Бухимдсан худалдаа эрхлэгчид хөл хориог эсэргүүцлээ | News.MN

Бухимдсан худалдаа эрхлэгчид хөл хориог эсэргүүцлээ

Бухимдсан худалдаа эрхлэгчид хөл хориог эсэргүүцлээ

Бухимдсан худалдаа эрхлэгчид хөл хориог эсэргүүцлээ

УОК-оос аж ахуйн нэгжүүдийн үйл ажиллагааг үе шаттайгаар нээж байгаа ч хаалгаа барьсан худалдаачид хөл хориог эсэргүүцлээ. Хэдийгээр жагсаал цуглаан зохион байгуулахыг хориглосон ч “Sunday Plaza” худалдааны төвийн бизнес эрхлэгч, лангуу түрээслэгчид  өнөөдөр /2021.05.15/ жагссан юм. Тэдний зүгээс хөл хорионы хугацаанд түрээсийн дарамтад орж, амьжиргаа залгуулах аргүй болсныг илэрхийлж ийнхүү хөл хориог эсэргүүцэж байгаа юм. Худалдаа эрхлэгчид “Төрийн шийдвэр бүх хүнд, бизнес эрхлэгчдэд тэгш үйлчлэх хэрэгтэй. Бид нэгдсэн журмаар вакциныхаа хоёр дахь тунг хийлгэсэн. Бид төрөөс гаргасан шийдвэрийг таван сар хүндэтгэсэн. Одоо үйл ажиллагаагаа нээмээр байна” хэмээн бухимдлаа илэрхийлж, шаардлага тавьж буй.

УОК-оос худалдааны төвүүдэд хүний бөөгнөрөл үүсдэг тул эрсдэлтэй хэмээн үзэж үйл ажиллагааг нь түр хязгаарлаад байгаа юм. Гэхдээ "Нарантуул", "Бөмбөгөр", "Хархорин" тэргүүтэй зах худалдааны төвүүдийг энэ сарын 22-ноос эхлэн нээхээр төлөвлөж байгааг өчигдөр мэдэгдсэн ч эцсийн шийдвэр гараагүй байгааг онцолсон билээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
34
ТэнэглэлТэнэглэл
14
ЗөвЗөв
4
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

51 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2021-05-15 66.181.161.5

Энэ мэдээнд сэтгэгдэл үлдээж эдгээр хүмүүсийг харааж зүхэж байгаа хүмүүс бүгд төрийн албан хаагчид байхаа. Ажилаа хийсэн ,хийгээгүй хамаагүй цалингаа бүтэн авдаг. Бараг хөл хорио тогтоох тусам эдэнд ашигтай. Яг энэ үед бол хамгийн их хохирол амсаж байгаа хүмүүс бол наймаачид. Яг та бүгдтэй ижэл амдралтай үр хүүхэдтэй. Мөн өвдөнө, өлсөнө,цангана бас бүгд банкны өр зээлтэй голдуу ар амьдралаа авч яваа эмэгтэйчүүд байдаг.

Avatar

Зочин 2021-05-15 66.181.180.38

Muu uher orkuud hujaagiin baraagaa avaad zailtsgaa

Avatar

Зочин 2021-05-15 139.5.216.92

Нээвэл бүх газраа нээ тэлын нээгээд талын хаагаад бдаг хаашаа дуракууд вэ

Avatar

Зочин 2021-05-15 192.82.83.41

Вакцин голоод хийлгэхгүй, хөл хориж болку, хорихгүй бол тэнээд найрлаад болку ?! Тэгээд яалгах гээд байгаам бэ?

Avatar

Зочин 2021-05-15 192.82.71.243

Зах нээж болохгүй.сонгууль өнгөрөг.хүн их бөөгнөрч бна.та нар жагсаалын оронд түрээсэн тэглүүл.дандаа 1 боловсрол нимгэн өнөө маргаашаа харсан оркууд байх юмдаа.

Avatar

З$ 2021-05-15 66.181.188.74

Зөв бичицгээцул алдаа

Avatar

Зочин 2021-05-15 98.42.137.30

Дамын наймаа хийж байхаар ажил хийгээч !!!!!

Avatar

Зочин 2021-05-15 192.82.86.121

энэ чинь ажил шдэ ххэ

Avatar

Зочин 2021-05-15 109.12.90.208

Цаана чинь хүмүүс амь насаа алдаж байхад!!!

Avatar

Зочин 2021-05-15 192.82.86.121

цуг үх гэж үү?

Avatar

х 2021-05-15 202.9.46.59

хохин муусайн наймаачид нүдэн мөнгө бодсон хүнцэрүүд бүх газар баялагааа нам дагасан б**с долоогч хулгаачуудад дээрэмдүүлчээд оймс бандааш заруулааач гээд зогсож баыг л******д

Avatar

Зочин 2021-05-15 192.82.75.169

Та нар вакцин хийлгэсэн байж болно үйлчлүүлэгчид чинь халдвар авахгүй гэсэн үг биш

Avatar

Зочин 2021-05-15 64.119.21.235

Жирийн иргэд нэгэндээ яасан их дургүй юм бэ?
Ийм эв нэгдэлгүй бие биенээ боддоггүй болохоор хөгждөггүы бхаа .
Томчууд нь ёстой уламл цулайж бгаашдээ

Avatar

ө 2021-05-15 66.181.161.39

Чам шиг юмны учир ойлгодоггүй оркуудад бол бүүр дургүй. Энэ чинь ганц хоёр хүний асуудал биш малаа

Avatar

Зочин 2021-05-15 202.126.89.204

чамд биднийг малаар дуудах эрх байхгүй . Байгаа бол чи тэр өвс иддэг тэр зүг рүүгээ зайл. Гудардаг мах, Цусалдаг сүүг чинь малаараа дуудуулж байгаа тэр оркууд чинь тарьж ургуулж, өсгөж хариулдаг юм.

Avatar

дорж 2021-05-15 66.181.180.13

өөрсдийнхөө эрх ашгийг бодох юм аа өвчин гурван мутацаар гэж яриад байхад тэнэг толгойтой юм уу эсвэл ийм мал юм уу нарантуулын гадаа худөлдааны хүмүүс маш бүдүүлэг юм бна лээ сайхөнсамбуу захаа орчин үеийнх болгоочээ дотор нь ажилладаг хүмүүс нь маш бүдүүлэг шүү дээ

Avatar

зочин 2021-05-15 192.82.73.59

Нийтийн эрх ашиг гэж юм байдгиймаа.
Өнөө маргаашийн наймаа яахав. Өвчин тархвал яана,
олон хүний аминд хүрвэл яана!!!

Avatar

Зочин 2021-05-15 202.21.108.139

Давар муу наймаачид ямар ч баялаг бүтээхгүй байж

Avatar

Эги 2021-05-15 66.181.161.11

Чи өөрөө бүтээж харагдаач муу хувалз. Чиний өмссөн оймс бандааж гээд бүгдийг наймаачид авчирч бга.

Avatar

Зочин 2021-05-15 103.229.120.23

Зөрчлийн хуулиар торгоод тараа юун даварсан чацганууд вээ

Avatar

Зочин 2021-05-15 150.129.143.8

Тэр лангууний эзэд нь аймаар юмаа ерөөсөө ажиллаагүй байхад л сарын түрээсээ бүтнээр нь авна гэдэг гэх юм. Наанатай цаанатай юм байхгүй үнэхээр шулаачид байдаг юм байна. Арай л арай мэдрэмжгүй тэнэг юм байна аргагүй л ингэж жагсаж байх шиг байна

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-15 64.119.22.13

ХЭДХЭН ХАЛТАР ТӨГРӨГНИЙ ТӨЛӨӨ ҮХЛЭЭ ЮУ ХУВАЛЗНУУДАА. НААДХААС НЬ ХҮНИЙ АМЬ ИЛҮҮ ҮНЭТЭЙ

Avatar

Зочин 2021-05-15 64.119.21.235

Энгийн амьдралаа аваад явж бгаа бараа бүтээгдэхүүнээ хамгийх хямдаар борлуулдаг хэдэн хүмүүс яагаад эрх ашгаа хамгаалж болоохгүй гж
Нөгөө талд ньНомин Е МАРТ зэрэг томоохон дарга нарын бизнесийг дэмжээд бнашдээ илт давуу эрх эдлээд бнадаа

Avatar

Зочин 2021-05-15 192.82.75.169

Хамгийн хямдаар борлуулах юу хахаха багадаа л нугалж байгаашт

Avatar

Зочин 2021-05-15 103.229.123.37

ТЭНЭГТЭЭД БИТГТЙ БАЙ

Avatar

Зочин 2021-05-15 202.21.107.83

ЗӨ ЗӨ ЗААВАЛ ТА НАРААС ЮМ ХУДАЛДАЖ АВАХ ШААРДЛАГАГҮЙШТЭЭ…ЗААВАЛ ХҮН ЦУГЛУУЛЖ ЮМАА ШАХАХ ГЭВЭЛ ГОРЬД …ТА НАРЫН ХИЙЖ БУЙ АЖИЛ ӨӨРТ ЧИНЬ ЭРСДЭЛТЭЙ БАЙНА ККК ИРЭЭДҮЙТЭЙ ХҮНД ҮЕД ХАМРААРАА ГАЗАР ШААДАГГҮЙ АЖИЛ СОНГО ЗАА МЭДЭЖ АВЦГАА

Avatar

Зочин 2021-05-15 103.229.121.194

Эдний з/б-тай 2 тунгаа хийлгэх ямар хамаа байх вэ дээ, уйлчлуулэгчид дотор нь янз бурийн хун байх боломжтой ш дээ, би л болж байвал гэсэн байдлаар хандаж болохгуй ээ, нийтийн эрх ашгийг хундэтгэж сур

Avatar

Зочин 2021-05-15 199.197.5.1

Эсэргүүцэх нь зөв шүү дээ. Наймаа эрхэлдэг олон хүний амьдрал хэцүүдэж байна. Тэгээд ч хувцас авах хүн цөөхөн учир Sunday дээр нэг их олон хүн цуглахгүй байх гэж бодох юм. Харин сонгуультай холбоотой болон МАН-н 100 жилийн ой гэх үйл ажиллагаанд олон хүн оролцож цуглаж харагдах юм.

Avatar

Зочин 2021-05-15 103.229.120.23

Хцаач энэ өвчний өмнө дэлхий нийтээрээ хямарч байхад нам мам ямар хамаа байнааөвчин хүндэрдэг юма гэж бодход энэ муу хэдэн авгай хариуцах уу хуцалгүй тэвчээртэй байж байгаад нэг мөр бүх нийтээрээ ажилламаар байна тэвч нновшнуудаа

Avatar

Гонгор 2021-05-15 192.82.70.173

Зүгээр 9 эрхийг нь цуцлах хэрэгтэй…

Avatar

Иргэн 2021-05-15 66.181.190.234

Халдвар тархаах нээ л******д чинь. Энэ газар луу намар болтол очихгүй юм шүү.

Avatar

Зочин 2021-05-15 192.82.67.197

Цатгалан л харагдаж байна. Дахиад жаахан гэдсээ тат ха ха

Avatar

Зочин 2021-05-15 192.82.91.97

Tenegteerei fizdakuud

Avatar

Зочин 2021-05-15 202.9.47.22

МАН та нарыг хүний данснаас хасаад удаж байгаа ш дээ. Эргэж хүн болохын тулд нилээн чанга дугарах жагсаал энэ тэр хийх хэрэгтэй л болох байхдаа.

Avatar

Зочин 2021-05-15 66.181.176.121

Харин АН халдварыг чөлөөтэй орхи, хөл хориог хал гэж уриалж, нийгмийг хорлох эмх цэгцгүй байдал үүсгэхийг санаархсан ч бүтсэнгүй. Төрөөс зөв бодлого явуулж иргэдээ аварлаа. Одоо цөөн хоног тэвч 2 дэх тунг ахиу хийлгэмэгц байдал сайжирч ажил жигдрэнэ.

Avatar

Зочин 2021-05-15 64.119.18.29

Худалдаа эрхлэгчид минь вакцен д бүгдээрээ ялангуяа залуучууд хурдан хамаарагдаач гэж харин та бүхэн уриалаач тэгвэл худалдан авагчид чинь халдваргүй та бүхэн санаа амар худалдаагаа хийнэ шүү дээ. .

Avatar

Зочин 2021-05-15 66.181.189.139

Dawarsan muu nowshnuud ereenees hogiin hamgiin hymdiin awjiraad ejneen nuglaj zarj baij hedhen honog huleeheer yagaad bga end hurelsuh ymar hamaa bn. Ewjin kowid geed bga ym bishu malnuudaa

Avatar

Зочин 2021-05-15 66.181.161.34

УУл нь бараагаа нэтээр зарах гэхчилэн хувилбарууд бий шүү дэ.Ер нь бол технологийн дэвшлийн чиг хандлагыг судалж өвчний энэ үеэс эхлэн бизнесээ шинээр төлөвлөх хэрэгтэй шүү.Одоогийн худалдааны хэлбэр нь цаашид тун явцгүй гэдгийг сайтар ойлгох хэрэгтэй дэ.

Avatar

Зочин 2021-05-15 66.181.161.68

Цатгалан нам хүний зовлонго ойлгохгүй.Хүүкийг бүү гарга бөөн шуналын дэв.

Avatar

Зочин 2021-05-15 66.181.176.121

Хүмүүс амьд явах эрхтэй. Хүний эрхэнд бүү халд, цөөн хоног тэвч, 2 дэх тунг ахиу хийгээд байдал сайжрана.Ажил ч жигдрэнэ.

Avatar

Мөнх 2021-05-15 202.126.89.135

Арай хэтэрч байнаа наад хүмүүс чинь ардаа амьдралтай өр зээлтэй шүү дээ хүний өр зээл амьдрал ахуйд тус болохгүй бол гай бүү бол төр засагаа

Avatar

Зочин 2021-05-15 139.5.217.205

Нээх болоогүй шүү

Avatar

Зочин 2021-05-15 66.181.184.155

Битгий тэнэгтээд байцгаа.

Avatar

21 2021-05-15 202.55.191.42

BI L BOLJ BAIVAL BUSAD N YADIIN GDEG ENE HOGIIN ZANGAA ULS ORNII IRGEN BOLI HAY

Avatar

zochin 2021-05-15 202.126.88.223

Songood bai songood bai, teneg humuuseer udirduulah yamar bna

Avatar

Зочин 2021-05-15 202.126.89.149

нээх тураалдаа орцон хүн энэ зурган дээр алга л байна да. засгийн газраас ард олонд өгсөн хэдэн төгрөгийг өрсөөд үрчихвий гээд л сандраад байх шиг байна. тэд вакцин хийлгэсэн ч бидний вакцины дархалаа бүрэн тогтох хугацаа болоогүй байна. Бүгдээрээ дэглэмээ бариад л дархлаагаа бүрэн тогтоочоод уулзая! Би ч sunday plaza гаар ормоор л байна. мөнгөө хадгалаад байгаа санаа бүү зов

Avatar

Зочин 2021-05-15 202.179.21.245

chi buur yas aris bolgoh geed baina daa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MAN namynhan gej iim mulguu gaj dontonguud baina daa. Bid odoo arai hultsengui bn shu!!!

Avatar

Жагаа 2021-05-15 202.126.89.135

Ац чинь амьдрал мэдэхгүй байж бүү х**

Avatar

Зочин 2021-05-15 64.119.24.86

Нээгэд өгөөч дээ

Avatar

Зочин 2021-05-15 103.26.194.178

Zov sh dee buzar MAN ene uls orniig svirvvlj bn sh dee umhii avilgachid !!!!!!

Avatar

Зочин 2021-05-15 103.229.120.23

Tитэм нэртэй өвчин нэг муу сандээй битгий хэл дэлхий нийтээ нь чангалж байна нам энд ер хамаагүй олон хүн өвдөөд эхлэвэл та нар лав бид тараачлаа гэхгүйй төр ингээд байна л х у ц н а биздээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж