ЭМЯ: Шинээр 1024 тохиолдол бүртгэгдэж, хоёр хүн нас барлаа | News.MN

ЭМЯ: Шинээр 1024 тохиолдол бүртгэгдэж, хоёр хүн нас барлаа

ЭМЯ: Шинээр 1024 тохиолдол бүртгэгдэж, хоёр хүн нас барлаа

ЭМЯ: Шинээр 1024 тохиолдол бүртгэгдэж, хоёр хүн нас барлаа

Эрүүл мэндийн яам өнөөдөр (2021.06.03) Covid-19 цар тахлын нөхцөл байдлын талаарх ээлжит мэдээллээ хийлээ.


ЭМЯ-ны Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах зөвлөх Б.УУГАНБАЯР: 

-"Спутник V" вакцины хоёрдугаар тунг 21-90 хоногийн дотор хийж болно. Хоёрдугаар тун нь хэзээ Монгол Улсад ирэхийг мэдэхгүй байна. Халдвар авсан хүмүүсээс явуулын санал авах баг очиж саналыг нь авна. Зургадугаар сарын 5-ны дотор хороондоо мэдэгдээрэй.

Сүүлийн 24 цагийн хугацаанд салбар лабораториудад хийгдсэн нийт 9045 шинжилгээнээс 1024 тохиолдол шинээр нэмэгдлээ. Улсын хэмжээнд нийт батлагдсан тохиолдол 60 670 боллоо. Зөөвөрлөгдсөн нэг тохиолдол бий. Бусад нь Улаанбаатар болон хөдөө орон нутагт бүртгэгдсэн. Мөн 51 983 хүн эдгэрсэн байна. Сүүлийн 24 цагийн хугацаанд 535 хүн эдгэрч эмнэлгээс гарсан байна. Covid-19-ийн улмаас хоёр хүн нас барсан харамсалтай мэдээ байна.

Эмнэлэгт хэвтэж буй хүмүүсийн 2558 нь хөнгөн, 1714 нь хүндэвтэр, 461 нь хүнд, 121 нь маш хүнд байна. Эмнэлгээс гадна 4248 хүн гэрийн хяналтад байна. Улсын хэмжээнд вакцины нэгдүгээр тундаа 1 860 915 хүн, хоёрдугаар тундаа 1 373 196 хүн бүртгэгдээд байна. 18-34 насныхан вакциндаа сул хамрагдаж байна. Мөн эдгээр насныхан халдвар их авч байна.

Эрүүл мэндийн яам 11.00 цагийн мэдээлэл

ЭМЯ-аас коронавирусийн нөхцөл байдлын талаар ээлжит мэдээллээ хийж байна

Posted by News.mn on Wednesday, June 2, 2021

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-03 202.21.103.158

Өнөөдөр дүүргийн эрүүл мэндийн төвөөр орлоо. тэнд үйлчлүүлж байгаа хүмүүсийн халдвар хамгааллын дэглэм барихгүй байгаа байдлаас ажихад энэ өвчин өсөх нь аргагүй юм байна гэж бодогдлоо.

Avatar

Испүүднэг 2021-06-03 88.103.231.157

Ав ав гээд байхад нь хүрлсүх гэдийгээ биз дээ? Мэнгү та нарын гохь оо. Одоо 9 сарыг хүлээждээ.

Avatar

Зочин 2021-06-03 202.126.90.63

1024 buh barilddag, ulziitei saihan too bna. MAN 100 jiliin oi gooroo iim too zahialsan baihaa. MAN mandfugai !

Avatar

зочин 2021-06-03 124.158.79.169

Орос ах нар ийм л болсон доо ! ха ха ха !

Avatar

Зочин 2021-06-03 103.212.118.237

АН-ын доторх зарим хэт үндэсрэхэх үзэлтнүүдийн, ОХУ-ын эсрэг өдөөгөөд байгаа үзэн ядах үзэл,төрийн тэргүүнийг нь хүртэл дарангуйлагч болгон доромжлоод байгааг сонсоод дургүй нь хүрч,гараа татаад байдаг биз.АН-ынханы дотор манай орныг хоёр хөрштэй нь дайсагнуулах, харилцаа холбоо хамтын ажиллагааг нь тасалдуулах,улмаар эдгээр орны эсрэг тэмцэх хүчний нэг хэсэг бааз болгох сонирхолтой хүмүүс олон харагдаад байдаг шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-03 66.181.161.107

Шаана биз

Avatar

Зочин 2021-06-03 66.181.161.61

Халдвар аваагүй ч вакцин тариулаад нас барсан хүмүүс маш олон бий. Даралт ихтэй, зүрх судасны болон элэгний өвчинтэй, эмийн харшилтай, сахартай … гэх мэт

Avatar

Зочин 2021-06-03 64.119.23.137

Нас барсан хүн 500, 600 болчихсон байгаа. Бүх тоо нь зөрдөг. Монголын ард түмэн хар данс хөтөлж байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2021-06-03 103.212.118.237

Цар тахал бусад оронд ямар аймшигтай аюул учруулж байгааг өдөр түтам мэдээлсээр байна.Зөвхөн Энэтхэгт үхэл өдөрт 4 мянга давж,үүнээс болж эцэг эхээ алдаж орох орон,хоол хүнс,амьдрах орчноо алдсан бяцхан үрс хэдэн арван мянгаар гудманд зовж байна.Харин манайд , хамаг боломжоо гарган ажиллаж бас ч харьцангуй хохирол багатай туулж байна.Харамсалтай нь зарим хэт хүндэрсэн хүмүүсийг эмнэлгийн байгууллага яаж ч дийлэхгүй хүч мөхөсдөж,алдаж байгаа.Үүнийг улс төржүүлж,буруу ашиглаж болохгүй.

Avatar

Зочин 2021-06-03 66.181.161.42

ЯГ ҮНЭН ШҮҮ!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-03 64.119.23.137

Чи хүний амийг юман чинээ бодохгүй хуурамч хатуу үг хэлж байна. Монгол хүний халуун амь бүр нөхөж барашгүй зүйл юм. Улс төржихгүй гэж тэнэгтвэл бүгд үхэх болно. Хариуцлага үүрч чадахгүй бол МАН тарцгаа. Монголыг монголчууд хайрлах учиртай. 🇲🇳🇲🇳🇲🇳🙏🙏🙏

Avatar

Зочин 2021-06-03 66.181.161.48

9045 шинжилгээнээс 1024 илэрсэн гэхээр (барагцаагаар) хүн амын 10 гаруй хувь нь вирустэй явна гэсэн үг үү? УБ хотын хүн ам 2020 оны байдлаар 1,597,290 гэхээр 180500 орчим хүн вирустэй цохиж явна гэсэн үг юм уу даа???

Avatar

Лхагва очир 2021-06-03 66.181.161.37

Ер нь энгэж тооцож тоймлож болно шүү

Avatar

Зочин 2021-06-03 66.181.161.42

энэ тоонууд ер нь үнэн байдаг болуу ?

Avatar

Зочин 2021-06-03 103.111.68.3

Маш эргэлзээтэй .

Avatar

Зочин 2021-06-03 202.131.225.150

yum l bol hardaj serdej baidgaa odo bolimor yum

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж