ЭМЯ: 2188 хүнээс халдвар илэрч, 10 хүн нас барлаа | News.MN

ЭМЯ: 2188 хүнээс халдвар илэрч, 10 хүн нас барлаа

COVID-19

ЭМЯ: 2188 хүнээс халдвар илэрч, 10 хүн нас барлаа

Эрүүл мэндийн яамнаас өнөөдөр (2021.06.13) Covid-19 цар тахлын нөхцөл байдлын талаарх ээлжит мэдээллээ хийлээ.

ЭМЯ 11.00 цагийн мэдээлэл

ЭМЯ-аас коронавирусийн нөхцөл байдлын талаар ээлжит мэдээллээ хийж байна

Posted by News.mn on Saturday, June 12, 2021

Сүүлийн 24 цагт 10400 хүнд шинжилгээ хийхэд 2188 хүнээс халдвар илэрч, нийт батлагдсан тохиолдол 76084 болж нэмэгдлээ. Сүүлийн 24 цагийн хугацаанд 10 хүн нас баржээ. Шинээр батлагдсан тохиолдлуудаас Улаанбаатарт 1498, орон нутагт 683, зөөвөрлөгдсөн нэг тохиолдол илэрсэн.

361 ХҮН ХАЛДВАРЫН УЛМААС НАС БАРЖЭЭ

Хүний эрхийн комиссоос эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж байгаад Covid-19-ийн нэн хүнд хэлбэрээр нас барсан иргэдийн мэдээллийг нээлттэй зарлахгүй болж байгаа. Нас баралт өндөр байгаа учраас вакцинжуулалтад бүрэн хамрагдахыг ЭМЯ-наас анхааруулж байна. Улсын хэмжээнд хэвтэн эмчлүүлж буй 8538 хүн байгаагаас 80 гаруй хувь нь хөнгөн хэлбэрийн байна. Гэхдээ эмнэлгийн орны нөөц бага байгаа учраас өвдсөн хүн бүрт эмнэлгийн тусламж үзүүлэх боломжгүй болох эрсдэл өндөр байна.

Орон нутагт маш өндөр тохиолдол бүртгэгдэж байгаа учраас иргэд та бүхэн вакциндаа идэвхтэй хамрагдаж хөл хорионы дэглэмийг чанд баримтлахыг хүсч байна. Улаанбатар хотод 961.282  хүн  нэгдүгээр  тун хийлгэсэн  байгаа бол хоёрдугаар тунд 835.775 хүн хамрагдаад байна. Хөдөө орон нутагт 930.522, хоёрдугаар тунд 806.916 хүн хамрагдсан байна. Улсын хэмжээнд 1.891.804 хүн нэгдүгээр тунд, 1.642.691 хүн бүрэн тунд хамрагдсан байна.

ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН ЯАМНЫ ХЭВЛЭЛИЙН ТӨЛӨӨЛӨГЧ Б.УУГАНБАЯР:

-Хүүхдийн өвчлөл нэмэгдэж байгаа учраас олон нийтийн газраар хүүхдийг явуулахгүй байхыг анхааруулж байна. Хүүхэд өвдсөн тохиолдолд маш богино хугацаанд хүндэрч байгаа. Тиймээс хүүхэд хөнгөн өвддөг гэсэн ойлголттой байж болохгүй. Иймд хүүхдийн хоолой амыг зайлах, халдвар хамгаалалтын дэглэмийг сайтар баримтлах шаардлагатай. Үүнээс гадна үнсэх, хоолыг ам, халбаганаас өгөхгүй байхыг зөвлөе. Өдөрт бүртгэгдэж байгаа халдварын 30-40 орчим хувь нь хүүхдийн өвчлөл эзэлж байна.

Мөн хоёр дахь тунд хамрагдах давтан тунгийн хугацаа 21-90 хоног учраас иргэдийг хүлээцтэй байхыг хүсье. Вакцинд хамрагдсан иргэд гурав хоног гам барихыг зайлшгүй анхаарна уу. Мөн бүрэн тунд хамрагдсан иргэд 14 хоногийн гам барьж халдвар хамгаалалтын дэглэмээ сайтар баримтлах хэрэгтэй. Дархлаажуулалтын ажил эрчимтэй үргэлжилж байгаа учраас иргэдийг дархлаажуулалтдаа заавал хамрагдахыг хүсч байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
31
БурууБуруу
16
ХарамсалтайХарамсалтай
8
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ХахаХаха
2
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

138 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-13 103.212.116.51

Энэ хийж байгаа вакциндаа хамаг асуудал байгаа юм биш үү. элдэв хэрэггүй зүйлст мөнгө зарахаа болиод яаралтай арга хэмжээ аваачээ. Одоо Хүрэлсүх гарч ирээд нэг чиг рүү оруулах юм уу, самарч дууслаа.

Avatar

/*-*/ 2021-06-13 49.0.142.169

Сонгуулийн хар балаг энэ шүү, удахгүй 3000 хүрнэ биз, нас баралт ч гэсэн 30 хүрнэ дээ чааваас

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.21.108.190

НААДАМ ХИЙХ 10 ТЭРБУМ ТӨГРӨГӨӨР 350,000 ХҮНД ХИЙХ СПУТНИК, ЭСВЭЛ 180,000 ХҮНД ХИЙХ ФАЙЗЕР ВАКЦИН ХУДАЛДАЖ АВЧ БОЛНО.
МАН-ЫН ДАРГА НАР ХЭДЭН ХҮНИЙ АМЬ НАСААР НААДАМ ТЭМДЭГЛЭХ ШИЙДВЭР ГАРГАСНЫГ МЭДЭЖ АВЦГАА!

Avatar

Зочин 2021-06-13 107.117.172.11

Naadam 10 terbumaar naadahyn orond mongoo ter ovchtei kumuust xoruil.

Avatar

Үнэн 2021-06-13 66.181.189.237

Хүмүүс хүүхдээ дагуулаад гадуур их тэнэж байна Тэхээр өвдөж л таарнаУхамсар дутуу байхад вакцина хөл хорио аль али нь нэмэргүй

Avatar

зочин 2021-06-13 192.82.73.144

СОНГУУЛИЙН ӨМНӨ СОЛИОРООД БАЙСАН ХҮҮР СҮГ ХААЧИВ АА. БАЯЛАГИЙН ЭЗЭД ҮХЭЭД ДУУСЛАА ХАМААГҮЙ ЮУ.

Avatar

ҮНЭН 2021-06-13 122.201.24.13

хаха

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.85.3

МАНгасын бэлэг ээ…

Avatar

Зочин 2021-06-13 124.158.65.211

Байгалийн шалгарлын үр дүн болж байна үлдэх үлд үрэх үх 😛

Avatar

иргэн 2021-06-13 64.119.26.251

Спутник спутник гээд л бхийм. Ковид в россии гээд ороод уздээ. Оросод ч одортоо 13000 гаруй гарч бна гээд москва хол хорионд орохоор бна гэж бна. Вакциндаа ч биш юм бна даа.

Avatar

Зочин 2021-06-13 124.158.65.211

Оросууд Вакцин тариулаагүй тариулахгүй гэж зүтгээд байгаа

Avatar

Зочин 2021-06-13 64.119.20.4

Ядаж шагналаа багасгаачээ, найр наадам нь хэтэрлээ, хаана л бол хаана хонь хурга нийлж байгаа юм шиг хаваржлаа, одоо зусаж байна

Avatar

Зочин 2021-06-13 43.242.242.67

Зандан шатар баян хонгорт халдвар тараасан , Их хурлын дарга нь ийм харанхуй бүдүүлэг байж болох уу шашин мухар сүсэгт автаад

Avatar

Zochin 2021-06-13 66.181.187.230

ene hunderch nas barj bgaa humuus dandaa vaccine hiilgeegui orkuud bna, hohineee hohine, ailiin erhiin balai teneg huuhed shig golj shileed vaccine hiilgehgui baisiin, gor ni garch bna. Manaihan bugdeeree hiatadiin verocell hiilgesen, ergen toirniihon bugd haldvar avsan, harin bid zugeer l bna dag. Hiatad vaccine bidniig l lav naidvartai hamgaalj bna. Vaccinaa hurdan hiilgeechee orkuudaa.

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.71.155

Дандаа вакцин хийлгэсэн хүмүүс байна билээ.

Avatar

Зочин 2021-06-13 107.117.172.11

Ereeni vakcin ih naidvartai shuu

Avatar

ардын намдаа баярлалаа 2021-06-13 59.153.112.71

МОНГОЛЧУУД ҮХЭЦГЭЭЖ БАНА. АРДЫН НАМДАА БАЯРЛАЛАА

Avatar

УХНА ХҮРЭЛСҮХ 2021-06-13 76.107.165.63

Бэртэгчин тархины тураалт монголчуудын агуу удирдагч УХНА миний бие энэ сарын 25-нд хаан ширээнд залрах ёслол болно. Энэ үйл явдалд зориулж миний бие халамжийн шинэ төрөл гаргах болно. Авилгач болгон өөрийн халамжтай байхад надад л санаачилсан халамж алга. Алдарт эцэг гэсэн одон бий болгох санал байна. ҮАБЗ-н хурлаар Оюулзганад би мөдхөн ухамсрын шанаа өгөн өмнөх бүх халамжуудыг та нарт үргэлжлүүлэн өгнө..

Avatar

УХНА ХҮРЭЛСҮХ 2021-06-13 76.107.165.63

Бэртэгчин тархины тураалт монголчуудын агуу удирдагч УХНА миний бие энэ сарын 25-нд хаан ширээнд залрах ёслол болно. Энэ үйл явдалд зориулж миний бие халамжийн шинэ төрөл гаргах болно. Авилгач болгон өөрийн халамжтай байхад надад л санаачилсан халамж алга. Алдарт эцэг гэсэн одон бий болгох санал байна. ҮАБЗ-н хурлаар Оюулзганад би мөдхөн ухамсрын шанаа өгөн өмнөх бүх халамжуудыг та нарт үргэлжлүүлэн өгнө.

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.9.47.62

Сонгууль шагнал наадам сайхан байна өө. Хүүк тэргүүтэй МАНы хэд баялагтаа эзэн болоод бусад нь байхгүй болох нь дээ.

Avatar

Хэнмэдхэв 2021-06-13 64.119.23.122

Бурхан бологчийн товч таниулгыг зогсоосон гэнэ үү?
Хачин юм? Хүмүүс мэдээлэл авч л байг гэж бодууштай.
Зөв ажиллах хандлага руу явахгүй юм уу?

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.126.90.8

Вакцин хийлгэсэн ч халдвар авна. Хөнгөн хүмүүсийг гэрт нь тусгаарлавал хүндэрч буй өвчтөнөө хурдан эмчлэх боломжтой болнр. Эмчилгээг сайн зааж өг. Өвдсөн 1 хүн гэрт эмчлүүлэх зардал 100-300 мянга байна. Даатгалаас хөнгөлөлт үзүүлмээр юм. Эм, эмчилгээ ховор хөдөө орон нутагт буй хүмүүстээ их санаа зовж байна.

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.179.235

Хажуугаар нь замбараагүй шагнал гардуулж маскгүй хүмүүсийн бөөгнөрөл үүсгэж, одон угаах найр хийлгэсэн Баттулга бас гай болсон шүү.

Avatar

Иргэн 2021-06-13 192.82.71.159

Харин тийн, зүгээр талбайн хажуугаар өнгөрч явахад нь дуудаад л шагнал гардуулчихсан гэх юм үнэн үү. Зарим нь барьцаад жагсаал магсаал ч хийх сураг гарч байна.

Avatar

Зочин 2021-06-13 59.153.112.79

Нас барсан хүний хэдэнд батлагдаж эмнэлэгт хэвтсэнийг мэдээлэхээ яагаад болчихсон юм вэ? Ядаж хэд нь эмнэлэг ирэнгүүтээ нас барсныг харах боломжтой байсан. Ийм мэдээллийг нууцлаад эхэлсэн ихэнх нь ирээд маргааш нас барж байгаа гэж хардахад хүргэж байна.
0| 0 Хариулах

Avatar

Иргэн 2021-06-13 192.82.71.159

Тэр тэгээд хэнд хэрэгтэй м бэ.

Avatar

Зочин 2021-06-13 103.57.95.203

Ковидын асуудлаа шийдээгүй сонгуулть хийсэн Хүрэлсүхийг а**а аа. Монголд гай болсон энэ нөхрийг алж болно биз дэ

Avatar

Zochin 2021-06-13 66.181.187.230

ene hunderch nas barj bgaa humuus dandaa vaccine hiilgeegui orkuud bna, hohineee hohine, ailiin erhiin balai teneg huuhed shig golj shileed vaccine hiilgehgui baisiin, gor ni garch bna. Manaihan bugdeeree hiatadiin verocell hiilgesen, ergen toirniihon bugd haldvar avsan, harin bid zugeer l bna dag. Hiatad vaccine bidniig l lav naidvartai hamgaalj bna, orkuudaa.

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.71.155

Наад рекламаа өөр газар очиж хий.

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.126.89.101

Өдөр бүр л өвчилсөн, үхсэн хүний тоог мэдээлж, иргэдийг буруутгаж ярих юм. Ингэж тоо мэдээлэхийн оронд урьдчилан сэргийлэх арга, өвчилвөл хэрхэн анхан шатанд хэрэглэх эм, заавараар хангах нь чухам бусуу?. Сонгуулиас хойш хэдэн хүн үхэж, хэдэн гэр бүл, хүүхэд өнчирч байна вэ?

Avatar

ЗГ МӨНГӨӨ ТӨЛСӨН ИРГЭДИЙН СПУТНИК-н 2 ДАХЬ ТУНГ ӨГӨӨЧЭЭ 2021-06-13 192.82.75.243

БҮХ ГАЗАР 1 ТУНТАЙ ГЭЖ АД ҮЗЭГДЭЖ БАЙНА.

ХӨДӨӨ ЯВАХ БҮРТЭЭ 80.000 PCR ШИНЖИЛГЭЭ ӨГЧ БАЙНА

2 ТУНГИЙН МӨНГӨ АВЧИХААД ЯАЖ ИНГЭЖ ИРГЭДИЙГ ХОХИРООЖ ЧАДАЖ БАЙНА АА ???

НОВШИЙН ИНТЕРМЕД ЭМНЭЛЭГ 2 ДАХЬ ТУНГАА ХИЙГЭЭЧЭЭ

ЗГ ИНТЕРМЕДЭЭС АВСАН МӨНГӨӨ ТӨЛСӨН ИРГЭДИЙН ВАКЦИНЫГ ӨГӨӨЧЭЭ

Avatar

Спутник эхний тунг хийлгэсэн иргэд бослого гаргана шүү 2 цагийн өмнө 202.179.27.9 2021-06-13 192.82.75.243

Спутник эхний тунг хийлгэсэн иргэд бослого гаргана шүү 2 цагийн өмнө 202.179.27.9

Спутник 2тунгийн мөнгийг нь авчаади, иргэдийг залилахаа больж 2дахь тунг яаралтай хийгээч ээ. Сая ГЯЯ ны сайд Батцэцэг юугаа хийж Орост доншуучилсан бэ үр дүн байна уу. Ядаж вакцины асуудлыг шййдсэнгүй ирлээ шүү дээ

Avatar

ИРГЭД ЭЭ! СПУТНИКИЙН 2 ДАХЬ ТУНГАА ШААРДЪЯ ! 202.179.27.9 2021-06-13 192.82.75.243

МЭИК спутник 2дахь тунгаа яаралтай оруулж ирээч. Интермед эмнэлэг спутникийн дараагийн тунгаа хийгээч.

Анх спутник 1 тариулахад ширээн дээр нь 2тун 2улаа харагдаж байсан шүү.

Улаан цэнхэр таглаатай вакцинууд байсан,

Бидний 2дахь тун ямар замаар алга болсон бэ ???

Avatar

Спутник эхний тунг хийлгэсэн иргэд бослого гаргана шүү 202.179.27.9 5 2021-06-13 192.82.75.243

Спутник эхний тунг хийлгэсэн иргэд бослого гаргана шүү

Спутник 2тунгийн мөнгийг нь авчаади, иргэдийг залилахаа больж 2дахь тунг яаралтай хийгээч ээ. Сая ГЯЯ ны сайд Батцэцэг юугаа хийж Орост доншуучилсан бэ үр дүн байна уу. Ядаж вакцины асуудлыг шййдсэнгүй ирлээ шүү дээ

Avatar

зочин 2021-06-13 66.181.187.230

hen chamaig ailiin erhiin balai teneg huuhed shig ter Delhiin eruul mendiin baiguullaga zovshooroogui sputnik geh horiig hiilge gesen yum, hohineee, teneg ork.

Avatar

б өг с долоогч а ц а а 2021-06-13 192.82.75.243

ДЭМБ зөвшөөрсөн Хятад вакцин чинь хамгаалж чадахгүй Монгол улс дүүрэн корона боллоо. Эцэстээ ямар аюултай үр дагавар гарахыг хэн ч таашгүй. Өөрийнхөө мөнгөөр юугаа хийлгэх нь чам шиг новшид үл хамаармой.

Avatar

zochin 2021-06-13 66.181.187.230

Ter umhii orosuud chin manai mongolruu shulsee nulimchaad buruu harsan, vaccine ogohgui bna, tiim oros horond durtai yum bol oorsdoo orosruu yavj teriigee hilge.

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.161.33

ҮХСЭНИЙ ЧИНЬ ДАРХЛААЖУУЛАЛТАД ХАМРАГДАХ !!!! ХҮН амын ЧИНЬ 90 % НЬ ХИЙЛГЭЭД БАЙХАД ЯАГААД ХАЛДВАР УЛАМ НЭМЭГДЭЭД БАЙГААМ БЭ ???? ХАЛДВАРГҮЙ АЙЛ ГЭЖ БАЙХГҮЙ БОЛЛОО !!!!! АРАЙЧ ДЭЭЭЭЭ !!!! НААД ХЯТАД ВАКЦИН ЧИНЬ ОГТ ХАМГААЛАХГҮЙ БАЙНА ШҮҮҮ БИТГИЙ ХУДЛАА ХЭЛЭЭД БАЙ ХУЛГАЙЧ ШИМЭГЧ ТӨРИЙН ГЭЖ НЭРЛЭСЭН АВИЛГАЧИД МИНЬ ЭЭЭЭЭ

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.126.89.189

Шинжилгээ хийгдсэн хүний 20 орчим хувь нь халдвар авсан байна.Сонгууль өгөх үеэр халдвар авсан хүмүүс илэрч эхэлж байгаа нь энэ байх.15-наас халдвар буурна гэж яриад байсан Ямар үндэслэлтэй байснаа тайлбарлах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.189.36

… халдвар болон өьчилсөн хүмүүсээ зүгээр л бүртгээд мэдээлдэг болчихсон юм уу? Энэхүү өдөр бүрийн мэдээлэл хэнд чухал юм бол доо.

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.71.155

Туршилт хийж байгаа хятдын эмийн компанид хэрэгтэ мэдээлэл.

Avatar

Gan 2021-06-13 122.201.21.236

Ямар их үнээр яарч Ерөнхийлөгч болж байгаа гэдгээ ойлгож байна уу. хүрэл үх чамайг 400 хүнээ алдсан гэр бүл ёрөөхгүй нь мэдээж

Avatar

Зочин 2021-06-13 94.214.181.162

VACTSIN OOROO OVCHILHOOS L HAMGAALHAAS HALDVAR TARAAHGUI GESEN JM BAIHGUI.HALDVAR AVNA TARAANA.HYATAD VACTSIND BURUU BAIHGUI DUREM JURMAA BIYLUULEHGUI MASKAA ZUUHGUI GARAA ARIUTGAHGUI BAISNAAS L BOLJ HALDVAR TARHAJ BAIGAA.ENHRII HAIRT MAN daa BAYRALTSGAA.

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.74.1

Вакцины хэрэг юу байна? Хятадууд вакцин хийх технологи, чадвар байхгүйг харж байна.

Avatar

Зочин 2021-06-13 139.5.218.162

Вакцин тариулах тусам халдвар ихсээд байгаа нь сонирхолтой л юм…

Avatar

Сонгууль, наадам 2021-06-13 60.103.37.17

Сонгуулиар орон нутгаар тарж дээ. Одоо бас 10 тэр бумаар наадас хийнэ. Тэрнийхээ оронд ганц амьсгалын аппарат, эсвэл коронараар дампуурсан жижиг бизнесүүдээ дэмжсэн бол.

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.9.40.58

Хөл хорио тогтоохийг сөрөг хүчин хамгийн их эсэргүүцдэг. Тэд аж ахуйн нэгжүүд дампуурлаа хориогоо цуцлахгүй бол тэмцлийн хурц хэлбэрт шилжиж жагсаан цуглаан хийнэ гэсээр байгаад хөл хориог цуцлуулснаас ийм юм боллоо. Тэдний балаг дуусахгүй юмаа. Тэгсэн мөртлөө хачин хачин юм ярьж ажил хйиж байгаа хүмүүсийг шүүмжилж дандаа огцрохыг шаардана. Олон хүн нас барьж байна.

Avatar

zochin 2021-06-13 66.181.187.230

ene hunderch nas barj bgaa humuus dandaa vaccine hiilgeegui orkuud bna, hohineee hohine, ailiin erhiin balai teneg huuhed shig golj shileed vaccine hiilgehgui baisiin, gor ni garch bna. Manaihan bugdeeree hiatadiin verocell hiilgesen, ergen toirniihon bugd haldvar avsan, harin bid zugeer l bna dag. Hiatad vaccine bidniig l lav naidvartai hamgaalj bna. Vaccinaa hiilge orkuudaa, esvel uh.

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.74.1

2020 оны 11 сарын хөл хориог шал дэмий тэвчээргүй эрт тавьсан юм. Тэвчээргүй загнасан нь МАН юм. Юмыг эхэнд нь хяналтанд оруулахгүй дутуу орхиж хаясан гайг Мөнхсайхан хүүр хариуцлага үүрэх учиртай.

Avatar

Иргэн 2021-06-13 103.212.119.188

90 гаруй хувь нь хятад вакцин тариулсан Вакцинаас омно ингэтлээ тараагуй байсан вирус Ямар учир шалтгаантай байгааг гололзож айгаад нуугаад байлгуй учрыг нь олж тогтоож яаралтай арга хэмжээ аваачээ 3 хан сая хун амтай улс сонгуулиас болж жил бур ард тумнии татвараар авсан монгоор гараа угаахаас оор юу ч хиихгуй тарамдуулж байна Ард тумнээ бодож хятад вакцины хор хоноол юунд байгааг мон туунии хор хохирлоос яаж ангижрах талаар судалгаа хиих эрдэмтэн мэргэжилтнуудэд монго гаргах

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.9.41.60

Одоо хүрэлсүх нам бус болсон ман эсрэг зогсоно чадахгүй бол чацга алдана

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.126.90.39

МАН-ЫН ХУЛГАР ОЛИГАРХУУД НЬ ЗАСАГАА АВАХ ГЭЖ БАЙГАА БОЛ ХУРДАН АВААД ӨВЧИНТЭЙ ШИЙДВЭРТЭЙ ТЭМЦЭЖ ЭХЭЛМЭЭР БАЙНА.ОЮУНЭРДЭНЭ ЧИНЬ АЛМАЙРСАН БАЙНА. ТЭГЭЭД Ч ТҮР ЗАСАГ ГЭЭ БИЗ ДЭЭ

Avatar

Архангай 2021-06-13 202.179.21.244

Хилээ нээ, хөл хориогоо боль, энэ бол зүгээр нэг ханиад,вакцин хийхгүй жагсана,ажил албандаа явна,сургууль цэцэрлэгээ нээ гэж байсан малнаас дор мэтгэхүйтэй үхэрнүүдээс одоо амын асуух юм сан.Олон улс орон вакцин байтугай ор дэр ч үгүй байна. Бид өөрсдөөсөө алдаагаа хайж өөрсдөө л хичээх хэрэгтэй шүү

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.126.89.75

Уучлаарай үгэнд чинь ороод л байгаа шүү багахан загнаарай төрийн албан хаагч юм уу хаашаа юм

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.179.21.244

Загнаад байсан юм байхгүй. Би гуанз ажиллуулдаг. Гэхдээ би тэнэг биш. Юу болоод байгааг ойлгохтойгоо шүү. Энэнээс дор ч байх эрсдэл байсан гэж боддог.Би Шведэд 10 жил гал тогоонд ажилласан хүн.Монголдоо ирсэндээ баяртай байдаг. Тэнд энэнээс ч дор байгаа шүү. Үргэлж гомдоллож үргэлж өө хайж яваад бүтэхгүй шүү

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.71.155

Хүрэлсүхийн оруулж ирсэн Сүнээбарам хятад вакцины туршилт дуусаагүй л байгаа юм байна.

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.187.79

ХҮҮК ХЭДЭН ХҮНИЙ АМИАР ЕӨК БОЛООД БАЙН АА .

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.68.41

АМАРСАЙХАН л***р ОГЦОР!!!

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.68.41

ЭНЭ УЛСАД ЗГ, ОНЦГОЙ КОМИСС ГЭЖ ЕР НЬ БАЙНА УУ??? СОНГУУЛИАС ХОЙШ ЧИВ ЧИМЭЭГҮЙ БОЛЧИХЛОО… ОРКУУД ХИЙСЭН СОНГОЛТОНДОО СЭТГЭЛ ХАНГАЛУУН БАЙНА УУ?!

Avatar

Зочин 2021-06-13 64.119.19.107

Өвчлөл нэмэгдэж, нас баралт өсч буй гол шалтгаан бол иргэдийн буруу бус, эрх мэдэлтэнүүд, дарга нарын ажлын хариуцлага, бие биеэндээ хяналт тавихгүй, албан тушаал эрх мэдэлтэй болохын тулд иргэдийг бөөнөөр нь цуглуулж эрүүл мэндэд нь эрсдэл учруулж байна.

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.183.227

маскгүй байж хүнсний зах руу дайраад орж байгаа орк хүүхнүүд их гай тарьж байна! Халуунтай хүн худалдаа, үйлчилгээний газарт орж болохгүй гээд байхад тоохгүй ороод байна!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.74.1

Халуунтай хүмүүст барааг нь гэрийн үүдэнд нь төхүүлж өгөөд, цахимаар мөнгө төгрөгийг авдаг байх хэрэгтэй. Ялангуяа байрны орцны үүднийхэн хажууд хүргээд гадаа хүлээлгэн өгөх хэрэгтэй. Мэдээж салхиныхан дээр зогсоод өгөх нь зөв шүү.

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.161.50

Ene orkuudad Joohon changhan vaccine hiildee, uilchlehgui bn shde

Avatar

Zochin 2021-06-13 66.181.187.230

ene hunderch nas barj bgaa humuus dandaa vaccine hiilgeegui orkuud bna, hohineee hohine, ailiin erhiin balai teneg huuhed shig golj shileed vaccine hiilgehgui baisiin, gor ni garch bna. Manaihan bugdeeree hiatadiin verocell hiilgesen, ergen toirniihon bugd haldvar avsan, harin bid zugeer l bna dag. Hiatad vaccine bidniig l lav naidvartai hamgaalj bna.

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.21.108.5

Хятад вакцинаас шалтгаалсан үхэл маш их боллоо. МАН, ЭМЯ нуугаад байна. Вероселл хүний эрүүл мэндэд асар хортой гдгийг Монголын хүн ам дэлхийд нотолж өглөө. Корона Хятадын лаб-аас алдсаныг G7 хүлээн зөвшөөрөв.

Avatar

zochin 2021-06-13 66.181.187.230

ailiin erhiin balai teneg huuhed shig orkuudiig vaccine hamgaalahgui shde kkkk.

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.179.21.248

chinii eelj ireheer …..

Avatar

Иргэн 2021-06-13 192.82.67.176

Цар тахал эрчимтэй тархаж ,хоног бүр олон хүн нас барьж байхад УОК,ЭМЯ эрс шийдвэртэй ажил хийхгүй байна.УОК-ын дарга, ЭМЯ-ны сайд хариуцлага хүлээж огцрох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.126.88.33

Шинжилгээ төлбөртэй гэж юу яриад байна аа болиоч ээ

Avatar

м 2021-06-13 202.9.47.27

ямар их мөнгө хулгааалж байгааа болдооо дайны хажуугааар гэдэг шиг нам дагасан б**с долооог чид нь

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.71.155

Ардын нам, Ардын засаг Ард түмнээ хятад вакцины туршилтанд оруулсны хар гай.

Avatar

иргэн 2021-06-13 112.72.8.142

Ухвар мөчид , ухамсар дорой, улайран харлуулагч, улстөржин хийрхэгч хар массын шалгарсан төлөөлөгч л байна. Өөрөө бол юу ч үл чадах хөөрхийлөлт нэгэн.

Avatar

Zochin 2021-06-13 87.66.142.201

Gam barina gej yu tenegteed bgan bee odoo naad 19-r zuunii ugneesee sal tehuu, uursduu meddeg yum baihgui baij dara ni uvchtun gam bariagui gej buruu uguh ni uu

Avatar

Hhh 2021-06-13 202.21.108.41

Та бүхэн эргээд нэг санадаа Энэ одоо байгаа Засгийн газар гарч ирэхдээ Ерөнхий сайд нь юу гэж дуугарч байлаа даа Хамгийн тэргүүн зорилго нь КОРОН г дарах юм хэлж байж билээ Тэгээд одоо байж байгаагаа хараач

Avatar

Зочин 2021-06-13 64.119.27.240

Манай мундаг эрдэмтэн доктор МАН- ын том дарга нар 6 – р сарын 15 -наас халдвар 50-60 хувь бууна гээд байсан. Буух юм байгаа биз . Эсвэл ээлжит тархи угаалт хийж сонгууль хийх алхам байсым юм уу.

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.71.155

Сонгууль шүү дээ. Сонго Уйл.

Avatar

Зочин 2021-06-13 139.5.218.162

Нэг хүн дарга болсны найранд 400 монгол үхэр төхөөрч…Одоо хутга тавилгүй мах идэж, хундага тавилгүй архи ууж сайхан найрлацгаа даа тэнэгүүд ээ!

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-13 122.201.21.16

СОНГУУЛЬ, СУРТАЛЧИЛГААГАА БОДООД ХОРИО ЦЭЭРЭЭ ЗАДГАЙ ТАВЬСАНЫ ГОР ГАРЧ БАЙНА ДАА. ХҮҮК ГЭХЭД ЯМАР ОЛОН ХҮН ЦУГЛУУЛААД ЯАЖ СУРТАЛЧИЛГАА ХИЙЖ ШОУДЛАА. ҮР ДҮН НЬ ЭНЭ. ЭРХ МЭДЭЛД ХҮРЧ БАЙВАЛ АРД ТҮМНИЙ АМЬ НАС ХАЙРАН БИШ ГЭЖ ҮЗСЭНИЙХ. ҮР ДҮН НЬ ОДОО ЭНЭ, ЁСТОЙ ЮУ Ч ГЭХЭВ ДЭЭ, ХЭЛЭХ ҮГ ОЛДОХГҮЙ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2021-06-13 139.5.218.162

Сонгуулийн үр дүн Вакцинжуулалтын үр дүнг үгүй хийжээ. Одоо Хүрэлсүх хариуцлагаа ухамсарлаад огцрох л үлджээ.

Avatar

Монгол 2021-06-13 66.181.176.98

Наадам, 100 жилийг болиод тэдгээрт зарцуулах тэрбум тэрбум төгрөгөө тахлын дарах ажиллагаанд зарцуулаач?!!! Сонгууль, монгууль болоод өнгөрлөө. Одоо ард түмнийхээ эрүүл мэнд, амь амьдралыг хамгаалахын төлөө ажиллах цаг боллоо, төрийн 3 өндөрлөгөө!!! Цөөхөн монголчуудыг, хөгшид, хүүхдүүдээ аварч хайрла??? Тэгэхгүй бол…Монгол сүйрэх нь!!! Монгол хүнгүй болчихвол юуны "Эдийн засаг"-ийг сэргээх вэ?!!!

Avatar

orgoi 2021-06-13 124.158.68.66

Наадам, 100 жилийг болиод тэдгээрт зарцуулах тэрбум тэрбум төгрөгөө тахлын дарах ажиллагаанд зарцуулаач?!!! Сонгууль, монгууль болоод өнгөрлөө. Одоо ард түмнийхээ эрүүл мэнд, амь амьдралыг хамгаалахын төлөө ажиллах цаг боллоо, төрийн 3 өндөрлөгөө!!! Цөөхөн монголчуудыг, хөгшид, хүүхдүүдээ аварч хайрла??? Тэгэхгүй бол…Монгол сүйрэх нь!!! Монгол хүнгүй болчихвол юуны "Эдийн засаг"-ийг сэргээх вэ?!!!

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.126.89.184

Халдвар өдөрт 2000 гараад явчихлаа. Хүүхдүүд ихээр өвдөөд эхэллээ. Орон нутагт халдвар өдөрт 700 дөхлөө. Нас барагсдын тоо 400 шахлаа. 2 дахь вакцинаа хүлээсэн хүн зөндөө. Гэтэл хүлээцтэй ханд, тайван бай гэх юм. Энэ дуржигнасан хэлтэй нүдний шилтэй залуу ЗГ-ийг төлөөлөөд бна уу. Нөгөө УОК, НУОК , ЭМ-ийн сайд хаачсан бэ
Чив чимээгүй. Сүйд болж байх ёстой биш билүү
Нөгөө эх орон ард түмнийхээ төлөө цээжээ балбаад байдаг улс хаачсан бэ

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.74.1

Оюун-Эрдэнэ үхсэн бололтой. Амьд үзэгдэхгүй байхыг бодвол ерөнхий сайдын ажил орхигдож байна. Хурдан шинэ ерөнхий сайдтай болох цаг иржээ.

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.179.182

Наадам, 100 жил ээ больчих. Одоо амьд явах эрхээ эдэлье, ёстой эрүүл мэнд 1 рт боллоо шүү, тэр наадам тэмдэглэх 10,0 тэр төг өө хэрэгтэй чухал шаардлөгтай зүйлдээ зарцуул, эсвэл төсвийн алдагдал аа багасга, төмөр медаль огт хэрэггүй шүү хоцрогдсон зүйл.Одоо л жинхэнэ эх орон, ард иргэд ээ боддог цаг чинь ирсэн бна шүү! Эрхэм Дарга нар аа

Avatar

зочин 2021-06-13 192.82.73.144

ХҮРЭЛСҮХ ХҮҮРЭЭ 361 ХҮНИЙ АМИЙГ ЧАМААС НЭХНЭ ШҮҮ. МАН Ы МАНГАСНУУД СОНГУУЛЬ ХИЙЖ АРД ТҮМНЭЭ ХОГ ШИГ ҮЗДЭГЭЭ БОЛИО ЧЭЭ.

Avatar

иргэн 2021-06-13 64.119.26.251

Хонгон овдсон хумуус эм уугаад ажилаа хийгээд халдвар тараагаад л явна аа. Яалтай ч билэээ

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.74.1

Шууд хутгалчих.

Avatar

баяр 2021-06-13 192.82.76.55

оройн цагаар хөл хорио тогтооё.

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.126.89.17

Оросууд дотоод хэрэгцээгээ бүрэн хангаж чадахгүй байгаа учраас Спутник вакцинаа Монголд ойрын үед өгч чадахгүй гэжээ!!!

Avatar

Иргэн 2021-06-13 192.82.78.81

Энэ муу х***а вакцин ямар ч хэрэг алга.
Яаралтай Америкийн вакцин оруулж ирж энэ өвчнийг дарахаас өөр арга үлдээгүй байхаа.

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.185.200

Энэ өвчнийг улс төржүүлэх юм Дэлхийн бараг бүх орнуудад энэ өвчин тарсан тэглээ ард түмэн нь Ж.Байден , В.Путин , Си-Жин-Пи , Н.Модри… нарыг харааж зүхээд байна уу үгүй шүү дээ Харин ч Төр засгаа хүрээлж энэ аюулыг гэтлэн давахын төлөө зүтгэж байна Гэтэл манайд тэр дарга үх энэ дарга үх гэж х****л урсгаж байдаг усан тэнэгүүд !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.126.89.77

х** МАНгасаа хүний амь тэгээд хамаагүй юу

Avatar

Зочин 2021-06-13 139.5.218.137

Байден, Путин, Си Жин Пин нар болон бусад удирдагчид Короног эмчлэхийн төлөө тэмцэж байгаа болохоос биш Хүрэлсүх, Оюун-Эрдэнэ, МАН, УИХ-ын малнууд шиг Короно тарааж байгаа биш тэд нарыг яаж харааж зүхэх юм бэ. Эргүү үхэр минь

Avatar

зочин 2021-06-13 66.181.187.230

ene hunderch nas barj bgaa humuus dandaa vaccine hiilgeegui orkuud bna, hohineee hohine, ailiin erhiin balai teneg huuhed shig golj shileed vaccine hiilgehgui baisiin, gor ni garch bna. Manaihan bugdeeree verocell hiilgesen, ergen toirniihon bugd haldvar avsan, harin bid zugeer l bna dag.

Avatar

hyatad vaktsinaa boliy.. 2021-06-13 202.131.225.197

hyatad vaktsinaa zogsooj pfzer geh amerik vaktsinaa hiih heregtei bna. nogoo orosoos avah 1 say tun vaktsin haan ybanaaa. ene hyatad vaktsin darhlaa ogt togtoohgui bna… gants mongol bish olon orond yg ingej ihsej bnaa. odoo bvr hujaa vaktsinaa zogsoogood amerik oros vaktsin aviad tariy,, hvmvvs odoo bvgd l hujaa vaktsin vr dvnguig medej baij l hudalaa bie bienee maskggui yblaa gadur tenlee geed l baih yuma.getel izraild odoo hvn amiin 50 hubi hiiged nam darjee ovchino..

Avatar

Үхэр мөрөөр цаг 2021-06-13 66.181.188.188

Тусаад гэрээр эмчилгээ хийж байгаа хүмүүст ямар ч хяналт алга, бие нь гайгүй болчвол гадуур яваад тараагаад байх магадлал өндөр байна., Нөгөө ухаалаг бугуйвч энэ тэр гээд технологи ашигласан шийдлээр туссан хүнийг гэр бүлийн хамт 10 хоног яс хянаж голомт голомтоор хэсэгчилсэн хорио хийж болмоор юм.,

Avatar

Энгийн ард 2021-06-13 66.181.161.3

Мөн ч олон удаа сонгуулиа хойшлуулаач гэж учир шалтгааныг нь тоочиж гуйсандаа. Эрх мэдэлд ямар их яараваа. 100 жилийг эрх мэдэлтэй болж биш эрүүл саруул ард түмэнтэйгээ тэмдэглэхийг бодсонгүй дээ. За за, угаасаа ард түмний биш Ардын намынх гэж өмчилсөн Та нар жаргалтай баярлаарай, эрх мэдэл, эрдэнэт амиараа хэлмэгдэж явсан ардын удам Бид нар амь насаа л бодоёо доо

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.9.41.60

3 say mongol svirlee irged Bxgvi bol eruunxiilugch tur bayalag baigad xereggvi

Avatar

oyko 2021-06-13 66.181.161.64

yu ve zailaa …

Avatar

Pub hessen malnuud 2021-06-13 202.126.90.31

Ene pub restaurant uudad maskgui suuj baigaa malnuudaas l bolj bainashdee. Tevcheergui, uhamsargui malnuud. Ter songuuli, vaktsinii torol enee teree gej soliorhoo bolitsgoo.

Avatar

Irgen 2021-06-13 202.126.90.79

Zasgiin gazar ogtsor !!!!! Ulsiin ih hural tar !!!! Buzar man sunutugei !!!!

Avatar

Uher Mongol 2021-06-13 202.126.90.31

Zasgiin gazar ogtsorood, ulsiin ih hural taraad, MAN sonohoor Covid dagaad sonoh yumuu? Yaaj setgeed bnaa.

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.9.46.139

Тэнэг , чамд дислайк шүү , андуурчлаа

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.9.41.60

Тэр тархвар судлаачид үнэнийг хэлээчээ аюулт тахалд нэрвэгдсэн гэдгийг үр удам сүйрнэ өвдсөн хүн дархлаагүй болно

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.9.41.60

Odoo oron nutagt ulam ixsene

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.126.90.59

Оюунэрдэнэ дөргүй бух шиг хөл хорио тогтоохгүй гээд зөрүүдлээд байх юм .Ядахнаа орон нутгийн замаа хааж хөдөлгөөнөө хязгаарлаач.Цөөхөн монголчууд үхэж дуусах нь байна шүү.Сонгуулиас боллоо энэ тэр гээд яах вэ .Одоо цаашпын амьдарлаа бодож УОК яарадттай арга хэмжээ аваач .Амарсайхан корлно туссанм уу дуугархаач болилоо.

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.74.1

Уян хатан сэтгэдэг ухаалаг хүн хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.161.50

Ene zah ,baar ,restoran aa haagachee

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.74.1

Наадах чинь ёстой их халдвар тарааж байгаа. Энэ эзэд нь нүгэл хураажмөнгө олохоо болих хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.9.41.60

Сонгуулийн саналын үр дүн гарч байна та бүхэнд их том шагнал өгч өвдөцгөө үхэхцгээ хэн ч та нарт анхаарал тавихгүй

Avatar

Зочин 2021-06-13 103.229.123.97

Ажил хийж чадахгүй попорсон тэнэг пастер гэнүү Оюун-Эрдэнэ огцрох ёстой.

Avatar

zochin 2021-06-13 202.179.26.33

YOK ,NOK, dald or

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.161.50

Horioochee ene maluudaa

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.180.187

Энэ сарын 15нд шинжилгээ үнэ төлбөртэй болгон гэсэн, 15аас хүмүүс шинжилгээ өгч чадахгүй болохоор өвчиний тоо буурах уу?! 15аас халдварын тоо буурна гэж байсан, энэ одоо солиорол уу!? Энэ сурвалжлагч нар яагаад энэ асуултыг асуухгүй байгаа юм бэ!?

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.74.1

15 наас дайн болсон мэт нөхцөлд орох нь байна. Нийгмийг удирдаж чадахгүй бол хурдан намаараа огцорч, чадалтай хүмүүс нь энэ улсаа удирд.

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.9.41.60

Вакцин ямарч үр дүнгүй сонгууль хийж орон нутгаар тараасан асар их хохирол авчирсан сонгууль асар их мөнгө цацсан хэлэх үг алга даа үхдэлүүд

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.9.41.60

2 myanga xvnii tsaana 20myanga ubdsun 10 xvn nas baraxad 100 xvn vxlee xvleej bgaa

Avatar

ЗГ ИНТЕРМЕДЭЭС АВСАН МӨНГӨӨ ТӨЛСӨН ИРГЭДИЙН СПУТНИК-н 2 ДАХЬ ТУНГ ӨГӨӨЧЭЭ 2021-06-13 192.82.75.151

БҮХ ГАЗАР 1 ТУНТАЙ ГЭЖ АД ҮЗЭГДЭЖ БАЙНА.

ХӨДӨӨ ЯВАХ БҮРТЭЭ 80.000 PCR ШИНЖИЛГЭЭ ӨГЧ БАЙНА

2 ТУНГИЙН МӨНГӨ АВЧИХААД ЯАЖ ИНГЭЖ ИРГЭДИЙГ ХОХИРООЖ ЧАДАЖ БАЙНА АА ???

НОВШИЙН ИНТЕРМЕД ЭМНЭЛЭГ 2 ДАХЬ ТУНГАА ХИЙГЭЭЧЭЭ

ЗГ ИНТЕРМЕДЭЭС АВСАН МӨНГӨӨ ТӨЛСӨН ИРГЭДИЙН ВАКЦИНЫГ ӨГӨӨЧЭЭ

Avatar

НОВШИЙН ИНТЕРМЕД ЭМНЭЛЭГ 2 ДАХЬ ТУНГАА ХИЙГЭЭЧЭЭ 2021-06-13 192.82.75.151

Спутник эхний тунг хийлгэсэн иргэд бослого гаргана шүү 2 цагийн өмнө 202.179.27.9

Спутник 2тунгийн мөнгийг нь авчаади, иргэдийг залилахаа больж 2дахь тунг яаралтай хийгээч ээ. Сая ГЯЯ ны сайд Батцэцэг юугаа хийж Орост доншуучилсан бэ үр дүн байна уу. Ядаж вакцины асуудлыг шййдсэнгүй ирлээ шүү дээ

Avatar

ИРГЭД ЭЭ! СПУТНИКИЙН 2 ДАХЬ ТУНГАА ШААРДЪЯ ! 2 цагийн өмнө 202.179.27.9 2021-06-13 192.82.75.151

ИРГЭД ЭЭ! СПУТНИКИЙН 2 ДАХЬ ТУНГАА ШААРДЪЯ ! 2 цагийн өмнө 202.179.27.9

МЭИК спутник 2дахь тунгаа яаралтай оруулж ирээч. Интермед эмнэлэг спутникийн дараагийн тунгаа хийгээч.

Анх спутник 1 тариулахад ширээн дээр нь 2тун 2улаа харагдаж байсан шүү.

Улаан цэнхэр таглаатай вакцинууд байсан,

Бидний 2дахь тун ямар замаар алга болсон бэ ???

Avatar

ЗГ ИНТЕРМЕДЭЭС АВСАН МӨНГӨӨ ТӨЛСӨН ИРГЭДИЙН СПУТНИК-н 2 ДАХЬ ТУНГ ӨГӨӨЧЭЭ 2021-06-13 192.82.75.151

БҮХ ГАЗАР 1 ТУНТАЙ ГЭЖ АД ҮЗЭГДЭЖ БАЙНА.

ХӨДӨӨ ЯВАХ БҮРТЭЭ 80.000 PCR ШИНЖИЛГЭЭ ӨГЧ БАЙНА

2 ТУНГИЙН МӨНГӨ АВЧИХААД ЯАЖ ИНГЭЖ ИРГЭДИЙГ ХОХИРООЖ ЧАДАЖ БАЙНА АА ???

НОВШИЙН ИНТЕРМЕД ЭМНЭЛЭГ 2 ДАХЬ ТУНГАА ХИЙГЭЭЧЭЭ

ЗГ ИНТЕРМЕДЭЭС АВСАН МӨНГӨӨ ТӨЛСӨН ИРГЭДИЙН ВАКЦИНЫГ ӨГӨӨЧЭЭ

Avatar

Зочин 2021-06-13 64.119.20.4

Гадуур шагналын найр хэтэрлээ, вар ресторан, караоке, гуанз, зочид буудал, хот орчмын амралт сувилал, жуулчны баазууд одонгийн найраар дүүрч хонь хурга нийлсэн юм шиг байна, үүнийг болимоор байна, найраа намдахаар хийж болноо.

Барааны захууд, хүнсний захууд, дэлгүүр, гуанзууд, цайны газруудаа дэглэм бариулахгүй бол болохгүй нээ

Avatar

цагаан хуудас 2021-06-13 202.126.89.239

Хүүк хүүрчин алаад гарлаадаа😂😂

Avatar

Аялагч 2021-06-13 192.82.90.202

Уок… засгийн газар нээлттэй иргэддээ мэдээлмээр байна.

Avatar

Төрийн албаны ахмад ажилтан Ш.Раднаа:МЭДРЭМЖ ДУТААД БАЙНА УУ, СЭТГЭЛ ДУТААД БАЙНА УУ 2021-06-13 64.119.17.250

Одоо ЗГ, УОК нөхцөл байдлыг нэн яаралтай авч хэлэлцэх хэрэгтэй. Өнөөдөр амралтын өдөр гэхгүй хуралдаж болно шүү дээ.ЭМЯ-ны хэвэлийн төлөөлөгч залуу ЗГ, УОК, ЭМЯ-ЫГ ТӨЛӨӨЛЖ БАЙГАА БОЛОЛТОЙ, ӨНӨӨДӨР БҮР ХҮҮХДИЙН ЭМЧ БОЛЛОО.Түүнд бүх ажлаа даатгачихаад ЭМ-ийн сайд, УОК-ын дарга нар нь огт чимээгүй байх юм. Ажил хариуцсан сайд дарга нь олон нийтэд нөхцөл байдал, цаашид авах арга хэмжээгээ мэдээлэх хэрэгтэй.МЭДРЭМЖ ДУТААД БАЙНА УУ, СЭТГЭЛ ДУТААД БАЙНА УУ

Avatar

зочин 2021-06-13 64.119.27.151

Манайхан хэтэрхий дэл сул байгаа шүү. Маскгүй хүмүүс олширсон, бас нус цэрээ хаа сайгүй хаядаг
зуршил байсаар байна. Хятад вакциныг голж Европоос вакцин хүлээж цаг алдсан тал бий шүү.

Avatar

х****л идсэн сонгуулиас болж сүйрч байна 2021-06-13 192.82.75.151

Сонгуулиа хойшлуулахгүй адгийн ЗГ, УОК цөөхөн иргэдээ өвдүүлж, үхүүлж дуусгах нээ

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.180.187

Энэ сарын 15нд шинжилгээ үнэ төлбөртэй болгон гэсэн, 15аас хүмүүс шинжилгээ өгч чадахгүй болохоор өвчиний тоо буурах уу?! 15аас халдварын тоо буурна гэж байсан, энэ одоо солиорол уу!? Энэ сурвалжлагч нар яагаад энэ асуултыг асуухгүй байгаа юм бэ!?

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.179.21.248

Odoo Hurelsuh eok bolsoon busad ni tuund hamaagui … 750 000 hun uhlee /ardchilsan namyn 200 000 hun/ tsaana ni heden humuus bn gej bodoj bgaa ium bh daa

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.182.121

Сонгуулаа л хийж дарга болж, болгож сэтгэл ханамж авч байвал корона хамаагүй гэдэг зарчмаар явсан, одоо л гор нь гарч байна даа. Байгалийнхаа жамаар л явах болж дээ.

Avatar

Иргэн 2021-06-13 66.181.179.232

За монгол улс минь хэцүүдлээ шүү. Хөл хориогоо тогтоогооч

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.126.89.229

Гам гэж юугаа ойлгож байна вэ

Avatar

Зочин 2021-06-13 31.10.153.221

Засаг эмч нар сайн ажиллаж байгаа, хун бур байдлыг ухамсарлаж , гадуур тэнэхээ болих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-06-13 119.40.98.153

яасан хэцүү юм бэ

Avatar

зочин 2021-06-13 192.82.87.135

Улсын онцгой комисс татан буугдчихсан уу

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.182.196

Хятад вакцин эсрэгээрээ дархалаагүй болгож байгаа юм биш үү? Худал вакцинжуулалтаа зогсоо!

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.9.41.60

l******d

Avatar