Б.Содномдаржаа, Т.Чимгээ нарыг батлан даалтад гаргалаа | News.MN

Б.Содномдаржаа, Т.Чимгээ нарыг батлан даалтад гаргалаа

Б.Содномдаржаа, Т.Чимгээ нарыг батлан даалтад гаргалаа

Б.Содномдаржаа, Т.Чимгээ нарыг батлан даалтад гаргалаа

НЭМЭЛТ:

ШШГЕГ-ын харъяа 401 дүгээр хаалттай хорих ангиас 18.00 цагт  Т.Чимгээ, Б.Содномдаржаа нарыг батлан даалтад гаргалаа.

Б.СОДНОМДАРЖАА, Т.ЧИМГЭЭ НАРЫГ БАТЛАН ДААЛТАД ГАРГАНА

НЭМЭЛТ:

Улсын Дээд шүүхийн хяналтын шатны эрүүгийн хэргийн шүүх хуралдаанаар Ц.Амгаланбаатар, Т.Чимгээ, Б.Содномдаржаа нарт холбогдох хэргийг прокурорын  дүгнэлтийг үндэслэн 2021 оны тавдугаар сарын 14-ний өдөр хянан хэлэлцлээ.

Хуралдаанаас шинээр илэрсэн нөхцөл байдлыг хянуулах тухай прокурорын дүгнэлтийг хүлээн авч, Сүхбаатар дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхийн 2016 оны арванхоёрдугаар сарын 27-ны өдрийн гуравдугаар шийтгэх тогтоол, нийслэлийн Эрүүгийн хэргийн давж заалдах шатны шүүхийн 2017 оны гуравдугаар сарын 14-ний өдрийн 171 дүгээр магадлал, Улсын дээд шүүхийн хяналтын шатны эрүүгийн хэргийн шүүх хуралдааны 2017 оны наймдугаар сарын 4-ний өдрийн 185 дугаар тогтоолыг тус тус хүчингүй болгож, хэргийг сэргээн шалгахаар прокурорт буцааж шийдвэрлэв.

Хэргийг прокурорт очтол Т.Чимгээ, Б.Содномдаржаа нарт хувийн баталгаа гаргах таслан сэргийлэх арга хэмжээ авахаар шийдвэрлэж, Ц.Амгаланбаатар нь өөр хэрэгт хорих ял шийтгүүлсэн шүүхийн хүчин төгөлдөр тогтоол байгааг дурдлаа.

ӨМГӨӨЛӨГЧИД Б.ЦОГТ ШҮҮГЧЭЭС ТАТГАЛЗСАН Ч ХҮЛЭЭЖ АВСАНГҮЙ

НЭМЭЛТ:

Улсын дээд шүүхийн Эрүүгийн хэргийн танхимд хаалттай хэлэлцэж буй Б.Содномдаржаа, Т.Чимгээ, Ц.Амгаланбаатар нарт холбогдох шүүх хурал эхэлж, өмгөөлөгчдийн зүгээс шүүгч Б.Цогтоос татгалзах хүсэлт гаргасан ч шүүх бүрэлдэхүүн хүлээж авсангүй. Тодруулбал, Б.Содномдаржаа, Т.Чимгээ болон хохирогчийн талын С.Оюуны өмгөөлөгч нар шүүгч Б.Цогтоос татгалзах хүсэлт гаргасан юм. Харин шүүгч Б.Цогт "Би өмнө нь ч хэлсэн, одоо ч хэлсэн өргөсөн тангарагтаа үнэнч явна. Дээд шүүхийн шүүгч нарт хэрэг хуваарилахад программ хуваарилдаг. Надад ямар нэг хувийн ашиг сонирхол байхгүй учраас хэрэгтэй танилцаж, хуралдаанд оролцож байна. Төрийн албан хаагчдын хувийн, улстөрчдийн башир аргаар гутаан доромжилдог байдлаа болих хэрэгтэй. Мэргэжлийн өмгөөлөгч, хуульч хүн ийм байж болохгүй.  Энэ хэрэг, маргаан Дээд шүүхэд ирсэн цагаасаа хуваарилах нь компьютер программаар хуваарилагддаг учраас хэн нэгэн нь би өөрөө хүсээд сайн дураараа хийсэн зүйл байхгүй.  Надад энэ хэргийг үнэн зөв шийдэх гэсэн хүсэл байгаа болохоос ямар нэг байдлаар хууль буруу ашиглах зүйл байхгүй, өргөсөн тангарагтаа үнэнч байж, хуулийн дагуу шийдвэр гаргана" гэсэн тайлбарыг өгсөн юм.

Ингээд шүүгчид зөвлөлдөж, Б.Цогт шүүгчийг шүүх хуралдаанаас гаргах үндэслэл байхгүй учраас хүсэлтийг хүчингүй болгон шүүх хуралдаан хаалттай үргэлжилж байна.


Б.СОДНОМДАРЖАА, Т.ЧИМГЭЭ НАРТ ХОЛБОГДОХ ХЭРГИЙН ШҮҮХ ХУРАЛ ҮРГЭЛЖИЛЖ БАЙНА

С.Зориг агсны амь насыг хөнөөсөн хэргээр хаалттай хорих ангид 20 жилийн ял эдлэхээр шийдвэрлүүлсэн Б.Содномдаржаа, Т.Чимгээ, Ц.Амгаланбаатар нарт холбогдох хэргийн шүүх хурал өнөөдөр /2021.05.14/  Улсын дээд шүүхийн Эрүүгийн хэргийн танхимд хаалттай хэлэлцэж байна.

Б.Хурц, Г.Эрдэнэбат тэргүүтэй хүмүүсийн хэргийг тус шүүхээр эцэслэн шийдвэрлэсний дараа Улсын Ерөнхий прокурор Эрүүгийн хэрэг хянан шийдвэрлэх тухай хуульд заасны дагуу шинээр илэрсэн нөхцөл байдлын улмаас хэргийг хянуулах дүгнэлт бичиж, хүргүүлсэн байна.

Ийнхүү дүгнэлт бичихдээ эл хуулийн 41.1-1.2 дахь хэсэгт "Шүүгч, прокурор, мөрдөгч эрх бүхий албан тушаалтан нь эрх хэмжээгээ урвуулан ашигласан нь хуулийн хүчин төгөлдөр болсон шүүхийн шийдвэрээр тогтоогдсон бол шинээр илэрсэн нөхцөл байдал гэж үзэж, урьд гарсан хуулийн хүчин төгөлдөр шүүхийн шийдвэрийг хүчингүй болгож, хэргийг сэргээн шалгаж болно" гэх заалтыг үндэслэх аж.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
33
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

70 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.179.21.227

Э.Бат-Үүл, Ц.Элбэгдорж нар Содномдаржаа, Чимгээ хоёрын батлан даалтад гаргасны дараа их л бухимдан сандарч, Ц.Нямдоржийг элдвээр гүтгэн гүжирдэж байна. Булган нүүрэлдэн уулзаад Чимгээ нарыг алуурчид биш гэдгийн баталсан, мөн Амгаланбаатар Бат-Үүлийг аллагын захиалагч гэсэн байдаг. Тэхээр Зоригийн аллагын хэргийн захиалагчид удахгүй илрэх байх.

Avatar

Хуулинд алдаа байна. 2021-05-14 139.5.219.194

Манайд шинжлэх ухааныг нотлох баримт шалгах дээр огт ашигладаггүй. Хуйвалдааны шинжтэй шууд нэгнийгээ гэмт хэрэгтэн болгодог гэрчийн мэдүүлэг гэгчээр шүүх ялалдаг буруу тэнэглэл Монголд байна. Яагаад хүн амины хэрэгт генийг шалгаж жинэхэн алуурчныг барьж чадахгүй байна вэ??? Энэ бол Монголын улс төр, шүүх засаглал, шинжлэх ухааны баас шээснүүдийн үмхий юм.

Avatar

Хуулинд алдаа байна. 2021-05-14 139.5.219.194

Манайд шинжлэх ухааныг нотлох баримт шалгах дээр огт ашигладаггүй. Хуйвалдааны шинжтэй шууд нэгнийгээ гэмт хэрэгтэн болгодог гэрчийн мэдүүлэг гэгчээр шүүх ялалдаг буруу тэнэглэл Монголд байна. Яагаад хүн амины хэрэгт генийг шалгаж жинэхэн алуурчныг бхрьж чадахгүй байна вэ. Энэ бол Монголын улс төр, шүүх засаглал, шинжлэх ухааны баас шээснүүдийн үмхий юм.

Avatar

Иргэн 2021-05-14 64.119.27.166

Төрийн үүрэгт байгууллагууд бүгд( цагдаа , тагнуул , прокурор , шүүх ) нийлээд иргэнээ хэлмэгдүүлдэг ямар гээчийн нийгэм ,ямар гээчийн тогтолцоо вэ. Захиалагчийг нь олоогүй байж гүйцэтгэгч гээд ялладаг , бичигдсэн хуулийг хуулбарлан хэрэглэдэг хүмүүн бусын яргалал үйлддэг энэ сүлжээ системийг бий болгоход Нямдорж багагүй хувь нэмэр оруулсан харагдаад байна.

Avatar

Зураач 2021-05-14 90.220.183.209

За болж дээ!

Avatar

зочин 2021-05-14 103.229.121.227

Энэ хэд чөлөөлөгдлөө гэхэд ямар нэг золгүй юм тохиолдоод чад явах нь дээ.
Хэрэг зохиомол юм бол хэн Амгаланбаатарт хэрэг зохиох захиалга өгсөн бэ? Шалгаач.
Жинхэнэ юм бол бас л ард нь хэн байгаа юм? Олооч.

Avatar

Enkher 2021-05-14 103.140.11.201

ЭБ Юу бичсэнийг ойлгосонгүй!

Avatar

2 2021-05-14 202.21.108.1

Хэрэг үйлдээгүй нь тогтоогдсон биш эрүүдэн шүүлгэсэн учраас суллаж байгаа юм шиг байна. Тэгвэл хоригдож байгаа хүмүүсээс энэ шалтгаанаар суллагдах нь хэд байгаа вэ

Avatar

Хуулинд алдаа байна. 2021-05-14 139.5.219.194

Манайд шинжлэх ухааныг нотлох баримт шалгах дээр огт ашигладаггүй. Хуйвалдааны шинжтэй шууд нэгнийгээ гэмт хэрэгтэн болгодог гэрчийн мэдүүлэг гэгчээр шүүх ялалдаг буруу тэнэглэл Монголд байна. Гэрчийнмэдүүлэг гэгч бол дэлхийд моодноос гарсан хоцрогдсон хэлмэгдүүлэлт гэдгийг хүлээнзөвшөөрсөн байгаа. Жинхэнэ гэмт хэрэгтэн хуйвалддаг. Яагаад хүн амины хэрэгт генийг шалгаж жинхэнэ алуурчныг барьж чадахгүй байна вэ??? Энэ бол Монголын улс төр, шүүх засаглал, шинжлэх ухааны баас шээснүүдийн үмхий юм.

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.161.5

Энэ бол цэвэр улс төржсөн (шүүхийн) шийдвэр боллоо шүү!!! Ерөнхий прокурорын орлогч байсан Эрдэнэбат худлаа хэлэх хүн биш, тэрээр эдгээр хүмүүс хилс хэрэгт шийтгүүлээгүй гэдгийг баталж байсан!!!

Avatar

Зочин 2021-05-14 139.5.219.194

Манайд шинжлэх ухааныг нотлох баримт шалгах дээр огт ашигладаггүй. Хуйвалдааны шинжтэй шууд нэгнийгээ гэмт хэрэгтэн болгодог гэрчийн мэдүүлэг гэгчээр шүүх ялалдаг буруу тэнэглэл Монголд байна. Гэрчийнмэдүүлэг гэгч бол дэлхийд моодноос гарсан хоцрогдсон хэлмэгдүүлэлт гэдгийг хүлээнзөвшөөрсөн байгаа. Жинхэнэ гэмт хэрэгтэн хуйвалддаг. Яагаад хүн амины хэрэгт генийг шалгаж жинхэнэ алуурчныг барьж чадахгүй байна вэ??? Энэ бол Монголын улс төр, шүүх засаглал, шинжлэх ухааны баас шээснүүдийн үмхий юм.

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.179.24.120

Энэ таван шүүгчид хатуу хариуцлага тооцох хэрэгтэй. Дур мэдэн батлан даалтанд гаргачихаж байна. Ингээд ямар ч хариуцлага хүлээхгүй явчихна гэж боддог юм байх даа. Дараа дараагийн шүүх хурлаар ялаа аваад дахиад л ачигдана. Энэ бол баттай.

Avatar

Асуулт 2021-05-14 64.119.23.226

Хэрэг хийгээгүй 2 хүнийг хориод байгаа юм бишүү. Зохион байгуулалттайгаар хэрэг хүлээлгээд байага гэж ТВ-с ойлгоод байгаа шдээ

Avatar

зочин 2021-05-14 103.229.121.227

Хэн тэгвэл зохион байгуулж хэрэг үүрүүлсэн юм бэ? Зохион байгуулагчийг тогтоо.

Avatar

Зочин 2021-05-14 139.5.219.194

Манайд шинжлэх ухааныг нотлох баримт шалгах дээр огт ашигладаггүй. Хуйвалдааны шинжтэй шууд нэгнийгээ гэмт хэрэгтэн болгодог гэрчийн мэдүүлэг гэгчээр шүүх ялалдаг буруу тэнэглэл Монголд байна. Гэрчийнмэдүүлэг гэгч бол дэлхийд моодноос гарсан хоцрогдсон хэлмэгдүүлэлт гэдгийг хүлээнзөвшөөрсөн байгаа. Жинхэнэ гэмт хэрэгтэн хуйвалддаг. Яагаад хүн амины хэрэгт генийг шалгаж жинхэнэ алуурчныг барьж чадахгүй байна вэ??? Энэ бол Монголын улс төр, шүүх засаглал, шинжлэх ухааны баас шээснүүдийн үмхий юм.

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.179.24.120

Ер нь давж заалдах дээд шүүхийн бүрэлдэхүүнийг урьдчилан зарлах хэрэггүй юм байна. Авлига хээл хахуулаас урьдчилан сэргийлэх үүднээс ийм хууль оруулж батлуулах хэрэгтэй.

Avatar

Шинжлэх ухаан ч бай шүүхийн тэнэглэлд цэг тавь. 2021-05-14 139.5.219.194

Манайд шинжлэх ухааныг нотлох баримт шалгах дээр огт ашигладаггүй. Хуйвалдааны шинжтэй шууд нэгнийгээ гэмт хэрэгтэн болгодог гэрчийн мэдүүлэг гэгчээр шүүх ялалдаг буруу тэнэглэл Монголд байна. Гэрчийнмэдүүлэг гэгч бол дэлхийд моодноос гарсан хоцрогдсон хэлмэгдүүлэлт гэдгийг хүлээнзөвшөөрсөн байгаа. Жинхэнэ гэмт хэрэгтэн хуйвалддаг. Яагаад хүн амины хэрэгт генийг шалгаж жинхэнэ алуурчныг барьж чадахгүй байна вэ??? Энэ бол Монголын улс төр, шүүх засаглал, шинжлэх ухааны баас шээснүүдийн үмхий юм.

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.179.24.120

Энэ таван шүүгч ам руугаа хахталаа мөнгө чихүүлсэн байна аль эсвэл толгой руугаа б** тулгуулсан байна.

Avatar

ЭЛБЭГДОРЖ 2021-05-14 95.169.224.234

Ямар амьтан хүн алахгээд эхнэртэй нь цуг 🗡️ аа хурцалсан шиг,хоол хош хийгээд л цадталаа идээлл хэхрээд тамхилаад сууж байхавдээ.. нөхрийн нь хүлээгээд үү🤭😁😆😂хэрэв та ийм юманд итгэж үнэхээр итгэж байгаа бол наад тархинд чинь жоохон асуудал байна шүү.тэгээд хүүхдүүд дээр нь 😂

Avatar

Ард 2021-05-14 66.181.176.244

Амгаланбаатар а******н нь 2 өөр хэдэн хүн байгаа захиалагч тэр гээд байцаалт өгсөн гэсэн шүү тэгээд нь 2 ыг хэдэн жил хоригдог нөгөөдүүлийг нь хоридоггүй ямар учиртай бйана аа Амгаланбаатарын мэдүүлгээр нотлогдоод ял авсан улс гээ биздээ сонин юм нь хууль прокурор хүчнийхэн ядарсан ард иргэдийг хилсээр шийдгэдэг нь батлагдлаа даа

Avatar

Шинжлэх ухаан ч бай шүүхийн тэнэглэлд цэг тавь. 2021-05-14 139.5.219.194

Манайд шинжлэх ухааныг нотлох баримт шалгах дээр огт ашигладаггүй. Хуйвалдааны шинжтэй шууд нэгнийгээ гэмт хэрэгтэн болгодог гэрчийн мэдүүлэг гэгчээр шүүх ялалдаг буруу тэнэглэл Монголд байна. Гэрчийн мэдүүлэг гэгч бол дэлхийд моодноос гарсан хоцрогдсон хэлмэгдүүлэлт гэдгийг хүлээн зөвшөөрсөн байгаа. Жинхэнэ гэмт хэрэгтэн хуйвалддаг. Яагаад хүн амины хэрэгт генийг шалгаж жинхэнэ алуурчныг барьж чадахгүй байна вэ? Энэ бол Монголын улс төр, шүүх засаглал, шинжлэх ухааны баас шээснүүдийн үмхий юм.

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.179.24.120

Дахиад анхан шатны шүүх хурал болно. Батлан даалтанд гарна гэдэг нь цагаадчихаж байгаа юм биш.

Avatar

Шинжлэх ухаан ч бай, шүүхийн тэнэглэлд цэг тавь. Алуурчны генийг зоргийн хувцаснаас хайгаачээ. 2021-05-14 139.5.219.194

Манайд шинжлэх ухааныг нотлох баримт шалгах дээр огт ашигладаггүй. Хуйвалдааны шинжтэй шууд нэгнийгээ гэмт хэрэгтэн болгодог гэрчийн мэдүүлэг гэгчээр шүүх ялалдаг буруу тэнэглэл Монголд байна. Гэрчийн мэдүүлэг гэгч бол дэлхийд моодноос гарсан хоцрогдсон хэлмэгдүүлэлт гэдгийг хүлээн зөвшөөрсөн байгаа. Жинхэнэ гэмт хэрэгтэн хуйвалддаг. Яагаад хүн амины хэрэгт генийг шалгаж жинхэнэ алуурчныг барьж чадахгүй байна вэ? Энэ бол Монголын улс төр, шүүх засаглал, шинжлэх ухааны баас шээснүүдийн үмхий юм.

Avatar

Зочин 2021-05-14 203.91.115.54

zahialagchid ni yu bodoj bgaa bol doo

Avatar

Нямдорж 2021-05-14 87.174.198.142

Бүгдийнх нь гэрээс уучлал гуйгаач. Суллаач. Ёстой том гарууд байнаа

Avatar

Нямдорж 2021-05-14 87.174.198.142

Наад хэрэг дээр чинь 50 орчим хүн ажиллаж, 3 шатны шүүх буруутай гэдгийг нь нотолсон тэр бүх хүн худалдагдсан гэсэн үг үү ? с** юм аа үхэр монголчууд. Дээрээс чинь бааж шээж байна дөө. Одоо хэрэг илрүүлсэн бүх хүн шоронд. Алуурчид наранд, Нямдорж сайхан алуурчид суллахаас өөр ажил хийдэггүй хүн үү? Хэрэг илрүүлэхийн тулд овгоруудын өрөө хэсүүлж тамлуулах үргэлж байж ирсэн сайдыг нь 20 жил хийсэн Нямдорж хамгийн сайн мэдэж байгаа. Шоронд байгаа элдэв янзаар тамлуулсан олон мянган хүн ээ бүгдийг

Avatar

Шинжлэх ухаан ч бай, шүүхийн тэнэглэлд цэг тавь. Алуурчны генийг зоргийн хувцаснаас хайгаачээ. 2021-05-14 139.5.219.194

Манайд шинжлэх ухааныг нотлох баримт шалгах дээр огт ашигладаггүй. Хуйвалдааны шинжтэй шууд нэгнийгээ гэмт хэрэгтэн болгодог гэрчийн мэдүүлэг гэгчээр шүүх ялалдаг буруу тэнэглэл Монголд байна. Гэрчийн мэдүүлэг гэгч бол дэлхийд моодноос гарсан хоцрогдсон хэлмэгдүүлэлт гэдгийг хүлээн зөвшөөрсөн байгаа. Жинхэнэ гэмт хэрэгтэн хуйвалддаг. Яагаад хүн амины хэрэгт генийг шалгаж жинхэнэ алуурчныг барьж чадахгүй байна вэ? Энэ бол Монголын улс төр, шүүх засаглал, шинжлэх ухааны баас шээснүүдийн үмхий юм.

Avatar

Зочин 2021-05-14 64.119.24.207

Заавал сонгуулийн үеэр хийдэг нь эргэлзээ төрүүлээд байна өөр цаг үед ул суурьтай шийдэж болдоггүй л юм байх даа

Avatar

Нямдорж 2021-05-14 87.174.198.142

Нямдорж ингэх гээд л бичлэгийн хэсгээс задлаад, үхэж гэж байгаа мэт дайраад харанхуй Массын тархийг угаагаад байсан юм байна л даа. Засгийн газарт орсон ганцхан зорилгоо биелүүллээ дээ. Захиалагчид ямар их мөнгөтэй том хүмүүс бэ? Хууль, Шүүх, Монголчуудын дээр зүгээр л бааж байна дөө.

Avatar

Зочин 2021-05-14 107.127.53.17

ШО-гийн мөнгө дуусахгүй их л дээ….тамын ертөнцөөс л Монголыг хорлоод байх болотой чөтгөр юм аа

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.21.102.226

хүн алсан хүнийг үүү

Avatar

Х 2021-05-14 192.82.70.205

Ерөнхий Прокурор шударга айхавтар хүн байна. Баяр хүргэе!

Avatar

гончигоо 2021-05-14 124.158.68.38

Энхамгалан прокурор яг байцаагдаад барьц алдах үедээ бүх үнэнийг гайхалтай тодорхой илчилж өгөөд ялаа хөнгөлүүлнэ.батүүл энхбаатар энэ тэр их будилна мэдүүлгүүд зөрнө элбэгдорж амиа хорлох болно хурц хоригдлуудад алуулна. гэх мэт төлөг бууж байна гэнэдээ

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.9.41.27

Хүн алсан хүмүүсийг зүгээр суллах нь дээ

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.179.24.119

ХАМСААТНАА 2 ХҮҮХЭДТЭЙ НЬ ШАТААЖ АЛСАН АЛУУРЧДЫГ СУУЛАЧИХАЖ БАЙГАА ЮМ УУ. ЯМАР УЧИРТАЙ ЗАСАГ ВЭ.

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.161.108

цахилгаан тогооноос болж шатаад хаагдсан хэргийг тэдэнд тохсон юмаа

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.161.108

зөвөө аль эрт суллах байсан юм тэр илжигдорж батүүл хурц нарыг эрүүдэн тамлах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.176.121

Хилсээр хүн шийтгэж хохироож хэрхэвч болохгүй.Зохиомол хэрэг хүчээр хүлээлгэсэн нь батлагдсан тул батлан даалтад гаргадаг нь зөв.Үүнийг зүйл бүрээр дахин шалга.Оролцсон хийсэн шийдсэн хүмүүс нь ил болсон байна.Хууль шүүхийн алдаа бол засах ёстой

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.55.188.35

Тэгээд наад 2 чинь батлан даалтанд гарахаар захиалагч мэнгэт Нямкадаа алуулаад "гадны нелеегуй амиа хорлолт болжээ, эсвэл ковид тусаад ухлээ" гэж оношлуулаад энэ хэрэг хаагдах юм байна даа!!! Шорондоо байвал ядаж хамгаалалтанд байгаа болохоор аминд нь елзийтэй дее.

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.183.91

яа?

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.183.91

Хэргийн цаад эзэд бухимдах нь аргагүй

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.179.24.120

herew chimgee uhchihwel mengetiig sejigleh heregte shu.

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.179.24.120

daaltand ywj bgad uhchihwel hen hariutsah we?

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.126.89.101

Huuli bnuu ene ulsad !!!! Nyamdorj, Nyambaatar hoyor huuli yumuu te !!!! Tui chort vozmi

Avatar

Зочин 2021-05-14 150.129.143.138

30 жилийн өмнө бид Ардчилсан хувьсгал хийгээгүй зүгээр хуучин намын төв хорооны дарга нарыг шинэ дарга нараар л солисон юм байна. Одоо тэгээд хойд солонгос болох бэлтгэлээ эртнээс хийж эхэлж дээ ард түмэн минь.

Avatar

Зочин 2021-05-14 172.58.61.119

4 хүн шатаж амиа алдсан хэрэг бас худлаа болж таарсан уу нямдорж жинхэнэ самарч байна даа

Avatar

Зочин 2021-05-14 64.119.21.11

захиалагчид нь удахгүй нухах бхөө, энэ хэрэг МАН төрд байгаа цагт илрэхгүй бололтой, МАН ялагдсан үед л илэрнэ

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.183.91

Үнэнд ойртжээ. Батлан даалтгүй гаргачих байсан юм. Холоос өгөгдсөн заавраар тэднийг хэрэг хүлээлгэх гэж харгислан дарамталдаг нь илэрч, холбогдох зарим шүүгч прокурор өөрчлөгдсөнтэй холбоотой байхаа. Энэ хэрэг зоион байгуулалтын хувьд нийгэмд хамгийн тодорхой хэрэг байсан боловч, улс төрийн нэгэн хүчин доторхи танхай бүлэг этгээдүүд асуудлыг 20 гаруй жилийн турш өөрөөс холдуулах оролдлогыг зориудаар зохион байгуулснаас ийнхүү сунжирч, олон нийтийн хүлээлт эсрэгээр шийдвэрлэгдэж ирсэн гэлцдэг юм

Avatar

Зочин 2021-05-14 188.255.54.169

Олон жил хэлмэгдсэн хүмүүст хонгилийн үзүүрт гэрэл гарч ирлээ. Гэхдээ Дээд шүүх 2 жилийн дотор эсрэг тэсрэг дүгнэлт гаргаж байгааг юу гэж үзэх вэ? Ард олон хэнд итгэх вэ?

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.179.24.120

Өөө за за алчдийм байна энэ шүүх. Алуурчдыг суллаа шаас.

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.176.121

Хилсээр хүн шийтгэж хохироож хэрхэвч болохгүй.Зохиомол хэрэг хүчээр хүлээлгэсэн нь батлагдсан тул батлан даалтад гаргадаг нь зөв.Үүнийг зүйл бүрээр дахин шалга.Оролцсон хийсэн шийдсэн хүмүүс нь ил болсон байна.Хууль шүүхийн алдаа бол засах ёстой

Avatar

Amar 2021-05-14 124.158.66.93

XXI зуунд Монгол улсад хэн ч байсан хэлс хэрэг хүлээх ёсгүй.Зөв байна.Ямар ч хэрэг байсан хуулийн дагуу үнэн зөв шүүж зөв шийдвэр гаргадаг болох цаг нь болсон.МАНАН-гийнхан "Нүгэл нүдээрээ гарна" гэдэг өвгөдийн үг байдгийг огт мэддэггүй бололтой.

Avatar

Зочин 2021-05-14 202.126.90.11

За ард түмэн ч хэн нь хэн бэ гэдгийг мэдэж байгаа даа. . Сонгууль ойртож байхад Нямка намаа хорлож байгаан бишүү. Арай ч дээ нээрээ 🙁

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.86.202

Zaza Zahialagch ni guitsetgegch naraa gargaj avlaa ingej l haragdaj baina

Avatar

Зочин 2021-05-14 213.87.121.34

Арайчдээ Монголын шуух дампуурчээ!!! Зоригийг алахаас гадна 4 н хун 2 бага насны хуухдийг шатааж алсан цуст алуурчид шуудээ дээд шуух гэсэн авилгалчидыг тараах болжээ яаахаараа монголын шуух цагдаа бугд Нямдоржын атганд байдаг бнаа хэлэх ч уг алга тэр сонинд гарсан ам зураг бусад нотлох баримтыг яах гэж байгаам бэ Зориг тэгээд хутган дээрээ 18 удаа оороо уначихсан болж таарч бнуу

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.178.73

наранд амьдрах эрхгүй , АЛУУРЧИД . …АЛУУРЧИД … АЛУУРЧИД ….

Avatar

Иргэн 2021-05-14 66.181.181.73

Нэг юмыг би монголын иргэн болохоор ойлгохгүй юм Нямдорж гэдэг хүн яагаад Амгаланбаатар гэж яриад байна вэ Анх Амгаланбаатар гэдэг хүнийг хамгийн хүнд яаж ч хүнийг а**х хүнийг гүжирдэхээс эхлээд бүгдийг хийж чаддаг нэсэн билүү ?????

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.161.108

чи тэнэг юм чинь

Avatar

Лхагва очирj 2021-05-14 139.5.216.22

Амгаланбаатрыг суллаагүй харин түүнд болон элбэгдоржид гүтгүүлж тамлуулсан хүмүүсийг сулла ан байна

Avatar

Зочин 2021-05-14 150.129.141.196

Muu menget gadnii gar hul

Avatar

Зочин 2021-05-14 213.87.121.34

Балиар юмнууд ичээсэй Нямдорж гэж монголыг хоролсон мэнгэт урвагч хэзээ нэгэн цагт илэрнээ чи !!! Хэргийн захиалагч нямдорж отгонбилэг гэдэг нь тодорхой бн шдээ

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.183.91

Бас шүүх хурлын өмнөхөн мэнгэт Нямка руу дайралт илт ширүүссэн нь хардлага төрүүлж байна

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.181.73

Нямдорж ?????

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.183.91

Цогт шүүгч гараад л явчихгүй дээ, заавал оролцоно гэх нь сэжиг төрүүлж байна, улстөрийн балмад бүлэглэлийн захиалгыг биелүүлдэг мафисан бүлэг шүүгч, прокурор одооч зууралдаад байж байгаа, тиймээс олон жил сунжирч байгаа гэлцэх юм, үнэн худлыг бүү мэдээ. Үнэн бол ард түмэн үнэ зөв шийдвэр горьдольтгүй болж байна уу

Avatar

Зочин 2021-05-14 124.158.96.214

Энэ Чимгээ Содномдаржаа Амгаланбаатар нарыг шүү хурал дээр сууж байгаагий нь харахаар гэмт этгээдүүд мөн гэж олон хүмүүс хэлэхийг сонслоо. Хэрэг хийгээгүй хүмүүс бол шаал ондоо, шууд илт мэдэгдэнэ дээ. ………… Манай буурал Бат -Үүлийг найзыгаа захиалгаар хөнөөсөн гэхэд би огт итгэхгүй. Үүнд итгэдэг хүмүүс бол гэнэн л******д. Хар мэнгэт Нямдорж бол хорт могой мөнөөсөө мөн.

Avatar

Шударга ёс 2021-05-14 192.82.70.205

Наадх чинь ганцаараа шүүхийн шийдвэрт одоо нөлөөлж чадахгүй ээ. Хулхи нь буучихсан байгаа. Шинэ Ерөнхийлөгч гарч ирнэ байдал эвгүй болно. Ажилдаа тэсч үлдэхийг бодож байгаа байх.

Avatar

иргэн 2021-05-14 202.179.25.236

УДШ -н ЦОГТ ер нь хогийн гаршдээ, юу ч хийж мэднэ, татгалзах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.178.73

АЛУУРЧИДАД ГИШГЭХ ГАЗАР БҮҮ ОЛГО>>> ШИЙТГЭХИЙГ ШААРДАНА>

Avatar

Зочин 2021-05-14 192.82.70.139

Zuv!

Avatar

Зочин 2021-05-14 66.181.177.238

Ойлгомжтой болжээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж