Баар, ресторанд дэглэм зөрчигдөж, халдварын тархалт залуужиж байна | News.MN

Баар, ресторанд дэглэм зөрчигдөж, халдварын тархалт залуужиж байна

Баар, ресторанд дэглэм зөрчигдөж, халдварын тархалт залуужиж байна

Баар, ресторанд дэглэм зөрчигдөж, халдварын тархалт залуужиж байна

Халдварын батлагдсан тохиолдолд сүүлийн хоёр хоногт 4451-ээр нэмэгдэж цар тахлын эрсдэл ихэссээр байна. Тархалтын өндөр эрсдэлтэй үед Улсын Онцгой комиссын шуурхай штаб, Мэргэжлийн хяналтын ерөнхий газар, Цагдаагийн ерөнхий газраас хамтарсан ажлын хэсэг гарч иргэдийн гомдлын дагуу зарим баар, ресторанд шалгалт хийжээ. Ингэхэд өндөржүүлсэн бэлэн байдлын дэглэм зөрчиж, үйлчлүүлэгчдийн тоо хэтрүүлсэн, ажилчид нь вакцины бүрэн тунд хамрагдаагүй зэрэг зөрчлийг илрүүлжээ.

Тухайлбал, Хан-Уул дүүргийн 11 дүгээр хороонд байрлах нэгдүгээр зэрэглэлийн ресторан, лоунж нь "Гамшгаас хамгаалах хууль тогтоомж зөрчиж, насанд хүрээгүй хүүхдэд архи согтууруулах ундаа худалдан борлуулсан байх, тамхины зөвшөөрөлгүй байж утаат тамхи татуулсан байна" гэж ЗШШМАХ-ийн ахлах байцаагч, цагдаагийн хошууч Э.Ганбат мэдээллээ. Мөн зарим ажилчид нь вакцины хоёр тундаа хамрагдаагүй, гаднаас үйлчлүүлж буй хүмүүс хоёр тундаа хамрагдсан эсэхийг шалгахгүй оруулж байсан зэрэг зөрчил илэрчээ. Үүнээс гадна цаг хэтрүүлэн ажиллаж, олон хүн халдвар хамгаалалтын дэглэмийг баримтлахгүй байсан зэрэг зөрчил хэд хэдэн газар илэрсэн байна.

Эрүүл мэндийн яамнаас өгч буй мэдээллээр халдварын тархалт өндөр байгаа энэ үед кластер өвчлөлийн тохиолдол өдөр бүрт нэмэгдэж, маршрут гаргахад хүндрэлтэй байна. Тэгвэл цаашлаад халдварын тархалт энэ хэвээр нэмэгдсээр байвал хөл хорио тогтоохоос өөр сонголтгүй байдалд хүрнэ. Харин иргэд болон бизнес эрхлэгчдийн зүгээс эдийн засгийн хямралд орох учир яасан ч бүх нийтийн хөл хорио тогтоохгүй байхыг нийгмийн сүлжээндээ илэрхийлж байна. Тиймээс иргэн бүр дор бүрнээ ухамсартай байж олон нийтийн үйл ажиллагаанд оролцохгүй байхыг холбогдох албаны хүмүүс уриалж байгаа юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
25
БурууБуруу
7
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-14 59.153.113.186

Bar ajillaad baigaamuu?

Avatar

Зочин 2021-06-14 64.119.22.183

yamar bertegchin baarchid ve, vaccinetei zaluu yum chin tussan ch hungun tusna, busdad taraah n uursdudud n padliigui gej bna, uhaan muutai gainuud ve

Avatar

Zochin 2021-06-14 192.82.64.200

MANgasaa MAN-100 gedeg dovchignoloo zogsoo. Bar savaa haaa, Buzar huurnuud eee. MANgasiin hooson tolgoitoi avilgalchid, luivarchid aa…

Avatar

Зочин 2021-06-14 192.82.77.145

Baliar zawaan baaruudaa haagaajeee boon arhidalt

Avatar

дорж 2021-06-14 64.119.25.201

баар саваа хаагаач гадаа хүүхдүүд байрны гадаа бөөн бөөнөөрөө тамхи татаад сууж бна даа наадамаа цуцалж намар сэтгэл амар хичээл номондоо орцгооё наадмыг ард түмэн хүсэхгүй бгаа шүү ????????????

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.126.88.37

Сумтайбузар баарууд цэнгээний газраа хаавал таарна. цар тахал тоглоом биш. гудамж, хүүхдийн тоглоомын талбайгаар дүүрэн архичид, энд тэндгүй хог н**ш болоод хэвтэж бна. цэгцэлж чадахгүй бол ажлаа чаддаг хүнд нь өг. дандаа тал зассан тэнэг шийдвэр гаргаад байх юм. цагдаа, хяналтынхан амраад алга болчихсон юм уу. Сонгууль дууссан гээд шоудаад бна.

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.9.47.0

Ene restoran, baruudaa haagaachee!!! Iim gazruudaas l haldvar tarhaj bgaa sh dee!!! Maskgui, buunuuruu tsuglah iim gazruudiig tarhalt namdtal haah heregtei sh dee!!! Neg hunii ashgaas niitiin erh ashig iluu biz dee!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.126.90.134

Сонгууль гэж баахан корона тараасан байж. Хувийн хэвшил. Залуусаа буруутгаж гэнэ

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.126.88.32

Бөмбөгдөөд шатааж устгахаас нааш ойлгохгүй.

Avatar

uuul 2021-06-14 64.119.27.171

NEG SAIN NARGUJ AVAAD UHETSGEEH YUM BAINALDAA YANZANA

Avatar

uuul 2021-06-14 64.119.27.171

БААР, РЕСТОРАНД ДЭГЛЭМ ЗӨРЧИГДӨЖ, ХАЛДВАРЫН ТАРХАЛТ ЗАЛУУЖИЖ БАЙНА
News.MN – Мэдээллийн эх сурвалж
Хайх…

ЗУРХАЙ

2021/06/14
ДОЛЛАР (USD)

USD – Доллар2,848.79
УЛААНБААТАР

+23°C

УЛС ТӨР
ЭДИЙН ЗАСАГ
НИЙГЭМ
ДЭЛХИЙ
СПОРТ
ЭНТЕРТАЙНМЕНТ
ШАР МЭДЭЭ
ВИДЕО
NEWS BRAND
БУЛАНГУУД
ЦОГЦ МЭДЭЭ
АРХИВ
МОНГОЛ БИЧИГ
ENGLISH
Баар, ресторанд дэглэм зөрчигдөж, халдварын тархалт залуужиж байна
ХУВААЛЦАХ
ЖИРГЭХ
Ундармаа
УНДАРМАА
НИЙГЭММЭДЭЭ40 минутын өмнө
Баар, ресторанд дэглэм зөрчигдөж, халдварын тархалт залуужи

Avatar

ПЭ ЯМАР АЙМААР ЮМ БЭ, АРАЙ ДЭНДЛЭЭ 2021-06-14 139.5.219.61

КОВИД19 ХАЛДВАРЫН ТОО 2000 ГАРЧИХААД БАЙТАЛ БААР РЕСТОРАН ИНГЭЖ АЖИЛЛАЖ БАЙГАА ЮМ УУ. БААРНЫ БАЛАЙ ЮМНУУД ХАЛДВАРЫГ ЦЭЦЭГЛҮҮЛЖ БАЙГАА ЮМ БАЙНА ШДЭЭ…АРАЙ ДЭНДЛЭЭ. РЕСТОРАН 9 ХҮРТЭЛ АЖИЛЛАЖ БАЙГАА ГЭЭД БАЙСАН БИЗДЭЭ, ЭНЭ ЗАЛУУЧУУД БҮГД КОРОНА-Р ХАЛДВАРЛАЖ ЭМНЭЛЭГТ ХЭВТЭХЭЭ МЭДЭХГҮЙ БҮЖИЖ БНА ДАА…БААРЫГ ХААГААЧЭЭ

Avatar

Карл Маркс ба түүний нөхөд 2021-06-14 64.119.23.1

УБ хот хэрэгцээнээсээ илүү олон баар ресторан байгаа, одоо хууль зөрчөөд халдвар тараагаад байгаагийг нь зүгээр л шууд хаа. УРИАЛААД ХЭРЭГГҮЙ ЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.9.46.148

Пээш юү вээ?

Avatar