“Дархан-Улаанбаатар чиглэлийн авто зам 2022 онд ашиглалтад орно” | News.MN

“Дархан-Улаанбаатар чиглэлийн авто зам 2022 онд ашиглалтад орно”

“Дархан-Улаанбаатар чиглэлийн авто зам 2022 онд ашиглалтад орно”

“Дархан-Улаанбаатар чиглэлийн авто зам 2022 онд ашиглалтад орно”

Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн автозамын барилгын ажлын явцтай танилцлаа. Энэ үеэр Дархан-Улаанбаатар чиглэлийн авто замыг 2022 оны аравдугаар сар гэхэд ашиглалтад оруулж, хүлээлгэн өгнө гэдгийг Зам, тээврийн хөгжлийн сайд Л.Халтар хэллээ. Одоогоор таван багц хэсгийн замын ажил хэвийн үргэлжилж байгаа бөгөөд гүйцэтгэгч компаниудын инженер техникийн ажилчид орж ирэх хүртэл хугацаа алдсан гэдгийг албаныхан хэлж байлаа.

Улаанбаатар-Дархан чиглэлийн замын ажлыг таван багц болгон хувааснаас дөрөвдүгээр багцийн гүйцэтгэгч “Шинжаан шинпаан” компанийн гэрээг цуцалсан аж. Одоогоор хоёрдугаар багц буюу Хар модтын давааны араас Урьхан хүртэлх 45.5 километр, дөрөвдүгээр багцийн Сүмбэрийн уулзвараас Цайдамын хөндий хүртэлх 45.8 километр хэсгүүдэд замын ажил хамгийн гүйцэтгэл муу байгаа юм. Ерөнхий сайд товлосон хугацаандаа замыг ашиглалтад оруулж, хүлээлгэн өгөхийг Зам тээвэр, хөгжлийн сайдад санууллаа.

Зам, тээврийн хөгжлийн сайд Л.Халтар “Азийн хөгжлийн банкны гүйцэтгэгч компани гэрээгээ цуцалсан. Дараагийн тендерийг Азийн хөгжлийн банктай хамтран зарлаж, баримт бичгийг явуулсан. Одоогоор хариу ирээгүй байгаа. Энэ жил хоёрдугаар багц хэсгийн замд гурван хувийн буталмал чулуун суурийг хийж, хөдөлгөөнийг нээх төлөвлөгөөтэй байна. Гуравдугаар багц хэсгийн 45 километр замын ажлыг долдугаар сарын 1 гэхэд дуусгаж, хөдөлгөөнөө нээнэ” гэсэн юм.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ХахаХаха
3
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.9.46.224

монголчууд сонин хүмүүс шүү,өөрсдөө зогсоочихоод эцэст нь засаг руу дайрна,амтай болгоно тахалтай үед хятадаас хүн оруулж ирлээ ажлаа зогсоо зам ямар хамаа байна гээл чарласан.өөр олон ажил зогсоосон мөнгийг нь тахалд зориул гээл их мэдэмхийрнээ чааваас

Avatar

зочин 2021-05-12 122.201.23.84

Мөн ч удаж байгаа зам даа, хурдхан чанартай хийж дуусгаад ард иргэдээ аюулгүй замаар явуулж чадах уу

Avatar

Зочин 2021-05-12 147.135.11.113

200хан км замыг 4 жил засаад дуусгаж чадахгүй гэвтэж 4 хүрэхгүй жилд 1500 км зам шинээр барьж дуусгаад, 2 цементийн үйлдвэр ашиглалтад оруулж гадаад худалдааны тэнцэлийг + гаргаж байсан ЕС-ийг өр тавьлаа гэж му ухэлэх ээ боль. Наад замын чинь санхүүжилт чинь ч гэсэн та нарын ойлголтоор ӨР!!! Энэ зам дээр 2019 онд л гэхэд 400 шахуу хүн амь үрэгдсэн. 2022 он хүртэл хэд болж нэмэгдэхийн бүү мэд. МАН тар тар!!!!!

Avatar

mn 2021-05-12 202.131.243.186

1994-1995 онд хоёр жил хүрэхгүй хугацаанд зам шинээр барьж байсан санагдана. Гүйцэтгэгч нь харин хаанахын нөхдүүд байсан юм бол доо…

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.161.31

Хятадууд байсан.

Avatar

Зочин 2021-05-12 124.158.66.243

Монголчууд Интернэт ашиглаад гое зурж чадна аа. Яг ямар зам барихыг нь жилийн дараа л харахаас. Гуурний зураг хаанаас олоов. Энэ технологийг манайхан ч мэдэхгуй дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-12 192.82.81.253

Халтар сайд ажилд тун муу хүн шүү дээ ? Зохион байгуулахдаа чадвар муутай даа !

Avatar

Shaarnuud 2021-05-12 192.82.84.191

Huuchin bsn zamig n huulj yaah gesin be. Shaarnuudaa shineer zam taviach. Hajuugaar n huuchin zamaa bailgaj bn biz. yavaandaa teriigee niiluuleed olon egneetei bolgoj boldim bga bizde. Yum ideh gesen, amar hyalbar argaar zam tavih gesen lungiin zam tavisan shig hulgaich naraas bolj bh yumda.

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.9.47.54

Юу ч чадахгуй бж шууд бсанг хуулаад хичнээн хумуусийг хохироож уйл лайг эдлуулж бгаа улс зайл

Avatar

Zochin 2021-05-12 202.9.47.54

2020 оны сонгуулиар 2021 оны намар дуусна гэж бсан зам яагаад 2022-11 сар гэд бас нэг еронхий сайд гараад жилээр сунгаад ажил хийхгуй ам хэнгэрэгнууд саяхан бух асфалт замаа хаасан бснаа ер сайд нь ирэхээр нээж жужиглээд

Avatar

Зочин 2021-05-12 192.82.71.236

ygad ingej udaad bgam boloo

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.161.122

Худлаа шаахх маахх бол зүгээр л ….амьсгаа авах мэт л …. ердийн л хэмнэлт үйлдэл шиг болжээ …

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.9.40.213

Дахиад нэг жил гаруй хугацаагаар энэ замаар явж чадахгүй нь ээ. Уул нь хятадуудыг авчраад 2 жилийн өмнө ашиглалтанд оруулчих юмыг улстөржүүлээд эх оронч гэх нөхөд ажилгүй монголчуудаа ажиллуул гэж жанхуурсаар байтал корона гараап дууссан. дахиж битгий тэгэж тэнэгтэйсээ билээ. Энэ зун Булган Сэлэнгэ рүү жижиг тэрэгтэй явж амаръя гэж бодсон минь талаар боллоо доо

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.161.122

Худлаа гуцааааал ……Тэр Хүрэлцүх гулгайч чинь. , 1000000 хувын эрх мэдэл байхад , юуч хийлгүй ХАЯАД ЗУГТАА пиздээ.

Avatar

иргэн 2021-05-12 66.181.186.131

Хүрэлсүхийн хийсэн балаг мөн биздээ, худлаа ярихаас цаашгүй ичгэвтэр амьтан

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.161.104

200 гаруйхан км замыг ингэж олон жил тавьдаг улс манайхаас өөр байхгүй дээ?!!!

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.181.121

МАН ЕР НЬ АЖИЛ ХИЙЖ ЭХЛҮҮЛЖ ЧАДАХГҮЙ ЮМ . ЯАСАН ХҮРЭЛСҮХИЙН ШҮЛЭГ ОНИГОО ШИГ ЯРЬСАН ТАВАНТОЛГОЙН ЦАХИЛГААН СТАНЦ СОНГУУЛИЙН ШОУ БОЛООД ДУУСАХ БАЙХ ДАА

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.161.71

Zurag bol saihan yum daansh

Avatar

Зочин 2021-05-12 43.242.243.234

2024 оны сонгуулийн өмнө сур дуулиантай нээлтээ хийгээд сонгуулийн дараа зэс нь зухайж эхлэнэ. Мэдээж хэн ч хариуцлага хүлээхгүй.

Avatar

Зочин 2021-05-12 43.242.243.234

2024 онд ашиглалтад ороод 3 сарын дараа эвдэрч нурж эхлэнэ.

Avatar

Зочин 2021-05-12 146.115.161.230

Шинжаан шинпаан шүү хаха. Харваас хулхи.

Avatar

Зочин 2021-05-12 103.212.116.46

Му у худал чууд!!!

Avatar

Зочин 2021-05-12 150.7.169.167

Нэг муу зам тавьчихаж чадахгүй байгаа хүмүүс Монголыг хөгжүүлнэ гээд гүйлдээд байдаг шүү

Avatar

Зочин 2021-05-12 192.82.83.148

Бодит байдал дээр 2023/2024 онд.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж