У.Хүрэлсүх хоёр охины хамт саналаа өглөө | News.MN

У.Хүрэлсүх хоёр охины хамт саналаа өглөө

У.Хүрэлсүх хоёр охины хамт саналаа өглөө

У.Хүрэлсүх хоёр охины хамт саналаа өглөө

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн ээлжит сонгуулийн санал хураалт 07.00 цагт эхэлсэн. Ерөнхийлөгчийг анх удаа зургаан жилээр сонгох энэхүү сонгуульд МАН-аас тус намын дарга У.Хүрэлсүх, Ардчилсан намаас С.Эрдэнэ,  Зөв хүн электорат эвслээс "Датаком" ХХК-ийг үүсгэн байгуулагч Д.Энхбат нар нэр дэвшсэн билээ.

Нэр дэвшигч, МАН-ын дарга У.Хүрэлсүх 48 дугаар сургууль дээр 07.30 цагт гэр бүлийнхээ хамт саналаа өгчээ.

МАН-ЫН НЭР ДЭВШИГЧ У.ХҮРЭЛСҮХ:

-Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн найм дахь удаагийн сонгуулийн санал хураалт албан ёсоор явагдаж байна. Энэ жил улс тунхагласны 100 жилийн түүхт ой, Монгол Улсад төрт ёс байгуулагдсаны 2230 жил, Нэгдсэн үндэсний байгууллагад гишүүнээр элссэний 60 жилийн ой гээд түүхэн жил болж байна. Олон тэгш ой давхацсан онцлогтой жил Ерөнхийлөгчийн сонгууль болж байгаа нь сайхан үйл явдал болж байна гэж бодож байна. Ард иргэд маань идэвхтэй санал өгч байгаад талархаж байна. Монголд их олон баялаг бий. Уул уурхай, хүмүүс гээд хамгийн гол баялаг бол Монголын оюун санааны баялаг бөгөөд түүх, соёлынхоо эзэн болсон ард түмэн билээ. Мөн хамтдаа нэр дэвшиж буй Ардчилсан намаас нэр дэвшигч С.Эрдэнэ, Зөв хүн электорат эвслээс нэр дэвшигч Д.Энхбат нартаа миний бие сонгуульд нь өндөр амжилт хүсье. Эмнэлэгт байгаа нэр дэвшигчийнхээ гэр бүлд мөн хурдан эдгэрч гарахыг хүсье. Өвчин зовлон гэдэг хэлж ирдэггүй хийсч ирдэг учраас Covid-19-ийг нийтээрээ давах болно.

 

Сонирхуулахад, нэр дэвшигч У.Хүрэлсүхийн бага охин энэ жил 18 нас хүрч анх удаа сонгуульд санал өгч байна. Түүний охин их сандарч, буруу бөглөх вий гэж санаа зовж байгаагаа хуваалцсан юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
23
ТэнэглэлТэнэглэл
8
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Монголын ард түмэн 2021-06-09 202.9.40.180

Яахвээ муусайн чяцагуудад монголчуудын хараа л хэр хүчтэйг харуулнаа

Avatar

Зочин 2021-06-09 64.119.23.192

Номундарь, Мандухай нарт хандаж хэлэхэд Хадгаламж банкны 14 тэрбумын хэрэг гарсан он жилд та 2 хэдэн настай байсан, аав чинь ямар ч бизнесгүй атлаа тэр үеэс танай амьдрал гэнэт сайжирсаныг санаарай. Одоо ааваасаа тэр мэтчилэн идэж уулгүй, буруу зүйл хийлгүй энэ ажлыг хийж чадах эсэхийг асууж үзээч…

Avatar

Тархины тураалтай 2021-06-09 192.82.75.151

Сайд дарга, УИХ-ын гишүүн, төрийн албан хаагч хэн ч байсан эцэг эсвэл эх нь цалингаасаа илүү орлого АВИЛГАЛ авчираад байхад тэрийг нь хэрэглээд тансаг амьдраад, хамраа сөхөөд явдаг тухай аль эрт Япон сэтгүүлч Тархины тураалтай Монголчууд гээд хэлчихсэн шүү.

Avatar

Khoogii 2021-06-09 192.82.84.236

s** bolyoooo aryaachdeeee bostsgoooyooo yamaaniii mah haluundeer n!!!! Zaluuus bid daranguilal iig husehgui bna!!!!!!

Avatar

Khoogii 2021-06-09 192.82.84.236

Khurelsukh songogdwol 1:00 tsagt Talbaideer zaluus bid buged shiruun jagsaaal hiine gdgeeen medgdiii!!!!! Bid daranguilal iig tewchihgui!!!!!!

Avatar

Цагаан сонгууль - Ард түмний сонгох эрхийг хаасан МАНгастай тэмцэх хамгийн хүчтэй з****г 2021-06-09 103.26.194.132

Хар сагсуу н**ш Монгол улсын бүх хууль дүрэмийг уландаа гишгээд гараад ирэг л дээ. Монголд танай мафи МАНгас, та хоёрыг дийлэх хууль, дүрэм байхгүй бол Бурханы хууль та нарыг цээрлүүлнэ. Ш.Отгонбилэг тээр жил ингэж галзуурч байгаад 2 минутанд үнс болсон юм даа. Тэгэхээр Хүрэлсүгт 1 минут хангалттай даа…

Avatar

я 2021-06-09 202.9.40.210

где мама

Avatar

Mal 2021-06-09 66.181.161.91

Haha yag ohin bj haragdaaach haah

Avatar

Зочин 2021-06-09 202.9.46.243

Өнөө хайртай эхнэрээ хаячаад ирсиймуу?

Avatar

Зочин 2021-06-09 103.212.118.237

Ямар хүн болох нь таван үгнээсээ танигддаг гэдэг. Олон түмэнд хандаж маш зөв хандлагатай үг хэлж байна Хоёр нэр дэвшигчийн хооронд их ялгаа байна даа.Яг өөр өөрийн нам шиг .

Avatar

Зочин 2021-06-09 66.181.179.62

Ehner haachiv

Avatar

Зочин 2021-06-09 150.129.143.130

улс тунхагласны 100 жилийн түүхт ой – гэнэ үү сэтгүүлчийн алдаа юу Хүүкийн андуурал уу

Avatar

Зочин 2021-06-09 202.126.89.172

УЛС НЬ ӨВЧИН ТАХАЛД, ҮЕР УС, ЦӨЛЖИЛТ ГАН ГАЧИГ АЛЬ МУУ МУУХАЙД АВТААД БАРИГДААД ДУУСЛООО…..БУРХАН ТЭНГЭР МИНЬ МУУ МУУХАЙГААС ГЭТЭЛГЭЖ ХАЙРЛАААААААА !!!! УМ МАНИ БАДМЭ ХУМ !!!!

Avatar

Зочин 2021-06-09 103.57.94.251

Эх орны үнэнч хүү У,Хүрэлсүхийн эсрэг зохион байгуулалттай гүжирдлэг, хар пиар явж байна. Мэдээж эх орны баялгийн хулгайчууд зонхилж байж таарна

Avatar

ХҮСЭЭГҮЙ ТӨР ХҮСЭЭГҮЙ ХҮҮХЭД 2021-06-09 202.126.89.172

76 БА 3 ӨНДӨРЛӨГҮҮД ТӨРИЙН ЭРХИЙГ 2 ХҮН ТУТМЫН 1 Л ХҮНИЙ САНАЛААР БУЮУ ЧҮҮ АЙ 50% ХҮРЭХТЭЙ ҮГҮЙТЭЙ САНАЛААР АВДАГ БОЛООД СҮҮЛИЙН 20 ЖИЛИЙГ ҮДЛЭЭЭ….АРД ИРГЭД ТӨР ЗАСАГТ ИТГЭХ ИТГЭЛ УЛАМ БУУРСААР………
БАТТУЛГА ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ӨӨРТ НЬ САНАЛ ӨГӨӨГҮЙ ҮЛДСЭН 50%-ИЙН ИТГЭЛИЙГ ОЛОХЫН ТӨЛӨӨ АЖИЛЛАНА ГЭСЭН Ч БАС Л БАЙХГҮЙ….МАРГААШ ХҮРЭЛСҮХ БАС Л 50-1% САНАЛААР ГАРЧ ҮЛДСЭН 50%-ИЙН ИТГЭЛИЙГ ОЛОХЫН ТӨЛӨӨ ХИЧЭЭНЭЭ ГЭЭД ЁСЛОНО……МАНАЙ ТӨР БОЛ АРД ТҮМНИЙ ХҮСЭЭГҮЙ ТӨР ХҮСЭЭГҮЙ ХҮҮХЭД ШҮҮ

Avatar

Прапоршик 2021-06-09 43.242.243.138

Хүрэлсүх ээ миний дөө идэж боллоо ханалаа яасан их барагддаггүй шунал вэ одоо болио чи цэргийн салбартаа л прапоршик хийж байх ёстой доо

Avatar

Зочин 2021-06-09 202.55.188.91

Сэтгэгдэл хаачив?

Avatar

Зочин 2021-06-09 202.55.188.91

МАН-ын хорооны хэсэгт нь очиж элсээд 200000 авсан, Модерн Номадс-т нь очиж 1, 2-р хоолыг нь идэж пиво уусан. Одоо ингээд Энхбатдаа саналаа егчихне дее, ха ха ха …

Avatar

Зочин 2021-06-09 202.21.109.62

Zalitai muu bandii daaa 1.7 terbum egchesee solongosoos avsan gej baigaa bank mongo hulgai hiicheed bas l mongol umdaa

Avatar

Зочин 2021-06-09 122.201.24.40

анод банкнаас хулууж авсан нь тод шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-09 122.201.24.40

хөлийн бөөс арай дээшлээд байна даа.

Avatar

Зочин 2021-06-09 202.126.88.223

Jild 5.5 terbum tugrug zugeer suuj baigaad oldog Enhbat muu hudalchaas l deer! Yadaj hurungu oruulgiin meduulegee zuvuur meduulsen baina!!!

Avatar

Зочин 2021-06-09 202.9.41.34

cda chinj kovidtoi gee biz dee. yaagaad ingej bgaa yum horigdoh yostoi biz dee

Avatar

Зочин 2021-06-09 202.9.46.150

ТА САНАЛАА ЗААВАЛ ӨГӨӨРЭЙ. ЦАГААН СОНГОЛТ ГЭДЭГ БОЛ ХОРЛОН СҮЙТГЭХ АЖИЛЛАГААНЫ 1 ХЭЛБЭР ЮМ ШҮҮ… ДАЙСАН БУУЖ ӨГӨХДӨӨ ЦАГААН ТУГ БАРЬЖ ИРДЭГ ДЭЭ, ТҮҮНТЭЙ Л АДИЛ ЮМ.

Avatar

Зочин 2021-06-09 192.82.84.244

Битгий шааагааад бай за юу. Санал манал өгөх байтугай наад жүжигтээ очихыг ч хүсэхгүй байна. Битгий очоорой. Ковидоор халдварлахын нэмэр.

Avatar

Зочин 2021-06-09 203.91.115.53

Гэр бүлээрээ ирдэг нь ждүгээр илүүрхэнэ гэсэн дохио юу?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж