ЭМЯ: Иргэд Covid-19-ийн нэн хүнд хэлбэрээр нас барж байна | News.MN

ЭМЯ: Иргэд Covid-19-ийн нэн хүнд хэлбэрээр нас барж байна

ЭМЯ: Иргэд Covid-19-ийн нэн хүнд хэлбэрээр нас барж байна

ЭМЯ: Иргэд Covid-19-ийн нэн хүнд хэлбэрээр нас барж байна

Эрүүл мэндийн яам өнөөдөр (2021.05.29) Covid-19 цар тахлын нөхцөл байдлын талаарх ээлжит мэдээллээ хийлээ.

ЭМЯ-ны Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах зөвлөх Б.УУГАНБАЯР: 

-Сүүлийн 24 цагийн хугацаанд салбар лабораториудад хийгдсэн нийт 8600 шинжилгээнээс 769 тохиолдол шинээр нэмэгдлээ. Улсын хэмжээнд нийт батлагдсан тохиолдол 56621 боллоо. Үүнээс 49320 хүн эдгэрсэн байна. Сүүлийн 24 цагийн хугацаанд 571 хүн эдгэрч гарсан байна. Эмнэлгээс 377 хүн, гэрийн хяналтаас 197 хүн эдгэрч гарсан. Covid-19-ийн улмаас таван хүн нас барсан харамсалтай мэдээ байна. Нийт нас баралт 268 боллоо. Үүнээс:

Улаанбаатар хотод Covid-19-ийн нэн хүнд хэлбэрээр:

-66 настай эрэгтэй тавдугаар сарын 20-нд онош батлагдаж, эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж байгаад,

-53 настай эмэгтэй тавдугаар сарын 24-нд онош батлагдаж, эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж байгаад,

-90 настай эмэгтэй тавдугаар сарын 25-нд онош батлагдаж эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж байгаад,

-88 настай эмэгтэй тавдугаар сарын 28-нд онош батлагдаж эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж байгаад,

-47 настай эмэгтэй тавдугаар сарын 25-нд онош батлагдаж эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж байгаад тус тус нас барлаа.

Дотоодод шинэ халдварын 768 тохиолдол бүртгэгдсэн. Дотоодын нийт халдвар  55897 боллоо. Эмнэлгээс шалтгаасан халдвар нэгээр нэмэгдэж, нийт 167 боллоо.

Шинэ халдварын 681 нь Улаанбаатар хотод бүртгэгдсэнээр Улаанбаатар хотын нийт халдвар 50139 боллоо. Орон нутагт 87 тохиолдол нэмэгдэж, нийт өвчлөл 5758 боллоо.

Хөвсгөл аймагт 1 (81), Булган аймагт 9 (161),  Ховд аймагт 11 (263), Хэнтий аймагт 2 (79), Архангай аймагт 1 (368), Дорнод аймагт 5 (56),  Төв аймагт 7 (1093), Өвөрхангай аймагт 4 (392), Говь-Алтай аймагт 2 (281), Сүхбаатар аймагт 18 (229), Дорноговь аймагт 3 (74), Орхон аймагт 41 (734), Дархан-Уул аймагт 1 (704) тохиолдол тус тус нэмэгдсэн.

ХӨСҮТ, Цэргийн төв эмнэлэг, Эх нярай, эмэгтэйчүүдийн 2-р эмнэлэг болон бусад орон нутаг, дүүргийн эмнэлгүүдэд нийт 4345 хүн эмчлүүлж байна. Биеийн байдал маш хүнд 126, хүнд 467, хүндэвтэр 1554, хөнгөн 2198 хүн байна.

Covid-19-ийн халдвар тээж яваа хүн олон байгаа учраас дархлаажуулалтдаа хамрагдаж, эргэн тойрны хүмүүстээ халдвар хамгааллаа сайтар сахихыг сануулаарай.

Эрүүл мэндийн яам 11.00 цагийн мэдээлэл

ЭМЯ-аас коронавирусийн нөхцөл байдлын талаар ээлжит мэдээллээ хийж байна

Posted by News.mn on Friday, May 28, 2021

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ЗөвЗөв
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

43 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2021-05-29 66.181.181.221

Нөгөө Сарангэрэл авгайн үед дэлхийд гайхуулж байсан удирдагч эмч нар яав?Мөнгийг бол машин машинаар нь цусалцгаасан ХӨСҮТ ар гэрт нь гэж 5 сая өгч байсан За тэгээд найрлагаас анх Бодит байдал дээр манай эрүүл мэндийн салбар эмч нарын байж байгаа байдал ийм л байна Мэдээж хулгайч урвагч мафийн тогтолцоотой намыг сонгоод үр дүн нь ийм л байна Хууль хүчнийхэн бүр даварсан Цалин 5 сая тэтгэвэрт гарахдаа 50-90 сая тэтгэвэрт нь 1..5 сая дээр нь лизэнц газар албан тушаал гэж хууль бусаар хөрөнгөжинө

Avatar

Зочин 2021-05-29 209.173.2.80

each nar ajilaa hiij l bna Irged n gaduur gyij covid tusaad bgaan bishuu!

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-29 192.82.68.136

ЭРДЭНЭТ ХЭЦҮҮДЛЭЭ.АЙМГИЙН ЗАСАГ ДАРГА, ОНЦГОЙН ДАРГА ХОЁР ХОЁУЛАА СУЛ ХҮМҮҮС, ШИЙДВЭР ЗОРИГ МУУТАЙ, ҮГ ЯРИА НЬ Ч ПАЛ ПҮЛ. ДЭЭР НЬ БАТЛУТ НЬ УИХ-ЫН ГИШҮҮНИЙ АЖЛАА ХИЙХГҮЙ/ЧАДАХГҮЙ БАЙГАА БАЙХ/ ЭРДЭНЭТЭД ИРЖ БҮХ ЮМАНД ОРОЛЦООД , НЭГ ИЙМЭРХҮҮ Л БОЛЧИХЛОО.

Avatar

Zochin 2021-05-29 103.26.195.186

Hytad vaccine darhlaa togtoohgui bgaa yum uu? Yagaad vaccine hiilgeed bhad haldvar tarhaad bainaa.Vaccine barag 98% hamragdlaa gesen yu bolood bainaa.

Avatar

Зочин 2021-05-29 192.82.85.54

Сонгуулиа хойшлуул! Ганц хүнийг сонгохын тулд халдвар ихсэж байгаа энэ үед эрсдэлийн хувийг нэмж болохгүй

Avatar

Зочин 2021-05-29 64.119.19.80

Орхон аймаг хөдөө орон нутаг дотроо 1 ээр байранд явж байдаг сонгуулийн цуглаан ярилцлагасаа орхи цаашаа.Засаг дарга Батжаргал муу ажиллаж бна.

Avatar

Зочин 2021-05-29 70.187.130.64

Зочин
Өөрсдөө мэдэхгүй байж болно гэхдээ мэддэг эрдэмтэдийн үгийг сонсдог болооосой . Хайртай хүмүүсээ хамгаалий гэвэл бодиттой мэдээллээ сонсоорой. Миний хувьд Онон сангийн СОVID той холбоотой мэдээллийг байнга сонсож байгаа .Аав Ээж маань вакцин хийлгэсэн боловч эрсэг биет тогтоогүй байна лээ. Одоо яаж CПУТНИК хийлгэх гээд хөөцөлдөж байгаа. Эрүүл мэндийн яам болон манай нийгэмд байр суурь эзэшсэн хүмүүс буруу мэдээлэл өгч байна лээ. Үхлээрээ дэлхийд эхний 10 орж байна лээ дээ .

Avatar

Зочин 2021-05-29 66.181.189.233

юу болоод байна аа бодит юм хийлдээ одоо болиж үзээрэй. Сонгуулаа хурдан дуусгаад энэ корона эдийн засаг энтэрээ дэмжээрэй. Цөөхөн ард иргэд шдээ. Хэдэн сая хүн ….хариуцах гэж байгаа юм шиг л.

Avatar

Зочин 2021-05-29 202.179.21.216

Huresuh ENE SONGUULIA BOLI!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-05-29 192.82.88.136

Наад вакцин чинь үйлчилж байгаа юм уу? Улам л нэмэгдээд байх юм.

Avatar

SHALGAH HEREGTEI 2021-05-29 76.120.132.36

ЭНЭ ХАЛДВАР ИЛЭРСЭН ХҮНИЙ ТОО ЗӨВХӨН ШИНЖИЛГЭЭНД ХАМРАГДСАН ХҮМҮҮСИЙН ТООНООС ХАМААРЧ БАЙГАА ! ХЭРЭВ ҮҮНЭЭС ОЛОН ХҮН ШИНЖИЛВЭЛ МӨН Л ОЛОН ХАЛДВАР АВСАН ХҮНИЙ ТОО ГАРАХ НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ !

Avatar

Иргэн 2021-05-29 64.119.16.87

Спутникээ ядаж 30% хүртэл хүн амаа дархлаажуулах байсан юм даа.Хэтэрхий 1 талыг барьж ,эрсдэлийг тооцоогүй, хэт их хятад вакцин тарьсан даа. Тархалт арай их байна даа.

Avatar

Зочин 2021-05-29 192.82.68.94

Монголд вакцинжуулалт биш вакцины туршилт явагдаж байна.

Avatar

Зочин 2021-05-29 203.91.115.56

Анхнаасаа 3 хан сая хүндээ спутник хийсэн бол ингэж халдвар ихсэхгүй байсан байхдаа Яагаад заавал хятад вакцин хүчээр хийсэн бэ

Avatar

Зочин 2021-05-29 192.82.68.94

Туршилт

Avatar

Зочин 2021-05-29 24.16.131.18

Яагаад гэвэл чиний бодож байгаа шиг Орос вакцин тийм амар олдохгүй байлаа!

Avatar

Зочин 2021-05-29 150.129.141.115

Нэг хэсэг нь вакцин эсргүүтцээл байхад харин ч г
Айгүй шүү.

Avatar

Зочин 2021-05-29 66.181.186.225

Сонгуул чухал уу? Хүний амь чухал уу.

Avatar

Зочин 2021-05-29 202.179.21.212

Ер нь 10000 гаргаад шинэжилбэл 1000 гараад л гарахаар байна шүү дээ. Буурсан сайжирсан юм ердөө ч алга. Зүгээр л шоу хийгээд байна даа.

Avatar

Иргэн 2021-05-29 202.21.107.66

Халдварын тоо өсөөд бгаа шалтгаан юунд бна. Бээлий бараг хийхээ больжээ

Avatar

зочин 2021-05-29 66.181.181.139

Шинжилгээгээр зүгээр гэж гараад, харин хатгаа болсон хүмүүс байна гэж эмч ярихыг сонслоо.Ковид юмуу бүү мэд юу болоод байнаа.Ядахдаа сонгууль гэж улайраад ..

Avatar

Зочин 2021-05-29 192.82.88.136

Ингэж их нийтээр нь вакцинжуулчихаад байхад буурахгүй байгааг манай эрдэмтэд, улс төрчид судалж байгаа болов уу

Avatar

Зочин 2021-05-29 192.82.68.94

Вакцины туршилт

Avatar

Зочин 2021-05-29 192.82.80.127

Butsaad 1000 ruugaa orohnee

Avatar

Зочин 2021-05-29 64.119.23.1

Маскгүй зун болох уу, цас ороод өвөл болох уу?

Avatar

Зочин 2021-05-29 192.82.70.51

Хүрэлсүг корона мөнгө 2 ыг цацаж байна эрх мэдэл албан тушаалын хэнээтэн

Avatar

зочин 2021-05-29 103.212.118.128

Сүхбаатар аймагт сонгуулийн шоу өргөн хийсний үр дүнд ковидын халдвар өдөрт 18-аас буухаа болилоо, олон хүн цуглуулж халдвар тараахаа хязгаарлаж онлайнаар уулзалт хийвэл хөрөнгө бага зарж, өвчлөл тархах явдлыг зогсоох боломжтой байна, ЭРХЭМ нэр дэвшигчид ээ!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-05-29 202.126.89.132

Халдварын тоо их байна аа шинжилгээнийхээ тоо той харьцуулахад үхэл ч мөн холион бантан болж байх шиг байна даа.манайханы толгой хүрэхээ больжээ. Ядарсан ард иргэд ,үхэл хагацал үзэж буй хүмүүс маань л хэцүү байна д

Avatar

Очихгүй ээ 2021-05-29 202.9.46.205

Сонгууль өгч халдвар авахаа ч болихуудаа.

Avatar

Зочин 2021-05-29 202.179.26.109

2 dachi tun Sputnik chiilgecheer ochichod bakzin baichgui geed buchaagaad bna. Ymar chachin um be?? , YOK , NOK,EMYaam dandaa chudlaa yrij bid nariig zovoochoo bolioochee ter ESaid amid uu ajillaa chiigeechee novschooooo

Avatar

ИНТЕРМЕД ИРГЭДИЙГ ХУЛХИДАЖ БАЙНА 2021-05-29 139.5.216.52

ИНТЕРМЕД ИРГЭДИЙГ ХУЛХИДАЖ БАЙНА
ИНТЕРМЕД ЭМНЭЛЭГ ВАКЦИНЫ 2-Р ТУНГАА ХУГАЦААНДАА ХИЙНЭ ҮҮ ?????
Интермед эмнэлэгт Спутник 1-р тунгаа хийлгэсэн хүмүүсийг хуурсан байна.
Мөнгөө төлсөн хүмүүсээ маргааш Интермед эмнэлгийн өмнө очиж жагсацгааяа
Интермед эмнэлэг иргэдийн амь нас эрүүл мэндээр бүү тогол.

ИНТЕРМЕД ЭМНЭЛЭГ хариуцлагаа хүлээ !!!!!!!!!!!!!

Avatar

Ерөнхий сайд аа мөнгөө төлөөд Спутник хийлгэж байгаа иргэдийг бүү ХОХИРОО !!! 2021-05-29 139.5.216.52

Интермед эмнэлэгт Спутник вакцин мөнгөө төлөөд хийлгэсэн хүмүүсийн 2 дахь тунг ЗГ аваад өөр хүмүүст хийчихсэн байна

Avatar

Зочин 2021-05-29 66.181.187.51

Дархдаажуулалтандаа хамрагд гэх юм хамрагдах гээд очтхоор вакцин байхгүй гэх юм БГД-ийн 86, 141-р цэцэрлэг дээр хийж баыгаа гэж жүжиг тавихаа болиоч хийхгүй байхгүй гэдгээ зарлаач мийж чайгаа юм шиг халаад юмаа өмсөөд зогсоод баых юм

Avatar

Зочин 2021-05-29 103.229.120.34

Ene vaktsin ih hiilgeed baihad yaagaad uvchlul buurahgui ihdeed bn,ta nar sudalj uzsen yam uu end bii huuli huchnii baiguullaguud sudalgaa hiih heregtei gej uzej bn uchir ni ter neg odontoi eejuud gesen heden avgaichuud genet garch ireed vaktsin hiilgej bolohgui geed end tendees avsan geh teneg medeellud haruulaad surtalchilaad bh bas ene uvchin ihseed baigaa baidal ni gadnii yamar neg yavuullaga bolood bn uu gej haraad bn sain sudalgaa murdlug yavuulah heregtei gedgiig heleed bn

Avatar

Зочин 2021-05-29 202.9.40.209

Хятад вакцин нийлvvлсэн улс орнуудад халдвар буурахгvй байгаа. Хийлгэсэн тоо биш вакцины чанар чухал.

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-29 64.119.25.136

яг тийм

Avatar

Зочин 2021-05-29 202.9.40.209

Файзер-г зорилтот бус жирийн хvмvvcт хэзээ хийх юм бол? Ганц хятад вакциныг шахаад байх нь учир дутагдалтай юм. Бас барууны зарим орнууд хятад, орос вакцин хийлгэсэн хvмvvсийг оруулахгvй юм яригдаад бна.

Avatar

Зочин 2021-05-29 85.218.48.83

Өөрсдөө энд тэнд улстөржиэж жасгаал,цуглаан ххиыцггээхэа болилдоо,одоо өүүр хилэа нээнэгэж Том

Avatar

Зочин 2021-05-29 202.179.21.216

naad erguu Hurelsuh ard tumenee alj ustgaj baihad bid eserguutseh ni zov shu deeSONGUUULIA BOLI!!!!!!!!!!!!

Avatar

Irgen 2021-05-29 192.82.68.3

Songuulia hoishluulah esvel on line r sanal avdaa ene evchin aultai .zardal chiregdlee ch anhaaraachee. Humuus denguu zambaraagui bna. Eruul mendiin yam duugaraachee,,

Avatar

Зочин 2021-05-29 202.70.37.2

Энэ Ковидын халдвар намдах шинж байна уу Шинжилгээ авсан 11.2 хүнээс 1 хүн халдвар авч Сонгууль хүртэл ингэж явж байгаад сонгуулийн дараа ихссэх хандлага ажиглагдаж байна. Энэ зун ч халдвар ч зогсохгүй гь дээ Наадам болохгүй бололтой

Avatar

одп 2021-05-29 103.212.119.19

сонгуулийн дараа хөл хорих нь тодорхой болчихлоо Хүүк сонгочихоод шагналд нь хөл хорио юм байна

Avatar

Зочин 2021-05-29 88.103.231.157

Тиймээ,Махн-ман нэгдээд сонгуулийг хакердчихаад олон монголчуудыг наадамдуулж монгол орныг нас барсан хүний хүүрээр дүүргэх гэж байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж