Н.Түвшинбаярын хэргийг дахин шалгана | News.MN

Н.Түвшинбаярын хэргийг дахин шалгана

Н.Түвшинбаярын хэргийг дахин шалгана

Н.Түвшинбаярын хэргийг дахин шалгана

Н.Түвшинбаярын хэрэгт нэмэлт мөрдөн байцаалт хийхээр цагдаагийн байгууллага руу буцаажээ. Цагдаагийн байгууллагаас түүнд холбогдох хэрэгт яллах дүгнэлт үйлдэж, прокурорт шилжүүлсэн бол прокуророос хэргийг хянаж үзээд дахин шалгах хэрэгтэй хэмээн цагдаагийн байгууллага руу буцаасан аж.

Улсын начин Э.Энхбатын биед ноцтой гэмтэл учруулсан Н.Түвшинбаяр өнгөрөгч тавдугаар сарын 20-ны өдөр суллагдаж, гадуур байцаалт өгч байгаа билээ. Сүүлд гарсан мэдээллээр суллагдсан Н.Түвшинбаяр Монголын үндэсний олимпийн хороогоор орж, ажилдаа эргэн орсноо мэдэгдэж, түүний нарийн бичгийн дарга олимпийн хорооны тамгыг авч зугтсан хэрэг гарсан. Гэвч МҮОХ-ны Гүйцэтгэх зөвлөлийн гишүүд хуралдаж, Н.Түвшинбаярыг үүрэгт ажлаас нь түдгэлзүүлсэн юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-04 192.82.91.209

Залхаадаг сонгодон арга нь энэ. Энэ мэтчилэн олон жил явуулна даа. Хэзээ нэг энэ хүний алдаан дээр ажиллан, насаар нь залхаан цээрлүүлдэг, хууль хүчний байгууллагын сүлжээнээс сална даа!?

Avatar

зочин 2021-06-04 103.10.22.89

шууд. л Түвшинбаяр гэмт үйлдэл. хийсэн. гэхдээ. ял авдаг. анги. давхаргад хамаарах. хүн. биш тул. хэргийг. хэрэгсэхгүй. болгов. гээд. зарлачихгүйдээ

Avatar

зочин 2021-06-04 139.5.218.145

ЯЛ жавшхаа хийсэн болоод ОУОХ -д шүүхийн шийдвэр гартал ажилаа хийе гэсэн байлгүйдэээ

Avatar

Уншигч 2021-06-04 66.181.183.239

Цаг авч хугацаа хожих л санаатай үйлдэл байна, өөр юу ч биш, хохирогч босоод ирэхгүй нь ойлгомжтой л доо, үхчихлээ гэж бодоход би үхүүлээгүй эмнэлэг үхүүлсэн гээд л зогсож байх нөхөр байна

Avatar

Зочин 2021-06-04 203.91.115.50

Манай хуулийнхан ер нь ажлаа мэддэг юмуу? Эсвэл энэ улс оронд улстөржихгүйгээр явагддаг нэг ажил байна уу? Дөнгөж сая шалгаж дуусаад одоо дахиж юугаа хийх гээд байгаа юм бэ? Гүй тийм биз дээ? Бодоод үз л дээ? Дөнгөж сая шүү. Мөрдөгч, байцаагчид юугаа хийж байдаг юм бэ? Хэн тэдний ажилд саад болоод байгаа юм бэ?

Avatar

зочин 2021-06-04 66.181.178.58

тодорхой юмыг юуг нь дахин шалгах юм ял завшуулах л гэж байгаа биз бүү долгиноорой

Avatar

Зочин 2021-06-04 66.181.161.22

Одоо хараад байхад гөлийчихөөд юу ч хийж мэдэх үл бүтэх этгээд байна яаж олимпийн аврага болсон юм бол

Avatar

Зочин 2021-06-04 192.82.76.172

shorondoo butsaj oroo araatan

Avatar

🥶💀💀 2021-06-04 192.82.76.153

Энэ хүүр муу амьд явахаар сайн үхэхгүй дээ. 💀💀💀💀🥶

Avatar

Кк 2021-06-04 139.5.217.166

Дараа нь гишүүн болсон гээд явж байх вий дээ

Avatar

🤮🤮🤮 2021-06-04 51.79.241.147

Яагаад энэ махан толгойлсон муйхар бүдүүлэг бөх үхрийг шоронд нь хийдэггүй юм бээээ ийм улс гэж байдагааа.шүүгчид нь лифтэнд оцгоноод бөх мулгуунууд нь хүн зодож чөлөөтэй ялгүй таахалзаад.зоригын хэрэгт ямар ч үзүүлэх баримтгүй 2 иргэнийг өчнөөн жил шоронд тамалсан.яагаад улайм цайм онц хэрцгийгээр хүн зодсон нохой ингээд чөлөөтэй явах ёстой юм бэ.хүний эрх,амьд явах эрх, шудрага ёс шүүх гэж хаана байнаа

Avatar

Зочин 2021-06-04 202.9.46.222

түвшин баяр биш ДОГШИНБАЯР гэвэл зохилтой

Avatar

ДОГШИНГУНИГ юу??? kkkk 2021-06-04 203.91.112.14

ДОГШИНГУНИГ юу??? kkkk

Avatar

Зочин 2021-06-04 202.126.89.209

Tyvshinbayr- Yhsenbayr boljee.

Avatar

Зочин 2021-06-04 202.126.88.180

Прокор МАНАН-д байгаашдээ. Одоо МАН гэдэг мангас бүтээх гээд байж байна

Avatar

Зочин 2021-06-04 202.9.46.222

тамга авч зугатсан хэргийг нь одоо байтлаа нарийн бичиг рүү бухаж байгаа хэрэг үү

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-04 202.21.126.30

мэдээж л дээ. сунжруулна, хугацаа авна. өршөөлийн хууль харна. мүох-ны дараагийн өөрийн хүнээ бэлдэнэ гээд түвшээ жэнко хоёрт ажил байгаа л даа.

Avatar

Зочин 2021-06-04 192.82.92.201

Прокурор Женкогийн мэдэлд байхад Түвшинбаярыг яллаж чадахгүй л дээ, шударга ёс шуудайнд орсон шүүдээ.

Avatar

Зочин 2021-06-04 202.179.26.117

Баттулгагүй юм гэж байхгүй юмаа. Ерөнхий сайдын зөвлөх биздээ.

Avatar

Зочин 2021-06-04 64.119.24.2

Хэлсэн үгэндээ өөрөө итгэж байна уу? Хэний хүн билээ, сайн бодох юм уу?

Avatar

Иргэн 2021-06-04 192.82.78.132

Хэргийг бүдэгрүүлдэг арга руу гаа орж байгаа юм биш биз дээ???

Avatar

Зочин 2021-06-04 202.131.247.2

Зүйл ангийн хөнгөррүүлэх гэж бгаан биш бгаа даа? Прокурор сайн ах Женкогийн мэдлийн байгуулага ш дээ

Avatar

Tr 2021-06-04 66.181.177.130

Тэр бол мэдээж. Цөөхөн хэдэн жил өгнө, очих газартаа очсон ч элдэв хууч өвчин сэдэрлээ гэсэн шалтагаар эмнэлэг сувилалд тарвалзаж байгаад гарч ирэх биз. Сайн тамирчингаар нь бол хүндэтгэдэг байлаа. Харамсалтай нь яав ч сайн хүн биш бололтой.

Avatar

Зочин 2021-06-04 202.179.26.117

Шалгах шаардлагатай болоод л буцаагаа биз. Шүүхээр гэм буруутай нь нотлогдох хүртэл Түвшинбаяр гэмт хэрэгтэн биш.

Avatar

Зочин 2021-06-04 64.119.24.2

Ха ха.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж