У.Хүрэлсүх: Бүх галыг өөртөө аваад, цэрэг хүн шиг хариуцлагаа үүрсэн | News.MN

У.Хүрэлсүх: Бүх галыг өөртөө аваад, цэрэг хүн шиг хариуцлагаа үүрсэн

У.Хүрэлсүх: Бүх галыг өөртөө аваад, цэрэг хүн шиг хариуцлагаа үүрсэн

У.Хүрэлсүх: Бүх галыг өөртөө аваад, цэрэг хүн шиг хариуцлагаа үүрсэн

МАН-аас Ерөнхийлөгчийн сонгуульд нэр дэвшсэн Монгол Улсын Ерөнхий сайд асан МАН-ын дарга У.Хүрэлсүх өчигдөр телевизийн ярилцлагад орж, олон нийтэд хүлээлттэй байсан асуултуудад хариуллаа. Тэрбээр "Өнгөрсөн нэгдүгээр сард хариуцлагаа хүлээж танхимаараа огцорсоныг хариуцлагаас зугтсан гэж шүүмжлэх хүмүүс байдаг. Зарим нэг нь намайг ажлаа өгөөд зугтчихсан юм шиг хүртэл ярьсан. Үүнд би тодорхой хариулъя. Надад тухайн үед хоёр сонголт байсан. Энэ бол улс төртэй холбоотой. Мэдээж, дөнгөж төрсөн нялх биетэй эх, хүүхдийг цар тахалтай байх цаг үед нимгэн хувцастай эмнэлгээс авч гарсан явдал Монголын ард түмний сэтгэл санааг бухимдуулсан. Үүнд дээр давхар улс төр хийсэн.

Ерөнхийлөгчийн Тамгын газар, манай сөрөг хүчин үүн дээр нэмж улстөржсөн. Ард иргэдийн төр засагтаа тавьж байсан шаардлагын зорилгыг мушгиж гуйвуулаад, УОК, Засгийн газар, бүр цаашлаад парламентыг тараах зорилго бий болгосон. Бүр цаашлаад Монгол Улсад нэг хүний дарангуйлал тогтоох гэсэн улс төрийн төлөвлөлтүүд явж эхэлсэн. Ерөнхий сайдын хувьд хуулийн байгууллагуудаас мэдээлэл авч байсан юм.

Энэ асуудал юунаас болж дэвэрсэн бэ гэхээр 2021 оны нэгдүгээр сарын 15-ны өдөр Шүүхийн тухай багц хуулийг баталсан. Шүүх гэдэг байгууллагыг бие даасан, хараат бус байдалтай болгохгүйгээр шударга ёс тогтохгүй юм байна гэдгийг бид олж харсан. Иймд сүүлийн хоёр жил Шүүхийн тухай хуулийг баталсан. Эндээс улс төрийн үйл ажиллагаа эхэлсэн. Нэг ёсондоо Ерөнхийлөгчийн эрх мэдэлд байдаг шүүгчийг томилдог эрх мэдлийг шүүхийн байгууллагад нь өгч, хязгаарласан тул улс төр, нэн ялангуяа У.Хүрэлсүхийг унагаах ёстой юм байна, энэ Засгийн газрыг унагаах ёстой гэдэг улс төрийн үйл ажиллагаа эхэлсэн.

Эндээс харахад Засгийн газар ажил явуулахад хүндрэлтэй болж эхэлсэн. Улс төрийн тогтворгүй байдал үүсч, талбайд жагсаал болж цаанаас нь турхирах юм байна. Үүнээс болоод нийгмийн томоохон тэмцэл бий болох вий гэж үзсэн. Хэдэн сайдуудаа огцруулаад, өөрөө албан тушаал дээрээ үлгэн салган ажиллаад явах боломж байсан. Би үүнийг сонгоогүй. Үүний оронд би одоо эр зориг гаргаад, бүх галыг өөртөө аваад, цэрэг хүн шиг хариуцлагаа үүрээд, огцроод маш яаралтай шинэ Засгийн газрыг байгуулаад, цар тахалтай тэмцэх ажил руу оруулсан. Иймээс Ерөнхий сайд кабинетаа золиосонд гаргахаас өөр арга байгаагүй” гэв.

Б.САРУУЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
110
ТэнэглэлТэнэглэл
40
ЗөвЗөв
28
ХахаХаха
4
БурууБуруу
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

201 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.79

Salaanii uls turiin orlogch shig yarijee…galiig avsan bol delbereed baihgui bus uuu…pulmeyotooo

Avatar

зочин 2021-05-13 202.126.89.136

ард түмэн хууртахаа байсаан чаддаг юм бол Сү.Батболдод хариуцлага хүлээлгэ

Avatar

Ганзоо 2021-05-13 202.126.89.107

Манай адуучин танкчин – Хүүк)

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.179.24.223

Юм юм золиослоод сурсан хүмүүс дээ. Явсан юм бол тэр чигтээ яв л даа. 10 тэрбумыг хулгайлаад зугтдаг шигээ. Энхболд ахтайгаа нийлж ш****г мөнгө.
Маниусыг ч золиослож чадаж байна шүү. Та нарын үе дуусахаар хүүхдүүдээс чинь хулгайлсан мөнгийг чинь хураагаад үлдсэнийг нь ажил хийлгүүлж төлүүлнэ дээ. Чадахгүй бол ялаа үүрцгээ гээд

Avatar

Баянжаргал 2021-05-13 66.181.161.11

Хүрэлсүх чаднаа Амжилт

Avatar

Telugn 2021-05-13 103.57.94.156

Neg talaas n haraad uuluh n ontsgui l yum. hiisn ymtai tsaashdaa iluug hiih husel zorilgotoi hun shvv dee Amjilt chadnaa. Khurelsuh team💪🏻

Avatar

Zochin 2021-05-13 103.57.94.156

Hiij buteej bgaa negnee buruutgamaargui bnaaa 💪🏻

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.160.23

Бүх галыг Оюунэрдэнэ дээр дуудаад.,галын шугамнаас маш овжин зугтсан нь жинхэнэ үнэндээ!

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.96

Хулчгар нөхөр байна.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.70

Монголд Хүүк шиг ерөнхий сайд байгаагүй шүү. Шудрага бас зоригтой хүн. МУын ерөнхийлөгч бол ард түмнээ нэгтгэж чаддаг АН МАНд хэн ч бай үгүй гэж чаддаг түүний үгийг дарга бна уу нам бна уу хэн нь ч сонсоод биелүүлж байдаг нэгэн байх ёстой.

Avatar

Донгос 2021-05-13 203.91.115.49

Хүрэлсүх ганцаараа цэргийн хүн бусад нь биш юм биздээ Насаараа армид алба хаасан хүмүүс ямар хүмүүс байж таарах вэ Цэргийн албаа хаасан жирийн иргэд ямар хүн болох вэ

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.21.119.202

hariutslaga huleeheeree buur tom alban tushaal shundag hereg uu.

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.9.46.100

Худлаа

Avatar

Зочин 2021-05-13 103.229.121.239

Мундаг зоригтой дайчин албан тушаалыг өгч чаддаг эх оронч хүн шүү

Avatar

Сарнай 2021-05-13 64.119.26.73

Хүрэлсүх тавилттай жүжиг найруулчихаад ард түмнийг итгэсэн гэж бодсон юм бхдаа.Шөнө дунд төрөхөөс хүн зөөнө гэж сэтгүүлч яаж мэдэж очсон байх вэ.больж үз өөрийгөө тийм шударга мундаг болгож ярьдагаа больмоор юм.Тийм шударга юм бол ждү гээс дүүдээ авч өгсөн зээлээ буцааж өг.ерөнхийлэгчид нэр дэвшихээ боль .Яаж тэрбумтан болсноо тайлбарла.

Avatar

Монгол 2021-05-13 66.181.160.56

Монголд Хүүк шиг ерөнхий сайд байгаагүй шүү. Шудрага бас зоригтой эх орноо С. Баяр Баярцогт Сайханбилэг нар шиг худалдахгүй худлаа шалчигнасан гаруудыг шанаа өгөөд УИХаасаа яваад өгч байсан эр хүндээ. МУын ерөнхийлөгч бол ард түмнээ нэгтгэж чаддаг АН МАНд хэн ч бай үгүй гэж чаддаг түүний үгийг дарга бна уу нам бна уу хэн нь ч сонсоод биелүүлж байдаг нэгэн ба ёстой. Энхбат үг хэлээд сонслоо юу магадгзй ухаалаг байлаа гэхэд Үндсэн хуулиараа хэдхэн зүйлийг л гүйцэтгэх үүрэгтэй шдээ. Х

Avatar

Монгол 2021-05-13 66.181.160.56

Xyykiig demjine ee

Avatar

Зочин 2021-05-13 198.154.91.243

Одоо чинь юм л бол МАН-ынхан буруудаж, Ардчилалынхан зөвдөж байдаг цаг ирсэн байна шүү. У.Хүрэлсүх улсаа орхих хүн биш. Тэр ингээд хаяад явбал ёстой н**ш болно. Тэр эргэж ирнэ

Avatar

Алтанцэцэг 2021-05-13 45.72.62.229

Хүрэлсүхийг ерөнхийлөгч болоосой гэж хүсдэг. Ийм л хүмүүс шударга ёсыг тогтоож чадна гэж боддог

Avatar

Эрдэнэчимэг 2021-05-13 23.250.93.65

Хүрэлсүхийг өрөвдөж байна. Үйлдвэр өмчүүдээ тэмцэж байгаад төрд аваад ирлээ. Иргэддээ хуваагаад хүртээж байна. Тог дулааны мөнгө тэглэж, түлшийг хямд болголоо. Хүүхдүүдийн минь мөнгө ч гэсэн. Бага ч гэсэн баярлахын оронд баалж зүхэхээ л мэдэх юм даа

Avatar

Төгөлдөр 2021-05-13 45.57.200.147

Хүүкийг дэмжинээ, иртэй байгаа дээрээ хийх гэснээ хийх боломжийг олгоорой монголчуудаа

Avatar

зочин 2021-05-13 144.168.159.32

Муу муухай шударга бүхэн цэвэрлэгдэж хүнлэг шударга ёс зүйн Бумбын эрин эхэлж байна. Хүрэлсүх шударга ёсны тэмцлийг эхлүүлсэн нь жирийн тохиол биш үү монголчууд аа. Хүрэлсүхээ дэмжээрэй

Avatar

Зочин 2021-05-13 23.250.92.230

Бүгд л эрх мэдэл албан тушаалын төлөө үхэлддэг. Одоо Жекког хар. Гэтэл Хүрэлсүх тэгдэггүй. Өмнө гишүүний суудлаа өгч байсан. Тэр бусад шиг хувалз биш

Avatar

Мөнхжаргал 2021-05-13 104.227.93.245

цар тахлын үед Хүрэлсүх үнэхээр сайн ажилласан

Avatar

Хүслэн 2021-05-13 45.72.90.157

Хүрэлсүхийг ажлаа өгөхөд маш их уурлаж бухимдсан. Монголчууд ингэтлээ их итгэдэг юм байна

Avatar

Зочин 2021-05-13 23.250.92.249

Хүрэлсүх бол тэгж нам, улс төрийн ямар нэгэн нөлөөнд ороод байх хүн биш. Цэргийн хүн учраас аливаад шийдэмгий зоригтой ханддаг улстөрч. Улстөрчдийн хэлдгээр “Мужик”-уудын нэг гэж хардаг, хүндэлдэг. Одоо Монгол Улсад энэ хүн л хэрэгтэй. Бид алдаж болохгүй энэ хүнийг. Ерөнхийлөгч болох хэрэгтэй

Avatar

Гантулга 2021-05-13 45.72.62.229

hvrelsvh ym hiih hvnee hvvhdin mungig 100 hen bolgsn hvrelsvh yag ed hvitni ved tvlshni une buuruulsan togni mungu hungulsn

Avatar

zochin 2021-05-13 45.72.91.30

khurelskhes oor devshih bolomjtoi chadaltai chansaatai hun algada hiij chddg huneer ni hiilge

Avatar

Мишээл 2021-05-13 45.57.201.178

Хүрэлсүх бол яалт ч үгүй сонирхолтой дүр шүү, одоо энэ хүнд Ерөнхийлөгчийн суудал зохих эсэхийг, үнэхээр шударга ёсоо үргэлжлүүлэх эсэхийг хармаар байна,дэмжнээ

Avatar

Мөнхцэцэг 2021-05-13 104.227.93.237

Хир халдаахгүй дэмжиж ч байсаан байсан. Цаашдаа ч Хүрэлсүхийг дэмжих болно

Avatar

Зочин 2021-05-13 198.154.91.134

Хүрэлсүх хамгийн сайн ерөнхий сайд байсаан

Avatar

Энхтуяа 2021-05-13 45.57.201.181

Нэр дэвшигчдээс хамгийн зөв хувилбар Хүүк л байна даа, номер нэгийн суудал хамгийн гоё зохино доо

Avatar

Энхтуяа 2021-05-13 45.57.201.235

Үнэхээр Монголчууд амархан мартах юм даа. саяхан л урдахаа харахгүй мөлхөх шахдаг байсан. Үүнийг Хүрэлсүх л арилгаж чадсан.

Avatar

Нандинэрдэнэ 2021-05-13 198.154.91.192

Хүрэлсүх шиг ажлаа өгч чаддаг, авч ччаддаг хүн

Avatar

Баярсайхан 2021-05-13 138.128.88.208

Хүрэлсүхийг яаж харлуулах вэ гэж мөн ч ихээр оролдож байгаа шүү

Avatar

зочин 2021-05-13 45.57.200.182

баахан хүн л хаягдсан хүний дүрд тоглоод байнаа. энэ асуулт их сонин байна

Avatar

Хүрэлсүхийн дэмжигч 2021-05-13 183.177.108.2

Муулаад байгаа гөлөгнүүд бүр атаархаж үхэж байгаадаа за яаахвээ юм хийсэн хүн муулуулдаг жамтай. Муулдагууд нь байхад дэмждэгүүд нь илүү олон байдаг юм до амжилт Хүрэлсүхээ муулж доромжлох тусам заавал ялаарай.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.31

Магтаад бгаа хүн чинь 35 үсгээ, 4н аргын тоо чээжээр уншиж бодож чадах уу? Ийм л бна. Өөр асуух юм алга.

Avatar

бас нэг тэнэг 2021-05-13 202.126.89.207

энэ бүтэхгүй. дээ. энэ дуракын оруулсан постоос залхаж бна. троллуудаа амраагаа ч.

Avatar

Зочин 2021-05-13 43.242.241.10

ЭНЭ ОДОО ЮУ ВЭ ЭРҮҮЛ УХААНТАЙ ХҮНИЙ ҮГ ҮЙЛДЭЛ МӨН ҮҮ????? ЖИНХЭНЭ ТЭНЭГЛЭЛ !!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.183.91

УХНААГИЙН ХҮРЭЛСҮХ МОНГОЛЫН АРД ТҮМНИЙ ҮНЭНЧ ХҮҮ МӨН. ТҮҮНИЙ БАЙГУУЛСАН ГАВЪЯАГ АРД ТҮМЭН МАРТАХГҮЙ НЬ ЛАВТАЙ. ТЭРБЭЭР МОНГОЛД ГАЗАР АВСАН ЛУЙВАРЧДЫН БҮХЭЛ БҮТЭН АРМИЙГ БУТЦОХИСОН. ГЭХДЭЭ ҮЛДЭГДЭЛ НЬ БАЙГАА. ИЙМ ОЛОН ЛУЙВАРЧИД ТҮҮНИЙГ ҮЗЭН ЯДАЖ БАЙГАА НЬ НУУЦ БИШЭЭ. ҮҮНИЙ ДИЙЛЭНХ НЬ ХУУРАМЧ АРДЧИЛАГЧ БАЙДАГ НЬ БАС НУУЦ БИШИЙГ ХОТЛООРОО МЭДЭХ БИЛЭЭ. ИЙМЭЭС ТҮҮНИЙГ ХИЧНЭЭН ӨӨЛЖ МУУЛААД НЭМЭРГҮЙ, УЛАМ ГЯЛАЛЗАНА ГЭЖ ОЙЛГОВОЛ ЗОХИЛТОЙ

Avatar

zochin 2021-05-13 202.179.15.71

humuusiig ih teneg gej boddog bhaa

Avatar

Зочин 2021-05-13 59.153.115.121

Еөк болох юм бол тавяиктай эм хараад цагаан тугаа бариад бууж өгөх юм бнлдаа ккккк ёстойл сонгож болохгүй шүү. Өгзөгбаяраа бас хамгаалаад бгаамуу кккк

Avatar

зочин 2021-05-13 202.179.27.236

Хариуцлага хүлээхээр ерөнхийлөгчид нэр дэвшдэг юм байх даа. УИХ-ын гишүүн болоод хариуцлага хүлээж байна гээд хаяад явсан Ерөнхий сайд байхдаа бас хаяад явсан Одоо хариуцлага хүлээдэггүй газар байсан нь дээр шүү хө

Avatar

70 худалч 2021-05-13 202.9.40.213

Үүнээс илүү ичих гэж байхгүй байлгүй дээ. Шаана биз муу баньд

Avatar

Зочин 2021-05-13 180.149.96.131

ӨМНӨӨС НЬ ИЧЭЭД, ӨӨРИЙН ЭРХГҮЙ НҮҮР УЛАЙГААД БАЙХЫН…

Avatar

Зочин 2021-05-13 59.153.115.123

Худалч шаар

Avatar

ХҮРЭЛСҮХ ОГЦОР 2021-05-13 192.82.84.184

БИТГИЙ ш** ТАНХАЙ БАЛМАД ХУЛИГААН АВИЛАГЧАА

Avatar

Зочин 2021-05-13 124.102.110.206

minii hugshin odoo bolioooooo ard tumend heterhii teneg haragdaad baina

Avatar

Зочин 2021-05-13 64.119.24.238

Битгий цэрэг хүний нэр бариад бай. Цэрэг хүн эцсээ хүртэл тэмцдэг. Гэтэл чи түгшүүрийн дохиогоор анд нөхдөө хаяаад зугтах хүн байна лээ.

Avatar

иргэн 2021-05-13 124.158.94.9

Төрийн тэргүүн болж хариуцлага хүлээгдэг хаанахын ёс вэ. Төрийн тэргүүн ийм миа нэр хүндгүй хэн ч хариуцлага алдсан хүн очдог алба юм байх даа энэ хүнд

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.65

Юу гэж худлаа туугаад байнаа. Ингэж ярихаар хүн үнэмшинэ гэж боддог нөхөр үү. Нөгөө эх орон ард түмний төлөө үхэхээс айхгүй гээд андгай тавиад байсан хаана байна. Эрх мэдлийн төлөө бүхнийг мартаад нүдээ ухаж өгөх нөхөр юмаа. Ерөнхийлөгч болох гэж ҮХЦ, СЕХ, шүүх бүгдийг нь самарч хаяж байна.

Avatar

коминтерн 2021-05-13 66.181.160.36

ман дэмжигч гишүүдээ танай улаан коммунистын мэдрэл мууджээ та нарынх зүгээр биз дээ яана даа яах вэ өөриинхөө сөрөг сурталчилгааг хиичихлээ яг л матросов юм байна одоо шархаа эмчлүүл хэнтиичүүд хандиваа цуглуул

Avatar

Зочин 2021-05-13 64.119.19.120

Цэрэг гэхээр хүмүүст таалагдана гэсэн бодолтой, хаха, чукча не дура. Бүх галыг өөр дээрээ авсан биш, эгзгийг нь тааруулж бултсан гэвэл таарна.

Avatar

C ,BAYAR 2021-05-13 174.204.211.214

za za zaa
TEHEG gedeg chi XAPBAAC ILEPXII SHUU DEE

Avatar

ИРГЭН 2021-05-13 64.119.27.163

ЦОГОО ГУАЙ ХУРАНДАА ХҮРЛЭЭ ХУУРНА ДАА ХУУРНА ГЭСЭН

Avatar

chuka 2021-05-13 66.181.161.73

Enhbat n arai deer songono

Avatar

s 2021-05-13 202.9.46.64

deversant

Avatar

kirgen 2021-05-13 202.126.88.202

Bainga gal b** sum.tsereg.dain urij soliorch baih uom.Tarhiniihaa hemjeegeer setgeh uom.Tank.ongots.mototsikltoi been reklam.zurag avalt.Ymar ih hurunge.munge zartsuulj bnaa.Tgd eer busadiigaa ch ner devshuulehgui .huuli.zaavaraa bugdiig eertee taaruulj zasaad.MU EK gj ymar hun boloh gd bnaa.Ard tumeen uhaantai.Shinjleh uhaanch.matimatikch.Ediin zasgch tootsoolotoi.Master.doktoriin tolgoitoi hunee songooroi.

Avatar

иргэн 2021-05-13 202.9.46.224

Дэмжинэ3

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.184.199

sejgiin tsereg uls turuus alga bol alga bol

Avatar

би 2021-05-13 71.229.165.236

хуцдаг хулхи хулгайч шүү хэн чиний худал шоунд итгэдэг юм ш****г хулхины хурандаа шүү дэслэгч л юм бнлээ шдэ ккк ..

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.9.40.16

Их даврааж бол гүй нэг удаа бол яая гэхэв

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.9.40.16

Хөөрхий муу ХБАТТУЛГА мөн сайхан түгжилдүүлэв

Avatar

Зочин 2021-05-13 107.77.173.18

Ichih bulchirhaagui, alban tushaalaar amidralaa deeshluuleed surcan ULAAN HAMGAALAGCH .

Avatar

Карма 2021-05-13 202.21.108.44

Араасаа цаг зуурын үхэл, гамшиг, сүйрэл , дампуурал, луйвар, ядуурал дагуулж явдаг сонин тавилтай хүн. Ухна ямар муу цагт Монголд гай гаргаж өгсөнийг мэдэхгүй. Гай газар дороос гдг бол Ухнын гэрээс гарч ирсэн нь энэ. Нэгэн номтой хуврага тээр жил яг гарахад нь анхааруулж хэлж билээ. Удирдах ажил огт өгч болохгүй хүн дээ.

Avatar

Хаагий 2021-05-13 172.58.140.247

Хуцдаг халтар хулхины хурандаа хол очиж хуцаарай. Одоо өөрт чинь итгэх Монгол түмний итгэл байхгүй болсон шүү. Хойд Солонгосын дэглэм л өөрт чинь их таалагдаад байгаа биз.

Avatar

Зочин 2021-05-13 172.58.140.247

Хуцдаг халтар хулхины хурандаа хол очиж хуцаарай. Одоо өөрт чинь итгэх Монгол түмний итгэл байхгүй болсон шүү. Хойд Солонгосын дэглэм л өөрт чинь их таалагдаад байгаа биз.

Avatar

zocnin 2021-05-13 69.76.229.35

yg tsergiin amidralcn buten medehgui goojuur dongoj deslegcn tsol zuugeedel tegeedel namiin b*** dolooj yvaal hayagaa hadarsaar odoo ene zovhon hurandaa tsol cnin yltai shuu za tegeed ard tumni 14n terbumaar kazino toglosnoo yaj nuuh geed baigaa um be torson duugiinhee j.d.u hulgailsan mongiig namiinhaa hulgaicn nariig yah ve bodohoos booljis durgui 2 zereg hurcn baina feneg durak bas eronhiilogcn gej bodnoo mahan toldoit usan tolgoit

Avatar

б 2021-05-13 59.153.85.97

Дайны талбараас бол зугтсан хурандаа. Нэр хүнд нь унахаас өмнө эртхэн больсон гээд үнэнээ хэл л дээ. Ямар ч бизнес хийж байгаагаагүй хүн яаж тэрбумтан болсон нууцаасаа хуваалцахгүй юмуу? Одоо биеийтай биш тархины булчинтай хүн сонгоё. Хүрэлсүх л биш бол Энхбат ч яахав.

Avatar

🤡🤡🤡 2021-05-13 95.169.231.61

ПУТИНГ ХЭН САЙХАН ДУУРАЙХ ВЭ тэмцээний тэргүүн байрын шагналт алиалагч 🤡 Хүүгий гэдэг хүн дээ

Avatar

Зочин 2021-05-13 122.201.24.163

Биш ээ. Бердымухамедовыг.

Avatar

showman 2021-05-13 76.220.53.62

үхсэн баасны цэрэг, цэргийн хүн биш байж б** зүүж сүржигнэнэ, б** шагайж зураг авхуулна, танкинд сууж хаа сайгүй энгийн хувцастай ёсолж тэнэгтэнэ,зүгээр л хулчгар, боловсролгүй, сүржин амьтан, хаа бна намаа төрөө цэвэрлэнэ гэсэн, танай намаар дүүрэн луйарчин хулгайч язганаж бна

Avatar

Хаха шаана биз 2021-05-13 66.181.180.217

Сайхан ш*** юмаа. Монголчуудыг тэнэг гэж боддог юм уу хаашаа юм. Ичихнүүртэй л байгаарай. Ерөнхийлөгч л болж бвал юу ч гэсэн яадгын гэж боддог юм уу хаашаа юм

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.73.186

тэгсэн гэсэн ккк

Avatar

уншигч 2021-05-13 192.82.73.186

цагаа тулахаар сонин нөхөр байна лээ. хамгийн гол нь та хэзээ ч хүчирхийлэл дарангуйлал хүнмй эрх зөрчихийг хүлээн зөвшөөрч болохгүй. үзэл бодлоо илэрхийлсэн хүмүүсийг яагаад сав л хийвэл барьж хорьж шийтгээд байгаа юм бэ. үүнийг маш их гайхаж цочирдож байна. хүний нас богино. улстөрчдийн 30 жил самарсан улсад амьдрах гэж зүдэрч байгаа дээрээс нь цагдаагаар айлгаад байхуу тэртээ тэргүй бухимдал маш их бна юмны үнэ тасралтгүй нэмэгдэж байна

Avatar

ундрах 2021-05-13 192.82.73.186

одоо юу ч гэсэн байсан итгэхгүй . их муухай зан гаргасан. хамгийн дургүй хүрч байгаа юм бол вакцин. нэг сард оном сангийн тэргүүн наранбаатар модернагаа ₮ сая тунг авахаар тохироод хэлтэл зг таг дуугай бсан гэсэн. мөн оросоос эртхэн авах боломж байсан хөдлөөгүй. цагаан сарын дараа хориог задгай хаяж өвчинг гааруулсан. одоо хичнээн хүн үхээд байна. тэгэнгүүтээ хятад вакцин авчраад хүчээр хийлээ. за яахав таарсан хүмүүс нь сайн л байна. гэтэл маш их сөрөг заалт хятадууд өгөөд байхад зөрөөд хийх юм

Avatar

СОНГОГЧ 2021-05-13 202.9.46.86

ХҮРЭЛСҮХИЙН ЗГ ХЭЛЭХ ҮГТЭЙ, ХИЙЖ БҮТЭЭСЭН ҮЙЛТЭЙ ГЭДГИЙГ НҮДТЭЙ БҮХЭН ХАРЖ, ЧИХТЭЙ БОЛГОН СОНСОЖ БАЙГАА. ТҮҮНИЙГ Ч НЬ ЯАЖ Ч ХАРЛУУЛАХ ГЭЭД ЧАДАХГҮЙ. ХИЙЖ БҮТЭЭСЭН ЗГ ЯАХЛААРАА БУРУУТАЙ ГЭЖ ??? АН-Н ДАМПУУРУУЛСАН УЛСЫГ ХӨЛ ДЭЭР НЬ БОСГОЖ, 30 ЖИЛ ЯРИГДААД ШИЙДЭЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙСАН ТОМ БҮТЭЭН БАЙГУУЛАЛТУУДЫН АЖЛЫГ ЭХЛҮҮЛЖ, ХАР ДАНСНААС ГАРГАЖ, АХМАДУУДЫН ӨРИЙГ ТЭГЛЭЖ, БАЙГАЛИЙН БАЯЛАГААС ИРГЭН БҮРД ХҮРТЭЭЖ, КОВИДЫН ҮЕД БҮХ ААН, АЙЛ ӨРХ БҮРД ЭДИЙН ЗАСГИЙН ДЭМЖЛЭГ ҮЗҮҮЛСЭН НЬ БУРУУТАЙ ГЭЖ ҮҮ???

Avatar

!!!!!!!!!!!!!!!! 2021-05-13 24.12.150.216

Цар тахлын хамгийн эгзэгтэй мөчид, УОК нь халдварыг арай ядан барьж байх маш эмзэг цагт энэ нөхөр гэнэт Ерөнхийлөгч болохоор шийдээд нярайлсан хүүнээр далимдуулан хамаг ажлаа хаяад бултсанаас болж дараагийн ЗГ, УОК гарч ажлаа авч зүгшрэх гэсээр байтал завсар хийдэл гарсны улмаас ковидыг Монголд пал хийтэл алдсан шүү!!! Үүний уршгаар хэдэн хүн үхэв???

Avatar

!!!!!!!!!!!!!!! 2021-05-13 24.12.150.216

?? 10 минутын өмнө 66.181.161.31
Цар тахлын хамгийн эгзэгтэй мөчид, УОК нь халдварыг арай ядан барьж байх маш эмзэг цагт энэ нөхөр гэнэт Ерөнхийлөгч болохоор шийдээд нярайлсан хүүнээр далимдуулан хамаг ажлаа хаяад бултсанаас болж дараагийн ЗГ, УОК гарч ажлаа авч зүгшрэх гэсээр байтал завсар хийдэл гарсны улмаас ковидыг Монголд пал хийтэл алдсан шүү!!! Үүний уршгаар хэдэн хүн үхэв???

Avatar

zochin 2021-05-13 103.26.195.29

ih shunasan hvnd toriin joloog bvv atguul gej ih ezen bogd Chingis haan vnen zov helsen bolgoo ard tumen minee

Avatar

?? 2021-05-13 66.181.161.31

Цар тахлын хамгийн эгзэгтэй мөчид, УОК нь халдварыг арай ядан барьж байх маш эмзэг цагт энэ нөхөр гэнэт Ерөнхийлөгч болохоор шийдээд нярайлсан хүүнээр далимдуулан хамаг ажлаа хаяад бултсанаас болж дараагийн ЗГ, УОК гарч ажлаа авч зүгшрэх гэсээр байтал завсар хийдэл гарсны улмаас ковидыг Монголд пал хийтэл алдсан шүү!!! Үүний уршгаар хэдэн хүн үхэв???

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.178.207

СТРАТЕГИЧ ЗОРИГ ЦӨСТӨЙ ЯГ ОДОО ЦАГТ ИЛГЭЭГДСЭН МОНГОЛЫН ЛИДЕР УЛС ТӨРЧ ЭНЭ ХҮНИЙ ЗОРИГ ЗҮРХЭЭР БИД ОДОО ЦАХИЛГААН УС ДУЛААНАА ТӨРӨӨР ТӨЛҮҮЛЭЭД ДЭЭРЭЭС НЬ МӨНГӨ АВААД ЗЭЭЛЭЭ ХААЛГУУЛААД СУУУЖ БАЙНАХХЭРЭВ ЭНЭ ХҮНЭЭС ӨӨР ХҮН БАЙСАН БОЛ ЭРДЭНТЭЭР ЭБЭ ТОГЛООД ОТ РИОГООР ТОГЛУУЛААД ТТ ШИНХУА КОМПАНИД ОЧЧИХСОН САХИТ АСГАТ ГЭЭД ТООЧВОЛ ХЭЛХҮЕЭ ХЭЦҮҮ ОЛОН Ч ХУУЛИЙГ ЗАСАХ ГЭЖ ЧАДЛААРАА Л ҮЗЭЖ БАЙНА ӨӨР ХҮН БАЙСАН БОЛ ИНГЭЖ ЗОРИГЛОЖ ШИЙДЭХГҮЙ БАЙССАН ШҮҮ АМЖИЛТ

Avatar

Хаагий 2021-05-13 172.58.140.247

Хуцна биз

Avatar

АРД 2021-05-13 43.242.243.191

үнэн худал ХОЁРЫГ ЯЛГАХАА БАЙТЛАА УЛС ТӨРЖӨӨД АМЖИЛТ ОЛОХГҮЙ ДЭЭ. ХҮРЭЛСҮХИЙН ЗАСАГ, ОЮУН ЭРДЭНИЙ ЗАСАГ ХИЙЖ БАЙГААГ НЬ БОДИТООР ХАРАХ Л ХЭРЭГТЭЙ

Avatar

Зочин 2021-05-13 103.26.193.113

КОВИДТОЙ ГАРДАН ТУЛААНД ОРЦГООЁ ГЭЭД БУЛТДАГ ДАРГА ГАРААД ИРЛЭЭ ЮУ

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.183.151

Цэргийн шүүхээр оруулвал яасын. Цэрэг хүн гэмээ зөвшөөрсөн зөвшөөрөөгүй ял авах ёстой биз дээ. Цэргийн хуулиараа. Сайн дураараа ухардаг цэрэг байх уу

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.176.61

Бүх галыг өөртөө авсаныг хөндлөнгийн ажиглагч хэлдэг байхаа…

Avatar

Zochin 2021-05-13 64.119.22.38

uhsen b**s, ene n**** yu ch hiigeegui! yum hiij chaddag hun bish, fitnessd l yavj chaddag baih l***r!

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.176.61

Сэлэм зүүгээд давхина, автуусанд гэнэт эргэж хараад хүн загнана, энэ хүний мэдрэлд эмнэлгийн дүгнэлт хийхэд зүгээр. Танктай, адуутай, ачааний машаантай, мотоциклтэй, тэрбумын хадгаламжтай, бизнёс хийж үзээгүй, энхбаяр ахыг маань түгжилдсэн….

Avatar

Зочин 2021-05-13 103.26.195.42

Ажлын их амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.73

Энэ хүний дэргэд Баттулга жинхэнэ хөдөлмөрлөж босч ирсэн хүн бишрэх хэрэгтэй ярьдаг биш хөдөлмөрч хүн

Avatar

Зочин 2021-05-13 124.158.84.116

Даргагүй цэргүүд их хохирол амсдаг шүү. Дарга суманд өртөхийн эсрэг л тулаан байдаг. Дарга нь суманд эхлээд өртвөл олон хүний хохиролтой тулаан болдог. Сумыг эхлэж өөртөө эхлэж өртөх сонирхолтой удирдагч бууж өгсөнтэй адил. Эсвэл асуудлыг эрт дуусгаад арын асуудал хамаагүйигэж байгаатай адил. Би дахиад асуудал гарвал бууж өгөөд хөндлөнгөөс та нарыг харна аа л гэж байна. Урвагч дахиад урвадаг. Бүх тулаанд урвагчид илүү хохирол учруулдаг.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.186.139

Хөгийн шаар

Avatar

ZOCHIN 2021-05-13 110.146.134.173

uilaaldaa mongolchuud. teneg hun huurch bgaa ym shig dongodohiin…

Avatar

Зочин 2021-05-13 109.252.29.199

Хурэлсухээ бух гвлыг оортоо авсан бол Чи дэлбэпч ухсэн байх естой . Дайны галаас цэргуудээ хаяад зугтан хвр амиа болсон шуу дээ .хумуус мартахгуй.

Avatar

ард түмэн 2021-05-13 103.212.118.104

тэр жүжгэнд чинь итгэцэн гэж бодоод бгаи уу ард түмэн тэнэг биш Ерөнхиылөгч болох дараагийн нүүдэл чинь бүр өндөр сэнтий рүү зүтгэж бгааг чинь хараад инээд хүрч бна

Avatar

Irgen 2021-05-13 103.212.118.140

ene neeree humuusiig uur shigee teneg gej boddiin baih daa . arai heterch bainaa. Joohon unemshiltei yum yariach.

Avatar

дэслэгч Хүрэлсүх 2021-05-13 192.82.74.138

Чам шиг цэрэг хүн байдаггүй юмаа

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.179.26

Худлаа л байна. Тэгсэн бол өдийд үхсэн байна. Эсүүл ХӨСҮТ дээр хэвтэж байх байсан. Эсүүл оруулсан хятадуудаа манаад дагаж хариулж байгаа даа

Avatar

Зочин 2021-05-13 103.212.119.233

Сонгуульд нэр зэвших замаа л засаж байж

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.176.61

Caihan teneg tailbwr

Avatar

Зочин 2021-05-13 64.119.18.33

Сайн ерөнхийлөгч болох хүн Хүрэлсүхээс өөр байхгүй байнаа,срнгогдсоных нь дараа хараарай.Зоригтой шударга дайчин хэлсэн амандаа хүрдэг,алсын хараатай мэдлэг боловсрол сайтөй гэр бүлийн талаар тогтвортой хүн шүү.

Avatar

Ямар ч мэргэжилгүй 2021-05-13 66.181.184.220

Өнөөдөр ерөнхийлөгч маргааш дарангуйлагч болохыг л хүсэж байгаа хүн

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.31

Сүр-пар, тип-тап!!!

Avatar

монгол 2021-05-13 43.242.243.165

тэмцлээ гүйцээгээрэй дэмжиж байна эх ороныг хулгайчдаас цэвэрлээрэй өөр итгэх хүн алга

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.126.89.19

САНАСНЫ ЧИНЬ ГАРЗ, СОНГУУЛЬД ЯЛЖ ЧАДАХГҮЙ! СҮҮЛИЙН БҮТЭН 5 ЖИЛ МОНГОЛД БАЙГААГҮЙ, ТЭГСНЭЭ 7 МИНУТЫН ДОТОР ХУУЛЬ ӨӨРЧИЛДӨГ МАФИ! 14 ТЭРБУМААР КАЗИНО ТОГОЛСОН ЛУЙВАРЧИН. ХЭРЭВ ЧИ ЯЛВАЛ ХАР МАШИНЫГ ХАКЕРДСАН ГЭСЭН ҮГ. БОСНО ШҮҮ с**! ТЭМЦЭНЭ ШҮҮ НОВШОО!

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.187.197

Цэцэрлэгийн хүүхдээс ялгарах юм алга даа. Хүүхэд байхад л модон б** шийдэм барьчихаад л цэрэг болоод, байлдаж тоглодог сон. Энэ бүх үйлдэл, үг хэллэг, ёсолгоо … гээд байна байна …

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.176.61

Galiig uur deeree avsan gelee…odooo amiduuuu uhsen baih uchirtai es bol hulhnii ajilhiijeee

Avatar

Zojin 2021-05-13 202.9.46.26

Худалч гар зайлаа

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.126.89.19

АЛБА ХААГААГҮЙ ХУРАНДАА, БИЗНЕС ХИЙГЭЭГҮЙ ТЭРБУМТАН, ИЧИХ БУЛЧИРХАЙГҮЙ ХУДАЛЧ! АНХНААСАА Л ЕРӨНХИЙЛӨГЧИД САНААРХАЖ ОГЦОРСОН. ӨӨР ШИГЭЭ ТЭНЭГ ГЭЖ БОДДОГ ЮМУУ ХАЙШАА ЮМ! ИХ ШУНАСАН ХҮНД ТӨРИЙН ЭРХИЙГ БҮҮ ӨГ!!! НЭГ НАМЫН ХЭТ ИХ ЭРХ МЭДЭЛ САЙН ЗҮЙЛД ХӨТЛӨХГҮЙ!

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.126.89.15

Цэрэг хүн, хурандаа цолтон 2-н хүлээх хариуцлага өөр байх аа. Тэгэхээр харин ч хариуцлагаас бултчихсан юм биш үү.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.183.91

Хулгайчууд Хүрэлсүхийг гарч таарна гэж айж байгаа гэж жигтэйхэн, үүрээ эвдүүлсэн шоргоолж шиг л байна, сүүлээ хавчаад зугтах вий дээ көөркий

Avatar

Цэрэг 2021-05-13 66.181.184.220

Чи юу ч бүтээгээгүй тушаал биелүүлж явдаг эсвэл явсан цэрэг хүн байх

Avatar

Дүлзэн 2021-05-13 202.126.90.100

Ёстой Хулхи гардаа.Миеэг Женкотой нийлж унагаад Женког МАНтай нийлж унагаад Эрдэнэбатыг араас нь түгжилдэж шоронд хийсэн хударгагүй нөхрийг хэрхэвч Ерөнхийлөгч болгож болохгүй шүү таминь ээ

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.21.108.147

ХАХХ

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.122

Миеээг унагааж Ерөнхий сайд болчихоод , Женко дээр орж байгаа бичлэгийг нь дахиад нэг үзэцгээ..
Яг л бие биендээ хайртай хоёр амраг ичингүйрэн уулзаж байгаа мэт …

Avatar

Irgen 2021-05-13 202.126.88.208

Engiin ued yarigdah asuudal bolhoos horio tseeriin ued bol adgiin zan l gej helne dee, mongol yos, zan chanraar bol

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.9.47.56

ЯГ ХАРИУЦЛАГАА ҮҮРСЭН ҮҮ. ХУДЛАА ШОУДАХАА БОЛЬ ХҮРЭЛЭЭ ГУАЙ. ТИЙМ Л ИХ ХАРИУЦЛАГАА УХАМСАРЛАЖ ОГЦОРСОН ЮМ БОЛ ЯМАР НҮҮРЭЭРЭЭ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИД ДЭВШИЖ БГААН. ҮҮНД ХАРИУЛТ ӨГӨӨЧ. ЗҮГЭЭР Л ХӨШИГНИЙ ЦААНА НАЙРУУЛСАН ЖҮЖИГ ШҮҮ ДЭЭ ШОУЧААН.

Avatar

Зочин 2021-05-13 122.201.24.131

Хоёроос илүү сонголт олж хараагүй хүн яаж ерөнхийлөгч байж чадах вэ дээ. Тэр тусмаа эв нэгдлийг илэрхийлэгч байж чадахгүй болов уу? Гарц олохгүй хамгийн эрсдэлтэй сонголтыг хийгээд байвал яах вэ?.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.31

Энэ Хүрэлсүхийг Зэвсэгт хүчний Жанжин штабын даргаар тавьчихъя!! Өөрт нь таалагдах, тохирох бололтой!! Ер нь жинхэнэ цэргийн хүн Ерөнхийлөгчид тохирохгүй л дээ, ямар цэргийн хунт байгаа биш!!!

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-13 202.126.88.224

СҮРЭЛСҮХ ЯАХААРАА МУУ ОЮУНЭРДЭНИЙГ ЗОДДОГ БАЙНАА ! ЖЕНКОД ГАР ХҮРЖ ЧАДДАГГҮЙ ! НУГАСАА ХУГАЛУУЛНА ДАА !

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.67.12

Түдэвээс өөр олигтой юм нэр дэвшсэнгүй.Соён гэгээрүүлэгчээ сонгодоггүй ард түмэн дээр доргүй хахууль ядрана даа.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.184.220

Монголчуудын хамгийн том алдаа горыг нь олон үеэрээ амсах нь дээ

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.183.91

Хүрэлсүх Ерөнхий сайдаар ажиллаад бараг бүх дээрэмчдийн дургүй зэвүү хоёрыг зэрэг хүргэчихсэн биш үү. Эдний аашилж баашилж байгааг нь, улс минь мафижсан байсан нь үнэн бололтой. Гэхдээ шударга нь олон дахин их тул санал нь Хүрэлсүхэд ирнэ. Хулгайчууд сурснаараа ичих ч үгүй жүжиг тавьж бид ялсан гэж гүрийж ч мэднэ, гэхдээ 10 хувийн ч санал авч чадахгүй

Avatar

Зочин 2021-05-13 103.212.116.201

Chi ard tumniig teneg gej bodoogui biz dee. Galiin shugamnaas zugatsan hurandaa

Avatar

М 2021-05-13 202.126.90.13

Дүлзэн

Avatar

СЕХ хариуцлагыг хүлээнэ. 2021-05-13 202.21.108.44

СЕХ энэ мэдрэлийн өвчтөнийг нэр дэвшигчдийн нэрнээс татна уу? 1 – Эрүүгийн хуулиар гэм буруутай нь нотлогдож ял шийтгэгдсэн байсан хэрэгтэн, 2 – эх орондоо сүүлийн 5 жил оршин суусан бх заалтууд илэрхий зөрчигджээ. Учир иймд энэ хүнийг Ерөнхийлөгчийн сонгуульд өрсөлдүүлбэл нийгэм , олон түмэн хүлээж авахгүй эсэргүүцэл үзүүлж томоохон үймээн, самуун үүсэж болзошгүй. Хэрэв нийгэмд томоохон үймээн дэгдэж хүний амь нас, эд хөрөнгө үрэгдсэн тохиолдолд СЕХ хариуцна.

Avatar

Зочин 2021-05-13 150.129.140.32

Хуцдаг дүлзэн ардын намынхан урвагч нар хэнтэй ч нөхцөж мэднэ эрх ашгиин төлөө

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.126.89.95

Шинжлэх ухаан инноваци инженерчлэлгүй ёсолсон нөхөртэй бид ямар цэргийн ангид тангараг өргөсөн цэргүүд үү. Дургүй бол зодчино . Эсвэл бусдад буруу чихээд зугтаана . Ийм этгээдтэй монгол орон яах болоо. . . Энэ бол аймшиг бид улам бүр доордоод байгаа шүү

Avatar

АН с урвагч 2021-05-13 66.181.161.18

ман дэмжигч гишүүдээ танай дарга шизотой нь улам бүр батлагдаж байна та нар ч зүгээргүй ХҮН ЯЛНА

Avatar

ИРГЭН 2021-05-13 66.181.161.85

ӨЛСГӨЛӨНГӨӨР ЭНЭ НӨХРИЙН НҮҮР ЦАРАЙ ИЛЧЛЭГДЭЖ БАГ НЬ ХУУРСАН. АН -с АЛТАНХУЯГ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИД ХУУЛЬ ЁСООР НЭР ДЭВШИХЭЭР СААТУУЛЖ ЗАЙЛУУЛАХ МУУ АРГА ХЭРЭГЛЭСЭН БИШҮҮ?

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.65.243

Битгий х**. Чи зугтсан. Миний хувьд дүнгээ тавьцан. Тэгээд л гүйцээ.

Avatar

Баяр 2021-05-13 64.119.17.138

ХҮРЭЛСҮХ УНАНАА

Avatar

Равдан 2021-05-13 64.119.17.138

ТҮГЖИЛ ХҮРЭЛСҮХЭД САНАЛАА ӨГӨХГҮЙ БОЛНО. АЛБАН ТУШААЛЫН ТӨЛӨӨ АМИА ӨГӨХӨӨС БУЦДАГГҮЙ ХУЛХИ ГАР ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.78.13

НЭГ Л ИХ ЦЭРЭГ ХҮН ГЭЖ ЯРИХ ЮМ. 1 ЖИЛ Л ОФИЦЕР БАЙСАН БИЗ ДЭЭ. ДЭСЛЭГЧ ХҮРЭЛСҮХ ГУАЙ

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-13 202.126.88.224

БҮХ ГАЛЫГ ӨӨР ДЭЭРЭЭ АВСАН ГЭХ ТЭР ШӨНӨ СҮ БАТБОЛДЫН УТСАН КҮКЕЛЬДЭЙ БОЛСОН ГЭЖ ОЙЛГОЖ БОЛОХ УУ ?

Avatar

Зочин 2021-05-13 103.10.23.171

Бууж өгсөн хүн яаж ерөнхийлөгч болох вэдээ мэдээж шүүдээ бидэнд сонголтгүй согууль хэрэггүй хойшлуулъя

Avatar

Kkkkkk 2021-05-13 83.25.47.239

Hudlaa hucaad l zugeer l eronhiilegch bolmoor sanagdaad..?.oficeriin huvd ….dainy talbaaraa orhiod alga bolson dezertir zan ranshingiin huvd sagsuu hoorgon hun dee

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.126.88.204

Huukee demjin! Yamarch baisan 1000 garui huuli bus ord litsenz ulsdaa butsaaj avchirsan. Erdenetiin 49% iig turiin medeld avch irsen hun. Ta nar yu gej shaatsgaahchin hamaagui muu haltar jonhuu AN iin troll lalaruudaa! Ard tumen hen ajil hiyj chaddagiig harsan. Mongol ornii butargadag taltsuuldag horon pisda nar urgelj baih bolno gedeg yum! Ter ni ta nar AN iin l******d trolludaa

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.190.150

chamaig hen tsereg geh ve dee. ter saihan albanii neriig hudlaa yarij b** gutaa

Avatar

Зочин 2021-05-13 124.41.67.231

зугтаачихаад, ш****г гар вэ

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.176.56

Худлаа ш****г толгойн хоосон пиздаа,

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.70.60

ТЭГЭЭД ТЭР ЧИГТЭЙ УЛС ТӨРӨӨС ЗАЙЛААЧ

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.185.188

ЗА ТЭГЭЭД ЭНЭ НОВШИД Л САНАЛАА ӨГӨХГҮЙ ЮМ ШҮҮ

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.114

Зэссссс

Avatar

Төрөө 2021-05-13 202.9.47.10

Үүрсэн галаа хааш нь хаячаад Еөк болох гээд бнаа?

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.37

Сү батболдтой үгсэн хуйвалдсан. Та хоёр тэр шөнө хоёулханаа уулзсан

Avatar

слнгогч 2021-05-13 64.119.26.12

олон хүн мэдээсэй

Avatar

ХУРЭЛБУГСУГТ 2021-05-13 66.181.182.25

АРД ТУМЭНД ЧИНИЙ ХЭЛЖ БАЙГАА ШИГ СОНСОГДОХГУЙ БАЙНА!!!???? ЗУГТСАН БУХ ЮМЫГ ХАЯАД ЗУГТСАН МИЕЭ х***а ШИГ ЗУГТСАН НЭР ХУНДЭЭ БАРЧИХ ВИЙ ГЭЭД АЙГААД ЗУГТСАН ЯГ ЗУГТСАНЫ ЧИНЬ ДАРАА КОВИД ХЕЛ ХОРИО ЕНЕЕДЕР 200 ХУН УХСЭН ЧАМААС АМЬ НЭХНЭ ТАНАЙ НАМААС НЭХНЭ ОЮУНЭРДЭНЭ МАНГАР БАЦААНЫГ ЧИНЬ ХЭН Ч ТООХГУЙ ЧИ ЧИ ЧИ ЧИ ЗУГТААД Ч ХЭРЭГГУЙ ЧАМААС НАМААС ЧИНЬ АМЬ ЭДИЙН ЗАСАГ НЭХЭЖ БАЙНА ЗЕВ ХАРИУЛ НОВШОО!!!!

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.177.116

Зугтсан дэслэгч түгжилсүх.😡

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.70.60

БАГА ДЭСЛЭГЧ КУРСИЙН Ш ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.177.116

Тэгвэл "сохор" дэслэгч юм байна.

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.84.231

ИТГЭНЭ ГЭЖ ГОРЬДООД БГАА ЮМ БХ ДААА. КККК

Avatar

Зочин 2021-05-13 122.201.22.199

zugtsan

Avatar

Зочин 2021-05-13 27.123.214.2

Зугтсан шд ээ… Харин ч эр хүн шиг Хүрэлсүхийн засгийн газрын баасыг цэвэрлэж, хариуцлага үүрч байгаа хүн нь дүү ОюунЭрдэнэ л юм даа.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.177.116

Орчин цагийн түгжил юм даа. Хажуудхаа хутгалчихаад зугтдаг.

Avatar

ганзо 2021-05-13 202.126.90.80

Мундаг адуучин юм бхаа энэ Хүүк. Тиим мундаг адуучин юм бол нэг мөсн хөдөө адуу хариулж амьдар хэхээ

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.177.116

Хуцдаг муу халтар вэ? Цэргүүдээ гардан тулаанд уриалж оруулчихаад өөрөө сэлмээ хаяад оргон зайлж, зугтсан биз дээ, боловсрогүй муу хар дэслэгч чинь?

Avatar

Зайлаарай 2021-05-13 192.82.67.36

Баттулгатайгаа хамт зайлаарай

Avatar

Kkk 2021-05-13 49.0.142.52

Hutsdag hudalch ve songulin horoo nairuulah gej zugtsan !!! Hun bur medej bgaa

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.55.188.46

Еренхийлегчид узэх гээд л ЕС-н ажлаа хаяад зугатаа биздээ, хангалттай ч идэж уулаа одоо 6 жил бие амвр сайхан хангамжинд очъё гээд л зугатаа биздээ. Туунээс биш та нар хэзээ тэгж амархан ховхорч байлаа, тийм ухамсартайм бол олон хун евчлуулж ухуулчээд одоо огцроочээ МАНгас-аа!!!

Avatar

Ухнын хүү 2021-05-13 66.181.184.220

Дараа нь бүх насаараа ерөнхийлөгч болно гэж солиорно

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.179.17.209

Солиорцон амьтан шүү

Avatar

Zochin 2021-05-13 66.181.169.122

Zugtaachihaagui bil uu?

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.181.249

Дээхэн үед энэ нохойны тансаг хэрэглээ, улс төрийн амбицын зардал, казиногынх нь алдагдал хохирлыг нь барагдуулах гэж үхтэлээ зүтгэсэн Хадгаламж зээлийн хоршоодын эзэд хуугаараа дампуурч, бас бие биенээ алж сүйд болж байсан даг. Харин тэдгээр хөөрхийс энэ нохойны өмнөөс цээжээрээ гал хаасан шүү. Тэгээд дахиж сэхээгүй. Үнэхээр гал өөртөө авдаг дайчидын шарил дээр хөшөө босгодог юм. Гэтэл ичих ч үгүй албан тушаалд шунаад л хомхолзоод өлбө долбо гээд явж байж, гал авдаг баатар болох гэсийм биздээ

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.179.26.215

ЕР НЬ ЭРХ МЭДЭЛ ХУВААНА ГЭДЭГ ХЭЦҮҮ Л ДЭЭ. ТЭНГЭРТ 2 НАР БАЙХГҮЙ ЭЭ Л ГЭДЭГ. ЯГ ҮНЭНДЭЭ ЭНЭ ҮГ ЯМАР ҮНЭН ҮГ БЭ ГЭДГИЙГ ТУН ЦӨӨХӨН ХҮН МЭДНЭ. БИ Ч ГЭСЭН БИЕЭРЭЭ ТУУЛСАН ХҮН. ОЛОХ ЭВЛЛҮЛЭХ ХИЙХ ЭХЛҮҮЛЭХЭД ХАМТ ХАНЬТАЙ БАЙХ ШИГ САЙХАН ЗҮЙЛ БАЙХГҮЙ Ч ОЛСОНОО ХҮРСЭНЭЭ ХУВААХЫН ЦАГТ 2 ТОЛГОЙТОЙ БАЙНА ГЭДЭГ БОЛ МУХАРДАЛ БАЙДАГ. ЭН ХҮНИЙ БҮХ ЭРХ МЭДЛИЙГ НЭГТГЭХ ГЭДЭГ БОЛ ЗӨВ. ГЭХДЭЭ ТЭРНЭЭС ЦААШ ЗӨВ ЯВЖ ЧАДАХ УУ ГЭДЭГ АРД ТҮМЭНД ЭРСДЭЛ ЮМ. ЧИНГИС ХААН ХИЧНЭЭН САЙХАН УЛС БҮТЭЭВ. ДАРАА НЬ ЮУ ҮЛДЭВ.

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.179.26.215

ЭРХ МЭДЛИЙГ ЗАСАГЛАЛЫГ ЦААШИД ХЭРХЭН ШИЛЖҮҮЛЭХ ҮЛДЭЭХ ҮРГЭЛЖЛҮҮЛЭХ ГЭДЭГ ДЭЭР НАЙДВАРТАЙ ИТГЭЛТЭЙ ХОЙЧ ҮЕ БЭЛДЭЭГҮЙ БОЛ НЭГ ГАРТ БҮГДИЙГ ТӨВЛӨРҮҮЛЭХ БАС ДЭМИЙ Л ЗҮЙЛ БОЛНО. УГО ЧАВЕСЫН ДАРААХ ВЕНЕСУЭЛ, КАДДАФИ САДДАМЫН ДАРААХ ГЭЭД ОЛОН УДИРДАГЧДЫН ДАРАА УЛС ЯАЖ СҮЙРЧ БАЙНА. ТИЙМ БОЛЖ БАЙСАНД ДОР ЗҮГЭЭР ИНГЭЭД 3 ТОЛГОЙТОЙ ЗАВААРЧ БАЙСАН НЬ ДЭЭР. ХҮРЭЛСҮХ МӨНХ БИШ. ЭНЭ УЛСЫГ БАТТАЙ ГАРТ ҮЛДЭЭЖ ЧАДАХГҮЙ Л БОЛ БОЛЬ. ӨӨРӨӨ Ч НАЗАРБАЕВ ШИГ УЛСАА БОСГОЖ ЧАДАХ ҮГҮЙГЭЭ САЙН БОДОЖ БАЙЖ ХИЙГЭЭРЭЙ.

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.179.26.215

ЭНЭ ХҮН ХИЙДГЭЭ ХИЙСЭН. ЖЕНКО Ч ХИЙДГЭЭ ХИЙСЭН. НЭГ УДАА Ч ГЭСЭН ЭНХБОЛД МЭТИЙГ ЗАЙЛУУЛНА ГЭДЭГ ЭНЭ 2-ЫН ХУВЬД ТОМ ГАВЪЯА. ӨӨР Ч ИЛҮҮ ГАВЬТАЙ ЮМ АЛГА. ХЯТАДЫН ВАКЦИНААР ЗОРИЛТОТ БҮЛГИЙН ХҮН АМЫНХАА 95ИЙГ ХАНГАНАА ГЭДЭГ БОЛ ҮНЭНДЭЭ АЙМШИГ. ТЭР ВЕРОСЕЛЛ НЬ АСУУДАЛ БАГАТАЙ ХОРУУ ЧАНАРААРАА ФАЙЗЕР СПУТНИКЭЭС НЭГ ИХ ИЛҮҮ БИШ БАЙГААСАЙ Л ГЭЖ ЗАЛБИРЪЯ. ЭНЭ МЭТЭЭР ЦААШ ЯВБАЛ ЯВУУЛБАЛ ЮУРУУ Ч ХИЙЖ МЭДЭХЭЭР АЮУЛТАЙ НӨХӨР БОЛЧООД БАЙНА. УУЛ НЬ ЭХЛЭЛ ДУНД ХЭСЭГТЭЭ САЙХАН ЯВЖ БАЙСЫН. ТӨГСГӨЛ МАШ МУУ БОЛЖ БНА

Avatar

Z 2021-05-13 202.126.89.128

Deslegch

Avatar

Z 2021-05-13 64.119.20.23

Hurandaa sh dee, naiz aa. Be gone forever, please

Avatar

Зочин 2021-05-13 103.26.193.113

Б САРУУЛАА ХЭДЭЭР ДОЛООЖ БАЙНА ?

Avatar

ЁСТОЙ ГУЦНА БЭЗ. 2021-05-13 202.179.27.251

ЁСТОЙ ГУЦНА БЭЗ… АМЬ НАСАА ӨРГӨНӨ. ЭЦСИЙН ДУСАЛ ЦУСАА ЗОРИУЛНА. ТАНГАРГАЛЪЯА. ЁСЛОЖ БАЙНА. ЭНЭ НАСАА ДУУСГАЯ. ЮҮҮ ЮҮҮ ГЭЖ СОЛИОРЛОО. ҮНДСЭН ХУУЛИА ӨӨРЧЛӨЖ БАЙГААД Л БҮХ ЭРХ МЭДЛИЙГ ӨГСӨН.1 ЖИЛ ХҮРЭХГҮЙ ШИРЭЭ САНДЛАА ӨШИГЛӨЖ ХАЯЧИХААД ХАЖУУДХАА ГУТГАЛЧААД ЗУГАТААД ӨГӨӨ БИЗ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.19

Хүрэлсүх хошин шогийн жүжигчин.Хэрэв сонгогдлоо гэхэд цэргийн дарангуйлагч болох юм байна.

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.21.97.30

Tseregt ch yavaagui bj uun tsereg shig gej yarih durtai um

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.176.121

Хүрэлсүх үнэнийг хэлсэн байна.Монгол улс урагшлахгүй,нэг дор тийчилж тарчилж байгаа нь АН-ын улс төрийн хорон үйл ажиллагааны үр дүн.Өөрсдөө төрд гарахаараа идэж уухаа урьтал болгоно.Гадаадаас үлэмж зээл аваад,үр ашиггүй зүйлд зарж,хагасыг нь ходоодондоо цутгана.Баян хоосны ялгаа гааруулна.Улсын данс улайж,ядуурал нэмэгдэнэ.Сөрөг хүчин төрд гарангуут Засгийн газрыг мэрж,зулгаагаад ажлыг нь хийлгэхгүй гүжирдэж гүтгэнэ.Нийгмийг эмх замбараагүй байдалд турхирч,хэвийн ажиллагаа алдагдуулана.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.176.121

Тогтворгүй байдал үүсгэнэ.Хагарал тэмцэлд турхирна.Засгийн газрыг унагах УИХ-ыг тарааж,төрийн эрхийг хууль бус аргаар булаахыг оролдоно.Бүр шүүх хууль хяналтын байгууллагыг хяналтдаа байлгаж, эрх хэмжээгээ буруу ашиглан,хилс хэрэг өдөөнө.Эцсийн эцэст,улс орон зогсонг ,эдийн засаг нь сул дорой ,ард олны амьдрал шалдаа буусан хэвээрээ .Үүнд бид дүгнэлт хийж,Эрүүл саруул гэсэн хүчиндээ эрх үүргийг нь өгч, бүх ачааг үүрүүлж, хийх ажлыг нь дэмжиж, идэвхтэй чөлөөтэй ажиллуулмаар байна.

Avatar

Зочин 2021-05-13 64.119.21.28

Harin chi uuruu bitgii uls turjuud hudal yariad bai uurt chin erunhiilugchiin suudal haragdaad l dalimduuaad ajlaa ugsun shuu dee erunhii said hiij chadahgui hun erunhiilugch boloh yam uu erunhiilugchiin suudliig shagnaliin alban tushaal gej haraad bn turiin yamarch alban tushaal shagnaliin bh esgui shuu es surtahuuntaihan baival ih zugeer bn

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.183.91

УХНААГИЙН ХҮРЭЛСҮХ МОНГОЛЫН АРД ТҮМНИЙ ҮНЭНЧ ХҮҮ МӨН. ТҮҮНИЙ БАЙГУУЛСАН ГАВЪЯАГ АРД ТҮМЭН МАРТАХГҮЙ НЬ ЛАВТАЙ. ТЭРБЭЭР МОНГОЛД ГАЗАР АВСАН ЛУЙВАРЧДЫН БҮХЭЛ БҮТЭН АРМИЙГ БУТЦОХИСОН. ГЭХДЭЭ ҮЛДЭГДЭЛ НЬ БАЙГАА. ИЙМ ОЛОН ЛУЙВАРЧИД ТҮҮНИЙГ ҮЗЭН ЯДАЖ БАЙГАА НЬ НУУЦ БИШЭЭ. ҮҮНИЙ ДИЙЛЭНХ НЬ ХУУРАМЧ АРДЧИЛАГЧ БАЙДАГ НЬ БАС НУУЦ БИШИЙГ ХОТЛООРОО МЭДЭХ БИЛЭЭ. ИЙМЭЭС ТҮҮНИЙГ ХИЧНЭЭН ӨӨЛЖ МУУЛААД НЭМЭРГҮЙ, УЛАМ ГЯЛАЛЗАНА ГЭЖ ОЙЛГОВОЛ ЗОХИЛТОЙ

Avatar

иргзн 2021-05-13 202.179.25.128

Хүүкээ Дэмжинээ,

Avatar

зочин 2021-05-13 202.131.245.69

М.Энхболдыг зайлуулчихвал Монгол улсыг мандуулаад өгнө гээд байсан. М.Энхболдтой харьцуулахад огт юу ч мэдэхгүй, ажил удирдах чадваргүй, хүн мөс маш муу, хөгийн сагсуу хүн байна ш дээ. Сү.Батболдыг шоглоод байгаа нь ерөнхийлөгч болчих магадлал өндөр гээд л зайлуулах нэг арга. Хүрэлсүх өөрөө Монголын төрөөс хол явбал зөв шүү.

Avatar

Монголчууд 2021-05-13 64.119.27.99

Ийм шийдэмгий боловсролтой шударга Хүрэлсүх шиг хүн монголыг удирдах нь зөв. Ганзагын наймаачин Монголыг сүйрүүллээ.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.179.26

ANOD банк дампууруулж ял үүрээд гарсан цэрэг шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.17

хсүхийг АЖИГЛААД БАЙХАД СЕНСААЦ ХӨӨДӨГ МУНДАГ ЯРЬДАГ ХОР НАЙРУУЛЖ НЭГНИЙХЭЭ АОААС ХУТГАЛЖ АЛБАН ТУШААЛ АВАХДАА ГАРШСАН ЮМ ШИГ ХАРАГДААД БАЙГААМ ДАА . ДЭЭР НЬ ЧАДВАР МУУТАЙ

Avatar

Зочин 2021-05-13 133.41.91.83

Гуцдаг хар ац вэ. Үгүй нээрээ чөтгөрийг ч өөрийн талд эргүүлэх гэж оролдох юм даа олигархууд

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.177.77

Муу шаампар. Цэрэгт ч яваагүй хулхи хурандаацар. Чамайг эсэргүүцэж саналаа өгнө.

Avatar

Зочин 2021-05-13 122.201.31.199

За хэрэггүй дээ. Хариуцлага гээч том юмнаас зугатаачихаад. Худал яриад хэрэггүй. Олон нийт мэдэж байгаа шүү.

Avatar

Судлаач. 2021-05-13 202.126.88.236

Бид Хурэлсухийг дэмжиж олон боломж олгосон. Харамсалтай нь Хурэлсух маань бидний итгэлд бялуурч Еронхийлогч болж Монголд нэг хуний дарангуйлал тогтоохын тулд УБЕГ, УХЦ, СЗХ, Дээд шуухийн тамгийн газар, Сонгуулийн еронхий хороо зэрэг олон байгууллагуудаар хууль бус шийдвэрууд гаргуулж, гар нийлж ажиллаж бсан Еронхийлогчийгоо хуртэл хулхидлаа. Цаашид ийм хунийг хэзээ ч Еронхийлогч болгож болохыг бид мэдэж авлаа. Хурэлсух ээ баяртай.

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.82.191

Ярьж байгаа нь гэж ямар ч боловсрол мэдлэггүй, тэнэг юм. МАНгаруудын удирдагчаа гэхээр хөөрхий.

Avatar

Хүүкээ 2021-05-13 202.131.239.62

Юун нэг хүний дарангуйлал вэ, хамаг эрх мэдлийг нь булааж авчаад дараа нь харлуулж хутга шаагаад өөрөө ар хударгаар нь ерөнхийлөгч болох гэсэн далд санаа чинь яаж илэрч байгааг ард түмэн нүдээр харж байна!

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.9.47.48

Хүрэлсүх гуай таны ухаан хүрэхгүй. Та чадалаа мэдэж эрх мэдэл албан тушаалд шуна. Таныг Каддафигийн тавилан хүлээж байгаа шүү. Би Монгол улсын иргэний хувьд таниар удирдуулахыг ерөөс хүсэхгүй байна. Та зайлаад өг. Хүн хирээ мэддэг байх хэрэгтэй ш дээ. Та бол тэнэг хүн гэдэг чинь өнгөрсөн жилүүдэд хангалттай харагдлаа.

Avatar

Зочин 2021-05-13 103.14.38.134

"Естой хуний тууж" киноны Соколов болох гээд байгаа юм уу. Монголын сармагчин 1-ээр нэмэгдэж байгааж баярлаж байна.

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.126.88.204

Ugaasaa unen. Jenco Jonhuu pyazda ajil yavuulahgui gatsaadag har l***r shdee ugaas. Ter jonhuu g l zailuulj baij tanai zadag yavna. Ugiin tiim sumand naasanhorshig hun

Avatar

Үнэ хүндээ алдсан 2021-05-13 66.181.189.168

Үнэ хүндээ алдсан

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.9.40.213

У.Хүрэлсүх ерөнхийлөгч болж намчирхан талцаж байгаа ард түмний энэ их тэмцэл, хагаралдааныг эцэслэж нэг мөр болго. АН-аас дэвшсэн хүнийг Ерөнхийлөгч болгочихвол иргэдээ Засгийн газрынх нь эсрэг турхираад 4 жил орондоо унтах ч завгүй хоорондоо тэмцэлдэж эцэст нь улс орны эдийн засаг доройтож, ард түмний амьдрал шалдаа бууна. Одоо нэг мөр МАН-д итгэл өгч нэг талдаа гараад санаа амар тайван амьдарцгаая. Цаашдаа намын үүрэг ролийг багасгах хэрэгтэй. Тийм хууль батлах нь чухал юм

Avatar

Зочин 2021-05-13 64.119.21.28

jinhene usan tolgoi

Avatar

Тэгэх л байх 2021-05-13 64.119.25.254

Аа тэгээд саналаа өгөх нэг эь өгөөд, үгүй нь өөр хүнд өгөөд дуусах байлгүй дээ.

Avatar

Монгол 2021-05-13 202.131.236.170

Энэ У.Хүрэлсүх ямар нүүрээрээ ичихгүй, Ерөнхийлөгчийн сонгуульд өрсөлдөхөөр болов оо? Ямар ханаж цададгүй эрх мэдлийн шунал, хийрхэл үнэртэнэ вэ?

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.126.89.249

ХҮРЭЛСҮХ МИНЬ ЭНКООЛД ШИГ ЮМ БОЛОХ ВИЙ ДЭЭ ….😁😁😁

Avatar