Далай лам У.Хүрэлсүхэд баяр хүргэжээ | News.MN

Далай лам У.Хүрэлсүхэд баяр хүргэжээ

Далай лам У.Хүрэлсүхэд баяр хүргэжээ

Далай лам У.Хүрэлсүхэд баяр хүргэжээ

Дээрхийн гэгээнтэн XIV Далай лам Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн сонгуульд ялалт байгуулсан У.Хүрэлсүхэд баяр хүргэж захидал илгээсэн талаар “The Hans India” цахим сайт мэдээлжээ.

Баярын захидалд "Би Монгол Улсад 1979 онд анх зочилж байсан. Маш сайхан дурсамжууд бий. Монголын залуус болон ахмад үеийнхэн хүний үнэт зүйлийг түгээх миний хүчин чармайлтыг дэмжиж, орчин үеийн боловсролын тогтолцоонд уламжлалт Буддын ухааны мэдлэгийг нэвтрүүлэх шаардлагатай гэдэгтэй санал нийлж байгаад би туйлын ихээр баярладаг. Монгол болон Төвөдийн ард түмэн бол эх түүхээрээ холбогдсон, ихэр ахан дүүс шиг улс. Гуравдугаар Далай лам Сономжамцын үеэс л манай хоёр ард түмний холбоо харилцаа бэхэжсэн. Монголд очихдоо хэлж байсанчлан бусад улс орнуудад Буддын шашин дэлгэрсэн байдаг ч монголчуудын хувьд соёл, оюун санааны түвшинд хүрч хөгжсөн түүхэн шашин юм. Буддын сургааль энэрэнгүй сэтгэлийг чухалчилдаг, хувь хүний үзэл бодолтой зөрчилдөггүй, хүн бүрт тусаа өгдөг бөгөөд энэ үнэт зүйлсийг У.Хүрэлсүх болон Монголын Засгийн газар цаашид ч хамгаалан дэмжинэ гэдэгт итгэж байна” гэж бичсэн байна.

Тэрбээр Монголын ард түмний итгэл найдварыг хөсөрдүүлэлгүй, дааж явна гэдэгт итгэж буйгаа илэрхийлээд, У.Хүрэлсүхэд амжилт хүсчээ.

Эх сурвалж: The Hans India

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
178
ТэнэглэлТэнэглэл
39
ЗөвЗөв
5
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

62 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.85.53

гарт баигдах нүдэнд харагдах бодит шинжэлэх ухаандаа итгнж яв хзрэлсүх одоо ямарч шалтаг шалтгаан таылбаргүй хэлсэн бүхнээ биелүүл төрийн эрх пүүл боллоо

Avatar

Odoo 2021-06-13 23.92.142.182

Iranii Ayatolla, Romiin Pap hoyoroos mendchilgee avchihval tegeed barag boloh yum bish uu

Avatar

Хүн Судлаач, Улс Төр Судлаач Боржигин Болдбаатар 2021-06-13 172.58.19.213

Балчир хүүгийн биед үхээр нааж далай ламыг босогсон нь үнэндээ муу хүнээс харанхуйд хоригдсон хар санаагаар хүмүүсийн сэтгэлийг эзэмдэх хулгайлах “хуйвалдааны онол” билээ.
Ардын Намын үндсэн зарчим болох Марксист Онол нь “шашин бол хар тархи” гэдэг. Хэрвээ Хүрэлсүх мухар сүсэгтэй, хар шидийн тарнич бурханы хараалд орсон бол удахгүй унах нь тодорхой. Ардын намынхан зориглон нэгдэж, бурхант шашинг устгаж чадвал улсаа удирдаж, овоо хэдэн жил тэсэх болно. Ламын шашинг устгаж чадахгүй бол Ардын Н

Avatar

Сайхан Ерөнхийлөгч 2021-06-13 202.179.21.210

Хүрэлсүх ерөнхийлөгчдөө баяр хүргэе.Харин Сэлэнгэ аймагийн МАН саяын сонгуулиар зориуд Хүрэлсүхийг унагах зорилгоор ажиллаж зориуд улсын хэмжээнд хамгийн муу ирцтэйгээр хойш татаж 39 хэн хувийн ирцтэйгээр доромжилсон доо.Одоо шийдэж өөрт чинь дургүй байгаа Сэлэнгийн МАН г эзэлсэн хятад хүний хүүхдүүдийг бүгдийг нь хөөж зайлуул.Алт мод ухаж хөрөөдөөд дуусгалаа.

Avatar

doloochih yumaa 2021-06-13 23.92.142.182

neeree

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.68.41

БҮХ ШАШИНГ х****л ИДЭГ

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.42.116.17

Нэг мөр одооны Монгол улс гэдэг нэрийг Шарын шашны Монгол улс гэдэг албан ёсны нэртэй болгох гээд сэрүүн зүүдэлж зүтгээд л.

Avatar

лонх 2021-06-13 49.0.142.95

сычуаны шаар, ляньжоу тасардаггүй гоймон, зиу зүү уу.

Avatar

ЗГ МӨНГӨӨ ТӨЛСӨН ИРГЭДИЙН СПУТНИК-н 2 ДАХЬ ТУНГ ӨГӨӨЧЭЭ 2021-06-13 192.82.75.243

БҮХ ГАЗАР 1 ТУНТАЙ ГЭЖ АД ҮЗЭГДЭЖ БАЙНА.

ХӨДӨӨ ЯВАХ БҮРТЭЭ 80.000 PCR ШИНЖИЛГЭЭ ӨГЧ БАЙНА

2 ТУНГИЙН МӨНГӨ АВЧИХААД ЯАЖ ИНГЭЖ ИРГЭДИЙГ ХОХИРООЖ ЧАДАЖ БАЙНА АА ???

НОВШИЙН ИНТЕРМЕД ЭМНЭЛЭГ 2 ДАХЬ ТУНГАА ХИЙГЭЭЧЭЭ

ЗГ ИНТЕРМЕДЭЭС АВСАН МӨНГӨӨ ТӨЛСӨН ИРГЭДИЙН ВАКЦИНЫГ ӨГӨӨЧЭЭ

Avatar

Зочин 2021-06-13 64.119.18.254

Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүхийн нэг гарнаас хятадын гадаад явдлын хэвлэлийн төлөөлөгч засгийн газрын мэндчилгээгээр татаж нөгөө талаас нь Далай лам бас чангааж байх шив дээ.Далай лам Монгол нэг очих цаг болсон гэж далд хүсэлтээ илэрхийлж байх шиг байна. Түвдийг Монглоос өөр харах гадаад улс бараг байхгүйдээ олон зуун жил Монголын баячуудын хөрөнгийн урсгалыг түвдүүд хүртэж байсан одоо ч мэр сэр явсаар л байна

Avatar

Зочин 2021-06-13 185.220.100.247

МОНГОЛД ТӨР ШАШИН ХОЁР ТУСТАЙ ГЭДГИЙГ МЭДСЭЭР ХЭРНЭЭ ЗОРИУД НОХОЙТОЖ БАЙГАА ХЭРЭГ. МӨН Ч МУХАЙ ДОТОРТОЙ АМЬТАН ШҮҮ. МОНГОЛД НЭМЭР ГЭХЭЭС ҮРГЭЛЖ НЭРМЭЭС БОЛЖ ИРСЭН!

Avatar

заншил 2021-06-13 49.0.142.95

манайд нохой үхэхэд сүүлийг нь тасдаад аманд нь зуулгаад хөдөөлүүлдэг. дараа төрөлдөө хүн болж төрөөрэй гэсэн ерөөл. по ол! зүүднээс сэр! зүү үд, зарааааааа

Avatar

Зочин 2021-06-13 185.220.100.242

Чи нохой байж байгаад сүүлээ тастуулаад хүн болсон байхнээ. Еээ, Ум базар ваани хум пад!

Avatar

улаан сухай 2021-06-13 49.0.142.95

цаана чинь са со хүртэл сэрж нэг үзхиймсаан гэж дуулаад уйлаад гуйгаад байхад. хэнч сонсгуйваншд.

Avatar

дорнын саран зүүн зүүд 2021-06-13 49.0.142.95

со гэхдээ их сонин. зүүдэн дотор бас давхар зүүд гуйгаад. зүүдэлж байна гэж зүүдлэх юм гэнэ. аймар.

0 0
Avatar

o chir 2021-06-13 49.0.142.95

хөл сэрүүцүүлэх усгүй 20 процедур. К витаминаа арилгана, А, B, C, D, E, F, J, H, L, M, N…. зоо зуултаа арилгана. нэг сумаар олон туулай.

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.183.227

наад өвчинөө бууруулаачээ! арай хэтэрлээ. амьд явах баталгаа алга!

Avatar

Zochin 2021-06-13 66.181.185.12

Muusain tubduud gai tarni shuu. Selmeer diilehgui bolohoor shashin gej har tamhiar diilsen shu. Mongolchuud bidniig oyun sanaani hubid bool bolgocon

Avatar

оч ир 2021-06-13 49.0.142.95

oh pi um анагаахад жааханыг хэрэглэдэг. ядам эрхийгээ нийлүүлээд хар, тун хэмжээ нь иймхэн. по ол болж болохгүй… оточ пацарпани

Avatar

гөрөөчин 2021-06-13 49.0.142.95

sutra-д хүн гөрөөсний цөсөөр хэлэн дээрээ "ум" үсэг бичихэд тун болно. яг л байгаа биз дээ. хэтэрвэл хүн гөрөөс болно. буг

Avatar

дагуул хиа 2021-06-13 49.0.142.95

vac 2р тун. кккк

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.126.88.52

Буруу хүндээ л итгэж дээ . Хүрэлсүг чинь ,, Шашин бол ард түмнийг мунхруулагч хар таммхи мөн ,, гэж л боддог нөхөр шд.

Avatar

Зочин 2021-06-13 103.57.94.251

Далай багшид мөргөе. Дашрамд, Далай багш руу, Хүрэлсүх рүү дайраад байгаа, тодруулбал сонгуульд хусүүлсан танхай этгээдүүдийн шахалт, х****л хэл амаар өмнөх хатуу хөл хориог цуцалснаас болсон. Мэргэжилтнүүд ядаж 7 хоног сунгасан бол ингэж алдахгүй байсан гэж гасалж байсан даа. Одоо хатуу хөл хорио тогтоохоос аргаггүй, хар хэрээнүүд хуцаж л байна биз

Avatar

хасаар хус 2021-06-13 49.0.142.95

хас суурь юмуу даа тэгээд хус суурь уу

Avatar

хар хэрээнүүд гуаглана 2021-06-13 49.0.142.95

салхи салхилж ус урсаж шороо хөдөлж гал асна

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.21.108.133

ХАХА

Avatar

УОК Хаана Байнааа ???? ЕРӨНХИЙ САЙД; ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ГЭЖ БГАА ЮУ ЭНЭ УЛСАД !!!! 2021-06-13 202.126.90.99

ЯАНАА ЭНЭ УЛСАД ЧИНЬ УОК ; ЕӨӨК; ЕС ГЭЖ БАЙНА УУУ ???
✔ 6/15-НАС ХАТУУ ХӨЛ ХОРИОГОО ТОГТООХГҮЙ БОЛ УЛСААРАА ХИАРЧ ӨНӨӨ ӨЧНӨӨН АЖИЛ ХӨРӨНГӨ ЗАРЖ ХИЙСЭН ВАКЦИНЖУУЛАЛТЫН АЖИЛ ТАНЬ БУДААА БОЛЛОО…!!!
✔ НААДАМ; ТАНГАРАГ ӨРГӨХ; НОМЫН БАЯР …ЭСЭН БУСАН НИЙТИЙН АРГА ХЭМЖЭЭНҮҮДЭЭ ЗӨВХӨН ОНЛАЙНАААР ХИЙГЭЭЧЭЭ …!!!
✔ АЯЛАЛ ЗУГААЛГА ЭНЭ ЖИЛ УГААС ХУДЛААААА…..ИРЭХ 2022 ОНЫ ЗУН Ч ХЭЦҮҮҮ ДЭЭЭ….!!!
✔ ЮУН ТҮРҮҮНД НААДМАА ЦУЦЛАЯ !!!
✔ 0-17 НАСНЫ ХҮҮХДҮҮДЭЭ ХУРДАН ВАКЦИНЖУУЛАЯ !!!

Avatar

Сэрэмжлүүлэг 2021-06-13 198.144.121.93

У.Хүрэлсүх энэ зальт үнэгний урьханд оров! Дэлхийд гишгэх газаргүй болсон, үзэл суртлын мухардалд орсон. Сүүлий хэдэн жил шинжлэх ухаанруу үсчин наалдан, шинжлэх ухааны бүх ололтыг өөрт хамааруулах гэсэн явцгүй, гутамшигтай ааш авир гаргаж бүй. Мод Монголоор дуусдаг гэдгийн адил дэлхийд Монголоос өөр дарлан мөлжих, мунхруулж өөрсдөө амь зогоох гэсэн гэнэн, мухар сүсэгт хэт автсан өөр орон даанч үгүй болсон бололтой. Бусдын харгис геополитикийн том тоглоомны золиоос болов У.Хүрэлсүх минь!

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.9.46.206

Ардчилсан улс тодотгосон байсан шүү.

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.189.131

Боловсрол, шашин хоёр тус тусдаа шүү. Сургуулийн хүүхдэд Буддын сургааль албан журмаар зааж, хэрхэн сурсныг нь үнэлж дүгнэн хэтийн ирээдүйг нь тодорхойлдог бурангуй дэглэм рүү ухарч болохгүй. Шашинтай нийлсэн төрийн дарамтаас болгоомжилъё.

Avatar

zochin 2021-06-13 192.82.65.182

sur danzan hurch boloh hamgiin ondor tsegtee hursen.odoo tuund uruudah gants zam l uldsen.

Avatar

хүрэлсүхииг далайлам л хүлээж авна сургааль нь мухардсан харин ламтанд эхнэр олж өг удахгүй төсөв хүндэрнэ 2021-06-13 66.181.161.76

ххүрэлсүхэд ичгүүргүй саналаа худалдсан 825000 СОНГОГЧ та нард эх орон хүүхдүүд би билүү? 100000ТӨГРӨГӨӨР хэд хонох вэ? ЭНХБАТ болсон бол залуус олон эерэг өөрчлөлт авчирах байлаа гадаадад монголыг хоцрогдсон исламын орнуудтай зүйрлэх боллоо удахгүй нударган тэнэг удирдагч чинь БАТБОЛДТОЙГОО тонилно

Avatar

Аматерасутай тэврэлдэх 2021-06-13 49.0.142.95

яргуй хөөрхөн ишигнүүд ижилдэнхэн ихэрлэнхэн бэлчиж байна

Avatar

76 2021-06-13 49.0.142.95

хассуурь ганибал хоёр ихэр

Avatar

ис лам 2021-06-13 49.0.142.95

шунал кислтагаараа ижилдэнхэн

Avatar

Зочин 2021-06-13 66.181.161.58

Чи ийм байдлаар сэтгэж байгаад удахгүй үхэж далд орно оо

Avatar

70-д 2021-06-13 49.0.142.95

долоо үхэж найм сэхнэ

Avatar

жанхуу гарч ирнээ, аягүй бол, 5х жил маань гэчихсэн 2021-06-13 49.0.142.95

сүр даранзан хүк сүүлээ хавчаад зугатах биз. 10 хауз руугаа

Avatar

хонгор хүү 2021-06-13 49.0.142.95

ишиг шиг майлахгүй. хурга шиг дуугай босоод л явчихна.

Avatar

Боко 2021-06-13 202.126.90.94

Далай ламын өлмий бат орших болтугай!!!

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.66.210

Huukt itgehgui l bna daa. Buttlgin araas hu.tga sh.aaj suug nalsan shig mongoloo hudaldaj hu.jaag nalahig uguisgeh argagui. Amarbayasgalan huuk 2 evgui dee. Er n man hyatadin xkH in daguul bolsim shig ajillaj bgaa shuu. Gants jishee chanargui vaktsin.

Avatar

Гал 2021-06-13 202.126.90.98

Данзанжамц ламтан Даранзансүр дагзыг далдуур сайхан егсөн бна ккк…

Avatar

УХНА ХҮРЭЛСҮХ 2021-06-13 76.107.165.63

Бэртэгчин тархины тураалт монголчуудын агуу удирдагч УХНА миний бие энэ сарын 25-нд хаан ширээнд залрах ёслол болно. Энэ үйл явдалд зориулж миний бие халамжийн шинэ төрөл гаргах болно. Авилгач болгон өөрийн халамжтай байхад надад л санаачилсан халамж алга. Алдарт эцэг гэсэн одон бий болгох санал байна. ҮАБЗ-н хурлаар Оюулзганад би мөдхөн ухамсрын шанаа өгөн өмнөх бүх халамжуудыг та нарт үргэлжлүүлэн өгнө.

Avatar

жанч 2021-06-13 49.0.142.95

данзан гьяацо ламын багад хананд нь ташуур өлгөөтэй байсан гэжугаа. тэр яажаагаан гэсэн юм сурахгүй бол… өөрөө бас ингэж хэлсэн байдгийм хонийг дуугай номхон байлгахын тулд ямаа зод гэж.

Avatar

саааиииййййййййн зод 2021-06-13 49.0.142.95

ямаа майлж бахирч орилж өгнө биз

Avatar

чөмөг ташихгүй хаяхгүй 2021-06-13 49.0.142.95

ма хүний чөмөг 25 наас дундарч эхлэнэ

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.126.90.98

Монголоо х*******н дагуул улс болгож Түвд шиг минь болуузай гэсэн байна" коммунист эргүү дагз чи ойлгохгүй байх л даа

Avatar

Зочин 2021-06-13 150.129.143.51

Далай багшийн өлмий бат оршиг

Avatar

Зочин 2021-06-13 51.210.34.150

Чиний амьдрал төвөд шээсийн хөлийн өлмий доор байна ш дээ наад төвөд шээстэйгээ үхэж далд ороорой.

Avatar

Зочин 2021-06-13 51.210.34.150

Оргодол тангадын шар шашны тэмбүүтэй шээс лам монголын тэнэг хүрэлсүхээр дамжуулаад хятад зарах санаа өвөрлөж байгаа мэдээж төвөд шээсийн салтаан доороос босдоггүй үхэр монголчуудын хийморь гэж ямар үхсэн элэнцэг байдаг юм.

Avatar

хиаморь 2021-06-13 49.0.142.95

хий морийг чинь салтаадаад унадаг болхоос ямар толгой дээрээ гаргаж эрхлүүлдэг үү

Avatar

Зочин 2021-06-13 202.126.89.61

Улиастай тосон цэнгэлийн замыг барьж буй Арж компанийн захирал Мөнхэрдэнэ гэдэг үл бүтэх амьтан бнаа замын санхүүжилтын мөнгөөр хаус аваад 2 офисын барилга авчихаад будад түрээслээд сууж бна ажилчдынхаа цалинг санхүүжилт байхгүй гээд бүтэн жил нэг төгрөгч өгөхгүй 100 гаран хүнийг хохироож бна

Avatar

Иргэн 2021-06-13 66.181.190.135

Хуулийн байгууллага анхаарлаа хандуул.

Avatar

эсвэл долоон самурай нь ч юмуу 2021-06-13 49.0.142.95

улиастайн хайлаастайн юу билээ дээ нөгөө, гулгуур массаж сум билүү. хүк энэ нутгийг чинь заагаад галыг чинь сахиад өгьеэ гээд байгаа юмнуудаа анхаараач. исмэлдээд. 88 уньболд нь ирээд янзлаад өгөөсэй дээ.

Avatar

Сүхбаатар 2021-06-13 139.5.216.170

Далай багшийн буян номонд даган баясъя.

Avatar

Зочин 2021-06-13 89.39.104.238

Төвддөө очоод амьдарчих.

Avatar

Зочин 2021-06-13 103.229.120.237

Энэ балай лам юу вэээ

Avatar

Зочин 2021-06-13 124.158.96.225

Хүрэлсүхээ, битгий дарангуйлал тогтоогоорой гэжаан Далай лам.

Avatar

Зочин 2021-06-13 192.82.81.67

Яг тогтооно харж л байгаарай

Avatar

улаан + ногоон = 2021-06-13 49.0.142.95

гьяцо лам аймар базууртай юмаа. саяхан л чойр дунд сургуульд оруулбал зүгээр гэж байсан. одоо бүр нэвтрүүлэх санал нэгтэй байгаад баяртай байна болчихож. барьцаа ахиулаад л базаад байх юм. том толгой ма гавж нар улаан нойлийн ногоон тэг. тэгээд бүгд гавьж хавж хавч.

Avatar

ойлготын зөрүү 2021-06-13 49.0.142.95

хөгжилтэй дэвшилттэй соёлт орнууд дунд сургуульд шашин, улс төр заахгүй. хувь хүн өөрөө, гэр бүл ээж ааваасаа авна гэж байгаа биз дээ.

Avatar

сүм бол пионерийн зуслан 2021-06-13 49.0.142.95

тэгээд ч түбэд high lama түбэдийн хүүхдүүдэд ерөнхий эрдмийн мэдлэг олгоно гэсэн дээ.

1 1
NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж