Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшигчдийн МӨРИЙН ХӨТӨЛБӨР | News.MN

Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшигчдийн МӨРИЙН ХӨТӨЛБӨР

Ерөнхийлөгчийн сонгууль-2021

Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшигчдийн МӨРИЙН ХӨТӨЛБӨР

Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшигчдийн МӨРИЙН ХӨТӨЛБӨР

Үндэсний аудитын газар Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн тухай хуулийн 33 дугаар зүйлд заасны дагуу Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн 2021 ээлжит сонгуульд оролцохоор нэр дэвшигчдээс ирүүлсэн мөрийн хөтөлбөрийг хууль тогтоомжид заасан шаардлагад нийцсэн эсэхэд аудит хийж, дүгнэлтийг хуулийн хугацаанд буюу энэ оны тавдугаар сарын 5-ны өдөр Сонгуулийн ерөнхий хороонд хүргүүлсэн. Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн тухай хуулийн 33.7-д “Төрийн аудитын дээд байгууллага нэр дэвшигчийн сонгуулийн мөрийн хөтөлбөр болон түүнд хийсэн аудитын дүгнэлтийг санал авах өдрөөс 16 хоногийн өмнө өөрийн байгууллагын цахим хуудсанд нээлттэйгээр байршуулна” гэж заасны дагуу нэр дэвшигчдийн мөрийн хөтөлбөр болон аудитын дүгнэлтийг Төрийн аудитын байгууллагын цахим хуудсанд байршуулж байна.

  • МАН-аас нэр дэвшигч У.Хүрэлсүх мөрийн хөтөлбөрийг ЭНД дарж үзнэ үү.
  • АН-аас нэр дэвшигч С.Эрдэнэ мөрийн хөтөлбөрийг ЭНД дарж үзнэ үү.
  • “Зөв хүн электорат” эвслээс нэр дэвшигч Д.Энхбат мөрийн хөтөлбөрийг ЭНД дарж үзнэ үү.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн найм дахь удаагийн сонгуулийн санал хураалт 2020 оны зургадугаар сарын 9-ний өдөр орон даяар зохион байгуулагдана.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-25 202.70.33.115

2020 он чинь өнгөрсөн шүү одоо 2021 он

Avatar

Болд 2021-05-25 103.57.93.206

Үг биш үйлдэл чухал! Хүрэлсүхээ дэмжинээ

Avatar

Сүхболд 2021-05-25 103.57.93.206

Хүрэлсүхийн мөрийн хөтөлбөр арай илүү байнөө

Avatar

Засгийн газар Интермед эмнэлэгт мөнгө төлөөд Спутник вакцин хийлгэсэн хүмүүсийн 2 дахь тунг ЯАРАЛТАЙ ӨГ !!! 2021-05-25 192.82.76.40

Оюун-Эрдэнэ Ерөнхий сайд аа иргэдийг бүү хохироо !!!!

Интермед эмнэлэгт Спутник вакцин мөнгөө төлөөд хийлгэсэн хүмүүсийн 2 дахь тунг ЗГ аваад өөр хүмүүст хийчихсэн байна.

Ерөнхий сайд аа мөнгөө төлөөд Спутник хийлгэж байгаа иргэдийг бүү ХОХИРОО !!!

Avatar

Зочин 2021-05-25 202.9.40.184

Интермед эмнэлэгт Спутник вакцин мөнгөө төлөөд хийлгэсэн хүмүүсийн 2 дахь тунг ЗГ аваад өөр хүмүүст хийчихсэн байна.

Ерөнхий сайд аа мөнгөө төлөөд Спутник хийлгэж байгаа иргэдийг бүү ХОХИРОО !!!

Засгийн газар Интермед эмнэлэгт мөнгө төлөөд Спутник вакцин хийлгэсэн хүмүүсийн 2 дахь тунг ЯАРАЛТАЙ ӨГ !!!

Avatar

Оюун-Эрдэнэ Ерөнхий сайд аа иргэдийг бүү хохироо !!!! 2021-05-25 192.82.76.40

Интермед эмнэлэгт Спутник вакцин мөнгөө төлөөд хийлгэсэн хүмүүсийн 2 дахь тунг ЗГ аваад өөр хүмүүст хийчихсэн байна.

Ерөнхий сайд аа мөнгөө төлөөд Спутник хийлгэж байгаа иргэдийг бүү ХОХИРОО !!!

Засгийн газар Интермед эмнэлэгт мөнгө төлөөд Спутник вакцин хийлгэсэн хүмүүсийн 2 дахь тунг ЯАРАЛТАЙ ӨГ !!!

Avatar

Оюун-Эрдэн Ерөнхий садйаа иргэдийг бүү хохироо !!!! 2021-05-25 192.82.76.40

Интермед эмнэлэгт Спутник вакцин мөнгөө төлөөд хийлгэсэн хүмүүсийн 2 дахь тунг ЗГ аваад өөр хүмүүст хийчихсэн байна.

Ерөнхий сайд аа мөнгөө төлөөд Спутник хийлгэж байгаа иргэдийг бүү ХОХИРОО !!!

Засгийн газар Интермед эмнэлэгт мөнгө төлөөд Спутник вакцин хийлгэсэн хүмүүсийн 2 дахь тунг ЯАРАЛТАЙ ӨГ !!!

Avatar

БГД-ын 14-р хороо 23-3 тоот иргэн Х.Батсайхан 2021-05-25 202.131.244.210

Ард түмэн 70 жил МАХН,одоогийнМАНАН болчихлоо бид нэг улсын хараат явсан эргээд юу гэж ахиадөнгөрсөн амьдрал луугаа явах вэ дээ? Одоо нэг хүний дарангуйлал яриад явах юм. Харин нэг намын дарангуйллаар солигдоод байна ш дээ ард түмэн минь ухаарч ардчилал байхгүй боллоо. үр хойч үе минь л өвөг дээдсээ муу хүмүүс байсан гээд ярих байлгүй . Хойд Солонгосын амьдарлыг бид хүсэхгүй биз дээ. Тийм учир АРДЧИЛАЛД САНАЛАА ӨГӨӨРЭЙ УРИАЛЖ байна. Монголын төлөө цохилох зүрхтэй бүхэнд.

Avatar

БГД-ын 14-р хороо 23-3 тоот иргэн Х.Батсайхан 2021-05-25 202.131.244.210

С.Эрдэнийн мөрийн хөтөлбрийг нэг бүрчлэн уншиж танилцлаа. Яг өнөөдөрийн нийгмийн бүхий л давхаргын үйл ажиллагааг хамарсан товч болоод тодорхой мөрийн хөтөлбар болсон байна . Хамгийн гол зүйл нь хүний эрх чөлөөг эрхэмлэн дээдлэж авлигын эсрэг тууштай тэмцэнэ. төрөөс тэр бумтан болсон гишүүдийг олон түмний өмнө шүүнэ. гэх мэт ард түмний хүсэн хүлээж байга сэдвийг хөндөж хийжээ маш ихээр дэмжиж байна. хэн байх биш пу хийх чухал юм. Таныг дэмжинэ.

Avatar

Сок 2021-05-25 202.55.188.103

Форум Монголын сонгодог ерөнхийлөгч байна гэдэгт би итгэл төгс байна.

Avatar

Интермед эмнэлэг иргэдийг хулхидаж байна 2021-05-25 192.82.76.40

ИНТЕРМЕД ИРГЭДИЙГ ХУЛХИДАЖ БАЙНА ИНТЕРМЕД ЭМНЭЛЭГ ВАКЦИНЫ 2-Р ТУНГАА ХУГАЦААНДАА ХИЙНЭ ҮҮ ????? Интермед эмнэлэгт Спутник 1-р тунгаа хийлгэсэн хүмүүсийг хуурсан байна. Мөнгөө төлсөн хүмүүсээ маргааш Интермед эмнэлгийн өмнө очиж жагсацгааяа Интермед эмнэлэг иргэдийн амь нас эрүүл мэндээр бүү тогол. ИНТЕРМЕД ЭМНЭЛЭГ хариуцлагаа хүлээ !!!!!!!!!!!!!

Avatar

МАНЫ ДАРАНГУЙЛЛААС САЛЦГААЯ 2021-05-25 202.179.15.3

УЛС ДАЯАРАА ЭНХБАТЫГ ДЭМЖИЖ МАНЫ ДАРАНГУЙЛЛААС САЛАХ ЦАГ ИРЛЭЭ УРА УРА

Avatar

Зочин 2021-05-25 202.55.188.86

Энэ 3 бол хүн хогуудын дундаас арай дээр нь үү?Иш чааваасдаа Энэ монголд чангахан шиг бодлоготой Эдийн засаг нийгэм улс төрийн цогц боловсролтой хүн алгуу аан.Ямарч мэдлэг боловсролгүй хоцрогдсон юмнууд л байх юм.Хэдэн бөхөөсөө салж амархана гэсэн чинь Цэрэг,шорон,наймаачины дайны сэтгэхүйтэй нь гараад ирэх юм.Энэ намуудыг тарааж Бүх ард түмэний саналаар ерөнхийлөгчийг сонгоод Ерөнхийлөгчын засаглалтай болоё оо.

Avatar

Зочин 2021-05-25 202.55.188.86

хүрэлсүх гуай эдийн засагын өсөлтийг нэмэгдүүлэнэ гээд л байдаг юм.Ачир дээрээ яадаг билээ?Зах зээлийн ханш юмны үнийн өсөлтийг бид хариуцахгүй гэж новширдог шд.Инфляцаа зохицуулж мөнгөний бодлогоо эдийн засагтайгаа уялдуулж чадахгүй тэгэх ч сонирхолгүй байж өсөлт гаргах уу?Тэгээд ч ерөнхийлөгч энэ бүхнийг шийдэх эрх мэдэл бии юу.Хоосон ам шалдан гуяа.

Avatar

Зочин 2021-05-25 66.181.169.108

3 нэр дэвшигчээс хийсэн юмтай хэлэх үгтэй нь Хүрэлсүх юм даа

Avatar

Зочин 2021-05-25 78.173.70.222

У. Хүрэлсүхийг дэмжиж байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж