ФОТО: Олимпийн гүүрний доод замыг ус зайлуулахаар сэтэлжээ | News.MN

ФОТО: Олимпийн гүүрний доод замыг ус зайлуулахаар сэтэлжээ

ФОТО: Олимпийн гүүрний доод замыг ус зайлуулахаар сэтэлжээ

ФОТО: Олимпийн гүүрний доод замыг ус зайлуулахаар сэтэлжээ

Олимпийн гүүрний доод замыг үерийн ус зайлуулах зорилгоор сэтэлжээ. Энэ талаар нийслэлийн Авто замын хөгжлийн газрын Зам барилгын хяналтын хэлтсийн дарга Б.Бум-Эрдэнээс тодруулахад "Тэнд Геодези, усны барилга байгууламжийн газрынхан өчигдөржин ажилласан. Үерийн усны түвшин буурахгүй, борооны усыг гол руу зайлуулах шугамуудаа цохиод Гандигийн гудамж эргээд устай болчихсон. Голыг боогоод байгаа хэсгүүдэд уг нь хоолойтой. Замыг нь сэтэлсэн хэсэгт миний санаж байгаагаар 1000-ын дөрвөн хоолойтой. Гэвч усны зарцуулалтыг дийлэхгүй байгаа юм. Тиймээс замыг сэтлэхээс өөр арга байхгүй болсон.  Онцгой байдлын газар дүгнэлт гаргаад өнөөдөр өглөө гүүрний доод талын замыг сэтэлсэн. Замыг хаасан" гэлээ.

Мөн Хүүхдийн паркийн урд байрлалтай нүхэн гарц усанд автсан бөгөөд одоогоор явган зорчигчид, жолооч нарт хүндрэл үүсэхээргүй болоод байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ХарамсалтайХарамсалтай
9
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Д.Т 2021-06-10 172.58.141.237

Чанаргүй барьсан замаа үерийн усаар бүү хаацайл, наад тавьсан зам чинь байгалийн шалгалт даасангүй, хариуцсан компани нь идэж уусан мөнгөөрөө засах ёстой!!! 30 жил зам бариад байна гэсэн энэ үү?!!Болиод өгөөрэй та нар!!!

Avatar

Зочин 2021-06-10 202.126.90.90

Оросууд яагаад ч барилга барьж болохгүй гээд тэнд стадион , моринтойруулга, цэвэр усны худаг мудагханаас өөр юу ч байхгүй хоосон том талбай байсан. Тэр чөлөөтэй талбайг мэдлэггүй сайхан сэтгэлтэй тэнэгүүд барилгажуулаад үр дүн нь энэ. Газар хамгийн өндөр баллаар хөдөлдөг маш найдваргүй газар гэсэн. Одоо энэ олон тэнэг гарден дотроо сүх далайтал үхэр амар гээд сууж байхаас даа.

Avatar

Зочин 2021-06-10 202.126.90.90

Барилга барихад хамгийн найдвартай боломжийн газар чинь одоо гэр хороолол байдаг , Хайлааст , чингэлтэй 3, 4- р хорооллын арын гэр хороолол , мөн шархаднаас Дарь эх ийн хооронд байдаг хад чулуу ихтэй гөвөө толгодууд юм байна лээ ш дээ. Бид л уулын оройгоор амьдардаг муусайн ядуусууд гээд байгаа болохоос уг нь маш өндөр барилгууд баригдах ёстой хамгийн аюулгүй газар юм байна лээ ш дээ. Газар хамгийн бага баллаар хөдөлдөг , үер уснаас хол , үндсэн чулуулаг болох хөх хадан суурьтай

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-10 103.57.93.233

ӨНӨӨГ ХҮРТЭЛ ХҮЙ НЭГДЛЭЭРЭЭ АМЬДАРЧ БАЙГАА УЛС ДЭЛХИЙД ГАНЦХАН МОНГОЛ, АВИЛГАЖИЖ, ДАМДУУРСАН МОНГОЛ.

Avatar

Зочин 2021-06-10 202.9.40.56

Одоо труба тавиж байж дээр нь замаа засах пм бгааз дээ. МАНгарууд хэлэхгүй бол мэдэхгүй шүү

Avatar

Үхэр нэрэндээ таарсан 2021-06-10 138.251.196.93

Ийм л юм хийж байна даа ямар ч төлөвлөлт судалгаа байхгүй хүртэх ёстойгоо хүртэж байна Монголчууд

Avatar

Зочин 2021-06-10 192.82.80.125

Ха, ха. Бүхэл бүтэн голын гольдролыг хаагаад зам тавьчихсан юм биш үү?

Avatar

zochin 2021-06-10 202.126.89.229

Эко-гийн Нямдаваа river villa нэртэй орон сууцаа барихдаа сэлбэ голын үерийн хамгаалалтын даланг нарийсгаж, хэлбэр хийцийг эвдсэн. Геодизи, усны барилга байгууламжын газар ямар ч арга хэмжээ аваагүй. Одоо энэнээс илүү хор хохирол амсана даа…

Avatar

Иргэн 2021-06-10 103.57.93.65

Монгол хүн, монгол "инженер гэгч" ийм л юм хийнэ. Хөгжихгүй гол шалтгаан бол энэ. Хөдөө малаа л хариулаад яваад байж нэг чадах байх.

Avatar

намчингуудаа гэж 2021-06-10 49.0.142.95

улаан тузаа хайчлаад эргэж эвдээд л. буцаад л эвдэх юмаар нээлт хийнэ. худлаа гарууд цагийн гарз

Avatar

Зочин 2021-06-10 103.229.120.72

Голын гольдролд барьж байгаа барилгуудад цахилгаан ус дулаан өгөхөө больчих.

Avatar

zochin 2021-06-10 139.5.219.41

Ямар тэнэг нь голын голдрилыг хааж зам тавих зураг хийдэг байнаа?

Avatar

Зочин 2021-06-10 103.10.22.156

МАНАНЦАРУУД

Avatar