"МИАТ" ТӨХК ажилтнаа зодсон даргыг ажлаас нь чөлөөлжээ | News.MN

"МИАТ" ТӨХК ажилтнаа зодсон даргыг ажлаас нь чөлөөлжээ

"МИАТ" ТӨХК ажилтнаа зодсон даргыг ажлаас нь чөлөөлжээ

"МИАТ" ТӨХК ажилтнаа зодсон даргыг ажлаас нь чөлөөлжээ

НЭМЭЛТ: 15.00 ЦАГ

"МИАТ" ТӨХК-иас Зорчигч үйлчилгээний хэлтсийн дарга С.Батсүхийн ажилтантайгаа зүй бус харьцаж буй үйлдэлд хариуцлага тооцож, ажлаас нь чөлөөлж, хуулийн байгууллагаар шалгуулахаар шилжүүлж байгааг мэдэгджээ.

"МИАТ" ТӨХК-ИЙН АЖИЛТНАА ЗОДСОН ДАРГЫГ ШАЛГАЖ ЭХЭЛЖЭЭ

МИАТ компанийн хэлтсийн дарга ажилтнаа бейсболын төмөр цохиураар цохиж буй бичлэг өнөөдөр (2021.05.26) олон нийтийн сүлжээгээр тарсан. Уг бичлэгийн тайлбарт, болж буй үйл явдал Чингис хаан олон улсын нисэх буудлын хоёрдугаар давхарт байрлах ажилчдын өрөөнд болсон хэмээн бичжээ. Иргэний агаарын тээвэр дэх цагдаагийн хэлтэс уг асуудлыг гомдол, мэдээллийн бүртгэлд авч, шалгаж эхэлсэн байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
35
ТэнэглэлТэнэглэл
31
БурууБуруу
6
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ЗөвЗөв
3
ГайхмаарГайхмаар
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

75 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-26 64.119.22.79

оркуудын тод төлөөлөгч, хятадын боол, ард түмнээсээ урвагч модон сүхийг сонговол шувтарсан цагаан бумбандаа бууна шүү

Avatar

н**ш оюунаа 2021-05-26 43.242.243.138

ЭНЭ АРАЙ АРАЙ АНХ ТӨРИЙН АЛБЫГ ТӨРЛИЙН АЛБА БОЛГОСОН ХҮКИЙГ БИТГИЙ ГАРГА. ХҮКИЙН ТОМИЛЖ ХАЛАХГҮЙ БАЙГАА 60 ТЭРБУМЫН ЛУЙВАР ХУЛГАЙЧ ГУДАМЖНЫ ЗАГСАН НЯЛЦГАЙ БИEТ ИНEГ-ЫН ДАРГА ГЭХ АВИЛГАЧИН ШҮҮХ ПРОКУРОРЫН ХААЛГА ТЭНДЭРЭЭС БОЛЖ ТАТАЖ ЯВДАГ ХЭЛ АМ ХЭРҮҮЛ ШУУГИАН ЗОДООН ЦОХИОН БАРААР ӨНЖИЖ ТЭНЭЖ ЯВДАГ Л.БЯМБАСҮРЭНГ ЗАЙЛУУЛ ОЮУН-ЭРДЭНЭЭ!!! ЧАМАЙГ ДАНДАА ХУДЛАА АМЛАЛТ ХУДЛАА ЯРЬДАГ ГЭЭД НИСЭХИЙХЭН ҮЗЭХГҮЙ БАЙНА ҮЗЭН ЯДАЖ БАЙНА!

Avatar

МИАТ 2021-05-26 220.86.152.158

Хүчирхийлэл, доромжлол, үзэн ядалт хэзээ ч зөв байдаггүй. Зорчигч үйлчилгээг хариуцсан удирдлага хүний хувьд яав ч ажил албандаа тохирохгүй үйлдэл хийсэн байсан. Ажилтнуудтайгаа ингэж харьцаж байгаа хүн жирийн зорчигчидтой яаж харьцах нь ойлгомжтой. МИАТ эрс шинэчлэл хийх цаг болсон. Дарга нарт бялдуучлаад, намын хандиваа төлсөн бол ажилтай, орлоготой, хангалуун амьдардаг, үнэнчээр зүтгэж байгаа нь хэзээ ч ахиж дэвшдэггүй энэ муухай үзэгдлийг халахгүйгээр хөгжлийн тухай ярих хэрэггүй.

Avatar

Даварсан юм 2021-05-26 66.181.189.166

Даварсан хүн хог.. яасан болоод хүн зоддог юм, тэр зодуулсан нь ч иэр дуугарч чаддаггүй таарсан шаарнууд

Avatar

Уншигч 2021-05-26 66.181.191.39

Наад захын боловсрол, хүмүүжилгүй, цадиггүй, мөнгөтэй, шахааны хүн авдгийн гай, албан тушаалаа дарангуйллын хэрэгсэл гээд ойлгочихож. Эцэг эх, эхнэр хүүхдийг нь өрөвдчихлөө. Найз нөхөд нь ч яахав дөлөөд зайгаа барьчихна.

Avatar

Зочин 2021-05-26 59.153.112.136

MAN turiin albyg turliin alba bolgosny ur dun

Avatar

Зочин 2021-05-26 202.21.124.17

Өөдөөс нь зодолдох юм бол хүн зодсон хэргээр явна шдээ малнуудаа. Тэрний оронд зодуулаад арчаагүй гах айн тооройг амьдралгүй болгосон нь дээр.
Үйлчилгээний хэлтсийн дарга нь ийм хүн байхаар ямар олигтой байх билээ. Дотроосоо ялзарсан дампуу газар нь мэдэгдэж байгаа биздээ ?

Avatar

zochin 2021-05-26 202.179.15.71

odoo dahiad gadnaas dugaar horoonii irgen bitgii avchiraad tavichihaasai bileedei

Avatar

хуульч 2021-05-26 88.125.80.192

энийг бол хохь нь гэж бгаан шдээ. ингүүлээд зогсож байвал заяа чинь тэр дээ …

Avatar

Зочин 2021-05-26 103.212.119.243

Ter ah Gahai Byambaag bas halaachee

Avatar

Зочин 2021-05-26 103.50.206.44

Шоронд хий муу новшийн гөлөгийг

Avatar

Зочин 2021-05-26 83.28.214.183

ЭНЭ МУУ ХРИСТИЙН ШАШИНД ТӨР ТӨМӨР НҮҮРЭЭ ХАРУУЛАХГҮЙ БОЛ БОЛОХОО БАЙЛАА. ЭНД ТЭНДГҮЙ ХРИСТИЙН СҮМ, ӨӨРИЙГӨӨ МУНДАГ ГЭЖ БОДСОН ЕВРОП8 АМЕРИК СОЛОНГОС ГӨЛӨГНҮҮД ДАВАРЧ БАЙНА=

Avatar

Зочин 2021-05-26 83.28.214.183

МОНГОЛЧУУД ХЭДИЙ БОЛТОЛ ИЙМ ӨНДӨР ҮНЭЭР НИСЭХ ВЭ ЭНЭ МУУ МИАТЫН МОНОПОЛЫГ АРИЛГАЖ ӨӨРЧЛӨЛТ ХИЙХГҮЙ БОЛ МОНГОЛ ХӨГЖИХГҮЙ.

Avatar

Зочин 2021-05-26 202.9.41.14

h***

Avatar

Zochin 2021-05-26 202.9.41.14

Gudarsan hool n ihdeed,savnaasaa haliad irehleer ard tvmnii omno medvvlegee ogj, horongo mongoo ilchilj , shorondoo hatah gej l iim vildel hiideg yum bh daa.Odoo yay gehev , gem buruugaa hvleegeed hariutslagaa tootsood suuh heregtei.Muusain maluudiin hool n ihdeed irehleer zan aviraa gargaj bhgui yu.Ih hutsval ger bvlee ch busniulna.

Avatar

Цөлх гэдэг чинь шал өөр утгатай үг ш дээ МАЛАА 2021-05-26 66.181.161.125

Та нар шиг нохойн бааснууд юу мэдхэв.Ийм тохиолдолд зүгээр зодуулчихаад дараа нь заргалдсан нь дээр байдаг юм.Та нар шиг улсад нэг өдөр ч ажиллаж үзээгүй бөгөөд түмэн жорын хүнтэй харьцаж байгаагүй улсууд энэ амьдарч буй нийгмийнхээ харилцааны талаар түй ч мэдэхгүй шүү дээ.Өөдөөс нь зодолдсон бол бүгдээрээ нийлээд алчихаад аваачаад хаячихдаг юм байгаа биз дээ.Тухайн нөхцөл байдлын талаар юу ч мэдэхгүй та нар шиг хоосон сагсганасан юмнууд цагаа тулахаар жинхэнэ нохойн бааснууд байдаг байхгүй юу.

Avatar

Зочин 2021-05-26 192.82.71.42

Tsereg buhchuudiig dargaaraa tavisnii har gai!

Avatar

Зочин 2021-05-26 91.20.60.153

Зодуулаад байхдаа яадаг юм. Ийм юм болвол дор бүр нь хэл ам гаргадаг байхгүй юу . Тэгж байж ийм танхай үйлдлийг зогсооно. Ийм юм үзээд нүдэндээ итгэсэнгүй. Өдийд бас ийм дарга бас цэрэг байна аа??? Арай л дэндүү ухамсрын доройтол бус уу? Нэг нь эрхээ мэддэггүй нөгөөх нь эрхээ хэтрүүлэн хүн зодоод сууж байдаг…

Avatar

Хараа 2021-05-26 202.179.21.212

hurelsuh arga

Avatar

Зочин 2021-05-26 66.181.161.82

er hun bj ymar archagui yum be zodulal zogsoj bdag hvnii erh ajiltnaa zoddog ene muu pendger pendger hen be jiriin ajiltan darginha oodos iim archagui bdaltai bolohor iim darga nertei hog shaaruud eriin zodoj emiin ajliin belgiin daramtand orulj bna Hogiin gar ahda bardjee!!!Ah ni ИНЕГ-in darga!!!ene zodulj bga zalugiin eh etseg holo hureh gazar yw!!!Araichde

Avatar

zochin 2021-05-26 64.119.18.107

энэ ямар даварсан бисду вэ, манжийн дарлалын үед нөгөө хүн банзаддаг шиг юм болжийнуудаа айн ккк. өөрийг нь ингэж банздах юмсан.

Avatar

Zochin 2021-05-26 211.36.142.59

Aimr yum be mergejlin bus hunig turlun holboogoor oruulj tushaal gargasn huntei nb hamt halah geregtei

Avatar

Хүүтэй ээж 2021-05-26 66.181.176.242

ЭНЭ ОДОО ЮУ ВЭ ,АРАЙ ДЭНДҮҮ ЯРГАЧИН УУ. ЧИ СОЛОНГОС ДРАМА ҮЗСЭЭР БАЙГААД СОЛИОРЧИХЖЭЭ. ТЭНД ЧИНЬ Ч ИЙМ ЯРГАЛАЛ БАЙХГҮЙ ШҮҮДЭЭ МАЛАА.ЭРҮҮ ҮҮСГЭЭД ШОРОНД НЬ ХАТААГААЧЭЭ

Avatar

Зочин 2021-05-26 66.181.161.81

Яагаад болохгүй гэж ? ….Хүрэлсүх Төрийн ордонд хүн зодоод л болоод л байсан шдэ . Бүр хүн зодоод түмний хайрыг татаад л суга суга дэвшээд л … Одоо бүр ЕРөнхийлөгч болох гээд л шаааж явншдэ

Avatar

зочин 2021-05-26 103.229.123.153

Чи Хүрэлсүхтэй барьцаад гараад гудамжинд хүн зодоод үзкү юу. Юмыг яаж мэдэхэв түмний хайрыг татаад л суга суга дэвших ч юм билүү хаха.

Тэд бол дабл стандартын хүмүүс, чи бол өт хорхой.

Avatar

Зочин 2021-05-26 139.5.218.72

Егөөдөж бичсэн байна, хөгшөөн. Эсэргүүцлийн нэг хэлбэр.

Avatar

Зочин 2021-05-26 108.220.15.237

Double standard gej yu ve

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-26 192.82.74.145

МАН задарсаны шинж, тэр Дарга ах нь ажлаа хийсээр байх уу. Ийм дүүгээ ажилд оруулж, даам гарчаад байхад.

Avatar

ХҮРЭЛСҮХ АРД ТҮМНИИГ ТЭНЭГ ГЭЖ БОДЖЭЭ 2021-05-26 66.181.161.86

2021-6-9 ЭНЭ ӨДӨР МОНГОЛЧУУД ХҮН АЛДАГ ЗОДДОГ 2 ШАЛГАРСАН ХҮНЭЭС САЛАХ СОНГУУЛИИН ШИНЭ ЭРИНД ОРОХ ӨДӨР КОММУНИСТУУД БУЗАР ЛУЙВАРАА ЭХЛҮҮЛЧИХСЭН БАЙНА СУДАЛГААГААР ЭРДЭНЭЭ 5% БУЮУ 120000 хүнии санал авах юм гэнээ энэ этгээд их хурлаар 17000 ХҮНИИ санал БГД С АВСАН ЭНЭ ХООРОНД НЭР ХҮНД НЬ 7 ДАХИН өсч гэнээ гэтэл 10 орчим аймаг эрдэнээг хүлээн авч штаб байгуулахгүй гэнэ АН шүү дээ ? ХҮРЭЛС

Avatar

Зочин 2021-05-26 202.9.46.34

СОНГУУЛЬД ОЧИХ ХЭРЭГ БАЙХГҮЙ ЭЭЭ

Avatar

Рлп 2021-05-26 103.212.119.19

Хүрэлсүх ерөнхий сайд оюунэрдэнэ ийг зодоод байгаа гэсэн эх хээр алаг бол хүү нь шийр алаг шдээ хүүк ахын замаар яваад байхаас

Avatar

өи 2021-05-26 202.126.89.213

Нисэхийн цагдаа олигтой шалгаарай

Avatar

оюутан 2021-05-26 64.119.26.179

Төрийн албыг төрлийн алба болгосон юм чинь энэ бол их байгаа

Avatar

Отгоо 2021-05-26 195.211.193.157

ИНЕГазрын дарга Бямбасүрэн нь өөрөө энэ хэлтсийн дарга байсан тэр үедээ ачигч нараа сандлын хөл бэлдэж ирж зоддог байсан !!! чиглэл хариуцсан менежерт нь хариуцлага тооцох хэрэгтэй дэ.

Avatar

Харанхуй монгол 2021-05-26 66.181.184.86

Бид бүгдээрээ дээр дооргүй их л мунхаг харанхуй бна даа. Хулгайн замаар хэдэн бор төгрөгтэй болчихоороо дэлхийн эзэн болсон мэт л мунхаглах юм даа. Төрөөр дүүрэн харанхуй мунхаг хүмүүс байна даа.

Avatar

Харуул занги 2021-05-26 66.181.182.58

Өөрийг чинь а**а ЗА.

Avatar

Зочин 2021-05-26 122.201.31.127

Зүгээр байхад нь зодоогүй байлгүй дээ .Гэмтэй болоод л ийм юм болсон байх.

Avatar

Зочин 2021-05-26 59.153.115.155

Yu gej h*****d bna. Gem hiisen baival baseball-iin tsohiuraar tsohij zodoj boloh yum uu ain. Chi muu mal naad tsohiuraa barij uzsen uu?

Avatar

Баттөрийг зайлуул 2021-05-26 150.129.141.17

МИАТ бол тоглоом биш, зайлшгүй мэргэжлийн хүн удирдах ёстой байгууллага. Иймээс Баттөр гэгч мэргэжлийн бус хачин нөхрийг даргаар тавьсан алдаагаа ТӨБЗГ засч даруй энэ хүнээ халж явуулах хэрэгтэй. Салбарыг ингэж дормжилж болохгүй шүү.

Avatar

Zochin 2021-05-26 103.26.195.186

Huniig ingej zodoh ystoi yum uu? Arai denduu yumaa.

Avatar

Зочин 2021-05-26 202.126.90.4

Яргачны удмыг нь хүртэл ил болгох хэрэгтэй. Энэ яргачныг хууль яаж шийтгэхийг нь харъя. Яргачин угшилтай амьтантай хэн ч хүүхдээ нэг сургуульд явуулахыг хүсэхгүй.

Avatar

Зочин 2021-05-26 202.126.89.132

Архи уудаг ажил хийж чаддаггүй муусаан бацаануудыг маш сайн зодож хүмүүжүүлнэ. Өөр арга байхгүй.

Avatar

Зочин 2021-05-26 202.179.26.148

чи эргүү мал байна, чамайг эсвэл чиний хүүхдийг ингэж модоор зодох бол чи яах вэ?

Avatar

Орк 2021-05-26 202.126.89.51

Үхэж далд ор хүний сүг минь

Avatar

Бямбаа 2021-05-26 202.126.88.169

Яргачин

Avatar

Зочин 2021-05-26 103.229.123.97

Яасан гэж арга хэмжээ авах юм бэ? Тархний яс бяцраагүй ухаан алдаагүй байна шүү дээ. Оюун-Эрдэний сайнтай, муутай нь өршөөх хуульд хамрагдана

Avatar

Зочин 2021-05-26 202.9.46.141

ИНЕГазрын дарга Бямбасүрэнгийн дүү тэнэг нөхөр бна хуулийн байгууллага хир шалгахыг харья

Avatar

Зочин 2021-05-26 66.181.188.117

Энэ бол яавч ухамсартан мэргэжилтэн биш хэн нэгний цүнх баригч оруулсанихүнтэй нь хамт шалгах хэрэгтэй. Энэ мэт сэтгэлгүй ажилтан ангийг хэн ч биш үзэх шууд албан тушаалд очдог хүмүүстэй хатуу тэмц. Тушаал гаргасан даргыг ажлаас нь хал. Муу муухайтай бид тэмцэх цэвэрлэх цаг болсон.

Avatar

Зочин 2021-05-26 202.55.188.110

Шууд цагдан хорино биз дээ муу гөлөөгийг

Avatar

Арай ч дээ 2021-05-26 64.119.23.203

Юу үзчихэв дээ. МАН ын Боолын нийгэм

Avatar

Зочин 2021-05-26 66.181.182.207

Эргүү юм уу эсвэл тэнэг нь юм уу???

Avatar

иргэн 2021-05-26 202.179.24.190

МАН-ын Дарангуйллын нэг нэг том жишээ,

Avatar

Зочин 2021-05-26 202.9.47.54

өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???
өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???
өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???
өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???
өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???

Avatar

Зочин 2021-05-26 66.181.161.112

Ийм ялзарсан юмнуудыг шууд л явуулах хэрэгтэй ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-26 139.5.219.93

ЖЕНКО ЖҮ-ДОЧДОО АНХ ЗОДОЖ БАЙСАН БИЗ ДЭЭ.

Avatar

Ганаа 2021-05-26 202.9.40.214

Манж хятадын дарангуулалын үе сэргэлээ гэж үү ?

Avatar

Zochin 2021-05-26 66.181.186.108

Shuud halah heregtei

Avatar

Зочин 2021-05-26 202.9.47.6

МАН бүх хүмүүс ИНЕГ. МИАТ бгаа шүү дээ юүн ХҮК арга хэмжээ авахэрх нь Хүк Оюунэрдэнэ 2 бгааялзарсан МАН

Avatar

Зочин 2021-05-26 43.242.243.182

Ene zdud zoduulaad l bjidag shaagaad unagadag bgaadaa

Avatar

zochin 2021-05-26 202.55.188.90

Цэргүүдийг зодож алдаг бол одоо бүр ажилчдаа алдаг болох нээ

Avatar

Зочин 2021-05-26 202.9.47.54

өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???
өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???
өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???
өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???
өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???

Avatar

Мангаруудаа 2021-05-26 64.119.16.53

Чи өөрийгөө тавиад үз л дээ малаа манын мангар эрхтэй мэдэлтэй хүкээр айлгадаг . Ахтай боссууд чамайг гудамжинд өшиглөөд гарганаа

Avatar

Зочин 2021-05-26 202.126.89.127

dawartsan shees be

Avatar

zo 2021-05-26 103.26.193.246

uter turgen bariachee

Avatar

тэнэг коммунист мохоо сэлэмт 2021-05-26 66.181.161.83

ХҮРЭЛСҮХИИН ШАВЬ БАЙНА

Avatar

Энхээ 2021-05-26 66.181.161.107

Юү гэсэн үг ьэ хаана амьдраад байнаа ? Хэний жх орон юм бэ? Хүнийг эрүүдэн шүүнэ гдг ийм дураараа болчихсон улс уу?

Avatar

Зочин 2021-05-26 202.9.47.54

өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???
өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???
өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???
өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???
өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???

Avatar

хурэлтэнэгт 2021-05-26 64.119.16.53

УРЭЛСУХИЙН ШАВИАААААА ЛУВСАННЯМБУУГИЙН БЯМБАСУРЭН ТОМИЛСООН ТЕРСЕН ДУУГЭЭ САЯХАН ХАНУУЛД ХУК НЬ ОЧСОН ЧИНЬ БИ АХЫГАА ТОСЛОО ГЭЭД ГАРААНААСАН ИЙМ Л БАЙНДАА МАНЫН МАНГАРУУДАА

Avatar

МАН бол хүчирхийлэл. 2021-05-26 202.21.108.58

Хүк гарвал энэ явдал жирийн үзэгдэл болж хөгжил дэвшил 100 жилээр ухрана. Хуулийг нударгаар, хутгаар солино. Хятадаас хамааралтай, санхүүжилттэй мафи, зохион байгуулалттай гэмт бүлэглэлүүд бүх асуудлыг хүчирхийллээр шийднэ. Иргэд үг хэлэх, бичих нийтлэх эрх хаагдана. Хэлсэн болгонд эрүүгийн хэрэг үүсгэж өдөр болгон цагдаа дээр дуудаж залхааж, эцэст нь өндөр торгуулиар амиа авч гарна, мөнгөгүй бол хорих ялаар шийтгэгдэнэ. Бидний ирээдүй муу талруугаа эргэлт буцалтгүй явлаа.

Avatar

Nam bus irgen 2021-05-26 59.153.115.155

Yag unen. Merit zarchim aldagdsan. Avilga heel hahuuliar alban tushaald tomilogdoj bna.

Avatar

ssss 2021-05-26 119.245.91.206

ene neg bichleg hiigeed bgaa emegtei uilaad bgamu ineegeed bgamu

Avatar

Зочин 2021-05-26 202.9.47.54

өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???
өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???
өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???
өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???
өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???

Avatar

Зочин 2021-05-26 202.55.188.83

Хаанаасаа иим юм сурсан аалз вэ? Нармайг нь чихэх хэрэгтэйшт иим аалзыг

Avatar

Зочин 2021-05-26 202.9.47.54

өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???
өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???
өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???
өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???
өөрсдөө яасан хүлцэнгүй юм бэ, хам ажиллагсад нь хараад л хөөрхийг зодуулаад байгаа юм уу???

Avatar

Зочин 2021-05-26 103.57.95.26

юугаа давтаад улин хуцаад байгаа гөлөг вэ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж