ЭМЯ: Шинээр 891 тохиолдол нэмэгдэж, 4 хүн нас баржээ | News.MN

ЭМЯ: Шинээр 891 тохиолдол нэмэгдэж, 4 хүн нас баржээ

COVID-19

ЭМЯ: Шинээр 891 тохиолдол нэмэгдэж, 4 хүн нас баржээ

ЭМЯ: Шинээр 891 тохиолдол нэмэгдэж, 4 хүн нас баржээ

Эрүүл мэндийн яам өнөөдөр (2021.05.30) Covid-19 цар тахлын нөхцөл байдлын талаарх ээлжит мэдээллээ хийлээ.


ЭМЯ-ны Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах зөвлөх Б.УУГАНБАЯР: 

–Сүүлийн 24 цагийн хугацаанд салбар лабораториудад хийгдсэн нийт 7800 шинжилгээнээс 891 тохиолдол шинээр нэмэгдлээ. Халдварын тохиолдол нэмэгдэх хандлагатай байна. Улсын хэмжээнд нийт батлагдсан тохиолдол 57 512 боллоо. Үүнээс 49 754 хүн эдгэрсэн байна. Сүүлийн 24 цагийн хугацаанд 434 хүн эдгэрч эмнэлгээс гарсан байна. Covid-19-ийн улмаас дөрвөн хүн нас барсан харамсалтай мэдээ байна. 32 настай эрэгтэй, 37 настай эмэгтэй, 71 настай эрэгтэй, 83 настай эрэгтэй нас барсан байна. Хөдөө орон нутгагт 54 тохиолдол, нийслэлд 836 тохиолдол, эмнэлгээс нэг тохиолдол илэрлээ. Хөнгөн 2340 хүн, хүндэвтэр 1585, хүнд 486 хүн, маш хүнд 122 гээд нийт 4533 хүн эмнэлэгт эмчлэгдэж байна. Өчигдөр нийслэлд 27 мянган хүнийг вакцинжуулна гэж төлөвлөсөн ч ердөө 13 мянган хүн вакциндаа хамрагджээ. Улсын хэмжээнд нэгдүгээр тундаа 1,852,565 хүн, хоёрдугаар тундаа 1,174,675 хүн хамрагдаад байна. 25-29 насныхан вакциндаа муу хамрагдаж байна. Гадуур явахаа багасгах хэрэгтэй байна.

Эрүүл мэндийн яам 11.00 цагийн мэдээлэл

ЭМЯ-аас коронавирусийн нөхцөл байдлын талаар ээлжит мэдээллээ хийж байна

Posted by News.mn on Saturday, May 29, 2021

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

44 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-30 202.179.30.243

ЯРШИГ ЗҮГЭЭР ЭРДЭНЭЭГЭЭ ГАРГААД Л ХЯНАХ НЬ ДЭЭР БАЙНА АА ЭНХБАТ ГЭЖ БӨӨРӨНХИЙ ЮМ ХЭРЭГГҮЙ

Avatar

Сонгуулиа болиочээ 2021-05-30 89.162.73.164

Энэ улайрсан Хүрэлсүх эрх мэдэлд хүрэх гэж Монгол улсыг хөллөө чирж байнаа. Анх Хүрэлсүх хятадаас ковид оруулж ирсэн. Одоо ичихгүй сонгуулийн дараа бослого гарахаас болгоомжлон хөл хорио тогтооно

Avatar

Зочин 2021-05-30 66.181.161.118

Сонгуулиаа болиочээ. Хүрэлсүхээ чи бүүр ичихгүй улайрч байна аа. Хэдэн хүний эрүүл мэнд ам насаар Ерөнхийлөгч болох гэсэн хүн бэ !!!

Avatar

ZOCHIN 2021-05-30 124.158.70.35

Их хурлын гишүүд бүгд ёонгуульд намаа шоудаад хөдөө гадаагүй тэнэж байна..

Avatar

ZOCHIN 2021-05-30 124.158.70.35

Наад нэр дэвшигчид чинь тэр дундаа МАН-ынхан замбараа алгоо

Avatar

ZOCHIN 2021-05-30 124.158.70.35

Наад сонгууль энэ тэрээ болиочоо. Замаа алдлаа.

Avatar

МАН ОДОО БОЛНО 2021-05-30 59.153.112.71

АРАЙ ДЭНДЛЭЭ МАНАА

Avatar

Зочин 2021-05-30 64.119.17.47

Сонгуулиас болоод нэмэгдээд байгаа юм биш үү. Нөгөө 1,5 м яасан. Бөөнөөр хурдны морины хөлс авах гэж байгаа юм шиг гар бариад бөөнөөр шаваад. Тэгээд ахиж хөл хорио тогтоож тэнэгтвээ

Avatar

ЗОГС 2021-05-30 107.77.225.80

ТАВАН ТОЛГОЙ ЭРДЭНЭТ ЭЭ АЖИЛЛУУЛААД ӨӨР БҮГДИЙГ ЗОГСОО !!
АМЬД ХҮН АРГАТАЙ ГЭЖ ЯДАРСАН МОНГОЛ ҮГ БИЙ !ГЭХДЭЭ ӨНӨӨДӨР ХЭРЭГТЭЙ ҮГ ! БУСДЫГ БҮҮ ДУУРАЙ !БИД ЦӨӨХӨН УЧРААС БИЕ БИЕНЭЭ ХАЙРЛА ! МОНГОЛЧУУД ӨЛСӨЖ ҮХЭХГҮЙ БУСАД НЬ БОЛНО !!!!!🙏🙏🙏

Avatar

Т.Болд 2021-05-30 103.26.195.171

ВЕРОСЭЛЛИЙН вакцины дархалаа хэр зэрэг тогтоож байгаад Эрүүл мэндийн яам туршилт судалгааны ажил даруй хийж олон нийтэд ил тод мэдээллийг хүргэх ёстой.
Арабын нэгдсэн Эмират улсын хэрэглэсэн ВЕРОСЭЛЛИЙН үр дүн 50% с доош гарсан бөгөөд энэ улс 3 дахь тунг хийж байгаа.
Вакцин болгон үндэстэн болгонд өөр өөр нөлөө үзүүлж байгаа.
Монголд тархалт буурахгүй байгаа нь дээрхи шалтгаануудтай холбоотой байхыг үгүйсгэхгүй.
Цар тахлыг сонгуультай хутгаж болохгүй.
Монголчууд энэ тахлаас хурдан сала

Avatar

Зочин 2021-05-30 103.26.195.6

ЯМАР ЗАМААР 891 ТОХИОЛДОЛЫГ ИЛРҮҮЛЭЭД БАЙНА ВЭ ?. МАШ ОЛОН ХҮН 60% ГАРУЙ НЬ ВАКЦИНД ХАМРАГДААД БАЙХАД ЭНЭ ХҮМҮҮС ХААНААС ХАЛДВАР АВААД БАЙНА ВЭ?. ХЭРЭВ ВАКЦИН ТАРИУЛСАН ХҮМҮҮС ХАЛДВАРААР ӨВЧЛӨӨД БАЙГАА БОЛ ЯМАР ВАКЦИН ТАРИУЛСАН ХҮМҮҮС ЭНЭ ХАЛДВАРТ ӨРТӨӨД БАЙНА ВЭ?. МАНАЙ ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН САЙД ГЭЖ НЭГ ДУУГАЙ БҮРЭГ НӨХӨР ЮУ БОЛДОЖ БАЙДАГ ЮМ БОЛДОО. ЭНЭ ХҮН ЧИНЬ АУ ДЭЭД СУРГУУЛЬДАА СУЛХАН СУРСАН, БАГШ НЬ АСУУХААР САМБАРЫН ӨМНӨ УС БАЛГАСАН МЭТ ШИЛЭЭ МААЖААД ДУУГҮЙ ЗОГСДОГ НЭГЭН БАЙСАН ГЭСЭН.

Avatar

Зочин 2021-05-30 172.58.141.62

1.8 saya ehnii tun 1.1 saya udaah tungaa hurtsen atal haldvariin tohioldol osood baidag chini yu bolj bna? Vaccine chini haldavarluulaad bgaan bish uu?

Avatar

Зочин 2021-05-30 64.119.20.165

Өлсгөлөн гэж талбай дээр баахан хүмүс цуглуулсан дараа нь шагнал гэж баахан масктай маскгүй хүмүүсийн бөөгнөрсөн тэгээ л сонгуулийн сурталчилгаа гэж энд тэнд баахан бөөгнөрөл үүнээс үүдэлтэй халдварын тоо өслөө.

Avatar

Зочин 2021-05-30 103.57.92.53

УОК байгаа юм уу? СОК болчихсон уу? Халдвар үхэл, тэнэмэл , тэнэглэл дөрөв ертөнцийн дөрвөн олон боллоо доо.
Арчаагүй нийгэмд халдвар олон
Анагаагаад анагаагаад үхэл олон
Ардуудын дунд тэнэмэл олон
Ардын намд тэнэглэл олон

Avatar

Иргэн 2021-05-30 202.126.90.46

Хүрэлсүгийг луйвардаж гаргачаад Хөл хорих бэлтгэлээ базааж байнаадаа Тэгж байгаад нэг мөсөн хөмрүүлэвдээ МАН ГАРуудаа

Avatar

Зочин 2021-05-30 192.82.89.192

Бусармаг үйлдэл хуурамч жүжгээ зогсоохыг шаардаж байна.огцор

Avatar

зочин 2021-05-30 66.181.186.11

ямарч ч вакцин хийлгэсэн короно тусна ш дэ, вакцин нь өвчлөл хүндрэх, нас барах эрсдлийг л бууруулж байгаа гэдгийг яасан ойлгодоггүй улс вэ. хүн бүр төрөөд салхин цэцгийн вакцин хийлгэдэг боловч хүүхэд байхдаа хөнгхөн тусаад өнгөрдөг. түүнийг хүнд аюултай өвчин гэж тоохоо ч больсон. түүнтэй л адил. уг нь салхин цэцэг өвчин чинь вакцин хийлгээгүй хүнд бол үхлийн аюултай өвчин шүү дэ.

Avatar

Аги 2021-05-30 202.126.89.17

Ер буурахгү бгаам бн

Avatar

Irgen6 2021-05-30 192.82.68.3

Hatuu hel horio heregtei bainadaa evchlel auyltai baigaag anhaaraachee .

Avatar

Зочин 2021-05-30 172.58.141.62

Bitgii erguuteed bai deglemee sahiad heviin amidraldaa oroh heregtei!

Avatar

Зочин 2021-05-30 66.181.161.32

Uhernuud uursduu demii tenehee l bolioh heregtei

Avatar

Хүрэлсүг олон хүн цуглуулж корона мөнгө 2 ыг тарааж өгч байна 2021-05-30 66.181.177.53

Хүрэлсүг олон хүн цуглуулж корона мөнгө 2 ыг тарааж өгч байна

Avatar

Зочин 2021-05-30 64.119.22.253

адгийн тролл минь чи зүгээр амны хаалтаа олигтойхон зүүж чадахгүй байж битгий улстөржүүлээд бай! Эрдэнэ хүн цуглуулахгүй байгаа юм уу?

Avatar

Зочин 2021-05-30 103.57.92.53

тэнд хэн очихов дэ… юу ч өгөхгүй байна лээ сонгогдоод ч нээх юм өгөхгүй юм шиг байна

Avatar

Айдастай амьдрал 2021-05-30 66.181.161.78

Миний хувьд их айдастай амьдарч байна, covid-19 сонгууль хоёроос, сонгууль нь хаалга цохиод ороод ирэх юмаа, ман намын нэр дэвшигчийн сурчилгаа хийж явна хаяг,нэр, регистр, утасны дугаар, сонгуулийн насны хэдэн хүн байна гээд ( энэ их өвчлөл, үхэл сонгууль гурав, ус сүү хоёр шиг сүлэлдэн) явж байна

Avatar

Зочин 2021-05-30 202.9.40.209

Би л нэг ажилчин ангийн хvн гэсэн шиг "би айдастай амьдарч бна" ч гэх шиг. Хэдэн зуун саяар нь цөмдөж устгавал таарна.

Avatar

Зочин 2021-05-30 202.9.40.163

Ерөнхийлөгчөө онц байдал үарлаж сонгуулиа хойшлуул!!!! Ялагдчихаад онц бдал зарлаж 5 залуу буудсан хулгайчууд пу гэдийн!!!!

Avatar

Ха 2021-05-30 124.158.69.204

Daily Mail смонинд 5-р сарын 29-д бичсэнээр Английн профессор Ангус Далглиш, Норвегийн вирусолог Биргер Соренсен нар COVID-19-ын вирус лабораторын гаралтайг судалгаагаар баталлаа. https://news.mail.ru/society/46518053/?frommail=1&exp_id=899. Енеедрийн мэдээгээр евчлегсед ойрын хавьтлууд биш гэлээ. Тэгэхээр вакцинаас евчлеед байгаа юм бишуу. Ер нь ард тумнээ туршилтын туулай болголоо. 66.181.161.1 бичсэн малнууд еерсдее туршилтад ороод далд орохгуй бусдыг битгий уриалаад бай.

Avatar

Зочин 2021-05-30 202.9.40.163

Сонгуулиа болиочээ 8 сар хүртэл!!!!! Ерөнхийлөгчөө онц бдал зарла!!!!

Avatar

Зочин 2021-05-30 202.9.46.2

Дэмжиж байна! Энэтхэгийн араас орлоо!!!

Avatar

Зочин 2021-05-30 59.153.112.40

Muu novshnuud hudlaa too zohioj nemj hasch buuruulad mongolchuudiig jinhene doromjilj bnadoo ingej amarhan nemegdej hasagddag uvchin gj bdg ymuu muu adgiin shaarnuud albaar hariug ni hurtel uurchildug bizdee ene novshnuudad itgeh hun bgmuu tamdaa tarchilj uhetsgeesei nugel ni nudeer ni garnaa

Avatar

Зочин 2021-05-30 172.58.141.62

Uneheer uhernees dor humuus yum bna. manjuud maniig uhertee oruulj toolj baisan gel uu?

Avatar

Зочин 2021-05-30 202.126.88.40

Пээ… хүндэвтэр хүнд хүмүүсийн тоо маш их ихэссэн байна ш дээ. Ямар аймаар юм бэ. Юун сонгууль вэ хүмүүсээ?!

Avatar

Зочин 2021-05-30 64.119.24.207

Эсэргүүцсээр байгаад халдвар өндөр 500 гаруй байхад хорио тавиулсан дээрээс нь ерөнхийлөгч улс төрчдийн балгаар өөрсдийн хэнэггүйгээс цар тахлыг ахиад алдчлаа Бусад орныхон 3 сар чанга хорионд байж давж байхад манайхны тэвчээр хүрдэггүй

Avatar

Зочин 2021-05-30 64.119.22.253

ухамсаргүй хүмүүс олон хүнд гай болж байнаа. Маскгүй байж хүнсний зах руу дайраад орох тэнэг хүүхнүүдийн толгойд уснаас өөр юм байна уу?!

Avatar

Зочин 2021-05-30 192.82.70.51

Хүрэлсүг олон хүн цуглуулж корона мөнгө 2 ыг тарааж өгч байна

Avatar

Зочин 2021-05-30 66.181.161.1

Монголчуудын хэнэггүй, хайнга араншин халдвар тархахад гол хүчин зүйл болж байна!!! Угаас ариун цэвэр сахих соёл муутай улс учраас хувь хүний ухамсарт найдах ямар ч үндэс алгаа!!! Хүн амаа 100% вакцинжуулах ганц л арга үлдлээ!!!

Avatar

hol horiogoo changalii 2021-05-30 202.21.109.56

Vaktsinaa duustal 500000gaa humuustei ogood bugdiig ni horiochee.ovchin nemegdeed bolohoo bailaadaa

Avatar

Зочин 2021-05-30 202.179.8.210

Хамгийн их гадуур явж байгаа нь залуучууд балархай хэлбэрээр ковид тусаад бусдад тараагаад байгаа байх.Залуучуудыг Вакцинд хамруулах талаар санаачилгатай арга хэмжээ авмаар байна.УОК энэ тал дээр анхаарлаа хандуулна уу …

Avatar

Зочин 2021-05-30 150.129.141.17

8,7 хүн тутмын 1 нь халдвартай байна. Аюулын харанга дахин дэлдлээ дээ. УОК сүүлийн үед арга нь барагдаж байгаа шинжтэй. Сумьяабазар короног бүр мартсан бололтой л байхын. Чадваргүй хүмүүсийн цуглуулга улс орныг сүйрүүлэх нь дээ.

Avatar

Өгөхгүй 2021-05-30 202.9.46.2

Сонгууольд очиж саналаа өгөх нь улам бүр аюултай болж байна

Avatar

Зочин 2021-05-30 59.153.87.32

Сурталчилгаа гэж бөөгнүүлээд байхаар цахимаар явуулахад яагаад байгаа юм бэ бүх боломж байхад очсон газар бүхэндээ бөөгнөрөл!! тоо овоо буурсанаа эргээд өсөөд байхад

Avatar

Иргэн 2021-05-30 139.5.217.77

Сонгууль гэж нэг дор өчнөөн хүмүүс цуглуулж халдварыг тараагаад байна.
Жирийн ард иргэд бид хэчнээн хичээгээд ямар ч нэмэр алга.
Бас энэ х***а вакцины үр дүн гэж алга даа.

Avatar

Сонгууль хэмээх жүжигээ зогсооёоо 2021-05-30 139.5.216.52

Халдвар нэмэгдээд байна . Аюултай аюултай

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж