Ирэх Лхагва гаригт бүх нийтээр амарна | News.MN

Ирэх Лхагва гаригт бүх нийтээр амарна

Ирэх Лхагва гаригт бүх нийтээр амарна

Ирэх Лхагва гаригт бүх нийтээр амарна

Ирэх долоо хоногийн Лхагва гариг буюу тавдугаар сарын 26-нд Бурхан багшийн Их дүйчэн өдөр тохиож буй тул бүх нийтээр амарна.

УИХ-ын 2019 оны арванхоёрдугаар сарын 23-ны өдрийн хуралдаанаар "Нийтээр тэмдэглэх баярын болон тэмдэглэлт өдрүүдийн тухай хууль"-д өөрчлөлт оруулсан билээ.

Бурхан багшийн Их дүйчин өдөр буюу зуны тэргүүн сарын шинийн 15-ныг баярын өдөр, бүх нийтийн амралтын өдөр болгосон. Энэ өдрийг Гандантэгчэнлин Хийд “Энэрлээр нэгдэж, эвээр бүтээе” уриан дор тэмдэглэн өнгөрүүлэхээр төлөвлөжээ.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2021-05-23 66.181.181.225

Амарч чадахгүй ээ, өчнөөн өдөр хөл хорионд байлаа. Ажлаа хийж хэдэн цаас олж гэр орноо тэжээх минь. Шар хувалзнууд өөрсдөө амарцгаа, хийд мийдээ хаагаарай, орлого олох гэж үүд хаалгаа нээв дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-23 202.9.47.6

Аллах минь өршөө

Avatar

Зочин 2021-05-23 103.57.94.238

Ингэж байнга амруулж , бэлэнчилж, халамжаар амьдруулахаа зогсоох хэрэгтэй… Түүний оронд хүмүүсийг ажлын байраар хангаж амьдрах чадварт сургах хэрэгтэй… Арай хэт их амарч зугаацаж байна .. Эхлээд улсаа зөв хөгжүүлье

Avatar

Зочин 2021-05-23 202.9.40.169

Энэ муухай хувалзнуудыг уг үндэсээр нь устгаж, шинжлэх ухаан хөгжсөн цагт улс орон оршин тогтоно. Шарын шашинаас болж монгол улс сүйрч байсан.

Avatar

Иргэн 2021-05-23 202.9.40.175

Буянд тань даган баясая. Эх болсон зургаан зүйлийн амьтан бүгд жаргах болтугай хурай хурай хурай.

Avatar

Зочин 2021-05-23 83.20.240.102

Ard tumen eserguucez bn shuu dee

Avatar

Зочин 2021-05-23 66.181.187.15

1930-aad onoos 1990 on hvrtel 60 jil shashingvi yavsnaas l unuudur mongolchuud iim zerleg mal araatan aranshintai bolson yum shvv dee !

Avatar

Зочин 2021-05-23 66.181.161.127

** s** lam cin ohniig cin hvcindej bhd hen balmad maliig oilgooroi

Avatar

ok 2021-05-23 103.212.117.82

шашин энд ямар ч хамаагүй, шашин зохицдоггүй үндэстэн бол монголчууд, гол нь шашныг оруулж ирж, монголчуудыг Их хааны сургааль, Их хатадын сургаалиудаас нь холдуулж устгасан гадны хар шар хувалзуудын бодлогоос болж, биднийг хөх мөнх тэнгэрийн философиос нь холдуулах гадны хулгайчидын бодол санааг гүйцэлдүүлсэн тулд бид өнөөдр ингэж доройтсон юм, юмаа зөв ойлго, зөв тайлбарла

Avatar

Зочин 2021-05-23 66.181.161.51

Үндэсний ухамсар, бахархалыг нь дарж хориглож үгүй хийсэн гол Барам нь СССР гүрэн!! "Хар, шар феодалууд" гэдэг чинь мунхагуудын тархинд коммунистуудын суулгаж өгсөн хориотой программ!!!

Avatar

Зочин 2021-05-23 192.82.78.33

УИХ-ын гишүүд амралтын өдрийг цөөлөх, талаар хууль санаачилмаар бна.

Avatar

Зочин 2021-05-23 73.231.128.120

Teneg shiidver

Avatar

Иргэн 2021-05-23 192.82.69.73

Шашин шүтэцгээгээд монголчууд хөгжиж байгаа юм болов уу?. Бэлэнчлэх сэтгэлгээтэй, залхуу монголчууд мөхөл рүүгээ ойртсоор л… 😢

Avatar

Зочин 2021-05-23 202.126.88.180

Үрэл залгиад эдгэсэн хүн бна уу

Avatar

Зочин 2021-05-23 202.9.47.6

Үрэл залгихгүй зүүдгийн эдгэсэн пида минь!!

Avatar

Христ 2021-05-23 202.9.47.6

Амээн

Avatar