У.Хүрэлсүх төрсөн өдрөөрөө тангараг өргөнө | News.MN

У.Хүрэлсүх төрсөн өдрөөрөө тангараг өргөнө

У.Хүрэлсүх төрсөн өдрөөрөө тангараг өргөнө

У.Хүрэлсүх төрсөн өдрөөрөө тангараг өргөнө

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн найм дахь удаагийн сонгуульд МАН-аас нэр дэвшигч У.Хүрэлсүх ялалт байгууллаа. Тэрбээр саналаа өгсөн нийт сонгогчийн  805.430 буюу 67.8 хувийн санал авч үнэмлэхүй ялалт байгууллаа. Өөрөөр хэлбэл, хамгийн бага ирцтэй Ерөнхийлөгчийн сонгуульд хамгийн их санал авсан Ерөнхийлөгчөөр түүхэнд үлдэж байна.

Үндсэн хуулийн нэмэлт өөрчлөлтийн дагуу  тэрбээр зургаан жилээр нэг удаа Төрийн тэргүүнээр ажиллах юм.  Түүний тангараг өргөх ёслол хэзээ болох нь олны анхаарлыг татаж байна.  Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн тангараг өргөх ёслолын журамд "…Монгол Улсын Их Хурал Ерөнхийлөгчөөр сонгогдсон гэж үзэж бүрэн эрхийг нь хүлээн зөвшөөрсөн хууль гаргасны дараа Ерөнхийлөгч Улсын Их Хурлаас товлон тогтоосон өдөр, цагт Монгол Улсын Их Хуралд Монгол Улсын Үндсэн хуулиар тогтоосон тангараг өргөнө" гэсэн байдаг.  Тэгвэл шинэ Ерөнхийлөгч зургадугаар сарын 14-нд тангараг өргөх талаар зарим хэвлэлээр мэдээлж эхэлжээ. Зургадугаар сарын 14 бол У.Хүрэлсүхийн төрсөн өдөр юм. Тэрбээр 1968 оны зургадугаар сарын 14-нд төрсөн. Ийнхүү У.Хүрэлсүх төрсөн өдрөөрөө Х.Баттулгаас Төрийн тэргүүний тамгыг гардах бололтой.

Б.ШАРХҮҮ

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
32
ТэнэглэлТэнэглэл
18
ЗөвЗөв
6
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ХөөрхөнХөөрхөн
3
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

56 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

??? 2021-06-10 103.10.23.131

EРӨНХИЙЛӨГЧ БА МОНГОЛ АРДЫН НАМ

МОНГОЛ АРДЫН НАМЫН УДИРДЛАГЫГ УЛСЫН ИХ ХУРАЛД НЬ ҮЛДЭЭГЭЭРЭЙ.

МОНГОЛЫН ТӨРД НАМЫГ БУС ТӨРТ – УЛСЫГ ТӨЛӨӨЛСӨН БОДЛОГО ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

зочин 2021-06-10 103.212.116.154

МАССЫН ИТГЭЛ ХҮЛЭЭСЭН ХҮРЭЛСҮХТ АМЖИЛТ ХҮСЬЕ.

Avatar

zochin 2021-06-10 66.181.161.92

ehni ,etssiin …..zz

Avatar

Зочин 2021-06-10 66.181.161.67

Үхсэн нохойн баас. Өөр хэлэх үг алгаа нээрээ.

Avatar

Гал 2021-06-10 202.126.88.136

Ямар хүнээр МАНуйлдуулснаа удахгүй мэдэрч, Монголоо молигодсон хэвтэх бий вий . МАНгарууд малийсан, мань нь гүрийсэн дарангуйланчлалын хар манан татаж байх шиг муу ёрын мэдрэмж төрж байна шүү!!!

Avatar

З 2021-06-10 139.5.217.98

Хүрэлсүхийг энэ цаг үед хэн ч барахгүй гэдгийг муулаад байгаа хүмүүс мэдэж авцгаа. ЖИНХЭНЭ АРД ТҮМНИЙ ХҮҮ ШҮҮ.ТА НАР БҮҮ АТААРХ.

Avatar

Хүн 2021-06-10 150.129.143.12

Дарангуйллын эхний алхам.

Avatar

Зочин 2021-06-10 203.91.115.54

Төрийн албыг арай л дэндүү хувьчлах гээд байна уу гүй юу? Жаахан юм үзсэн юм шиг байж болдоггүй юмуу? Энэ янзаараа улс орныг ерөнхийлөгч юмуу хаант засаглалтай болгож, үр хүүхдээрээ ширээгээ залгамжлуулахад нэг их холгүй шив дээ.

Avatar

Иргэн 2021-06-10 108.162.190.109

Тангараг өргөхийгУИХ шийдэх байлгүй. Ерөнхийлөгч тангарагаа ч өргөөгүй байж ингэж дураараа би төрсөн өдрөөрөө тангараг өргөнө гэж болохгүй байх даа.

Avatar

Зочин 2021-06-10 78.187.120.177

Эрхэм санал бичигчид ээ. Амьсгаагаа дарж, хүн доромжлохгүй, бас ихэнхи нь эр бололтой ноён нуруугаа харуулбал тун зүгээрсэн. Олон нийтийн сайтад их хадуурахгүй байвал бас зүгээрсэн. Болдог зүйл болоод өнгөрсөн. Бандан тас. Одоо урагшаа хараад л амьдарвал, ядаж мэдрэлд тань сайн. Их гоншигнох ч хүнийг өөрийг нь алдаг золиг шүү.

Avatar

Зочин 2021-06-10 122.201.22.141

Ичиг ичиг ичиг…

Avatar

зочин 2021-06-10 64.119.27.79

Ковидийн шинжилгээг ард түмний хэдэн % төлбөртэй өгч чадах билээ эрхэм ерөнхийлөгчөө , эрхэм ман дарга нараа та нарын сайхан амлалт хаана байна

Avatar

Зочин 2021-06-10 103.57.92.110

Хүрэлхүх танд үнэмлэхүй ялсанд баяр хүргие. За даа ажил албандаа хурдан л орох нь зөв байхаа даа. Ард түмэн танаас ихийг хүлээж байгаа шүү. Бас цөөвтөр хүн гүн хямралд орсон байгаа бөгөөд тэд сэрээд юу ч ярьж юу ч хийж мэдэх тул сэрэмжтэй байна биз дээ. Харин Баттулгад хэлэхэд хааны алба халаатай эзний алба ээлжтэй гэдэг эртний сургаалийг санаж эртхэн л албанаасаа буусан нь дээр дээ. Элдэв маяг этгээд зан гаргаж шогтов доо. Сайхан монгол эрийн жудаг гаргавал сайн сан.

Avatar

Зочин 2021-06-10 192.82.74.170

Туркменбаши, хаан юм уу? Нэр хүндэд муу

Avatar

dd 2021-06-10 66.181.191.38

Сонгууль дууслаа ковидын шинжилгээг төлбөртэй болголоо. Уул нь бидний жинхэнэ баялаг бол өөрийн эрүүл мэнд шдээ. Ард түмний эрүүл мэнд амь наснаас үнэтэй сонгууль хийсэн МАНгарууд үйлын лайгаа эдлэнэ дээ

Avatar

Зочин 2021-06-10 103.212.118.237

Сонгуульд ялагдаж гүн хямрагсад хорслоо барьж дийлэхгүй байна.Гэхдээ энэ сонгууль хуулийн дагуу явагдсан. Аль ч оронд ийм хууль үйлчилдэг.Энэ сонгуульд ялагдсан нь та нарын өөрсдийн чинь л буруу .Шалтгааныг бусад рүү ялангуяа сонгогчид рүү түлхээд хэрэггүй.Өөрсдийгээ сайн хар Дутагдлаа зас.Улс орон ард иргэдийнхээ төлөө ажиллаж нийгэмд иргэнд тустай зүйл хийж сур.Олон түмний хайр хүндэтгэл хүлээж,итгэлийг нь дааж ажиллаж сур.

Avatar

Зочин 2021-06-10 66.181.161.15

60% дэмжсэнгүй , ХАЙРЦАГЛАСАН 40 % НЬ Л АРАЙХИЙЖ ГАРГАХ ШИГ БОЛЛОО Ш ДЭЭ . НАМЧИД ЦҮНХЧИД УИХ ЫН ГИШҮҮД БӨӨНӨӨРАӨ ХӨДӨЛЖ БААХАН МӨНГӨ ТЭМДЭГ ТАРААСНЫ ХҮЧИНД Л …. ЯМАР Ч ӨРСӨЛДӨӨНГҮЙ БҮГДИЙ НЬ 7 МИНУТЫН ХУУЛИАР ДАРЖ АВЧ БАЙГАА Л НЭГ МУУ ГАРАХ ШИГ БОЛСОН

Avatar

Шинэ үе 2021-06-10 66.181.161.53

Хүрэлсүх цоглог ерөнхийлөгч болно доо

Avatar

Буяа 2021-06-10 112.72.6.98

Энэ хүн зарим нэг сайн юм хийсэнийг огт үгүйсгэхгүй э, ганцхан намаа төрийн дээр сандайлуулж, ямар ч хяналтгүй төсөв, гадны асар их тусламжийг намынхнаараа угаалгсанд дургүй хүрч байна, орйн үед улс төрийн намын хуулийг санаачилж, гишүүнчлэлгүй болгон санхүүжилтийг нь ил тод болгон намын байруудыг нь улс хураан авах хэрэгтэй. Төсвийн нэг төгрөг байсан ч ард түмэндээ ил тод мэдээлж байх хэрэгтэй, тэгсэн цагт бид хардахгүй шүү дэ.

Avatar

зочин 2021-06-10 198.16.66.196

Ардчилсан намын эрхэмүүд ичдэггүй юм байхдаа. Хэд ч хуваагдав нам нь, тамгаа булаалцалдаал онигоо2 Тэгээд ичихгүй С.Эрдэнэ нэр дэвшиж л байдаг. Төрийн дээд албан тушаалд очих гэсэн хүний шунал аймаар юм аа Харах царай нь у"гаасаа сэжгийн шуналтай байрын царайтай Би Эрдэнэ"г харахаар ой гутаад байнаа Уг би АН-н гишүүн л дээ. Эрдэнэ болон АН-н зарим хүмүүс зүгээр бол уу .. өмнөөс нь санаа зовоод ичээд байх юм Хүнээс нуугдаал яваад байх юм гишүүд чинь тэнэгүүдээ

Avatar

Зочин 2021-06-10 66.181.160.86

Эрхэлчихсэн туучий вэ. Хүрэлсүхээ, энэ олон хүний амь насыг яана чи? Ковид чинь Монголчуудын эрүүл мэндийг ёстой алж байна. Энэ олон ажилгүй болсон, ядуурсан, дээрээс нь тахал өвчтэй хүмүүсийн асуудлыг яах вэ?

Avatar

Би 2021-06-10 66.181.191.38

Сонгууль дууслаа ковидын шинжилгээг төлбөртэй болголоо. Уул нь бидний жинхэнэ баялаг бол өөрийн эрүүл мэнд шдээ. Ард түмний эрүүл мэнд амь наснаас үнэтэй сонгууль хийсэн МАНгарууд үйлын лайгаа эдлэнэ дээ

Avatar

Зочин 2021-06-10 103.212.118.237

Хүмүүсийг ажил хийдэг болгох хэрэгтэй.Ажил хийж орлого олж, амьдралаа залгуулах бидний үүрэг биз дээ.Улсаас мөнгө нэхэж орилоод, архи ууж танхайраад бусдыг дээрлэхэж айлгаад гэртээ алцайгаад хэвтэж буй этгээдүүдийг хэрхэвч өөгшүүлж дураар нь дэвэргэж болохгүй.Хүмүүс өөрийн эрүүл мэндэдээ өөрсдөө зохих ёсоор анхаарах хэрэгтэй

Avatar

Монгол 2021-06-10 202.9.47.5

Энхбатад саналаа өгье гэтэл тэр Оюутолгойг хамгаалсан зүйл яриад гадны хөрөнгө оруулалтыг хамгаалаад энгийн биднийгээ 2050 он хүртэл өрд оруулаад алт зэсээ зүгээр зөөлгөөд орхих юм бхаа тэр өөрөө л тийм зүйл яриад бсандаа. Иймээс монголчууд Хүүкийг сонгочих шиг боллоо би ч ингэж сонгосон. Ялагдаад өөрөөсөө бусдыг тэнэг гэж гомдлоод буй нөхдүүд ууртайгаа дахиад 6 жил амьдардаа

Avatar

Зочин 2021-06-10 202.126.88.159

Ийм л харанхуй мунхагууд Күүкийг сонгож дээ?!? Гадаадын хөрөнгө оруулалтыг дэмжихгүй, хавчиж хясан боогдуулж хөөж гаргах нь зүйтэй гэж үздэг улс байна шдээ?? Ингээд монголчууд 21-р зуунд хэдэн малаараа л амьдрах болж дээ?!

Avatar

Зочин 2021-06-10 103.212.118.237

Энэ нэг хэдэн малууд бусдыг гүжирдэж,нэр төрийг нь хугалах гэж мөн их ядаж байна. Гэхдээ олон түмэн та нарыг хэн гэдгийг ,ямар зорилготойг мэддэг болсон. Санаа чинь бүтэхгүй.

Avatar

odnoo 2021-06-10 103.229.120.74

mashzod ertkhen ajildaa orson deer shuu dee

Avatar

Зочин 2021-06-10 198.16.66.196

Х.Баттулга бол боловсролгүй бөөрөнхий хүн л дээ. У.Хүрэлсүх бол хажууд нь жинхэнэ төрийн тэргүүн байхад тохиромжтой хүн шүү. Шудрага тууштай улс орноо гэсэн сэтгэлтэй л хүн төр барина. Өөр хэнч гарсан У.Хүрэлсүхээс дээрдэхгүй дээ. Монголын түүхээ мэдмээр юм зарим хүмүүс

Avatar

Зочин 2021-06-10 202.126.88.159

Дээхэн үед бөхчүүдийн нэг онигоо байдагсан: Улсын заан Эрдэнэ-Oчир 4-р анги төгссөн боловсролтой учраас огт боловсролгүй Цэрэн аваргад "томорч" гэнэ. Тэгсэн Цэрэн нь "Чи боловсролтойгоороо бүү дээрэлхээд бай!" гэсэн гэж байгаа?!!

Avatar

Зочин 2021-06-10 66.181.181.33

Хүүкийн боловсрол гэж юу байсийн хов хоосон толгойтой бусдын амаар ажил хийдэг гүйцэтгэх түвшиний хүн одоо харин галзуурч өгөх биз цэрэг арми хөдөлгөөд самарч өгөх нь тов тодорхой

Avatar

Монгол 2021-06-10 202.9.47.5

Хүүк төрсөн өдрөөрөө тангараг өргөх гэнэ гээд л үнэн худлаа шар мэдээ нэг нөхөр бичингүүт шууд үнэнд тооцоод бөөн хэрүүл сэтгэл санааны гутрал дайсагнал бичих юмдаа. Хүрэлсүх тасархай ялчихаар өөрийгөө ялагдсанд тооцоод олонхийн сонголтыг тэнэгээр дууддаг дэлхийд чамаас бусад нь усан тэнэг гэж үздэг нөхдүүд дахиад 6 жилийн турш шаналаад амьдар даа. Би аль ч намынх биш гэхдээ Эрдэнэд өгнө гэхээр намаа нэгтгэж чадахгүй тараачихаад хооронд нь хэрэлдүүлээд сүйд болж буй нөхөр ард түмнийг нэгтгэхүү

Avatar

Зочин 2021-06-10 66.181.184.155

Зөв. Баттулгыг үтэр түргэн зайлууах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-06-10 66.181.182.153

ҮНЭН ПОПОРСОН НӨХӨР ШҮҮ,,ТӨСӨН ӨДРӨӨРӨӨ ПОПДЧИХ ЮМАА

Avatar

Зочин 2021-06-10 63.141.48.109

Адрын Нам цаг ямагт "Эх орон, ард түмнийхээ төлөө…” гэсэн сайхан үгээр олныг хуурч, эцсийн дүнд хувийнхаа эрх ашгийн төлөө айлын авгай нөхөр хоёрыг хэрэлдүүлдэг Хоролмаа, Хоролсүх шиг ард түмнээ талцуулан хорлохдоо үнэхээр сайн юм байна. Энэ бол 100 жилийн факт.

Avatar

Зочин 2021-06-10 66.181.181.23

Icheech!!! Muu gemt heregten, hudaldaj avsan heden hun chin l chamaig songososon, 67% baih bolomj baihgui???

Avatar

Зочин 2021-06-10 202.21.108.141

13 аймагт санал хүрээгүй шүү

Avatar

Зочин 2021-06-10 66.181.161.69

ЯАВ Ч ЭРҮҮЛ БИШ ӨВЧИНӨСӨН КОММУНИЗМЫН ОРХИДОС ШҮҮ ХА ХА

Avatar

zochin 2021-06-10 43.228.129.119

Хүрэлсүх даргадаа баяр хүргэж Төрийн өндөр энэхүү албан ажилд амжилт хүсье. Эх орон ард түмэнийхээ төлөө улам ихийг бүтээхийг ерөөж байна.

Avatar

Зочин 2021-06-10 63.141.48.109

Адрын Нам цаг ямагт "Эх орон, ард түмнийхээ төлөө…” гэсэн сайхан үгээр олныг хуурч, эцсийн дүнд хувийнхаа эрх ашгийн төлөө айлын авгай нөхөр хоёрыг хэрэлдүүлдэг Хоролмаа, Хоролсүх шиг ард түмнээ талцуулан хорлохдоо үнэхээр сайн юм байна. Энэ бол 100 жилийн факт.

Avatar

Зочин 2021-06-10 66.181.160.13

Их яарсан хүний хууль бүхнийг уландаа гишгилэн дайрсан сонгуулийн хөлд корона өвчин бүх бүс нутгийг хамарч 334 хүний эрдэнэт амиар сансандаа хүрч сарвайснаа авсан Хүрэлсүх сонгуулийн хөлд амь үрэгдсэн энэ олон хүний ар гэрт хувиасаа нөхөн олговор өгөх хэрэгтэй. Чи энэ олон хүний амь насан дээр баярлаж дэвхцээд ёсолж давхиад байх эрхгүй шүү,

Avatar

Зочин 2021-06-10 202.21.109.62

Ene g*** unen davarch bnaa buh niitiin bayar bolgoochoch bandiaa

Avatar

х***а буриад биш Монгол хурандаа 2021-06-10 64.225.70.56

ТҮҮХЭНД АНХ УДАА ОРОСОД ТАРХИА УГААЛГААГҮЙ МОНГОЛ ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨР СОНГОГДОЖ БАЙНА.МОНГОЛЧУУДЫГ 4 ЖИЛ ХАГАЛСАН ЖЕНКО БОЛ БҮҮР АЗИЙГ ДООРД ҮЗДЭГ ОРОСЫН ХҮРГЭН, ГАР ХӨЛ НЬ БАЙСАН.

Avatar

Равдан 2021-06-10 66.181.177.199

Жинхэнэ Түгжлийн эрин ирэх нь дээ

Avatar

Зочин 2021-06-10 66.181.161.79

ХүрэлСҮХ төрсөн өдрөөрөө Монгол улсын хаан болж тангараг өргөнө гэнээ. Одоо бид НЭГ ХҮНИЙГ тахин шүтэж их хувь тавилантай үед бид амьдрах нь …

Avatar

Зочин 2021-06-10 202.126.90.104

Яах гэж юу хийх гэж байгаагаа мэдэхгүй хар зоригтой хүн.МАН гэж нам нэр хүнд нь хог болж АН.ын араас орох юм байна.

Avatar

US 2021-06-10 73.71.142.91

Tusuviin 14 turbum tugruguur kazino toglood yal avsan huniig yerunhiilugchuur songoh ch gej dee.

Avatar

Зочин 2021-06-10 202.9.46.231

Энэ хүнээс айгаад ч хэрэггүй, энэ хүнээс их хүлээхч хэрэггүй! Гүйцээ

Avatar

Зочин 2021-06-10 192.82.75.151

Зочин
[202.55.188.102]4 минутын өмнө

Халамж, бэлэн мөнгөний ид шид шүү дээ.

Ажил хийж баялаг бүтээдэг хэдийгээ мөлжиж, амаа ангайлгаж алаа дэлгэж хэвтсэн шимэгчдийг тэжээдэг нийгэм байгуулж байна.
Хүн шиг амьдаръя гэвэл гадаадад гар.

Хүч хөлсөө шимүүлж, ядуу амьдрах тавилангаас зугтаа. Юм хийж чаддаг л бол эртхэн дээрээ гадагшаа гар. Эрт тусмаа сайн.

Avatar

Зочин 2021-06-10 122.201.24.89

амиа бодогчийн үг байна

Avatar

Ингэж маяглаж даварч яахнав дээ 2021-06-10 192.82.75.151

Ингэж маяглаж даварч яахнав дээ

Avatar

Иргэн 2021-06-10 202.126.88.67

Хуулиараа тогтоосон өдөр гэж байхгүй юм уу? Сонгууль болоод 6 хоносны дараа төрсөн өдрөөрөө гэнэ үү? Дараагийн ерөнхийлөгч бас төрсөн өдрөөрөө өргөнө гээд хүлээгээд эсвэл сонгуулийн маргааш өргөдөг болох уу? Хуулийг гууль болгоно гэдэг энэ дээ!

Avatar

зочин 2021-06-10 64.119.26.96

5 САРЫН 26 ны САРНЫ ХИРТЭЛТ, 6 сарын 10 ны НАРНЫ ХИРТЭЛТИЙН ДУНДУУР ЯВСАН ХОНГИЛ ДУНД ГАРСАН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ АЯВЧ САЙН ЗҮЙЛ АВЧРАХГҮЙ, ТӨРСӨН ӨДӨР НЬ 15 ХҮНИЙ АМИНД ХҮРСЭН УДААТАЙ

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-10 202.21.126.30

МАН-ЫНХААН ТЭГЖ БАЛАЙРЧ ХЭРЭГГҮЙ ЭЭ. МОРДОХЫН ХАЗГАЙ ГЭДЭГ ЮМ БОЛЖ ШҮҮМЖЛЭЛ, БААЛАЛТ,ДОРОМЖЛОЛООР АЖЛАА ЭХЭЛЖ ЮҮХЭВ ДЭЭ.

Avatar

fk 2021-06-10 66.181.190.220

хойд солонгосын бандгар шиг юм болохнээ

Avatar

zochin 2021-06-10 202.131.251.130

udahgui Hurelsuhiin torson odriig Mongoliin undesnii odor bolgoj zarlana, hoshoog altaar bosgono, yavsan gazraas n adis avahgui bol shorond hiideg boloh biz.

Avatar

Зочин 2021-06-10 66.181.189.179

Баяр хүргэе!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж