ХӨСҮТ-ийн эмч А.Амбасэлмаад Эрүүлийг хамгаалахын гавъяат ажилтан цол хүртлээ | News.MN

ХӨСҮТ-ийн эмч А.Амбасэлмаад Эрүүлийг хамгаалахын гавъяат ажилтан цол хүртлээ

ХӨСҮТ-ийн эмч А.Амбасэлмаад Эрүүлийг хамгаалахын гавъяат ажилтан цол хүртлээ

ХӨСҮТ-ийн эмч А.Амбасэлмаа Эрүүлийг хамгаалахын Гавьяат ажилтан цол хүртлээ

ХӨСҮТ-ийн эмч А.Амбасэлмаа Эрүүлийг хамгаалахын Гавьяат ажилтан цол хүртлээhttps://news.mn/r/2431421/

Posted by News.mn on Thursday, May 13, 2021

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга өнөөдөр /2021.05.14/ эрүүл мэндийн салбарынханд төрийн дээд одон, медаль гардууллаа. Халдварт өвчин судлалын үндэсний төв /ХӨСҮТ/-ийн Тандалт судалгааны албаны даргаар ажиллаж байсан эмч А.Амбасэлмаад Эрүүлийг хамгаалахын гавъяат ажилтан цол олголоо.

Тэрбээр эрүүл мэндийн салбарт 35 жил ажилласан бөгөөд ХӨСҮТ-д 14 жил ажилласан байна. Өмнө нь манай сайтад өгсөн ярилцлагадаа “Би Дундговь аймгийн арван жилийн сургууль төгссөн учраас бага нас маань хөдөө өнгөрсөн. Багаасаа сурлага сайтай охин байсан. Нэгдүгээр ангиасаа ариун цэврийн комиссын дарга болж, хүүхдүүдийн нус, гутлын алчуур их шалгана.

Тэгж явсаар эрүүл мэндийн салбарт ажилладаг хүн болсон. Анх Дундговь аймагт Мэргэжлийн хяналтын газрын Эрүүл ахуйн хяналтын хэлтсийн даргаар ажиллаж байгаад 2007 онд хотод орж ирээд, ХӨСҮТ-д өдийг хүртэл ажиллаж байна” гэсэн юм.

Цар тахлын үед ажиллаж буй эрүүл мэндийн салбарынхан төрийн дээд одон медаль хүртээсэн юм. Монгол Улсад ганцхан Гавьяат цол хүртсэн сувилагч байсан бол энэ удаа  салбартаа олон жил үр бүтээлтэй ажилласан таван сувилагчийг Ерөнхийлөгч төрийн өндөр дээд одон, медалиар шагналаа.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
23
ЗөвЗөв
6
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Алтан 2021-05-14 202.179.24.146

Амбасэлмаа эмч эрүүл мэндийн салбарт хийдэгээ хийж, авах ёстой шагналаа авчээ. Баяр хүргэе. Энэ далимд асуух зүйл байна аа. Архи уудаг хүнийг эмчлүүлэх гэж байгаа юм. 2 дахь тун вакцинаа хийлгээд 2 л хонож байна. Эмчилгээтэй харшлах зүйл байх уу? Хордлого тайлах стандарт эмчилгээ, сэтгэл зүйн эмчилгээ хийлгэнэ. Дараа нь спираль тавиулж болох уу?

Avatar

Зочин 2021-05-14 139.5.219.194

Нямхүүд яагаад юм байхгүй вэ? Нямхүү өөрөө халдвар авч зүдэрч байхад тэнэг Мулгуу Мөнхсайхан н**ш гэрийн дэглэм сулруулж, халдварыг дотоодод тараасан. Мөнхсайхагы алдаатай бодлогын гайгаар 200 гаран монгол хүн нас барлаа. Мөнхсайхан новшийг шүүж шийтгэ. Шүүж шийтгэж чадахгүй бол муу хулгайчийг устгана.

Avatar

зочин 2021-05-14 66.181.186.80

Баяр хүргэж, сайн сайхан бүхнийг хүсэн ерөөе! Гэхдээ та минь зөвлөх маягаар ажиллаж байгаа биз дээ?
Бас хааяа нэг зурагтаар гарчихаж байвал…

Avatar

Иргэн 2021-05-14 194.18.198.72

Эрүүлийг хамгаалахын гавъяат ажилтан гэж бна
https://president.mn/18844/

Avatar

Иргэн 2021-05-14 59.153.115.156

Гавьяат эмч биш.
Гавьяат ажилтан өгсөн гэж байна.

Avatar

Зочин 2021-05-14 59.153.85.242

Сайхан мэдээ байна, урт нас, удаан жаргалыг ерөөе

Avatar

Зочин 2021-05-14 64.119.26.251

Баяр хургэеэ.

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.183.91

Эзнээ олсон шагнал байна, Женко л өгч байгаа болохоос. Вакцин гараагүй үед тахлыг 10 сар барьжМонголыг аварсан хүмүүсийн сонгодог төлөөлөгч билээ

Avatar

Иргэн 2021-05-14 202.131.248.246

Сайхан эмчдээ баяр хүргэж урт наслахыг хүсье

Avatar

Зочин 2021-05-14 188.255.54.169

Төмөр хатагтай

Avatar

demjij bnoo 2021-05-14 202.21.112.106

demjij bnoo

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.161.5

Зөвөө зөв, дэмжиж байна!!! Зайлуул, маш хүнд үед тахалтай тэмцэх тэргүүн эгнээнд явж мэдрэл муутай массд хараалган зүхүүлэн байж иргэдээ аварсан хүн шүү!!!

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.181.88

Маш зөв өө.Баяр хүргэе.

Avatar

Зөв 2021-05-14 66.181.188.93

Зөв хүнээ олжээ. Эрт өгөх байсан юм, гэвч үе үеийн манай эрх баригчдын л гаргадаг шийдвэр хойно

Avatar

Зочин 2021-05-14 124.158.69.143

Урд нь монголчууд ламаар толгой дээрээ ном уншуулж хонхны дуугаар бурхны орон руу явдаг байлаа. Одоо тереес гуйж, болон худалдан темрийн дуугаар негее ертенц руу явдаг болж, хеерхийс.

Avatar

Зочин 2021-05-14 103.26.194.60

Баяр хүргье. Халдвар судлалын танадалт, судалгааны ажлаа сайн хийж ажиллсан шүү.үүний үр дүнд Монголд халдварын тархалт бага байж, энэ хүнд үеийг туулж байна. Ажлын ачаалал, үр дүнг үнэлсэн Баттулга ерөнхийлөгчид бас баярлалаа

Avatar

Зочин 2021-05-14 139.5.219.247

Баяр хүргэе

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.55.188.35

Яалаа гэж шагнах гээд байгаан? МАНгас-ын даалгаварыг сайн биелуулж худлаа унэн тоо мэдээлж, янз бурийн хор найруулахад нь хамжилцаж байсан гэжуу?

Avatar

Зочин 2021-05-14 103.229.122.39

Баяр хүргэж хамгийн сайн сайхан бүхнийг хүсэн ерөөе.

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.90.251

Баяр хүргэе

Avatar

Нийслэл хүү 2021-05-14 202.131.236.170

Маш сайн ажилласан шүү. Хамгийн сайн сайхан, эрүүл энхийг хүсье.

Avatar

Төмрөөр яах юм бэ 2021-05-14 66.181.161.64

Тэр төмрөөр яах юм бэ, нэг удаа овоохон мөнгө өгчихдөг болчихбол зүгээрсэн

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.90.251

Төрийн шагнал багадахгүй байхаа. Мөнгө дуусна, нэр хүнд, алдар үр хүүхэд, түмэн олонд үлдэнээ.

Avatar

Zochin 2021-05-14 59.153.115.138

Chin setgeleesee bayar hurgei ! Sain saihan buhnog husei !

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.65.224

баяр хүргэе танд. эрүүл энх сайхан бүхнийг хүсье

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж