Навальныйг эрүүгийн 3 хэргээр шалгаж эхэлжээ | News.MN

Навальныйг эрүүгийн 3 хэргээр шалгаж эхэлжээ

Навальныйг эрүүгийн 3 хэргээр шалгаж эхэлжээ

Навальныйг эрүүгийн 3 хэргээр шалгаж эхэлжээ

Кремлийг эсэргүүцэгч, ОХУ-ын сөрөг хүчний том төлөөлөл болсон Алексей Навальный өдгөө чанга дэглэмтэй шоронд ял эдэлж байгаа билээ. Түүний Instagram хуудсанд энэ долоо хоногт орсон шинэ нийтлэлд дурдсанаар түүний эсрэг эрүүгийн гурван ч хэрэг шинээр үүсгэн шалгаж эхэлжээ. Тухайлбал, энэ сарын 24-нд мөрдөн байцаагч Навльныйн хоригдож буй шоронд очиж, гурван хэргийн тухай Навальныйд дуулгасан гэнэ. Цахим хуудсанд  нийтэлсэн нийтлэлдээ тэрбээр хошигнон “би өдөр ирэх тусам улам ноцтой, танхай, хүнд гэмт хэрэгтэн болж байна. Намайг зүгээр нэг шоронгийн өрөөнд цай уугаад сууж байна гэж битгий бодоорой” хэмээн бичжээ.

Өөрийнх нь хэлснээр мөрдөн байцаагч нар Навальныйг авлигалын эсрэг сангаасаа хандивын мөнгө шамшигдуулсан, хүний эрх зөрчсөн, шүүгчийг заналхийлсэн хэмээн шалгаж байгаа аж.

Харин Оросын мөрдөн байцаах хорооны мэдэгдэж байгаагаар авлигалын эсрэг сан болон хүний эрх зөрчсөн тухай хэргүүдийг эртнээс шалгаж байгаа бөгөөд шүүгчид заналхийлсэн хэргийг хоёрдугаар сараас эхлэн судалж эхэлсэн гэнэ.

Эх сурвалж: REUTERS

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-27 64.119.19.230

Гадны гар хел болж явдаг ийм хvмvvсийг сайн шахаж л байх нь зев!!! Ийм хvмvvс манайд мен ч олон бн доо!! Бvvр бvхэл бvтэн АН гэж юм байгуулчихаад 30 жил самарлаа ш дээ!

Avatar

Зочин 2021-05-27 202.9.40.183

Зоригтой сөрөг хүчин

Avatar

Зочин 2021-05-27 202.9.40.198

Шударга байхын төлөө үг хэлсэн байх

Avatar

МАН-Хятадын төлөө, АН-АНУ ын төлөө байдаг. 2021-05-27 202.21.108.58

Гадны гар хөл болж эх орныхоо эсрэг явдаг хүмүүс, улстөрийн хүчнийг Монголд ч хориглох хэрэгтэй. Өнөөдрийн байдлаар Монголд МАН Хятадын эрх ашгыг хамгаалдаг , дарангуйлагч болсон бол өнгөрсөн хугацаанд АН АНУ ын эрх ашгын төлөө улс орноо, ард түмнээ мартаж байлаа.

Avatar

Зочин 2021-05-27 192.82.84.53

Манай хилийн цэргийн генерал казакстан гараад явчихсан.Мөн УИХын гишүүн Сайрат ч мөн адил урваад алга болсон.Улс орон нь муу байж болно.Гэхдээ гадаадын нөхөдтэй нийлж эх орноо пойкотлож яасан ч болохгүй шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-05-27 150.129.142.43

болж 1990 онд хүзүүгүй гаруудыг ингэх байсан юм

Avatar

Зочин 2021-05-27 66.181.161.117

Больж гохь нь

Avatar

Зочин 2021-05-27 124.158.97.49

Энэ сэтгүүл ухааны хүүхэн, чааваас….. Хамгийн гол нь Навальный -д нотлох баримтгүй хэрэг тохоод байгаа тухай бичсэн байна лээ, чааваас энэ хүүхэн тэрнийг нь ойлгож бичихгүй юм. Ийм доголон хазгар мэдээгээр яах юм бэ? MN – ээ?

Avatar

Зочин 2021-05-27 66.181.161.30

Урвагчидад зөвхөн үхэл л бдаг юм даа..барууны угаадас долоосон гөлөг..

Avatar

Зочин 2021-05-27 202.21.108.242

Оросын дарга, эрх баригчидын бүх хүүхдүүд Баруун Еврпоп, АНУ-д сурч амьдардаг. Тэдний сургуулийн төлбөрийг энэ нөхөр зогсоохгоод бгаам. Эрх баригчид ёстой амьдаар н цусгуй хатааж а**х биз ккккк

Avatar

Зочин 2021-05-27 66.181.161.81

Орос орны ирээдүйн ерөнхийлөгчийг их л тамлаж байна да . Энэ ч муу шүү . Ерөнхийлөгч болчихоороо амьтан хүнээс өс хонзонгоо авах гээд урьд хожид байгаагүй харгисс дарангуйлагч бочих би дэ
Манай төр засгийнхан Навальныйг өмөөрсөн ганц хоёр мэдэгдэл энэ тэр хийж байвал ирээдүйд хэрэг болно шүү !!!

Avatar

Зочин 2021-05-27 43.228.131.110

Оросууд заваан ингэдэг байхгүй юа. Ходорковскийг яалаа баахан хэрэг тохоод олон жил суулгасан даа.

Avatar

Зочин 2021-05-27 122.201.22.251

Ter ch jinhene a*******n bsan daa. Zahialagch

Avatar

Зочин 2021-05-27 64.119.18.187

За за, энэ нехер Пуяаг чад хийсний дараа л шоронгоос гарч ирж магадгуй, тэрнээс нааш ч горьдолтгуй юм байна даа

Avatar

Putin bi 2021-05-27 202.126.88.190

Putin namaig diileh hvv oros orond baihgvi ee basaj bna ta nar muu baasnuud namaig chadahgvi

Avatar

бат 2021-05-27 139.5.218.215

урвагчдыг цээрлүүлэх хэрэгтэй

Avatar

ФСБ 2021-05-27 103.136.254.8

Хүн нь байвал тохох хэрэг нь олдоно доо.

Avatar

Зочин 2021-05-27 202.21.108.230

Өгөр Путин чи хүнийг тамлаж байхлаар я***н purple Уянгийнхаа бэлэг эрхтэнг хөхөөд зүгээр хэвтэж бай! Чи ДОХ -н вирус тээгч бушуу үхээч бусад нь амар тайван байг!

Avatar

Үг 2021-05-27 202.21.108.21

…чи сэм авгынхаа өврөөс гарч, биеэ даан өөрийн анжсаар газраа хагалж, үр тариагаа тарьсан нь дээр биш үү ???…

Avatar

Зочин 2021-05-27 64.119.27.14

Энэ нэг мулгуу,мэдрэлийн өвчит ,юу гэж солиороод байна аа.

Avatar

Зочин 2021-05-27 202.21.108.230

Путин өгөр дарангуйлагч чи Орос хүний эрхийг эдлүүл ! Чи хүний эрхийг уландаа гишгэсэн суудалдаа наалдсан давирхай шиг цуутай дарангуйлагч ! Чамаас айсан Орос иргэд эх орондоо амьдрахаас айдаг !өгөр минь муу амьд явахлаар бушуу үхэж далд орж Орос залуучуудын магнайд баяр баясгаланг авчир!

Avatar

Зочин 2021-05-27 64.119.27.14

Оросууд хэн нэгэнд дарлуулж,тохуурхуулж доромжлуулж явдаг арчаагүй ард түмэн биш.Халдаж дайрсан хазах гэсэн хэний ч шүдийг хуга цохино.

Avatar

Зочин 2021-05-27 124.158.97.49

Шал тэнэг.

Avatar

Зочин 2021-05-27 66.181.189.21

Medrelee erthen emchluul Putin cham shig gulgiig toohchgui

Avatar

зочин 2021-05-27 202.179.26.4

Путин одоо болимоор юм доо

Avatar

Зочин 2021-05-27 202.21.108.230

Өгөр өвгөн кримнал Путин чи өөрийнхөө үйлдсэн тоо тоймшгүй эрүүгийн гэмт хэргүүд болон эдийн засаг авилгалын хэрэгүүдийг шударгаар шалгуулчих хүний эрхийг уландаа гишгэсэн өгөр дарангуйлагч янханы б**********н хөхөгч Путин!

Avatar

Зочин 2021-05-27 64.119.27.14

Чи хоосон солиороод байхаар, ташуураа бариад Оросуудын эсрэг дайраач дээ.

Avatar

МЭЛС 2021-05-27 192.82.92.201

энэ нөхөр ноёнтойгоо заргалдаад муугаа үзэж бна даа хөөрхий , нохойтой заргалдуул хормойгүй, гэдэг үг байдаг шүү дээ

Avatar

Юу л болох бол доо 2021-05-27 66.181.189.166

Орос Хятад 2 хэт хийрхэж байна даа

Avatar

hudalch gar be.. 2021-05-27 202.131.225.197

harin tanai amerik chin het ih busadiin heregt hoshuu dvrj delhiin tsagdaa bolood bna.haan dain bolj bnaa tend amerik l odoj hatgaj uls ornuudiig samarch bna.odoo noen dollariin erin ve duus bna. zvgeer neg altan batalgaagui tsaas hevleed l amidardg ve ni ongoroh geed bna.. delhiin olon oron altanii nootsoo nemegdvvlij dollaraar bish oor vltiar hudaldaa hiij bgaa ergeed dollariin bair suuriig ganhuulij ehelsen shu.baruunii olon uls amerikiin nootsiin sand hadgaluulsan altaa butsaaj avaad ehl

Avatar

hudalch gar be..2 2021-05-27 202.55.191.130

ehleed 1960 onii ved fransuud 2.8 millard dollar usan ongotsoor abchirch altaa solij avsan ch de.fransiin de goll eronhiilogch aguu hvn bsan shuu. daraa neg usan ongotsoor 1.5 terbumiig altaar soliohod amerikuud ichsen nvvrendee ogood de golliig esereg oyutanii esergvvtseliin hodolgoonoor avch haysan da.daraa german altaa neheed abch chadaagui shu.say turkuud bvh altaa amerikaas absan da.ogohgui bol ner hvnd ni unah geed l bsan daa..odoo orosuud dollaraar nootsoo bvreldvvlehee boliod altaa

Avatar

Зочн 2021-05-27 66.181.161.93

Одоо нөгөө монгол сармагчиндаа шивнэчихнэ ээ

Avatar

Ард 2021-05-27 174.204.209.189

Орчин цагийн Гитлэр бол Путин, Жинпин 2 доо

Avatar

tenegt malaa 2021-05-27 202.55.191.130

ene neg muu hohol oros orondoo ch ner hvndgui hvn ch dee.. ugaasai amerikiin sanhvvjiltei gar ch dee.eh orono hudaldaj amidarch bgaa hvn dee..orosuud ch ogt toodogui hvn ch dee.

Avatar

Зочин 2021-05-27 139.5.218.72

Ха ха. Өөрийгөө л хичээ.

Avatar

uuriiguu yaaya gej bj 2021-05-27 203.23.199.2

uher mongol uuriiguu l hichee

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж