Украины өмсгөл дээрх Крымийн газрын зураг Оросыг бухимдуулав | News.MN

Украины өмсгөл дээрх Крымийн газрын зураг Оросыг бухимдуулав

Украины өмсгөл дээрх Крымийн газрын зураг Оросыг бухимдуулав

Украины өмсгөл дээрх Крымийн газрын зураг Оросыг бухимдуулав

Украины хөлбөмбөгийн шигшээ баг ирэх Бямба гаригт эхлэх Европын аваргаар өмсөх өмсгөлөө танилцуулав. Энэхүү өмсгөл дээрээ улсынхаа газар нутгийг дүрсэлсэн бөгөөд хамгийн сонирхолтой нь 2014 онд ОХУ-д алдсан Крымийн газрын зургийг мөн багтаажээ.

Украины хөлбөмбөгийн холбооны ерөнхийлөгч Андрей Павелко өөрийн цахим хуудастаа дээрх өмсгөлийн зурагтай холбогдуулан “Энэ бол манай улсын хамгийн үнэ цэнэтэй зураг. Крым, Донецк, Луганск, Киев, миний төрсөн нутаг Днепр, Львов, Одесса гээд төрөлх нутгийн минь хот, тосгон бүрийн гол аялгуу нь төрийн дуулал байсаар ирсэн” хэмээжээ.

Үүний хариуд Оросын Гадаад хэргийн яамны хэвлэлийн төлөөлөгч Мариа Захарова ТАСС агентлагт өгсөн ярицлагадаа “Крымийг Украины газрын зурагт оруулсан явдал нь боломжгүй зүйлийг боломжтой мэтээр харагдуулах гэсэн бүтэшгүй оролдлого. Киевийн үндсэрхэг үзэлтнүүд өөрсдийн тааруу уриа лоозонгоо дэлхий даяар эерэг утгатай мэтээр харагдуулах гэж үзэж байна” хэмээжээ.

Мөн Кремлийн хэвлэлийн төлөөлөгч Дмитрий Песков “Спорт бол спорт. Бид Украин, Оросын хоорондын таарамжгүй байдлыг сэдрээж болохгүй. Манай хоёр улс угсаа гарал нэгтэй гэж бодож байна. Орос улс украинчуудыг үргэлж таатай хүлээн авах болно” гэжээ.

Украины Гадаад хэргийн яамны сайд Дмитрий Кулеба өөрийн твиттер хуудастаа шигшээ багийнхаа өмсгөлийг сайшаан, “Шигшээ багийн минь шинэ өмсгөл таалагдаж байна. Шигшээ багийн минь талаар элдэв зүйл ярьж буй зарим нэг хүнд хандаж хэлэхэд бид улсынхаа бэлгэ тэмдгийг доромжлуулж чадахгүй шүү. Украин улс мандан бадраг. Бид хамтдаа ялж чадна” гэжээ.

УЕФА буюу Европын хөлбөмбөгийн холбооноос үүсээд буй нөхцөл байдалтай холбогдуулан “Украины шигшээ баг болон бусад бүх багийн Евро-2020 тэмцээнд өмсөх өмсгөл, эдлэл хэрэглэлийг дүрмийн дагуу баталсан” хэмээн мэдэгдэл гаргажээ. Өнгөрсөн жил цар тахлын улмаас хойшлогдсон Евро-2020 тэмцээн ирэх Бямба гаригт нээлтээ хийнэ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ЗөвЗөв
7
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

47 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-09 66.181.161.80

Putin n**** uheesei

Avatar

жабаа 2021-06-09 202.126.89.227

Монголчууд оросуудаас Алтайн нуруу, Саяаны нуруу, Шишгэд Тэсийн голын ой тайга нутгаа буцааж авах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-06-09 107.117.172.58

Жители деревни Верхний Карбуш Троицкого сельского поселения Омской области записали видеообращение к Ангеле Меркель. Они попросили канцлера Германии покрыть асфальтом деревенскую дорогу. Подробности на месте выяснила корреспондент Сибирь.Реалии.

В своем обращении сельчане рассказали, что их деревня была основана "на рубеже XIX и XX веков русскими немцами". При этом "самая старая и главная дорога в Верхнем Карбуше", на улице имени Дмитрия Карбышева, никогда не была асфальтирована.

Avatar

Зочин 2021-06-09 107.117.172.58

100 гаран жилийн түүхтэй тосгонд хэзээ ч асфальтан ам байгаагүй гэнэ ээ…тэгээд аргаа барсан тосгоны оршин суугчид Германы канцлер Ангела Меркельд хандсан юм байх аа….эзэмшиж хөгжүүлж ашиглаж чадахгүй хэвтэж хөршүүдийнхээ газар нутгаас хулгайлж хумсалж,дээрэмдэх дуртай!

Avatar

Зочин 2021-06-09 107.117.172.58

Каждый пятый россиян хотел бы уехать за границу на постоянное жительство, следует из результатов исследования «Левада-центра» , который есть в распоряжении «Открытых медиа». За рубеж хотели бы уехать 22% респондентов. Доля желающих уехать стабильно растёт в последние несколько лет, отмечают авторы исследования: аналогичный показатель фиксировался в 2013 году, затем наблюдалось его снижение: в 2017 и 2019 годах он составлял 15%.

Avatar

Зочин 2021-06-09 107.117.172.58

Левада-центр ийн судалгаагаар судалгаанд хамрагдсан хүмүүсийн 22 хувь нь гадаад улсад байнга оршин суухаар явах хүсэлтэй байна гэнэ дээ…..орос орныг үүрд орхин явах хүсэлтэй хүмүүс маш их байгаа юм байна даа

Avatar

Зочин 2021-06-09 59.153.114.64

Крым уг нь Монголынх юм шү дэ Хэрэм цайз гэсэн утгатай бсан Бат хааны үед одоо Оросууд манайх л гээд галзуурч бх юм г.м Их Монгол улсын маань хамаг газар нутаг урьд хойд хоёр хөршийнх болоод удахгүй хойноос Монгол гэх тусгаар үлдсэн орон маань залгигдах дээрээ тулах гэж… хамаг талаас нь зарж үрээд идэж бгаа Монголын төрийн толгойд бугалсан аймшигт шимэгчидийг зайлуулах цөстэй аавын хөвгүүд хаттай ээжийн охид алга уу да энчодоо

Avatar

СОНИУЧ 2021-06-09 202.179.15.3

МАНЫ ТРОЛЛУУД БҮГД ОРОСООС ҮХТЛЭЭ АЙНА АХАА АХАА ГЭЭД Л НАМИРНА ШҮҮ ДЭЭ ХАМГИЙН ИХ ДЭЭРЭЛХҮҮ АЛААНЧ НАР ЧИНЬ ОРОС ХЯТАДУУД ЭНЭ ХОЁРООС ЖИНХЭНЭ МОНГОЛЧУУД БҮГД ЦЭРЭВДЭГ

Avatar

/*-*/ 2021-06-09 49.0.142.169

90-ээд оны дундуур Xятадууд өөрийнхөө газрын зурагт манай Монголыг нийлүүлээд зурчихсан байж билээ

Avatar

Зочин 2021-06-09 202.131.245.243

Ер нь бол Галицийг польшуудад нь өгвөл таарна. Унгар Карпатын чанад, Румын Черновцоо авна биз. Бусад нь Эх болсон Орос орондоо буцаж нэгдвэл дээр.

Avatar

Зочин 2021-06-09 103.212.118.237

Олон улсын чанартай үүний дотор найрамдал нөхөрлөл,энх тайван, амгалан байдалд чиглэсэн биен тамир соёлын арга хэмжээг энгэж улс төржүүлж,хагалан бутаргах,бие биендээ дайсагнах , үзэн ядах шинжтэй болгож болохгүй.Энэ удаад Украины талын 100 хувь буруу.. Олон улсын байгууллага ийм оролдлогыг таслан зогсоох , энэ чиглэлээр дүрэм журмаа эргэн харах шаардлагатай.

Avatar

Зочин 2021-06-09 124.158.96.105

Украйна Оросын нутаг юм бол Баянөлгий Казахын нутаг мөн.

Avatar

Зочин 2021-06-09 66.181.182.153

ДЭЛХИЙ НИЙТЭЭРЭЭ ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРСӨН ТУСГААР УЛСЫГ ЖИЖИГЛЭН ХУВААНА ГЭЖ БЯЦХАН ГӨЛГӨР ТАРХИНЦАРЫНХАА ХЭМЖЭЭГЭЭР СЭТГЭЖ СУУДАГ ЧИ ХЭН БЭ,,,ЧАМААР ЗААЛГАДАГ ХОРВОО ЕРТӨНЦ ҮҮ,,,ЭМЭЭ ЦАГ ТУХАЙД НЬ УУЖ БАЙ,,,СЭТГЭГЦИЙН ӨВЧИН ЧИН СЭДРЭЭД ХҮНДРЭЭД БАЙНАШҮҮ,,,ЧАМД МӨНЧ ОЛОН ХЭЛЖ БАЙНАДАА,,,ЭМ УУСАН ХАЛБАГАА САЙН ДОЛООЖ БАЙГААЧЭЭ,,,ХАЛБАГАНДАА ЭМ ЧИН ҮЛДЭЭД ДОЗ НЬ БАГАДААД БАЙНАА,,,,

Avatar

Зочин 2021-06-09 202.131.245.243

Оросуудын зөв. Галицийн захчингуудын буруу.

Avatar

Зочин 2021-06-09 192.82.70.199

Украины зөв,

Avatar

Зочин 2021-06-09 202.131.245.243

ОРОСООС ДЭЭРЭМДЭЖ АВСАН ШҮҮ ДЭЭ

УКРАЙН БОЛ ОРОСЫН ГАЗАР НУТАГ

Avatar

Монгол дараагын Украйн уу? 2021-06-09 202.21.108.39

Крым байтугай Донецк, Луганск эргэн Киевт нэгдэхгүй. Бандеровчуудыг Америкууд ашигласны гай ингээд дуусахгүй. Түүхэнд байгаагүй улс засаглаж чаддагүй нь энэ. Шинээр бүтээж туурга тусгаарлаж өгсөн ээж улсдаа дайсагнавал хэл хөлд ороогүй улс бусдын тоглоом болдогыг Монголчууд ч мартаж болохгүй. Хэдий чинээ эх улсруугаа омогдоно тэр цагаас бусдын эзэмшилд орноо. Монголчууд 14 зуунаас тусгаар байхыг мартаж өнгө мөнгө, торго дурдан, ембүү, жинс, зээл янчаанаар газар нутгаа хадган др тавиад барьдаг.

Avatar

Зочин 2021-06-09 66.181.182.153

ХУДЛАА ЦЭЦРЭХЭЭД БАЙ,,,,,ЭЭЖ УЛС Ч ГЭХШИГ ЭХ УЛС Ч ГЭХШИГ ТИЙМ УЛС ТИЙМ ОЙЛГОЛТ БАЙДАГ ЮМУУ,,,ТЭР НЬ ТЭГЭЭД ФАШИСТ ПУТИНЫ ОРОС ЮМУУ,,,ДОНЕЦК ЛУГАНСКЫГ ОРСУУД АВАХ ЮМУУ, ЧАДАХГҮЙШДЭЭ,,,,,2014 ОНООС ХОЙШ АВЧИХ ГЭЭД ЧАДАХГҮЙ 7 ЖИЛ БОЛЛОО,,,УКРАЙНЫ ЭНЭ ГАЗАР НУТГИЙГ ПУТИН ҮХЭЛ СҮЙРЭЛ ДАМПУУРАЛ БОЛГОСОН,,,ТАНЫХААР БОЛ ,МОНГОЛЫГ БАС АВАХУУ,,,, КРИМ БОЛ ПУТИНЫ ХООЛОЙД ТЭЭГЭЛСЭН ЯС,,,ЗАЛГИЖ Ч ЧАДАХГҮЙ ГАРГАЖ Ч ЧАДАХГҮЙ ХАХАЖ БАЙНА,,,

Avatar

Зочин 2021-06-09 192.82.68.160

УКРАЙНААС ДЭЭРЭМДЭЖ АВСАН ШҮҮ ДЭЭ

КРЫМ БОЛ УКРАЙНЫ ГАЗАР НУТАГ

Avatar

Зочин 2021-06-09 202.131.245.243

Украина это Россия!!!

Avatar

Зочин 2021-06-09 192.82.70.60

ЦЭДЭНБАЛ МОНГОЛЫН НУТГААС ТАСДАЖ ОРОСД ӨГЧ СУУДАЛ ДЭЭРЭЭ НЭГ ЮМ ТОГТОЖ БАЙЖ БИЛЭЭ. ӨМХИЙ БАГА ЯСТАНУУД ХЭЗЭЭЧ МОНГОЛД ҮНЭНЧ БАЙГААГҮЙ

Avatar

Зочин 2021-06-09 103.229.120.119

s*** yuch uguugui baidag shuu

Avatar

Зочин 2021-06-09 107.117.172.58

Бага ястан биш 4 ойрдын үлдэгдлүүд…

Avatar

Зочин 2021-06-09 122.201.24.108

за тйим бол та нар өөрсдөө хэн юм бэ

Avatar

Зочин 2021-06-09 107.117.172.58

Бид нар бол Монголчууд….4 ойрдын үлдэгдэл та нар бол биш…хог шаар үлдэгдэл хаягдлууд,урван тэрслэгчид

Avatar

Зочин 2021-06-09 202.55.188.89

Чи л***р минь хамт байсан юм уу хараад зогсож байсан уу

Avatar

Зочин 2021-06-09 64.119.25.178

1938 ОН ЧЕХИЙН СУДЕТ МУЖЫН ГЕРМАН ИРЭГДИЙН САНАЛ ХҮСЭЛТЭЭР ГИТЛЕРЫН ГЕРМАН ЧЕХИЙН СУДЕТ МУЖЫГ ЦЭРЭГ ЗЭВСГИЙН ХҮЧЭЭР БУЛААН АВАВ,2014 ОН ПУТИН УКРАЙН УЛСЫН КРИМЫН ХОЙГИЙН ОРСУУДЫН ЭРХИЙГ ХАМГААЛАХ КРЫМД ОРШИН СУУЖ БАЙГАА ОРОС ИРГЭДИЙН 100ХУВИЙН САНАЛААР ГЭЖ ОРСОД НЭГТГЭН БУЛААН ЭЗЛЭВ,,,ГИТЛЕР ПУТЛЕР,,,,ФАШИЗМ РАШИЗМ,,,

Avatar

Зочин 2021-06-09 202.131.245.243

Оросоор О'крайнье, польшоор украина, монголоор хязгаар нутаг гэсэн үг. Манайхаар бол оросын захчингууд л юм даа. Украйн улс, украйн үндэстэн, украйгн хэл гэж ердөөсөө ч байгаагүй. Зохиомол юм. Тиймээс украйн бол Оросынх.

Avatar

Зочин 2021-06-09 64.119.25.178

НАЙЗАА,,,, УКРАЙН УЛС УКРАЙН ХЭЛ УКРАЙН ҮНДЭСТЭН ГЭЖ ХҮН ТӨРЛӨХТӨН БҮГД ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРСӨН НҮБИЙН АЛБАН ЁСНЫ ГИШҮҮН УЛС БАЙНАА,,,МОНГОЛ УЛСТАЙ ДИПЛОМАТ ХАРИЛЦААТАЙ ,,,ХАРИЛЦАН ВИЗГҮЙ ЗОРЧДОГ ЮМ БАЙНА,,,УКРАЙНЫ ИРГЭД ЕВРОПЫН ХОЛБООНЫ ЯМАРЧ УЛСАД ЗӨВХӨН ПАСПОРТОО ҮЗҮҮЛЭЭД Л ШУУД НЭВТЭРДЭГ ЮМ БАЙНА,,,КИЕВИЙН РУСЬ ГЭЖ ЭРТНИЙ ТҮҮХТЭЙ ЮМ БАЙНА,,МОСКВАГЫН РУСЬээс Ч ЭРТНИЙ ТҮҮХТЭЙ ЮМ БАЙНА

Avatar

Иргэн 2021-06-09 203.169.50.115

Украиныг буруутгах арга байхгүй

Avatar

Zochin 2021-06-09 66.181.186.108

Krimiin Ard tumnii sanal asuulgaar 100% Orosd orohoor shiidverlesen bdag,tegeed yahav

Avatar

Зочин 2021-06-09 107.117.172.58

Санал асуулга нэртэй хуурамч жүжиг тавьсан гэдгийгээ Оросууд өөрсдөө ч хүлээн зөвшөөрсөн шд….Оросын Цэргийн тагнуулын албаны дэд хурандаа Стрелков-Гиркиний ярилцлагууд you tube дээр байж байгаа олоод үзээрэй л дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-09 66.181.161.84

"Санал асуулга" гээчийг яаж зохион байгуулснаас л бүх юм хамаардаг юм! Хэрэв украинчууд Крымыг ОХУ-д өгөх нь зүйтэй гэж шийдсэн бол ярих юм байхгүй. Гэтэл Крым дахь орос голдуу хүн амаас асуулга авсан нэрээр туучихсан юм!!

Avatar

Зочин 2021-06-09 66.181.161.84

Өөр нэг жишээ: 2007 онд Агын буриадын Автономт тойргийг Чит мужтай нийлүүлэх тухай ард нийтийн санал асуулга гэгчийг оросууд зохион байгуулж, 2 субъектийн хүн амын "дийлэнх олонхийн санал"-аар Буриадын тойргийг алга болгохдоо Чит мужийн 720,000 орос хүн амыг Буриадын 44,000 хүн амын эсрэг тулгаад "олонх"-ийн саналаар нийлүүлсэн!! Ямар вэ дээ???

Avatar

Зочин 2021-06-09 192.82.80.69

Орос газар нутаг мундсан биш угсаа гарал нэгтнээ ингэж оролдож газар нутгаас нь хумсалж олон улсын тавцан дахь нэр хүндээ доош нь хийж яахнав дээ ямар мөнхийн өлөн х у ж а а нар биш

Avatar

Onoch 2021-06-09 103.229.121.13

Учиртай болоол тэгээ биз. Маньд ямар хамаа бнаа.

Avatar

Tr 2021-06-09 192.82.82.130

Учиртай болоод гээд манай газар нутгаас тастаад авчихвал бас л “маньд ямар хамаа байна” гээд сууж байх уу та? Өмнө нь манай нутгаас тастаад авч л байсан.

Avatar

Зочин 2021-06-09 202.126.89.148

Хөрш улсын газар нутгийг булааж авна гэдэг бол ямар ч зөвтгөл шалтгаан тоочоод цайрахгүй балмад үйлдэл мөн!!! 21-р зуунд аль хүчтэй бяртай нь бусдын газар нутгийг дэрэмдээд хээв нэг сууж байж таарахгүй ээ!!!!

Avatar

Onoch 2021-06-09 103.229.121.13

Маньд хамаатай юу? үнэндээ саваагүй нохой саранд хуцахтай адил юм. Крымыг авах гэж орос турктэй 11 удаа дайтсан. Шалтгаангүй даытаад байв гэнч. Улсийнхаа эрх ашгийн төлөө дайтдаг байх ёстой

Avatar

Зочин 2021-06-09 107.117.172.58

Хэрвээ Оросууд бусдын нутгийг хүчээр булаан эзэлж болж байгаа юм бол өөр нэг хүчирхэг их гүрэн оросыг суларч доройтсон цагт нь далимдуулаад нутаг дэвсгэрээс зэвсгийн хүчээр булааж авч болно биз дээ? Чи өмөөрч гоншигнох уу,эсвэл оросын төлөө з****г бариад байлдах уу?

Avatar

Зочин 2021-06-09 202.21.108.172

АА ЗӨВ

Avatar

ТУУХЭНД КРЫМ ХАМГИЙН УДААН МОНГОЛЫНХ БАЙСАН 2021-06-09 192.82.71.30

ХАМГИЙН УДААН КРЫМИЙГ ЗАХИРЧ БАЙСАН НЬ МОНГОЛЧУУД МОНГОЛЫН КРЫМИЙН ХААНТ УЛС БАРАГ 350 ЖИЛ УРГЭЛЖИЛСЭН БАРАГ ОКТЯБРИЙН ХУВЬСГАЛ ХУРТЭЛ МОНГОЛЫНХ БАЙСАН ШУУ

Avatar

Зочин 2021-06-09 107.117.172.58

КРИМ ЦЕ УКРАИНА!!! Слава Украина,Героям слава!

Avatar

Зочин 2021-06-09 202.131.245.243

Украина это Россия!!! Сала уроэили? Героям сала.

Avatar

Зочин 2021-06-09 202.131.245.243

Украина это Россия!!! Сала уронили? Героям сала.

Avatar

Зочин 2021-06-09 202.131.245.243

Оросоор О'крайнье, польшоор украина, монголоор хязгаар нутаг гэсэн үг. Манайхаар бол оросын захчингууд л юм даа. Украйн улс, украйн үндэстэн, украйгн хэл гэж ердөөсөө ч байгаагүй. Зохиомол юм. Тиймээс украйн бол Оросынх.

Avatar

Зочин 2021-06-09 202.131.245.243

Оросоор О'крайнье, польшоор украина, монголоор хязгаар нутаг гэсэн үг. Манайхаар бол оросын захчингууд л юм даа. Украйн улс, украйн үндэстэн, украйгн хэл гэж ердөөсөө ч байгаагүй. Зохиомол юм. Тиймээс украйн бол Оросынх.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж