Үхлийн марафоноос 6 тамирчин аварсан малчин баатар болжээ | News.MN

Үхлийн марафоноос 6 тамирчин аварсан малчин баатар болжээ

Үхлийн марафоноос 6 тамирчин аварсан малчин баатар болжээ

Үхлийн марафоноос 6 тамирчин аварсан малчин баатар болжээ

Хятадад өнгөрсөн долоо хоногт болсон 100 км-ийн марафон 21 тамирчны хувьд амьдралынх нь эцсийн тэмцээн болсон билээ. Марафон үргэлжилж байсан ууланд цаг агаар гэнэт муудаж, агаарын даралт унасан нь дээрх тамирчдын үхлийн шалтгаан болсон хэмээн албаныхан дүгнэж байгаа юм. Тэгвэл тухайн үед үхлийн ирмэгт байсан зургаан тамирчинг аварсан нутгийн малчин эр Жу Кеминийг хүмүүс баатар хэмээн шагшин магтаж байгаа гэнэ.

Жу Кемин энэ сарын 22-нд хонио бэлчээж явтал гэнэт цаг агаар муудаж, ширүүн бороо асгарч, агаарын хэм эрс унасан байна. Тиймээс Жу хонины бэлчээрт яаралтай үед хэрэглэх хүнс, эм, хувцас хадгалдаг агуйдаа түр хоргодохоор шийджээ.

Агуйдаа яваад очтол бээрч хөшсөн тамирчин аадар борооноос толгой хоргодож байхтай таарсан гэнэ. Тийнхүү тамирчны бээрч, хөшсөн хөл гарт нь иллэг хийн гал түлж, хувцсыг нь Жу хатааж өгсөн байна.

Удалгүй осгож хөлдөх шахсан дөрвөн тамирчин Жугийн агуйд ирж, гадаа олон тамирчин байгааг, зарим нь ухаан алдсан талаар хэлжээ. Гадаа нь хүн үхлийн ирмэг дээр ухаангүй байгааг сонсоод сайхан сэтгэлт Жу баатарлагаар аадар бороон дундуур тамирчдыг хайхаар гарч, ухаан алдсан нэгийг нь олж агуйдаа авчирсан гэнэ.

Ухаан алдсан тамирчин хожим тэнхрээд цахим хуудсандаа “Намайг аварсан малчин эрд маш их талархаж байна. Тэр хүн байгаагүй бол би нөхдийнхөө адил  гадаа осгож, харамсалтайгаар үхэх байсан” хэмээн бичсэн байна.

Тийнхүү гурван эрэгтэй, гурван эмэгтэй нийт зургаан тамирчинг үхлийн аюулаас аварсанд нь хүмүүс талархан Жуг баатар хэмээн шагшин магтах болжээ. Харин Жу хэвлэлд ярилцлага өгөхдөө “Ердөө л энгийн хүн  хийх ёстой  зүйлээ хийсэн хэрэг юм шүү дээ. Харин ч гадаа тусламж хэрэгтэй өөр олон хүн байсан. Жишээ нь би ухаан алдсан тамирчдыг хайж байхдаа хоёр ч эрэгтэйг амьсгал хураасан байхтай таарсан. Би тэдний төлөө юу ч хийж чадаагүй, намайг уучлаарай” хэмээн ярьжээ.

Эл золгүй марафоны тухай мэдээлэл Хятад орон даяар хурдтай тарж, хүмүүс цаг агаарын ноцтой үзэгдэл болох тухай мэдээ, анхааруулгыг үл тоон тэмцээн зохион байгуулсан зохион байгуулагчдыг 21 тамирчны үхэлд буруутгаж байгаа аж.

Эх сурвалж: BBC

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
43
ЗөвЗөв
16
ХарамсалтайХарамсалтай
10
ГайхмаарГайхмаар
10
ТэнэглэлТэнэглэл
7
БурууБуруу
6
ХахаХаха
5
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-27 103.57.93.85

сайн хүн байна

Avatar

Ард Лувсан 2021-05-27 64.119.24.11

Хүн гэдэг бодьгал нь ясан тулгууртай махан бүрхүүлтэй,дээд зэргийн зохион байгуулалттай уураг тархиатайгаараа араатан бусад амьтанаас ялгаатай. Сүүн тэжээлээр угжиж бойжидог боловч амьдрах орчноосоо болж зан төрх нь байнгын өөрчлөлтөд орж байдаг. Сүүлийн Гучаад жилд Монгол хүний жудаг, уламжилалт зан заншлийг "Ардчилал" гэдэг вирус идсэнээс болж мөнгө өнгө шүтдэг бусдыгаа барьж идэхээс ч буцахгүй сэтгэхүтэй араатан болж хувирлаа.

Avatar

Зочин 2021-05-27 64.119.19.230

Архангайд ийм тэмцээн хийгээд гадаадууд олноороо ирсэн бол малчин эрчүүд нь яах байсан бол оо!? гэж бодлоо!! Тэр жилийн 100 мянган төгрөгний төлөө аялагчийг а лсан малчин эр шиг хүн олон гарах бол уу?!

Avatar

1 2021-05-27 202.131.225.150

Олон хүнийг эрсдэлд оруулж тэмцээн зохион байгуулж байдаг нь маш хариуцлагагүй үйлдэл, Дээрнь нэмээд хэлэхэд тэнэгтээд байдаг Манай монголчууд бол энэ хятад эр шиг гарч хүн аврах болов уу, эргэлзээтэй шүү,

Avatar

Зочин 2021-05-27 66.181.181.59

за чи гуц

Avatar

Zochin 2021-05-27 64.119.24.89

Хуцдаг гөлөг вэ агуйд байсан хэнч гарч боломжоороо аврахыг бодно шдээ

Avatar

Зочин 2021-05-27 192.82.75.115

Terbum 400 say hun dotor sain hun bailgui l yahaw. Uls turiin bodlogo, huwi hunii hariltsaa chin 2 uur zuil shuu dee.

Avatar

ЖЖ 2021-05-27 126.243.44.187

Энэ сайт хятадынх юмуу?Бичсэн мэдээ болгон нь хятадтай холбоотой байх юм.Ямар х***а нь ажлуулаад байнаа?

Avatar

Зочин 2021-05-27 202.131.235.234

хай чи манай дундад улсын сайтыг бүү муулаа

Avatar

Зочин 2021-05-27 66.181.161.106

Хаха

Avatar

М 2021-05-27 66.181.161.106

Хххх

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-27 192.82.78.189

Аль ч улсын ард иргэд нь татвара төлөөл мөрөөрө амьдардаг дээр нь гарсан теран ууд биднийг дарамталдаг хоосолдог улс эх орон хайрлдггүй увсын хулгайчууд.

Avatar

Зочин 2021-05-27 139.5.216.236

Халхууд төр барьж чадахгүйг моннолчууд харж л байна. Ер нь Увсаас л төрийн тэргүүнээ сонгож байя л даа.

Avatar

Зочин 2021-05-27 66.181.161.7

Халх монголоос зайлчихвал яасын хаз7ай хэлтэй дунган уйгар гаралтай новшоо. Монголчуул тариа тариулах гэж авчирсан уйгар дунганы үр удам шүү дээ. Монголоос зайлцгаа

Avatar

Зочин 2021-05-27 139.5.217.170

Ханилж чадахгүй бол халхаар яадгым хүйс тэмтэр хэзээнээс халх нэртэй манжид ууссан шээснүүд урваж тэрсэлж явсан түүхтэй

Avatar

Зочин 2021-05-27 103.57.93.85

теран гэж юу вэ хө

Avatar

Зочин 2021-05-27 59.153.114.118

Hyatadiin surtalchilgaa ih yvah boljee!!

Avatar

Зочин 2021-05-27 66.181.190.61

Монголоос хятад хүн хүний мөсөөр 300 хувь илүү шүү

Avatar

Зочин 2021-05-27 66.181.161.101

Монголчууд хажууд нь зөөлөн цагаахан сэтгэлтэй, хамаагүй хүн чанар сайтай

Avatar

Зочин 2021-05-27 192.82.83.246

Бас ийм хятад байнаа?

Avatar

Зочин 2021-05-27 66.181.176.98

Энгийн ардууд хаана ч адилхан тусч байдаг. Дарга болсон монцгорууд л өөдгүй, тэнэг болчихдог нь муухай.

Avatar

Зочин 2021-05-27 192.82.75.126

Манай малчид яах байсан бол?

Avatar

Зочин 2021-05-27 66.181.161.8

орчин үеийн монгол хүний яс чанар их муу болсон шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-05-27 43.242.242.67

үерт орсон машинтай хүмүүст малчид л тусалж амийг нь аварсан гэсэн замаар явж байсан хотынхон туслаагүй онцгойхон утасдаад ч тоогүй байсан

Avatar

Зочин 2021-05-27 124.158.67.234

Манай малчид бол оруулаад бүр сайхан халуун хоол хийж өгөх байсан.

Avatar

Зочин 2021-05-27 150.129.142.43

manaih bsan bol uh geed hayh bsan mongol hunii hun chanar baihgui mash buduuleg er emgui yalangua emegtchuud ni buur buduuleg bolson

Avatar