Хэн Ерөнхийлөгч байж болохгүйг батлан харуулсан Х.Баттулгад баярлалаа! | News.MN

Хэн Ерөнхийлөгч байж болохгүйг батлан харуулсан Х.Баттулгад баярлалаа!

Ерөнхийлөгчийн сонгууль-2021

Хэн Ерөнхийлөгч байж болохгүйг батлан харуулсан Х.Баттулгад баярлалаа!

Хэн Ерөнхийлөгч байж болохгүйг батлан харуулсан Х.Баттулгад баярлалаа!

Хоёр жилийн өмнө Монгол Улсын Ерөнхийлөгч асан Ц.Элбэгдорж “Х.Баттулга Монгол Улсын Ерөнхийлөгч байгаа нь зөв. Ямар хүн Ерөнхийлөгч байх ёстой, ямар хүн байх ёсгүйг хамгийн сайн ойлгуулж чадах хүн Х.Баттулга. Хэн Ерөнхийлөгч байж болохгүй вэ гэдгийг сайн ойлгоё гэвэл Х.Баттулгаа дахиад нэг сонгочих” гэж хэлж байв. Олзуурхууштай нь “Монгол ялна” гэж хөөрцөглөдөг байсан олон нийт одоо Х.Баттулгын хэн болохыг гадарлах дээрээ болжээ. Бүрэн дунд боловсролтой, мафитай кинонд нугасгүй дуртай бөх бол төр биш болохыг.

Үндсэндээ Х.Баттулгын бүрэн эрхийн дөрвөн жил дуусахад сар хүрэхгүй хоног үлдсэн байна. Гэвч тэр Төрийн ордны гурван давхраас яван явтлаа, явсан хойноо ч АН-ыг самрах, МАН-ыг тараах, цаашлаад Монголыг улс төрийн хямрал руу түлхэх улс төрөө хийсээр байх нь нэн ойлгомжтой болжээ.

          Х.Баттулгын “халаасны” холбоо, бүр муухайгаар хэлбэл улс төрийнх нь нохойд барьдаг мод болсон МоАХ-ноос бүх намыг тараах шаардлагыг өнөөдөр УИХ-ын дарга Г.Занданшатарт хүргүүлж байгаагаа зарлав. Мэдээж Х.Баттулгын үгийг МоАХ-ныхон спикерт дамжуулж байгаа нь энэ. Шаардлагыг нь хүлээж авахгүй бол Монголын ардчилсан холбоо улс төрийн бүхий л хэлбэрээр тэмцэхээ араас нь анхааруулжээ.

Өнгөрсөн долоо хоногт АН-ын бүлгийн нэр бүхий гишүүд өлсгөлөн зарлаж, Н.Алтанхуягийг нэр дэвшигчээр бүртгэж авахыг СЕХ-нд тулган шаардав. Сүүлдээ худалч хүнд өлссөнөө ч мэдэхгүй өлсчихсөн гишүүд хэний төлөө, юуны тулд улс төрийн тэмцэл хийснээ ойлгоогүй, ойлгосноо ойлгомжтой тайлбарлаж чадахгүй байсаар Сүхбаатарын талбайд долоо хоноод гэртээ харьцгаав.

Х.Баттулгын өөрийн биеэр очиж бүртгэсэгн "тоо бүртгэл"-д байгаагүй зарим нэг гишүүн “Н.Алтанхуяг бүгдийн дарга юм уу” гэж агсам тавьж байгаа бичлэг олон нийтийн сүлжээнд цацагдсаныг харвал өлссөн хүмүүсийн зорилго өөр, өөр байж.

Уг нь Ерөнхийлөгчийн сонгуулийг хойшлуулах, бүр хоёр жилээр сунгах хүртэл заримыг нь өлсгөөд, заримыг нь солиоруулаад талбайн улс төр хийхийг Х.Баттулга хүссэн. Гэвч Э.Бат-Үүлийг үсэдсэн жагсагчид Х.Баттулгын төлөвлөгөөг нурааж,  түүний сүүлчийн хөзөр нь өдгөө МоАХ болж байна. Үнэндээ Н.Алтанхуяг, Ц.Туваан, Д.Ганбат нарыг бодвол Г.Баасан Х.Баттулгын төлөө харьцангуй үнэнчээр өлсөж чадах байх.

Г.Занданшатарын парламентын баталсан, Х.Баттулгын баруун гараар ёсчилсон Монгол Улсын Үндсэн хуулийн нэмэлт, өөрчлөлтийн 191.2-т “Намыг Монгол Улсын сонгуулийн эрх бүхий иргэдийн нэг хувиас доошгүй тооны иргэн эвлэлдэн нэгдэж байгуулна” гэсэн заалт оруулж өгсөн. Уг заалтыг 2028 оны нэгдүгээр сарын 1-нээс эхлэн дагаж мөрдөхөөр Үндсэн хуульд тусгасан юм.

Үүнийг долоон жилээр наашлуулах МоАХ-ны шаардлага бол Х.Баттулгын улс төрийн нэг хэсэг. Ердөө АН, МАН хоёроос бусад улс төрийн намууд Х.Баттулгад сонин биш. Захирамжаар болон жагсаал цуглаанаар МАН-ыг тарааж чадахгүйгээ Х.Баттулга мэдэж байгаа. Тийм ч учраас Ардчилсан намыг авах, халааслах тохироог эрх баригчдад тавих болов уу. Товчхондоо, дөрвөн хоногийн дараа буюу 2021 оны тавдугаар сарын 17-ны Даваа гаригт аль Ардчилсан намын тамга хүчинтэй болохыг шүүх хэлэлцэнэ. Шүүхэд нөлөөлөх гэсэн Х.Баттулгын башир нүүдэл энэ байв.

Шүүх Төрийн ордны зүүн жигүүрийн гурван давхраас чиглэл авчихгүй бол С.Эрдэнийн намд жинхэнэ тамгыг нь өгөх биз. Төрийн ордноос шүүх, прокурорт чиглэл өгч, хэнд хэдэн жилийн ял оноодог байсныг ярьсан, баталсан хүн нь Х.Нямбаатар. Хууль зүйн сайд хүн бусдыг гүтгэвэл Эрүүгийн хуулиар ял хүлээхээ сайн мэдэхтэйгээ.

Дөрвөн жилийн тэртээх өдрүүдэд Х.Баттулга юу амалж байсныг дахин сануулъя.

  • Эх орныхоо тусгаар тогтнол, бүрэн эрхт халдашгүй дархан байдал, ардчилал, эрх чөлөө, шударга ёсыг эрхэмлэн дээдэлж, хөгжин бадарсан “ХҮЧИРХЭГ МОНГОЛ УЛС”-ыг цогцлоох Эх оронч Ерөнхийлөгч байна.
  • Эв нэгдлийг эрхэмлэж, үндэсний эрх ашгаа дээдэлсэн Эх оронч Ерөнхийлөгч байна.
  • Эрх чөлөө, шударга ёсыг сахин хамгаалж, иргэнээ дээдэлсэн Эх оронч Ерөнхийлөгч байна.
  • Эдийн засгаа сэргээж, аж үйлдвэрийг хөгжүүлсэн Эх оронч Ерөнхийлөгч байна.
  • Экологийн тэнцвэрийг хангаж, газар нутгаа хамгаалсан Эх оронч Ерөнхийлөгч байна.
  • Экспортын шинэ эринийг эхлүүлсэн, эрх тэгш гадаад харилцааг эрхэмлэгч Эх оронч Ерөнхийлөгч байна.

Гэвч, цаазын ялыг сэргээж ШХАБ-д улсаа тушаачих шахсан түүнд өнөөдөр баяртай гэж хэлэхийг хүсч байгаа хүн Монголд олон бий. Итгэж түшиж явсан журмын нөхдөөс нь эхлээд шүү дээ. Түүний нэртэй хамт түүхэнд үлдэх нэгэн толбо бол нэн шинэ үеийн улс төрийн хэлмэгдүүлэлт. Төрийн дайсан нэрээр өөрийн өрсөлдөгчдөө хоморголон баривчилсан Х.Баттулгын ярих болсон эв нэгдэл, үндэсний эрх ашигт итгэх хүн цөөрсөөр байна. Эцэст нь хэн Ерөнхийлөгч байж болох, болохгүйг батлан харуулсан Х.Баттулгад баярлалаа!

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
125
ЗөвЗөв
35
ТэнэглэлТэнэглэл
13
ХахаХаха
8
ХөөрхөнХөөрхөн
7
ХарамсалтайХарамсалтай
5
БурууБуруу
3
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

159 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.21.100.210

Сү.Батболд бол У.Хүрэлсүх өөрийгөө далдлах мэхий нэр байсан шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.83.41

Манай Жэнко сурсан аргаараа Сv -г еронхийлегчид дэвшихийг мэдчихээд хэт хамаагvй балбаж байгаад Хvрэлсvхийн дургvйг хvргэж еертее илvv том дайсан бэлдчихдэг юм!

Avatar

Зочин 2021-05-13 172.58.140.243

Hariutslaga toots 12 jil mongoliig horlon suitgeh ajilgaa yabuulsan mafiin tolgoig tz hyadad tank achaad Irene geh ulger zohioj nuursee 12jil hyamd zaraad ard tumen 10000 000$hohirloo demjsen nuhduud ta nar hun tus bur 100000$r hohirson

Avatar

Зочин 2021-05-13 103.26.195.53

Ерөнхийлөгч БАТТУЛГА- хоёр жилээр сунгаж ажиллуулах хэрэгтэй байна.

Avatar

Номин 2021-05-13 223.38.36.35

МАНын яруу алдар бадартугай УРА УРА УРА

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.79

Tenegduu orkuud uh tul argagui bas huuruu teneg tsereg, buh zereg ni teneguudee udirdana shuu dee. Ur dun ni teneg l baij taarlaaa

Avatar

спорт 2021-05-13 64.119.22.165

Тх нар эби женко гээд тайрдас жижиг биетэй ерөнхийлөгчтөй байлаа гадаадад Монголчуудыг ийм намхан хүмүүс дэлхийг эзэлж байсан юмуу гээд гайхана харин Хүүк өөр шүү

Avatar

х** 2021-05-13 66.181.161.124

Битгий солиор д

Avatar

Ard tumen buhimdaj bn 2021-05-13 64.119.24.200

Tanai site heterhii neg taliig barij bolohgui olon talaas n ard tumendee medeelleh ystoi atal ingej neg hunii hulsnii bicheech baij bolohgui ug n tanai medeelliig busdaas ontslog itgej boloh site gej bodoj baisan min buruu baij
Iim uyd ard tumen hersuu baih heregtei shuu.

Avatar

zochin 2021-05-13 202.126.88.202

Battulgiin bolovsrol hurehgui gj bga humuusee Huukiin bolovsrol hurehuu.tsergiin 1 jiliin kurs.ichneegiin 4 jil l gj yrij bga
Bolivsroliin huvid yg adilhaan.MUii EK medleg.injner.invats.master.doktrant gesen ender bolovrol heregtei.

Avatar

Зочин 2021-05-13 64.119.18.29

30 жилд сонгогдсон ерөнхийлөгчидөөс МАН-с сонгогдсон нь 4865 хоног , АН-аас сонгогдсон нь 5862 хоног ерөнхийлөгчийн албыг хашсан юм байна Бараг адилхан Харин ч АН нь 996 хонгоор илүү юм .

Avatar

зочин 2021-05-13 203.91.118.150

Нүүрсний төмөр замыг гацааж энэ улсыг олон тэрбумаар хохирол учруулсанд нь олон жилийн ял өгч болно.

Avatar

Зочин 2021-05-13 59.153.114.126

Энэ хуний боловсрол хурэхгуй бна арай л дэмий юм хийгээд бна шуу ард тумэн хурдан шиг салахыг хуэж бна шуу битгий ард тумнийг хагаодууллаа

Avatar

Зочин 2021-05-13 103.10.23.189

ЭНЭ ХҮН АЖИЛДАА ТЭНЦЭЭГҮЙ БОЛОХЫГ 3 САРД ОЙЛГОСОН. ОРОСТ БАЙГАА МОНГОЛЫН ЭЛЧИНГИЙНХЭН ХОЁР ГУТЛЫН УЛЫГ ЭЛЭГДТЭЛ КРЕМЛИЙГ ТОЙРЧ ГҮЙГЭЭД БАТТУЛГА ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙГ ОРОСТ АЛБАН ЁСНЫ АЙЛЧЛАЛ ХИЙЛГЭХ ГЭЭД ТУСЫГ ЭС ОЛОВ ГЭЖ БИЧСЭН БАЙСАН НЬ ҮҮНЭЭС ТОДОРХОЙ. ОРОС ҮГҮЙ БОЛ БАРУУН БОЛ БҮҮР ЯРИХ ЮМ БАЙХГҮЙ. ОРОС БАРУУНТАЙ ХОЛБООТНУУД БИШ Ч, АДИЛХАН ЦАГААНУУД, АЗИУДААС ӨӨР Л ДӨӨ, ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРӨХГҮЙ БНА ГЭЖ ОЙЛГОСОН. БАТТУЛГА ГЭЭД ЭНЭ ХҮН ХУРДАН АЛГА БОЛОХ ХЭРЭГТЭЙ Л БНА ДАА. СОНГУУЛЬ ХЭЗЭЭ БОЛОХ БИЛЭЭ?

Avatar

Зочин 2021-05-13 124.158.96.214

МоАХ жэнкод тэр сайхан байраа алдчихсан гэж үнэн үү? МоАХ өдийд ардчилал судлалын нэг институци болчихсон хөгжих байсан гэж ярилцдаг юм байна.

Avatar

зочин 2021-05-13 202.21.125.36

Монгол улсад хэн ч ерөнхийлөгч болсон сөрөг хүчин ЗГ-г авч УИХ-д олонхи болсон тохиолдолд хэн ч биш болдог бичигдээгүй хуультай болсон доо. Хэн ч болсон ялгаагүй хүн хог болгож хаяж байна.

Avatar

ТРОЛЛ Н б**с ДОЛООГЧ МАНЫ БААСАН ИДЭГЧ НЯМСҮРЭН БААСТ 2021-05-13 202.179.15.3

Ж НЯМСҮРЭН ТРОЛЛ МАНЫ БААСЫГ ОВОО ДОЛООЖ ДЭЭ ЧАМ ШИГ ЗОМБИ ТРОЛЛУУД ЗӨНДӨӨ ЗӨНДӨӨ МАНЫХАА БААСЫГ ДОЛООГООД ХОРДОЖ ҮХЭВ ДЭЭ ХАХА ОДОО АРД ТҮМЭН ТА НАР ШИГ ҮМХИЙ ТРОЛЛУУДИЙН ҮГЭНД ИТГЭХ ЭЭ БОЛЬСООН ХАХА. ӨМХИЙ б**с ДОЛООГЧ МАНЫ ТРОЛЛУУД ГАЛЗУУРЧ БАЙНА ХАХА ГАЛЗУУГИЙН ЭМНЭЛЭГТЭЭ ХҮРЭЛСҮГЭЭ АВААД ХЭВТЦГЭЭ ХАХА

Avatar

Ж НЯМСҮРЭН б**с ДОЛООГЧ БААС ИДЭГЧ МАНЫ ТРОЛЛ АА 2021-05-13 202.179.15.3

МАНЫГ ШУУД ТАРААХ ХЭРЭГТЭЙ ЭНЭ МАНЫ ТРОЛЛУУД ҮХТЛЭЭ ӨВЧИН ОЛОЛТЛОО ХАР ПИАР БИЧИХ НЬ ТОДОРХОЙ ХАХА ИХ САНДАРЧ БАЙГАА БОЛОЛТОЙ АРД ТҮМЭН ЯЛНА ШУДАРГА ЁС ЯЛНА ШҮҮ МАНЫ ХАР ЗОМБИ ҮХДЭЛҮҮД ТРОЛЛУУДАА Ж НЯМСҮРЭН б**с ДОЛООГЧОО .ЧАМ ШИГ БААС ДОЛООГЧИД Л ИЙМЭРХҮҮ ЭРЭЭВЭР САРААЧДАГ ШҮҮ ДЭЭ ҮМХИЙ ҮХДЭЛ

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-13 202.9.46.216

ШИНЭЭР ТӨРСӨН НЬ АМЬДАРЧ ЭХЛЭЖ БАЙХАД ХӨГШЧҮҮЛ НЬ БУРХАН БОЛДОГ НЬ БАЙГАЛЫН ЖАМ БИЛЭЭ ЭНЭ НАМУУД ТҮҮХИЙН ЦАГ ХУГАЦААНД ГАРЧ ИРСЭН Ч БУЦААД ҮГҮЙ БОЛОХ НЬ ЦАГ ХУГАЦААНЫ АСУУДАЛ ЭНЭ НЬ Д БУХИМДАХ ЮУ БАЙХАВ БОЛДОГ ЮМ БОЛООД Л ӨНГӨРӨХ ЁСТОЙ УХААНТ ХҮН ТА ХАРИН ЭНЭ ТҮҮХИЙН ЖИМЭЭР ӨӨРИЙНХӨӨ БАЙР СУУРИЙГ ОЛООД ЯАЖ АМЬДРАХ АРГААН ОЛООД АМЬДРАЛАА АВААД ЯВ ТАНЫ АМЬДРАЛЫН ЛАА БӨХӨХ ДӨХӨХЛЭЭР БУРХАН АЯНДАА БУЦААГААД АВААД ЯВНА.

Avatar

Зочин 2021-05-13 83.20.240.102

Saihan hucvaa ursgalaa dagaad uh tiim baihgui shuu

Avatar

Зочин 2021-05-13 49.0.158.86

Irgeded amidral zaadag chi HEN BE ???

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.94

Баруун зүгийнхэн маш их өсөрхүү өөрсдөө л болж байвал түмэн олон түй май черт улс л даа. Улс төрийн энэ их үймээн самууны гол автор нь тэд. Баттулга Ерөнхийлөгч бүрэн боломжоо ашиглан цуцаж няцасгүй ажилласан. Одоо хууль бусаар зайлуулаад түүнээс саллаа гэж баярлаж байгаа нь арай эрт байна.

Avatar

Ахмад 2021-05-13 202.9.40.199

Х. Баттулга , Монгол улсаа – Ковидтой -Дуусаагүй Дарханы замтай үлдээж , үнэхээр " Яллаадаа ! ! ! …

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.179.21.250

Энэ бол Баттулгын хийх ажил биш . К
Ерөнхий сайдын хийлгэх ажил . Олхиогүй Засгийн газар өчнөөн жил иргэдийг хохироосоор байна . Ажил үүргийн хуваарийг мэдэхгүй байж дэмий донгосоод байгаарай.

Avatar

Иргэг 2021-05-13 192.82.91.142

Урвагч 2009 оны үед манай өдөр тутмын хэвлэлээр Оросын тусгай албад Дерипаскагаар дамжуулан Монголд тусгай ажиллагаа хэрэгжүүлж гар хөлөө сонгох гэж байгаа түүнд Баттулга орж байгааг бичсэн байгаа Ингээд Төмөр замыг гацаах ажлын эздийн тусламжаар аа хийсэн Үхэр Монголчууд үхэр шиг тэнэгтээд хонь шиг дуугүй байсан бүр Ерөнхийлөгчөөр сонгосон Аз болж Монгол улс парламентын тогтолцоотой аз болж Монгол улсын бузар булай муу юмны эх үүсвэрийн 80 хувийг хариуцах ёстой МАН ХЭТ олон байсан ньсайн

Avatar

Зочин 2021-05-13 64.119.21.88

Офшорчид хулгайч нарт халтай байлаа жирийн иргэн би харин еөкөө дэмждэг юм шүү харлуулах гэж захиалгаар бичжээ тийм шудрага юм бол хамгийн том хулгайч сү батболдын хулгайг бичихэд яанаа

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.9.40.16

Хүрэлсүхэд түгжилдүүллээ

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.9.40.16

Хүрэлсүхэд сайн тавиулсан даа хөөрхий

Avatar

Хаагий 2021-05-13 172.58.140.210

МАН-АН хоёроос илүү дээр Монголоо гэсэн сэтгэлтэй хүн шүү. Хямралд хүргээд байгаа хулхины хурандааг харин төрөөс зайлуулах хэрэгтэй байх шүү.

Avatar

Аан п тийм үү 2021-05-13 85.220.142.5

Чи л турж үхэх нь дээ. 4н жил энэ хүнийг бичиж хүзүүгүй хүнийхийг хөхөж хорлолоо.

Avatar

Ж.Батлага 2021-05-13 98.42.137.30

4 жил ерөнхийлөгч байлгаж өгсөн оркууд,моя нартаа баярлаллаа. Та нар минь байгаа болохоор би аз жаргал,албан тушаалыг эдэлдэг. Та нар минь байгаа болохоор би монголын хөгжлийг 10 жилээр хойш нь татаж ,арван тэрбум дойлуурын хохирол учруулж чаддаг. Юм нэгээр дуусахгүй. Надаас хойш дахиад л нэг Женко гараад л ирнэ. Яагаад гэвэл та нар минь байгаа болохоор.Нарийн төмөр замаар хужжаа нар танкаа ачаад л ороод ирнэ,Владивостокод нүүрс угаах үйлдвэр баривал ашигтай тусна.Тийм биз дээ ,оркуудаа !!!!

Avatar

Зочин 2021-05-13 59.153.113.205

Явахдаа хүрвэл ман ан 2-г монголоос зайлуулж өгөөд явбал түмэн олон чинь туйлаас баярлаж нуруу тэнийцгээх байх шүү.Хүйтэн дотортой,хөрзөн царайтай,нохой зальтай,худал хуурмагын тод жишээ хүрэлсүхэд итгээд чадуулчихлаа даа.

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.88.51

Яадаг ч байсан Элбэгдоржоос бол хамаагүй дээр байсан. Дахиад нэр дэвшсэн бол гарч магадгүй л байсан

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.126.89.18

Хуцалгүй зайл

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.55.188.97

Төр түвшин байгаасай.

Avatar

Зочин 2021-05-13 64.119.27.203

Хөөрхийдөө

Avatar

А 2021-05-13 122.201.21.226

Засс, мундаг Ерөнхийлөгч байлаа,баярлалаа

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.187.19

Ерөнхий нуруугаараа дажгүй ерөнхийлөгч байсан, төгсгөлдөө муриулчаад жаахан бухимдсан байх.

Avatar

Зочин 2021-05-13 46.182.21.248

Тэнэг амьтан далд ор үндсэн хууль засах Монголыг хятадад дагаар оруулах зорилготой ерөнхийлөгч болсон н**ш.

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.9.46.78

Medeelliin site yum bol ali neg taliig barihgui medeellee l niitel. Hend hudaldagdchaad hachin yum bicheed yavdag yum. Gaigui site gej bodson bur neg songuuli dohson bish busad garuud shig hudaldagdjee chaavas daa

Avatar

СОНГОГЧ 2021-05-13 202.9.46.86

МАШ ЗӨВ, ҮНЭНИЙГ БИЧСЭН БАЙНА. МОНГОЛЫН ТҮҮХЭН ДЭХ ХАМГИЙН АДГИЙН, МУУ, БАС ТӨРИЙНХӨӨ ЭСЭРГҮҮН БОЛСОН ЕРӨНХИЙЛӨГЧӨӨР БАТТУЛГА ТОДОРЧ БАЙНА. ҮР ХҮҮХЭД ГЭР БҮЛ НЬ ЯАЖ ОЛОН ТҮМНИЙ НҮҮР ХАРНА ДАА………………ЭСЭРГҮҮНИЙХ ГЭХ БАЙХ ДАА….

Avatar

Иргэн 2021-05-13 66.181.191.151

танихгүй газрын бурханаас таньдаг газрын чөтгөр гэдэгдээ, 4 жил таньсан амнаас гараад бүр аймшгийн мангасын аманд орохвийдээ. Одоо тэр Мьямар улс эн тэр гээд олон туршлага дэлхийд бий шүү.

Avatar

Зочин 2021-05-13 139.5.216.85

h******

Avatar

Иргэн 2021-05-13 124.158.66.206

Баттулга хүний цус урсахаас нааш Ерөнхийлөгчийн ажлаа өгөхгүй. Хараарай. Хогийн дотортой хүн гэдгээ харуулсан

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.122

Үнэндээ Хүрэлсүхтэй нийлж шинэ хонгил байгуулах гэсэн чинь өнөөх нь мурьчихсан . Анхнаасаа л хоёр махан толгой. олзоо булаацалдах нь ойлгомтой байсан л даа

Avatar

KHUULIIG SHUDRAGAAR 2021-05-13 59.153.115.80

ENE KHUN MUU KHUN BAIJ BOLNO, BI ENE HUND DURGUI, GEHDEE KHUULI SHUDRAGA UILCHILEKH YOSTOI. ZURGAAN JILEER NEG UDAA GEJ NEG OGUULBERIN NEG UDAA GEDEGIIG N SALGAJ AVCH HEREGLEJ BOLOHGUI SHUUDEE.

Avatar

zochin 2021-05-13 202.9.46.13

buuhaar ni hariytslagiig ni huleelgeh heregtei

Avatar

МӨӨГИЙ 2021-05-13 115.84.88.10

НЭГЭНТ ДЭВШИХГҮЙ НЬ ТОДОРХОЙ МАГТАН ӨМӨӨРӨӨД МУУЛААД Ч НЭМЭРГҮЙ? МӨНХБАЯСГАЛАН, УЯАНГАА ,БААТАРХУЯГ ОТГОН НАР ЦАЛИН ХАНГАМЖГҮЙ БОЛСОН Ч ЭНЭ МЭТ БИЧВЭРИЙГ ОЛОН ТӨРЛӨӨР ДАЙРЧ ДАВШИЛЖ УЙЛЖ ДУУЛАН ХЭСЭГ БИЧЭЭЛ ХАМТ ДАЛДРАХААС ДАА ХА ХА ХА

Avatar

Jk 2021-05-13 98.204.176.20

Bugd battulga iig eeonhiilogch baih estoi hun gej uzej bgaashdee

Avatar

Зочин 2021-05-13 45.248.79.86

2011 оноос л төмөр зам гэж эх орноо хоролсон! Тэрнээс өмнө болох болохгүй зөндөө юм хийж улс орноо хорлож зарж идсэн хүн дээ тэгээд гэгээнтэн, эх оронч дүртэй ээ гэгээн минь

Avatar

Зочин 2021-05-13 103.10.23.189

Монголчууд аргаа барахдаа 2017 онд Баттулгыг гаргаа биз дээ. Олигтой нэр дэшигч байхгүй, МАН-ын махан мантуу, Ганбаатар гээд бас нэг балай 2-оос дээр байсан, дахиад ийм амьтан ерөнхийлөгч хийнэ гэхээр Монгол улс нь явахаа болиод баларч унах байх даа.

Avatar

Зочин 2021-05-13 45.248.78.46

Үхэхдээ үхэр б** тавинадаа! Энэ муу эрх мэдэлтэй зууралдах гэж буухдаа, буусны дараа ч олон нийтийг турхирсаар байнадаа! Ард түмэн сэрэмжтэй байхтун!

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.179.26.211

Соёл спортын сайдад бол тохирохоор хүн юм биш үү

Avatar

Зочин 2021-05-13 107.242.117.44

Дахиад устгаарай Х.Баттулгыг дэмжигч иргэдийн сэтгэгдлийг. Ийм шударга бус сайт байснаас , хаагдсан нь дээр дээ өрөвдмөөр хүмүүстэй сайт

Avatar

Зочин 2021-05-13 107.127.53.17

Батлагад хүний нөөц байхгүй…гулгайчийн л нөөц бий

Avatar

Зочин 2021-05-13 107.242.117.44

Ерөнхийлөгчийг өмөөрсөн сэтгэгдлийг нь устгаад байна шүү. Х.Баттулгыг дэмждэг хүмүүс нь олон юм байна даа гэж ойлгож авлаа. Муу хөлсний бичээчид ичиг ичиг

Avatar

Иргэн 2021-05-13 107.242.117.44

Хөлсний бичээчид үнэхээр авсан мөнгөндөө хахаж үхээсэй. Мөнгийг нь авсан болохоор л, өөрөө хүсээгүй ч ийм юм бичиж байгаа чамайг Бурхан өршөөг. Би Х.Баттулга ерөнхийлөгчийг дэмждэг, дэмжсээр ч байх болно. Яаж ч харлуулаад энэ хүний зүрх нь Монголынхоо төлөө цохилсон гэдгийг түүх гэрчилнээ. Чи биш, Цаг хугацаа бүхнийг шүүгч шүү.

Avatar

Зочин 2021-05-13 124.158.66.206

Чамайг Баттулга шоронд оруулна. Магтаад бай

Avatar

Жавхлан л юм даа 2021-05-13 192.82.76.172

Жонкуурсан он жилүүд байлаа даа…. улс гэхдээ хулгайд алдсан мөнгөө авах л болов уу!

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.179.26

сонголт хийх боломжгүй тулгасан сонгууль л хийх юм. Намаас бусадаар нэр дэвшихийг бүрэн утгаар нь шийд л дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.187.197

Элбэгдорж бичиж, Ж.Нямсүрэнгийн нэрээр хэвлүүлэв…

Avatar

Зочин 2021-05-13 103.57.92.26

Тйим байсан ч үнэн л хэлсэн байна.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.179.236

Тэр Хурэлсух, Энхбат энэ тэр бол дараагийн асуудал, одоогоор нэн даруй шийдэх шаардлагатай асуудал бол Баттулгаас яаж хурдан, аюул осол багатайхан салах вэ гэдэг л болоод байна даа

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.75.202

Бас хэн Ерөнхийлөгч байж болохгүйг батлан харуулсан Х.Баттулгад баярлалаа! Энэ нэр дэвшээд байгаа хүмүүсийг бас хараач…

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.126.89.19

ТУХАЙН ҮЕД МИ ОВОГТЫГ ТӨРИЙНХЭЭ ДЭЭР ЗАЛАХГҮЙ ГЭСЭНДЭЭ Л СОНГОСОН БОЛХООС. УГААСАА СОНГУУОЬ БҮХЭН СОНГОЛТГҮЙ…

Avatar

И 2021-05-13 218.214.185.115

Нямжав Эбигийн боовны vс

Avatar

Зочин 2021-05-13 124.158.66.206

Чи салтааны үс

Avatar

Энхмаа 2021-05-13 192.82.75.37

ЯАСАН БИЧВЭР МУУТАЙ ЧАДВАРГҮЙ бас ХҮНИЙ МӨСГҮЙ, ХУДАЛДАГДСАН СЭТГҮҮЛЧ ВЭ, ЭНЭ НЯМСҮРЭН ГЭГЧ авгай, ЭНЭ АВГАЙ ЭЛБЭГДОРЖИД ЯМАР ӨРТЭЙ ЮМ БОЛОО

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.179.21.234

HURELSUH HEREV MONGOLD 5 jil BAIGAAGUI BOL ENE BOL YNDSEN HUULI ZORCHSON SONGUULI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.179.21.234

Elbegdorj gedeg hun Erdenee gedeg bas etgeed ARDCHILSAN Nam aa alchihlaa!!!!!!!!!!!!!!! http://www.news.mn bol uulaasaa Elbegdorj!!!!!!!!!!!
Bid Battulga–g songoson ni mash zov bolson!!!!!!!!!!!!!! Teggeegui bol MIE ENHBOLD avilgach onoodor MONGOL ULSAA zarchihsan baigaa!!!!!!!!
ERDENEE BOL HULGAICH!!!!!!!!!!!!!!! SHORONDOO UDAHGUI ORNO BIZ!!!!!!!!!!!!!!HURELSUH ni ERDENE ELBEGDORJ BAT UUL 3 aa shorond hiine biz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.73.115

Ямар их стресс вэ?

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.183.91

Орчин үеийн Монголд нүүрлээд байгаа неофашист маягийн цөөн харгис этгээдүүд: Гаднаас Монголд хэрэгжүүлсэн 37 оны хэлмэгдүүлэлтийг өнөөгийн МАН, өнөөгийн хүмүүст тохох нэн харгис санаархлаа ил далдаар илэрхийлж фашист үйлдэл гаргаж байна. Энэ хүнэнцэрүүд тэр үеийн өвөг дээдсийн л үр сад, бүгдээрээ адилдаа адил, годилдоо годил юм л даа уг нь.

Avatar

Болд 2021-05-13 68.100.237.110

Энхбат зөв хүн .

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.190.55

НЯМСҮРЭН ГЭЖ МАНАН ЦАРАЙЛСАН ХУЦДАГ МУУ ХУЛГАЙЧАА, ТАХАЛТАЙ ТАРВАГА ЧИНЬ МОНГОЛЫГ ХУЛГАЙЛААД ДУУСГАСАН. БАТТУЛГА 4 ЖИЛ ЯМАР ХУЛГАЙ ХИЙВ ХЭЛДЭЭ МАЛ МИНЬ, ТӨМӨР ЗАМЫН АЖЛЫГ ХӨДӨЛГӨЛӨӨ, ТАХАЛТАЙ ТАРВАГНЫ ХҮЙТЭРҮҮЛЖ МУУТГАСАН ХАРИЛЦААГ СЭРГЭЭЛЭЭ. МАН-ТАЙ ХАМТАРЧ ХУЛГАЙЛДАГ БАЙСАН АН-ЫН ХУЛГАЙ ДЭЭРМИЙГ ЗОГСООЛОО. ХАРИН ЧИНИЙ ТАРВАГЫГ ШОРОНД ШААГААГҮЙ ӨРӨВДСӨН НЬ ТОМ АЛДАА БОЛСОН.

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.9.47.56

Тэнэг авгай дандаа элий балай юм бичнэ. Эбитэйгээ таарсан эргүү мал.

Avatar

Ner 2021-05-13 43.228.129.131

News.mn аргагүй л Элбэгдоржийн сайт мөн юмаа

Avatar

Монгол хүн 2021-05-13 202.126.92.99

Бурхан минь Жонхуугаас салах өдрийг л тэсэн ядан хүлээж байна. Тархиа угаалгасан Монголчууд минь одоо л нэг толгой руу нь шааж байх шиг байна даа.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.190.55

х***а МИНЬ ЧИ МОНГОЛООС ЗАЙЛААРАЙ

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.179.21.192

Х.Баттулга үймээн самуунд уриалсан үйлдлүүдээ зогсоогооч. У.Хүрэлсүх, С.Эрдэнэ Ерөнхийлөгч болохоос айгаад хэрэггүй. Улсад учруулсан гэмт хэргийнхээ төлөө хариуцлага хүлээх л болно. С.Баяр, М.Энхсайхан нарын хэрэг Х.Баттулгын дэргэд юу ч биш.

Avatar

ЖЭНКО ШОРОНД ОРОХ ЦАГ БОЛСОН 2021-05-13 202.55.188.98

ТӨМӨР ЗАМЫГ САНААТАЙ ГАЦААЖ БАЙГААД ӨӨРӨӨ БАРИНА ГЭЭД УЛСААС АСАР ИХ МӨНГӨ ЗАВШСАН УЛСАД ХОХИРОЛ УЧРУУЛСАН ЭНЭ ЖЭНКОГ ШАЛГААЧЭЭ!!!!

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.190.55

НЯМСҮРЭН ГЭЖ МАНАН ЦАРАЙЛСАН ХУЦДАГ МУУ ХУЛГАЙЧАА, ТАХАЛТАЙ ТАРВАГА ЧИНЬ МОНГОЛЫГ ХУЛГАЙЛААД ДУУСГАСАН. БАТТУЛГА 4 ЖИЛ ЯМАР ХУЛГАЙ ХИЙВ ХЭЛДЭЭ МАЛ МИНЬ, ТӨМӨР ЗАМЫН АЖЛЫГ ХӨДӨЛГӨЛӨӨ, ТАХАЛТАЙ ТАРВАГНЫ ХҮЙТЭРҮҮЛЖ МУУТГАСАН ХАРИЛЦААГ СЭРГЭЭЛЭЭ. МАН-ТАЙ ХАМТАРЧ ХУЛГАЙЛДАГ БАЙСАН АН-ЫН ХУЛГАЙ ДЭЭРМИЙГ ЗОГСООЛОО. ХАРИН ЧИНИЙ ТАРВАГЫГ ШОРОНД ШААГААГҮЙ ӨРӨВДСӨН НЬ ТОМ АЛДАА БОЛСОН.

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.179.25.233

Хахаха өөрийнхөө зогсоосон төслийг сонгуулийн өмнө хөдөлгөж жүжиг тоголж байгаан бишүү

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.73.115

Троллыг таних амархан. Нэг юмаа дахин дахин, том жижгээр бичнэ.

Avatar

Зочин 2021-05-13 122.201.24.131

Сэтгүүлч Та болон энд сэтгэгдэл бичсэн хүмүүс "Хүн чанар"-аа алджээ. "Өс хонзон, хийрхэл, үзэн ядалтаар "нүдээ боолгочихоороо" хүн хар цагааныг ч, өдөр шөнө, үдэш оройг ч ялгах чадваргүй харанхуй болчих юм. Энэ нийтлэлийг уншсан дунд сургуулийн сурагч нь агуулга, үзэл санаа нь туйлширалтай, зөвхөн үгүйсгэлээр дүүрсэн байна гэж хэлнэ дээ. Сургуульд бас бичвэрийн агуулгыг үнэлэх аргад сургадаг, олон хүн мэддэг л юм даа. "Сэтгүүлч" хүн бичсэн гэж үзэхээргүй л юм байна.

Avatar

Zochin 2021-05-13 176.189.88.83

Uuruu yun hiirhuu yum bichdeg yum..unen l yum bichij,tor n terguun hen bj boloh,hen bj bolohguig medruulsen unen sh te.Battulga g napoleonii syndrome toi yum bn l gj oilgoson

Avatar

Зочин 2021-05-13 122.201.24.131

Сэтгүүлч Та болон энд сэтгэгдэл бичсэн хүмүүс "Хүн чанар"-аа алджээ. "Өс хонзон, хийрхэл, үзэн ядалтаар "нүдээ боолгочихоороо" хүн хар цагааныг ч, өдөр шөнө, үдэш оройг ч ялгах чадваргүй харанхуй болчих юм даа. Энэ нийтлэлийг уншсан дунд сургуулийн сурагч нь агуулга, үзэл санаа нь туйлширалтай, зөвхөн үгүйсгэлээр дүүрсэн байна гэж хэлнэ дээ. Сургуульд бас бичвэрийн агуулгыг үнэлэх аргад сургадаг, олон хүн мэддэг л юм даа. "Сэтгүүлч" хүн бичсэн гэж үзэхээргүй л юм байна даа.

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.81.87

Бурхан минь энэ бузар Жонхуугаас салж л байвал болох нь тэр. Хүн биш тийрэн, буг, чөтгөр юм гээч.

Avatar

БАТ инженер 2021-05-13 202.9.46.134

МАН-ыг тараах нь ЗӨВ. Бүр Гаага-ын олон улсын шүүхэд геноцид хийснийх нь төлөө өгөх хэрэгтэй

Avatar

Саран 2021-05-13 192.82.75.37

МАШ ЗӨВ

Avatar

зочин 2021-05-13 66.181.185.123

Яг үнэн хэлжээ, цаашдаа ямар хүнийг сонгож болохгүй вэ? гэдгийг тодорхой ойлгуулсан хугацаа байлаа. Ард түмний эв нэгдлийг илэрхийлэгч маань харин хагалан бутаргагч гэдгээ харууллаа. Хүнд ер нь боловсрол гэдэг ээдээ чухалаас гадна ноён нуруу гэдэг зүйл чухал даа. Тэгээд том албан тушаал хашиж байгаа хүнд зөвлөхүүдийн үүрэг их дээ. тиймээс сайн зөвлөлүүд бол их түшиг болно. Аар саархан, мэдлэг боловсрол муу, амьдралын туршлагагүй зөвлөх бол олигтой түшэг болдоггүй юм шүү.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.190.55

х***а НАРТ ТАХАЛ ХЭРЭГТЭЙ.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.185.23

Өөдгүй муу тарвага Элбэгдорж

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.185.23

Элбэгээ хулгайчийн шээс гоожино доо харж байгаарай, өөдгүй муу тарвага

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.73

Хийсэн юмтай хүндээ

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.179.25.233

За юу хийсийн хэлчих хахаха авч явж байгаа Талх чихэр, Баянголоо ч олигтойхон аваад явчихаж чаддаггүй хүнд улсаа даатгуулсан даа. Монголчуудын ч бөх, дуучдад эрх мэдэл өгөг зангаа хаяагүй байгааг нь харин ч харсан даа

Avatar

Зочин 2021-05-13 150.129.140.32

Зөв нам нэртэй бүлэглэлүүдииг тараах ёстой

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.113

Эрх мэдэл албан тушаалын төлөө ч үхэн хатан , янз бүрийн аргаар ч үзэж байна даа. Даанч хэрэглэж байгаа аргууд нь явуургүй, хэрэгжүүлэгч ноход нь маруухан юмдаа. Ингэж ч цагаандаа гарах гэж дээ энэ хүн. Хань ижил, үр хүүхэд , ах дүү , хамаатан садан байдаг бол тэр хүмүүс нь өмнөөс нь ичиж үхмээр байгаа байх даа. Энэ нэг эргүү юмаа одоо боль , бизнэсээ хийгээд яв гэж хэлээчээ. Та нар минь . энэ хүн чинь Монголын байтугай, дэлхийн шившиг боллоо. Таминь.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.190.55

МОНГОЛЫГ СБУЗАР, ТАХАЛДОРЖ, ТҮГЖИЛ НАР ЕРТӨНЦИЙН ШИВШИГ БОЛГОЧИХСООН.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.190.250

МАН шээс алдлаа юу. Тэмцэл үргэлжлэнэ, танай цуст а******н намыг булшлах болно.

Avatar

Зочин 2021-05-13 223.54.109.156

Монголын ард түмэн 100 хувь Баттулга ерөнхийлөгчийг сонгон
Эх оронч дайчин шударга хүн байна

Avatar

Zochin 2021-05-13 176.189.88.83

Hehe bi bolon minii ger bul,ergen toirond demjij bga 1ch hun alga.yaya daa

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.112

элбэгдорж баттулга 2 харууллаа

Avatar

зочин 2021-05-13 64.119.21.243

Хүрэлсүхийг бас хармааргүй байнаа

Avatar

Зочин 2021-05-13 64.119.20.151

дүүрэн хөлснийхэн.иа нар юу гээд ч нэмэргүй.тэмцэл үргэлжлэнэ

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.178.249

Юун амархан баярлах энтр вэ?! Тийм амар явна гэж горьдох хэрэггүй!!?? Энэ бүхний эцэст бүх армидаа ганцхан тушаал өгөөд хуурай замын цэргийн хүчээр бүх томоохон хот суурин газруудыг юу ч оруулж гаргахгүй бүслээд!! Агаар сансарын цэргийн хүчээрээ гаднаас ирж магадгүй бүх тусламжийг тас цохиж чадах Дээд Ерөнхий Командчагчийн эрх мэдэл нь хэвээрээ байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.126.88.233

х****а үхсэн муу хар хэрээ бушуухан энэ ёртөнцөөс алга болж. Үнсэн товрог бол.

Avatar

Зочин 2021-05-13 64.119.20.151

ёстой гуцлаа.баттулгаас өөр хэн ч эх орноо худалдсан авилгачдыг шийтгэж чадахгүй байсын.харамсалтай нь хүрэлсүхэд хууртаж МАН ыг сонгосноор шударга ёс энэ ялагдлаа гэхдээ тэмцэл үргэожлэнэ.аюилгачид устана

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.179.21.192

Ард иргэд Х.Баттулгыг түргэн зайлуулахыг хүсдэг. Түүний бүлэглэл, гэмт хэрэгтнүүд л Х.Баттулгыг хэд хоногоор ч гэсэн байлгахыг хүсч байна. Спиртийн наймаачин, мөнгөний луйварчин Х.Баттулга У.Хүрэлсүхээс үнэхээр их айх юм даа. Өнгөрсөн 4 жилд ард түмний эв нэгдлийг илэрхийлэгч нь үнэн хэрэгтээ Ерөнхий сайд байлаа шүү дээ. Х.Баттулга аа ард түмэн цус урсгахыг хүсээгүй шүү. Энэ этгээд сүүлийн хэдэн сар улс орон, ард түмнийг амгалан тайван байлгасангүй. Хууль бус үйлдэл хийхээр заналхийл

Avatar

Зочин 2021-05-13 37.187.196.70

1990 он гараад дотоодыг аюулаас хамгаалах яамыг гадны бодлогоор татан буулгуулаад энэ мэт Түвдүүдийн даврал эхэлсэн дээ. Дотоодыг аюулаас хамгаалах яамд энэ хэдэн Түвд ёстой өш санаж явсан юм шиг татан буулгасан байдаг юм. До яам Түвд удамтай хүнийг төрийн албанд томилдоггүй бүр цэрэгт явуулдаггүй байллаа шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-13 223.62.175.204

Битгий эргүүтээд мэдрэлтээд бай.Үхсэний чинь түвд.Монголоос зайл х***а новшоо..

Avatar

зочин 2021-05-13 103.212.119.27

Ерөнхийлөгч төрийн ордонд хор найруулж суусангүй.харин тэр ард түмэнд хэрэгтэй бүтээн байгуулалтыг сонгож ажиллаа. Хоронд бусад шиг анхаарал тавьсан бол өдийд дахин сонгодох боломж байлаа. Гэхдээ тэр үүгээр дутахгүй, түүнийг мянгантаа харлуулавч түүнийг хүндэтгэн дагах ард түмэн байгаа:

Avatar

Zochin 2021-05-13 139.28.216.12

Моянуудыг хэлж байна уу 😂

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.9.47.48

Намуудыг тараах нь зөв юм шиг л байна. Яг үнэндээ манай НАМ гэдэг байгуулага удирдлагууд нь юу дуртайгаа хийдэг мафи ш дээ. Мафи тараана гэхээр хоолноосоо салах хэсгийнх нь эрх ашиг хөндөгдөөд хэцүү байна уу? Надад бол мафи тарах нь гээд баярламаар л юм байна.

Avatar

хагарг 2021-05-13 150.129.140.32

Зөв энэ худал нам нэртэй бүлэглэлүүдииг бүгдииг тараах ёстой

Avatar

зочин 2021-05-13 66.181.161.57

МАН-ын захиалагт нийтлэл байна. Ард иргэд бол өөр бодолтой байгаа

Avatar

намбарын сайтыг хаая 2021-05-13 66.181.182.25

ЭНХТУЯА ЧИ ЭНХБАЯРЫН ДУУ ТАНАЙ САЙТЫГ ЭНЭ МЕЧЕЕС ЭХЛЭН УЗЭХГУЙ ХАА

Avatar

Чүлтэм 2021-05-13 37.187.196.70

Түвд женкогийн ард Монгол улсыг 1990 оноос хойш удирдсан нилээд олон Түвдийн эрх ашиг байдаг юм. Баянгол зочид буудал чинь тэр Түвдүүдийн засгийн газрын ордон тэр ордонд Түвдийн Лхасаас нууц даалгавар ирдэг юм. Женко яаж ингэж бүтэн нэг улстай тоглолт хийж чадаад байгаа цаад хүчин Түвдийн бодлогоор Монголын дотор ажиллаж байгаа нилээд хэдэн лам байдаг юм. 1930 оны үед Монголд засаг захиргаа байгуулсан лам нарыг олж устгасан түүхтэй тэд 1990 оноос эхэлж дахиж тэр захиргаагаа Монголд байгуулсан.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.178.207

ЭНЭ УРЬДЧИЛСАН ДАЙРАЛТ БАЙНА БАТТУЛГА ЭБЭЭЭГИЙН ХАЖУУД ХАРИН Ч САЙН ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БАЙСАН ШҮҮ ГАДААД ДОТООД ХАРИЛЦААНД Ч САЙН АЖИЛЛАСАН ХАРИН СҮҮЛРҮҮГЭЭ НӨХДҮҮД НЬ Л ХОРОЛМААТЧИХ ШИГ БОЛСОН ШҮҮГЧ НАР ДЭЭР Ч БАС Л МУУ БАЙСАН

Avatar

зочин 2021-05-13 119.40.98.18

Бас хэн Ерөнхийлөгч байж болохгүйг батлан харуулсан Х.Баттулгад баярлалаа!

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.69.37

Жинхэнэ мулгуу хар санаатай ховын хутгуур хурдхан зайлж долоон уулын цаагуур алга бол доо

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.87.115

Манай монгол түмэн ямар муухай болж байнав дээ. Энэ сэтгүүлч ч тэр. Үнэнийг өгүүлсэн, талархмаар юм ер алга жирийн иргэн надад бол. Харин ч муухай арчаагүй санагдаж байна. Өөр бусармаг муухай юм зөндөөн байхад дуу ч гаргахгүй хэрнээ бууж байгаа хүний талаар ямар их доромж үг сараачдаг юм бэ дээ. Таны Элбэгдорж ч баярлаж талархмаар сайхан ерөнхийлөгч байсан гэж би лав үздэггүй. Ард түмнийг ингээд л хошгируулчихна гэсэн бичлэг нь хүртэл байдаг ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-13 144.48.38.182

Х.Баттулга миний санахын л 30 гэр бүл, эх орон, шударга ёс, ард түмний баялаг, оффшор гэж ярьдаг байсан. Цагаа тулсан чинь өөрөө 30 гэр бүлийн манлайлагч, ард түмний баялгийг үгсэн хуйвалдаж х***а нарт зарсан, нэг сая долларын дүрмийн сантай оффшор компанитай. Баттулга шиг хуурамч эх орончид бидэнд хэрэггүй ээ!!

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.190.55

ХЭДЭН ТЭРБҮМТАЙ ТАХАЛДОРЖ, СБУЗАР ЧАМД ХЭРЭГТЭЙ, б**с ДОЛООГЧ.

Avatar

Зочин 2021-05-13 45.248.79.28

Шүүхийн байгууллагаар тоглосон энэ муу дураараа нөхрөөс салах цаг болсон, ямар хүн Ерөнхийлөгч байж болохгүйг тодоор харууллаа! Бүх юмыг өөрөө өөрийн хүслээр өөрийн ашиг сонирхлоор шийдэж ирлээ бид чинь бүхэл бүтэн МОНГОЛ УЛС шүү дээ!

Avatar

Иргэн 2021-05-13 89.187.185.185

Одоо багахан шиг самраад нэр хүндтэйгээрээ зай болж буян болоорой Жонхуу гуай.

Avatar

Зочин 2021-05-13 45.248.79.28

Үхсэн бялдуушны нэр хүнд байхав дээ хэхэ.

Avatar

Зочин 2021-05-13 45.125.247.108

Ёстой оноод хэлчихлээ. 4 жил одон медал наймаалцаж, төрийн ордны 3 давхраас ял шийтгэл төлөвлөхөөс өөр юу ч хийсэнгүй!

Avatar

Зочин 2021-05-13 144.48.39.134

Өш хонзонд л хөтлөгддөг хүн дээ! Өөрөөс нь илүү Монголын сэхээтнүүдийг бүгдийг шоронд хийсэн муухай хүн.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.190.55

ТЭР СЭХЭЭТЭНҮҮДЭЭ ХЭЛДЭЭ, СБАЯР УУ? ХУЛГАЙЧ.

Avatar

Даваабаяр 2021-05-13 195.154.179.3

э****з цустай хүнээр төрөө удирдуулж болохгүй гэдэг ганц ойлголттой болсон э****з хүний үзэл болдол сэтгэл зүрх хэзээч үндэстэнтэй таардаггүй юм байна. Эх харь цустай бол байж болдог харин эцэг харь цустай бол ёстой улс үндэстэнтэй таарч тохирдоггүй бодол санаатай байдаг юм байна. Хүн эцгийн нутагтаа гүйдэг гэж Монголыг ШХАБ луу чирээд зүтгэж байдаг шүү. Харийн цустай хүнээр төрөө удирдуулаад харийн бодлогоор төрийн бодлого явж байгаа юм.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.27

Сая талбай дээр манай нөгөө хэн гээд. Арайч дээ төрийн тэргүүн шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.27

Браво. Үнэхээр ойлгууллаа

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-13 202.21.126.30

Ж.НЯМСҮРЭН ТАНД БАЯРЛАЛАА. СЭТГҮҮЛЧ ХҮН ЮМАНД БАРИМТТАЙ ДҮГНЭЛТТЭЙ ХАНДАЖ, ҮНЭНИЙГ ЗОРИГТОЙГООР ОЛОН НИЙТЭД ХҮРГЭДЭГ БАЙХ ЁСТОЙ. ТАНЫ БИЧСЭНД ХУДЛАА ЮМ, ГҮТГЭЛЭГ ЮУ Ч АЛГА. БАТТУЛГЫН НҮЦГЭН ҮНЭН Л БАЙНА.МАНАЙ ХААН ШАЛДАН БАЙНА ГЭДЭГ БИЛҮҮ.

Avatar

Зочин 2021-05-13 150.129.143.146

Маш их үнээр л мэдэж авлаа

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.84.231

МОНГОЛ ТРАМП!!!

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.84.231

Сайжруулах шаардлагатай нь үнэн боловч муу хууль гээд огт мөрдөхгүй байж болохгүй л дээ. Зөвхөн хуулийн хүрээнд л тэмцэх ёстойг ойлгох боловсролтой ерөнхийлөгч хэрэгтэй бна.
Баттулга бол зөвхөн мафийн арга барилтай ГЭМТ ХЭРЭГТЭН шүү дээ. Бүгд л мэднэ.

Avatar

Зочин 2021-05-13 49.0.158.86

Яг яг. Би ч уул нь ерөнхийлөгчийн засаглал дэмждэг хүмүүсийн нэг байлаа. Гэвч ийм аюултай хүн гараад ирвэл маш аюултай юм байна гэдгийг одоо л ойлгож байна. Цаашид зүгээр 76тайгаа хэрэлдээд байж байяа

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.126.88.204

Yag unen. Ter hed maani yavj2 eeltei yum huuy

Avatar

dfddf 2021-05-13 66.181.188.54

Жаахан тэсээрэй Монголчуудаа удахгүй гэрэл гэгээт ЕРӨНХИЙЛӨГЧТЭЙ болох болтугай !!!

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.190.55

ТЭР НЬ ХЭН БЭ? ТҮГЖИЛ ҮҮ?, БАХ МЭЛХИЙ ЮУ? ХУЦДАГ ХУЛГАЙЧУУД. ГОРЬД.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.181.249

Баттулгыг ард түмэн "…овоо галтай юм байна.Шударга бусыг нурааж, луйварчдыг яллаж, Монголыг чөлөөлөх байх.Дажгүй дүрэлзэж олон түмэн ээ баясгах байх…." гэж л сонгосон. Бас нөгөөтээгүүр миеэ нохойноос арай дээр сонголт нь л энэ байсан.Гэтэл байдаггүй ээ…. таг чиг 4н жил дугжирсан.Анхнаасаа сү мүгээ, офшор мофшороо, ждү мдү-гээ олигтойхон чанга дуугараад базаад сэгсрээд байсан бол одоо ард түмэн босоод цээжээрээ хааж дахиад 6н жилээр шагнаж байхгүй юү. Яс юман дээрээ хоосон хонгио байжээ

Avatar

Зочин 2021-05-13 103.26.193.113

Ж . НЯМСҮРЭЭН ЧАМД ХЭЛХЭД ! ЯМАР ИХ ӨС ХОНЗОН БЭ ? МОНГОЛЧУУД ИНГЭЖ ИХ ӨС ХОНЗОН ЗАНГИДАХЫГ ҮЗДЭГГҮЙ АРД ТҮМЭН , ЧИ БОЛ ХУВИАСАА БОЛ ЖЕНКОТОЙ ЯМАР Ч ӨС ХОНЗОНГҮЙ Л БАЙХ , ЗҮГЭЭР Л ХҮНИЙ ӨМНӨӨС ХҮНД ИНГЭЖ ӨСӨРХӨНӨ ГЭДЭГ МАШ ИХ МУУХАЙ . ЭРХ МЭДЭЛИЙН ДЭЭД ТҮВШИНД ГАРЧ ЧАДСАН БҮЛЭГЛЭЛ ЭЦЭГ ХУУЛИЙГ СЭГЭЛЖ БАЙГААД Л ЖЕНКОГ АХИЖ НЭР ДЭВШҮҮЛЭХГҮЙ БОЛГОЖ ЧАДЛАА ОДОО БОЛОО ЮМ БИШ ҮҮ ? ӨӨРТӨӨ БОЛООД ХҮНД ОРОН ЗАЙ ҮЛДЭЭХГҮЙ ХЭТ УЛАЙРАХ МУУХАЙ Л БАЙМААР ЮМ !

Avatar

Tr 2021-05-13 103.26.194.112

Хөөе, хөөе, хөөе! Юун өс хонзон бэ? Х. Баттулга гэдэг хүн яг юу амлаж гарч ирчихээд, яг юу хийсэн, түүний хэрэглэдэг бохир аргуудын өчүүхэн хэсгийн тухай л бичсэн байна. “Эх оронч”, “Монгол ялна” гэсэн хий хоосон уриа лоозонд нь одоо хүртэл итгээд яваа нэгэн бол таны тэнэгийг гайхаж байна. Цалинтай тролльдож байгаа бол өөр хэрэг, уг нь муухай л даа.

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.9.40.28

Харин тиймээ. Ийм хүн монгол улсын ерөнхийлөгч байх эрхгүй байсан гэдгийг өдөр ирэх тусам мэдрэгдээд байх боллоо. Монголчууд минь нэр дэвшиж буй хүмүүсийг маш сайн судалж, харьцуулж байж саналаа өгөх хэрэгтэй юм байна гэдгийг анхаарах цаг болсон шүү. Хэн нэгний яриагаар биш, аль нэг талын сурталчилгаанд авталгүй, мбнгө төгрөгөнд хууртахгүйээр зөвхөн өөрийнхөө бодол санаагаар дүгнэж саналаа өгөөрэй гэдгийг уриалж байна шүү.

Avatar

Зочин 2021-05-13 103.10.23.189

Тийм ээ, анх авсан боловсрол их чухал юм бна. Хүн гэнэт л өөрчлөгдөнө гэж хэзээ ч байхгүй шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.72.35

unen bichijee

Avatar

зочин 2021-05-13 192.82.85.154

монголд ганц мөнгө олдог ТТ-г өөр чиг рүү төмөр зам тавьж мөнгийг нь бие хмагаалагч, банкир нартайгаа хуваан идэж байгаа хүн дээ

Avatar

Зочин 2021-05-13 203.91.115.52

Тиймээ ийм адгийн шаарыг сонгож тэнэгтсэнийхээ шанг бид хангалттай ойлголоо . Ийм хүнийг төрийн тэргүүнээрээ сонгох ЁСГҮЙг бидний Монголчууд бүгд ойлгосон. Бушуу далд ороосой.

Avatar

Саран 2021-05-13 66.181.180.124

АН, МАН гэж хэн юм бэ? Бүлэг хулгайчид, луйварчид биз дээ? Сү.Батболд, Хүрэлсүх, Эрдэнэ нарыг харахад л ойлгомжтой биш үү? Бас нэг луйварчин үүнийг бичжээ

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.126.88.204

Ter hed chin ennii hajuud hun ldee

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.126.89.229

Тамирчинд насаар нь урамшуулал олгохыг хоосон чалчигч элбэгдорж,одоо солиорсоор байгаа сайд оюунгэрэлтэйгээ 2017 онд санаачилсан.Нэг их баатар царайтай шоудаж гарч ирээд улсаа хорлосон байлаа.

Avatar

Зочир 2021-05-13 122.201.22.59

2 хар хэрээ

Avatar

Ийм л байна 2021-05-13 64.119.25.254

Ямартай ч гэсэн энэ хийцгүй нөхрийг сонгосон. Харин мань этгээд гараад юу ч хийсэнгүй дээ. Ямар ч нам байсан хамаагүй, эд нар юм хийх гэсэн сэтгэл зүрхгүй нөхдүүд

Avatar

BBB 2021-05-13 66.181.161.92

Jenko -s hurdan l salah umsan

Avatar

МОАХ ПАРТИЗАН 2021-05-13 66.181.161.18

салнаа ХҮН ЯЛААД ЭНХБАТ боловсролтой ухамсартай залуусаар багаа бүодүүлнэ ДОРЖХАНД НАЙДАЛАА МӨНХСОЁЛ ОТГОНТӨГС НАРАНБАЯР ГАНТУЛГА ГАНЗОРИГ ЗОЛЖАРГАЛ ҮҮРЦАЙХ нард баярлалаа

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.190.55

ТАХАЛТ МИНЬ БИТГИЙ х**

Avatar

ЖУДАГ ЖУДАГ ЖУДАГ ЖУДАГ 2021-05-13 202.126.88.142

ГАХАЙ ҮҮРСЭН ХҮН УЛС ТӨРИЙН АЖИЛ ХИЙЖ МЭДЭХГҮЙ ГЭЖ ЮУТАЙ ҮНЭН.
ДЭЭР НЬ ЖУДАГГҮЙ ЗАН ТӨЛӨВ ХОЛ ЯВАХГҮЙ Л ДЭЭ …

Avatar

иргэн 2021-05-13 202.131.227.82

харин засгаа хаяад зугатаасанд нь баяртай гэж хэлмээр санагдлаа.

Avatar

ggggg 2021-05-13 139.5.219.86

MOAX maluud talbai deeree ulsuj uhne biz dddd, heden malaasaa ch gesen salj amrah mini, hugiin baasnuuud,

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж