Авлигатай тэмцэх санг “экстремист байгууллага”-аар зарлав | News.MN

Авлигатай тэмцэх санг “экстремист байгууллага”-аар зарлав

Авлигатай тэмцэх санг “экстремист байгууллага”-аар зарлав

Авлигатай тэмцэх санг “экстремист байгууллага”-аар зарлав

Оросын сөрөг хүчний улстөрч, Ерөнхийлөгч Путиныг шүүмжлэгч Алексей Навальныйн үүсгэн байгуулсан Авлигатай тэмцэх санг өчигдөр /2021.06.09/  Москва хотын шүүх “экстремист байгууллага”-аар зарлаж, үйл ажиллагааг нь хоригложээ. “Тус байгууллага төрийн албан хаагчдыг иргэдээр үзэн ядуулах зорилготой мэдээлэл түгээж, экстремист үйл ажиллагаа явуулж байсан нь тогтоогдсон” хэмээн шүүхийн мэдэгдэлд дурдсан байна.

Ингэснээр өдгөө шоронд хоригдож буй Навальный болон бусад сөрөг хүчний улстөрчид ирэх есдүгээр сард болох парламентын сонгуульд өрсөлдөх боломжгүй болж байгаа юм. Шүүхийн шийдвэрийг зарласны дараа Навальныйн хамтрагчид тэмцлээ үргэлжлүүлэхээ илэрхийлцгээжээ. Түүнчлэн АНУ, Их Британи зэрэг улс орнууд Москвагийн шүүхийн шийдвэрийг буруутгасан мэдэгдэл гаргажээ.

“Энэ бол авлигатай тэмцэж, нээлттэй нийгэм байгуулахыг зорьж буй хүмүүсийн эсрэг үйлдсэн ээлжит халдлага бөгөөд ОХУ-д сөрөг хүчин жинхэнэ утгаараа оршин тогтнох боломжийг санаатай хаасан үйлдэл боллоо” гэж Их Британийн Гадаад хэргийн сайд Доминик Рааб мэдэгджээ.

ОХУ-ын ерөнхийлөгч Владимир Путин саяхан “экстремист” үйл ажиллагаа явуулдаг нь тогтоогдсон байгууллагуудыг хориглох шинэ хуулийг баталсан.

Эх сурвалж: BBC

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ЗөвЗөв
7
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ҮНЭН 2021-06-10 122.201.24.13

ГОЁ ГОЁ ОРОСУУДЫН СОЛИОРОЛ УЛАМ ГҮНЗГИЙРЭХ БОЛТУГАЙ

Avatar

Ovgon 2021-06-10 66.181.187.230

fashist haan putler ch ih aidastai bna da kkk. Putler Oros orniig suiruuleh ni todorhoi bolloo. Orosiig baruuniihan bish, orosiig orosuud uursdoool suiruuldeg yum shde, zovlolt orosiin ezent uls yalaaa, oorool suirsen shde kkk.

Avatar

Зочин 2021-06-10 192.82.88.38

Энэ навальный гэгч бол барууны цуст бууны нохой.

Avatar

Zochin 2021-06-10 66.181.187.230

chi uuruu fashist putleriin buunii nohoi bna

Avatar

Зочин 2021-06-10 103.57.94.127

,,,,Вся правда об отравлении Навального,,, yuotubeд ӨНӨӨДӨР БАЙРШУУЛСАН ШИНЭ МЭДЭЭЛЭЛ БАЙНА,,СОНИРХООД ҮЗЭЭРЭЙ ГЭЖ УРИАЛАЖ БАЙНА,

Avatar

Зочин 2021-06-10 66.181.180.32

Одоо манайд МАН аас бусад намыг бас ямар нэгэн сэдэв олоод бас татан буулгачих юм биш биз. Эвгүй л юм байна.

Avatar

Дэл 2021-06-10 202.55.188.40

барууныхан орос хятад хоёрыг яаж дотроос нь задлах вэ гэж өдөр шөнөгүй бодож байгаа нь чин үнэн

Avatar

zochin 2021-06-10 66.181.187.230

ene 2 mangas zadarch suirch baival mongold l ashigtai shde, teneg uheree

Avatar

Зочин 2021-06-10 194.110.84.51

Авлигатай тэмцэх сан нэртэй “Экстремист Байгууллага”. Цаана нь АНУ, хөрөнгө мөнгөөр санхүүжүүлээд Орос улсыг задлан бутаргах, итгэл үнэмшилийг устгах ажиллагаа.. Орос улсын нутаг дэвсгэр дээр ийм үйл ажилгаа явуулж байгаа бол, хандыг нь хага дарах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-06-10 202.126.89.244

Эвий эвий, оросын хүндэт авилгачдыг зовоож салдаггүй, айхтар "харгис" байгууллага юм чинь аргагүй ээ, аргагүй!!! Одоо ингээд авилагчид нь амар сайхандаа жаргах болж дээ!!! Орост хэн жаргалтай вэ? Авлигачид!!

Avatar

Зочин 2021-06-10 202.55.191.130

yamar yumanii avilgatai l temtseh be de. zvgeer l oros oroniig butargah sonirhol l bgaa ch dee.tegeed ch gadaadiin horongo mongoor sanhvvjilj bgaa ni yaj bodson ontsguic ch dee. hen mongo tolonoo ter hogjimoo zahialan gej vg bii..

Avatar

Зочин 2021-06-10 202.131.245.243

Зөв шүү.Манайд ч гэсэн ингэх хэрэгтэй. Жишээ нь Соросын сан, Нээллттэй нийгэм хүрээлэн …

Avatar

Зочин 2021-06-10 202.70.47.137

Зөв хөө, одоо та Хаалттай нийгэм хүрээлэнгээ байгуулах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-06-10 107.117.172.5

ГУЛАГ……уу?

Avatar

Үр дүн нь... 2021-06-10 66.181.190.26

ДАРАНГУЙЛАЛ ЯМАР Ч САЙН ҮР ДҮНД ХҮРГЭДЭГГҮЙ !

Avatar

Зочин 2021-06-10 64.119.22.3

Kommunit-fashist Putler amid baisan tsagt manai Mongol ch uud nar harahvvi!!!

Avatar

Зочин 2021-06-10 64.119.17.250

АНУ тэргүүтэй барууны орнууд яаж оросыг дотроос нь задлаж хүчийг нь сулруулж, өөрсдийн дуулгавартай хүнээр засгийг нь солих вэ гээд толгойгоо гашилагж суугаа . ПУТИН ТҮҮНИЙГ НЬ МЭДЧИХЭЭД ЗАМЫГ НЬ ХААГААД БАЙГАА биз..

Avatar