Израиль зориуд энгийн иргэдийн суурьшлын бүсэд цохилт өгч байна | News.MN

Израиль зориуд энгийн иргэдийн суурьшлын бүсэд цохилт өгч байна

Израиль зориуд энгийн иргэдийн суурьшлын бүсэд цохилт өгч байна

Израиль зориуд энгийн иргэдийн суурьшлын бүсэд цохилт өгч байна

Израилийн агаарын цохилтод Газын зурвасын хамгийн том орон сууцны барилгуудын нэг болох 13 давхар барилга өртөн нуржээ.

Сүүлийн үед Израиль, Палестины харилцаа эрс муудаж, хоёр талаас аймшигт халдлагуудыг ээлж дараалан хийж байна. Болж буй мөргөлдөөнд одоогийн байдлаар дор хаяж 36 хүн нас барж, олон хүн шархдаад байна.

Хамгийн сүүлд Израилийн агаарын цохилтод Газын зурвасын орон сууцны барилгууд дунд хамгийн томд ордог 13 давхар “Ханади тауэр” барилга өртөн сүйрсэн юм. Аз болж тус барилгын оршин суугчдыг дайралтаас өмнө амжиж нүүлгэн шилжүүлсэн тул харьцангуй цөөн хүний амь хохирсон боловч эд хөрөнгийн хувьд асар их хохирол учирчээ.

Ойролцоо байрладаг оффисийн Хама барилгынхны мэдээлснээр цохилтод зөвхөн Ханадигаас өөр хэд хэдэн барилга өртсөн байна. Үүнээс өмнө өчигдөр/2021.5.11/ өөр нэгэн орон сууцны барилга дайралтад өртөж, улмаар дор хаяж хоёр хүн нас барж, хэд хэдэн хүн шархадсан гэнэ.

Ажиглагчдын үзэж байгаагаар Израилийн тал агаараас цохилт өгөх зэвсэг, техникүүдээ шинэчилсэн бөгөөд байдал цаашид улам хүндэрч болзошгүй юм. Эх сурвалжийн мэдээлснээс үзвэл, Израиль зориуд энгийн иргэдийн суурьшлын бүсэд довтолж өнөөг хүртэл 56 удаагийн халдлагаар 120 гаруй пуужин ашигласан гэнэ.

Эх сурвалж: UNILAD

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2021-05-12 192.82.65.103

9 сая хүнтэй жижиг бага үндэстэн ч гэсэн 250 сая дайсагнагч мулгуу арабуудын дунд баатарлагаар оршин тогтнож, оюун ухаанаараа гайхамшигийг бүтээж чаддаг агуу ард түмэн тул дэлхийн ухаант хүн бүр шүтдэг, магтдаг юм. харин атаархуу фашистууд, атаархуу мулгуу залхуу хүмүүс л тэднийг үзэн яддаг юм.

Avatar

Пал 2021-05-12 202.126.89.172

ИЗРИАЛУУДЫН ХУВЬД ГИТЛЕР АХ ДУТУУДУУЛСАН ЮМ ДАА

Avatar

ИнШаАллах 2021-05-12 51.79.241.149

Израйлийн сүйрэл 2022он

Avatar

Ovgon 2021-05-12 122.201.31.226

ха ха ха хөөе тэнэг мусулманаа, чи хэдэн жил ингэж чараллаа, нөгөө израйлыг сүйрүүлэх аллахын калифатын улс чинь аалв үжий түрүүлэээд сүйрээд, удирдагч нь тамд морилсон ш дэ ккк. дараа жил хэн израйлыг сүйрүүлэх юм бэ, танай хулхи зөнч мухамед тамаас эргэж ирж сэлэмдэх юм ууу ккккк. агуу ухаант израйлын ард түмэн 9 саяулаа хэрнээ 250 сая харанхуй бүдүүлэг мулгуу арабуудын бүх дайралтыг няцааж, дайн бүрт ялсаар ирлээ. агуу ухаань израйлын ард түмэн мандтугай.

Avatar

Хаха 2021-05-12 202.21.108.140

ХУЛХИ НЬ МЭДЭГДСЭН

Avatar

Dugaaraa!!! 2021-05-12 5.47.148.155

Er hun shig dugaaraa ogooch??? Cham shig hun tegej dugarah bologuishuu!!! Hulhi zonch genee!!! Dugaaraa ogchih hen hulhi gedgiig n haryaa>

Avatar

Zochin 2021-05-12 150.129.142.173

Ha ha ha tanai musulmanuud hulhi a.luurchin muhamed gegchiin sanaanaaasaa zohioson huuramch nomloliig dagasnaasaa bolood 1000 garui jil amar tavniig uzelgui tamd zovj bna. Unendee ter muhamed chin gegeersen gegeenten baigaagui, dain hiij, selem erguulsen a.luurchin l baisan shde. tiim gegeenten baij taarah uuu kkk.

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.186.102

пэээ манай улсад израйлыг бүүр тахин шүтдэг улс ямар их байдаг юм бэ……

Avatar

Зочин 2021-05-12 51.79.241.149

Ядуу орны иргэдийн сэтгэхүйтэй холбоотой илэрдэг гажиг

Avatar

Ovgon 2021-05-12 122.201.31.226

9 сая хүнтэй жижиг бага үндэстэн ч гэсэн 250 сая дайсагнагч мулгуу арабуудын дунд баатарлагаар оршин тогтнож, оюун ухаанаараа гайхамшигийг бүтээж чаддаг агуу ард түмээ тул дэлхийн ухаант хүн бүр шүтдэг, магтдаг юм. харин атаархуу фашистууд, атаархуу мулгуу залхуу хүмүүс л тэднийг үзэн яддаг юм.

Avatar

Монгол хүн. 2021-05-12 103.10.21.49

Хамас бүлэг з****г сумаа маш ихээр энгийн иргэдийн орон сууцнуудын доор хадгалдаг учраас цохилт өгсөн. Баталгаа эдгээр байшингууд маш хүчтэй дэлбэрч нурж байгааг хар. Израйлын агаарын зэвсэгт хүч цохилт өгхөөс өмнө оршин суугжч иргэдэд утсаар болон мессежээр цохилт хийх гэж байгаагаа урьдчилан заавал мэдэгддэг.Израйл шиг ийм дайсан байдаг юмуу?

Avatar

ҮНЭН 2021-05-12 103.26.194.206

лалууд өөрснөө жинхэнэ энгийн иргэд рүү пуужин харваж байгаа гэхдээ Израйлын төмөр хөшгийг нэвтэлж чадахгүй л дээ

Avatar

Унш, унш сэтгүүлчээ 2021-05-12 192.82.69.12

Мягмар гаригт Хамас пуужингийн довтолгоог Израйлийн хотууд руу эхэлж хийсэн. Израил өөрсдийн аюулгүй байдлаа хамгаалах үүднээс Хамасын төв штаб байрладаг 13 давхар барилга руу цохилт өгнө хэмээн анхааруулж, 1 цагийн хугацаа өгсөн. Хамас Израилийн дотоод асуудалд хөндлөнгөөс оролцсон хэвээр байгаа тул 13 давхар Хамасын эзэмшлийн төв байрыг пуужингаар устгасан болно. Энэ сэтгүүлч орчуулагч олон талт эх сурвалжаас мэдээллээ авч бичнэ үү. Зөвхөн нэг талыг барьсан Аль Жазеерийн өнцгөөс гарчигаа тавьж

Avatar

Ovgon 2021-05-12 122.201.31.226

яаг зөв

Avatar

Ovgon 2021-05-12 122.201.31.226

агуу израйл мандтугай, умхий арабууд сөнөтүгэй

Avatar

Зочин 2021-05-12 192.82.76.141

пуужингийн цохилтоор ингэж дэлбэрэхгүй ээ байшин барилга албаар сууринд нь дэлбэлэхэд л ингэж нурна

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.161.104

Гарчигаа буруу өгсөн байна шүү!! "Израиль зориуд энгийн иргэдийн суурьшлын бүсэд цохилт өгч байна" гэхээр сурвалжлагч чи өөрөө ингэж үзэж байгаа гэсэн утгатай болчихоод байна?!! Харин "Израиль зориуд энгийн иргэдийн суурьшлын бүсэд цохилт өгч байна" гэж (… эх сурвалж?) үзэж байна гэвэл өөр хэрэг!!!

Avatar

mgl 2021-05-12 103.9.90.130

энэ жүүдүүдийг дарж л байхгүй бол толгой дээр гарах нөхдүүд тэгээд бөөр бөмбөгдөөд айн

Avatar

ҮНЭН 2021-05-12 103.26.194.206

үхэр

Avatar

Zochin 2021-05-12 192.82.72.163

Arabuud uursduu eheldeg shuu. Daraa n pyangaa daahgui baij.

Avatar

Зочин 2021-05-12 192.82.67.2

Залхуу арабууд өөрсдөө томоотой байх хэрэгтэй…эс бөгөөс ёврёйн цохилт гашуун байх болноо

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.9.46.210

Израиль бол орчин цагийн нацистууд бөлгөө.

Avatar

Зочин 2021-05-12 139.5.216.88

185 сая арабуудын дунд 9 сая еврейчууд оршин суугаад дайтаад тэмцээд!!! Энэ бүс нутагт энх тайван хэзээ ч тогтохгүй !!!!!

Avatar

Зочин 2021-05-12 103.10.21.49

Арабуупд 400саяуулаа.

Avatar

Нао 2021-05-12 103.212.119.225

Морокко, Алжир, Ливи, Судан, Чад хүмүүс араб биш. Бербер, кушитик хүмүүс.

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.21.100.210

Арабын ертөнцийн учрыг олж оршин тогтноно гэдэг амаргүй байхдаа

Avatar

ugly hebrew 2021-05-12 64.119.27.235

davartsan evrechuud
hunii gazar deeremdej avchaal odoo bas uls eh ornoor ni suitgeh ni l dee
gazrin hursnuus archval taarna baliar yumnuudiig

Avatar

Гурилтай шөл 2021-05-12 66.181.161.47

Израйл яасан дээрэлхүү юм.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж