УОК: Хөл хорихгүйгээр хатуу хязгаарлалт тогтооно | News.MN

УОК: Хөл хорихгүйгээр хатуу хязгаарлалт тогтооно

УОК: Хөл хорихгүйгээр хатуу хязгаарлалт тогтооно

УОК: Хөл хорихгүйгээр хатуу хязгаарлалт тогтооно

НЭМЭЛТ:

Улсын онцгой комиссын өнөөдрийн хуралдаанаар Covid-19 халдварын тархалтын нөхцөл байдлыг авч хэлэлцэхийн зэрэгцээ хэрэгжүүлэх хариу арга хэмжээний талаар хэлэлцжээ. Хуралдаанаар хатуу хөл хорио тогтоохгүйгээр одоогийн арга хэмжээг чангатгаж хатуу хязгаарлалт тогтоохоор болсон байна. Цагдаа, Мэргэжлийн хяналтын байгууллагуудыг иргэд, аж ахуйн нэгжид тавих хяналтаа чангаруулахыг Улсын онцгой комиссын дарга, Монгол Улсын Шадар сайд чиглэл болголоо. Зарим хэлэлцсэн асуудлуудыг ирэх Лхагва гарагийн Засгийн газрын хуралдаанд танилцуулахаар болсон байна.

УОК-ын хурлаар үндсэн дөрвөн асуудал хэлэлцжээ. Тухайлбал,

  1. Covid-19 халдварын нөхцөл байдал, авч хэрэгжүүлж буй арга хэмжээний талаар
  2. Вакцины дараах дархлаа тогтоцын судалгаа
  3. Гадаад улсаас ирсэн хүнийг тусгаарлан ажиглах үйл ажиллагааг зохицуулах түр журамд нэмэлт өөрчлөлт оруулах төсөл
  4. Covid-19 халдварын цар тахлаас урьдчилан сэргийлэх, тэмцэх, нийгэм, эдийн засагт үзүүлэх сөрөг нөлөөллийг бууруулах тухай хуулийн үйлчлэх хугацааг сунгах, нэмэлт өөрчлөлтийн төсөл гэсэн асуудлуудыг хэлэлцэв.

УЛСЫН ОНЦГОЙ КОМИСС ХУРАЛДАЖ БАЙНА

Улсын онцгой комисс өнөөдөр /2021.06.14/ 15.00 цагт хуралдаж, covid-19-ийн цар тахлын цаг үеийн нөхцөл байдалтай холбоотой зарим шийдвэрийг гаргахаар болжээ. Сүүлийн хоёр өдөр халдварын тоо огцом нэмэгдэж, 2000-аараа бүртгэгдэж, нас баралт буурахгүй байгаатай холбоотой зарим арга хэмжээг авахаар болжээ.

Олон нийтийн зүгээс халдвар, нас баралт буурахгүй байгаа учраас хатуу хөл хорио тогтоож магадгүй гэж байгаа ч зарим эх сурвалжийн мэдээлж буйгаар хатуу хөл хорио тогтоохгүй ч халдварын эрсдэлийн үнэлгээг хэлэлцэж, халдвар буурах, вакцинжуулалтыг эрчимжүүлэх чиглэлээр зарим шийдвэрийг гаргаж магадгүй гэлээ.

Хамгийн сүүлд дөрөвдүгээр сарын 23-аас тавдугаар сарын 8 хүртэл хугацаанд хатуу хөл хорио тогтоож байсан юм. Халдварын тоо эрс нэмэгдэж, зарим аймаг, сумдад хатуу хөл хорио тогтоогоод байгаа юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
63
ТэнэглэлТэнэглэл
13
ЗөвЗөв
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

54 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-14 193.81.183.56

Вагоны замаа нээгээчээ.

Ямар ч оронд хүүхдэд вакцин хийхгүй бгаа ш дээ, хүүхдийг вакцингүй мгл д карентигүй орохыг зөвшөөрөөч ээ. 🙏

Avatar

Зочин 2021-06-14 192.82.76.105

MAN ch 100 jiliin yargalalyn oigooroo bur buun buunuur mongolchuudyg hyadaj baih shiv, gai bolson MAN 200 tugrugnii unetei b**s doloogchidtoigoo

Avatar

Зочин 2021-06-14 192.82.75.115

Darhlaa muutai, utaand uwdsun irgedee zunii tsagt n chuluutei ywuulj darhlaag n togtooh heregteishdee MULGUU yumnuud. Urt zuntai ch yum shig.

Avatar

Зочин 2021-06-14 66.181.161.58

"Хатуу хязгаарлалт тогтооно" гэж яахыгаа хэлээд байгаа юм бэ???

Avatar

Зочин 2021-06-14 103.229.123.188

Наадуул чинь одоо хөл хорих манатай шинэ ерөнхийлөгчийнхөө тангараг өргөх ёслол , Хүүкийн найр дайллага цайллага тэгж байтал наадмаа нээлгэх гээд тун завгүй байгаа .

Avatar

Зочин 2021-06-14 66.181.190.210

Үмхий амт бүү солиор.Чам шиг гудамжны хулгайч, гажиг хог буртагууд биш.Өөртэйгээ бүү харьцуул

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.55.188.107

Үнэн л хэлсэн байна шт. Муу МАН-ын б**с долоогчоо

Avatar

Зочин 2021-06-14 64.119.19.165

Хvvkийн бегс долоогч боож vхэхнээ ккк

Avatar

тт 2021-06-14 202.9.40.18

АЖИЛАА ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙНА АА АМАРСАЙХАН ҮНЭНДЭЭ ОЮУК ТА ХОЁРТ УХААН ДУТАЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2021-06-14 150.129.142.149

Эвлэрч амьдар аа.

Avatar

Зочин 2021-06-14 122.201.22.47

Сайхан гар шүү. Яана даа яана

Avatar

зочин 2021-06-14 192.82.77.205

ВАКЦИН ДЭЭР ТАКТИКИЙН АЛДАА ГАРГАЖ, ХОГ ОРУУЛЖ ИРЖ ШАХСАН ОЮУНЭРДЭНЭДЭЭ ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХ ТУХАЙ ЯАГААД ЯРИХГҮЙ БАЙНА. ИРГЭДЭЭС БОЛСОН ГЭЭД БАЙХИЙН. ИНГЭЖ ХИЧЭЭХЭЭС ӨӨР ЯАДГИЙН.

Avatar

Зочин 2021-06-14 150.129.141.78

САМРААШКА БИТГИЙ ТЭНЭГ ЮМ ЯРИАД БАЙ, ХӨЛ ХОРИХГҮЙ ХАТУУ ХЯЗГААРЛАЛТ ГЭЖ ЮУ БАЙДАГ ЮМ. БИТГИЙ ИНГЭЖ ӨӨРИЙГӨӨ ХУУРСАН ЮМ ЯРЬЖ БАЙ. ХҮМҮҮС ҮҮНИЙГ ОГТ МӨРДӨХГҮЙ. ГУУД Л ХӨЛ ХОРИХ ХЭРЭГТЭЙ. ХҮН НЬ БАЙЖ БАЙХАД УЧИРТАЙ ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2021-06-14 66.181.190.93

Иргэд биднээс гол нь болж бхйхад ЗГ огцор могцор олон юм яриад солиороод байгаарай

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-14 66.181.180.250

засгийн газар чанартай вакцин авч ирж хийсэн болсон халдвар аль хэдийн буурчих байсан юм. засгийн газар ч бас буруутай

Avatar

зочин 2021-06-14 202.179.26.174

Цар тахалын энэ хүнд нөхцлыг мэдсээр байж Сонгууль явуулж нөхцөл байдлыг улам даамжирууллаа шүү

Avatar

Иргэн 2021-06-14 66.181.161.61

Бас одон бөөндөж мөн ч их өвчин тараалаа

Avatar

Зочин 2021-06-14 103.57.92.53

хатуу хязгаарлалт гэж юу байдаг юм бол?! хөл хорьж хөдөлгөөн сааруулахгүй бол хөрөнгө зарж хийж байгаа вакцин үр дүнгүй боллоо шүү !!! хэдийгээр иргэд наадам үзэхийг хүсэж байгаа боловч энэ жилдээ өнжих хэрэгтэй гэж үзэж байх шиг байна. ямар ч их өртөг мөнгөөр наадам хийдэг юм….

Avatar

Зочин 2021-06-14 66.181.181.122

Одонгийн найруудыг хойшлуулах хэрэгтэй

Avatar

Иргэн 2021-06-14 202.179.25.94

Одон медалийн хур,ерөнхийлөгчийн сонгуулийн суртчилгаа иргэдийн бөөгнөрөл үүсгэсний уршиг үр дүн нь энэ.Иргэдээ ,эх орноо гэсэн сэтгэл гүй мунхаг ерөнхийлөгч нарын увайгүй үйлдлийн горыг иргэд л амсана

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.126.89.75

Зориуд хорлож байна өвчлөөд үхэг гээд

Avatar

Зочин 2021-06-14 66.181.160.7

За одоо болио боль юун хязгаарлалт.Сонгуулиар хорих байсан юм

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.179.26.234

ХӨСҮТ мэргэжлийн бус, дандаа хөл хорио гэхээс өөр зүйл байна уу?

Avatar

Зочин 2021-06-14 203.91.115.55

Хятад вакцин хамгаалж байна уу Тарааж байна уу Аль нь вэ

Avatar

Зочин 2021-06-14 103.212.119.213

Энэ бөх,дуучид,уяачидыг сонгохоо больше. Ямар ч мэдлэг боловсролгүй шуналтай юмнууд байх юм. Эрдэмтэн доктор, сэхээтнүүдийн сонгое

Avatar

111 2021-06-14 59.153.113.60

Цэвэр УОК-ийн алдаа… ажлын уялдаа холбоо огт алга, оорсдоо ч юу хийх,, ямар шийдвэр гаргахаа ч мэдэхгуй санал асуулга аваад, сошиал хараад сууцгааж бна!?

Avatar

28 ХОНОГ Хатуу Хөл Хориог ДЭМЖИЖ БАЙНА 2021-06-14 202.126.89.247

АЙМГУУДЫН ОНЦГОЙ КОМИССЫН ҮЙЛ АЖИЛЛАГАА СУЛ ТААРУУ БАЙНАА !! ТЭДНИЙГЭЭ ХААЯА Ч БОЛОВ ХЯНАЖ ШАЛГААЧЭЭ !!! ДЭЭР НЬ АЙМГУУДЫН ИРГЭД ХЭНЭГГҮЙ; ХАРИУЦЛАГАГҮЙ; ВАКЦИНЖУУЛАЛТАД ХАМРАГДАХГҮЙ ХОЙШ СУУСАР…!!! ВАКЦИН ХИЙХ ЦЭГ ДЭЭР СУВИЛАГЧ БЭЭЛИЙГЭЭ СОЛИХГҮЙ ХҮН ТАРЬДАГ. ӨДРИЙН СТАТИСИК МЭДЭЭ НЬ ЗАРИМ ӨДӨР ОР ТАС АЛГА БОЛДОГ ГЭЭД АЙМГУУДАД ИХ "НО" БАЙНА ШҮҮҮ !!!
БАРУУН АЙМГУУДЫН АОК-ЫГ ХЯНАХ ЁСТОЙ ….

Avatar

УОК огцор 2021-06-14 202.126.89.57

УОК-ын дарга Амарсайхан, НОК-ын дарга Сумъяабазар, ЭМ-ийн сайд Энхболд нар ард түмнээ бодоод саналаараа зайлаад өгөх хэрэгтэй, халдвар, үхэл бүр дэндлээ. Энэ янзаараа байвал ард түмэн нэг л өдөр босчихвий дээ, тэгвэл та нар тэсэхгүй шүү.

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.126.89.247

3.3 САЯ ИРГЭДЭЭС ӨӨРСӨДӨӨС НЬ БАС ИХ ОЛОН ЮМ ШАЛТГААЛЖ БАЙГАА Л ДАА
….ИРГЭДЭД УХАМСАР; ӨӨРИЙН УХААН; ҮҮРЭГ ХАРИУЦЛАГА ГЭЖ ЮМ БАРАГ АЛГА ШИГ……ХЭДЭН БИЕСЭЭРЭЭ ЗОЧИЛЖ ТЭНҮҮЧЛЭЭД Л……АЯЛЖ ЗУГААЛААД Л…..

Avatar

ЯГ ТИЙМ 2021-06-14 139.5.219.61

ТИЙМ, ИРГЭД МАСКАА ЭРҮҮ ДУХАНДАА ТОХЧИХООД НАЙР ХЭСЭЖ ДУУЛААД БААР ХЭСЭГ БҮЖИГЛЭЭД…. ЯВААД БАЙГАА.. ТАНЬЖ МЭАДЭХ ХҮМҮҮС НЬ ӨВЧИЛЖ, ЗАРИМ НЬ НАС БАРСАН ГЭСЭН МЭДЭЭ СОНСОЖ БАЙМААР…. ЧИХГҮЙ ХҮМҮҮСИЙН ХӨЛИЙГ ХОРИХ…

Avatar

Зочин 2021-06-14 122.201.17.98

Ковид халдвар авсан хүмүүсийг зарлах хэрэгтэй. Зовиур байхгүй гээд гадуур чөлөөтэй яваад байгаа тул оршин суугчид нэг нэгэндээ хяналт тавих боломжтой болно.

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-14 66.181.180.250

хэдэн мянган юмыг зарлаад зарлаад яадаг юм. маргааш чи халдвар авах ч юм билүү хэн мэдлээ

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.21.108.6

ЗГ огцорч хариуцлагаа хүлээх цаг болжээ. Хүрэлсүх өвчин зовлон үхэл хагацлаар Ерөнхийлөгч боллоо. Тэр Төрд байгаа цагт Монголд гай зовлон тасрахгүй. Монголчуудад амтай хүн дээ Хүрэлсүх.

Avatar

Мал-д 2021-06-14 192.82.92.65

АН-ын мал минь дуугай бай. Гадуур тэнэлгүй гэртээ сууж бай малаа

Avatar

рлл 2021-06-14 202.126.90.8

МАНгарууд засаг барьж байгаа биздээ шимэгчээ

Avatar

Зочин 2021-06-14 64.119.19.165

Гэртээ сууж байсан чинь танай Хvvк чинь гараад ирээ би мундаг еренхийлегч болж чамайг жаргаана гээд гэрээс гаргачихсан ш дээ агаа

Avatar

Зочин 2021-06-14 103.57.92.53

шууд хөл хориогоо тогтоо. сонгуулиар л эрс нэмэгдлээ шүү дээ. одоо элдэв баяр наадмаа зогсоогооч ээ. наадмаар бүүр ч аюултай болно. 7р сарын 30ийг дуустал хатуу хөл хориод хүүхдүүдээ 8сард хичээлд нь явуулая

Avatar

Зочин 2021-06-14 192.82.82.74

ЗГ, УОК маш хариуцлагагүй байлаа. Хэлэх үг алга

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.9.46.158

Урд нь энэ төр засаг маань хаана байсан юм бол. Сонгуульдаад ухаангүй ….

Avatar

Зочин 2021-06-14 66.181.184.155

Баттулга хэдэн мянган хүнийг шагнаж, элдэв цол хэргэм хүртээж, одон медаль зүүж өгсний хор уршиг гарч байх шиг. Цол, одонгинй хавтгайрсан найрны үеэр ихэнх хүмүүс халдвар авсан гэж ЭМЯ-наас мэдээлсэн. Мань хүн буухаа өмнө нэг сайн "тонгорчихоод" явья гэсэн байх.

Avatar

Зочин 2021-06-14 103.10.22.57

Zaaland heden myngaar n zereg tsugluulaad baisan Huukiigee l hel!!!

Avatar

нэр 2021-06-14 202.179.31.242

хөл хорих эсэх нь улс төрчидөөс хамаардаг юм бол өвчин гарах эсэх нь ч тэднээс хамаарахуу

Avatar

орхон 2021-06-14 66.181.161.34

7 сарын 5 хүртэл хот хөдөөгүй хорьчихоо тэгээд наадмаа хийеээ

Avatar

Зочин 2021-06-14 66.181.185.173

ХҮҮК БСДАГ ЕӨК БОЛГОХ ГЭЖ ХЭДЭН ХҮНИЙХЭЭ АМЬ НАСЫГ СҮЙТГЭХ БОЛЖ БАЙНА ДАА МАН аа

Avatar

ТИЙМЭЭ 2021-06-14 139.5.219.61

СОНГУУЛЬ, ШАГНАЛ ХОЁР ХАЛДВАРЫГ ГАЛ АСАЖ БАЙГАА МЭТ ДЭВРЭЭЛЭЭ. ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛСОН ХҮҮК ОДОО ЭНЭ АСУУДАЛД АНХААРАЛ ХАНДУУЛААЧЭЭ….. ОДОО МОНГОЛЧУУД ХЭДЭН ЗУУГААРАА ӨВЧИЛЖ, ХЭДЭН АРВААРАА ҮХЭХ НЬ АСУУДАЛГҮЙ ЮУ….

Avatar

одд 2021-06-14 202.126.90.7

сонгууль хийж өвчин тараачхаад псду оюук хуцаарай

Avatar

зочин 2021-06-14 66.181.180.100

Наадмыг цуцал, бар, ресторан, хоолны газар, фитнес массажыг бол хаа.

Avatar

zochin 2021-06-14 202.21.104.234

найр наадам хоолны газар рестарон бар бол тараах магадлалтай дэлгүүр худалдааг бол хорьж болохгүй маскаа зүүгээд үйлчилүүлэхэд совид тусахгүй байгаашдээ

Avatar

зочин 2021-06-14 124.158.74.120

Ийм цагт хөл хорихгүй яах гэж байгаан. Орон нутгийн замыг хаа ! ! ! Орон нутагт нэмэгдээд хэрэг алгаа ! ! ! Зайлшгүй шаардлагатай тохиолдолд нэвтэрнэ. Энийгээ хэрэгжүүлээчээ ! ! !

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.179.26.153

Өөрсдөө баахан сонгуульдаж шагнал тарааж баахан корона тараачихаад одоо болохоор ард иргэд горын амсах юм байна лдаа

Avatar

МЭНДЭЭ 2021-06-14 103.26.195.1

Нийт хүн амын 70 аас дээш хувь нь вакцин жуулагдсан байтал хөл хорио гэнээ с** нар чинь эдийн засаг хачин болохнээээ !!!

Avatar

зочин 2021-06-14 192.82.64.190

Өөрсдөө сонгууль, шагнал, баяр найр хийлгэж завааруулчихаад одоо энгийн ажлаа хиймээр байхад хөл хорио ч гэх шиг. Наадам хийх ерөөсөө хэрэггүй. бас л бөөн цугларалт. Та нар битгий олоны газар яв гэх. Тэгсэн хирнээ цуглах зүйлийг нь хийгээд байх. Хаашаа юм бэ?

Avatar

hun 2021-06-14 66.181.161.61

horiod ogooch de ovchin buur diildhgui bolloo heden turaaluudaas bolood hamag yumaa neegeed bolhoo bailaa sh de

Avatar