БНСУ-ын “GS25” компани нийслэлд эхний сүлжээ дэлгүүрээ нээнэ | News.MN

БНСУ-ын “GS25” компани нийслэлд эхний сүлжээ дэлгүүрээ нээнэ

БНСУ-ын “GS25” компани нийслэлд эхний сүлжээ дэлгүүрээ нээнэ

БНСУ-ын “GS25” компани нийслэлд эхний сүлжээ дэлгүүрээ нээнэ

БНСУ-ын “GS25” сүлжээ дэлгүүрийн компани хилийн чанад дахь хоёр дахь зах зээлээрээ Монгол Улсыг сонгожээ. Өмнө нь тус компани Вьетнамд үйл ажиллагаагаа эхлүүлж, өдгөө 100 дэлгүүр нээгээд байгаа аж.

“GS25” компани энэ оны эхний хагаст Монгол Улсын нийслэл Улаанбаатарт анхны төвөө байгуулж, эхний дэлгүүрээ нээж, мастер франчайз хэлбэрээр үйл ажиллагаагаа явуулахаар төлөвлөжээ. Монголд энэ оны сүүлээр нийт 50 байршилд сүлжээ дэлгүүрээ нээх талаар Korea Joongang Daily мэдээлсэн байна.

Өдгөө Монгол Улсад БНСУ-ын “CU” компанийн 110 дэлгүүр байгуулагдаад буй юм.

“GS Retail” өнгөрсөн оны эхний улиралд Монголын нэгэн компанитай хамтран 3.7 тэрбум воны хөрөнгөтэй “Digital Concept” компанийг байгуулжээ. Энэхүү компани нь “GS25”-ын Монгол дахь төвийн үүрэг гүйцэтгэх бөгөөд үйл ажиллагаа хариуцсан баг анхны дэлгүүрийг нээхтэй холбоотой ажлаа хэрэгжүүлж эхэлжээ.

Эх сурвалж: KOREA JOONGANG DAILY, AKIPRESS
Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
27
ТэнэглэлТэнэглэл
20
ЗөвЗөв
6
БурууБуруу
4
ХахаХаха
4
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

NNN 2021-05-13 118.235.9.22

CU Solongos nertei hujaa buteegdehuun zarna ..

Avatar

Зочин 2021-05-13 103.229.121.227

CU гээч газраас хоол авч идвэл ходоод үгүй болно. Гуанзны хуушуур бууз хажууд нь шинэ бэлдсэн, эрүүл хүнс. Хүмүүс гадна имиджээр нь дотор чанарыг дүгнээд төөрөгдөөд байна.
Халтар ч гэсэн цуйван минь амттай.

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.67.26

Эрдэнэтэд ганц ч болтугай салбараа нээгээсэй.

Avatar

Зочин 2021-05-13 192.82.70.129

Монголчуудын амь зуулгыг хамгаал, монголчуудын гуанзыг булаан авч, хуушуур буузыг нь өндөр үнээр зарж буй СU гэх мэт газрыг хөөж гарга

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.161.93

Зах зээлээ хамгаалах бодлого байхгүй түц жижиг дэлгүүр эрхлэгчид чинь бүгд дампуулаа мулгуу төр засагтай байх ч хэцүү юм даа

Avatar

Зочин 2021-05-13 139.5.217.118

Хүрэлсүх Сү Батболд МАН болон өнгөрсөн 30 жилд төрөөс төрсөн тэрбумтангуудаа 100 хан мяган төгрөгөөр та нар сонгоцгоогоод байхлээр эцэст нь ийм л юм болж бна даа хөөрхий

Avatar

👍👍👍 2021-05-13 202.126.89.153

ТҮЦ-нүүд л муухай даа….

СU; GS25; CIRCLE KEY мэт ДЭЛГҮҮРҮҮД АРХИ ЗАРДАГГҮЙ НЬ САЙШААЛТАЙ.

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.9.46.211

daana ch gadaad delgvvrvvdd horongo oruulalt hiigdeed svvlde ediin zasag,ursgal chin bvr doroitood yu blno gj bdjin?

Avatar

Zochin 2021-05-13 213.188.237.158

Daraa n arhinii zuvshuurul avah bolno.

Avatar

хэрэглэгч 2021-05-13 202.70.46.20

бас нэг бэлэн гоймон борлуулагч гэхдээ төдий чинээгээр юм чанаржина шүү давуу тал бас байгаа

Avatar

Kkkk 2021-05-13 192.82.75.156

l***r umaa mongol arhi hiij zardag malnuud yadaj iim gelgyyr duuraigaad neechij boldoggyi um baihdaa !!!! Gadnii lalruud hamag ashigaa avaad yavchina !!! Hamtarsan nertei teneg n**** in 3 bair mashin avaad hoorood yldene !!! Hyns zardag naimaa hezeech ulsad ashig ugduggyi!!! Importiig demjdeg !!!!!

Avatar

Хохчинооо 2021-05-13 66.181.161.14

Энэ солонгосчууд нарийн аргатай улсууд шүү. Эхлээд Солонгос кино соёлоороо биднийг байлдан дагуул ан. Манай залуучууд өөрсдийн ахуй соёлоос илүүтэй Солонгос соёлыг уран сайхны кино контёнтуудаар дамжуулж мэддэг болсон. Одоо тэд дараагийн шатны арга хэмжээрүүгээ орж байгаан энэ л дээ.

Avatar

Koread amidatdag mgl busgui 2021-05-13 223.38.22.56

So nar nariin argatsi da bishee biznesiin margetin delkhiid suljee delguuree tsatsaj chadaj bn shde mgl hiij bolohgui zuil bhgui yum bolgond bitgii gomdolj ataarhaj bldaa ugaasaa 2tom gurnii dund hen xh yuch hiih gd butehgui tm uchir orj irj bga GS CU gsn suljee delguurees ajiluulj chdah n hiigeerei zorigtoi bai bas uilchilgeenii soel biznesiin guilgee uhaanaa urdaa bariarai za amjilt ta buhend

Avatar

Зочин 2021-05-13 180.149.93.98

ЗОВЛОНГООР ДАЛИМДУУЛЖ ҮНЭЭ НЭМЖ, НЭГ НЬ НЭГИЙГЭЭ ШУЛДАГ ҮХЭРНҮҮД БОЛЬЖ,

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.184.77

Мөнгөнөөс өөр юм боддогүй, тэгээд монгол ахан дүүсээ шулахаас өөр бодолгүй, үйлчилгээний чанар гэдгийг огт мэдддэггүй манай худалдаа наймаачид ингүүлж байж л ухаан орно доо.

Avatar

зочин 2021-05-13 202.21.117.194

Жижиг худалдаа эрхлэгчдийн орлогыг булааж тэдний зах зээлийг хумьж байна гэсэн үг

Avatar

haha 2021-05-13 66.181.177.24

gadniihand shuluulj bhdaa taarsan malnuud hohi n haha

Avatar

Irgen 2021-05-13 122.201.31.89

Huuramch chanargui unen hudlaa n medegdehgui um eldev delguureer duursen ene yed jinhen neriin batalgaatai ene n deershuu. Baiguulsan humuust talarhaj baina.

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.166.134

Manaihan ingeed gadnihand zah zeelee aldaad bhimdaaa

Avatar

сониуч сонжооч 2021-05-13 66.181.161.28

Арчаагүй их ашиг харж харийнханд худалдааны сфорээ бүгдийг базуулахэхлэл ингэж л эхлээд дараа нь бүх эрхээ алддаг. Энэ бол " эзлэн түрэмгийлэх зѳѳлѳн бодлогын эдийн засгийн түрэмгийлэлийн чимээгүй хэлбэр " нь гэж ухаар!

Avatar

Zochin 2021-05-13 64.119.17.242

Ijil torliin uilchilgeetei olon suljee delguuruudiig bas dandaa neg ulsinhiig oruulj ireh hereg bdag uym uu

Avatar

Зочин 2021-05-13 66.181.187.247

gadagshaa l mungu ursan

Avatar

1 2021-05-13 66.181.188.115

Со-гүй юм байхаа больжээ… Бэлэн гоймон, ESSE зэрэг балиар хорноос авахуулаад Пентхаус үзэж тархиа угаалгачихаад яаж монгол ялна гэж цээжээ дэлдэж чаднам бэ? Зүгээр сууж байгаад хүнээр тэжээлгэх адгийн шаарнууд болж хувирлаа бид чинь… Эхэндээ шал арчиж байгаад удалгүй толгой дээр чинь гарч сууна … Ухаарал хайрла

Avatar

Мөөг 2021-05-13 140.112.238.137

Үндэсний бренд байхгүй байх ч нөхцөлгүй ээ энэ улс оронд харамсалтай

Avatar

Зочин 2021-05-13 122.201.22.5

СО-ГИЙН БҮХ ЮМААР ДҮҮРЛЭЭ. 7 ELEVEN НТР НЬ МОНГОЛЫГ ТООХГҮЙГЭЭС ХОЙШ. НОМИНГИЙН ГАРГАСАН ЭКО ЮУ Ч БИЛЭЭ ИЙМ ДЭЛГҮҮР НЭЭСЭН. ЯМАР Ч СТАНДАРТ БХГҮЙ. ЗУРАГТ ХӨРГӨГЧ ГЭЭД ЦАХИЛГААН БАРАА ЗАРЖ Ч БХ ШИГ. CONVENIENCE STORE ШҮҮ ДЭЭ. CU ӨМНӨ НЬ ЯПОНЫ FAMILYMART БАЙСАН ОУ-ЫН СТАНДАРТ, ҮЙЛЧИЛГЭЭГ НЬ СУРААД ЗАХ ЗЭЭЛЭЭСЭЭ ШАХСАН. МАНАЙХАН Ч ГЭСЭН СУРАХ ЮМАА САЙН СУРААД, ӨӨРСДИЙН БРЭНДИЙГ ГАРГАХ ХЭРЭГТЭЙ. ИМАРТ Ч ӨМНӨ НЬ ФРАНЦЫН КОМПАНИ БАЙСАН ГЭСЭН. ТЭГЭЭД НЭР, ЛОГОГОО ӨӨРЧЛӨӨД ӨӨРСДӨӨ ЭЗЭМШСЭН ГЭЖ БАЙГАА.

Avatar

зочин 2021-05-13 122.201.19.99

Хариуцсан яам нь зохицуулалт хийж, Үндэсний бизнес эрхлэгчдээ хамгаалж, баласныг нь сайн барьж байх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-05-13 124.158.97.115

бас Е-март шүү. хамаг мөнгөө Со руу урсгана. номин, оргил сансар сөнөх юм уу

Avatar

Зочин 2021-05-13 103.26.194.139

мэдэхгүй байж битгий х**. 90% нь монгол талынх.

Avatar

buruu shuu.. 2021-05-13 202.131.225.197

mongoliin hamag mongiiig dollar bolgoj avaad ybdag yumaa.iim delgvvruudiig mongold neej bolohgui ch dee. dotoodiin nomin sansar geh metiin svljee delgvvree demjih heregtei ch dee.eh oronch hudaldan avalt hiil dee..

Avatar

МУУХАЙ ТҮЦ-НҮҮД АЛГА БОЛООСОЙ !!! 2021-05-13 202.126.89.135

👍👍👍 АШГҮЙ МУУХАЙ ТҮЦ-НҮҮД АЛГА БОЛООСОЙ !!!

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.126.89.114

Yg tiim. Gadnaas irsen juulchid haraad ineed ni hurdeg baihdaa

Avatar

Зочин 2021-05-13 202.126.88.57

Соелтои гоё баих гээд бгаа бол өөрөөсөө эхэл.Ялгаагүи л чам шиг гаднии юм харж хөөрсөн тэнэгиин мөнгииг соёлтоигоор шулж бгаа юм.Чи GS25 орж ирлээ гэж хөөрөөд чамд юу ч наалдахгүи.хаиран биеэ гоё нэртэи хороор ннь л хордуулах баих.

Avatar

Vb 2021-05-13 192.82.67.126

tseverhen standarttai. Saihan medee bn.

Avatar

Hhh 2021-05-13 192.82.67.126

Tseverhen, standart. Saihan medee bn.

Avatar

монгол 2021-05-13 139.5.217.214

Жижиг дэлгүүрүүдээ өөрсдөө ажиллуулж чадахгүй заавал солонгосуудад мөнгө өгөх юм аа

Avatar