Москвад ажилчдыг 7 хоног цалинтай амраахаар болжээ | News.MN

Москвад ажилчдыг 7 хоног цалинтай амраахаар болжээ

COVID-19

Москвад ажилчдыг 7 хоног цалинтай амраахаар болжээ

Москвад ажилчдыг 7 хоног цалинтай амраахаар болжээ

ОХУ-д сүүлийн 24 цагийн хугацаанд Covid-19-ийн 13510 тохиолдол бүртгэгджээ. Энэ нь хоёрдугаар сараас хойш хамгийн муу үзүүлэлт болсон байна. Дээрх тохиолдлуудын тал нь буюу 6700 орчим нь зөвхөн нийслэл Москва хотод бүртгэгджээ.

Иймд хотын захиргаа цар тахлын тархалтыг бууруулахын тулд нэг долоо хоногийн хугацаатай хязгаарлалтын арга хэмжээ авахаар болсон байна. Тодруулбал, Москва хотын ажилтан, албан хаагчдад ирэх долоо хоногийн турш цалинтай чөлөө олгуулахаар болжээ. Нийслэлийн ажилтан, албан хаагчид зургадугаар сарын 12-ноос эхлээд 20-ны өдрийг дуустал цалинтай амрахаар болж байна.

Хувийн хэвшлийнхэнд ажилтнуудынхаа 30 хувийг гэрээс нь ажиллуулах зөвлөмжийг Москва хотын захирагч Сергей Собянин өгсөн байна.

Түүнчлэн шөнийн цагаар Москва хотод хөл хорио тогтоохоор болжээ. Ресторан, шөнийн цэнгээний газрууд 23.00-06.00 цаг хүртэл хаалгаа барьж, зөвхөн хүргэлтээр үйлчлэх юм байна. Мөн хүүхдийн тоглоомын талбай, цэцэрлэгт хүрээлэнгүүд ажиллахгүй байхаар болжээ. Энэ долоо хоногийн хугацаанд Москва хотод зөвхөн вакцинжуулалтын цэгүүд хэвийн ажиллах юм байна.

Эх сурвалж: RT

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

иргэн 2021-06-13 64.119.26.251

СПУТНИК ГЭЭД Л ОДОР ШОНОГУЙ ГОНГИНООД БГАА ХУМУУС ОРОС РУУ ЯВ ДАА.

Avatar

tenegt malaa 2021-06-13 202.131.225.197

orosiin 147 say hvnii dongoj 25 say ni vaktsin hiisen baihad iim baga bnaa. getel mongoliin 3 say hvnii 90 hubi vaktsindaa hamaragdaad baihad odor bvr 2000 shuu.arai dendvv bna.. hyatad vaktsin darhlaa togtoohgui bnaa.seishiliin aral katar chil brzaild hiisen ogt daragdahgui ulam nemj ihseed bvgd vaktsinaa solij bna.. hurliz novshuud aguu hyatadiin ard tvmen l mongoliig abarlaa gej soliorood bsan haa bnaa hurliizaa…

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.186.243

sputnik gde

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.9.40.18

Арваас дээш сая хүнтэй хотод 6700 хүн халдвар авсан гэхэд ийм б а .
1300000 хүн амтай хотод 10000 хүнд шинжилгээ хийхэд 2000 гарч б а .
Үнэхээр хүнд б а,
Шуурхай үр дүнтэй арга хэмжээ аваачээ , дээрээ ч доороо ч та бүхэн хэнэггүй байдал , архи дарс, зугаа цэнгэл энэ олон арга хэмжээгээ болиочдээ,
та нар чинь ухаант хүмүүс , эрдэнэт монгол хүний амь нас бүхнээс үнэтэй
бид даанч цөөхүүлээ … эрүүл мэндээ алдвал бүхнээ алдана , эрүүл энхийн жаргалан түмэн жаргалангийн дээд нь шүү дээ…

Avatar

Зочин 2021-06-13 64.119.24.8

Монголчуудийн ихэнх нь залхуу, ажил хийх дургүй, дээд зэргийн хариуцлагагүй,тэгээд байнга улсаас нэхнээ үймээн самуун дэгдээнэ.Үүний толгойд сөрөг хүчин эх оронч болж жүжгэлдэг..Ийм эмх цэгцгүй самуун нүүрлэсэн,төр нь төгтворгүй сул дорой орон урагш явдаг юм уу.Бид урагш явдгүй, бусдаас түүний дотор хоёр хөршөөсөө хол хоцорсон шалтгаан бол энэ шүү.

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.179.25.236

ялалтын баяраас хойш ялгуусан цуврал үргэлжилсээр сайн муу юм салхины дээрээс гэдэг манайд л гай удна даа , бодит тоог үлэмж дарагдуулсан нь тодорхой

Avatar

Dash 2021-06-13 202.21.108.27

Manaihan dotor oroc hytad 2 horshoo muulahiin dontoi tsoonh bainaa . hunees Aldaa haij hel amaa beluudej cuuhaar oorcdiinhoo Hajuu havirgand baigaa zalhuu nohduuduui anhilgui zavaan archaagui baidluu shuud helj shaardlag tavij baimaar baina daa.

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.126.89.17

Бид 2 хөршөө муулаад өөрсдөө л хохирохоос тэр 2 яах ч үгүй!!! Ялангуяа хятадыг үзэн яддаг бүдүүлэг зангаа болихгүй бол эдүгээ 21-р зуун шүү!!! Үүнд төр засаг өөрөө үлгэрлэхгүй бол өөрчлөлт гарахгүй!!! Хятадыг муулж ард иргэдээ уруу татдаг өвчтэй гишүүд УИХ-д ч бий шүү!!! БНХАУ Монгол руу гаргадаг барааны эскпортоо ганцхан сар хаахад л бид бүх салбарт дефицит үүснэ шүү дээ!!! Ковидын нөлөөгөөр хятадаас ирдэг бараа багасаад үнэ нь хэд дахин өсч байгааг харж л байгаа биз дээ?? Жишээ нь: 100 айлын

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.126.89.17

Жишээ нь: 100 айлын зах дээр материалын үнэ 4-р сарынхаас эрс өссөн байна!! Сайдинг 28,000₮ байсан чинь одоо 38,000₮ болжээ!!! Сонголт маш муудсан байна.

Avatar

Зочин 2021-06-13 107.117.172.10

Хөл хорихгүй зүгээр л амраачихтай зэрэг нөгөө амарч байгаа хүмүүс чинь нийлж гадуур зугаалж найр наадам хийж ууж идээд нөгөө муу коронаг чинь улам л тараана даа….оросуудыг бид нар ямар мэдэхгүй биш

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-13 124.158.70.26

СПУТНИКИЙНХЭЭ 2 ТУНГАА ХИЙГЭЭЧЭЭ.АРЧААГҮЙ ЗАСГИЙН ГАЗАР

Avatar

Badarch taxar 2021-06-13 139.5.219.20

OPOC XYMVVC TOOXGVI EE

Avatar

Зочин 2021-06-13 193.176.84.201

Вакцин тариулсан хүмүүсд хилээ нээхээс нааш нь тариулах хүн олдохгүй. Ямар нэгэн урамшуулал байхгүй бол хүн хэзээ ч тариулахгүй. Ингээд байвал бараг 100 жил хил хаалттай үргэлжилнэ.

Avatar

Зочин 2021-06-13 193.176.84.201

Орсод вакцин тариулахгүй байгаа. Хөрш Буриадууд хүртэл тариулахгүй гэж зүтгэж байна. Асуухаар биед муу гэнээ. Энэ ард түмэн мөд өвчнөөсөө салахгүй.

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.9.40.19

Оросын вакцинажуулалт Бараг бүтэн 10 үргэлжилж бн. Өдөрт илрэх халдвар нь 8-10 к ошт буухгүй бгаа. Гэхэд манайхан Спутник л гээд бх юм даа. Нүдтэй мөртөл сохор чихтэй мөрт дүлий гэж л энэ бх даа

Avatar

za buraad l. 2021-06-13 202.55.191.130

hezee orosd vaktsinjuulaad 10 jil bolj bna malaa.. 147 say hvnd 8-10myanga gedeg bol baga too za. getel 3 say hvnd 2000 gedeg bol dendvv ih too malaa. deer ni mongolchuud 2 tungaa 90 hubi hiilgeed bhad iim bna.orosd dongoj 30 say hvn l vaktsin hiilgej bna. manaid hujaa vaktsin ogt darhlaa togtoohgui bna malaa…gants mongold bish katar chil seishiliin aral metiin hujaaa vaktsin hiisen bvh ulsd zaa…

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.82.56

Оросын вакцин бол улс төрийн зэвсэн юм бна л да
Вакцинаа хийж чадахгүй л бна бж ..

Avatar

hudalch gar be.. 2021-06-13 202.55.191.130

hujaa hurliizuudaa tanai hyatad vaktsin bol zvgeer hortoi us bna. uls oronooroi barag 90 hubi hiilgeed ch darhlaa togtohgui bna. getel orosd 147 say hvnii 30 say vaktsinjuulij bhad dongoj 10000 bna.getel 3 say hvntei mongold odort 2000 sh dee. iim bna hurliizaa.odoo bvh hvn hujaa vaktsin hortoi us gedegiig medeed bnaa.. olon hvnd gaz noloo ni garch ehleed bnaa.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж