"Гэр хорооллын айлуудын газрыг чөлөөлж, таун хаус барина" | News.MN

"Гэр хорооллын айлуудын газрыг чөлөөлж, таун хаус барина"

"Гэр хорооллын айлуудын газрыг чөлөөлж, таун хаус барина"

"Гэр хорооллын айлуудын газрыг чөлөөлж, таун хаус барина"

Засгийн газрын ээлжит бус хуралдаанаар Хүүхэд, залуучуудын театрыг дахин сэргээхээр боллоо. Тодруулбал, Сонгинохайрхан дүүргийн тавдугаар хорооны нутагт Соёлын ордны зориулалтаар баригдаж буй барилгад театрын үйл ажиллагаа явуулах юм байна.

Хүүхэд, залуучуудын театрыг ашиглалтад оруулснаар театр орчмын айл өрхүүдийн газрыг чөлөөлж, таун хаус хороолол барихаар төлөвлөснийг Хуульзүйн сайд Х.Нямбаатар өнөөдөр мэдээллээ.

Тэрбээр “Засгийн газрын тогтоолоор Хүүхэд, залуучуудын театрыг дахин сэргээн байгуулах тогтоол гаргасан. Театр Соёлын яаманд харъяалагдана. Уран бүтээлчдийн жилийн тоглолтын зардлыг 2022 оны улсын төсөвт суулгахаар төлөвлөсөн. Анх би энэ тойргоос сонгогдохдоо тойрогтоо соёлын байгууллагатай болох зорилгоор газар чөлөөлөлт хийж, барилгын ажил эхлүүлж байсан. Энэ хүрээнд газар чөлөөлөлт хийж, Соёлын ордны барилгыг эхлүүлсэн. Барилгын ажил одоогоор 70 хувьтай байна. Нийт төсөв өртөг нь 15.2 тэрбум.

Хүүхэд, залуучуудын театр энэ оны арванхоёрдугаар сард ашиглалтад орно. Цаашид театр орчмын айл өрхүүдийн газрыг чөлөөлөх асуудлыг Хотын захиргаатай хамтран хэлэлцэнэ. Гэр хорооллыг орон сууцжуулахад уран бүтээлчид өөрсдөө манлайлал гаргана гэсэн зорилгоор Засгийн газрын тогтоол гарч байгаа юм. Нийслэлийн түгжрэл, утаа бууруулах шат дараатай хийгдэж буй ажлын нэг хэсэг нь Хүүхэд, залуучуудын театр болох юм” хэмээв.

Хүүхэд, залуучуудын театр болох Сонгинохайрхан дүүргийн тавдугаар хорооны нутагт баригдаж буй барилгын үйл явцтай Засгийн газрын бүрэлдэхүүн танилцсан юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
48
ТэнэглэлТэнэглэл
17
ЗөвЗөв
10
ХахаХаха
4
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

67 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Bayar 2021-06-01 202.126.89.241

Ergui nyanbakter hutsna biz

Avatar

Энхээ 2021-06-01 103.140.11.158

Театрыгн буцааж төрд ав!Тэгээдл ыолоо шүү дэ!Бэлэн байгаа зшйлээ сайжруудах хэрэнтэй!!Энэ хэдэн луйварчдаа бүр өөгшүүлэх юм!!Наад барьж байгаа барилгаа хүүхдийн цэцэрлэг болгоо!!

Avatar

Ламбугай 2021-06-01 202.55.188.89

Энэ нөхөр яаж яваад сайд болчихсон юм бол.

Avatar

Зочин 2021-06-01 218.212.103.241

Юун театр вэ? Социализмын үед л залуучуудын гэсэн тодотголтой театр байсан. Одоо бол үнэхээр шаардлагагүй. МАН чинь ахиад социализмаа байгуулах гээд байгаа юмуу, ёстой солиотой юм. Барилга нь бөөн цавчаа. Мөн жил бүр улсын төсөвт дулаан, цахилгааны баахан зардал. Мөн дуулдаг, бүжиглэдэг, жүжиглэдэг хэдэн хүнийг улс тэжээнэ. 😡😡😡. Нөгөө хэд нь театраасаа цалин аваад 4 жилдээ сонгуулийн үнэгүй сурталчилгаа хийнэ. МАН чинь одоо яагаад байгаа юм вэ? Лав л Театр бол нэн шаардлагатай зүйл биш шүү.

Avatar

zochin 2021-06-01 202.9.40.23

daraaraa shaas

Avatar

зочин 2021-06-01 202.131.244.210

амьдралаас тасарч сансарт ниссэн хүмүүс л байх юмаа

Avatar

Зочин 2021-06-01 124.158.64.81

Бүр нэг коммунизмдаа гаццан мэдрэлүүд шүү. инженерийн сүлжээг нь татаад, бүс нутгийн барилга барих стандартыг нь л зааж өгөх хэрэгтэй ш д. Тэгээд иргэд өөрсдөө байшингаа барьна, чи барихгүй Нямбаатраа.

Avatar

Зочин 2021-06-01 66.181.177.44

таун хаус үнэтэй. нийтийн орон сууц бариач МАНгараа.

Avatar

Зочин 2021-06-01 64.119.23.110

Үнэхээр Мөнхбаатар илүү юмаа Хоёр яамыг нийлүүлж, төрийн данхайсан бүтцийг багасгаж, зардал хэмнэх сайн үйлс байна. Нямбаатартаа баяр хүргэе

Avatar

Зочин 2021-06-01 192.82.68.246

Энэ ажлыг Батүүл эхлүүлээд ажил хэрэг болгоод явж байсан шүү дээ.Танай Су Батболд бүгдийг нураасан одоо чи мэргэн Бөөдий болоод яахав саран дээр хуцаарай

Avatar

Тэнэгт 2021-06-01 59.153.112.123

Театрын барилга утаа, түгжрэл 2-т ямар хамаатай юм бол. Энэ барилгыг барьчихаар утаагүй болох юм уу, хотын хөдөлгөөн зогсох юм уу. Харин ч ганц гүүрэн дээрх ачаалал асар ихээр нэмэгдэнэ биз дээ!!!!! ЭРГҮҮ МАЛ АА

Avatar

Зочин 2021-06-01 202.126.90.72

Нямдорж чинь бас хуулийн салбарынханд хувиасаа мөнгийг нь гаргаад хэдэн 10 тэрбумаар баахан барилга, орон сууц бариад өгсөн билүү? Өөрөө барьж өгсөн гээд байсан санагдана ?

Avatar

er hvn 2021-06-01 203.98.76.186

urdahi said ni bas barilga baishin svm hiid bariulsan bolohoor yaaj hotsroh ve. huuli zvin yaamiig barilgiin yaamtai niilvvlchih oo.

Avatar

зочин 2021-06-01 103.212.118.128

Энэ их бэлчээр томтой хүн шүү, барилгын сайдын албыг давхар хийж байгаа юм уу. Хууль зүйн салбарын ажил өнөөдөр ямар байгаа билээ? Машиндаа утсаар яриад л, машинаасаа хуралд оролцоод л, гараа кармандаа шаагаад л, салбарын ажилтнууд нь номхон зогсож хүлээгээд л, Сонгино хайрхан дүүргийн эзэн хаан юм шиг загнах юмаа.

Avatar

зочин 2021-06-01 64.119.23.229

Гэр хороолол дунд таун хаус ч гэх шиг, тэгээд хуульзүйн сайд нь юун барилга яриад явчваа

Avatar

сонгогч 2021-06-01 192.82.74.173

энэ одоо өөрийгөө хэн гээд бодчихсон юм бэ байр сууриа мэддэггүй юм уу. эсвэл хууль зүйн яамыг хувийн барилгын компани гээд ойлгочихсоэ юм уу хуулиа сайн сахиж сураагүй юм байж.

Avatar

зочин 2021-06-01 202.131.243.186

энэ одоо хууль зүйгээ олигтой хийнэ биз бас барилга руу орж яах гээд бн хууль шүүхэд чин хийх шударга ажиллуулах гэх мэт их ажил баймаар

Avatar

мөнхөө 2021-06-01 103.9.90.130

Сайхан л мэдээ бна.

Avatar

Зочин 2021-06-01 66.181.182.186

Энэ төлгөн коммунистоор барилга яриулдаг нь "ХАРВАРД"-ын санаа юу.Хүүк энэ 2 хамаатанд намаа өгчвөл 24 он хүртэл мөн ГОЁ самарнаа

Avatar

Зочин 2021-06-01 202.21.108.27

Энэ орон гаран нөхөр юм болгонруу авгай шиг үсчиж хэл ам дүрэхгүй юм алгаа

Avatar

Зочин 2021-06-01 66.181.161.101

Гудамжинд хоног төөрүүлж айлын царай харж буланд өдөр хоног өнгөрүүлж байгаа түрүүчиин хүмсээ бодно байгаа.. Зарим нь 7-8жил хүлээж байгаа байх шүү. Судалгаатай донгосно шүү зарим нөхдүүд ааннн!!!!….

Avatar

Амар 2021-06-01 133.106.95.75

Татвар төлөгчидийн мөнгөөр өөрийнхөө тойрогт дураараа туйлах юм даа.

Avatar

Зочин 2021-06-01 202.126.90.15

huuli zvi barilgiin yam baiguul tegeed olon ym dongos

Avatar

Зураач Лондон 2021-06-01 151.224.29.10

Бүтдэг бол сайхан л санааа байна !

Avatar

Зочинbatuaj 2021-06-01 192.82.74.244

Хашааны газар дээр байшин барих зөв.
Гэхдээ газар дээр хаус барьж өгөх.
– гаднаа ногоогоо тариг.
– дулаан нь төвлөрсөн халаалттай хамрах.

Avatar

Зочин 2021-06-01 66.181.161.83

МАН-ын бодлого шүү дээ иргэдээ эхлээд ядууруулчихаад дараа нь ядуурлаас гаргана гээд байдаг, хүүхэд залуучуудын ордныг хувьчилчихаад дараа нь ордон барина гэдэг Уг нь хувьчилсан ордныг зориулалтын дагуу ажиллуулахад хяналт тавьж ажиллаад зориулалтын дагуу ажиллуулаагүй бол хувьчлалыг цуцлаад ажиллуулж чадах хүнд нь өгөх байдлаар ажиллах байсан юм

Avatar

Зочин 2021-06-01 66.181.161.21

Энэ төлөгөн коммунист хуулийн сайд юм уу, барилгын сайд юм уу? Байшин хоригдолуудаар бариулахгаагүй биздэ

Avatar

Зочин 2021-06-01 202.9.41.153

"MAN – iin Said Nar gej neg iimerhuu galzuu soliotoi !!! " Mungunii Shunaltai Gadaad Hergiin Said gesen Neg Avgai buun Ashig – Sonirholiin Zurchiltei Said nar buleg – Yuch hiihees butshaargui bolson yum bainlee shuu ! ! !
Mongol Ardiin Namiin gesen Heden Said nar ! ! !

Avatar

Зочин 2021-06-01 202.9.41.153

Ene Hyn chin Yamar sonin yum yariaad galzuu soliotoi yum ve? " Huul Zuin – Said baihaa " Esvel Barilga Hot Baiguulaltiin Said biluu "
Uur Yamnii Said Sedveer yum yariaad baih yumaa . Gairig Anduuraad yavaad bainuudaa …
…. …. …. estoi asuudaltai Said shuu !!!

Avatar

Зочин 2021-06-01 66.181.177.116

Хууль зүйн сайд газар чөлөөлөх, хаус барих талаар биш, хууль зүйн салбараа хариуцдаггүй юм уу?

Avatar

Зочин 2021-06-01 150.129.143.172

Энэ дебил балинчаа зайлуулаачээ. Хархаар уур хүрээд байхын

Avatar

зочин 2021-06-01 122.201.24.98

Тээр жил алиман хацарт Батбаяр хотын дарга байхдаа бас нэгэн сунгуулиар гэр хорооллын айлуудын газрыг 3 өрөө байраар солино гэж байсан санаад орчихлоо.

Avatar

Зочин 2021-06-01 64.119.26.215

Нэртэйгээр нь пэнтхаус барина гээч

Avatar

ШAAMПAP П|/|3ДА 2021-06-01 64.119.17.13

Хууль зүйн яамны сайд барилга хот байгуулалт хийнэ гэж яриад байх юм засгийн газар ажил ажлаа л хийгээч

Avatar

Зочин 2021-06-01 202.9.47.4

сонгууль болохоор ингэж хэлээд шуналыг нь хөдөлгөчихвөл сонгож магадгүй гэж горьддог юм уу хаашаа юм бэ, энчодоо.

Avatar

Зочин 2021-06-01 192.82.78.149

Хувийн хэвшилд дэмжлэг үзүүлж ийм үйлдвэр барина гэж ярихын оронд улсын төсвөөр амь зуух төрийн байгууллагад бий болгож түүндээ хөрөнгө зарж барилга барих гэх юм. Даан ч гашилсан толгойтой ийм хүмүүсээр МАН дүүрч байгаад хэлэх муулах үг олдохгүй юм

Avatar

Зочин 2021-06-01 202.126.94.99

Хэн нь юу дуртайгаа уруулаа унжуулаад ярьна! Салбар нь дампуу байхад юун таун хаус бэ энэ одоо!!!

Avatar

Зочин 2021-06-01 202.179.24.135

dulaanii shugam tataad ugwul boloo. gewch hiihgum do.

Avatar

Басаа 2021-06-01 202.126.90.77

За за таун хаус гэдэг юманд амьдруулаад эхэллээ та бүх юмны сайд бололтойдогоо

Avatar

Зочин 2021-06-01 66.181.182.151

Тэнэгтэж өгөх юм аа. Байгаа юмаа өөд нь татахын оронд нэрийг нь гадаад болгоод л болчихдог бол бүх юмаа гадаад нэртэй болгочихооч. Чи өөрөө бас гадаад нэр авчих Эйнштейн ч юм уу суут ухаантан болчих ч юм билүү хэн мэдлээ. Town house гээд гадаад нэр аваад л сайчирчихдаг мундаг ухаан юм аа хаха

Avatar

багаасаа хүн хулхидаж сурчихаж 2021-06-01 43.242.243.138

Зайлаа миний хурган хулхи вандиа батүүл пяздагийн араас орлоо

Avatar

Зочин 2021-06-01 103.212.119.46

Чи Батүүлийн араас л орох гээгүй юм бол наад санаагаа орхи. Найзаа

Avatar

Зочин 2021-06-01 202.126.90.90

Yun таун хаус we surguuli tsetsrlge barilda surguuli tsetsrlgt ywj chdku hvvhdvvd zondoo baishde

Avatar

Зочин 2021-06-01 150.129.142.226

НЯНГАР

Avatar

Зочин 2021-06-01 192.82.77.21

ENE ODOO BARILGA KHOT BAIGUULALT ESVEL NUGUU SOYOLIIN YAMNII SAID UU ????????????????

Avatar

Зочин 2021-06-01 66.181.161.98

түрүүчиин айлууд гудамжинд байгаа шүү ОЮУНЭРДЭНЭ гайгүй популист юмаа ХЭНТИИ сонголт хэрэг алга

Avatar

Зочин 2021-06-01 202.9.46.244

Өө зааз гэр хорооллын иргэдийн газрыг хураахнээ. Газар бол том өмч! Удахгүй энэ хүмүүс приуснуудыг нь хураагаад оронд ундаг дугуй өгөхнээ!

Avatar

Зочин 2021-06-01 202.55.188.41

Социализм дахин байгуулна гэх вий, хөгшчүүдийн дурсамжийг сэргээж татах гээл үзжийнаа

Avatar

Зочин 2021-06-01 103.212.119.46

Социализмыг чи мэдэх юм уу

Avatar

Зочин 2021-06-01 64.119.18.30

Бадамлаж байна, Оцгор

Avatar

ЦОГТ 2021-06-01 64.119.25.203

ЭНЭ МАЛ БҮР СОЛИОРЧИХЖЭЭ. САЯХАН АНГИЛААР ЮМ БИЧЭЭД БАЙНА ГЭСЭН, ОДОО БАРИЛГЫН САЙД ЮМ УУ? ХОТЫН ДАРГА БОЛЧИХСОН ЮУ? БАС БАЙШИН БАРЬДАГ ГЭЭД ӨНӨӨХ МЭНГЭТ ХАРЫНХАА ДҮРД ОРЧИХОО ЮУ? ШИВШИГ, ИЙМ Ч САЙД БАЙХ ГЭЖ, ЁСТОЙ ТААРСАН ТААР ШУУДААНУУД ГЭДЭГ Л ЭНЭ ХЭД БАЙНА ДАА.

Avatar

Зочин 2021-06-01 36.11.228.41

Пиздаа нээрээ сонгууль болохоор яагаад ийм хошин шог шиг болдын бэ.

Avatar

Зочин 2021-06-01 202.126.90.71

ТӨРӨӨС ГЭР ХОРООЛРУУ ЮУН ТҮРҮҮНД ИНЖЭНЭРИЙН ДЭД БҮТЭЦҮҮДЭЭ ТАТАЖ ӨГӨӨСЭЙ. ХАРИН ХОТЫН АРХИТЕТОРУУД НЬ ДҮҮРЭГ ; ХОРОО ТУС БҮРИЙН ОНЦЛОГТ ТОХИРСОН 5 ; 10; 15; 20 ДЭЭД ТАЛ НЬ 30 АЙЛЫН СУУЦНЫ ЕРӨНХИЙ ТӨЛӨВЛӨГӨӨ ГАРГАЖ БАТАЛЖ ӨГӨХ ХЭРЭГТЭЙ !!! ТЭР СУУЦУУДАА НЭГ МАЯГИЙН БАТАЛГААЖСАН ЗУРГААР АЛЬ БОЛОХ ХЯМД МӨРТӨӨ БАТ БӨХ МАТЕРИАЛ БАРИАД БАГА ОРЛОГОТОЙ ИРГЭД ХУДАЛДАЖ АВЧ ЧАДАХУЙЦ ҮНЭЭР БОРЛУУЛАХ ЁСТОЙ. ХАРИН ИРГЭН БҮР ЯМАР НЭГ АЖИЛ ТӨРӨЛ ЭРХЭЛЖ АЖИЛТАЙ ОРЛОГОТОЙ БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2021-06-01 203.91.115.49

30 жил ярьсан Одоо боль залхаж байна

Avatar

Зочин 2021-06-01 202.126.90.71

ИРГЭН БА ТӨР ХАМТДАА ХИЧЭЭЖ ХАМТДАА АЖИЛЛАЖ ХӨДӨЛМӨРЛӨЖ БАЙЖ БИДНИЙ ОРЧИН ТОЙРОН САЙН ТАЛРУУГАА ӨӨРЧЛӨГДӨЖ ХҮСЛЭН БОЛСОН ХӨГЖИЛ ИРНЭЭ… !!! ТҮҮНЭЭС ТӨР НЬ ХАЛАМЖЛАНГАА УЛСЫН ХӨРӨНГӨ ЦУСЛААД ИРГЭД НЬ ЗҮГЭЭР АЖИЛГҮЙ ХЭВТЭЭД ЮУ Ч ӨӨРЧЛӨГДӨХГҮЙ….

Avatar

Схд иргэн 2021-06-01 103.10.23.170

Энэ нөхөр энд тэнд нисэж очоод тууз хайчлах донтой болсон

Avatar

Үлгэр 2021-06-01 67.81.184.102

Зүүдүү,…усгүй болж байж,ёстой яамай байна
Та нар Туул голоо хогоор дүүргэж ширээж байж,уух ч усгүй болно

Avatar

Зочин 2021-06-01 103.212.118.237

Асуудал шийдвэрлүүлж,ажил өрнүүлж байгаа хүн тууз хайчлана аа. Монгол улс дэг журамтай ёс зүйтэй, хариуцлага сахилга баттай иргэд нь бусад орны иргэдээс дутахгүй ажилч хичээнгүй байж л урагшлана. Эмх цэгцгүй дур зоргийн хууль тогтомжоо уландаа гишгээд байвал сүйрнэ. Иймд Нямбаатар сайдын хэлж буй үг хийж буй ажлыг шудрага зөв иргэн бүр дэмждэг .Буруу зүйл огт харагдахгүй байгаа. Бүү гөрд.

Avatar

Иргэг 2021-06-01 64.119.26.164

Энэ н**ш зөрчлийн хууль гэдэг юм батлуулж иргэдийн эрх чөлөөг эдийн засгийн аргаар хязгаарлах ажлыг гардан хийсэн МАН мэдээж иргэдээ ядуурлаас байлгаж захирах бодолтой

Avatar

СОНГОГЧ 2021-06-01 103.229.123.192

БАГА БАЙХАД " ҮЛГЭРИН БААТАРУУД АМИЛСАН НЬ % гэж кино гардаг байжээ. . ЭНЭ НӨХӨД ЗАСГАА УНСАН Ч САЙД ҮЛДЭХ САНААТАЙ КККК ГЭНЭТ Л СОНИН ЧОЧМООР БҮЛТРЭЭД Л ХӨӨӨРХИЙ ХӨӨРХИЙ . ЭНЭ СОНГУУЛЬЧ ЯАХ ВЭ . НАМЫН ДАРГА ЕС ГЭЭД АЛААН БОЛОХ УУУ

Avatar

ждү эцэг хүрэлсүх минь 2021-06-01 66.181.161.78

хөдөө бол бүлтрэлт мөнгө тараалт архидал шоу замбараагаа алдлаа бүх зурагтаар ЖДҮЧИН ХҮРЭЛСҮХ гарч байна түүнииг үнэтэй жипүүд олон дарга гишүүд дагаж байна ЭНХБАТАД мөнгө алга МАН хотод ялагдахаа мэдэж байгаа учир хөдөөг онилжээ гэр хороолол хөдөө мөнгииг нь аваад ХҮН д саналаа өгчих залуус идэвхтэй байхад л харанхуйгаас гарна ЭНХБАТ хөдөөд 1\3 Р ХОТОД 2\3 Р ЯЛАХАД ГАРААД ИРНЭ ҮЛ

Avatar

Зочин 2021-06-01 66.181.179.62

Ха ха ха

Avatar

Зочин 2021-06-01 103.229.120.216

Би 90 оны хүүхэд аль ухаан ороход л ярьж байсан одоо бараг өтлөж байна шүү гэр хорооллыг дахин төлөвлөнө гэсэн яриа чинь

Avatar

Зочин 2021-06-01 103.229.123.97

Бүлтрээд бай, бүлтрээд бай

Avatar

Зочин 2021-06-01 64.119.18.202

Ярьдгын гэтэл өнөө гэр хороололдоо амьдарч байгаа хүмүүс бид модоо барьцан харагдахын биднийг хөөж дээрэмдэх юмуу хаашаа юм бэ

Avatar

Ганбуш Ган-Од 2021-06-01 202.55.188.84

Ямар мөнгө төлж тэр таун хаусуудад чинь Монголчууд орно гэж …Эсвэл гадныхан орох юм уу?!?

Avatar

Зочин 2021-06-01 43.242.243.246

Сонгуулийн өинө тэгж ярьдаг юм аа

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж