АН-ын нягтланг саатуулаад, суллажээ | News.MN

АН-ын нягтланг саатуулаад, суллажээ

АН-ын нягтланг саатуулаад, суллажээ

АН-ын нягтланг саатуулаад, суллажээ

Ардчилсан намын нягтлан эмэгтэйг өчигдөр орой 24 сая төгрөгтэй явж байхад нь Эрүүгийн цагдаагийн албанаас саатуулжээ. Үүнтэй холбоотойгоор нэр дэвшигч С.Эрдэнэ өнөөдөр /2021.06.09/ санал өгөх үеэрээ мэдээлсэн юм.

Тэрбээр, “АН-ын санхүүгийн албаны нягтланг Эрүүгийн цагтаагийн албанаас үл мэдэх шалтгаанаар өчигдөр шөнө саатуулсан байна. Манай дансыг хаасан учраас бид бэлэн мөнгөөр төлбөр, тооцоогоо хийж байгаа бөгөөд саатуулагдсан нягтлан Орон нутгийн телевизүүдийн төлбөр болох 23 сая төгрөг биедээ авч явсан юм билээ.  Өнөөдөр төрийн эрх мэдлийг ашиглаж гүтгэлгийн шинжтэй улс төр хийх гэж оролдож байна. Ганцаараа машинаа бариад явж байгаа эмэгтэй хүнийг дөрөв, таван цагдаа очиж хүчээр машинаас гаргаад, цүнхэнд нь үзлэг хийгээд баривчилсан байна. Гүйцэтгэх ажиллагаа явуулсан гэж харж байна. Эрх баригч нам нь тагнадаг, чагнадаг ажиллагаа явж байна. Хардах эрхийнхээ хүрээнд хардаж байна. Би өөрөө очиж тэр хүнээ гаргаж авсан” гэв.

Сонгуулийн сурталчилгааны үеэр Ардчилсан намын дансыг хаасан учраас гүйлгээ хийх боломжгүй байгаа гэдгийг Ардчилсан намаас мэдэгдсэн бөгөөд саатуулагдсан нягтланг өнөөдөр сулласан гэдгийг эх сурвалжууд мэдээлэв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ХахаХаха
3
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-09 192.82.67.189

хүмүүсийн утсыг чагнадаг нь ил болоо л байгаа ш дээ

Avatar

зочин 2021-06-09 66.181.180.238

Хулгайн мөнгө

Avatar

Зочин 2021-06-09 124.158.96.105

Тэнцвэргүй сонгууль. МАН бүх айл өрхийн маш нарийн бүртгэлтэй. Хэнд нь мөнгө өгөх үү? хэнд нь өгөхгүй вэ гээд …… арай дэндүү новшийн өөдгүй явдалтай МАНгарууд. Өөрсдийнх нь хүмүүс нь ярьдаг юм шүү дээ. Данхайсан толгой нь томдчихсон төртэй, …… мөнгө мөнгө л гэсэн цүнх баригчидтай.. Одоо өөртөө хяналт тавиулахгүй гээд ерөнхийлөгчийн сонгуульд үхэн хатан гүйлдэж байна. Ардчилал, чөлөөт байдал, тунгалаг засаглалыг МАН огт хүсэхгүй бна..

Avatar

Зочин 2021-06-09 150.129.142.80

ХАРИН Ч АНААСАА ИЛҮҮ АРДЧИЛАТАЙ ЮМ ШИГ ХАРАГДАЖ БАЙГАА ШҮҮ

Avatar

irgen 2021-06-09 46.9.188.15

erdene min ene zøvhøn ehlel n bh daa, ta hed ardchilsan nam, hun nam gej taltsaj huvaagdaad bh yum. uneheer ulsaa bodson bodson bol saihan songuuli boloh blaa. nam bolon nam bus zaluus chin ta nariig demjmeer bn. 2-3 heseg bolj 50 huvia 2 huvaagaad 25 bolgood bhaar uramgui yum. esvel albaar ingej nairuuldag bhaa.
ta nar naad 25 uudaa niiluuleecheeeee!!!!

Avatar

иргэн 2021-06-09 112.72.8.142

Хөөрхий тэр нягтлан цалингаа аваад харьж явахад нь баривчилсан юм биш үү?

Avatar

Хөдөө аж ахуй 2021-06-09 202.9.46.6

Мал аж ахуй нар нь саналаа өгнө л биз. 30 жил хэдэн бор юмаар ядуу амьдарч байгаа улсууд одоо яах вэ дээ. Ядахдаа мөнгийг нь аваад өөрийн саналаа ч өгч чадахгүй ядуучууд шүү дээ хөдөө аж ахуйхан

Avatar

Хувьсгалт тэмцлийн ахмад зүтгэлтэн 2021-06-09 202.179.25.177

Хэд хоногийн өмнөөс орон сууцнуудаар МАН-ыг дэмжигчдэд 200 000 төгрөг тараагаад байсан. Малчдад өвлийн бэлтгэл гэж өрх бүрт 100 000 мянгийг МАН-аас тараасан гэх мэдээ яваад байсан. Мөн Дундговьд тараасан тухай мэдээ цацагдсан. Юу л болоод байна даа МАН-аа.

Avatar

Зочин 2021-06-09 59.153.113.222

Мөнгө тараах зорилоготой явсан байна. Эрдэнэ гарахгүйгээ мэдээд одоо юу ч гэж ярьж мэднэ. Угаасаа гарахгүй нь тодорхой болхоор мөнгө тараах л гэж явна л даа. Муу бах.

Avatar

Иргэн 2021-06-09 66.181.188.170

Харин ч бэлэн мөнгөтэй баримттайгаа явж байгаад баригдсан юм биш үү???

Avatar

Зочин 2021-06-09 66.181.184.155

Мөнгө тараах гэж байгаад баригдсан байна.

Avatar

Гайд 2021-06-09 192.82.76.27

Эрдэнээ чи битгий худлаа ярьдаа. Өрөвдүүлэх арга хийж байгаа юм уу

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж