Б.Энхбаяр: Нямдоржтонгуудыг зайлуулах цаг болсон | News.MN

Б.Энхбаяр: Нямдоржтонгуудыг зайлуулах цаг болсон

Б.Энхбаяр: Нямдоржтонгуудыг зайлуулах цаг болсон

Б.Энхбаяр: Нямдоржтонгуудыг зайлуулах цаг болсон

ЗГХЭГ-ын дарга Ц.Нямдоржид дургүй улстөрч МАН-д цөөнгүй бий. Тэдний нэг нь УИХ-ын гишүүн Б.Энхбаяр. Нэгэн цагт нэг яаманд хамт ажиллаж байсан хүмүүс. Гэхдээ тэд хоорондоо эртний харшилтай.

УИХ-ын гишүүн Б.Энхбаяр Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд асан, ЗГХЭГ-ын дарга Ц.Нямдоржийн тухай өөрийн цахим хуудсаараа дамжуулан шүүмжлэлтэй байр суурийг илэрхийлсэн болсон. Тэрбээр  "Э.Бат-үүл Ц.Нямдоржийг “хорт могой” гэнэлээ.Би үүнтэй санал нийлэхгүй. Могой ганц толгойтой, ганц биетэй. Тэр олон гартай, олон ч хөлтэй. “Хуулийн хулгайтай тэмцэнэ” гэсэн сонгуулийн уриа дэвшүүлж миний бие зүгээр ч нэг УИХ-д нэр дэвшээгүй. Ямар ч хувь хүн хуулийн хийдэл, системд хулгай хийх боломжгүй, тийм эрүүл бөгөөд ил тод, тийм хяналттай бөгөөд хариуцлагатай ажиллах эрх зүйн орчинг бий болгохыг зорьж хууль тогтоогч больё гэж шийдсэн. Эхлээд Шүүхийн шинэтгэлийг барьж авсан. Энэ бол дөнгөж эхлэл. Цаашаа Прокурор, мөрдөх болон гүйцэтгэх албаны эрх зүйн орчин цогцоороо сайжирч байж урагшилна. Хувьдаа шударга ёсыг өмчилж, хуулийн дээр гарч, хууль бол би гэх хүртлээ даварч хөлжсөн Нямдоржтонгуудыг зайлуулах цаг болсон. Парламентат ёс энэхүү тэмцлийн гол хүч болно гэдэгт итгэлтэй байна. Намын ард нуугдаж мөнгө угаадаг мангасуудтай тэмцэнэ" гэлээ. Өөрөөр хэлбэл, УИХ дахь МАН-ын хамгийн эрүүл, зөв гишүүн гэгддэг Б.Энхбаяр намынхаа мөнгө угаадаг мангасуудтай тэмцэхээ илэрхийлжээ. Харин түүнийг мангасууд нь нам дарах вий дээ гэсэн болгоомжлол иргэдийн дунд байна.

 Б.ШАРХҮҮ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
105
ЗөвЗөв
9
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ГайхмаарГайхмаар
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

95 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

МОНГОЛ 2021-05-16 202.55.188.91

Одоо Н.Энхбаяр нэмэгдчлээ яана даа хө

Avatar

зочин 2021-05-16 192.82.76.62

Нямдорж үнэхээр мангас. Энэ хүнийг зайлуулах цаг нь болсоон. Энхбаяр гишүүнийг дэмждэг. Амь насыг нь хамгаалах хэрэгтэй. Ийм хүн л ард түмний төлөө шударга үнэнийг тогтоож чадах хүндээ

Avatar

Зочин 2021-05-16 64.119.27.14

Нямдоржийн буруу үйлдлийг тодорхой хэл л дээ.Тийм зүйл олон нийтэд тэр бүр бараг харгададгүй,харин буруу бурангуй зүйлтэй л бараг ганцаараа эвлэрэшгүй тэмцэж байгаа харагддаг.Бас түүнийг үзэн ядагч өс хонзон санагч этгээдүүд бүлэглэн дайрч,гүжирдэн гүтгэж,нэр төрийг нь сэвтүүлэхийг л оролдоод байдаг. Иймээс ч олны итгэлийг хүлээж УИХ,төрийн албанд олон жил ажиллаж байгаа б**х.

Avatar

Zochin 2021-05-16 66.181.161.57

Ardchilaliin 30n jil ni Nyamdorjtonguudiin 30n jil bailaa uursduu durtai tsagtaa durtai uedee hulgai hiine hudal yarina..durtai hunee shorond hiine…suuldee bur durtai hunee shorongoos gargana ….sain tsag hezee irj ene durvud uvgun mongol turuus zailah yum boldoo…

Avatar

Зочин 2021-05-16 66.181.160.75

Манай нийхэм ,цаг үеийг Жинхэнэ ондоошуулах үүрэг гүйцэтгэж буй хүн нь ХЭГ.СҮГ дарга нар болж хувирав болтой?!Энхбаяр тодорхой дүгнэж Ирээдүйн Залуусын Улстөрийн жиг шугмын Компос болон Тэмцлийн Таглбрыг тодорхойлогч манлайлагч үзэл бодлыг илэрхийлэгч

Avatar

dornod 2021-05-16 202.131.250.130

Battomoriin ene huu gaigui yum shig baisan bas buruu zamaar budaa teelee

Avatar

БОРЖИГОН ОВОГТУУДАА 2021-05-16 192.82.70.60

ЯДУУ АРДААРАА ГАЙХУУЛЖ ТӨРД ГАРСАН ХАР ЯСТАЙ ЦАГААЧ ТАРВАГАЧИН УДАМТАЙ КОМНИСТУУДЫН ҮЛДЭНГЭРҮҮДИЙГ УЛС МОНГОЛЫН ТӨРӨӨС ЗАЙЛУУЛАХ ЦАГ НЬ БОЛСОН

Avatar

zochin 2021-05-16 64.119.23.142

ene zaluu hun baij yamarch mulguu yum be dee. oshirhoh setgel ni davamgailaad baina sh dee. iimerhuu mayagaar hol yavahgui ee.iluu gegeeleg, setgelgeegee oorchloo

Avatar

Ээж 2021-05-16 66.181.185.120

Үнэн үг хэлсэн хүнд өширхөж Нямдоржийг харлуулах гэж оролцдлож байгаа хүмүүстэй санал нийлэхгүй байна. Элбэгээ, Бат-үүл, Булган нар бол Зоригийн аллагад холбоотой хүмүүс гэж боддог шүү. Эн бол туйлын үнэн шүү.

Avatar

зо 2021-05-16 202.9.41.43

хятадын тагнуул нь үнэн шүү Нямдоржийг хятадын тагнуулын байгуулага тхамгаалж байдаг байх

Avatar

Зочин 2021-05-16 66.181.161.126

нямка ах минь явж үз. оюук энэ өвгөнөө зайлуулаач хэдэн жил ч нэг юмаа ярьж явдагын одоо цаг өөр болсон боль

Avatar

ЧИНГИС 2021-05-16 203.98.77.115

Цүнх баригч, кранаар өргүүлдэг энэ нөхөр хууль зүйн яамны дэд сайд байхдаа нямдоржийг огцруулж, хууль зүйн салбарыг цэгцлэхгүй үлийгээ хийж явсан юм бол оо? Гоё сайхан ярихыг хэн ч хийж чадна. Худлаа попорхоо боль.

Avatar

Batdorj 2021-05-16 103.229.122.31

Enhbayriig demjij bna. Zub zaluu

Avatar

ЭНХБАЯР ГЭЖ ЗАЛУУД 2021-05-16 202.179.25.227

ЗАА ДА . ХҮНТЭЙ ХЭРЭЛДЭЖ УРАЛЦАХ Ч ДЭЭ. МЭДЭХГҮЙ. ГАНЦ ХУУЛЬ ХИЙГЭЭДЭХ ГЭХЭД Л ШҮҮХИЙН ТУХАЙ ШҮҮРХИЙ ЮМ ОРУУЛААД ИРДЭГ НӨХӨР ДӨӨ… ЯАЖШУУХАН НЭГ ЮМ ХҮН БОЛНО ДОО. ЭХЛЭЭД ХҮН БОЛ ДАРАА НЬ ХУУЛЬЧ БОЛОХ ЭЦЭСТ НЬ БҮҮР БОЛДОГГҮЙМ БОЛ б**с УХАЖ АМЬДАРНА БИЗ ДЭЭ… ЭСРЭГЭЭР НЬ ЯВААД БАЙХЫН…

Avatar

Зочин 2021-05-16 202.126.88.49

Хамаг цагаа сошиалд зарцуулдаг хүн шүү дээ. Тэгээд би мундаг гэж өөрийгөө дөвийлгөөд хийсэн , гараас нь гарсан олигтой ажилгүй зүгээрл нэг дүр эсгэсэн аманцар залуу харагдаад байдаг

Avatar

singapur 2021-05-16 202.9.41.43

чам шиг тэнэгүүд хийсэн ажлыг нь олж харахгүй л дээ

Avatar

Зочин 2021-05-16 202.126.92.99

Нямдоржийн гар хөл цагдаад маш олон байгаа шүү

Avatar

Зочин 2021-05-16 202.126.89.138

Эзэн юу гэнэ. Ямар тушаал өгнө түүгээр болно. х** гэвэл хуцна. Боль гэвэл дуугүй байна. Тэр хүү хэний хэн вэ? гэдгээс эхлээд хөөж унш КОД тайлна. Бүгд эзэнтэй хүү !!!!!!!!!!

Avatar

зочин 2021-05-16 103.212.117.153

Энхбаяр Хууль зүйн яаманд удаагүй дээ. Хэсэгхэн хугацаанд л байсан.
Нямдоржийн үед ирээгүй. Яагаад нөгөө Цэцийн алдарт Одбаяр сайд болохдоо
авчирсан хүн. Тэгээд тэндээсээ Нийгмийн даатгалын газарт даргаар гэх мэт ажил хашсаар
эргэж Хууль зүйн яам гэж эргэж хургаж явсаар УИХ-ын гишүүн болсон. Сүүлд Хууль зүйн яаманд дэд сайдаар
ирэхдээ Нямдоржтой хамт ажиллаж базаасан билүү? Тэгээд хамт ажиллаж байсан, адилхан хуульч, тэгээд ч
эр улсууд байж авгай шиг нэгнийгээ муулж явдаг олиггүй нөхөр байна да

Avatar

Зочин 2021-05-16 103.57.95.151

Энхбаяр өөрөө хамгийн их албан тушаалын наймаа хийдэг гаршдээ. Нямбаатарыг шахаж байгаад ангийн найз хүүхнээ Хууль зүйн үндэсний хүрээлэнгийн захирал болгосон. Тэр хүүхнээ бас одоо шүүгчдийн сонгон шалгаруулах зөвлөлд чихсэн байх ч билээ

Avatar

Зочин 2021-05-16 59.153.87.251

Энэ чинь харин хонзон өс зангидсан юм үзээгүй амисгаа юу харин

Avatar

Зочин 2021-05-16 103.229.123.26

ХУВИЙН ӨС ХОНЗОН БИШ БЭЭЗ

Avatar

БОРЖИГОН ОВОГТ 2021-05-16 192.82.70.60

СУУТ БОДОНЧИР БОГДЫН ҮНДЭСЛЭЛСЭН СУУТ ЧИНГЭС ХААНААР МАНДСАН БОРЖИГОН ОВОГТУУД ОДОО ТӨРӨӨ ЖОЛООДОХ ЦАГ БОЛСОН СЭРЦГЭЭ

Avatar

хүннү 2021-05-16 202.179.24.181

Уучлаарай одоо ч гэсэн боржигончууд л тор барьж байна. Монголчуудын 99 хувь нь боржигон. Боржигон боржигоноо сонгож төр бариулж байгааг бодох ёстой. Үе үеийн УИХ, ЗГ-г боржигончууд сонгосон. Бодончирын үр удам ийм хүмүүс.

Avatar

Зочин 2021-05-16 202.179.25.31

bugd hulhi borjigonuud bolson

Avatar

Зочин 2021-05-16 66.181.180.41

Ug n songuuliar zailuullaa gesen Hurelsukh butsaagaad oruulaad irsen

Avatar

Irgen 2021-05-16 202.9.46.196

Ene odoo yuu we ingej yrij bolomgui dee

Avatar

Зочин 2021-05-16 142.116.85.123

Ene sugani us uuruu Su su jangiin buunii nohoi shd

Avatar

Зочин 2021-05-16 192.82.67.212

Үнэн үгийг айлгүй хэлдэг ийм залуус ус агаар шиг хэрэгтэй байна Тэгвэл Нямдоржтонгуудад амьдрах орон зай олдохгүй!

Avatar

Yadag teneg ve ene Enhbayr 2021-05-16 64.119.27.235

Ene mangar zaluu neg namaas devshcheed boltol yzel bodol ni tuluvshij neg tiishee haraagyi geheer hairan yumaa,gajig tsarai shigee gajig bodolton uu ygyi yu,durak chini

Avatar

Зочин 2021-05-16 192.82.70.60

40 ӨӨС 50 НАСТАНУУД ЭНЭ МАНгасыг АМИЛУУЛЖ ТЭЖЭЭЖ ТЭТГЭЖ БАЙГАА Ш ДЭЭ ЕР НЬ БОЛ

Avatar

Иргэн 2021-05-16 64.119.16.172

Ийм сайхан шударга залуус олон байгаасай. Ард түмэн ийм л хүмүүсийг хүлээж хүсэж байгаа. Олон жил сүлжээнд орсон бүлэг хулгайчдыг одоо шүүн хэлэлцэж тохирсон ялыг нь эдлүүлэх цаг нь болсон

Avatar

Зочин 2021-05-16 202.9.46.149

Төрийг төрлийн алба болгож, буй Нямдорж, Чойжилсүрэн, Хүрэлбаатар нарыг барилга болон улс төрөөс явуулах цаг болсон.

Avatar

зочин 2021-05-16 74.67.112.47

Хурэлбаатар наад жагсаалтанд чинь хамаарахгуй. Сангийн сайдын ажлыг сайн хийсэн. Хэзээ нэгэн цагт Монголын еронхий сайд болох магадлалтай.

Avatar

МАНгасыг ДАР 2021-05-16 192.82.70.60

АРВАН ТАВАН ТОЛГОЙТОЙ АТГААЛЖИН ХАР МАНгас ыг ДАРАХ НҮҮРЭНДЭЭ ГАЛТАЙ НҮДЭНДЭЭ ЦОГТОЙ ЭРИЙН САЙН ХАН ХАРАНХУЙ ХҮҮ БОЛЖ ТӨРЖЭЭ ЧИ ОДОО МАНгасын ДАРЛАЛААС УЛС МОНГОЛОО АВАРЖ ХАЙРЛА

Avatar

Зочин 2021-05-16 103.57.95.151

Энхбаяр гэж хогийн өсөрхүү н**ш юм даа

Avatar

Зочин 2021-05-16 139.5.218.89

НАЙМААЛЖ НЯМДОРЖ 66 ХҮРЧЭЭД ТЭТГЭВЭРТЭЭ ГАРДАГГҮЙ ЮМ УУ?

Avatar

Зочин 2021-05-16 64.119.20.3

Zuv shuu. Nyamdorjiig zailuulah tsag ni bolood hetreed buur hachin um bolson. Sain shalgaval mash olon gemt hergiig medej bga hun. Daraa ni ene amarsaihan gedeg nuhriig bas zailuulah heregtei.

Avatar

Zochin 2021-05-16 66.181.160.66

Зөв 2 алаад өг

Avatar

ПАРТИЗАН 2021-05-16 192.82.70.60

ЗАЙЛУУЛАХ ЦАГ НЬ БОЛСОН ЕР НЬ ЯДУУ АРДААРАА ГАЙХУУЛДАГ ХАР ЯСТАЙ ЦАГААЧ ТАРВАГЧИН УДАМТАЙ КОММУНИСТУУДЫН ҮЛДЭНГЭРҮҮДИЙГ ТӨРӨӨС НЭН ДАРУЙ ЦЭВЭРЛЭ.

Avatar

Зөв хө 2021-05-16 139.5.218.53

Зөв

Avatar

БОРЖИГОН ОВОГТ 2021-05-16 192.82.70.60

ЯДУУ АРДАА ГАЙХУУЛСАН УГСАА МУУТАЙ ХАР ЯСТАЙ ЦАГААЧ ТАРВАГАЧИН УДАМТАЙ КОМНИСТЫН ОРХИДОСУУД ХЭДИЙ БОЛТОЛ УЛС МОНГОЛООР ТОГЛОСООР БАЙХ ЮМ АЙН

Avatar

зочин 2021-05-16 43.228.130.188

За ямар ч байсан МАНАН-н хамгаалалтанд байсан хэрэгт салхи оруулсан хүмүүс бол Нямка, Болд, Батзандан нар гэдгийг ард олон мэдэж байгаа

харин энэ энхбаяр гэдэг залуу МАНАН-ын мафи дундаас томилогдсон этгээд юм шиг байх,,,,, ОТ_ эрдэнэт49, Зоригийн хэрэг, Элбэгээ, батүүл нар сандарсан үед л нямка руу дайрч харагдаад байгаа ,харваас урд зүгийн хүн шиг харагдаж байна уу

Avatar

Зочин 2021-05-16 66.181.176.121

Нямдоржийг хоосон занаад хэрэггүй.Сөрөг хүчнийхэнтэй нийлж гүтгэвэл бүр хэрэггүй.Буруу зүйл хийсэн бол баримтаар ярь.Нийгэмд бол Нямдорж аймшигтай хүчийг ганцаараа сөрж,жинхэнэ шудрага үнэний төлөө шантрахгүй тэмцэгч л харагддаг.

Avatar

БОРЖИГОН ОВОГТ 2021-05-16 192.82.70.60

ЯДУУ АРДААРАА ГАЙХУУЛСАН УГСАА МУУТАЙ ХАР ЯСТАЙ ЦАГААЧ ТАРВАГАЧИНЫ ҮР САД КОММУНИСТУУДЫН ҮЛДЭНГЭРҮҮД ХЭДИЙ БОЛТОЛ УЛС МОНГОЛООР ТОГЛОСООР БАЙХ ЮМ АЙН

Avatar

зочин 2021-05-16 66.181.161.60

Нямдорж намынхаа хэдэн хөгшчүүлийг шантаажилдаг зузаан гэгчийн хар дэвтэртэй . Тэднийгээ бол айлгаад байж чадна . Харин шинэ үеийн залуучууд бол айхгүй .
Хөөрхий муу Мэнгэт харын үе дуусж байгаа юм байна .

Avatar

Бажа 2021-05-16 203.91.115.50

Зөвөө зөв

Avatar

олоо 2021-05-16 49.0.142.52

Сонгууль дөхөөд л худлаа яриагүй л бол уг нь их л чихэнд чимэгтэй юм сонсогдож байна

Avatar

Зочин 2021-05-16 202.9.40.185

АН-ынхан Ц.Нямдоржийг 30 жил намнаад санасандаа хүрч чадаагүй. Ц.Нямдорж МАНАН-г нураасан нь нам дамжсан олигрхиудын сэтгэлд нийцээгүй. Бас Б.Энхбаярт нийцээгүй бололтой. Ажил хийдэг хүнд дайснууд их байдаг юм байна. Гэвч Нямдорж байдгаараа шударга ёсны төлөө тэмцсээр байна. АН-ынхан аргаа өөрчилж одоо өөрсдийг нь өөрсдөөр нь намнах тактикт шилсжэн нь эхний амжилт олоод байна. Б.Энхбаяр хувийн өс хонзонгоо барьж жолоогоо татаж явах нь дээр шүү

Avatar

Зочин 2021-05-16 142.116.85.123

Ene gulug oopooo Su pizdagiin buunii nohoi shd

Avatar

Зочин 2021-05-16 202.9.40.185

Б.Энхбаяр минь Х.Баттулга яаж АН-ыг хагалан бутаргасныг санаарай. Энэ алдааг чи давтах гээд байна. АН-ынхан Ц.Нямдоржид ямар их муу билээ. Чи тэдэнтэй нийлээд явбал чонотой нийлсэн нохой болно. Хэт уянгын халилд орж эхэлж байна шүү. Чамайг сайн болохоор чинь сонгоогүй. Харин намыг чинь бодоод итгэж бид сонгосон юм. Ц.Нямдоржид чи муу байж болох ч хувийн өс хонзонгоор асуудалд хандаж болохгүй. Засгийн газарт байх үгүйг Ерөнхий сайд нь мэддэг баймаар юм. эсвэл чи ноён болчихсон юмуу.

Avatar

бодол минь 2021-05-16 103.57.95.194

Хэт хуучинсаг онолын дэвсгэр муутай хүмүүстэй тэмцэх нь угтаа засгийн газартай тэмцэхэд хүргэх нь үү?Намаа 2 хуваабал миний гэх тал хир олон байх гэдгийг тооцсон бол яамай.Их хурлыг 2 шаттай болгох махн орж ирж байгааг дэмжинэ бүз ?Сүх хам чинь махн-тай таарахгүй орж ирсэн.Олон араа шүд байна даа.Дээдэс зөрчил бага байвал доодос тайван байхсан.Эрхэм онолч минь айл гэрийн орлогыг ахиулахыг оюундаа багтаагаад хайрлаач.

Avatar

Зочин 2021-05-16 202.9.46.192

Үнэн үү. үнэн бол маш хүнд тэмцэл байх болно. Нямдорж одоо хэрэггүй болсон гэж үзвэл Гятад эзэд нь хөсөр хаяж магадгүй тийм бол орны хүнээ олсон гэсэн үг. Орлогч нь танай нам дотор байгаа. Маш том тагнуулийн байгууллагын эсрэг зогсоно гэсэн үг. Монголд хэн амьд явах хэн үхэхийг шийддэг улсууд шүүдээ.

Avatar

Зочин 2021-05-16 59.153.113.62

Оффошортнууд цэвэрлэгдэх нь ээ

Avatar

Зочин 2021-05-16 66.181.187.226

Зайлуулаач энэ мэт луйварчидаа хөөж чадахгүй бол удахгүй чи өөрөө хог болно 30 жил Монголыг хорлож тоглолоо Зоригийн амь нас үхлээр шоудаж дуртай бүхнийг хийж байна.

Avatar

Зочин 2021-05-16 64.119.21.107

Б. Энхбаяраа, чиний ард мянга мянган Монгол хүн бий!!!

Avatar

Дорж 2021-05-16 192.82.71.44

Захиргааны шүүх авилгачдаар дүүрчээ

Avatar

ОДМАА 2021-05-16 192.82.71.44

Захиргааны хэргийн Батсуурь, Д.Мөнхбат,Сайхантуяа, Одмаа нарын авилгач шүүгч нарын бүлэглэлийг нураахгүй бол МАН-ын дарга нарын захиалгыг гүйцэтгэгч нар болон шүүх дампуурлаа. Нямдорж тэргүүтэй хуульчдын мафи бий болсон байна.

Avatar

Зочин 2021-05-16 202.179.26.114

Нямдорж аюултай шүү. Болгоомжтой алсын хараатай үзэхгүй бол цаадах чинь яаж ч мэднэ.

Avatar

zochin 2021-05-16 58.108.51.214

Nyamdorjiin ded said bj baigaad buul uu ene hun

Avatar

Аа 2021-05-16 139.5.219.49

МАН-ыг яаж бөлдөгдөөд засагт найдвартай байгаад бна аа. Нямдорж гуайгаараа орон сууц бариулна ч гэх шиг Ардын намыг тарах үндэслэлтэй баримтыг гартаа атгачихсан гар даа. Нямдорж

Avatar

Зочин 2021-05-16 192.82.83.191

Нам мам гэхгүйгээр эх орноо гэж бодож байгаа бол МАН-ынхан бүгд л Нямкагаа зайлуулдаггүй юмаа гэхэд засагт байлгамааргүй юм.
Хятадын туршуулуудтай уулзсан, дайлуулж цайлуулсан, бэлэг сэлт авсан гээд юмнууд нь үнэн шдээ. Тухайн үеийн тагнуулын байгууллага үүнийг илрүүлсэн байдаг. Харин наад бузар чинь шоронд орох нь битгий хэл, төрөөс зайлахгүй тас зуураастай. Өөрйинхөө дураар хүнийг шоронд суулгаж, шоронгоос суллаж болдог ийм дампуу улс гэж байдгым уу.

Avatar

Turuu 2021-05-16 192.82.89.247

Mundag hun yum daa neg namiinh gej busdiin buruug haitsaalahgui shudraga hun bna

Avatar

Зочин 2021-05-16 192.82.69.194

Энэ одоо хэний гар хѳл болоод эргүүтэж яваа золиг вэ. Батүүл, ЭБ хоёрын зараалаар яваа юм байх даа зайлуул.

Avatar

Зочин 2021-05-16 66.181.161.4

УИХ хууль тогтоодог газар. Хуулиа биелүүлээд өндөр насны тэтгэвэрт нь гаргачихад л болно шүү дээ Нямдоржийг.

Avatar

Зочин 2021-05-16 66.181.183.84

Б.Энхбаяраа ! Нямдорж чамайг гомдоосон байж болно. АН нь Монголын ардчиллыг анхнаасаа санаатайгаар гуйвуулж н нэрийг нь ашиглаж байгаа хулгайч луйварчдын бүлэглэл болохыг та мэдэхийн сайнаар мэдэх байтал тэдний идэх хоолыг бэлдэх юун бэ. Бүр давраад Нямдоржид Зоригийн хэргийг тохоr тохуурхаж байгаа нь харин ч өөрсдийгээ илчилжаагаа бусуу

Avatar

Зүчи 2021-05-16 192.82.68.24

Чи өөрөө бүү уль

Avatar

CCC 2021-05-16 103.26.194.246

MENGE NYAMDORJ BOL DARHALAGDSAN HULGAICH!30 JIL ZAILUULAH GEED BARAH AAVIIN HUU BSANGUI DEEE

Avatar

Зочин 2021-05-16 66.181.161.3

энэ ойрд ий м тэнэг юм яриагүй энэ хогийн сайт илжигдорж салга цагаан 2тоо хань татсан тэнэг юм бичжээ

Avatar

Зочин 2021-05-16 202.126.89.118

Үе, үеийн ерөнхийлөгч нар бүгд Нямкад ялагдсан. Санаа чинь байгаад сачий чинь хүрвэл зайлуулаарай!

Avatar

иргэн 2021-05-16 202.179.27.8

за энэ Энхбаяр ч дээ , Худлаа Шоудсан Нямдоржийн дэргэд бол жаахан Шалдан Банди нээг л их том том юм яриа санаатай,

Avatar

Natsagaa 2021-05-16 64.119.17.218

Нямдорж ч одоогийн нийгэмд бол өмнөх нийгмийн хар жамбалдорж гэж нахя ны сайд байсан гэж иэр үеийнхэн бүгд хараач нулимдаг байсан тэр замаар л явахнээ дээ хөөрхий!!

Avatar

Зочин 2021-05-16 202.126.89.144

АА ТЭГЖ БАЙГААД НЭГ ТОМ ЮМ ҮМХЭЭД Л ТАГ БОЛДОГ АЛТАН УЛАМЖЛАЛ ТАНАЙД БИЙ ДЭЭ. САЙД БОЛГООД ҮЗВЭЛ ЯАХ БОЛОО

Avatar

Зочин 2021-05-16 202.21.108.143

ХАХА

Avatar

🇲🇳 2021-05-16 202.21.108.198

.энхбаяр чи шар хадны мангар байхаа.ха ха ха

Avatar

зочин 2021-05-16 202.70.38.18

Ц.Нямдоржийг гадаадын тагнуул гэдгийг Эбээ хэлчих шиг болсон. Нямдорж бол Монгол төрийг хутган үймүүлж ханахгүй юм даа. Гадаадын тагнуулыг Засгийн газрын эрхлэх газрын даргаар тавьж байгаа намд дахин бүү санал өгөөрэй: Хэргийн материалыг нууцын зэрэглэлээс гаргана гэсэн хаана байна. Тэр Нямбаатар. Гэмт хэрэгтнүүдийг суллаж улс тарийн ашиг хонжоо хийж хуулийг уландаа гишгэлээ. Үе үеийн тагнуулын дарга нарыг шоронд илгээлээ. Ямармуухай юм хийдэг улс төрийн нам бэ энэ МАН+МАХН-ыг татан буулга.

Avatar

Зочин 2021-05-16 192.82.70.60

ЯДУУ АРДААРАА ГАЙХУУЛДАГ ХАР ЯСТАЙ ЦАГААЧ ТАРВАГАЧИНЫ ҮР САД КОММУНИСТУУДЫН ҮЛДЭНГЭРҮҮД УЛСТӨРӨӨС ЗАЙЛААЧЭЭ

Avatar

! 2021-05-16 66.181.161.127

Ерөнхий прокурорын орлогч аса Эрдэнэбатыг сайн мэднэ, худал хэлэх буруу гажуу юм хийх хүн биш гэдгийг!!! Нямдоржийг бол бүр 1980-аад оноос мэднэ: явсан газраа хэрүүлч, тэрсэлдэгч, атаач араншинтай хачин залуу байсан!! Хөгшрөөд лав засарч сайжраагүй бололтой?!! Тэгэхээр Эрдэнэбатын зөв байх гэж таамаглаж байна?! Нямдоржид итгэхгүй байна??!!

Avatar

Зочин 2021-05-16 66.181.161.127

Ерөнхий прокурорын орлогч аса Эрдэнэбатыг сайн мэднэ, худал хэлэх буруу гажуу юм хийх хүн биш гэдгийг!!! Нямдоржийг бол бүр 1980-аад оноос мэднэ: явсан газраа хэрүүлч, тэрсэлдэгч, атаач араншинтай хачин залуу байсан!! Хөгшрөөд лав засарч сайжраагүй бололтой?!! Тэгэхээр Эрдэнэбатын зөв байх гэж таамаглаж байна?! Нямдоржид итгэхгүй байна??!!

Avatar

Zochin 2021-05-16 192.82.71.60

Su.Batboldiin gar hul.Manangiin pazaan daa.

Avatar

Зочин 2021-05-16 202.179.26.114

Мэдэхгүй. Ямар ч байсан бараг Монголыг бөлдөгдчихсөн Нямдорж байж л байг уу?

Avatar

Зочин 2021-05-16 122.201.24.232

Б. Энхбаяр гишүүнийг дэмжихийн дээдээр дэмжиж байна. Энэ Ц. Нямдоржыг зайлуулах цаг аль хэдийн болсон. МАН, Монголын төр энэ н.о.в.ш.и.д ямар өртэй юм бэ. Сонгуулийн өмнө зайлуулчих юм бол У. Хүрэлсүхийг ах дүү төрөл төрөгсөдтэйгээ бүгд дэмжинэ.

Avatar

Зочин 2021-05-16 139.5.219.230

ЧИ ХАМТ ЗАЙЛБАЛ БҮР Ч САЙН БАЙХСАН

Avatar

Zochin. 2021-05-16 192.82.78.169

30 аад жил хууль зүйн салбарыг толгойлсон хууль хэрэгждэггүй болсон нь будилааны хөрөнгө Нямдоржтой холбоотой зайлж өгдөгүй бирд юм аа

Avatar

Зочин 2021-05-16 139.5.219.230

Б.ЭНХБАЯР БОЛ Ц.НЯМДОРЖИЙН ХАЖУУД БАЙГУУЛСАН ЯМАР Ч ГАВЬЯА БАЙХГҮЙ, УИХ-ЫН ГИШҮҮН БОЛООД НЭГ ЖИЛ Ч БОЛООГҮЙ ШАЛДАН БАНДИ, ЗҮГЭЭР Л НЭГ НОХОЙН ГӨЛӨГ, УУЛ ҮЗЭЭГҮЙ ХОРМОЙ ШУУЖ, УС ҮЗЭЭГҮЙ ГУТАЛ ТАЙЛНА ГЭГЧЭЭР ЮУ Ч БОЛООГҮЙ ХЭВТЭЖ ДАВАРСАН ШААР ВЭ ЯАСАН. ЧИ БОЛ ЗҮГЭЭР Л НЭГ ШИНЭКОВ. ЯДАЖ Ц.НЯМДОРЖ ШИГ 5, 6 УДАА УИХ-Д СОНГОГДОЖ ЧАДЧААД ХӨХӨӨ ШИГ ДОНГОДМОЙ

Avatar

Зочин 2021-05-16 59.153.112.163

Olon udaa songogdon Mongol ulsad yu ch hiigeegui hun Nyamdorj munuus mun shuu Turuus hulgai bol zunduu hiisen

Avatar

Зочин 2021-05-16 103.57.94.124

Намынхаа хамгийн том даргаас эхлэх юм уу ? Чадах болов уу ?

Avatar

Зочин 2021-05-16 202.9.46.169

БҮЛЭГЛЭЛИЙН ГАР ХӨЛ

Avatar

enhbayr iig ard tumen demjnee 2021-05-16 203.23.199.2

nemdorj bol mongoliin daisan, niigmiin gatsaa, uls ornii hugjliig gatsaagch gemt heregten, ene uvgunnii amidralaar mongolchuud amidrmaargui bna

Avatar

bat 2021-05-16 192.82.65.182

za duu mini,uzeed baigaarai,eh oron mini eruul niigemd orj hogjvol mon saihnaa.shudarga hun buhen chamaig demjine.amjilt husie.

Avatar

BYAMBAA 2021-05-16 174.208.162.202

ZOV BAINAA

Avatar

zochin 2021-05-16 202.179.25.17

elii balai chutguur Nymdorj dald or!!! ene zaluug demjij bna

Avatar

Зочин 2021-05-16 107.127.53.25

Үмхий нямдоржийг няц дарах цаг нь болсоон болсон….

Avatar

Зочин 2021-05-16 91.20.48.197

Зөв. Зоригтой тэмц. Үр дүнд хүрсэн хойно чинь ард түмэн чамайг үнэлнэ.

Avatar

Зочин 2021-05-16 66.181.182.31

Тийм байлгүйдээ, нэг нам гэхээрээ хөнжилдөө цуг унтдаг гэж ойлгоод байсан юм. Ингэвэл ч өөр хэрэг шүү Энхбаяр гишүүнээ. Дэмжиж байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж