"Covid-19 цар тахлын халдвар цаашид улам нэмэгдэнэ" | News.MN

"Covid-19 цар тахлын халдвар цаашид улам нэмэгдэнэ"

COVID-19

"Covid-19 цар тахлын халдвар цаашид улам нэмэгдэнэ"

"Covid-19 цар тахлын халдвар цаашид улам нэмэгдэнэ"

ЭМЯ-ны Эмнэлгийн тусламжийн бодлого, хэрэгжилтийг зохицуулах газрын дарга Б.Буянтогтох тус яамны ээлжит хэвлэлийн хуралд оролцож, мэдээлэл өглөө. 

Б.БУЯНТОГТОХ: Хөл хорионы дараа хөдөлгөөний идэвхи нэмэгдэх нь халдвар тархах гол нөлөөлөл болдог. Өнөөдөр 1000 тохиолдол гарч байгаа бол цаашдаа 1300 хүн халдвар авна гэсэн тооцоолол байна. Энэ байдлаараа халдвар улам цаашаа нэмэгдэнэ. 25-44 насныхан их халдвар авч байна. Хүүхдийн өвчлөл нэмэгдэх хандлагатай байна. Хүн амын хамгийн идэвхитэй хэсэг нь 18-34 насныхан. Гэвч эдгээр хүмүүс вакциндаа муу хамрагдаж байна. Хүүхдүүд өвчлөлийн гол цөмийг бүрдүүлж байна. Нийт тохиолдлын 28.2 хувь хүүхдүүд байна.

Вирус вакцингүй хэсэг рүүгээ довтлох хандлагатай байна. 0-17 насны 2661 хүүхэд сүүлийн 14 хоногийн хугацаанд халдвар аваад байна. Хүүхдүүд халдвар авсан нь мэдэгддэггүй учир цааш дамжуулдаг. Аав, ээж нь халдвар аваад, хүүхдүүддээ халдвар тараагаад байна. 0-17 насны нэг сая гаруй хүн байна. Вакцинаа хийлгэсэн хүмүүс халдвар авч байна. Нэгдүгээр тун авсан хүмүүс халдвар их авч байна. Нэгдүгээр тун бүрэн дархлаажуулалт тогтоохгүй. Харин бүрэн тундаа хамрагдсан хүмүүсийн 974 нь халдвар аваад байна. Өөрөөр хэлбэл, маш бага хувь нь. Хоёр тунгаа бүрэн аваагүй хүмүүст дархлаа тогтсон гэж хэлж болохгүй. Хоёрдугаар тунгаа аваад 14 хоног халдвар хамгааллын дэглэмээ сахиагүй хүмүүс халдвар бас авч байна. Эсрэгээрэээ 14-28 хоног болсон хүмүүс халдвар бага авч байна.

"Вероцелл" вакцин хийлгэсэн хүмүүсийн 0.44 хувь нь халдвар аваад байна. Мөн "АстраЗенека" тариулсан хүмүүсийн 0.53 хувь нь, "Спутник-V" тариулсан хүмүүсийн 0.64 хувь нь халдвар авчээ. Хүн амын 70 орчим хувь дархлаажуулалтад бүрэн хамрагдсан тохиолдолд халдварын тоо буурна.

Одоогоор Монгол Улсад вакцинжуулалт 60 хувьтай байна. 12 хүртэлх насны хүүхдүүдийг вакцинжуулсан тохиолдолд 70 хувьдаа хүрнэ.

Европ, дэлхийн орнуудад "Файзер" вакциныг 12-15 насны хүүхдүүдэд хийхийг зөвшөөрсөн. Бусад вакциныг судалж байна. Мөн дархлаа сэргээх буюу дахин вакцин хийх талаар судалж байна. Өнөөдрийн байдлаар Монголд 288 хүн нас бараад байна. Дундаж нас нь 67 байна. Covid-19 уушгийг гол байгаа болгодог. 55-аас дээш насныхны уушгийг гэмтээж, үхэлд хүргэж байна. Архаг суурь өвчтэй хүмүүс халдвар авбал хүндэрч байна. Зүрх судасны өвчтэй хүмүүс халдвар авбал 51.7 хувь нь нас барж байна. Мөн чихрийн шижинтэй, халдвар авсан хүмүүсийн 32.2 хувь нь амиа насаа алдаж байна.

Архаг суурь өвчтэй хүмүүс халдвар авбал эмнэлэгт хандаарай. Вакцинжуулалтын нөлөөлөл 75 хувьтай байвал зургадугаар сарын 15-наас эхлэн халдварын тохиолдол буурна. Өнөөдрийн байдлаар бид төлөвлөгөөнийхөө дагуу явж байна. Эцэг эхчүүд вакциндаа хамрагдах хэрэгтэй байна. Хүүхдээ аль болох гадуур явуулмааргүй байна. 10-аас доош насны хүүхдүүдийг олон нийтийн газраар явуулмааргүй байна. Хэрэв хүн амынхаа 70 хувийг вакцинжуулах болвол 8-15 насны хүүхдүүдийг вакцинжуулж болзошгүй. Хоёрдугаар тунгаа авсан хүмүүс халдвар авбал хөнгөн эмнэлзүйн шинж тэмдэгтэй байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-03 103.212.119.177

Hurelsuh metiin kommunistuudiin hiij bui balag.Hurelsuhee chamd uiliin ur irnee. Chi Mongolchuudiig uhel ruu n tulhsen. Chamaas bolj olon zuun hun COVID19 oor uhlee. Chi chinii NAHGARiin lider nertei luivarchid uhej dald orooch.

Avatar

Зочин 2021-06-03 83.20.240.102

Eronhiilegch nertei hulgaich mask zuuhgui shagnal taraagad bhad yaz ovchin nomhorohgui shuu dee

Avatar

Зочин 2021-06-03 66.181.161.88

Битгий хуцаж солиор лалараа.Наад бужигнуулах шийдвэрийг чинь ЗГ гаргаа биз дээ

Avatar

Зочин 2021-06-03 66.181.161.59

англи улс иргэдийнхээ жаран хувийг вакцинжуулаад халварын тоо эрс буурч байхад манай улс адилхан вакцин хийлгэчихээд халдварын тоо өсөөд байдаг нь их сэжигтэй саэнагдаад байна.

Avatar

Зочин 2021-06-03 66.181.189.90

сэтгэл сэргэх нэг ч үг алгаа. одоо тэгээд яавал дээр вэ?!

Avatar

Зочин 2021-06-03 84.78.246.169

Angli uls huulia sahidag,niigmiin umnu hvleesen vvrgee bielvvldeg. Manaid bi l bolj bval busad ni hamaagvi gedeg vzel yas and ni shingechihsen. Nuguu talaas hvmvvs ni yaduu bolohoor hodoodoo borluulahyn tuld geree garch, avtobus and chiheldeh, oochert zogsoh oos uur zamgvi. Deerees ni arhin dalai

Avatar

Зочин 2021-06-03 24.17.94.42

Tiim shuu Mongolchuu busdiig hundleh setgehui ni hodoodniih ni charlaanaas dor orson uchraas l etsestee surug nuluu ni toiruugaar buh hund uurt ni irdeg. Zugeer l yadaj yavgan alhaad ajildaa irj ochood, busdiig bodood maskaa zuuhed l asuudal ers namjih yum baigaa yum daa.

Avatar

Зочин 2021-06-03 66.181.161.42

"Вероцелл" вакцин хийлгэсэн хүмүүсийн 0.44 хувь нь халдвар аваад байна. Мөн "АстраЗенека" тариулсан хүмүүсийн 0.53 хувь нь, "Спутник-V" тариулсан хүмүүсийн 0.64 хувь нь халдвар авчээ???!!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-03 66.181.161.95

Бүү солиороод бай. Хүүхдүүдэд минь баталгаагүй хятад вакцин шахна гэвэл бослого гарна шүү. Хуцдаг н**ш вэ? Эцэг эхчүүд минь анхааралтай байгаарай даа. Хятад вакцин хийлгүүлсэн маш олон хүнд дархлхх бүрэн тогтоогүйгээс болоод нөгөө хүмүүс нь хамгаалалт хэрэглэхгүй дахин халдвар авч тараагаад байна шүү дээ. Уг вакцин тариулаад ямар нэгэн эсэргүүцэл үзүүлж халуурч байвал сайн гэдэг биздээ. Гэтэл 2 дахь тунгаа хийлгүүлээд ч ямарч реакци алгадаа.

Avatar

Зочин 2021-06-03 66.181.161.42

"Вероцелл" вакцин хийлгэсэн хүмүүсийн 0.44 хувь нь халдвар аваад байна. Мөн "АстраЗенека" тариулсан хүмүүсийн 0.53 хувь нь, "Спутник-V" тариулсан хүмүүсийн 0.64 хувь нь халдвар авчээ.

Avatar

Зочин 2021-06-03 66.181.161.42

"Вероцелл" вакцин хийлгэсэн хүмүүсийн 0.44 хувь нь халдвар аваад байна. Мөн "АстраЗенека" тариулсан хүмүүсийн 0.53 хувь нь, "Спутник-V" тариулсан хүмүүсийн 0.64 хувь нь халдвар авчээ!!!!!!!!!!

Avatar

ХУЛХИ ИНТЕРМЕД ЭМНЭЛЭГ 2-Р ТУНГАА ХИЙГЭЭЧЭЭ 2021-06-03 139.5.219.67

МӨНГӨӨ ТӨЛСӨН ИРГЭДИЙН 2 ДАХЬ ХИЙГЭЭЧЭЭ ХУЛХИ ИНТЕРМЕД ЭМНЭЛЭГ ЭЭ

ХЭРЭВ ХАЛДВАР АВБАЛ ИНТЕРМЕД ЭМНЭЛЭГТЭЙ ЗАРГАЛДААРАЙ ХҮМҮҮСЭЭ

Avatar

Зочин 2021-06-03 27.167.123.190

Та нарын хэний үгэнд итгэх вэ 6сарынм15 буурна гээд шаагаад байсан одоо болохоор өснө гээд шаагаад байхын та нар кохонаг удирдаад сурцан юм уууууууу аааааан

Avatar

иргэн 2021-06-03 103.212.118.128

Анх өвчин гарсан Хятад улсад 80000 хүн өвчилж, 4000 хүн нас барсан байна, Гэтэл Хятадын хүн ам 14000000000, манай хүн ам 3300000 буюу 424 дахин бага билээ, тэгээд харьцуулаад үздээ, өнөөдөр манайд өвчилсөн 61396 тохиолдол гараад байна, бид тайван амгалан байж болох уу, вакцинаа яаралтай бүрэн хийлгэж халдвар хамгааллын дэглэмээ сахицгаая аа.

Avatar

Зочин 2021-06-03 66.181.181.246

shono bolood odor bolno.gedegtei agaar neg ym shaagaad baih ym p***a chini

Avatar

/*-*/ 2021-06-03 49.0.142.169

Үнэн

Avatar

Зочин 2021-06-03 202.55.188.40

20 м спутник тарьчихаад 2 сая гаруй тун тарьсан хятад вакцинтайгаа харьцуулж тэнэгтээд байх юм.

Avatar

Зочин 2021-06-03 66.181.186.81

Эмя нь өөрөө пропаганда хийдэг fake news тараадаг наасан

Avatar

Бат 2021-06-03 66.181.183.157

Энэ мэдээллүүдэд итгэх ямар ч арга алга. Мэдээлэл хийж байгаа албаны хүмүүсийн ярьж байгаа нь дандаа зөрүүтэй. Халварын ихэнх Улаанбаатарт гач байгаа. Хотын хүн амын 99,9% 1-р тундаа хамрагдсан гээд бодохоор халвар авсан насанд хүрэгчдийн ихэнх нь вакцин хийлгэсэн хүмүүс болж таараад байна даа.

Avatar

Онч 2021-06-03 192.82.67.147

Яг хотын бүртгэлтэй оршин суугч нь 1сая орчим, хөдөө хотын хооронд холхиж, УБ-т байж байдаг хөдөөнийхөнтэй нийлүүлээд хотын хүн амыг 1,5сая гээд байх шиг байна гэж ойлгодог.

Avatar

Зочин 2021-06-03 124.158.67.55

Хамгийн багадаа 10-16 хоногийн өмнө ийм байдал илэрсэн өдөр ирэх бүр ямар нэг байдлаар тоо, хувь нэмэгдэнэ.

Avatar

Зочин 2021-06-03 202.9.46.135

yu ve

Avatar

Зочин 2021-06-03 202.126.88.194

спутник 2 тун хэзээ вэ

Avatar

Амарсайхан Сумьяабазар огцор 2021-06-03 66.181.183.91

УОК ын Амарсайхан НОК ын Сумьяабазар НЭГ ЦОНХ ШИГ ажиллаагүй үр дүн Буурахгүй байгаа шалтгаан нь Намчин Амарсайхан Бөхчин Сумьяабазарын ажлын үр дүн

Avatar

Зочин 2021-06-03 139.5.218.121

Өөрсдийнх нь толгой эргэчихжээ хөөрхий

Avatar

Зочин 2021-06-03 192.82.78.132

Хэвлэлийн төлөөлөгч нь болохоор 6 сарын дундаас халдвар буурна гэж мэдээлээд л, хэлтсийн дарга нь болохоор халдвар өснө гээд л яриад байх. Алинд нь итгэх ёстой вэ??? ЭМЯ чинь арай АН шиг хоёр хуваагдчихаагүй байгаа???

Avatar

Кса 2021-06-03 66.181.188.117

6-р сарын 15 хүртэл өсөөд тэгээд цаашдаа буурна гэж ойлговол…

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж