У.Хүрэлсүхийн гал тогоог хэн барих вэ? | News.MN

У.Хүрэлсүхийн гал тогоог хэн барих вэ?

У.Хүрэлсүхийн гал тогоог хэн барих вэ?

У.Хүрэлсүхийн гал тогоог хэн барих вэ?

2021 оны Ерөнхийлөгчийн сонгууль дуусч, МАН-аас нэр дэвшигч У.Хүрэлсүх сонгогчдын олонхийн санал авч, үнэмлэхүй ялалт байгуулав. Ойрын өдрүүдэд Сонгуулийн ерөнхий хороо дүнгээ УИХ-д танилцуулж, УИХ хууль гаргаж, зургадугаар сарын 14-ний өдөр У.Хүрэлсүх тангаргаа өргөхөөр төлөвлөөд буй. Ерөнхийдөө энэ төлөвлөгөө ч ёсоор болж, сүүлийн гурван ч удаагийн Ерөнхийлөгчийн сонгуульд ялагдал хүлээж байсан МАН 100 жилийн босгон дээрээ Ерөнхийлөгчтэй болов.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн аппаратад Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлийн нарийн бичгийн дарга, Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын дарга гэсэн хоёр чухал албан тушаал бий. Мэдээж Ерөнхийлөгчийн гал тогоо гэсэн үг. Тиймээс шинэ Ерөнхийлөгч энэ хоёр албан тушаалд хэнийг томилох нь улс төрийн хүрээнд анхаарал татсан сэдэв болж буй.

Шинээр сонгогдсон Ерөнхийлөгчийн гал тогоо буюу Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын даргаар хэн сонгогдох вэ, хэнийг томилох тохироо МАН дотор хэдийн хийгдсэн гэх. Энэ удаад Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын даргаар УИХ-ын гишүүн асан Ж.Энхбаяр, Я.Содбаатар нарын нэрс яригдаж байна.  Ж.Энхбаярын хувьд УИХ-д хоёр ч удаа сонгогдож, Батлан хамгаалах яамны сайдаар ажиллаж байсан. 2020 оны сонгуульд МАН-ын дарга У.Хүрэлсүх хэд хэдэн хүнийг сонгуульд оролцуулахгүй өнжөөсөн бөгөөд тэдний нэг нь Ж.Энхбаяр байсан юм. Түүний дараа У.Хүрэлсүх Засгийн газраа бүрдүүлэхэд түүнийг Шадар сайдаар ажиллана гэж таамаглаж байсан нь талаар өнгөрсөн.

Я.Содбаатарын хувьд мөн л УИХ-д сонгогдож байсан, Шадар сайдаар ажиллаж байсан гээд намтар арвинтай ч мөн л ЖДҮХС-аас зээл аваад, буцаагаад төлсөн асуудлаар 2020 оны УИХ-ын сонгуульд өрсөлдүүлээгүй. Тиймээс ч У.Хүрэлсүх Засгийн газраа бүрдүүлэхдээ Я.Содбаатарыг Шадар сайдаараа томилсон. Ж.Энхбаяр, Я.Содбаатар нарын аль нь ч Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын даргаар томилогдох боломжтой хувилбарууд. Харин тэдний хэнийг нь томилохоос Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын бүтэц зурагдана. Харин энэ удаад У.Хүрэлсүхийн хувьд Ж.Энхбаяраар гал тогоогоо бариулах сонирхол, тохироотой байгаа хэмээн Тусгаар тогтнолын ордонд яригдаж буй.

Түүнээс гадна Шадар сайд асан Я.Содбаатарын нэр яригдаж байгаа ч covid-19-ийн халдвар тархах үед хариуцлага хүлээж огцорсон учраас энэ удаад түүнийг өнжөөх сурагтай.

Харин Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлийн нарийн бичгийн даргад одоогоор хэд хэдэн хувилбар яригдаж байгаа бөгөөд эцэслэгдээгүй гэнэ. Тухайн албан тушаалд хэнийг томилох вэ гэдэг ч мөн улс төрийн хүрээнд анхаарал татах сэдэв болж, МАН дотор ч горилогчид олон байгаа гэнэ. Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын даргын томилгооноос Үндэсний аюулгүйн зөвлөлийн нарийн бичгийн даргын томилгоо ч хамаарч болох бөгөөд Ж.Энхбаяр, Я.Содбаатар нарын нэг нь Ерөнхийлөгчийн гал тогоог барьж, нөгөө нь ҮАБЗ-ийн нарийн бичиг болох хувилбарууд ч яригдаж байгаа аж.

Түүнээс гадна Ерөнхийлөгч орон тооны болон орон тооны бус зөвлөхүүдтэй. Харин түүнд Засгийн газрын тэргүүнээр ажиллаж байх үеийнх нь зөвлөхүүд үргэлжлүүлэн зөвлөх бололтой. Тэдний дунд А.Үйлстөгөлдөр, С.Лүндэг, Л.Алтангэрэл, Я.Төмөрбаатар, Эрүүл мэндийн сайд асан Т.Мөнхсайхан нарын нэрс яригдаж байна. Мөн Ерөнхийлөгчийн Тамгын газрын Хэвлэлийн албаны даргаар түүний зөвлөхөөр ажиллаж байсан Ө.Золбаярыг томилохоор яригдаж байгаа гэнэ.

Зэвсэгт хүчний ерөнхий командлагчийн хувиар Ерөнхийлөгч Зэвсэгт хүчний жанжин штабын даргаа өөрөө томилно. Энэ томилгоо ч мөн аль хэдийн зурагдаж, нэр нь тодорхой болсон сурагтай.

Ш.ЧИМЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ЗөвЗөв
15
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

40 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 9 цагийн өмнө 202.55.188.43

зундуйн алтангэрэл гэж хүний төлөө хүн байх юм боловсролтой мэдлэгтэй ёс журам чанд жинхэнэ төрд ажилмаар ёс зүйтэй хүн байх юм ерөнхийлөгч зөвлөхөөр авдаггүй л байх даа

Avatar

Ламбугай 2021-06-11 202.55.188.36

Энэ коммент бичиж байгаа хүмүүс Хүрэлсүхийн өмнөөс томилгоо хийчих юм аа.

Avatar

ИРГЭН 2021-06-11 43.228.131.24

Мөнхсайханыг зөвлөхөөрөө аваасай

Avatar

zochin 2021-06-11 202.126.89.146

MANd bolivsrol chadvartai hun barag baihgui.Nymdorj.Amartuvshin.Bulgantuya.JEnhbayr nar bol busadaasaa chadvartai.mundaguud.OyunErdene bol bur ch hereggui MERRET zarchim gd hoshin shogchini avgaig darga bolgood tavidag hundee.Bolovsrol.ajliin turshlaga gj bhgui EK d Nymdorj.J.Enhbayr 2 l tulguur huch bolno

Avatar

Зочин 2021-06-11 202.21.107.53

Ta nar jingiin hoinoos hutsdag gulug baihaa bolido
Galt tereg negent hudulsun

Avatar

Болд 2021-06-11 103.57.95.220

Одоо баахан хэнтийн нөхдүүд энд тэнд дарга болох биз. Арай л утгаа алдаж бна шүү энэ Хэнтийнхэн

Avatar

zochin 2021-06-11 202.179.25.51

ЭМЯ-ны сайдаар Мөнхсайханыг томилоосой. ОДОО НЭГ ГҮЛДИЙСЭН ЮМ ЮУ ХИЙГЭЭД БАЙГАА НЬ МЭДЭГДЭХГҮЙ ЕС-ЫГ ДАГАСАН ХАР ЮМ ХАРАГДААД БАЙХЫН.

Avatar

МАН 2021-06-11 124.158.66.189

Монголын анхны дотроос нь сүйрүүлэгч ерөнхийлөгч

Avatar

Зочин 2021-06-11 122.201.22.186

ЖДҮ-д холбогдсон хүмүүсээс томиллоо хийх нь шүүмжлэлийн бай болох байх даа.

Avatar

Irgen 2021-06-11 192.82.68.68

Sodbaatar, shadar said bhdaa sain ajillasan da. Helsendee hurdeg jinhene er hun.

Avatar

Zocnin 2021-06-11 202.179.4.250

hudalcn hulgaicn Bertegcnin Sodbaatar

Avatar

Зочин 2021-06-11 94.214.181.162

Menget ahaaraa bariulchih.Neg bol balin hamart ENKHEE ahaaraa..MONGOLIIN ANHNII HAMGIIN TENEG ERONHIILOGCH

Avatar

Gan 2021-06-11 103.229.120.120

Цаг нь болоод Уйдаад ажил нь хүндрээд ирхээрээ өөрөө яваад өгнө .Бид тийм л догтворгүй хүн сонгосон сонин дээрээ соохолзоод сониноо буухаар гоохолзоно гэгч болох байх

Avatar

Зочин 2021-06-11 202.126.89.249

Ж.Энхбаяр тун дажгүй хүн шүү!!! Ямар ч байсан хөдөө царайлаад тэнэглээд байхгүй дээ!!

Avatar

Ингэх гээд л байсан юм 2021-06-11 192.82.74.239

Ингэх гээд байсан юм…

Avatar

Bat 2021-06-11 66.181.188.186

Khoyulaa JDY masteruud bizdee! Eok ni JDY king! Taarsan taar shuudainuud!

Avatar

Равдан 2021-06-11 66.181.184.120

ЖДҮчин Содбаатар тохирохгүй ээ. Ж.Энхбаяр нь дээр шүү

Avatar

Зочин 2021-06-11 66.181.161.109

АРД ТҮМЭН 70 %НЬ САНАЛАА ӨГСӨН ГЭНЭ ҮҮҮ БИТГИЙ ХУДЛАА ХӨӨРӨГД !!! ТЭХЭЭР 2САЯ ГАРУЙ ХҮН ӨГСӨН БОЛЖ ТААРАХ НУУ ?МАГТАХ ГЭЭД ЯДЧИХИЙН . 8000000 гаад ХҮНИЙ СЭНАЛ АВСАН !!!! ТЭГЭЭД БОДООДТҮЗДЭЭЭ . НАМЧИД ХҮМҮҮСИЙГ ЮУ Ч МЭДЭХГҮЙ ГЭЖ БҮҮ БАС !!!!! ХЭДЭН ТООГ ХАРЬЦУУЛАХТАЙГАА

Avatar

Зочин 2021-06-11 66.181.161.109

ЗААВАЛ НАМЧИД ЦҮНХЧИД АЖИЛЛАХ ЁСТОЙ ЮУ ? ЧАДВАРТАЙ ӨӨР ХҮМҮҮС БАЙЖ БОЛОХГҮЙ ЮУУУУУУ

Avatar

АРД 2021-06-11 124.158.124.142

СОДБААТАР КОВИДЫН ҮЕД МАШ АЖИЛЛАСАН. ХҮРЭЛСҮХ, СОДБААТАР 2 ЭГЗЭГТЭЙ ҮЕД ХӨЛ ХОРИОГ УДАА ДАРАА ТОГТООЖ, ВАКЦИНТАЙ ЗАЛГАСАН. АРД ТҮМНИЙ ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН МАШ БОДСОН. АМЬД БАЙВАЛ ЭДИЙН ЗАСАГ СЭРГЭНЭ. СЭРГЭЖ Ч БАЙНА. СОДОБААТАР ТӨРИЙН АЖЛААР МАШ ИХ МЭРГЭШСЭН, БИЧИГ ЦААСАНДАА Ч САЙН ТАМГЫН ДАРГАД ЯГ ТОХИРНО. ЭНХБАЯР БХЯ-НЫ САЙДАД ЯГ ТОХИРНО. ЭСВЭЛ ҮАБЗ-ИЙН НАРИЙН БИЧГИЙН ДАРГА., БАС САЙН МЭРГЭЖИЛТЭН.МӨН ХҮРЭЛСҮХ САЛБАР САЛБАРТАА ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРӨГДСӨН, ТӨРИЙН АЛБАААР МЭРГЭШСЭН ХҮМҮҮСЭЭР ЗӨВЛҮҮЛ

Avatar

АРД 2021-06-11 124.158.124.142

СОДБААТАР ШАДАР САЙДАА МАШ САЙН АЖИЛЛАСАН. ДЭЭРЭЭС НЬ ТӨРИЙН АЛБАНЫ ӨРГӨН МЭДЛЭГТЭЙ.БИЧИГ ЦААСАНДАА Ч САЙН ТАМГЫН ДАРГАД ЯГ ТОХИРНО. ЭНХБАЯР БОЛ БХЯ-НЫ САЙД, БАЙХАД ТОХИРНО. ЭСВЭЛ ҮНДЭСНИЙ АЮУЛГҮЙ БАЙДЛЫН НАРИЙН БИЧИГ, БАС САЙН МЭРГЭЖИЛТЭН.

Avatar

Зочин 2021-06-11 66.181.177.230

КОВИДЫН ЦАР ТАХЛЫН ҮЕД ЭДИЙН ЗАСГАА ЭЛГЭЭР НЬ ХЭВТҮҮЛЭЭД, ХАЛДВАРЫГ ДОТООДОД АЛДААД, ЭМНЭЛГИЙН МЕНЕЖМЕНТИЙН АЛДААНААС БОЛЖ ХАРИУЦЛАГАА ӨӨРӨӨ ХҮЛЭЭГЭЭД ОГЦОРСОН ЕРӨНХИЙ САЙД НЬ БҮР ДЭВШЭЭД ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛЖ СОНГОГДДОГ МӨН СОНИН ЮМ ШҮҮ МОНГОЛ. ДЭЛХИЙД ХАА Ч БАЙХГҮЙ ЖИШИГ.

Avatar

Зочин 2021-06-11 66.181.161.94

Ж. Энхбаярыг дэмжинэ. Я. Содбаатар бол сайн ажилчин болохоос удирдагч биш гэдгээ хангалттай харуулсан. Жулдана. Хэрэггүй. Зоримог, шулуун, хүн ажиллуул чаддаг хүн л хэрэгтэй. Ж. Энхбаярт тийм чанар анзаарагддаг.

Avatar

Зочин 2021-06-11 202.9.46.137

Хүрэлсүх жинхэнэ ард түмнээс сонгогдсон ерөнхийлөгч боллоо. Сонгууль жинхэнэ шудрага болсон. Өөрөөр яалгах гээд байгаа юм бэ. Одоо юу ч яриад нэмэргүй шүү дээ.Ард түмэн бараг 70 хувь нь Хүрэлсүхэд саналаа өглөө. Ер нь манай ард түмэн сонгуулийн суртал ухуулгатай ухуулгагүй урьдчилаад нэг хүн шиг тохиролцдог болсон шиг байна шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-11 202.126.89.249

Ардчилсан дэглэмтэй атлаа Төрийн тэргүүнээ хүн амын 60-аас дээш 70 хүр тэлх хувь нь нэг хүний төлөө саналаа өгч сонгосон бол дарангуйллын элемент давамгайлсан улс гэж дэлхий нийтэд үнэлдэг юм байна!!??

Avatar

У.Хүрэлсүхээ иргэдийн сонголтыг байнга луйвардана гэдэг байж боломгүй нүгэл !!! 2021-06-11 192.82.75.151

Сонгуулийн луйвар 2016 оноос хойш арай дэндүү илэрхий муухай болж ирлээ.

Энэ эцэстээ нэг муу ёрын юманд хүргэх нь гарцаагүй.

Ард түмэн Монгол улсын бүх нийтийн сонгууль шударга явагддаг байхыг хүсэж байна.

Avatar

Орд 2021-06-11 202.126.88.52

энхбаяр, эрдэнэ, доржханд гэсэн хүмүүсийг асар үнээр худалдаж аваад сонгууль гэж жүжиг тавив. Дхндаа ингэж явбал ч залуучууд хүлээж авахгүй байхаа.

Avatar

Зулаа 2021-06-11 223.38.27.184

Ерөнхийлөгч Хүрэлсүх сонсоход таатай байна. МАН мандтугай. УРА УРА УРА

Avatar

халх биш монгол хүн 2021-06-11 66.181.161.35

монголуудаа сонгуулиин дүнгээ хараач ШУДАРГА БУС АРД ГЭЖ БАЙДАГГҮЙ Ч ХУУРАМЧ СОНГУУЛЬТАЙ УЛС ГЭЖ БАЙДАГ ТЭНД ХҮЛЦЭНГҮЙ ҮХЭЭНЦҮҮД АМЬДАРДАГ ШАРЛЬ МОНТЕСКЕ монголчууд хувиа хичээсэн эх оронч бус хүмүүс харин өвөрмонголчууд илүү тусгаар тогнох зоригтой гэж 3 улсын хэлэлцээрд оролцсон 2 хөршиин төлөөлөгч нар дүгнэжээ

Avatar

Зочин 2021-06-11 64.119.25.154

Амарбаясгалан гэж нам дээр сууж томилгоо болон өөр юмнуудад оролцсон нэг хумсаа нуусан муур байнаа

Avatar

zochin 2021-06-11 66.181.183.107

тЭР ХҮН ЧИНЬ Л ЭВ НАЙРАМДАЛТАЙ ӨДИЙ ЗЭРЭГТЭЙ АВЧ ЯВААМ ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2021-06-11 192.82.68.246

Ковид маш ихсэж бна.Өмнө нь маш их сүржгэндэг байлаа.300 гаруй хүн нас барлаа.Энэ хүмүүсийн амь насыг ч тоохгүй боллоо.Энэ сүржигнэл морин цэргийн сэлэм эргүүлэгч уйдамтгай мэдлэг нимгэн нөхөрийн төлөө л байжээ.Өвс идэгч нар хэзэээ ч юм ойлгох болоогүй бна даа.Тараасан 100.0 төгрөгөөрөө 6 жил хооллоорой.

Avatar

5 cariin syyleer xylgailsan tsynx,Apple pad,document odoo boltol xulgailsaarxyychniin.mandtugai 2021-06-11 12.250.118.70

gadniixan xolboj,gadaa xatuuruulsan muutgasan yndaa,yas xayaj bn.
darlax sonirxoltoi afraiddim.

Avatar

зочин 2021-06-11 103.212.116.154

Амжилт хүсье Хүрэлсүхэд. Ард түмний ИТГЭЛийг даах нь чухал.

Avatar

Н.Эрхболд 2021-06-11 66.181.186.97

У.ХҮРЭЛСҮХ “Өгүүллэг”
2021 онд билээ. Монгол улсад Epөнхийлөгчийн сонгууль болж байлаа. Ингээд хурандаа У.Хүрэлсүх Eрөнхийлөгч болно гэхэд эргэлзсэнгүй. Түүгээр ч зогссонгүй одоо бол хүмүүс Хүрэлсүхийн тухай бүрэн хэмжээний баримтад кино үзсэн бололтой. Олон хүн Социласт нийгэмтэй баян тансаг хэтийдсэн эрх чөлөөтэй жаргах байх гэж тун таатайхан санагдаж байжээ.
Хэсэг хугацааны дараа Хүрэлсүх үргэлж л уриа Лоозон ганган сайхан байдалтай харагддаг. Үнэн хэрэгтээ Хүрэлсүх Eрөнхийлөгч болсоноос хо

Avatar

Зочин 2021-06-11 202.21.108.174

ОГЦРУУЛНАА ЧАМАЙГ

Avatar

Зочин 2021-06-11 66.181.187.133

Ямхр замаар унагаж болох вэ?
Хуулийн гаргалгаа юу бна?

Avatar

Зочин 2021-06-11 64.119.25.154

1927

Avatar

zochin 2021-06-11 202.131.251.130

UIH.n gishuudiin 2/3 sanalaar eronhiilogchiig unagaj bolno. byaluu zov huvaarilahgui bol mani hun shuud unana. MAN dotroo mash olon bulegtei. Bugdiig gomdoohgui geheer bugd luivarchid, ner hunded n haltai. atsan shalaand orson baigaa.

Avatar

ХУУРАН ДАА ХҮРЭЛСҮХ 2021-06-11 66.181.179.157

ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙГ ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ЦЭЦ ОГЦОРУУЛАХ ДҮГНЭЛТ ГАРГАЖ ИХ ХУРАЛ ШИЙДВЭРЛЭДЭГ ШИНЭ ҮНДСЭН ХУУЛИЙН ЗААЛТТАЙ ЮМ БАЙНА. ТЭГЭХЭЭР ХҮРЭЛСҮХИЙГ ЗАЙЛУУЛЬЯ ГЭВЭЛ ЦЭЦЭД ОЛОНХИ НЬ БАС ИХ ХУРАЛД ОЛОНХИ НЬ АРД ТҮМЭН БАЙХ . ХУУЛИЙН БУС АРГА НЬ ХУВЬСГАЛ ГАРАХ ЭСВЭЛ РУССКАЯ РУЛЕТКА

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж