Б.Хурц, Г.Эрдэнэбат нарын гэр бүлийг хамгаалалтад авъя! | News.MN

Б.Хурц, Г.Эрдэнэбат нарын гэр бүлийг хамгаалалтад авъя!

Б.Хурц, Г.Эрдэнэбат нарын гэр бүлийг хамгаалалтад авъя!

Б.Хурц, Г.Эрдэнэбат нарын гэр бүлийг хамгаалалтад авъя!

Улсын дээд шүүхийн Эрүүгийн хэргийн танхим өнөөдөр /2021.05.14/ Т.Чимгээ, Б.Содномдаржаа нарт холбогдох хэрэгт прокурорын бичсэн дүгнэлтийг хаалттай хянан хэлэлцээд тэднийг батлан даалтад гаргав.

Т.Чимгээ, Б.Содномдаржаа нар нь С.Зоригийн амь насыг онц ноцтойгоор хөнөөсөн, мөн нэгэн гэр бүлийг хоёр хүүхдийнх нь хамт галдан шатаасан гэх хэрэгт гурван шатны шүүхээр буруутгагдан 20-25 жилийн ял эдлэж байсан юм.

  Улс төрөөс амбаардуулаад явсан Ц.Нямдорж “урилгаар” Л.Оюун-Эрдэнийн Засгийн газрын хэрэг эрхлэхийн сайдаар томилогдсоныхоо 105 хоног дээр С.Зоригийн амь насыг хөнөөсөн хэрэгтнүүдийг суллаж, захиалагчийн хэргийг замхруулах даалгавраа ийнхүү амжилттай гүйцэтгэв.  Өмнө нь Төрийн ордны зүүн жигүүрийн гурван давхраас Женко Баттулгаас чиглэл авч, хэрэг тохдог байсан Монголын шүүх өдгөө Төрийн ордны баруун жигүүрийн хоёр давхраас Цэндийн Нямдоржоос даалгавар авч, хүн хөнөөсөн гэмт хэрэгтнүүдийг сулладаг боллоо.  Товчхондоо Монголын шүүх чонын амнаас барын аманд оржээ.

Шүүхийн  тухай багц хууль өнгөрөгч гуравдугаар сарын 1-нээс хэрэгжиж эхэлсэн. Үүнээс яг долоо хоногийн дараа буюу олон улсын эмэгтэйчүүдийн эрхийн өдөр Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ, Хууль зүй, дотоод хэргийн сайд Х.Нямбаатар нар Т.Чимгээг эргэж очин телевизийн камерын өмнө эмгэнэлт драмд тоглуулснаар Ц.Нямдоржийн найруулгатай олон ангит детектив киноны үзэгчид нь Монголын ард түмэн болж хувирсан юм.

Т.Чимгээтэй уулзаж ирсэн даруйдаа Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ Засгийн газрын хуралдаанаар түүнтэй холбоотой эрүүдэн шүүсэн гэх бичлэг, нотлох баримтыг улсын нууцаас гаргаж, нийт хоёр минут 52 секундын дүрс бичлэгийг олон нийтэд цацав.

Удалгүй Т.Чимгээгийн төрсөн ах Т.Хүрэлбат Сүхбаатарын талбайд өлсгөлөн зарлаж, Ц.Нямдорж тэтгэврийн өвгөний дүрээр “эргэж” очлоо. Ноосон хар малгай, зах нь сэмэрсэн бор хүрэмтэй Ц.Нямдорж. Юун солонгос сериал цаашаа. Гэтэл Н.Алтанхуяг нь талбай дээр долоо хоног өлсөж байхад Ц.Нямдорж эргэлтээр очсон бил үү. 

Түүний бичсэн зохиолын дагуу гуравдугаар сарын 31-нд Улсын дээд шүүх Б.Хурц, Г.Эрдэнэбат нарт Т.Чимгээ, Б.Содномдаржаа нарыг эрүүдэн шүүсэн гэж 1-2 жилийн ял оноосон билээ.
Б.Хурцын шүүх хурлын маргааш нь ЗГХЭГ-ын дарга Ц.Нямдорж өрөөндөө нэр бүхий хэвлэлүүдийг дуудаж өмнөө суулгаад баахан зохиол ярьснаа Т.Чимгээг суллахыг шаардсан байдаг.  Дараа нь хэрэгтнүүдийн өмгөөлөгчдөөр “шинээр илэрсэн нөхцөл байдал” гэх гомдол бичүүлээд прокуророор дүгнэлт гаргуулж, Улсын дээд шүүхэд хүргүүллээ. Улсын дээд шүүх хэргийг прокурорт буцаан, С.Зоригийн амь насыг хөнөөсөн хэрэгтнүүдийг батлан даалтаар суллав. Бүх юм Ц.Нямдоржийн найруулгаар ийэ өрнөж байна.

УИХ-ын гишүүн Б.Энхбаярын нүүр номдоо тайлбарласнаар Улсын дээд шүүх Т.Чимгээ, Б.Содномдаржаа нар “алуурчид биш” гэж үзсэнгүй. Тэгэхээр Т.Чимгээ, Б.Содномдаржаа нар С.Зоригийн амь насыг хөнөөсөн сэжигтэн хэвээрээ  гэсэн үг. Тэгвэл тэднийг алуурчин мөн гэж баталсан гэрчүүдийн амь насыг хамгаалах шинэ нөхцөл байдал нийгэмд үүсч байна.

Өөрөөр хэлбэл, гэрчүүдийг сэжигтнүүдээс хамгаалах нэн яаралтай шаардлага тулгарч байна.  Ц.Нямдоржийн батлан даалтад гарсан сэжигтнүүд хэн нэгэн гэрчийн амь насанд халдвал яах вэ.

Тэднийг алуурчин болохыг батлахын тулд гүйцэтгэх ажиллагаа явуулсан хууль, тагнуулын ажилтнууд, тэдний гэр бүлийг мөн хамгаалалтад авах зайлшгүй шаардлагатай ч боллоо. Сэжигтэн Т.Чимгээ бол хэн, ямар гүйцэтгэх ажиллагаа өөр дээр нь явуулсныг сайн мэдэж байгаа.

С.Зоригийн хэрэгт хяналт тавьж ажилласан ТЕГ-ын дарга Б.Хурц, УЕП-ын орлогч Ц.Эрдэнэбат нарыг болон гэр бүл, үр хүүхдийнх нь амь нас бас л эрсдэлд орж байна. Тэдний гэр бүлийг Монголын төр хамгаалалтад авах ёстой юм.

Хамгийн гол нь Т.Чимгээ, Б.Содномдаржаа нарыг батлан даалтад гадуур байх хугацаанд амь нас, халдашгүй байдалд онцгой анхаарахыг УИХ-ын гишүүн Б.Энхбаяр сануулсан нь оргүй хардлага ч биш. Захиалагчид баригдаагүй, дээр нь сэжигтнүүд ч бие биедээ заналхийлэхгүй гэсэн баталгаашүй. Сэжигтнүүд  хамт хэрэг үйлдсэн гэх Б.Отгонбаяр гэгчийг эхнэр хүүхэдтэй нь  галдан шатаасан хэрэгт шүүхээс буруутгагдсан хүмүүс.

Эцэст нь, сануулахад Э.Бат-Үүл С.Зоригийн амь насыг хөнөөсөн хэргийн  захиалагч нь Ц.Нямдорж байж болзошгүй гэх гурван үндэслэл дурдсан!!!

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
52
ЗөвЗөв
52
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ХахаХаха
6
ГайхмаарГайхмаар
5
БурууБуруу
4
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

152 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.182.180

Ганцхан хүн харсан шүү элбэгдоржоо та нарыг шүүх шүүхгүй бол олон түмэн шүүж амьдараар шатаах цаг ирсээн

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.68.20

Хажууд нь хараад зогсож байсан юм шиг алуурчид гэчихжээ Энэ хүмүүс гэрчийг устгачих нь ч гэх шиг Хэний захиалгаар бичиж байна хурц Эрдэнэбат нарын гэр бүлийг хамгаалалтанд ав ч гэх шиг Солиотой хүний өдрийн тэмдэглэлийг чинь хэн үнэмших юм бол

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.160.46

Eebii, Hurstiin hiihduud uilee uznee

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.160.46

Solioortsiim

Avatar

Хүсэл 2021-05-14 202.21.108.27

Бурхан минь Элбэгдорж Хурц нар шиг хүмүүс хойшид үеийн үед үүрдийн үүрд алга болоосой. Ийм хүмүүс шиг хүмүүстэй үр хүүхэд минь хөл нийлүүлэн алхана гэдэг аймшиг. Үйлээ хурдан эдоээсэй. Одоо энэ хэрэг хурдан дуусгавар болоосой. Олон хүний аминд хүрч олон амьтныг зовоосон яасан ч нүгэлтэй юм бэ. Долоон уулын цаагуур далд ор муу бүхэн!

Avatar

Зочин 2021-05-14 150.129.143.80

ЭНЭ ЧИНЬ ЭЭБЭЭГИЙН ДОХИОГООР ТАРХИ УГААДАГ ЗАВААН САЙТ БАЙСАН БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Davarsan khujaa nat 2021-05-14 103.57.94.128

Ter Chimgeegiin Okhiniog aldag chini l buruudaa! Ternii karma ikh tomoor irekh bkhdaa! Eejiig ni ailgajh gej Okhiniig ni aldag aimaar s** nuud yumdaa! Eryyden shyyj, khils khereg tokhson yum bol ter General tsol mol budaa blgyidee! Khurts shig khyn bitgii toroosei geed Oyuka ni khelene lee!

Avatar

ХН 2021-05-14 202.179.24.233

ХАА БАЙСАН ЭРДЭНЭТИЙН ГЭР ХОРООЛОЛД БАЦААНУУДТАЙ ЗОДОЛДОЖ ЯВСАН 15 ТАЙ БАНЬД , УЛСЫН НИЙСЛЭЛ УЛААНБААТАР ХОТОД ЗОРИГ ГЭЖ ЕРӨНХИЙ САЙДАД НЭР ДЭВШИЖ БУЙ ТӨРИЙН ЯАМНЫ САЙДЫГ ЯАЖ Ч ТАНЬХЫМ. ЯАГААД Ч ГЭРТ НЬ ОЧООД АЛЧИХЪЯ ГЭЖ БОДОХЫМ. … ГУДАМНЫ АТАМАНЫ ТӨЛӨӨ АКУРКА БУЛААЛДААД НЭГИЙГЭЭ ГУТГАЛЖ БОЛ БОЛНО. УГААСАА Ч ИХЭЭ ХОЖИМ ТАКСИНЫ ЖОЛООЧИЙН ОРЛОГЫГ ДЭЭРЭМДЭХ ЯВЦДАА ГУТЛАЛЧИХСАН Л ХҮҮХЭД ЮМ БИЛ ЭЭ ШД.

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.161.76

яасан гэж хамгаалахын солиорцгоо харин ч тэр чимгээ содномдаржээ нарын ар гэрийхэн их хүлээцтэй хүмүүс юм элбэг хурц болон өөр хамсаатнууд нь удахгүй тамруугаа тонилно биз

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.161.117

Энэ Нэмке одоо тэтгэвэртээ гараад тайван амьдарч болдоггүй л юм байх даа??!! Явсан газраа дандаа хэрүүл будлиан үүсгэж явдаг гайтай хар өвгөн юмаа!!!

Avatar

зочин 2021-05-14 43.228.129.20

Энэ хоёр хүн эрүүдүүлсэн гэж даалтанд гарсан тэгэхээр ЗОРИГИЙГ алсан гэдэг ньбатлагдчихсан мөн дээрээс нь хоёр хүүхэдтэй эхнэр нөхөр хоёрыг гэртэй нь шатааж алсан хэрэг нь хэвээрээ байгаа биз дээ арай тэр чигээр нь суллачих гээд байгаа юм биш биз. Тээхээр дөрвөн хүн шатааж алсан хэргээрээ хэдэн жилийн ял авсан этгээдүүд бэ

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-14 66.181.160.56

НЯМКА САЙД ОДОО МОНГОЛЫН ЭРХ АШИГ БОЛСОН ОТ-н Баялаг 400 тэрбум $ өмчийг Хэрхэн хамгаалахыг нь Харах болон Монголд туйлын их Хохирол учруулсан С Батболдын Асуудлыг яаж шийдхийг харах үлдлээдээ?!

Avatar

setgetsee shalgulah tsag boljeee news.mn 2021-05-14 202.126.88.149

ene uvgun uuruu holbootoi yum bol
yu gej ene 2 zaluug sullah ve dee? ashguidee geel bailgaj baih baisan bizde

erguu teneg sejuur devshuuleed bainashde

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.182.173

Зөв.дэмжиж байна.Үнэнээр яввал Үхэр тэргээр туулай гүйцэнэ.Амьд яввал Алтан Аяганаас Рашаан ууна гэж энэ дээ.Цааш даа Учир нь олдох байхаа.!!!

Avatar

Зочин 2021-05-14 103.212.118.224

Бат-үүл гэгч хулгайч буриядын хэрэг нь илэрэх нь дээ. Нямдорж сайн ажиллажээ.

Avatar

Зочин 2021-05-14 122.201.31.209

ИНГЭЖ БИТГИЙ ШОУ ХИЙ. НААД ХОЁРЫГ ЧИНЬ ТООХ ХҮН БАЙХГҮЙ. ЗОРИГИЙГ АЛСАН ХОЁР ХҮН ШЭЭС НЬ ГООШИЖ БНА ДАА…. твитрт их тодорхой бичжээ… тэр хүн 2 хүнд их том цол олгожээ таана уу????

Avatar

Сараа 2021-05-14 66.181.191.176

юун хамгаалах вэ.Хүнийг хэлмэгдүүлж яргалсан новшнуудыг өөрсдийг нь тамлаад дүүжил…

Avatar

bat 2021-05-14 192.82.65.182

elbegdorj ,,ter 2-in erh,ami nas nyamdorjid sonin bish,, gej bichjee.tiim ch baij magadgui.harin elbegdorjid bol ene 2 hun zugeer l zolios yum.

Avatar

bold 2021-05-14 192.82.65.182

elbegdorjid gemgui 2 hun 25 jil shorond suuh hamaagui geed bodohoor estoi aimaar.torson duugee helmegdlees avrah gej temtssen ahiig alban tushaalin dond hotlogdon durandaa olsson bolj jujiglesen altanhuyag,ganbaatar mettei zuirlej baigaa ene setguulch bol ******n chononoos dor novshiin g****.uhvel taarna.

Avatar

Зочин 2021-05-14 58.178.211.37

Үүнийг бичсэн хүн жинхэнэ хутгуур хийхийг оролджээ. Их л өнгөцхөн сэтгэсэн байх юм. Хэний зөв буруу гэж олон нийтийн сошиалаар хүн яллахаас өмнө жаахан ул суурьтай судалгаа хийвэл сэтгүүлч хүнд өөрт болоод олон нийтэд хэрэгтэйсэн.

Avatar

чимэд 2021-05-14 124.158.66.145

Ж.Нямсүрэн гэж сэтгүүлчийг иргэд огт мэдэхгүй энэ хүн Элбэгдоржтонгуудын хамсаатан алуурчдын хэн нэгний хамаатан_ эсвэл нууц амраг нь байгаа, гэнэт гарч ирээд сүүлийн үед дандаа Элбэгээ нарын хэргийг магтан сайшаах хэлмэгдсэн хүмүүсийг, энгийн иргэдийг басамжилсан юм бичдэг авгай.

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.126.89.16

Угаасаа чимгээгийн ах энэ тэр шал худлаа жүжиглэж байна лээ.Гэр бүл нь олон жилийн санхүүгийн хараат учираас эд нь хэргээ хүлээхгүй гэр бүлээ,үр хүүхдээ хамгаалах шахалтанд орсон.Тэднийгээ алуурчины үр хүүхэд гэж тамгалуулахгүй.Нямка 20 жил хамгаалахаар халаасны хулгайч ч хэргээ хүлээхгүй.Элбэгдорж Батүүл холбоотой бол элбэгдорж алиалагч нь цаазын ялыг халахгүйгээр эднийг аль эрт дуусгах байсан.

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.176.121

Батүүл хүн гүтгэх,гүжирдэх доромжлохын агуу мэргэжилтэн, манай залуу үеийг ёс зүйгүй,хүн чанаргүй, адгийн амьтад болгон хорлоход чухал үүрэг гүйцэтгэж байгаа этгээдүүдийн нэг. Нямдоржийг а******н болгон гүжирдэж байгаа , үндэстэн ястны хооронд дайсагнуулах явдлыг дэвэргэж байгаа нь бол түүний хувьд энгийн үзэгдэл. Гаргаж тавьсан гурван үндэслэл гэдэг нь харин цөөн байна Хэдэн 10 ийм үндэсгүй үндэслэл ,зохиомол гүжирдлэг гаргаж чадах хүн.

Avatar

🤣🤣 2021-05-14 202.21.108.198

Энийг бэлдсэн сэтгүүлэнцэр овоо хөлс авчээ гэж ойлголоо! 🖕 😄😆

Avatar

иргэн 2021-05-14 103.212.117.185

Зориудаар хөлсөөр ийм нийтлэл бичиж анхаарал сарниулах зорилготой бололтой.

Avatar

Zochin 2021-05-14 64.119.20.165

Elbegdorjiin Sait sandarch avtsaldaagui yum ikh bichikh yum daa. Ene Nyamsuren gedeg khun jinkhene zakhialgiin yum bichikh yum.

Avatar

Ж.НЯМСҮРЭНГ ШАЛГАНА УУ! 2021-05-14 202.55.188.98

ЭНЭ Ж.НЯМСҮРЭН ГЭЖ БАС НЭГ ХӨЛСНИЙ БИЧЭЭЧ МЭДЛЭГ БОЛОВСРОЛГҮЙ АВГАЙ ГАРЧ ИРЖ БАЙГАА ЮМ БАЙНА

Avatar

ГҮТГЭХ ХУУЛЬТАЙ ШҮҮ 2021-05-14 202.55.188.98

ТАНАЙ ВЭБСАЙТ ЮУ МЭДЭЖ ИЙМ ЮМ БИЧЭЭД БАЙНА???ХУУЛИЙН МЭДЛЭГГҮЙ ЮМА ГЭХЭД ГҮТГЭЖ ТУРИХАРСАН АГУУЛАГАЙТАЙ ЗҮЙЛ БИЧМЭЭРГҮЙ БАЙНА! ТАНАЙХЫН ШАЛГУУЛАХ ЁСТОЙ ЮМ БАЙНА!!

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.126.88.237

Гишүүн Б.Эрдэнэбат гэгч энэ хэрэгтэй холбоотой. Угаасаа архичин а******н.энэ нөхөр алалцсан байх магадлалтай.

Avatar

зочин 2021-05-14 122.201.21.87

Батүүлийн ямарч утгагүй 3 үндэслэл байсан. Харин Амгаланбаатарын мэдүүлгээр бол Батүүл гэж байсан. Ер нь энэ хүмүүс захиалгаар хүн алсан бол захиалагчийг нь зарлахад л хэл амгүй дуусах байлаа. Чадаагүй болохоор ийм заваан юм болж байна.

Avatar

Үхэр 2021-05-14 139.5.216.107

Чи ямар ч логикгүй мал бншдээ Нямдорж энэ алуурчдыг хэлмэгдсэн хүмүүс гсн Тгвл яахаараа гэмт хэргийн захиалагч нь батүүл гэж нэрлэж мэдээд бган эргүү маанаг усан тэнэг илжгээ

Avatar

Zochin 2021-05-14 66.181.161.2

Hurts elbegdorj erdenebat ed bol 1000 uhsen ch bagdana buur ur udam undes ugsaagaaraa suirch baih ni bolson humuus shuudee odoo bish gehed 3 dahi uy udmaasaa l medegdene bid harah ch burhan harna eh oron uul us savdag harna

Avatar

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2021-05-14 24.12.150.216

Хэргийн материалыг ил болго гээд шаардаад Нямкад хэцүү байсан байх, одоо бол гоё хэрэг шалгагадаж байгаа гээд нууцаас гаргахгүй дараа нь бас нэг юм сэдээд олчихно.Энд маш ТОМ НОоооооооо байна.

Avatar

!!!!!!!!!!!!!!!! 2021-05-14 24.12.150.216

Хэргийн материалыг ил болго гээд шаардаад Нямкад хэцүү байсан байх, одоо бол гоё хэрэг шалгагадаж байгаа гээд нууцаас гаргахгүй дараа нь бас нэг юм сэдээд олночихно,Энд маш их нооооооооо байна.

Avatar

зочин 2021-05-14 64.119.19.47

өөдөө шидсэн чулуу өөрийн толгой дээр гэдэг. Бат -үүл яасагн их сандарч захиалгат мэдээлэл бичих юм. за эцэст нь учир олдохоор болж байх шиг байна. Элбэгдорж ч их баярлаж байсан санагдах юм яагаад "баатар" өгсөн юм бол тодотгол байдаггүй шүүдээ.

Avatar

зочин 2021-05-14 64.119.19.47

Бат-үүл үхэр буугаа тавив.

Avatar

Unschigch 2021-05-14 45.93.110.196

Mash sain bichsen baina. Ene Mongold chin bas eruul uhaantai humuus baidag yum bna.

Avatar

Orhon 2021-05-14 66.181.161.115

Chamaig eruul gevel teneg hun oldohgui biz

Avatar

зочин 2021-05-14 124.158.66.145

Илжигнүүд биенээ магтаж адуу үргэхэд илжиг тожигнов. нямсүрэн чавганц хэний нь гудас байсан болдоо. Элбэгээ ч арай ийм царай муутай үрчгэр хөгшнийг ноолоод хэвтэнэ гэж ч байхгүй Хурц бүрч тоохгүй энэ чавганци их тал засах гэж оролдсон байдал ядарсан амьтаны ажил байхаадаа

Avatar

Зочин 2021-05-14 107.77.173.25

a*******n Hurciin ger buliig hamgaalah shaardlagagui.Ooriin inu gar huruug hugalaj yargalah heregtei

Avatar

ЗрчинЗочин 2021-05-14 202.9.46.238

Хаха баячууд гэж хаааахахахааахаха өөрсдөө адилхан бодно муу зүйл их хийнэ хахахх

Avatar

zochin 2021-05-14 202.72.247.58

Odoo ene hergiin zahialgch geh asan Sh.Othonbileg, tuhsin ueiin erunhiilogch bn N.Bagabsndi, S.Bayr nsriig yah ve. Eniig guitsetgegch Nymdorjiig yah ve. Aluurcdiig sullasan Oyunerdene, nymbaatar, nymdorj nart uhsen ch hariutslaga tootsoh odor irne. Edgeer luivarchid yah gej aluurchdiig sullasan be. Aluurchid yun batlan daaltand, ted shorond bh ystoi aluurchid. Ene heregt nymdorjiig shalgah n zov huvilbar.

Avatar

Хэхэ 2021-05-14 103.212.118.11

Өнөөгийн нийгэмийн өнгө төрх сайн сайхан бгаа бол Нямдоржийн сайных, муу муухай бгаа бол Нямдоржийн муугийнх. Бид ямар бгаагаа дүгнэж чадах эсэхээс бүх зүйл шалтгаална.

Avatar

Зураач 2021-05-14 90.220.183.209

Энэ 2-ыг хүн алсан гэдэгт дийлэнхи хүн итгэдэггүй юм байна лээ!

Avatar

Зочин 2021-05-14 70.187.130.64

Зочин

Нямдорж шиг Хуулийн салбарт ажилласан хүн байхгүй. Гэхдээ Хууль завхарсан г эж хамгийн их ярьдаг . Жинхэнэ хууль завхаруулсан хүн чинь Энэ хүн өөрөө юм бишүү

Avatar

h 2021-05-14 202.9.46.59

хохин энэ үеиин арчаагүй мал уудад яг таарсан төриин хулгааач б**с долоогчид

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.9.46.229

Моэнолын төр шүүх хятадын тагнуулын даалгавараар үйл ажиллагаагаа явуулдаг болждээ. Хэнийг шийтгэх цагаатгахаа урдаас асуудаг болж. Манжийн үе эргээд иржээ.

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.9.46.229

Монголын төр шүүх

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.187.187

АН алуурчидын нам. Сүүлийн 30 жил эх оронч улс төрчдийг үгүй хийсэн нөхдүүд. Одоо хоорондоо алалцаж байна даа хөө…

Avatar

Зочин 2021-05-14 64.119.22.108

Ямар ч утгагүй балай юм бичих юм, энэ Нямдорж гэдэг хүн чинь мундаг ажилласан юм биш үү

Avatar

НААМБАР ВАН 2021-05-14 64.119.20.146

ЦЭНДИЙН НЯМДОРЖ ГЭЖ н**ш МОНГОЛЫН ТӨР, АРД ТҮМНИЙГ СҮҮЛИЙН 30 ГАРУЙ ЖИЛ ДОРОМЖИЛЖ ЗОВООЖ БАХ ТАВ ХАНГАЖ БАЙНА ДАА…ГЭРТЭЭ ЗУРАГТГҮЙ, ТҮРЭЭСИЙН БАЙРАНД АМЬДАРДАГ, ХОЙНО 2 ЖИЖИГХЭЭН МУУ АМБААРТАЙ, ТЭНДЭЭ ХУУЛИЙГ ОРОН ДОТРООЛ ЗАСАЖ ХЭВТДЭГ АЙН…

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-14 202.126.88.224

С ЗОРИГИЙН ХЭРГИЙГ ХҮЧЭЭР ХААХ ГЭЖ ЗҮТГЭСЭН ХУЛГАЙЧ Л ГОЛ ЗОХИОН БАЙГУУЛАГЧ ?

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.21.107.100

Хурц Эрдэнэбатыг хамгаалаад байхдаа яахав. Харин батлан даалтад гарсан хүмүүсээ л хамгаалсан нь дээр байхаа.

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.9.46.167

Бузар дөрвөд өвгөн захиалагч нь илрэх гэхээр л энэ хэргийг ингэж будлиулж замхруулдаг хөгийн өвгөн дөө. Тэнэг ард түмэн нь мэдэхгүй хошгороод л …. бузар МАН бузар Нямдорж !!!!!

Avatar

Зочин 2021-05-14 124.158.66.145

дөрвөд биш баяд чанга эр санасандаа хүрлээ баяр хүргэе

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.179.21.219

С.Зоригийн аллагын захиалагч гарцаагүй "Улсын баатар" Э.Бат-Үүл. Содномдаржаа, Чимгээ нарыг
хилсээр яллагдахад хамгийн их баярласан хүн бол Бат-Үүл. Тэр одоо Ц.Нямдоржийг хичнээн гүтгэж харлуулаад хэрэггүй. Хуулийн байгууллага үнэнийг тогтооно.

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.73.162

Хуулийн байгууллага үнэнийг тогтоохгүй ээ гэдгийг одоо болтол ойлгоогүй юу? Нямдорж гол дүрд нь тоглосон энэ жүжигт итгэх хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.83.41

Юугий нь хамгаалах гэж?? Хэнээс хамгаалах гэж?? Батүүлээс үү?!

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.190.121

Юугий нь хамгаалдаг юм. Үр удмаар нь устга

Avatar

зочин 2021-05-14 122.201.22.117

Хурц Эрдэнэбатыг барьж шороэд хатаа

Avatar

Зочин 2021-05-14 59.153.87.251

Шоронд байгаа хатсан эсэхийг нь харин мэдэхгүй юм

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.82.197

Юун хамгаалах генерал цолыг нь хураа новшийн

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.9.40.213

Зарим улс төрийн нам Чимгээ, Содномдорж нар нь С.Зоригийг алсан гэж үздэг учир хорихоос гаргасныг буруу гэж байгаа юм байна. Нийтлэлээс тэгэж ойлгогдлоо. Чимгээ Содномдор хоёр өөрсдийг нь Засгийн газрын гишүүн болгохгүй гээд байхаар нь С.Зоригийг алсан юм болов уу. Ямар ч байсан зүгээр л алаагүй бас дээрэм хийх гэж алаагүй.. албан тушаал эрх мээдлийн төлөө алсан. Тэр хоёр АН-ын гишүүн байсан юм уу. Э.Бат-үүл цагтаа энэ аллагын хэрэгт МАХН /МАН/ ямар ч хамаагүй гэж ярьснаасаа буцаж байгаа юмуу.

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.161.96

Тэр Чимгээ Со нар нь батлан даалтанд байхдаа учир битүүлгээр ямар нэгэн юм / хоолны хордлого, осол /болох зохиолтой байх вийдээ

Avatar

Иргэн 2021-05-14 98.32.182.149

Маш зөв шийдвэр нямдорж маш сайн ажилсан ! Хурц бол техникум төгссөн хүн шүү дээ! Гэмгүй хүнийг амьдаар нь алж болохгүй ! Нөгөө 2 т бол ял нь багадсан

Avatar

Зочин 2021-05-14 124.158.66.145

Хурц ЗХУ-д барилгын ТМС /техник-мэргэжлийн сургууль/ төгссөн

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.9.40.213

Бат-Үүлийн хэлснээр Нямдорж С.Зоригийг аллагын захиалагч юм бол яагаад Зоригийн хэргийн эзэн холбогдогч Чимгээ Содномдорж нарын хэргийг шүүхээс хаах гэхэд хаалгахгүй байгаа юм бэ. Өөрийг нь илрүүлэхгүй байхаар нь хаалгахгүй байгаад байгаа юм байна. Тийм бол Ц.Нямдорж их тэнэг хүн юмаа. Өөрт нь хамааралгүйгээр хэргийг эцэслэн шийдвэрлээд хаах гэхээр Чмлгээ алаагүй алаагүй гээд тэнэгтээд байх юм. Тэр шоронд орох хүсэлтэй юм болов уу. Бат-Үүл элбэгдорж, элбэгдорж нар л үүнд хариу өгөх байхдаа

Avatar

Gan 2021-05-14 103.229.121.216

Хэн тоодог юм бэ

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.74.182

Г.Эрдэнбат гэхэд л ЦЭлбэгдоржийн цүнх баригч, Б.Хурц гэхэд л Ц.Элбэгдоржийг ерөнхийлөгч болсны дараа Европоос шоронгоос суллагдаж ирээд, шууд л ҮАБЗ-ийн Ажлын албаны дарга болж байсан юм даг.

Avatar

Зочин 2021-05-14 64.119.17.127

Оюун-Эрдэнийн тайлбарын сонсов уу.Хэргийн материал ил болсон бсан.КВ үед хүмүүсийн сэтгэл хямрана гэж бодсон.Одоо эргээд нууцад орно./ энэ хугацаанд 1 Нямдорж л үзэж 2 нүүр ярилцлага өгсөн бололтой/ энэ шударга ёс мөн үүү??? Үгүй энэ бол зөвхөн шодоргос!!!

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.74.182

Б.Хурцын ирийг мохоож генерал цолыг нь хураах ёстой. Учир нь С.Зориг агсны амь насаа алдсан хэргийг илрүүлэхээр хүзүүгүй толгойт Ц.Элбэгдоржоос захиалга авч, шанд нь бригадын генерал цолыг алгасан шууд хошууч генерал цолоор шагнуулж байсан юм шүү дээ. Монголд гавьяа байгуулаагүй боловч 2 шагналтан байдаг. Нэг нь цагаан толгойт зөнөг партизан Э.Бат-Үүл улсын баатар болж, Б.Хурц хурандаагаас шууд хошууч генерал болж байлаа. Б.Хурцад хурандаа цол ч ахдсан юм.

Avatar

Нөгөө далдага хурандааг бодвол жинхэнэ эр цэрэг юм 2021-05-14 72.136.122.101

Сургуулиа төгсөөд ганц жил Улс Төрийн Орлогч хийсэн бага дэслэгч яахаараа Хурандаа болчихсон танк унаад, адуу бугуйлдаад явж байдаг юм.

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.74.182

Хүзүүгүй толгойт рекламный пауз ардчилалын дүр эсгэгч Ц.Элбэгдоржтоныхоо захилгаар Б.Хурц, Г.Эрдэнэбат зэрэг хонгилын дуулгавартай цэргүүд С.Зоригийн хэргийг "илэрүүлж" баатарлаг гавьяа байгуулах шахсан шүү. Бузарууд буруу цаашаа

Avatar

Зочин 2021-05-14 54.36.113.191

Больж үз

Avatar

Irgen 2021-05-14 182.216.159.68

Battulgaa chi hurtsiinhaa general tsoliig huraagaad z**l.hiliin horih tavihgui bol luivardsan munguuruu gadagsh gartsgaana shuu..busdad uchruulsan buh johiroliig ed naraar tuluul..

Avatar

Зочин 2021-05-14 124.158.66.211

Бат-Уул, Хурц 2 яг адилхан нэг тэрэгний дугуй. Аль аль нь адил аав ээжийн буянаар тер д гарч ирж бусдад гай болсон хулгайчууд.

Avatar

Зочин 2021-05-14 124.158.66.211

Эрхуугийн барилгын техникум тегссен хулгайчийг яршиг л байна. Явуулдаг газар руу нь явуулсан нь дээр дээ.

Avatar

зочин 2021-05-14 202.179.25.49

аан тэр мөнгөтэй баян чавганц нь энэ сайтад хэдэн төгрөг өгөөд л бичүүлээ биз дээ,хулгайч нөхрийг нь төр хамгаалаад хадгалж байгаа биз дээ

Avatar

Зочин 2021-05-14 103.57.93.176

очиж очиж хурц хэн хэн гэнээ. Ёстой х** гэнэ

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.184.249

Юу болоод байгааг ойлгохгүй юм "Дээд шүүх буруутай буруугүй гэдэг хоёр шийдвэр гаргаж байгаа юмуу" Харамсалтай юм даа Монголын дээд шүүхийн шүүгчид мэдлэг ур чадвар үнэхээр хангалтгүй байна: Хуралдааны шйдвэр нууц санал хураалтаар шийдвэрлэгдэхгүй ил санал хураалтыг улс төрч нарт хов зөөдөг нэгэн байж таарах уу? Яагаад эстрэг өөр шийдвэр гардаг байна вэ?

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.69.225

Зоригийг нухсан хүн тодроод бнаа даа. их хурал дээр нэг гишүүн асан нэрээр дуудаж байсан даа… одоо ч улам сандарнааа….

Avatar

Зочин 2021-05-14 43.242.243.114

Энэ хоёрыг биш гэж байгаа бол энэ хэрэг хэзээ ч олдохооргүй боллоо доо.Сонгууль бүрийн өмнө яриа сэдэв болохым даа.

Avatar

Зочин 2021-05-14 124.158.97.81

Хар мэнгэт ялтнуудад итгэл өгөөд байгаа юм биш үү? Одоо тэд бүр ч хэргээ хүлээхгүй гүрийх болно. Ер нь шоронд ороод бусдын дарамтанд орж эрүү шүүлт үзээгүй хүн гэж байхгүй дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.126.89.166

Хөөрхий хилсээр тамлагдсан, 2ыг хамгаалах хэрэгтэй. Юун Хурцынхыг хамгаалах.

Avatar

Зочин 2021-05-14 150.129.140.32

Батүүл мэдэж байгаа малгай шүүдээ гэрт нь

Avatar

Зочин 2021-05-14 103.212.117.86

Заааассссс яршооооог Чимгээ Содномдаржаа 2оол сайн хамгаалж бвал болно. Энэ хэлмэгдүүлэгч нарыг хэн тоох юм

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.21.108.52

Одоо шоронд хийсэн, лидерүүдээ суллаач, тэд нийг суллахад улсад ямар ч хохирол бхгүй, батлан даалт хэрэггүй… Гаргаж аваад толгойг нь ашигла… Ялтан гэж бүү ад үзээрэй улсад мэдлэг боловсролыг ашиглах хүмүүс их бий шүү.

Avatar

654654 2021-05-14 202.21.108.19

энэ 3 бол хээл хахуульд нэвт идэгдсэн монгол төрийн билэг тэмдэг болой. зивүүн хулгайчууд

Avatar

Зочин 2021-05-14 185.180.220.78

ГЭМГҮЙ МАЛЧИН МОНГОЛЧУУДЫГ НОГООЧИН ГАХАЙЧИН ЗОРИГИЙН ОРОС,БАТҮҮЛИЙН БУРИАД, МИЕЭГИЙН ХУЖААНУУДЫН ДАРЛАЛААС ГАРСАН МОНГОЛ ТӨР ОДОО ХЭЗЭЭ Ч ХЭЛМЭГДҮҮЛЖ БОЛОХГҮЙ.

Avatar

хариу 2021-05-14 66.181.186.80

Ярьсан бичсэн чинл авах юм алга.
Согтуу толгой эсвэл Сэтгэцийн өвстэй

Avatar

Зочин 2021-05-14 203.91.115.54

Яг үнэн

Avatar

Зочин 2021-05-14 185.180.220.78

Тэд өөрсдийгөө хамгаалчих баян хүмүүс

Avatar

Зочин 2021-05-14 185.180.221.86

Зөв. Хамгаалалтад авах хэрэгтээ

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.70.60

ЭНЭ НЯМДОРЖ ГЭЖ МӨСӨН ДОТОРТОЙ ХҮНЭЭС УУЧЛАЛ ГУЙЖ ҮЗЭЭГҮЙ ХҮН ЧИМЭГЭЭ СОДНОМДАРЖАА НАРЫГ ЯАГААД ӨРӨВДӨӨД БАЙНА АЙН НЭГ Л БИШ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.179.21.219

Хуйвалдан гэмгүй хүмүүсийг яллаж, 4.5 жил тарчилган зовоосон нөхдийг биш, харин Ц.Нямдоржийг төрийн хамгаалалтанд авах хэрэгтэй. С.Зоригийн аллагыг захиалсан, зохион байгуулсан этгээдүүд үнэний төлөө олон жил зүтгэж байгаа Нямдоржийг бас гүтгэн хилсдүүлэхээс буцахгүй нь.

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.72.163

ЯАСАН НАЙРУУЛГЫН АЛДААТАЙ БИЧДЭГЮМ БЭ

Avatar

Зочин 2021-05-14 64.119.24.198

Сэтгэл зүйн детектив триллер……. Сүйртэй гэж юухэв. Ийм киноны төгсгөлд хамгийн чухал царайлсан, хамгийн идэвхтэй шаргуу, , хэрэг "илрүүлэх" гээд улайраад хамгийн чангаар байнга хашгирдаг байсан нь гол гэмт хэрэгтэн байсан нь тодорхой болж төгсдөг л дөө…

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.179.21.219

Содномдаржаа, Чимгээ хоёрыг дан ганц Амгаланбаатарын мэдүүлгээр хилсдүүлэн ялласан нөхөд сандарч эхэллээ. Ц.Нямдорж бол шударга тулхтай улстөрийн зүтгэлтэн болохоор гэмт хэрэгтнүүд айж балмагдахдаа түүнийг байнга гүтгэж гүжирддэг. Э.Бат-Үүл харин өөрийнхөө оронд Ц.Нямдоржийг захиалагч болгон зарлаж, ялт хэргээсээ мултрахыг санаархах болжээ. Булган Чимгээг а******н эмэгтэй биш гэдгийг нотолсон шүү дээ.

Avatar

хариу 2021-05-14 66.181.186.80

Сэжиглэгдэж байсан, байгаа хүмуус Эрдэнэт, Орхон аймнийнхан.
Нямдорж Эрдэнэтэд шахаа хийдаг байснаа хүлээн зөвшөөрсөн

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.88.254

Ц.НЯМДОРЖИЙГ СЭЖИГЛЭСЭН БАТҮҮЛ ГУАЙН ҮГ ҮНЭН БОЛОЛТОЙ. ТАГНУУЛЫН ДАРГА НАР Ч ГАДНЫ ГАР ХӨЛ ГЭДГИЙГ НЬ БАТАЛДАГ.

Avatar

Зочин 2021-05-14 124.158.67.173

Нимка

Avatar

Нэг бодлын 2021-05-14 87.174.198.142

Чимгээ, Содном 2 гэхдээ 2 жаахан хүүхэд ээж аавтай нь шатааж алсан хэргийг нь хэрэгсэхгүй болохгүй юм байгаа биз дээ.

Avatar

Ооошш 2021-05-14 66.181.190.45

Хэргийг задлаж шинээр ууссэн байдалд шалгалт хийх нь шударга!!! Энэ 2 нийлж ордны цонхоор морь хардаг , нээх худлаа ард олны баатар болсон Зоригийг алсан гэдэг бол зугээр уран зохиол шдээ!!!!! 22 жилийн урд энэ 2 УБ-г мэдээд судлаад процессын уялдааг олчихоор ухаатай гарууд байсан уу??? Элбэг ахын зохиол ,тэрээр иймэрхуу жижиг тууж бичих чадвар Оросд сурахдаа эзэмшсэн байхоо !!!! Цэргийн сонинд ажилладаг гар детектив зохиох бодолнь биелжээ!!!

Avatar

Нэг бодлын 2021-05-14 87.174.198.142

Нэг бодлын өнгөрсөн. Захиалагчид маш их мөнгөтэй хүмүүс байна Нямдорж суллуулах ажиллагааг маш сайн хийлээ. Үхэр монголчууд юу ойлгох вэ дээ. Хүүхэдтэй эмэгтэй хүн алдаггүй 17 той залуу хүн алдаггүй аймар хэлмэгдүүлсэн бла бла. Нямдорж агуу. Хэдэн малынхаа буянд сайхан амьдарч байгаа маш шодорго хүн дээ. Сүүлдээ Зориг өөрөө буруутай болоод өнгөрөхгүй л бол яахав.

Avatar

Зочин 2021-05-14 150.129.143.129

энэ улс төрөөс ташнуул Нямдорж жэнко Баттулга 2г зайлуулж ялыг нь эдлүүлэхгүй бол Монгол улс дууслаа

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.161.122

Мэнгэт харыг өөгшүүлдэг газар нь МАН . Тэхээр Мэнгэт харыг зайлуулья гэвэл МАНийг хориглох хэрэгтэй .. Ер нь ч хар санаатнууд цугласан нам .. Женкогын ганц зөв санаа нь МАН ыг хориглох

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.176.121

АН дотор фашист харгис үзэлт этгээдүүд маш их байна шүү.Монголчууд азийн зүрхэнд фашизм төрүүлж огт болохгүй.

Avatar

ллд 2021-05-14 103.57.95.127

дээд шүүхийн хэн гэдэг шүүгчид вэээ Дээд шүүх гэж улс төрчдийн дохиогоор шийдвэр гаргадаг газар хэрэг нь ил болоогүй бхад яаж ийм шийдвэр гаргаж чадаж бна аа

Avatar

Зочин 2021-05-14 64.119.25.113

Энэ 3_ г юунд хамгаалдаг юм. Харин Содномдаржаа, Чимгээ 2_ г л хамгаалалтанд авах хэрэгтэй.

Avatar

хүннү 2021-05-14 202.179.25.23

Нөхцөл байдал хүндэрч ирлээ. Одоо яана? Одоо энэ хэрэгт нууц гэж байхаа больсон. Хүмүүсиын эргэлзээг арилгах ёстой иймээс хэргийн материалыг ил болго.

Avatar

Тт 2021-05-14 202.9.40.169

Үхэр монголчуудаар Хятадын тагнуул Нямдорж ёстой тоглож байна .Арчаагүй залхуу тэнэг өөрсдийнхөө төлөө тэмцэж чаддагүй ард түмэн

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.9.46.130

chamaas l deer l dee malaa uhej baigaachee booj uheh geed baigaa mala

Avatar

зочин 2021-05-14 66.181.190.64

Хэргийн материалыг ил болго гээд шаардаад Нямкад хэцүү байсан байх, одоо бол гоё хэрэг шалгагадаж байгаа гээд нууцаас гаргахгүй дараа нь бас нэг юм сэдээд олночихно,би уул нь Хүрэл сүхэд саналаа өгье гэж бодож байсан юм одоо бол түй май гэнэ

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.76.182

Huuk nymdorj nar huin holbootoi ajee

Avatar

Зочин 2021-05-14 122.201.24.163

Хонгилын яргачид битгий давраад байгаарай! Тэр элбэгдорж, БАТ-үүл, ОЮНгэрэл гурав л өөрсдөө хамгаалдаг юм байгаа биз.

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.126.89.122

Нэр дурдагдсан хүмүүст хонгил байтугай зоорь байхгүй. Хэн төрийн толгойд бна? Гудамжинд лааз өшиглөдөг нөхдүүд хогил ажилуулдаг бол энэ улсав тар гэж бна уу?

Avatar

Зочин 2021-05-14 122.201.24.163

Гар, хөлүүд нь одоо болтол байж л байна.

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.55.188.35

Тэгээд наад 2 чинь батлан даалтанд гарахаар захиалагч мэнгэт Нямкадаа алуулаад "гадны нелеегуй амиа хорлолт болжээ, эсвэл ковид тусаад ухлээ" гэж оношлуулаад энэ хэрэг хаагдах юм байна даа!!! Шорондоо байвал ядаж хамгаалалтанд байгаа болохоор аминд нь елзийтэй дее.

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.176.121

Батлан даалтад гарвал Ардчиллын гэх зарим этгээд хөнөөх гээд байгаа юм уу Магадгүй шүү.Олон гэрч алга болсон гэсэн мэдээ хэвлэлээр гараад байсан.Гэтэл ардчиллаас ийм муухай яргачны үнэр ханхлана гэж бид одоо хүртэл итгэхгүй..Хэцүүхэн үетэй ч учирч байна даа.

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.73.115

Эрүүгийн гэмт хэрэгтний сэтгэл зүй энгийн биднээс шал өөр байх шүү. Хүн алахад шалтгаан, нас хүйс хамаагүй байдаг юм биш үү. Баримт нотолгоо л чухал.

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.9.41.132

Мэдээллийн хэрэгсэлээр яваад байгаа мэдээ, ярилцлагуудыг хараад байхад Ялтан Амгаланбаатар, Соднодаржаа, Чимгээ нар нь а******н мөн байна гэж уншигдаад байх юм. Тэр дундаа Нямдоржийн үг сүггүй улайраад байгааг ч гэсэн харахаар яах аргагүй Зоригийг хөнөөсөн гэдэг нь нотлогдоод байгаа шүү дээ. Хуульч хүмүүст тэгж дүгнэгдэхгүй байгаа нь сонин юмаа. Одоо тэшээд дахиад л эхнээс нь шалгана гээд 10 20-н жил болж байтал ялтан нь ч гэсэн тэдний төлөө ухаангүй гүйгээд байгаа Нямка зэрэг бүгд бурхандаа явн

Avatar

Zochin 2021-05-14 202.9.46.130

ish chaavaas daa neg taliin medeelleer tarhia ugaalguulaad argagui argagui hunii ugeer yavaad bai

Avatar

Irgen mongol 2021-05-14 202.126.89.144

Henii tushaalaar ene niitlel bichee we.

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.164.211

Waaa, hun eruudsen humuus aij baina uu?

Avatar

зочин 2021-05-14 66.181.188.131

ийнхүү Монгол улсын шүүх хараад бус байдлаа бүрэн алдаж эрх баригч Манын даалгавраас үзэл бодол нийлээгүй хэнийг ч хэлмэгдүүлэхэд бэлэн гэдгээ олонд зарлалаа. Зоригийн алуурчныг илрүүлэхгүй байх зоридлгоор авч ирдэн хахуулийнхаа төлөө Шүүх засаглалыг бүрэн нурааж байгаа нь үнэхээр харамсалтай байна. Коммунизт буцаж ирлээ дээ.

Avatar

НЯМДОРЖ+ХҮРЭЛСҮХ 2021-05-14 64.119.17.138

Бузар өвгөн Нямдорж сонгуулийн шоу болгож Хулхи Хүрэлсүхийн толгойг эргүүлэн алуурчдыг сууллаж улмаар өөхийнхөө хар мөрийг баллаж чадлаа. Хэрэг хуйчирдаггүй шүү

Avatar

Zochin 2021-05-14 202.9.46.130

a*******n n Ebi Bat Uul malaa

Avatar

Халх 2021-05-14 66.181.161.43

Нямдорж муу алны альчуур хурдан үхэж далд ороосой

Avatar

Zochin 2021-05-14 202.9.46.130

chi l uheechee lalraaa

Avatar

irgen 2021-05-14 66.181.161.43

chi uuruu vhej dald orooch l***r min

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.176.121

АН харин алуурчдийн нам болох гээд байгаа юм биш үү. Санаатайгаар зохиомол хэрэг үүсгэн, 1937 оны ногоон малгайтнуудын харгис аргаар хүч хэрэглэн хүмүүст, 20 гаруй жилийн ял тохож болдгийг, олон түмэнд бүр бичлэг зурагтай харууллаа.Ардчиллын үед манай иргэн хэн ч ийм зохиомол хэрэгт гүтгэгдэж болох нь ээ.Барууныхны дэмжээд байгаа Украйнд алх хадууд сүлдний зурагтай цамц өмслөө гэж 5 жилийн ял оноожээ., Харин фашистын ийм цамц, туг хэрэглэхийг зөвшөөрдөг гэнэ.Манайх мөд ийм болох биз.

Avatar

zochin 2021-05-14 150.129.140.201

uu nuguu ebigiin bugsnii alchuur awgay yum bichijee ,

Avatar

Зочин 2021-05-14 122.201.31.167

ТЭНЭГ АВГАЙ ӨӨР ДЭЭРЭЭ ГАЛ ДУУДЛАА ДАА ГУРЦ ЭРЛЭГБАТ НАРЫНХАА АРААС ЯВХАД ЧИНЬ УЯАНЫ ЧИНЬ ҮЗҮҮРЭЭС АТГАЖ БАЙГАА ЭЛБЭГШУНАЛ ЧИНЬ ЗҮГЭЭР Л ТАВИАД ЯВУУЛНА ДАА

Avatar

Зочин 2021-05-14 107.127.53.17

За ингээд энэ удаагийн ерөнхийлөгчийн сонгуулиар хүүк нам ш*****х нь дээ….МАН энэ удаа горьдолтгүй боллоо

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.55.188.81

Ер нь захиалагчид нь хоорондоо муудаад байгаан бусуу. Батүүлыг барь чадахгүй лдээ баривал нямдоржын ард байгаа нөхдүүд баригдана.

Avatar

Зочин 2021-05-14 103.57.95.248

Ойрд сонсож, үзээгүй овоо сайн тэнэг хүүхэн үү энэ чинь. Үхэр ч хажууд нь ухаантай байж мэднэ

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.184.73

Hurts, Erdenebat 2 Mongolchuudad yamar gaviya baiguullaa gej toriin hamgaalaltand avah bilee? Oorsdiinh ni bossuudiinh ni l ajil baimaar. Neg bol bas muuhai yumnii alchuur bolgochood haychihsiim bolov uu? Bas emegtei hun eruudej baihdaa arslan bars shig l baisan yasan ch hurdan hulgana boldiim chaavaas. Horvoo booronhii gej unen l yum daa. Buh yum ergej horvooj baidag horvoo.

Avatar

zochin 2021-05-14 202.179.25.55

yaachivaa dongoj say bichsen setgegdel???

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.73.115

Энэ доор байж л байна. Ха ха.

Avatar

zochin 2021-05-14 202.179.25.55

allagiin zachialagchin Bagabandi!!!,mon bugdiig meddeg ich sain ajillaj bgaa ter Nymdorj !!!, yg odoo Nymdorjiig bari,chori, baichaalt av. Deerchi 2 chuuliin ajiltnii ar geriig chamgaaltand avach n zov.

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.160.126

Хаха, Солиотой юм бичих юм. Эсвэл жинхэнэ алуурчид ийм юм бичээд байх шиг.

Avatar

Зочин 2021-05-14 199.197.5.1

Мөн хуцав аа. Харин ч гэр бүлээр хүйс тэмтэрвэл таарна. Ялангуяа Хурцыг а**х юмсан.

Avatar

Ард 2021-05-14 202.55.188.102

Чимгээ, Содномдаржаа нар ямар юмных нь хүн алхав дээ. Тэр үед чинь жаахан хүүхдүүд байсан юм билээ шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.178.73

Зориг агсны амь насыг хөнөөсөн бузар алуурчид . гэдэгт итгэнэ …. Б.Отгонбаяр гэгчийг эхнэр хүүхдийнх нь хамт галдан шатаасан хэрэгт буруутгагдсан хүмүүс…………..эднийг АЛУУРЧИД гэдэгт итгэдэг … бузар гэм хэргийн уурхай болсон АЛУУРЧИД тэдэнд наранд гишгэх эрх байхгүй . АЛУУРЧИД ….

Avatar

Зочин 2021-05-14 115.70.196.165

гэмгүй хүнийг батлан даалтад байтугай суллах ёстой бишүү, яасан их сандарч байнаа. зарим нэг нөхдүүд, бүүр нэг өөрсдийгөө илчлээд байгаа аятай. айсан хүнд адуу үргээнэ гэдэг байхаа

Avatar

зочин 2021-05-14 202.70.38.18

Нямдорж одоо эд нарын үстгаад л асуудлыг шийднэ дээ. Яахлаараа 3 шатны шүүхээр шийдвэрлэсэн хэргийг үгүйсгэдэг байнаа. Арай хэтэрч Хүүк-д санал яасан ч өгч болохгүй гэдгийг үүгээр шууд нотлон харуулж байна даа.

Avatar

Zochin 2021-05-14 202.9.46.130

chi l ustgah baih daa unemshiltei bolgoh geed teneg hun huurch baigaa bish dee malaaa

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.179.24.78

deed shuuh yostoi sonin shiidwer gargalaa.

Avatar

Нямдоржыг шалга. 2021-05-14 202.21.108.44

Нямдоржыг л шалгах хэрэгтэй. Түүнд л нэг том учир шалтгаан байна. Тэрээр захиалагчыг энэ олон жил хөлсөөр хамгаалж явлаа гэжүү? Эсвэл өөрийгөө хамгаалж ирсэн үү? Яагаад үе үеийн шалгах багуудыг тарааж, үйл ажиллагаанд нь саад болж ирэв?

Avatar

Зочин 2021-05-14 103.10.23.171

Сонгууль болгоны өмнө гарч ирдэг гол сенсаац бол с зориг агсны үхэл 20н жил илчилж чадаагүй энэ удаа яах бол

Avatar