Залилан хийсэн этгээдүүдээс гурвыг нь саатуулжээ | News.MN

Залилан хийсэн этгээдүүдээс гурвыг нь саатуулжээ

Залилан хийсэн этгээдүүдээс гурвыг нь саатуулжээ

Залилан хийсэн этгээдүүдээс гурвыг нь саатуулжээ

Эрэн сурвалжлагдаж байсан дөрвөн этгээдийн гурвыг нь буюу Б.Бямбадорж, Б.Баттулга, Э.Золхүү нарыг өчигдөр орой баривчилсан байна.  Харин тэдний нэг болох Б.Энхбаатарыг саатуулаагүй бөгөөд эрэн сурвалжлах ажил үргэлжилж байгаа юм байна.

Хэргийг сануулахад, Худалдаа хөгжлийн банкны “Шангрила” дахь салбараас тавдугаар сарын 25-ны өдөр 50 орчим насны эмэгтэй хуурамчаар үйлдсэн бичиг баримтаар үйлчлүүлж, хоёр сая ам.доллар залилсан хэрэг гарсан. Тус эмэгтэй нь барилгын чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулдаг БНХАУ-ын хөрөнгө оруулалттай компанийн баримт бичгийг хуурамчаар үйлдсэн байжээ. Тус хэрэгт цагдаагийн байгууллагаас 13-14 хүнийг сэжигтнээр тооцож, мөрдөн шалгаж, эрэн сурвалжилж байгаа аж.

Мөн залилан хэлбэрээр гүйлгээ хийсэн хоёр сая ам.долларын 1.1 саяыг автомашин дотроос олсон гэх мэдээлэл байгаа юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ХахаХаха
4
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-30 64.119.22.173

Банкныхан дотроосоо оролцсон байж таарна.

Avatar

Зочин 2021-05-30 66.181.188.31

2 сая доллараа бэлнээр авсан юм байхдаа

Avatar

Монгол 2021-05-30 66.181.176.98

"Тус эмэгтэй" гэх мэтээр "тус" гэдэг тодотголыг хүн дээр хэрэглэдэггүй гэдгийг мэддэггүй х***а юу? Тэгээд бас сэтгүүлч гээд байгаа юмаа? э****з луухаан…

Avatar

Зочин 2021-05-30 202.55.188.101

Редактор маш тааруу хянадаг ажээ .хаха "тус эмэгтэй " арай ч дээ

Avatar

Зочин 2021-05-30 122.201.22.250

iim ulger gej yu bhv de. Bankin deer n ochod erted mashin avah geed belen avii geher 50 say ch gargaj ogch chaddaggui gazar shu de. Huuee yaanaa ta neg odriin omno zahialg ogohgui dee ntr geel balairaad, HHBank 1-r surguuliin hjugin salbar tiim l bsn. er n harj bhd buh l bank tiim bdgin bnle. Ene dotroosoo bhoo. tgd heden zobi garuudiig zoligt gargad gusaa biz.

Avatar

Зочин 2021-05-30 202.9.40.183

Iim mongo oorsdoo zaliluulchaad hynah zohitsuulah bag ajilladsggui yumuu

Avatar

Зочин 2021-05-30 192.82.69.20

банкнаас ийм их хэмжээний мөнгө бэлнээр олгоход банкныханд ямар нэг шижиг төрөөгүй юм байхдаа. Банканд хамсаатан басан юи биш үү?

Avatar

зочин 2021-05-30 192.82.72.174

40 гаран насны эмэгтэйг олоочээ. Тэр л баримт бичиг хуурамчаар уйлдэж залуучуудыг ашигласан бна.
Гол эзнийг нь

Avatar

Зочин 2021-05-30 146.115.161.230

Хаха. Зохиолын юм байхымаа нээрээ. Хэний толгойг юу гэж эргүүлэх гээл худал $haagaad байна даа

Avatar

Зочин 2021-05-30 66.181.161.1

1,1 саяыг машин дотроос олсон гэхээр 2 сая долларыг бэлнээр олгосон болж байна уу??? Арай ч үгүй байлгүй дээ?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж