Л.Халтар сайдаа салбартаа хариуцлага, ёс зүй тогтоогооч! | News.MN

Л.Халтар сайдаа салбартаа хариуцлага, ёс зүй тогтоогооч!

Л.Халтар сайдаа салбартаа хариуцлага, ёс зүй тогтоогооч!

Л.Халтар сайдаа салбартаа хариуцлага, ёс зүй тогтоогооч!

Одоогоос нэг сарын өмнө Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ, Нийслэлийн Засаг дарга бөгөөд Улаанбаатар хотын дарга Д.Сумъяабазар нар нийтийн тээврийн үйл ажиллагаатай танилцаж үеэрээ Иргэний нисэхийн ерөнхий газрын дарга Л.Бямбасүрэнд хариуцлага тооцох үүргийн Л.Халтар сайдад даалгаж байв. Энэ үеэр Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ Иргэний нисэхийн ерөнхий газрын дарга Л.Бямбасүрэнд хариуцлага тооцохыг Зам, тээврийн хөгжлийн сайд Л.Халтарт анхааруулах үеэрээ "Засгийн газрын шийдвэрийг эсэргүүцдэг төрийн албан хаагч гэж байж болохгүй. Тэр ИНЕГ-ын дарга Л.Бямбасүрэнд анхааруул. Том толгойлсон нөхдөд хариуцлага тооцох хэрэгтэй. Л.Халтар сайд шаардлагатай бол ажлаас нь чөлөөл. Их олон юм сонсогдоод байгаа шүү" гэж сануулж байсан юм. Түүнээс хойш нэг сарын хугацаа өнгөрсөн ч Зам тээврийн хөгжлийн сайд Л.Халтар ИНЕГ-ын дарга Л.Бямбасүрэнд хариуцлага тооцож чадаагүй байна.

Гэтэл дахиад л Зам тээврийн хөгжлийн салбарт харьяалагддаг "МИАТ" ТӨХК-иас Зорчигч үйлчилгээний хэлтсийн дарга С.Батсүхийн ажилтантайгаа зүй бус харьцаж, зодсон хэрэг гарав. Хэдийгээр “МИАТ” ТӨХК-иас С.Батсүхэд хариуцлага тооцож, ажлаас нь чөлөөлж, хуулийн байгууллагаар шалгаруулахаар болсон ч түүний энэ үйлдэл нэг удаагийнх биш гэдгийг зарим эх сурвалжууд хэлжээ.

Төрийн албаны дарга нар ажилтнаа зодож, Ерөнхий сайд Засгийн газрын шийдвэрийг хэрэгжүүлэхгүй байгаа нь ёс зүй, хариуцлага алдагдсаны тод жишээ хэмээн иргэд шүүмжилж байна.

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-27 64.119.24.11

Халтар сайдын албан тушаалыг ямар гай нь сонирхоод эхлэв.

Avatar

Зочин 2021-05-27 66.181.184.141

Иргэний нисэхийн байгууллага онцгой хариуцлага сахилга журам шаардагддаг газар гэж ойлгодог.Иргэний нисэхээр их оролдвол онгоц осолддог гэдгийг хүмүүс урьдах гашуун туршлагаас санаж явдаг.

Avatar

идп 2021-05-27 202.126.89.108

халтайсан Халтар минь зайлж үз

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-27 202.179.15.71

ХАЛТАР САЙД БОЛ ИНЕГ-ын дарга Бямбасүрэнг ажлаас чөлөөлж чадахгүй. Баттөр захирал нь яргачин Батсүхээ түр чөлөөлөөд хэсэг хугацааны дараа эргүүлж авна.ЗҮХ-н ажилтнуудад элдэв бусармаг дарамт үзүүлдэг, аливаа зөрчлийг мэдээлэх, мэдээлсэн хүнийг дарамталдаг , даам гарчихсан өөр нэг хүн бол ГҮАХ дарга Алтантуяа гэдэг авгай байдаг. Энэ тухай МИАТ-н удирдлагууд мэдэх л ёстой. Энэ авгайг зайлуулахаас нааш ЗҮХ-ГҮАХ-т хэл ам тасрахгүй

Avatar

Зочин 2021-05-27 203.91.115.48

ЗАМ ТЭЭВРИЙН ЯАМ ГЭЖ ЗАВХАРСАН ГАЗАР БОЛСООР УДАЖ БАЙНА . ЖОНХУУ ГАЙГИЙН БАЛГААР БААХАН ХОРЧИН ХАХУУЛЧДЫН ЦУГЛУУЛГА БОЛСОН ГАЗАР. ХАХУУЛ ӨГӨХГҮЙ БОЛ ЯМАР Ч АЖИЛ ЯВАГГДАГГҮЙ.

Avatar

Tsusaar teeglesiin 2021-05-27 202.126.89.142

EРӨНХИЙ САЙД ОЮУН-ЭРДЭНЭ ТАНАА. ТА САХИЛГА ХАРИУЦЛАГА ГЭЖ ЯРИАД ИХ УДЛАА! 18-Р ЗУУНЫ ҮEИЙН ЯРГАЛАЛ ХҮЧИРХИЙЛЭЛ БУЯНТ УХААГИЙН ОЛОН УЛСЫН НИСЭХ БУУДАЛД БОДИТООР БАЙНА ОРШИЖ БАЙНА! ХЭН ҮЙЛДЭВ? ХЭН ӨӨГШҮҮЛЭВ? ХЭНИЙ ТОМИЛГОО ВЭ? ХҮРЭЛСҮХ ДАРГЫН ХАЙРТАЙ ШАВЬ НЬ ДҮҮГЭЭ МИАТ-ЫН ТОМ ХЭЛТСИЙН ДАРГААР ТАВЬЖ УДТАЛ ЯРГАЛАЛ ҮЙЛДЭЖ БАЙНА! ӨӨРӨӨ БЯМБАСҮРЭН ДАРГА ГЭХ УХААН НЬ ОРОО ГАРАА НӨХӨР БАС ХҮН ЗОДДОГ БАЙСАН ГЭЖ НИСЭХИЙХЭН ДЭЭР ДООРГҮЙ ШУУРЧ БАЙНА! ОЮУН ЭРДЭНЭ ТА НЭГ БОЛ ХАЛТАР САЙДАД НЬ ХАРИУЦЛАГА ТООЦ

Avatar

Зочин 2021-05-27 203.98.77.101

НЭГ БОЛ ХҮН ЗОДОЖ а**а, НЭГ БОЛ БАС ХҮН ЗОДНО. ХААШАА ЯНЗЫН САЛБАР ВЭ. ХАЛТАР МЭТ НЬ АРГА ХЭМЖЭЭ АВЧ ЧАДАХ УУ, ГӨЛГӨН, ТӨЛГӨН ДАРГА НАР НАМ ДАГАЖ НАВСАГНАСАН, б**с ДОЛООЖ ЦҮНХ БАРИХААС ӨӨР ЧАДВАРГҮЙ ЮМНУУДААР ДАРГА БОЛГОЖ ТОМИЛДОГИЙН НЭГ Л ЖИШЭЭ НЬ БАС ҮР ДҮН НЬ ЭНЭ. ЧИНГЭЛТЭЙ ДҮҮРГИЙН ЗАСАГ ДАРГА Н. БАТСҮМБЭРЭЛ ГЭДЭГ ДУРАКИЙГ БАС ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ. АЖЛЫН ГАЗРЫНХАА 3 ХҮНД ГАРСАН, БҮР ЭМЭГТЭЙ ХҮНД… ХОВ ХООСОН ТОЛГОЙТОЙ, АЮУРСАЙХАНЫ ЦҮНХ БАРИГЧ, УЛАА ХАМГААЛАГЧ, СЭТГЭЦИЙН ӨВЧТЭЙ МЭДРЭЛ МУУТАЙ ШИЗО

Avatar

Зочин 2021-05-27 202.179.15.3

ОДОО БҮГД АЛАЛЦАХ Л ҮЛДСЭН ТӨРД ДАНДАА ШОРОНГИЙН СЭТГЭХҮЙТЭЙ л******д АЖИЛДАГ БОЛОЖ ПЗДАКУУДИЙГ БҮГДИЙГ НЬ ХУТАГ ш*** ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

zochin 2021-05-27 202.179.27.166

yg odoo Ouunerdene ene Chaltar saidaa ogchruul!!!

Avatar

Зочин 2021-05-27 43.228.129.131

Халтар өөрөө огцор

Avatar

зочин 2021-05-27 139.5.218.27

МИАТ-ынхан ер нь боеквик нөхдүүд юм биш үү?

Avatar

баяр 2021-05-27 103.212.119.152

Салбарын сайд салбартаа хариуцлага тооцоож чадахгүй бол Ерөнхий сайд салбарын сайддаа хариуцлага тооцооч ээ.

Avatar

САЙДАД 2021-05-27 202.179.24.202

ГҮЙ ЭЭ ТЭР . ИНЕГ ЫН ДАРГА БЯМБАСҮРЭН ГЭЖ ЧИГТЭЙХЭН ТОМ ТОЛГОЙТОЙ НӨХӨР ЮМ. ТОЛШОЙ Ч ГАРЦААГҮЙ ТОМ. ТӨМ ТОЛГОЙД НЬ ХАРИН НЭЛЭЭН ЮМ БАЙГААМ БИШ ҮҮҮ. СЭГСЭРЭЭД ҮЗЭЭЧ. ЦҮЛ ЦҮЛ ХИЙХ ЮМ БИШ БЭЭЗ

Avatar