В.Путин: У.Хүрэлсүх таны нэр хүнд өндөр байгааг сонгууль харууллаа | News.MN

В.Путин: У.Хүрэлсүх таны нэр хүнд өндөр байгааг сонгууль харууллаа

В.Путин: У.Хүрэлсүх таны нэр хүнд өндөр байгааг сонгууль харууллаа

В.Путин: У.Хүрэлсүх таны нэр хүнд өндөр байгааг сонгууль харууллаа

ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Владимир Путин Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн сонгуульд ялалт байгуулсан У.Хүрэлсүхэд баяр хүргэж, захидал илгээсэн тухай Кремлийн албан ёсны вэбсайтад мэдээлжээ.

Баярын захидалд “Таны улс төрийн нэр хүнд өндөр байгааг сонгуулийн үр дүн батлан харууллаа. Төрийн тэргүүнийхээ хувьд та Орос-Монголын иж бүрэн стратегийн түншлэлийн харилцааг цаашид улам бэхжүүлэхэд чухал үүрэг гүйцэтгэн ажиллана гэдэгт би итгэлтэй байна” гэсэн байна.

Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн урьдчилсан дүнгээр Монгол Ардын намаас нэр дэвшсэн Ухнаагийн Хүрэлсүх 823,326 саналаар буюу нийт сонгогчдын 67.76 хувийн саналаар ялалт байгуулаад байгаа билээ. Цар тахлын үед зохион байгуулагдаж буйгаараа онцлог энэ удаагийн сонгуулийн ирц өмнөх сонгуулиудаас бага буюу 59.35 хувьтай байв. Мөн Монгол Улс анх удаа зургаан жилийн бүрэн эрхийн хугацаанд ажиллах Ерөнхийлөгчөө сонголоо.

Эх сурвалж: Kremlin.ru

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ХөөрхөнХөөрхөн
8
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ovgon 2021-06-11 66.181.187.230

Fashist oros pisduunuudaa, manai Selenge, Egiin goliin usan tsahilgaan stantsiig barihiig zovshoorchih, tegvel nairamdalt horsh mon bna gej oilgiii.

Avatar

Зочин 2021-06-11 202.21.109.95

ХАХА

Avatar

Зочин 2021-06-11 203.91.115.54

ард түмний баялгийг зөвхөн өөрсдөө иддэг барууны хошного долоодог АН-ханд монголчууд үхлийн цохилт өгсөнд баяр хүргэе.

Avatar

H 2021-06-11 218.214.185.115

Yag unen

Avatar

Зочин 2021-06-11 37.47.207.212

Хульх хурандаа г диктатор л баяр хургэнэ хиатад дарга баяр хургээгуй зовхон хятад улс ухныг танинаа гэв кккк

Avatar

Зочин 2021-06-11 66.181.185.174

Намайг дууриадаг алиа салбадай гээд инээд нь хүрээд байх шиг байна

Avatar

amjilt husii 2021-06-11 17.150.216.79

shine erunhiilugch zuv l nuudel hiih boltugai. Itgej naidaj bna.

Avatar

Зочин 2021-06-11 203.91.115.54

Энэ нэг иж бүрэн түншлэл гэдэг баримт бичгээр Монгол улс ойрын 30 жилийн хөгжлийн гарцаа ОХУ-д чөдөрлүүлсэн. Манай нохой гэж андуурагдсан Путины гөлөг Баттулгын хийсэн ажил л даа. Энэ түншлэлээс үтэр түргэн гарч байж бид улс дамнасан зам, УСЦ-ууд, нефтийн үйлдвэрээ барих боломжтой болох юм.

Avatar

bosoo chono 2021-06-11 202.126.89.202

чи муу х***а олон юм хуцаадбай

Avatar

??? 2021-06-11 103.10.23.131

EРӨНХИЙЛӨГЧ БА МОНГОЛ АРДЫН НАМ

МОНГОЛ АРДЫН НАМЫН УДИРДЛАГЫГ УЛСЫН ИХ ХУРАЛД НЬ ҮЛДЭЭГЭЭРЭЙ.

МОНГОЛЫН ТӨРД НАМЫГ БУС ТӨРТ – УЛСЫГ ТӨЛӨӨЛСӨН БОДЛОГО ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2021-06-11 52.89.71.147

Үгэн дотор үг… гэж Путин цаагуураа манай хүнийг хийгээд байна. Хэн бэ гэдгийг нь мэдэхийн дээдээр мэдэж байгаа л даа цаадах чинь.

Avatar

Зочин 2021-06-11 202.126.89.249

Путин гадаад улсын төрийн тэргүүн сонгогдмогц яаран баяр хүргэдэггүй атлаа манай Күүкэд "саймширч" байгаа нь бахархах зүйл огт биш дээ!!!! Цаадах чинь манай хүнийг атгах арга ухаанаа л сийлж байгаа байх шүү!!! Женког яалаа???

Avatar

Монгол 2021-06-11 202.72.247.19

Яадгийн атгаж л байг, тэглээ гээд Монгол Улс хохирч байгаагүй, хожиж л явсан нь их шүү,,,

Avatar

Өвөө 2021-06-11 202.179.25.185

Хүрэлсүхээ, оросуудын 10-20 жил гацаасан ДЦС болон УЦС-уудаа хөдөлгөөрэй. Бугатын гангийн үйлдвэр рүү кокс зөөх нарийн төмөр замаа даруй ашиглалтад оруулж мөнгө уутлаарай. Эдгээр мега төслийг Х.Баттулга, З.Энхболд шиг гацаавал чамайг хөндий цээж, хоосон толгой л гэж үзнэ шүү.

Avatar

Монгол 2021-06-11 202.72.247.19

Тийм шүү

Avatar

Зочин 2021-06-11 202.21.108.8

Агуу ерөнхийлөгч нар шүү

Avatar

Зочин 2021-06-11 66.181.161.69

Ойрд ингэж инээсэнгүй чи марзан гар бна шүү

Avatar

иргэн 2021-06-11 124.158.94.9

Энэ хүн ард түмэн жирийн иргэд рүү цэргийн ёслогоо хийхээ болимоор юм аа. Уг нь цэргийн сургуулийг дэслэгч цолтой л төгссөн. 1989 1 жил л цэрэгт улс төрийн орлогч хийж байсан хүн байж яаж хурандаа цол авсан юм болоо гайхаад барахгүй юм . Үнэн юм үнэнээрээ л сайхан даа. Дүрдээ итгэсэн гар шүү.

Avatar

Зочин 2021-06-11 202.126.89.249

Бага дарга л хүн шдээ!

Avatar

Монгол 2021-06-11 202.72.247.19

Эх орон ард түмнийхээ төлөө зүтгэнээ гэж байгаамаа эрхэм офицеруудаа,,, Би ч бас анд нөхөдтэйгөө ингэж ёслох дуртай,

Avatar

зочин 2021-06-11 66.181.179.157

ХҮРЭЛСҮХ УТСАН ХҮҮХЭЛДЭЙ ОДОО ЖИНХЭНЭ ХУРУУНЫ ҮЗҮҮРЭЭР НЬ ХӨДЛӨХ БИЗ.

Avatar

ЖЕНА ТИРАНА 2021-06-11 192.82.78.189

2Р ИХЭР МУУРА ХОСГҮЙ ХӨӨРХӨН МУУРУУД.

Avatar

зочин 2021-06-11 103.212.116.154

Путин молодец

Avatar

Зочин 2021-06-11 64.119.20.118

Путин их баяртай байгаа, Монгол амархан боллоо гэж,

Avatar

Зочин 2021-06-11 103.212.118.237

Ямар ч гэсэн дотооддоо УИХ,Засгийн газартайгаа санаа нэгдэж ажил бүтээх,Хоёр хөрштэйгөө хэл амаа ололцож, найрамдалтай харилцан ашигтай хамтран ажиллах, 3 дэх хөршүүдтэйгээ хэлээ амаа зөв олоод ажиллах аятайхан нөхцөл бүрдлээ. АН-аас санал болгоод байсан,нэг хүний дарангуйлал,аймшигт хар хүчтэй тэмцэх,г.м зохиол ч сайн юм авчрахгүй байсан. Монголчууд зөв сонголт хийсэн.Улс орны хөгжилд гол саад болоод байгаа зүйл бол энэ улс төрийн тэмцэл,төр засгийн тогтворгүй байдал шүү дээ.Одоо саад бүү хий

Avatar

bat 2021-06-11 192.82.65.182

urgeljlel…namaig ih l haraana biz.gehdee bi eniig eh ornihoo ireeduin toloo hiihees oor argagui,, geed l hiisen.jinhene eh oronch lider iim l baidag ajee.

Avatar

зочин 2021-06-11 192.82.71.213

Молодец!

Avatar