“ЭМЯ-наас наадам хийхгүй байх талаар санал гаргаагүй” | News.MN

“ЭМЯ-наас наадам хийхгүй байх талаар санал гаргаагүй”

Ардын хувьсгалын 100 жил

“ЭМЯ-наас наадам хийхгүй байх талаар санал гаргаагүй”

“ЭМЯ-наас наадам хийхгүй байх талаар санал гаргаагүй”

Халдварын тоо өдөр ирэх бүрт нэмэгдэж, өнөөдөр /2021.6.13/ 2188 иргэнээс Covid-19 халдвар батлагдлаа. Мэргэжлийн байгууллага болох Эрүүл мэндийн яамнаас наадам тэмдэглэхгүй байх санал дэвшүүлсэн талаар зарим хэвлэлээр гарч байгаа юм. Учир нь наадмын үеэр халдварын тоо улам нэмэгдэнэ гэж үзэж байгаа гэсэн юм. Үүнтэй холбоотойгоор Эрүүл мэндийн яамнаас наадам зохион байгуулахгүй байх санал гаргасан гэх мэдээлэл цацагдаад байна.

Бид энэ талаар Эрүүл мэндийн яамны хэвлэлийн төлөөлөгч Б.Ууганбаяраас тодруулахад:

-Эрүүл мэндийн яамнаас хөл хорио тогтоох болон улсын баяр наадмыг цуцлах талаар ямар нэгэн шийдвэр гаргаж, санал хүргүүлээгүй. Халдварын тархах эрсдэл нэмэгдэж байгаа энэ үед хүн бүр хариуцлагатай байж, олон нийтийн газраар аль болох зорчихгүй байхыг зөвлөж байна. Орон нутагт маш өндөр тохиолдол бүртгэгдэж байгаа учраас иргэд та бүхэн вакциндаа идэвхтэй хамрагдаж хөл хорионы дэглэмийг чанд баримтлахыг хүсч байна гэсэн юм. Мөн үндэсний их баяр наадмын төсөв 2.5 тэрбум. Ихэнх мэдээллийн хэрэгслээр 10 тэрбум төгрөг гэж ташаа мэдээлж байна. 10 тэрбум төгрөг нь Ардын хувьсгалын 100 жилийн ойг тэмдэглэхэд зориулж Соёлын яаманд суулгасан мөнгө. Энэ мөнгөөр ямар арга хэмжээ зохион байгуулахыг тухайн яамныхан мэднэ гэлээ.

Харин иргэдийн зүгээс нийгмийн сүлжээндээ өндөр эрсдэлтэй энэ үед олон нийтийг хамарсан үйл ажиллагаа явуулсаар байгаа нь халдвар тархах шалтгаан болж байна. Тухайлбал, сонгууль, "Номын баяр" зохион байгуулж буйд иргэд дургүйцлээ илэрхийлжээ.  Мөн иргэд энэ жил улсын баяр наадам тэмдэглэхгүй байх нь зүйтэй гэсэн байр суурийг нийгмийн сүлжээнд илэрхийлж байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
БурууБуруу
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

42 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

САРАН 2021-06-13 103.26.194.49

ЭМЧ, ЭМНЭЛГИЙН АЖИЛЧИД ЧИНЬ ТУЙЛДАА ХҮРЭЭД НААДАМ ХИЙЛГЭХГҮЙ ГЭЖ ТЭМЦЭЖ БАЙХАД САЛБАРЫН ЯАМ НЬ ТАГ ДҮЛИЙ СУУЖ БАЙДАГ, САНДАЛ СУУДАЛТАЙГАЙ НААЛДАЖ ЧИЧИРСЭН, АМИА ХООХОЙЛСОН НОВШНУУД ЮМ ДАА. НААДМАА ЗОГСООХ ШИЙДВЭР ГАРГААЧ, НОВШНУУДАА, НААДАМ, НАЙРАНД ОРОЛЦСОН ХҮМҮҮС ӨВЧИН ТУСВАЛ ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН ЯАМНЫ АППАРАТЫН АЖИЛТНУУД ӨӨРСДӨӨ ОЧИЖ ЭМЧИЛЭХ ҮҮ???

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.131.247.75

Ард иргэдийнхээ эрүүл мэндийг хамгаалдаг Эрүүл мэндийн яам хамгийн түрүүнд дуугарч санал бодлоо хэлэх хэрэгтэй!!! Энэ олон хүн үхээд байхад зүгээр хараад суугаад байх юмаа.

Avatar

Зочин 2021-06-13 78.187.120.177

Бидэнд өөрсөд маань учир байнаа. Сонгуулиа масктай өгөөд, харин шагнал авах, найр наадам болохоороо, бас гэр орноороо бөнөөрөө цуглахдаа маск хийж байна уу. Үүнийг л ялгаа гээд байна. Журмаа дагавал ч бас учиртай шүү. Вакцин хийлгэсэн ч бас журмаа барих нь өлзийтэй. Тэгэхээр бидэнд бас учир байгаа л биз дээ. Жаахан л сулруулбал юун маск…

Avatar

Зочин 2021-06-13 43.242.242.59

Жинхэн монгол хүмүүс ямар ч байсан хятадаас тусгаар улс болох хувьсгалынхаа 100 жилийн ойг тэмдэглэнээ. 00 жилийн ой нэг л тохионо. Бүх бэлтгэлээ хангаад 100 жилээ бүх нийтээрэ сайхан тэмдэглэнэ шүү төр засаг минь. Зарим эрлийзүүд мөн гадаадын гар хөл болсон нөхөд ардын хувьсгалд маш их дургүй учир коронагаар далимдуулж энэ баярыг тэмдэглүүлэхгүй байх санаатай явдаг нь нууц биш юмаа

Avatar

Зочин. 2021-06-13 202.126.88.237

Өдөрт 40.50 халдвар гарч байхад л хөл хорих санал гаргаж хориод байсан. Одоо яагаад тийм санал гаргахгүй таг байна вэ? Өвчлөл тоймоо алдлаа. Үхэл нэмэгдээд байна. Яагаад???

Avatar

DORJ 2021-06-13 192.82.64.214

Гаргаач, гаргана гээч, дүүп ээ

Avatar

Зочин 2021-06-13 73.202.10.232

Амь наана там цаана үхэх гэж хэвтэж юун наадам зугаа вэ ? Наад 3%-ын зээл чинь энгийн ард бидэнд
олдоогүй эрх мэдэлтнүүдийн ах дүү нар хэдхэн хүн бөөн цулаар нь аваад дууссан. Харин энэ Корона-д чинь
ардчилал байх шиг. Дээр доор гэж ялгахгүй амар мэндийг нь асуугаад байгаа юм бишүү.

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.88.25

Допингтой бөхчүүд, урлагынхныг дэмжихийн тулд хүний амиар дэнчин тавин байж наадамлах хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.88.25

Хүүхэд, жирэмсэн эхчүүд үхээд байхад юун наадам бэ. 10 тэрбумыг МАН хувааж идэхийн тулд л наадам хийх гээд улайраад байх юм. Энэ мөнгөө ковидыг дарахад, эдийн засгаа эсргээхэд зарцуул.

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.88.25

сэргээхэд хэмээн залруулан уншина уу.

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.21.108.190

НААДАМ ХИЙХ 10 ТЭРБУМ ТӨГРӨГӨӨР 350,000 ХҮНД ХИЙХ СПУТНИК, ЭСВЭЛ 180,000 ХҮНД ХИЙХ ФАЙЗЕР ВАКЦИН ХУДАЛДАЖ АВЧ БОЛНО.
МАН-ЫН ДАРГА НАР ХЭДЭН ХҮНИЙ АМЬ НАСААР НААДАМ ТЭМДЭГЛЭХ ШИЙДВЭР ГАРГАСНЫГ МЭДЭЖ АВЦГАА!

Avatar

хүмүүс үхэж байна гэж наадах гээд байгаа юм уу 2021-06-13 192.82.70.101

ард иргэд чинь өвчин тархаад үхэж байна. Тархалтаа улам нэмэгдүүлэх гэж л хийх гээд байгаа юм уу ? Амьд явхад дараа наадам хийж болно. Хэдэн хүний амьны үнэтэй наадам болох бол ?

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.55.188.100

МАН минь Хүрэлсүх ээ ерөнхийлөгч болсоны баярыг тэмдэглээд та нарыг бодох сөхөөгүй явна шүү.Наадам чинь найр аа болсон шүү дээ.хүүхдүүд минь ковидоос өөрсдөө л сэргийл бидэнд хамаагүй гээд байгаа юм шүү дээ.энэ цүнх баригч чинь.

Avatar

Erka 2021-06-13 139.5.219.80

Юун наадам зугаалга цэнгэл бэ п***а. Бидний хувьд хөл хорионы үед арай гэж өнгөрөөгөөд одоо ажилчдынхаа цалин тавих гэж жоохон ажил амжуулж байхад 3% зээл арын хаалгаар авсан гарууд амраад үнэтэй тэрэг аваад зугаалаад байх юмаа. Наадамаа болиод 10 тэрбумаа өөр юманд зарцуул, наадамлах ямар ч шаардлагагүй. Наранбаатар, Баатар мэтэд хэдэн цаасын тэгж идүүлэх шаардлага байна уу?

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.183.205

Наадам хийх 10 тэрбумаа ядарсан ард түмэндээ коронавирусыг эмчлэхэд нь тарааж өгвөл том буяаан болно доо тийм үү үгүй юу айн айн…………………………

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.187.246

100 jil, Naadmaa hiisen deeree. Tertee tergui covid barij diilehgui samarchihsan shdee odoo bvgd tusaad uheh n uheed edgeh n edgeh heregtei bga bnalee

Avatar

зочин 2021-06-13 192.82.70.101

бөхчүүд нэг удаадаа ард иргэдээ бодох хэрэгтэй

Avatar

Иргэн 2021-06-13 66.181.161.3

Юун наадам, энгийн бидний хувьд баяр наадам биш бачимдаж тэвдсэн гашуудал байна. 100 даа яарсан эрхтэн дархтанууд энгийн бидэнд өвчин зовлон бэлэглэж хөөрөн онгирч наадацгаана биз!

Avatar

иргэн 2021-06-13 103.212.117.79

Дарангуйлагч тодорчихоод байхад ЭМЯ мэргэжлийн санал шаардлагаа хэзээ ч гаргаж тавьж чадахгүй!!!
ҮАБЗ хуралдахыг хүлээнэ гэсэн Тэд поп маягаар наадмаа хийж 100 жил хэмээн өөрсдийгөө дөвийлгөн үзүүлэхийг хичээнэ:
Сайжруулсан түлш-хүний амь сонгууль -хүний амь 100 жил- хүний амь

Avatar

Зочин 2021-06-13 64.119.23.138

Юун наадам бэ,наад корона замбраагүй боллоо,өдөр бүр олноор нь цуглуулж одон зүүдгээ болио

Avatar

Зочин 2021-06-13 64.119.18.128

Эд нар чинь бүүр маниусыг хүн ч гэж тоохоо больж байх шив дээ. Үхвэл үхнэ биз л гэж байх шив дээ. Эсвэл энэ ЗГ, шадар сайд майд нь ажлаа өгөх юм чинь муусайн юмнууд үхэж дууссан ч яахав гэж бодоод байгаа юмуу. Арай л юмаа.

Avatar

Зочин 2021-06-13 64.119.22.3

Hvvkiig Euk-uur songogdsonii margaash ni l nar bietsen shvv!!!
Tangarag urgun udur ni yu ch bolohiim bilee, bvv vzegd ! Muu ertoi ch yumaadaa, buzariin sairan hult !
Naadam hiihgvi baigaad vzeerei,chi !!!

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.126.89.14

Бараг ийм байвал наадам хийх хэрэггуй дээ гол нь эруул байх хэрэгтэй шуу

Avatar

Anon 2021-06-13 192.82.74.244

It could be useful to monitor if restaurants, for example, are adhering to infection control regimes. Many restaurants are not checking temperatures, not checking vaccination certificates, not keeping a distance between customers, and are allowing smoking of e-cigarettes inside restaurants where you can see the exhaled smoke diffuse many metres away from the smoker. It is disappointing that this is allowed to happen at the moment. It's irresponsibile to create unsafe environments.

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.161.122

НААД ӨМХИЙ ХАР АЛНЫ НАМЫН ЧИНЬ 100 ЖИЛИЙН ОЙГ ЗААВАЛ ТЭМДЭГЛЭЖ, ТА НАР ШИГ ЛАЛРУУДЫН ӨӨРСДИЙГӨӨ ХӨӨРГӨЖ ХӨӨРЦӨГЛӨЖ БАЯРЛАЖ СУУХЫГ ЧИНЬ ХАРАН БАЯСААД БӨӨНӨӨРӨӨ ӨВДӨЖ ҮХЭХ ЁСТОЙ ЮУУУУ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Avatar

Бузар ..... 2021-06-13 202.70.34.114

гаргаач ээ , хэдэн хүн үхэх ёстой юм бээ???????????
ЗГазар огцрох ёстой

Avatar

ЭМ-ийн сайд "наадам хийхгүй байх санал гаргах шаардлагатай" 2021-06-13 192.82.75.243

Битгий үхэж байгаа царай гаргаад амандаа бувтнаад суугаад бай. Наадам хийхгүй гэж санал гаргаач. Хичнээн хүний эрүүл мэнд амь насаар тоглох гэсэн юм ??? Нийслэлийн хүн амын бараг 100% нь 1-р тунгаа авсан байхад яагаад халдвар буухгзй байгаа юм ?? Цаашдаа буух шинж алга !!!!

Avatar

chek 2021-06-13 192.82.74.28

одоо өнгөрсөн намын ой сонгууль хийхийн тулд АН короноог үл тоож замбарааг нь алдагдуулсан үүнд хэн ч хариуцлага тооцохгүй харин ард иргэдээ буруутгах ажиллагаанд шилжлээ АН ардын хувьсгалын 100 г хийхдээ л нэг хийнэ

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.161.61

Naadmaa boli.

Avatar

Зочин 2021-06-13 64.119.22.3

Nodningiih shig vzegchgvi hii l Buhiig stadions, moriig Hvin dol oon hudagt, suriig talbaid ni, vzegchid ni tv-eer…. Bolood l yav chihna a shvv !!!

Avatar

зочин 2021-06-13 150.129.142.215

Ийм аюултай үед наадам цэнгэл хийж, архидан согтуурч олноороо цугалбал кроно нь улам л галзуурана даа.Өнгөрсөн жилийнх шиг хийвэл зохино доо. Манайхан ч найр наадамд их дуртай үүнийг далимдуулан идэж, ууж, архидах дуртай олноороо бөөгнөрх сонирхолтой хүмүүс шүү дээ.Сүүлийн нь хор холбогдлыг бодож монгол цөөхөн үнднэстнээ сөнөөчихгүй талаасаа бодоосой доо.Баярлаж наадамлах цаг эрүүл саруул л байвал олдоно доо.

Avatar

Зочин 2021-06-13 64.119.18.7

Санал гаргаагүй гээд биеэ өмөөрөөд байгаа юм уу. Наадам хийхгүй талаар саналаа гаргаач. Халдварын тархалт ийм их болж байхад юу бодож байдаг байнаа. 10 тэрбумаа ажилгүй орлогогүй иргэддээ тараах санал гаргаач.

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.126.88.33

Улсын наадмаа үзээд Санжаадамбыгаа түрүүлэхийг хараад үхвэл зүгээр байх юм.

Avatar

Зочин 2021-06-13 64.119.22.3

Arhangaihan ch mun duu, hu!

Avatar

Зочин 2021-06-13 150.129.142.122

Тэртээ тэргүй чи удахгүй үхнээ хө. Иймэрхүү бодолтой бгаад байвал.

Avatar

Аварга Э.Оюунболд 2021-06-13 199.243.108.66

Миний ах ерөнхийлөгч болсон. Би түрүүлж дархан аварга болно

Avatar

иргэн 2021-06-13 202.126.88.211

evchlel ih baigaag ard tumen oilgono. Naadamd zarah mengee hun amaa eruuljuuleh ahuig n eed tatah eer olon heregtei zuild zartsuulaarai bid oilgoj baina.

Avatar

GUZEET 2021-06-13 202.21.110.94

НААДАМ ХИЙХ МӨНГӨӨ АРД ТҮМЭНДЭЭ ТАРАА!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ШАЛДАН БАНДИ НАРАА!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Энхээ 2021-06-13 103.57.94.108

Ард түмнээ сонс. Наадам хэнд хэрэгтэй юм. Сонгууль гэж ард түмнээ золигт гаргаж, тархалтыг гааруулчихаад, Хайран төсөв, ццццц.

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.9.46.214

Наадам дэмий боллоо

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.161.96

Намар наадмаа хийе.

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.126.89.75

Энэ муу шалдан банди юугаа мэдэхэв дээ хөөрхий

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж