Сүм хийдүүдийн үүд сүсэгтэн олонд хаалттай хэвээр байна | News.MN

Сүм хийдүүдийн үүд сүсэгтэн олонд хаалттай хэвээр байна

Сүм хийдүүдийн үүд сүсэгтэн олонд хаалттай хэвээр байна

Сүм хийдүүдийн үүд сүсэгтэн олонд хаалттай хэвээр байна

Нийслэлд бүх нийтийн бэлэн байдлын зэргийг үе шаттайгаар бууруулан өндөржүүлсэн бэлэн байдлын зэрэгт шилжсэн. Аж ахуйн нэгжүүдийн үйл ажиллагааг шат дараатайгаар нээж эхэлсэн.  Одоогоор нийслэлд үйл ажиллагаа явуулж буй нийт 89 салбарын 80-ыг нээжээ. Үйл ажиллагаа нь нээгдсэн салбарын байгууллагууд УОК-оос гаргасан журмын дагуу ажиллаж байгаа юм.  Харин сүм хийдүүдийн үйл ажиллагааг нээгээгүй байна.

СҮСЭГТЭН ОЛНЫГ ХИЙДЭД ЦУГЛУУЛАХГҮЙ Ч СҮМ ХИЙДҮҮД ХУРАЛ НОМОО ХУРЖ БАЙНА

Халдвар тархах эрсдэлтэй салбарын жагсаалтад шашны сүм хийдүүд багтсан. Тиймээс хөл хорионы хугацаанд шашны сүм хийдүүд иргэд, сүсэгтэн олныг хүлээж авахгүйгээр үйл ажиллагаагаа цахимд шилжүүлээд буй юм.  Гандантэгчэнлин хийдийн Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах албаны дарга Ж.Одгарьд “Тавдугаар сарын 22-нд сүм хийдүүдийг нээх болов уу гэж харсан боловч нээсэнгүй. Манай хийд гаднаас сүсэгтэн оруулахгүй байгаа. Харин шашин номын үйл ажиллагааг тасалдуулахгүй байх чиглэлээр ажиллаж байна. Учир нь цар тахлаас үүдэн олон хүн амь насаа алдаж байна шүү дээ. Иймээс лам хуврагууд маань хурал, номоо тасалдуулахгүй хурж байгаа.  Лам хуврагууд хийдээсээ гарахгүй, нийгмийн харилцаа үүсгэхгүй байхыг шаардлага хийдийн зүгээс тавьж байна.  УОК-оос сүм, хийдийг нээвэл халдвар хамгааллын дэглэмийг сахиад, сүсэгтэн олноо хүлээн авна. Гандантэгчэнлин хийд үйл ажиллагаагаа цахимд шилжүүлсэн. Иргэдийн мэдээллийг утсаар авч, зориулсан номыг нь хурж, түүнийг нь шууд дамжуулан хүргэж байна” гэлээ.

ШАШНЫ ЗАН ҮЙЛ, СҮМ, ХИЙД, МӨРГӨЛИЙН ГАЗРУУД ЭРСДЭЛТЭЙ ХЭВЭЭР БАЙНА

Монголд будда, христ, ислам, бахай, бөө мөргөл, мүүн, протестант, католик, лалын шашны урсгал чиглэлийн 350 гаруй сvм, хийд ажиллаж байна гэх албан бус тоон мэдээлэл бий. Түүнээс 130 орчим нь нийслэлд үйл ажиллагаа явуулдаг байна. Тэгвэл үйл ажиллагаа нь хязгаарлагдсан, тэр тусмаа сүсэгтэн олны зорин очдог шашны сүм, хийдийн үйл ажиллагааг хэзээ нээх талаар Засгийн газрын Хэвлэл мэдээлэл, олон нийттэй харилцах газрын дарга Ц.Ганзоригоос тодруулсан юм. Тэрбээр “Шашны сүм хийдийн үйл ажиллагааг эрсдэлтэй гэж үзэж байгаа. Зургадугаар сарын 2-нд хязгаарлагдсан салбаруудад дахин эрсдэлийн үнэлгээ хийнэ. Тухайн үеийн халдварын нөхцөл байдал, вакцины үр нөлөө зэргийг ажиглаж эрсдэлийн үнэлгээг хийсний дараа ямар салбарын үйл ажиллагааг нээх боломжтой вэ гэдгийг шийдвэрлэх юм. Одоогоор 9 төрлийн үйл ажиллагааг хориглосон хэвээр байгаа” гэлээ.

Одоогоор дараах есөн төрлийн үйл ажиллагааг хязгаарласан хэвээр байгаа юм. Үүнд:

-Жагсаал, цуглаан, уралдаан тэмцээн

-Бүх төрлийн баар

-Соёл урлагийн арга хэмжээ, үзвэр үйлчилгээ

-Цахим ба автомат тоглоомын газар

-Шашны зан үйл, сүм, хийд, мөргөлийн газрууд

-Нийтийн бүжиг ба бүх төрлийн бүжгийн клуб

-Өргөтгөсөн болон үзэсгэлэн худалдаа

-Хурим найр, цайллага, хүлээн авалт

-Олимп, тив, дэлхий, олон улсын тэмцээний бэлтгэлээс бусад биеийн тамир, спортын арга хэмжээ багтаж буй юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
5
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ГайхмаарГайхмаар
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-25 202.126.89.205

ТАТВАР ТӨЛДӨГГҮЙ , ХУВЬДАА КАРМАЛДАГ , ОР ХЯНАЛТГҮЙ ГАЗАР !!! ХАЙРАН ХӨДӨЛМӨРИЙН ХҮЧ !!!

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-25 202.126.89.25

ЗӨВ !!!!!! ХАЛДВАР ТАРААГЧ !!!!!

Avatar

Зочин 2021-05-25 90.166.192.129

Gahai honshoort Choijamts vrel taraagaad korono nam sarna gej ungas aldaad bsan. Odoo bvr ha algaa ongoilgohoos hvrtel aigaad suuj bgaa wm bna ldaa.

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-25 202.126.89.205

ХАЙРАН АЖЛЫН ӨДРИЙГ ДАХИАД Л АМРАЛТЫН , ( АРХИДАЛТЫН ) ӨДРӨӨР НЭМЖ ДЭЭ !!! МОНГОЛД ХАЛАМЖ , АМРАЛТ ДЭНДЭЖ БАЙНА !!! ОЮУНХОРОЛЫН ХОРЛОЛ !!! ХАР ГАЙ !!!

Avatar

Ваtuajлгох 2021-05-25 192.82.76.145

Сүм хийд бол хүнд итгэл үүсгэдэг ариун газар. Үүнийг олон хоног хориотой байлгах нь буруу. Манай оронд төр шашин хоср зэрэгцэн орших учиртай. Үүнийг ойлгох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-05-25 185.220.101.14

ХУЦАЛГҮЙ ТАТВАРАА ТӨЛӨӨД СУР. ШАР ХУВАЛЗНУУД!!!

Avatar

Зочин 2021-05-25 66.181.177.54

ПЭЭЭЭЭ ЯМАР ИХ АТАА ЖӨТӨӨ ,ХАР ХОР ӨВӨРТӨЛЖ ЯВДАГ ХҮМҮҮС ВЭ ЭНЭ ХҮМҮҮСИЙН ААВ ЭЭЖ ГЭЖ ЁСТОЙ АДГИЙН ШААР,АРЧААГҮЙ ХУЛГАЙЧ, АЛУУРЧИД БАЙЖЭЭДЭЭ ТИЙМ БОЛЖ ТААРЛАА ХҮНИЙГ ДОРОМЖИЛЖ ХАРААЖ ЗАНАЖ ҮЗЭН ЯДАЖ БАЙГАА ХҮМҮҮС ЯАВ Ч ОЛИГТОЙ ЭЦЭГ ЭХИЙН ҮР ХҮҮХЭД БИШ ХҮН ӨӨРРИЙНХӨӨ АМЬДӨРЧ ӨССӨН ОРЧНОО Л ИЛ ГАРГАЖ ХЭЛЖ ЯРЬЖ АМЬДАРДАГ ГЭСЭН ЯАСАН ҮНЭН ҮГ ВЭ.

Avatar

Зочин 2021-05-25 159.65.16.90

ХЭРЭЭ ХЭРЭЭНИЙХЭЭ ХАРЫГ ГАЙХНА ГЭЖ

Avatar

Зочин 2021-05-25 66.181.177.54

Хөөе гандан, сүм,хийдээ нээгээчээ тэнд чинь очсон хүмүүсийн сэтгэл санаа тайвширдаг газар шүү тэгээд лам багш нар чинь бас л амьдрах ёстой биздээ яагаад ордуулагч архи пиво зардаг хар тамхи хэргэлдэг бар ресторанууд ажлаад байж гандан,сүм хийдийг ажлуулахгүй байгаан бэ ажиллуулаачээ

Avatar

Зочин 2021-05-25 185.220.101.211

ЭХЛЭЭД ТАТВАРАА ЖИРИЙН ЭРГЭН АДИЛ ТӨЛӨӨД СУРЧИХ. ДАРААН ОЛОН ЮМ ДОНГОС. ШАР ХУВАЛЗНУУД!

Avatar

Зочин 2021-05-25 203.91.115.53

Энэ чигээрээ хаагдаж лам нар ажил хийдэг ч болоосой. Шимэгч хорхойнууд.

Avatar

Зочин 2021-05-25 98.253.30.34

Lam nar turj uhej bgaam bna daa.

Avatar

МОНГО Л ЧАДНА 2021-05-25 66.181.161.26

2035 ОН МОНГОЛЫН СҮМ ХИИДҮҮД МУХАР СҮСЭГТЭНЭЭС ХОЛДОЖ БЯСАЛГАЛ ЛЕКЦҮҮД УНШДАГ ТӨВҮҮД БОЛЖЭЭ ЗАЛУУС НЬ 15 ЖИЛИИН ӨМНӨ ХҮН АЛДАГ ЗОДДОГ ХҮМҮҮС ЕРӨНХИИЛӨГЧИД ДЭВШИЖ БАЙСНЫГ ГАЙХНА АРХИ БЭЛЭГ МӨНГӨ Ч ЯАМАЙ БАЙЖ ДЭЭ ХӨӨРХИИ МОНГОЛ ХҮН БА АРДЫН ЗОРИГ ГЭСЭН ХОЁРХОН НАМТАЙ БОЛЖ ГЭНЭ ЭРЧИМЖСЭН МАЛ АЖ АХУЙТАЙ ОРОН БОЛЖ ТӨВ АЗИИН ИЗРАЙЛЬ ГЭЦГЭЭНЭ

Avatar

Зочин 2021-05-25 202.55.188.110

СҮМ ХИЙДҮҮДИЙГ ОДОО БҮГДИЙГ ХААГААД МУЗЕЙ БОЛГОО…ГАДНЫ ХРИСТИЙН СҮМҮҮДИЙГ Ч ГАРГА…ШАШИНЫ ҮЙЛ АЖИЛЛАГАА ЯВУУЛАХЫГ ЦЕНЗҮҮРДЭХГҮЙ БОЛ ТӨВДИЙН АРААС ОРЛОО.

Avatar

Зочин 2021-05-25 185.220.101.207

НИЙГМИЙН ХОГ ША-АРНУУД. ШИМЭГЧИН ПАРАЗИТ ХУВАЛЗН-УУД. ЭРҮҮЛ МОНГОЛЫН УЛСЫН ЦУС СОРОХГҮЙ БОЛ ХАРАНГАТАЖ ҮХЭХ НЬ ЭЭ! ТӨР ШАШИН ХОЁР НЭГ ХӨНЖИЛД ОРООД УДСАН УЧИР МОНГОЛ УЛС СҮЙРЭХ АЮУУЛ ТҮН ОЙРХОН БОЛСОН!!!

Avatar

Зочин 2021-05-25 66.181.190.61

Санаа зоволтгүй шахмал түлшний склад болгосон шүү

Avatar

Зочин 2021-05-25 124.158.71.116

За яршгаа, зурагтаар ном уншаад, онлайнаар засал хийгээд байдаг биз дээ. Нээгээд хэрэггүй, хуучны түүхийн дурсгалтай Гандан, Бэтүб хийдээ авч үлдээд бусад Ийсүс мүс элдэв юмнуудаа шууд хаагаад дээр нь хүүхдийн цэцэрлэг байрь!

Avatar

МЭЛС 2021-05-25 192.82.92.201

ИТГЭЛ ҮНЭМШИЛГҮЙ БОЛ , ЭНЭ ХОРВООГ ЯАЖ ТУУЛАХ ВЭ, ШАШИН ШҮТЭХ ЭС ШҮТЭХ НЬ ХУВЬ ХҮНИЙ Л АСУУДАЛ,БУРУУТГАЖ БОЛОХГҮЙ ШҮҮ

Avatar