ЭМЯ: Цар тахлын улмаас 8-62 насны дөрвөн хүн нас барав | News.MN

ЭМЯ: Цар тахлын улмаас 8-62 насны дөрвөн хүн нас барав

ЭМЯ: Цар тахлын улмаас 8-62 насны дөрвөн хүн нас барав

ЭМЯ: Цар тахлын улмаас 8-62 насны дөрвөн хүн нас барав

Эрүүл мэндийн яамнаас (2021.06.06) Covid-19-ийн нөхцөл байдлын талаар цаг үеийн ээлжит мэдээллээ хийлээ.


Сүүлийн 24 цагт 7500 сорьцод шинжилгээ хийхэд 1288 хүнээс Covid-19 илэрчээ. Үүнийг задалбал, Улаанбаатарт 1027, орон нутагт 258, эмнэлгээс шалтгаалах халдварын 4 тохиолдол тус тус бүртгэгджээ. Мөн өчигдөр 8-62 насны дөрвөн хүн нас барснаар нийт нас баралтын тохиолдол 312 болж байна.

  • Тавдугаар сарын 13-нд онош батлагдсан, 62 настай эрэгтэй
  • Тавдугаар сарын сарын 29-нд онош батлагдсан, 37 настай эрэгтэй
  • Зургадугаар сарын 1-нд онош батлагдсан, 8 настай эмэгтэй
  • Зургадугаар 3-нд онош батлагдсан, 62 настай эмэгтэй нар эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж байв.

Covid-19-ийн тохиолдол долоо хоногт нийслэлд 6600, орон нутагт 1100 гаруй тохиолдол тус тус бүртгэгдэв. Мөн халдварын улмаас 39 хүн нас баржээ. Сүүлийн 24 цагт 185 хүн эдгэж эмнэлгээс гарсан байна. Өнөөдрийн байдлаар 5802 хүн эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж байна. Эмнэлзүйн шинж тэмдэг нь хөнгөн 3430, хүндэвтэр 1765, хүнд 475, маш хүнд 132 хүн байна. Гэрт 5000 орчим хүн ажиглалтад байна.  Энэ долоо хоногт дунджаар Covid-19-ийн 7700 тохиолдол бүртгэгджээ. Эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж буй хүмүүсийн дийлэнх нь долоо хоногт батлагдсан тохиолдлууд хэмээн ЭМЯ-наас мэдээлэв.

Эрүүл мэндийн яам 11.00 цагийн мэдээлэл

ЭМЯ-аас коронавирусийн нөхцөл байдлын талаар ээлжит мэдээллээ хийж байна

Posted by News.mn on Saturday, June 5, 2021

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ХарамсалтайХарамсалтай
4
БурууБуруу
3
ГайхмаарГайхмаар
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

50 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Irgen 2021-06-06 202.9.41.27

Oo bas neg zuil nemj helehed zaluusaa, naizuudaa tamhilahdaa gants gantsaaraa garaachee, bitgii hani tataldaa, arai gants yanjuur huvaah geegui bizdee.

Avatar

Зочин 2021-06-06 192.82.71.155

Хуцалгүй вакцинаа хийлгэ.

Avatar

Irgen 2021-06-06 202.126.89.45

Haha. Yaaj hiilgesen hiilgeegui gej medeed bna. 2r tungaa ochigdor hiilgeseen ho. Chi ooroo hutsalgui maskaa zuu. Erguu n**** ve.

Avatar

Irgen 2021-06-06 202.9.41.27

Bid Maskaa sain zuuj, garaa sain ugaasnaaraa l , Ene aimshigt tahal ovchniig yalj chadna. Oor ter Uls torjilt, taltsal, songuul enee teree hamaagui, boldgooroo boloodl ongorno.

Avatar

Irgen 2021-06-06 202.9.41.27

Odoo bidnii hiij chadah, udirdaj chadah gants bogood hamgiin naidvartai zuil bna. Maskaa l sain zuu l dee. Yaagaad iim uyed restaurant, pub, sauna-d orj ooriigoo bolon ger bulee ersdeld oruulj bgaa yum be? Busad uyed n bol Maskaa zuugeed yavaad bj bolnoshdee.

Avatar

Irgen 2021-06-06 202.9.41.27

Nemj helehed jiriin uyed bid ovdoj havdaad gadaad yavj emchluuleh bolohooroo haashaa yavdag bilee?! Hyatad, Solongos l yavdag shuu dee. Tegeed Vaktsin hiilgeh bolohooroo yaagaad Oros geed bgaa bilee? Buh Vaktsin l ooriin gesen sul taltai bna, ooriin gesen ersdel daguulj bna.

Avatar

Irgen 2021-06-06 202.9.41.27

Odoo negent bugdeeree vaktsin hiilgesnees hoish, dahiad joohn hicheegeed uzyeldee. Hulhi vaktsin hujaa vaktsin gehiin orond, ter enenii buruu, ter hujaa ter oros gehiin orond dahiad joohn hicheeh heregtei bnaa.

Avatar

Зочин 2021-06-06 202.9.40.17

Сонгуулиа болиочээ. Ийм баж сонгууль өнгөрөөгөөдхөл гар хорино гэж битгий мөрөөдөөрэй.

Avatar

Irgen 2021-06-06 202.9.41.27

Tor zasgiin zugees hol horio togtooj, vaktsin hiihees oor yu hiij chadah yum be? Huvi hun ooroo hicheegeed, ooriigoo bolood ger bulee hamgaalahiin toloo hariutslagatai bval tusahgui l ovchin shdee.

Avatar

Irgen 2021-06-06 202.9.41.27

Haldvar hamgaalaltaa sain barihgui baigaa, archaagui, tevcheergui, yg odoo gadaa pub-d angalzaad altsaganaad baij baigaa humuusiin l buruu.

Avatar

Irgen 2021-06-06 202.9.41.27

Guie end chin tor zasag, ter Hurelsuh, ter Erdene geh humuus yamar buruutai yum bedee? Delhii niiteeree tahal ovchind nervegdeed bna. Oilgoj bnuu? Buh orond humuus uhej bna. Ter ornuudiin erh barigchid bas buruutai yu?!

Avatar

Зочин 2021-06-06 66.181.177.200

Вар, ресторан, караоке, зочид буудал, амралт, сувилал, жуулчны баазуудаар дүүрэн одон медалийн угаалга, хонь хурга нийлсэн юм шиг л бужигнаж байна даа. Ээ мөн лутаа лут, архи пивоны борлуулалт маш сайн байна,

Одон медаль шагнал аваагүй айл өрх үлдээгүй нь зүгээр ч юм уу

Avatar

зочин 2021-06-06 66.181.187.230

ene hund ued manaihnii nogoo doloochih shahdag oros, putin bidenruu unendee shulsee nulimaad, tahal tusaad uheed duustsgaal gesen shuu. Manaid degdsen korona hoinoos tomor zam dagaj orosoos orj irseniig martah yosgui, orosuud manaid koronag zoriud haldaasan baihiig ch uguisgehgui shuu.

Avatar

зочин 2021-06-06 202.55.188.92

Hiatadiin ard tumnees hangalttai hemjeenii vaccine niiluulsen tuldaa odii daitai bna. Vaccingui baisan bol ene haldvar nas baralt zamaa aldaj, eruul mendiin salbar, uls oron buhleereee suirch medeh bailaa

Avatar

Зочин 2021-06-06 192.82.71.155

Наад рекламаа өөр газар очиж хий.

Avatar

зочин 2021-06-06 66.181.187.230

teneg uher min unen yumiig uneneer ni heleh heregtei. Oros uls ene hund ued bidend yaj handav, yostoi mongolruu shulsee nulimaad l ongorson shuu. 20k nulimaad uhetsgeel gesen shuu.

Avatar

zochin 2021-06-06 66.181.161.19

tegeed hyatad vaktsin chine nemer bolj bgaa yumuu uvduud uheedel bnasjd

Avatar

Зочин 2021-06-06 192.82.77.132

Үмхий хар хятадуудын тарьсан гай, хүн төрөлхтөнд гай их тарьж байна. Толгой дараалан бүх хятад хүнд үүрэх ёстой ял шийтгэл үзүүлэх цаг ирнэ.

Avatar

Зочин 2021-06-06 192.82.77.132

Их барамнаж байгаа хятадыг ёстой цөмийн бөмбөг, цөмийн цахилгаан станцтайгаа хамт сүйрэх цаг ойрхон буйзаа. Монголоос зайлаарай муу хятадууд.

Avatar

Анчин 2021-06-06 103.57.94.155

Нэг өрх буюу ам бүлээс хэдэн хүн халдвар авч байгааг харуулбал ойрын хавьтлын эрсдэлийг тогтоож журмыг шинэчлэх хэрэгтэй бол уу… Хөл хорио асуудлыг шийдэхгүй мөн таслахгүй…. Хятад вакцин халдвараас бүрэн сэргийлэхгүй ч нас баралтын тоо багасах ёстой… Гэм нь нөөцөнд хичнээн уушиг орлуулах төхөөрөмж байгаа бол, хүрэлцэхгүй байгаа бол хүнд ба маш хүнд хүмүүсийг аврах боломжгүй шүү дээ…

Avatar

Зочин 2021-06-06 192.82.77.132

Юу хуцна вэ. Монголд хөл хориогоор сэлэнгэ, дорноговиос эхлээд халдваргүй голомтгүй бүс болгосон. Үмхий хар хятадуудын үүрболсон улаанбаатараас ахиад халдвар тарсан болохоос биш.

Avatar

Зочин 2021-06-06 202.9.46.100

ЭНЭ ОЛОН ХҮНИЙ АМЬ НАСНЫ ХОХИРОЛД ХҮРЭЛСҮХ БУРУУТАЙ. МАНАН БУРУУТАЙ.

Avatar

Зочин 2021-06-06 192.82.87.149

НУУХЫГ НЬ АВАХ ГЭЭД НҮДИЙГ НЬ СОХЛОВ ГЭГЧЭЭР ЗҮГЭЭР БАЙСАН БИЕД ВАКЦИН ШАХААД ХЭВИЙН БУС БОЛГОЧИХЛОО. ВАКЦИН ЕР НЬ ТУРШИЛТ ГЭДЭГ НЬ ҮНЭН ЮМ БАЙНА.

Avatar

zochin 2021-06-06 202.55.188.92

uher ve chi. Vaccinii achaar ovchnii hundrel, nas baralt haritsangui gaigui bna. Hunderch bgaa, nas barj bgaa humuus golduu vaccine hiilgeegui orkuud bgaag anhaarna uu

Avatar

Зочин 2021-06-06 192.82.71.155

Танай Сүнээбарам хятад вакцины туршилт эхэлснээс хойш л халдвар, үхэл огцом нэмэгдсэн биз дээ?

Avatar

zochi 2021-06-06 66.181.161.19

tegeed odoogiin 1000 garch uvduud 10 garch uheed bgaa baidal vaktsinii buyan geh geed bnaa ulaan baatar hotiin saya garui hun vaktsin hiigehee barag 900 myanga nihiigetsen geed yariad bgaag sonsoogui yu 90 huvi ni vaktsin hiilgesen gesen murtluu ingej uhej uregdeed baih zugeeruu te

Avatar

Irgen 2021-06-06 66.181.178.124

Buzar MAN, buzar Hurelsuh !!!! Songood bai teneg uher Mongolchuud. Yadaj ur huuhdee bodood oor hun oor nam songooch malnuudaaa. Ta nariig malnaas dor uzeed bhad l songood l bdag. Oi gutaj ogiudas hurmeer!!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-06 107.77.213.158

Erdene Demjij bna Ardachilal ylna

Avatar

Зочин 2021-06-06 202.126.88.37

үүнд хүрэлсүх ямар буруутай юм. Өөрсдөө халдвар хамгааллын дэглэмээ баримтлахгүй, гадуур хэсээд байхад

Avatar

Зочин 2021-06-06 192.82.77.132

Хэрвээ хүрэлсүх гарвал монгол ардын намыг тарааж устгах цаг иржээ гэсэн үг.

Avatar

Зочин 2021-06-06 202.55.188.91

Дуургийн МАН-н хороонд хумуус очиж элсэхээр 200000 егч, бас олон хумуус цуглуулж Модерн Номадс-т хоолонд оруулж маш их халдвар тарааж байгаа шуу. Энэ халдвар ухэл ихэссэнд МАН буруутай. Менгийг нь аваад хоолыг нь идээд Сурэлсугийг б** сонго. Ард тумний татварын менгийг ингэж зарж санал луйвардаж байна шуу хумуусээ.

Avatar

Зочин 2021-06-06 103.212.118.237

Бүү гөрд.Халдварын үед ийм булхай хийж нүүрээ бардаг,дүүрсэн хүмүүс,АН-ын зарим мулгуунууд дотроос л гарах биз.Сурталчилгаа харин харьцангуй тайван,ёс зүй баримталж, хуулийн хүрээнд явж байна.Зөрчилгүй хэвийн сонгууль болох төлөвтэй байна.Одоо сонгууль болоход 2 хоног үлдлээ.Тэвчиж сонгуулйа явуулаад дараа нь хөл хорионы асуудлаа шийдэе.Үлэмж хөрөнгө зарсан энэ ажлынхаа үр дүнг гаргая.

Avatar

zochin 2021-06-06 66.181.161.19

elentsegniichine ajiliin ur dun yamar yumniichine zurchilgui heviin songuuli chichine nuguu tv geer yu boloogui yumshig burj baidag ene tendhii turiin baiguulgii hevlel medeeleiin tuluulugchsjig shaaj baihchine vee uhee bai uheed bai geed nerteigeer ni helcheech bas songuuliin daraa boliich geh shig ingej alban tushaald ulairdag humuus l busdiig dald helbereer aldag….

Avatar

Зочин 2021-06-06 192.82.77.132

Улаанбаатарт 1027, хөдөө орон нутагт 285, эмнэлгээс 3 халдвар илэрсэн гэвэл монгол улсад 1027+285+3=1315 халдвар бүртгэгдсэн болж таарна даа. Эрүүл мэндийн яамны хогнууд санаатай тоогоо буруу мэдээллэж байна уу? Эсвэл ажлаа хийхгүй байна уу?

Avatar

Битший шуналт 2021-06-06 43.242.242.24

Төрийн тэргүүн одон баандаж олон хүн цуглуулж Ковид санаатай тараахаа боличээ. Төрийн дээд удирдлагууд үнэхээр хариуцлагагүй байна. Сонгууль гэж баахан хүн цуглуулж санаатай ковид тараахаа болио. Иргэдийн амь насыг огт хайрлахгүй байгаа шуналтанууд

Avatar

Зочин 2021-06-06 124.158.64.133

Нялх балчираас настан буурал хүртэл энэ олон монголын амийг золин байж

Avatar

Зочин 2021-06-06 192.82.77.132

8 настайгаас наян настай буурал хүртэл халдвараар нас барж байна. Түмний минь буян заяаг бузар бизнес, бузар өвчин хоёр барж дууслаа.

Avatar

Зочин 2021-06-06 103.57.93.233

Улсын Ерөнхий сайд, Ерөнхийлөгч болохыг хүсээд байгаа гарууд иргэдийнхээ амь насыг хамгаалж чадахгүй, хогийн вакцин шахаж байгаа бол бусдаар бууц хуушуур байгаад ч нохойн баас шүү. Оюун-эрдээээн, ХҮрэлсүхээээээ.

Avatar

Зочин 2021-06-06 103.212.118.237

Тэр хогийн бйш, мундаг гээд байгаа вакцин чинь,бидэнд байтугаа,баян хур мөнгөтэй оронд ч өрсөлдөөд олдохгүй,үйлдвэрлэгч оронд өөрт нь хүрэлцэхгүй хүнд байлаа.Юмыг зөв үнэлж үнэнээр нь ярьж бай.Улс төрийн өчүүхэн эрх ашиг бүү эрхэмлэ.Хятад орон манайд вакцинаасаа илүүчлээгүй бол одоо манайд байдал яаж хүндрэсэн байхыг төсөөсөхөд ч бэрх байна.Төр засгаас зөв арга хэмжээ авсан.Эмнэлгийн байгууллагаас дэвшүүлээд байгаа урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээг иргэн бүр хэрэгжүүлэх л хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-06-06 103.10.22.57

Битгий тэгээрэй, баттулгыг вакцин эртхэн захь гэхэд хүүк чинь мөнгө байхгүй гээд улсын төсөвт суулгаагүй шүү!!!! Бидэнд Файзер, Модерна тариулах боломж байсан!!!

Avatar

zochin 2021-06-06 202.179.26.40

boon uchel !!!!, YOK CHEREG ALGA .

Avatar

Зочин 2021-06-06 66.181.161.15

Дөнгөж тэтгэвтээ гараад нас барж байна хөөрхий тэтгэвэрийн нас 65 болно гээд байдаг

Avatar

Иргэн 2021-06-06 202.9.40.113

Төр засгаа муулах биш харин өөрсдөө хариуцлагатай бай тэнэг монголчуудаа. Фэйсбүүкээр вакцин бүү хийлгэ гээд нөхдүүдийг баривчлаачээ.

Avatar

Зочин 2021-06-06 202.126.88.179

yaag

Avatar

Зочин 2021-06-06 192.82.77.132

Хуурамч вакцин олж ирж ард түмэнд хийгээд байхад үхэхгүй яах юм. Нас барсан иргэдийг вакцин хийлгээгүй гэж гүтгэх шаардлага байхгүй.

Avatar

Зочин 2021-06-06 202.126.90.138

2 jil horichhoor humuus tesehgui bainaa,ehnii jil hudlaa showdtsan

Avatar

Зочин 2021-06-06 139.5.218.64

энэ бол зүгээр ханиад гэж хуцаад, фб-гээр байнга сурталчилж зарим хүмүүсийг тайвшруулаад хорлоод байгаа адгийн юмнуудад хатуу хариуцлага тооцоочээ!!!!

Avatar

Аав 2021-06-06 202.9.46.20

Сонгуулиа зогсоогоочээ, болохоо байлаа шүүдээ. Муу хуухлүүдээ хайрлаач

Avatar