!! BAT UUL p***a mini Chamd Gantshan ium helye!!!!!!!!!!!!!!!! ZORIGIIG CHI OOROO L nuhaa biz!!!!!!!!!!! Chi bol Ardchilal bish!!!!!!!!!!!! Chi bol zugeer l eruugiin 1 hulgaich

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.131.245.243

Элбэгдорж айгаад байгаа юм уу, Нямсүрээн?

Avatar

Зочин 2021-06-14 64.119.22.3

Nyamsvreen chi uuruu shorond orov oo! Nyamka odoo ch said l baigaa shvv !

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж