Анхаар: Нийт халдварын тохиолдлын 20 хувь нь хүүхэд байна | News.MN

Анхаар: Нийт халдварын тохиолдлын 20 хувь нь хүүхэд байна

COVID-19

Анхаар: Нийт халдварын тохиолдлын 20 хувь нь хүүхэд байна

Анхаар: Нийт халдварын тохиолдлын 20 хувь нь хүүхэд байна

Covid-19-ийн халдварын тоо буурахгүй, нас баралт нь нэмэгдэж байгаа энэ үед эцэг, эхчүүд хүүхдүүдээ гадаа талбайд тоглуулахгүй байх, олон хүнтэй газраар зорчихгүй байх, хөдөө орон нутаг руу хүүхэд авч явахгүй байхыг Эрүүл мэндийн яамнаас анхааруулж байна. Тус яамнаас мэдээлснээр нийт халдвар авсан хүмүүсийн 20 хувь нь хүүхэд байгаа аж. Тиймээс эцэг, эхчүүд  хүүхдүүдээ олон нийтийн газар, олон хүн цугларсан газар авч яавахгүй, тоглоомын талбайд олон хүүхэдтэй тоглуулахыг байхыг анхааруулж байна.

Улсын хэмжээнд нийт батлагдсан тохиолдол 57,512 болж, 49,754 хүн эдгэрч, 272 хүн нас бараад байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-30 202.126.90.121

Зудбадснуудаа дагуулаад золбин юм шиг тэнээд байхаар тэгэлгүй ч яахавдээ мал монголчууд

Avatar

Зочин 2021-05-30 192.82.68.94

Одоо хүүхэд дээр хятад вакцинаа турших нь л дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-30 192.82.68.171

Харин тийм. Тэгээд эхнээс нь алаад эхлэх нь дээ. Вакцингүй байхад хүн үхээгүй мөртлөа вакцин хийлгээд үхээд эхлэх нь ямар учиртай юм бэ

Avatar

Зочин 2021-05-30 192.82.68.94

Вакцинжуулалт биш вакцины туршилт.

Avatar

Badarch taxar 2021-05-30 192.82.74.51

Hvvhdiig olon sar horison odo vgend orohgvi ee

Avatar

Зочин 2021-05-30 192.82.89.192

Одоо хүүхдийг тарих гээд иймэрхүү мэдээ тавиад эхэллээ

Avatar

зочин 2021-05-30 66.181.186.11

ямарч ч вакцин хийлгэсэн короно тусна ш дэ, вакцин нь өвчлөл хүндрэх, нас барах эрсдлийг л бууруулж байгаа гэдгийг яасан ойлгодоггүй улс вэ. хүн бүр төрөөд салхин цэцгийн вакцин хийлгэдэг боловч хүүхэд байхдаа хөнгхөн тусаад өнгөрдөг. түүнийг хүнд аюултай өвчин гэж тоохоо ч больсон. түүнтэй л адил. уг нь салхин цэцэг өвчин чинь вакцин хийлгээгүй хүнд бол үхлийн аюултай өвчин шүү дэ.

Avatar

Зочин 2021-05-30 202.126.89.17

Бид ер нь ямар вакцинаар тариулчихваа!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-05-30 192.82.68.94

Туршилт

Avatar

Зочин 2021-05-30 66.181.177.182

Гадаа ч тоглоогүй мөрөөрөө гэртээ байсан хүүхэд вакцин хийлгэхээс өөрөөр гараагүй том хүнээс халдвар авсан. Вакцихнжуулалтын цэг чинь өөрөө халдвар тараагч, гайнууд

Avatar

Зочин 2021-05-30 124.158.69.204

Вакцин нь халдваржуулж байгаа юм биш уу!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж