Монголын анхны эрчүүдийн салон эрэлттэй байна | News.MN

Монголын анхны эрчүүдийн салон эрэлттэй байна

Монголын анхны эрчүүдийн салон эрэлттэй байна

Монголын анхны эрчүүдийн салон эрэлттэй байна

Монголын анхны эрчүүдийн салон эрэлттэй байнаhttps://news.mn/r/2431503/

Posted by News.mn on Friday, May 14, 2021

Эрэгтэй хүн хумсаа арчлах, будах талаар ярихад шүүмжилдэг, эр хүний эрхэм чанар ярьдаг хэвшмэл ойлголттой хүн цөөнгүй бий. Эсрэгээр эрэгтэй хүн ч гэсэн гоо сайхандаа анхаарах хэрэгтэй, эрүүл ахуйгаа бодох ёстой хэмээн сайшаадаг залуу үеийнхэн ч олон. Орчин цагийн дэлхий ертөнц өөрчлөгдөж олон улсын урлагийн одод, олны танил хүмүүс, алдартнууд гоо сайхандаа, харагдах байдалдаа анхаарч, цаашлаад үс, хумс, нүүрээ будах нь хэвийн үзэгдэл болжээ.

Тэдний жишгээр шүтэн бишрэгчид нь ч эр хүний гоо сайхны асуудлыг хүлээн зөвшөөрч, зарим нь даган дуурайдаг болсон байна. Тэгвэл Улаанбаатар хотод ч гэсэн эрчүүдийн эрүүл ахуй, гоо сайханд санаа тавьж, хумсны арчилгаа, цэвэрлэгээ, гоо сайхны үйлчилгээ, педикюр хийдэг салон нээгдээд удаагүй байна. Салоны нэр “Goo Park beauty”. Шинэ, содон үйлчилгээтэй салоныг анх удаа Монголд нэвтрүүлж буй салоны захирал Д.Мөнхтуяатай ярилцлаа.


-Монголын анхны эрэгтэй хумсны арчилгаа, чимэглэл хийдэг салон нээгдээд удаагүй хэдий ч үйлчлүүлэгч ихтэй байгаа гэж дуулсан. Хэзээнээс үйл ажиллагаагаа нээсэн бэ?

– “Goo Park beauty” салон үйл ажиллагаагаа нээгээд нэг сар өнгөрч байна. Гэвч дөрөвдүгээр сарын 8-нд хатуу хөл хорио тогтоогоод, энэ сарын 8-нд сулруулах хүртэл нэг сарын хугацаанд завсарласан. Ингээд бодохоор нэг сар 10-аад хоногийн турш үйл ажиллагаа явуулж байна.

-Хатуу хөл хорионы улмаас үйлчилгээний газрууд, тэр дундаа гоо сайхны салонууд ажиллах боломжгүй байлаа. Энэ амаргүй цаг үед бизнес эхлүүлэхэд ямар байв?

-Covid-19 цар тахал гэдэг аймшигт өвчин Монголыг төдийгүй дэлхийг сорьж байгаа энэ хэцүү үед зөвхөн гоо сайхан гэлтгүй бүх л бизнесүүд тодорхой хэмжээнд хумигдлаа.  Энэ үед шинэ бизнес эхлүүлж таарсан нь их хүнд туссан. Гэхдээ ерөнхийдөө цар тахлын тухай мэдэж байсан учраас урьдчилан эрсдэлүүдээ тооцоолж, бизнесийн төлөвлөгөө, санхүүгийн төлөвлөгөө гаргасан байсан учир саадыг амжилттай давж байна. Гэхдээ үйл ажиллагаагаа эхлээд дөнгөж нэг сар болж байхдаа хатуу хөл хорионы улмаас завсарласан нь зөвхөн манай байгууллага гэлтгүй олон бизнест их төвөгтэй байлаа.

Ялангуяа гоо сайхны салбар хамгийн түрүүнд хаагдаж, хамгийн сүүлд нээгдсэн. Чухамдаа үсчин, гоо сайхны салбар бол хүн бөөгнөрүүлэх тал дээр хамгийн аюулгүй салбар байдаг. Учир нь гоо сайхны үйлчилгээ бол цаг бичиж, бичсэн цагаараа үйлчилдэг.

Ялангуяа сүүлийн үед шууд очиж, дугаарлаж байгаад үйлчлүүлдэг үйлчлүүлэгч гэж байдаггүй. Бүгд л утсаар болон цахимаар холбоо барин цаг аваад үйлчлүүлдэг болсон байна. Тиймээс хөл хорио тогтоохдоо салбарын мэргэжилтнүүдийн саналыг сонсож, энэ салбарт тодорхой зохицуулалт хийх боломж байжээ хэмээн харж байлаа.

-Үсчин гоо сайхны газрууд бүрэн вакцинд хамрагдаад 14 хоносон ажилчдаар иргэдэд үйлчилнэ гэдгийг албаныхан мэдээлсэн. Танайх хэрхэн иргэдэд үйлчилж, ариутгал, халдваргүйжүүлэлтийг хийж байна вэ?

-Албаныхны гаргасан шийдвэрийн дагуу ажилчдаа вакцинд бүрэн хамруулж, түүнээс гадна вакцины хоёр дахь тунгаа хийлгээд 14 хонож дархлаа тогтсон үйлчлүүлэгчдийн E-Mongolia гэрчилгээг харж үйлчилгээ үзүүлж байна. Ариутгал, халдваргүйжүүлэлтийн тал дээр энгийн үеийнхээсээ илүү анхаарч ажилладаг болсон. Бид анхнаасаа ариун цэврийг тэргүүн зарчмаа болгон ажилласаар ирсэн бөгөөд одоо ч тэр жишгээрээ хэрэглэж буй бүх багаж, хэрэгслүүдээ тогтмол ариутгаж, кофе шопынхоо аяга, таваг хэрэгслүүдийг зоогийн газрын стандартын дагуу цэвэрлэн халдваргүйжүүлж, үйлчлүүлэгчдийн өмсдөг углаашийг тусгай ариутгалын машинаар ариутган ажиллаж байгаа.

-Эрчүүдийн хумсны арчилгаа, чимэглэл хийх үнэ тарифийн хувьд хэр байдаг вэ?

-Эрчүүдэд зориулсан гарын хумснаас гадна хөлийн хумс арчилгааны үйлчилгээ үзүүлж байна. Юун түрүүнд сануулахад, хумсны арчилгаа бол зөвхөн будалтаар хязгаарлагддаггүй. Илүү ариун цэврийн асуудал байдаг. Түүнээс гадна хумс шигдэх, буруу авах, хугарч гэмтэх зэрэг асуудал түгээмэл тулгардаг тул тэр тал дээр анхаарч үйл ажиллагаа явуулдаг.  Тиймээс хумс арчилгаа гэдгийг зөвхөн гоёж гангалах асуудал биш, эрүүл ахуйн хамгийн суурь анхаарууштай шаардлагуудын нэг гэж ойлгох нь чухал. Ингэхдээ манай салон гарын хумс, хөлийн хумс арчилгааг ерөнхийдөө 30-60 мянган төгрөгөөр хийдэг.

-Шинэ үйлчилгээ үзүүлж эхэлснээс хойш эрчүүд хэр их сонирхон хандаж байна вэ. Эсвэл эмэгтэйчүүд ихэвчлэн үйлчлүүлдэг хэвээрээ байна уу?

-Мэдээж үйлчлүүлэгчийн дийлэнх хувийг бүсгүйчүүд эзэлсэн хэвээрээ. Яагаад гэвэл, бүсгүйчүүд гоо сайхны үйлчилгээ аваад сурчихсан. Тэр ч утгаараа гоо сайханд зөвхөн эмэгтэйчүүд ордог гэх ойлголт түгээмэл байдаг. Гэхдээ эрчүүдэд зориулсан хумс арчилгааны үйлчилгээ эхлүүлж байгаагаа зарласнаас хойш эрчүүд холбоо барьж, үйлчлүүлж байгаа. Гэхдээ энэ бол нас насаараа ялгаатай асуудал. Жишээлбэл, шинэ залуу Z үеийнхэн бол ихэнхдээ хумсны гоё, ганган байдал, өөрийгөө илэрхийлэх, будуулах зорилгоор ханддаг. Харин дунд ба түүнээс дээш насныхан хумсныхаа ариун цэвэр, эрүүл мэндэд илүү анхаарч үйлчилгээ авдаг. Түүнээс гадна эмэгтэй үйлчлүүлэгчдийг дагаж найз залуу, нөхрүүд нь ирэх тохиолдол их ажиглагдаж байна.

-Хүмүүс зөвхөн эмэгтэйчүүд л гоо сайхан, маникюрт ордог гэх нийтлэг хандлагатай байдаг шүү дээ. Энэ байдал үйлчилгээ эрхлэхэд хэрхэн нөлөөлж байна вэ?

-Энэ үйлчилгээ маш шинэлэг учраас хүмүүсийн хүлээж авах байдал өөр өөр байна. Зарим хүмүүс их сайшааж байгаа ч нөгөө талаар буруушааж буй хүмүүс олон байна. Яагаад гэвэл зарим хүн гоо сайхан байх гэдгийг зөвхөн эмэгтэйчүүдийн хийдэг зүйл хэмээн боддог бол орчин үед түүнийг үгүйсгэн эрэгтэй хүнд ч гэсэн гоо сайхан байх ёстой хэмээн боддог хүн олон болж . Чухамдаа энэ бол бүх хүн эрүүл байхтай ижил асуудал. Хүн бүр эрүүл байх ёстойн адилаар хүн бүр гоо сайхантай байх нь чухал. Тиймээс эр хүн хумсаа будуулах нь ёс зүй, Монгол сэтгэлгээнд үл нийцнэ хэмээн эсэргүүцэх асуудал их тулгарч байгаа.

Нөгөө талаар залуу үеийнхэн юм мэддэг, өөрийнхөө хүсэл, сонирхол, дотоод ертөнцөө илэрхийлэх хүсэлтэй, хэрхэн илэрхийлэхээ хэнээр ч заалгалгүй мэддэг болсон нь олон тул үйл ажиллагаанд эерэгээр нөлөөлж байна. Тиймдээ ч эрэгтэй үйлчлүүлэгчдийн тоо өдөр ирэх тусам нэмэгдэж, одоо бол эрэгтэй хумс арчилгааны цаг өмнөх өдрөө дүүрдэг болсон байна.

-Анх удаа эрэгтэй хумс арчилгааны үйлчилгээг Монголд нэвтрүүлэх санааг хэрхэн олсон бэ. Цаашид өөр ямар шинэлэг үйлчилгээнүүдийг эхлүүлэх төлөвлөгөө байна вэ?

-Ерөнхийдөө өмнө нь аливаа үйлчилгээнд хүйс зааж ойлгодог хэвшмэл ойлголт их байсан. Энэ нь одоо ч үргэлжилсээр байна. Бидний хувьд хүйс гэдгээс илүү хүн байхыг чухалчилж хардаг. Амьдрал дээр бидний эргэн тойрны эрчүүд хөл, гарынх нь хумс шигддэг, буруу ургадаг, түүнийгээ яаж зөв авах, арчлахаа мэддэггүйгээс болж багагүй бэрхшээлтэй тулдаг. Түүнийг нь анзаараад салон орж янзлуулахыг зөвлөхөд хэвшмэл ойлголт, хүйс, бусдын хүлээж авах байдлаас санаа зовох, ичих зэргээс болоод татгалзах нь олон байдаг. Энэ байдал зөвхөн гоо сайхан биш, эрүүл мэнд гэх мэт олон салбарт ажиглагддаг.

Тиймээс манай хамт олон гоо сайхан, эрүүл мэндийг бүх хүнд, ялангуяа орхигдоод байгаа эрчүүдэд зориулахыг зорин ажиллаж байна. Энэ санаагаа дээрх асуудлаас олж, хэрэгжүүлж байна. Одоогийн байдлаар ихэнх салонуудын адил гоо сайхны бүх цогц үйлчилгээг үзүүлнэ. Түүнээс гадна манай салон дотроо кофе шоптой, түүгээрээ хүнсний байгууллагуудтай албан ёсны гэрээ байгуулж, стандартын дагуу үйлчилдэг учир завгүй үйлчлүүлэгчдийнхээ цагийг хэмнэж, тав тухтай орчин бүрдүүлэхийг зорьж буй.

Цаашид шинээр хумс арчилгаа талдаа илүү анхаарч, ялангуяа бие давхар эмэгтэйчүүдэд хумс арчилгааны үйлчилгээ үзүүлэх төлөвлөгөө бий. Хөл хүндтэй эмэгтэйчүүд хумсаа будуулахыг хориглодог нь салонд хандахгүй байх шалтгаан биш шүү дээ. Тухайлбал, хүүхэд томорсон үед жирэмсэн эмэгтэйчүүд тонгойж, хөлийн хумсаа арчлахад их асуудал тулгардгаас гадна жин нэмэх, хавагнах зэргээс шалтгаалан хөл болон хөлийн хумсны арчилгаа үгүйлэгддэг. Түүнээс гадна өндөр настнуудад зориулсан хумсны арчилгааны үйлчилгээ эхлүүлэх төлөвлөгөө бий. Учир нь хүн өндөр наслахаар хараа муудах, нуруу өвдөх зэрэг асуудал түгээмэл үүсдэг. Тэр нь хумсаа арчлахад ихээр саад болдог тул бид ойрын ирээдүйд дээрх үйлчилгээнүүдийг нэвтрүүлж, жирэмсэн эмэгтэйчүүд болон өндөр настнуудыг VIP өрөөндөө хүлээн авч, тав тухтай орчинд цогц үйлчилгээ үзүүлэхээр бэлтгэл ажлаа хийж байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
62
ЗөвЗөв
26
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ХахаХаха
5
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ГайхмаарГайхмаар
4
БурууБуруу
3
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

61 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

1 2021-05-14 64.119.26.65

21 zuuntaigaa zeregtsej chadahgui medleggui, huduunii zantai ymnud zuer boli2

Avatar

BAT 2021-05-14 59.153.112.153

pizdaalzgana

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.126.88.230

Хүн бүрд зориулагдсан сайхан л салон бнлээ. Очиж үзэж бгаад хуцацгаамаар бн аа. Дандаа бусдын хөлсөө дуслуулж бий болгосон руу нулимна. Өөрсдөө юу хийдийн бол доо.

Avatar

Bas neg hugjil shuu, 2021-05-14 202.9.41.150

Artistuudad uilchluuleh gazartai bolj ee, Yu ch medehgui banharuud haltaigaad daschihsan garuud l gaihah bhdaa hahaha

Avatar

Unshigch emegtei 2021-05-14 124.158.66.135

Aygui bol end surug comm bichij baigaa ah nar bol humsand n hir tattsan guzeegee unjuultsan archaagui ah nar ard baigaa baihoo… ta narii yriad baigaa gunduugui zan chin haa bainaa?? Ym bol gonii door shali shali gll jinken awgai nar shig hel amaa biluudeed bichichgeeh ym… ta nariin awgai naraas gants yalgarch baigaa ym bol haraaliin ug nemj bichdeg n l ymdaa… uhsssnn sain talaaraa ch yalgarch chadahgui ymdaa archaagui gahainuud hmmmm

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.21.108.42

Үгүй минь дүү, гүзээгүй ах нар чинь илүү элдэв маяггүй, хумсандаа хиргүй цэмбэгэр, элдэв үнэртэй ус ч ханхлуулдаггүй юм шд. Харин хаа нэг архи, виски ханхлуулнаа. Пиво бол огт уухгүй шүү. Уучаад элдэв шалдав хүнгүй. Мужик гэж тийм.

Avatar

Unshigch emegtei 2021-05-14 124.158.66.135

Neg udaa uschind bj bsn chn neeh hanagar tom ah duu n oroi bolzootoi edr gell neg egcheer usee zasuulchaad daraa n humsaa yanzluulj bj bilee ayguu huurhun… neeree l bas humsand n hir togttson mah zah n urgaad huruu gar n ewershchihsen bwal bas l nuguu busguid n tiim ch taatai baihgui l baihldaa.. humsaa archlana gadaad baidaldaa anhaarna geheeree emegtei bolchihgui… odoonii busguichuud ch ter zaluusiin tsewer tsemtsger baidliig tulhuu hardag bolson…

Avatar

Zochin 2021-05-14 64.119.22.38

orchin ueiin erchuud gej hudlaa hulichigar avgainuud boltson lalruud, neg musun huisee soliod emegtei bolson n deer, esvel buur dald orson n deer, yamar ch er hunii mun chanargui hugiin amitad bolson

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.9.46.129

mungu tuluud surtalchluulah amarhan, lol

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.75.115

tsenher salon baisan ch hunii erh. Uzen ydah yumaa olj dee. Manai jinhene erchuudiin hiij chaddag gants zuil, uchir shaltgaangui yumiig uzen ydah hahahah.

Avatar

Zochin 2021-05-14 64.119.22.38

huduunii mal mini hutsalgui huduuruugee z**l

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.9.47.71

s** gomo2 gee shaagd bhn hvvshee maluudaa orchin tsagtaigaa hol niilvvleldee dandaa iim ** ymnuud bichhiin lol odoo tsagt tgd haltaigaad ywj bh hvn bhqshdee bvgd goo saihandaa anhaardag bolson mongol er hvn geheeree l haltaigaad sairtaal moinog garlaal humsniihaa zawsar nike shahtsan ywhiimu gvvshvv naad mal2 bodloosoo salaachee orkudaa

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.184.182

Эр эм нь мэдэгдэхгуй со киноныхон шиг л улсууд олшрох байх даа, нэг л их эмэгтэйлэг залуучууд л байх юм биз дээ

Avatar

Зочин 2021-05-14 103.57.92.213

so toi haritsuldag chin shal t1in haritsulul bid nar hajud n yu ch bisheshde hogjilte bid naras mundag ulsasa jishe avach ovchtenbe

Avatar

хөх монгол 2021-05-14 202.21.108.236

Багдаа 70-80 аад онд хамуутаж бөөстөж явсан, одоо овоо 10 хоногт нэг удаа толгойгоо угаадаг болсон Ориг монгол эр хүн ойлгохгүй ээ хухахаа

Avatar

🖕 2021-05-14 59.153.115.145

Золбин халтарууд бугладаг газар

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.73.115

Ийм малнууд сонгууль өгдөг гэхээр энэ улс яаж өөдлөх вэ дээ. Өөрсдийгөө лаг гээд бодчихсон, өөр юм хүлээж авах чадваргүй, өмхий ханхлуулсан оркууд. Болзоонд явах гэж байгаа залуу ороод гарч болохгүй юу? Ресторанд ороод өөд өөдөөсөө хараад суухад хүүхнүүд нүүр, гар хардаг л байхгүй юу. Ажлаараа сууж байхад л хараад тойруу замаар хэлдэг, эсвэл магтдаг л зүйл шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.161.102

Яг тийм. Тэсрэлт хийж чадаж байна Энэ тал дээр мэдлэг дутмаг байдаг эрчүүд бидэнд сайхан байна өнгө алаглуулахгүй ч цэвэрлүүлээд гарна гэдэг күүл

Avatar

Зочин 2021-05-14 136.52.101.186

erchuud tsever tsemtsger baih , goo saihand ochood humsaa, humsuguu yanzluulaad baijiina gedeg 2 uur zuil biahaaa….

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.161.102

zugeer l hungun huleej av l daa goy l bna shude

Avatar

zochin 2021-05-14 66.181.161.102

zugeer l hungun huleej av l daa goy l bna

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.55.188.93

g***

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.126.89.106

Монголд юу ч хийх хориотой юмаа энэ чинь 21р зуун эрчүүд гэхээрээ салон орж гоо сайхандаа анхаар ч болдоггүй юмуу? Тархинаасаа гарч сэтгэ малуудаа!!!

Avatar

Zochin 2021-05-14 66.181.161.11

Novshiin yum hiiheer yavj oo ugaa

Avatar

Зочин 2021-05-14 139.5.218.250

tanii tarhinaas tseverhen bga bha ednij noil

Avatar

Барууныхны солиорол тэнэглэл 2021-05-14 64.119.18.74

Бодвол голдуу г*** нар л үйлчлүүлж байгаа байх. Эхлээд салоноор үйлчлүүлнэ. Дараа нь хэдэн жилийн дараа хүйсээ солих байх.

Avatar

:) 2021-05-14 66.181.185.178

malshas uhech

Avatar

Зочин 2021-05-14 103.212.118.79

nohoin baaaas

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.78.199

Uudn tataad tataad ungu orohgui barzaisan har yumnuud medeej salonoor uilchluulehguildee

Avatar

Зочин 2021-05-14 69.253.43.151

Mongol ervhuud gej khagas khuukhenuud boljee kkk

Avatar

Зочин 2021-05-14 124.158.67.173

Монголын анхны ЦЭНХЭР салон

Avatar

Зочин 2021-05-14 103.26.193.242

Erchvvd geheereil goo saihandaa anhaarj bolhguu gsen oilgoltoo awj hayna uu ene chin 21r zuun shvv

Avatar

Зочин 2021-05-14 124.158.67.173

цэнхрүүдийн цуглдаг газар нээж дох үржүүлэж байгаа юм уу ?

Avatar

zochin 2021-05-14 66.181.161.102

tiim gazar bsn ch ene hunii erh bh bas l hogiin sav shg bodltoi bna shu

Avatar

zochin 2021-05-14 103.57.92.213

yuve chi chin yasn ovchtenbe haird huuli uilchildimu?????????????????????????????

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.88.254

ЖИНХЭНЭ МОНГОЛ ЭРЧҮҮДЭД НИЙЦЭХГҮЙ БАЙХАА. ТУХАЙЛБАЛ БӨХЧҮҮД ИНГЭЭД СУУЖ БАЙХГҮЙ БАЙХ Л ДАА.

Avatar

Зочин 2021-05-14 103.26.193.242

mongold dandaa bohchvvd bdg yumuu 🤣

Avatar

зочин 2021-05-14 66.181.168.8

бөхчүүд жинхэнэ Монгол эрчүүд болж байна уу. Монгол эрчүүдийг битгий тэгж гутаагаарай. Өнөөгийн нийгэмд бөхчүүд муугийн жишээ болсон шүү.

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.86.155

Хүүхнүүд л байнашт

Avatar

zochin 2021-05-14 103.57.92.213

hushe yagad hunii biyig ymr baihig zagad bganbe bodod uzde huchirhiliegch ymu???????????????????

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.9.40.153

Цэвэрхэн байх, г*** байх 2-ын хоорондын ялгааг гаргаарай. Хумсаа будуулж байгаа бол удахгүй тирко өмсөх биз.

Avatar

Ники 2021-05-14 66.181.161.102

Өмссөн ч хүний эрх буйзай

Avatar

Онч 2021-05-14 103.26.194.168

Трико бол анх эрчүүд өмсөж байсан зүйл юм. Эрчүүдийн триког хүүхнүүд авч хэрэглэжээ.

Avatar

Баги 2021-05-14 202.126.89.188

Ок Очноо

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.9.46.87

ГOМО САЛОН

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.67.20

Uurtuu archaatai, tseverhen zaluusaas suraltsaach. Tsag uyee medreerei bro!

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.131.250.130

Г.о.м.о

Avatar

Зочин 2021-05-14 103.57.95.248

За тэгээд удахгүй лефчик зүүгээд, туфль өмсдөг залуус гарч ирэх вий дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.21.108.219

tegne pisda min

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.21.108.219

tegne p min

Avatar

Зочин 2021-05-14 139.5.216.99

Зөв л ярьж. Пүү паа гээд бгаа хүмүүс хэдэн он бэ?

Avatar

Зочин 2021-05-14 64.119.19.204

Эрэгтэй хүний гар гэхэд хэцүү л харагдаж бна даа!!

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.179.227

Чинийхээр бол тэгээд эр хүн гэхээрээ л хиртэй хумстай, мойног хуруутай байх ёстой юу? Эртхэн далдарч буян болоорой 😇

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.166.36

Гар хумсаа эрэгтэй хүн мэргэжлийн хүнээр арчлуулж засуулах нь зүйтэй. Өнгөт элдэв юм хумсан дээрээ наалгах нь хаашаа юм. Цэвэрхэн засч янзлуулах бол соёл. Энэнд хөгшин залуу гэж ялгах ёсгүй, аль ч насны эрэгтэй янзлуулах хэрэгтэй. Энэ бол соёл, ариунцэврийн асуудал. Би дунд эргэм насных, бичгийн ажилтай хүн, хумс хуруугаа цэвэрхэн янзлуулмаар бна

Avatar

Цон цон2 2021-05-14 64.119.27.117

Автуусанд ч юмуу олон ниитиин газар иим хумстай цайвар нөхөр хажууд байхын бол айх байхаа.

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.126.89.162

ЯПОНД ТОКИОГООС ГАРААД АЛЬ НЭГ АЛС БӨГЛҮҮ ТОСГОНД ОЧИХОД Л АМТТАЙ ЧАНАРТАЙ ХООЛТОЙ ДЭЭД ЗЭРЭГЛЭЛИЙН РЕСТОРАНТАЙ; 5 ОДТОЙ БУУДАЛ ХАЛУУН РАШААНТАЙ; ОРОН НУТГИЙН ЧАНАРТАЙ ЭРЭЛТТЭЙ БАРААТАЙ ДЭЛГҮҮРТЭЙ БАЙХ ЖИШЭЭТЭЙ..ТЭГЭЭД БОДОХОР ЯПОНЫ БӨГЛҮҮ ТОСГОНД Ч ИРГЭН БҮР НЬ ӨӨРИЙН СУРСАН МЭДСЭН САЙН ХИЙЖ ЧАДДАГ ЮМТАЙ БАЙХ ЮМ…
МОНГОЛЫН ХОТ; АЙМАГ; СУМДЫН ИРГЭД ДОР БҮРНЭЭ ӨӨР ӨӨРИЙН САЙН ХИЙЖ ЧАДАХ ЮМАА ҮНЭНЧЭЭР ХЙИГЭЭД Л БАЙВАЛ АЗЖАРГАЛТАЙ ХАНГАЛУУН АМЬДРАЛ ӨӨРТ НЬ БАЙХ ШИГЭЭ …..!!!

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.164.211

Peee chert! yu hereggui, ene heregguishdee

Avatar