Ардын хувьсгалын 100 жилийн наадмыг ингэж ЗОХИОН БАЙГУУЛНА | News.MN

Ардын хувьсгалын 100 жилийн наадмыг ингэж ЗОХИОН БАЙГУУЛНА

Ардын хувьсгалын 100 жилийн наадмыг ингэж ЗОХИОН БАЙГУУЛНА

Ардын хувьсгалын 100 жилийн наадмыг ингэж ЗОХИОН БАЙГУУЛНА

Тулгар төрийн 2230, Их Монгол Улс байгуулагдсаны 815, Ардын хувьсгалын 100 жилийн ойн Үндэсний их баяр наадмаа цаг үеийн нөхцөл байдалд тохируулан үзэгчтэй зохион байгуулна гэж Засгийн газраас мэдэгдсэн. УОК-оос тодруулахад Баяр наадмыг зохион байгуулах захирамжийг батлах ажил бэлтгэл шатандаа явж байгаа гэлээ. Та бүхэнд одоогоор нээлттэй болоод буй наадмын үйл ажиллагаатай холбоотой мэдээллийг тоймлон хүргэж байна.


Баяр наадмын төсөв 10 тэрбум

Тулгар төр байгуулагдсаны 2030, Их Монгол Улсын 815, Ардын хувьсгалын 100 жилийн ой энэ жил тохиож байна. Зуун жилийн ойн баяр наадмыг өргөн дэлгэр тэмдэглэхээр Баяр наадмын комиссоос бэлтгэл ажилдаа оржээ. Өнгөрсөн жил наамдын бөхийн барилдааныг үзэгчгүй зохион байгуулсан бол энэ жил 1024 бөх зодоглохоор болжээ.  Наадмын  төсөв өмнө нь гурван тэрбум байсан бол 100 жилийн ойд зориулан улсын төсөвт дээр 10 гаруй тэрбум төгрөгийг суулга өгсөн.  Энэ жил Ардын армийн 100, улс төрийн нам байгуулагдсаны 100, анхны гадаад харилцаа байгуулж гэрээ хийсний 100, Судар бичгийн хүрээлэн байгуулагдсаны 100 жилийн ой тохионо. Мөн 10 гаруй аймаг, 70 гаруй сум, 30 гаруй салбарын тэгш ойнууд тохиож буй учраас ийнхүү өргөн дэлгэр тэмдэглэхээр болсон байна.

 

НААДМЫН НЭЭЛТ, ХААЛТЫН КОНЦЕРТЫГ ДӨРВӨН НАЙРУУЛАГЧ ХАМТРАН НАЙРУУЛНА

Үндэсний их баяр наадмыг зохион байгуулах хорооноос баяр наадмын нээлт, хаалтын концертыг Н.Наранбаатар, Г.Цоггэрэл, Б.Баатар нар хамтран найруулах шийдвэр гаргажээ. Өнгөрсөн жилийн наадмын нээлтийг "Херо"-гийн Б.Баатар найруулсан. Түүний уртаас урт клип үзэгчдээс багагүй шүүмжлэл хүлээсэн.  Тиймээс энэ жил гурван найруулагчийн хамтран зохион байгуулах наадмын нээлт багагүй хүлээлт үүсгээд байна.

Найруулагч Н.Наранбаатарын хувьд 2016, 2017, 2018 оны баяр наадмын нээлтийг гурван жил дараалан найруулсан. Г.Цоггэрэл 2019 оны наадмын ерөнхий найруулагчаар ажилласан. Харин "Херо" Б.Баатар 2020 оны үзэгчгүй наадмын концертыг анх удаа найруулж байв. Нийслэлийн соёл урлагийн газрын дарга Ж.Дамдинцэрэн долдугаар сарын 11-ний орой Сүхбаатарын талбайд болох амьд тоглолтыг хариуцахаар болжээ.

ҮНДЭСНИЙ ИХ БАЯР НААДМААР СОЁЛЫН ФЕСТИВАЛЬ ЗОХИОНО

Их Монгол улс байгуулагдсаны 815 жил, Ардын хувьсгалын 100 жилийн ойн баярын бэлтгэл ажлын талаар холбогдох албаныхан энэ сарын 12-нд уулзаж хуралджээ. Уулзалтад Хотын менежер Т.Гантөмөр, Соёлын яамны дэд сайд М.Батбаяр тэргүүтэй албаныхан наадмын өдрүүдэд зохион байгуулагдах Соёлын фестиваль болон бусад хөтөлбөр, арга хэмжээний хүрээнд зохион байгуулалт, тохижилт, худалдаа үйлчилгээ, цахилгаан хангамж зэрэг асуудлуудаар талууд санал солилцсон байна. Одоогоор саналууд албан ёсоор батлагдаагүй бөгөөд тун удахгүй гарах захирамжид тусгагдах юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ТэнэглэлТэнэглэл
16
ЗөвЗөв
6
ХарамсалтайХарамсалтай
6
БурууБуруу
5
ХахаХаха
5
ГайхмаарГайхмаар
4
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Монгол хүн 2021-05-25 66.181.179.143

Мөнгө яаж угаадаг вэ гэдгийг яруу тод харуулжээ

Avatar

Зочин 2021-05-25 122.201.22.157

Энэ менежер өвгөн зайлах болоогүй юм уу

Avatar

Зочин 2021-05-25 122.201.31.19

Баатар хорчин болио. Баттулга энэ 2 ноднингийн наадмаас зөндөөн л мөнгө туусан даа.

Avatar

Авлигачдын хамсаатан Наранбаатар луйварчиан, Чи Монголчуудын зовлонд цадах болоогүй юу? 2021-05-25 202.126.90.76

Наранбаатар луйварчин одоо боли хэрэгтэй.Наадмаар их мөнгө авдаг хэрнээ амьдралаа дээшлүүлэхээр гадаад Энхийг дэмжих ажиллагаанд явах гэж байгаа муусайн 850 цэргийнхнийг дарга нартай нт нийлж дарамтлан наадмаа хийж мөнгийг нь завшдаг. Энэ бол үнэн.Гүтгэлээ гээд яваад сураарай, чи.Тэгсэн хирнээ өөрсдийгөө Од гэж өргөмжилсөн гудамжны урлаг болох Рок-Попын арзгаруудад өчнөөн арван саяар нь хөлс төлнө. Манайхаас өөр оронд бол тэд зөвхөн гудамжиндаа л гуагалдаг.Төрийн наадам хүндэтгэлийн концерт элит

Avatar

Зочин 2021-05-25 202.9.40.218

Монголчууд бид жил жилийн зун наадмаа л үзэх гэж хүлээдэг. Сайхан наадамлачихаад хөдөө нутгаар зугаалж байгалийн сайханд аялаж явах ч монгол хүний жаргал даа. Наадмаар гэр бүлээрээ цуглаад бууз хуушуур, бүхэл махаа чанаж идээж айргаа ууж бөхийн барилдаанаа сэтгэл догдлон үзаэж байх ч сайхан шүү. Энэ наадам монголчууд биднийг нэгтгэдэг эрхэмлэх бахархах зүйлтэй байлгадаг. Би бөхийн барилдаан, хурдан морьдын уралдааныг сонирхон үздэг. Наадмын дараа Сэлэнгэ, Булган явна. Харин зам ямар байгаа бол.

Avatar

Иргэн 2021-05-25 66.181.184.141

2020 оны наадмын концерт гайхамшигтай болсон.Жанцанноров наадмын өмнөхөн яриад байсан нь үнэн байсан. Даан чТВ-ээр цөөхөн гаргах юм даа ямар учиртай юм бол.Одоогийн манай төв цэнгэлдэх болон ойр орчимд нь наадамчид очиход хүндрэлтэй болсон байна лээ. Багталцахгүй болжээ.Яармагт шинэ стадион барихаар төсөл нь хийгдчихсэн ТВ-ээр үзүүлээд байсан. Тэр яасаэн бэ.Дор хаяаад 45.0 мянган хүний суудалтай олон улсын стандартад тэнцсэн хөлбөмбөгийн талбайтай, саравчтай стадионтай болмоор.

Avatar

Зочин 2021-05-25 66.181.181.32

Их хувьсгалын их ойг дэлгэр тэмдэглэж ард түмнээ баясгах хэрэгтэй. АН ковидээр далимдуулаад дэмий биз дээ 60 хувиа вакцинжуулчихлаа. Тэдний зуу зуун тэрбум долларын их луйвруудын дэргэд юу ч биш, их хувьсгалын их ойн баярт мөнгө харамлах нь утгагүй юмаа

Avatar

Зочин 2021-05-25 124.158.71.116

Амьсгалын аппарат авах мөнгө байхгүй, наадам тэмдэглэх мөнгөтэй. Төрөх эмнэлгээ засаж чадахгүй театр болохоор бариад байдаг. Юу чухал, юу чухал бишээ ойлгохгүй ийм лалрын хүмүүсийг сонгодог Монголчуудын хохь!

Avatar

Отгоо 2021-05-25 192.82.75.247

Гоё уэргийн парад л үзмээр байна

Avatar

Зочин 2021-05-25 192.82.75.247

Гоё цэргийн сүртэй парад үзмээр л байна ш дээээ.

Avatar

Зочин 2021-05-25 66.181.184.155

Юун 10 тэрбум вэ… Энэ жилдээ даруу тэмдэглэе. Нодлин жил 1 тэрбум төгрөгөөр ЖЕНКО камп руу цахиогаан татсан гэсэн.

Avatar

зочин 2021-05-25 64.119.18.187

Бөх, мориор яах юм бэ, хэрүүлийн л нэмэр ш дээ, зүгээр ганц сайхан цэргийн парад хийчихэд л болох юм биш үү, баахан нүсэр урлагийн тоглолт энэ тэрийг ч болих хэрэгтэй, энэ бөхчүүд,у яачид, урлаг соёлынхны шунал, хэрүүл тэмцэл арай л хэрээс хэтрээд байх шиг

Avatar

зочин 2021-05-25 192.82.88.72

ЦАР ТАХАЛ НАМЖААГҮЙ ЭНЭ ЦАГ ХУГАЦААНД ИЙМ ҮНЭТЭЙ НААДАХ ХЭРЭГГҮЙ.
ХЭРЭВ ЦАР ТАХАЛ НЭМЭГДСЭЭР БАЙХ ЮМ БОЛ ЭРГЭЭД АСАР ИХ ЗАРДЛААР ЭМЧЛЭХ БОЛНО.
ТАТВАР ТӨЛӨГЧДИЙН МӨНГИЙГ ГАМНАХ ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

зочин 2021-05-25 202.131.245.69

Хэрэггүй зүйлд зарах мөнгөтэй Засгийн газар байна шүү. хайран мөнгө. үүнийгээ цалин, тэтгэвэр нэмэхэд зарцуул.

Avatar

0000000 2021-05-25 66.181.161.79

Болиоч. Юун 10 тэрбум бэ. Сум болгондоо халууны газар жорлонгоо барьчих.

Avatar

Зочин 2021-05-25 66.181.181.32

ХАРАНХУЙГААС ОРЧИН ҮЕИЙН МОНГОЛ УЛС БОЛГОСОН ИХ ХУВЬСГАЛЫН 100 ЖИЛИЙН ОЙГ ДЭЭД ХЭМЖЭЭНД, ТҮҮХЭНД ҮЛДЭХҮЙЦ, ЁСЛОЛ ТӨГӨЛДӨР ТЭМДЭГЛЭХ ЁСТОЙ. 200 ЖИЛ БОЛОХОД ХОЛ БАЙНА

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-25 192.82.64.158

10 тэрбумаар дарга нар авгай хүүхдүүдтэйгээ 3 өдөр цэнгэн хөгжилдөнө. Цэнгэн хөгжилдьеөө Цэнгэн хөгжилдьеөө . Хөөрхий муу хэдэн дуучид хусмыг нь хамна.

Avatar

Зочин 2021-05-25 202.126.89.234

МАН-100-д нь ИЙМ МУУХАЙ ГАЙ ГАМШИГТАЙ ДАВХЦААД БАЙХДАА ЯАХУУДЭЭ…..МАН Ч АРГАГҮЙ Л МОНГОЛЫН НАЙС ГАЙНУУД ЮМАА…..LOL LOL LOL LOL 😄😄😄😄

Avatar

Зочин 2021-05-25 192.82.74.102

МАН-ын бузар өвчний голомт болсон байрыг ариусган шатаах хэрэгтэй.

Avatar

Zoch 2021-05-25 64.119.25.250

Eriin 3 naadam uzegchgui l b.val deer shuu

Avatar

Зочин 2021-05-25 223.38.22.20

Наадамаар ард түмэнээ коронаагаар бөмбөгдөж бөөндөх нээ

Avatar

Интермед эмнэлэг вакцины 2-р тунгаа хугацаандаа хий !!!!!!!!!!!!!!! 2021-05-25 192.82.76.40

ИНТЕРМЕД ИРГЭДИЙГ ХУЛХИДАЖ БАЙНА ИНТЕРМЕД ЭМНЭЛЭГ ВАКЦИНЫ 2-Р ТУНГАА ХУГАЦААНДАА ХИЙНЭ ҮҮ ????? Интермед эмнэлэгт Спутник 1-р тунгаа хийлгэсэн хүмүүсийг хуурсан байна. Мөнгөө төлсөн хүмүүсээ маргааш Интермед эмнэлгийн өмнө очиж жагсацгааяа Интермед эмнэлэг иргэдийн амь нас эрүүл мэндээр бүү тогол. ИНТЕРМЕД ЭМНЭЛЭГ хариуцлагаа хүлээ !!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-05-25 43.242.243.239

Ene Gantumuriig zailuulaach. Erguu avilgachin komunist. Enenees shineleg yum garah uu ? Hulgai hiij l sursan bh. Door ni ajilladag darga nar ni bugd avilgachin hulgaichid. Mash ih bayjsan bn. Ner ustai ni helj bolno !!!!!

Avatar

Зочин 2021-05-25 73.231.128.120

Мөнгөө хувааж иддэг нөгөө л хэд

Avatar