Чинээлэг азиуд вакцин хийлгэхээр АНУ-ыг зорьж байна | News.MN

Чинээлэг азиуд вакцин хийлгэхээр АНУ-ыг зорьж байна

Чинээлэг азиуд вакцин хийлгэхээр АНУ-ыг зорьж байна

Чинээлэг азиуд вакцин хийлгэхээр АНУ-ыг зорьж байна

Чинээлэг азиуд эх оронд нь вакцины хүрэлцээ хангалтгүй байгаагаас болж АНУ-д очиж вакцин хийлгэхийн тулд олон зуун км зам туулж байна.

АНУ-ын эрх баригч нар иргэдээ вакцинжуулахын тулд вакцин тариулсан иргэдэд үнэгүй сугалаа, амттан зэргийг санал болгож байгаа билээ. Харин Азийн зарим орнуудад аяллын компаниуд хүмүүст вакцинтай аялал санал болгож эхэлсэн байна.

Жишээлбэл, Тайланд, Вьетнам, Энэтхэг, Тайвань зэрэг цар тахлын эхний давлагаанд амжилттай байсан ч вакцины дутагдалтайгаас болоод хоёр дахь давлагаанд хүчтэй цохигдож буй орнуудад аяллын компаниуд АНУ-д аялуулангаа вакцин хийлгэх үйлчилгээ ихээр санал болгох болсон аж.

Тэдгээр Азийн орнуудад вакцины хүрэлцээ тун хангалтгүй байгаа нь бүс нутгийн хэмжээнд асуудал болж байгаа юм. Жишээлбэл, Вьетнам нийт 98 сая хүн амынхаа ердөө нэг хувийг, Тайвань 24 сая хүн амынхаа 1.3 хувийг вакцинжуулж амжжээ.

АНУ дотооддоо нийт хүн амдаа хүрэлцэхээс хоёр дахин их вакцин нөөцлөн авсан юм. Түүнчлэн Техас, Аризона, Калифорни тэргүүтэй АНУ-ын олон муж хүмүүсийн хууль ёсны хаяг аль улсад байхаас үл шалтгаалан бичиг баримттайгаа ирсэн хүн бүрд вакцин үнэгүй тарьж байгаа билээ.

Ийнхүү эх орныхоо вакцинжуулалтын хөтөлбөрийг гажуудуулж, гадаад оронд очиж вакцин тариулах нь зарим улсад хэл ам дагуулах болсон байна. Жишээлбэл, Тайванийн Аялал жуулчлалын яам аяллын компаниудад вакцинтай аялал зохион байгуулахыг хуулиар хоригложээ. Мөн Вьетнамд вакцинтай аялал зохион байгуулах тухай асуудлыг түр түдгэлзүүлсэн байна.

Эх сурвалж: TELEGRAPH

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ХахаХаха
6
ЗөвЗөв
6
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2021-06-01 87.66.142.201

Hudlaa yum soliorch buchihee bolioch, delhii dsyaraa hun amaa tootsood vaccin zahialj uildwerlej bga, durtai ni mungutei ni Amerik yumu uur ulsad ochood hiilgeed bdag yum bish, uursdiinhuu haryand bdag orshin suugchdad hiih bolhoos, gadaadaas irsen mungutei hund uilchleed bdag gazar baihgui, yu ch medehgui unshihgui hudlaa yum bichne we, naad mongol setgelgeegee boli, umnuus chin ichij bna

Avatar

Зояин 2021-06-01 183.182.123.4

Чинээлэг Хятадууд АНУ ,Канад, Европ уруу Фоайзер хийлгэхээр нисэж байна !!! Синофак 50.1 %, Синофарм 92% гэж анх сурталчилаад ядуу орнуудад туршсан. Найдвар тавьсан Синофарм нь 70% хувь болох нь тогтоогдоод хятад мөрөөдөл дууссан.Хятадын Бээжин,Ланжоу,Шэньжэнь гэх мэт олон хотууд Синовак шиг 30-40% дархлаа тогтоох вакцин үйлдвэрлэж байгаа. Одоо бол ойлгомжтой. Фрайзер, Модерна,Жонсон,Астра энэ 4 вакцин бол хүн төрөлхтний вакцин. Хятадууд хөгжингүй орнууд шиг вакцин хийтэл багадаа 20 жил .

Avatar

Зочин 2021-06-01 64.119.24.2

Уламжлалт аргаар хийсэн, гаж нөлөө, элдэв сюрприз хамгийн багатай вакцин л даа. Олны олон таван цэн гэгчээр нийтээрээ хийлгэсэн тохиолдолд нэмэр болох л вакцин. Олон юм хуцаж байхаар мөнгөө төлөөд спутникээ хийлгээрэй дээ. Өвчин тарааж гай болов.

Avatar

Дарлагдсан Монгол 2021-06-01 202.21.108.27

Хамгийн өрөвдөлтэй улс Хятад вакцины туршилтад албадан орж байгаа Монгол л байна. Эрх баригчид өөрсөндөө Спутник хийлгэчихсэн ийм улс Монголоос өөр байгаа болуу?

Avatar

Зочин 2021-06-01 122.201.24.89

манай боломжийн амьдралтай хэсэг нь өндөр үнэ төлөөд хятадад очиж элгээ солиулахаас өгсүүлээд олон эмчилгээнд явдаг тэгсэн хир нь энэ вакцинаас болгоомжлоод байх нь сонин л байна ер нь монголд хятадын ямар нэг бүтээгдэхүүнийг хэрэглээгүй айл хүн хоёр байгаа юм уу . өөрөө өвдөж зовоогүй хүний л үг байна . хоёр хөршөөс өөр вакцин дэлхийд байхгүй бол тариулж л байгаа . голсон юм голд орж мэднэ .

Avatar

Зочин 2021-06-01 174.91.166.213

Одоо манай баячуудын хүүхдүүд бас явж хийлгэх байх аа бид маш өрөвдөлтэй одоо яахав МАН дандаа сонгож ингэж доромжлуулж байх юм

Avatar

Зочин 2021-06-01 122.201.24.89

юун доромжлох вэ тодорхой тайлбарлаач

Avatar

Зочин 2021-06-01 64.119.24.2

Мөнгөтэй хүн вакцин хийлгэхээр чи доромжлуулах уу. Шизогоо үзүүл. Эсвэл мөнгөтэй бол.

Avatar

ВАНГА 2021-06-01 66.181.160.80

Корона вакцин дэлхийн том улсуудын геополитикийн тоглоом болчихлоо. Вакцин түрүүлж гаргах уралдаан, түрүүлж үйлдвэрлэх уралдаан, түрүүлж аль болох олон улсад хүлээн зөвшөөрүүлэх уралдаан, тэгээд хийх гэх мэт. Энэ бүхний хажуугаар бие биенийхээ вакциныг хүлээн зөвшөөрөхгүй байх, дээр нь ил далдаар муулах уралдаан зэрэг өрнөж байна. FAKE MEDIA-ийн хүчинд дэлхийн хүн ам ч бүр төөрөлдөж буйгын нэг нь төрөл бүрийн үлгэрийн хортой гэх, эсвэл чиптэй гэх мэт элдэв инээд хүргэсэн юмнууд ч явах юм.

Avatar

Зочин 2021-06-01 202.9.47.4

тэдгээр улсууд НО-той улсын НО-той вакцинаас татгалзаж байгаа учраас иргэдээ вакцинжуулж чадахгүй байна. тэд найдвартай вакцин хүлээж байгаа нь тодорхой.

Avatar

bat 2021-06-01 202.9.46.238

хцжааа гиин туршалтын хулгануудл болчихгүй бол бурхан минь азтай азгүйг он жилүүдл харууландааа хүнцэр малаааааа

Avatar

Зочин 2021-06-01 192.82.71.155

Туршилтын хулгана болчихсон шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-01 202.9.46.164

Үхэр монголчуудаас өөр массаараа х у ж а а вакцинд итгэж байгаа улс орнууд алга. Хятад эрдэмтэд нь хүртэл үр дүн муутай гэдгийг хүлээн зөвшөөрсөн. Тэгээд өөр бусад вакцин 2 дугаар тун дээрээ хийлгэх тухай зөвлөсөн.

Avatar

Зочин 2021-06-01 202.126.88.174

х***а вакцин гэж.

Avatar

Зочин 2021-06-01 64.119.18.202

Модерна хийлгэхээр явж бна уу. Чинээлэг хятадууд.

Avatar

Зочин 2021-06-01 103.212.118.237

Герман зэрэг европын олон оронд вакцины хүрэлцээ муугаас тэндхийн компаниуд ОХУ рүү вакцины аялал өргөн зохион байгуулж байна гэж бүр сарын өмнө л мэдээлээд байсан. Ийм аялал зөвхөн АНУ-д төдийгүй газар сайгүй л зохиогдож байгаа бололтой.Манайхан л болохоор мэдрэл нь хөдөлж, Америк гэж туйлшран, улс төрөө дэвэргэж, талцан солиорч,хоцрогдсон бүдүүлгээ харуулаад.

Avatar

Зочин 2021-06-01 141.84.50.16

Үлээгээд байгаарай.

Avatar

№2 Хотын уугул иргэн 2021-06-01 192.82.67.184

АНУ ба израйлын иргэдэд тарьж байгаа вакцин 95%, манай улсад хэрэглэж байгаа вакцины дархлаа тогтоох чадвар 65-75 % ??????????????????

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-06-01 66.181.184.155

Манай Монголчууд ч ёстой жаргалтай ард түмэн шүү. Бусад улсад вакцины хүрэлцээ маш муу байгаа тул иргэд нь гадаад руу явж вакцин хийлгэж байхад манайхан гуйлгаад л тунирхаад байдаг. Тэгээд бас төр, засгаа шүүжлэнэ…

Avatar

Зочин 2021-06-01 64.119.18.202

Хахаха чи чинь юм уншиж судалдаггүй юмуу чинээлэг баян хятадууд өөрсдийн үйлдвэрлэсэн вакцинаа голоод хятад руу модерна, пайзер орж ирэх боломжгүй болохоор синопарм, вероцелийг хийлгэхийг хүсэхгүй бна өөр хийлгэх вакцин нутагт нь байхгүй болохоор ингэж явж бна

Avatar

Зочин 2021-06-01 64.119.24.2

Ха ха. Чи чинь юм уншаад ойлгодоггүй юм уу. Тайланд, Вьетнам, Энэтхэг, Тайвань зэрэг гэж бичсэн байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж