Хүлээлт дуусч, Н.Түвшинбаяр тамгаа эргүүлэн өгөв | News.MN

Хүлээлт дуусч, Н.Түвшинбаяр тамгаа эргүүлэн өгөв

Хүлээлт дуусч, Н.Түвшинбаяр тамгаа эргүүлэн өгөв

Хүлээлт дуусч, Н.Түвшинбаяр тамгаа эргүүлэн өгөв

Монголын үндэсний олимпийн хорооны тамга, тэмдгийг тойрсон асуудлууд сүүлийн хэд хоног эрчимтэй өрнөв. Тэгвэл өнөөдөр/2021.06.07/ МҮОХ-ны дэд ерөнхийлөгч Ч.Наранбаатарын зүгээс Н.Түвшинбаярыг авч явсан тамгаа эргүүлэн өгснийг мэдэгдлээ.

Хэрэг явдлыг эргэн сануулбал, МҮОХ-ны ерөнхийлөгч асан Н.Түвшинбаяр суллагдсаныхаа дараа олимпийн хороогоор орж, олон улсын олимпийн хороонд үүрэгт ажлаа үргэлжүүлэн хийх сонирхолтойгоо илэрхийлэн, хорооны тамгыг авч явсан хэрэг гарсан. Үүний дараа олимпийн хорооны гүйцэтгэх зөвлөлийн гишүүд хуралдаж, Н.Түвшинбаярыг үүрэгт ажлаас нь түдгэлзүүлж, хорооны тамгыг эргүүлэн авчирч өгөхийг шаардсан. Ийнхүү хүлээлт дуусч, Н.Түвшинбаяр авч явсан олимпийн хорооны тамгаа эргүүлэн өгчээ.

Сүүлд гарсан мэдээллээр Н.Түвшинбаярын хэрэгт нэмэлт мөрдөн байцаалт хийхээр цагдаагийн байгууллага руу буцаасан. Цагдаагийн байгууллагаас түүнд холбогдох хэрэгт яллах дүгнэлт үйлдэж, прокурорт шилжүүлсэн бол прокуророос хэргийг хянаж үзээд дахин шалгах хэрэгтэй хэмээн цагдаагийн байгууллага руу буцаасан гэнэ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
2
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-07 202.9.40.160

Чингисийн одонгоо бас өгөөрэй. Хайран одонг зүүх эрхгүй шүү. Зэрлэг хүнд тохирохгүй

Avatar

Зочин 2021-06-07 103.212.116.72

хүн чанарын хувьд ёстой хог юм.Анх хүн зодчихоод зугатааж эмнэлэгт очиж биеэ битүү боогоод хэвтэж маяглаж байсан дүр нь олиггүй хүнии сонгодог хэв шинжит дүр шүү хөөрхий.

Avatar

Зочин 2021-06-07 103.57.92.53

худлаа битгий цуур. муухай үйлдэл хийсэн нь үнэн учрыг нь олдог газар нь олно. эмнэлэгт дагаж очоод бинтээр биеэ битүү орооцон хэвтэж байхыг нь харсан юм шиг … нэгнийгээ хальтарсан дээр нь дэвслэж хоёр хүнийг зөрчилдөхөд нь дахин эвлэрэхгүй болтол нь талцан туйлширдаг атгаг хорон санаа гаргадаг хүмүүс бидний дунд дэндүү олон болж дээ

Avatar

Зочин 2021-06-07 64.119.20.56

Өгөхгүй хаачих вэ дээ тэнэг л байна даа

Avatar

Irgen 2021-06-07 192.82.68.3

Olimpod yalalt baiguulsan n unen shuudee. Eldev alban tushaal ene ter gej hudlaa heergedeg buruu. Neg udaa shagnaad boloo shuu.

Avatar

Зочин эт 2021-06-07 202.126.89.81

Монгол оронд минь шударга ёс дээд дооргүй хэрэгждэг байсан бол Түвшинбаярыг өмөөрч хамгаалах шаардлагагүй.Гэтэл захын нэг нам дагаж улсын баялаг хулгайлсан луйварчингууд хуулийг уландаа гишгэж байхад хийсэн гавъяатай хүнийг өршөөх хэрэгтэй.Тэгээд Энхбат гомдол гаргана гэж юу байхав.Тэр хоёр хоорондоо дайсан болно ч юу байхав.

Avatar

zochin 2021-06-07 202.131.251.130

Олон хүний нүдэн дээр хүн зодсон хүний хэргийг шийдэж чадахгүй байна гэдэг нь хараат шүүхтэй, ялзарсан, цаашид явах чадамжгүй засаг захиргаатай гэдгийг л харуулж байна. Юун Зоригийн хэрэг!!! Цагдаа, шүүх, прокурор нь болохоо байсан биш үү??? Хүн зодоод хүнд гэмтэл учруулсан нь үнэн бус уу??? Зүйл анги нь бий юу? Байна, тэгээд боллоо!!!

Avatar

Зочин 2021-06-07 103.57.92.53

хохирогч гомдол гаргахгүй бол шүүх яах юм.

Avatar

Зочин 2021-06-07 202.55.191.130

hohirogch uhaangui medvvleg ogoh bolomjgui bnaa.

Avatar

зочин 2021-06-07 192.82.84.8

Mиний эх орон бөхийн орон билээ…улсын ерөнхийлөгч 8-р ангийн боловсролтой наймаачин бөх…Xотын дарга бөх..Aймгийн засаг мөн л бөх…

Avatar

Зочин 2021-06-07 43.242.243.186

Тэнэг туучий юм аа энэ Тувшинбаяр, аргагуй дээ бех тедий л хун шуу дээ, боловсролгуй дээрээ ухаан муутай

Avatar

Зочин 2021-06-07 150.129.140.68

Үнэхээр богино бодолтой хүн юм даа. Уул нь найзаасаа уучлалт гуйгаад, ажлаа өөрийн буруугаас боллоо гэдгээ хүлээн зөвшөөрөөд өгсөн бол нэр төрд нь хэрэгтэй байлаа. Бусад орон шиг амжилт гаргасан тамирчдад 1 удаа сайн хангалт өгөөд болих хэрэгтэй гэдгийг энэ хүний гаргаж байгаа үйл явдал харуулж байна даа

Avatar

Зочин 2021-06-07 202.9.46.101

махан толгой шорондоо очооч

Avatar

Зочин 2021-06-07 124.158.97.71

Түвшинбаяр ухаантай эр бол аль эрт уучлал гуйгаад, буруугаа хүлээгээд ажлаа өгөх байсан. Илт муухай тэнэг гэмт хэрэг шүү дээ. тэр тэнэг бөх гэдгээ баталлаа.

Avatar

Зочин 2021-06-07 124.41.67.231

тамга авч яваад юу хийсэн байх уу! ямар ч бичиг үйлдэж тамга дарсан байж болно. шалгах хэрэгтэй.

Avatar

ЧИНГИС 2021-06-07 139.5.219.209

Энэ тэнэг новшийг эзэн болох ЖАНхуутай нь хамт шоронд хорь.

Avatar

ккк 2021-06-07 192.82.65.88

Хүнд чаддаг, чаддаггүй юм гэж байна. Дарга, тамга 2 зохихгүй, зүгээр л бөхөө барилдаад, дасгалжуулагч багш хийгээд ард олондоо хүндлэгдээд явж байсан бол жинхэнэ одоороо үлдэх байлаа. Хүнийг дэвшүүлэн донгодож зайлуулна, эвдэнэ гэж энэ. Ажил санал болгосон нь ч, ажилд томилогдож байгаа нь раамаа нэг мэдэрмээр юм. Одоо ч сандал ширээ, албан тушаал, цүнх барих нь бүх хүмүүсийн өвчин юм биш үү. Өөрсдөө долооно, дараа нь өшгичинө. Манай нийгмийн үнэн төрх.

Avatar

ыбө 2021-06-07 202.179.27.242

Яахав дээ, өнгөрсөн хугацаанд ажлаа хийгүй шоудаж гүйлгээд хамаг салан задгай орхисон баримтаа тамгалаа биз, хор найруулсан зүйлээ ч тамгалаа байлгүй. Тэр тамгыг нь хүчингүй болгоод, олимпын хорооны бичиг хэрэг архивыг лацдан бүртгэлжүүлээд хуучин тамгаар тамгалсан ямар нэг баримт нэмж шургуулах боломжийг хаах хэрэгтэй.

Avatar

БОХ БОЛ БОХ 2021-06-07 192.82.71.30

ОЛИМПИЙН АРИУН УЙЛСИЙГ ХАРГИС ХЭРЦГИЙГЭЭРЭЭ БУЗАРЛАЧИХААД ЮУГАА БОДОЖ ТАМГИЙГ НЬ АВААД ЗУГТАЖ БАЙДАГ БАЙНАА ОГТ ХИЙЖ ЧАДАХГУЙ АЖЛЫГ БОХЧУУДЭД УУРУУЛЭЭД ОРОНД НЬ МОНГОЛ УЛС МАШ ИХ ХОХИРЧ БАЙГААГ БЭЛХНЭЭ ХАРУУЛААД БАЙНА ТЭДЭНД ХИЙЖ ЧАДДАГ АЖИЛААС НЬ ООР ЮМ САНАЛ БОЛГОЖ БОЛОХГУЙ

Avatar

Нэр төр 2021-06-07 46.27.145.211

Шорон???!!!! шоронд хорихгүй юм ууж🤮🤮🤮😡😡😡

Avatar

Зочин 2021-06-07 103.229.122.135

ёстой өөдгүй муухай хүн барилдаад олимпоос алт авсан байжээ далд орог цаашаа

Avatar

Зочин 2021-06-07 192.82.80.125

гүэй мөн хогийн гар аа.

Avatar

Зочин 2021-06-07 5.147.69.153

Dabarsan uurtuu bandsaw hulgaichiin yliin uguud shoron ruun ilgee tend zooni juram hiigeed bolohgui hulgaich narig nudargaar humuujuuleed zasand tus dem bolood ybagee

Avatar

Зочин 2021-06-07 202.126.88.153

Новшийн а******н. Тамга байтугай юмаа буцааж өгөх хэрэгтэй.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж