"Наадмын хуушуурын худалдааг том дэлгүүрийн гадна талбайд зарна" | News.MN

"Наадмын хуушуурын худалдааг том дэлгүүрийн гадна талбайд зарна"

"Наадмын хуушуурын худалдааг том дэлгүүрийн гадна талбайд зарна"

"Наадмын хуушуурын худалдааг том дэлгүүрийн гадна талбайд зарна"

Наадмаар цэнгэлдэх тойрсон хуушуурын худалдааг дүүрэг бүрт, томоохон худалдааны төвүүдийн гадна талбайд зохион байгуулж төвлөрлийг сааруулах судалгааг Улаанбаатар хотын захирагчийн ажлын албанаас эхлүүлжээ. Дээрх асуудлыг өнөөдөр /2021.05.24/  эцсийн байдлаар хуралдаж шийдвэрлэх юм.

Үндэсний их баяр наадам, Их монгол улс байгуулагдсаны 815 жил, Ардын хувьсгалын 100 жилийн ойн баярын тохижилт, засвар үйлчилгээний бэлтгэл ажлын хүрээнд Хотын Ерөнхий менежерээр ахлуулсан “Наадмын тохижилт, засвар, худалдаа үйлчилгээний салбар хороо” хоёр дахь хурлаа хийжээ. Хурлаар мэргэжлийн байгууллагуудын удирдлагуудыг цуглуулж зохион байгуулалт, тохижилт, худалдаа үйлчилгээ, цахилгаан хангамж, засвар шинэчлэл зэрэг шаардлагатай чиглэлүүдээр асуудлуудыг хэлэлцэж, үүрэг чиглэл өгсөн байна.  Тухайлбал, Төв цэнгэлдэхийн гадна талбайн зогсоол, цэнгэлдэх тойрсон замуудын нөхөөс, зам шинэчлэл, долдугаар сарын 12, 13, 14-ний өдрүүдэд Хүй долоон худагт зохион байгуулагдах Улаанбаатар фестивальтай холбоотой цахилгааны эх үүсвэр, усан хангамж, бие засах цэгүүдийн асуудлыг хэлэлцжээ.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-05-24 66.181.178.12

наадам хуушуур хоёр тусдаа болох юм уу?олон газар хүний бөөгнөрөл үүснэ дээ?

Avatar

иргэн 2021-05-24 202.21.113.146

бас наадмын хуушуур ярьчихжээ, тосонд чанасан гурил мах идэхгүй бол үхлээ юү

Avatar

Zoch 2021-05-24 103.57.92.34

Yuun songuuli,naadam ve ? Uvchin baga ajiltai baival barav.Tesej barild

Avatar

зочин 2021-05-24 192.82.75.208

Наадам болох л байхдаа саалиа бэлдэхээр саваа бэлдээд санаа оноогоо ярьж байсан нь дээр байхаа бэлдсэн юмыг болиулж болно огт бэлтгэлгүй байвал баларна биздээ

Avatar

Зочин.3 2021-05-24 202.126.88.131

Дарга нар аа! Хуушуураа идэцгээх гэж том гэсэн үйлчилгээний төвүүд рүү явахаар түгжрэл буурдаг гэж хэн нь хэлээд байгаа юм бэ? Яачихсан тэнэг шийдвэр гэж ийм байдаг байна аа.

Avatar

Зочин 2021-05-24 139.5.218.72

Худалдааг зарах юм уу?

Avatar

🚫🚫🚫 НААДАМ 🚫🚫🚫 2021-05-24 202.126.88.184

Юун НААДАМ ЮУН СОНГУУЛЬ ЮУН ХИЧЭЭЛ ….ИРЭХ ЗУН Ч НААДАМ ҮЗЭХҮҮ ????

Avatar

Төр 2021-05-24 202.9.46.189

Юун хуушуур наадам бэ??? МАН солиорчээ,Хуушуурын зөвшөөрөлөө одоо зарж сонгуульд өгөх нь,Корона хамаагүй юу?

Avatar

Зочин 2021-05-24 203.91.112.133

Ёстой ухаалаг шийдвэр байна. Гараа ч угаадаггүй халтар юмнууд майхан хатгаад л хуушуур хийхчээ болдог. Эрүүл ахуйн талаас нь ингэж зоригтой шийдэхгүй бол энэ их өвчин тахлын үед яах болж байна.

Avatar

zadgai,open,+ guilagchdaar blokloj, zadgai b***,gadnii guilagchid ubchin salaxgyi 2021-05-24 63.78.50.66

guilagchid

Avatar

Зочин 2021-05-24 43.242.243.225

Юу бичиж байгаагаа ойлгодог юм уу үгүй юу? Худалдааг зарна?

Avatar

зочин 2021-05-24 64.119.25.189

Юун наадам бэ? Наадмын дараа хатуу хөл хорио гэхвий дээ. Хэлэх ч үг алга.

Avatar

Зочин 2021-05-24 66.181.161.110

"Наадмын хуушуурын худалдааг том дэлгүүрийн гадна талбайд зарна" – " … худалдааг … зарна" – ???

Avatar

Зочин 2021-05-24 103.212.119.129

EMCH SUVILAGCHIDAAA BODDGUI YM UUUUUUU

Avatar

irgen 2021-05-24 103.212.119.129

NAADAM HIIMEERGUI BNAA UNENDEE ENE VIRUS SAIN DARAGDAGUI BNA SHUU DEE ZUGEER L GER GERTEE TEMDEGLEMEER BNSHDEEEEEEEEE. NAADAM HIIH TIIM CHUHAL YM UUUUUU UDIRDAGCHIDAAAAAAA.

Avatar

Зочин 2021-05-24 202.126.88.189

Йимүед наадам тийм чухал гэж үү

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж