Фото: 90 саяын өртөгтэй Энхтайваны гүүрний засвар | News.MN

Фото: 90 саяын өртөгтэй Энхтайваны гүүрний засвар

Фото: 90 саяын өртөгтэй Энхтайваны гүүрний засвар

Фото: 90 саяын өртөгтэй Энхтайваны гүүрний засвар

Энхтайваны гүүр Улаанбаатар хотын анхны гүүр юм. Тус гүүр 1958 онд Хятадын Засгийн газрын буцалтгүй тусламжаар баригдаж ашиглалтанд орсон. Өдгөө 64 жилийн нүүрийг үзэж байгаа гүүр юм.

Нийслэлийн Засаг дарга бөгөөд Улаанбаатар хотын Захирагч Д.Сумъяабазар Энхтайваны гүүрийг засварлах төлөвлөгөө гаргасан. Гамшгаас хамгаалах Бүх нийтийн бэлэн байдлын зэрэгт шилжсэн хугацаанд зам засвар, арчлалтын ажлыг хийж гүйцэтгэхээр гүүрний авто замын хөдөлгөөнийг 10 хоногийн хугацаанд хааж засварын ажил хийсэн.

Гүүрний засварын ажлыг хийхдээ зорчих хэсгийн 7200 м2 талбайг шинээр асфальтан хучилтаар хучиж, 54 гэрлийн шонг шинэчлэн гэрэлтүүлгийг сольжээ. Харин явган хүний 1400м2 зорчих хэсэгт олон улсын стандарт бүхий гүйлтийн зохиулалттай резинин хучилт хийхэд 400м2 түүхий эд дутсан байна. Одоогоор засварын ажил дуусаагүй байна. Гэвч засварын ажилтай холбоотой иргэдийн гомдол маш их байгаа юм.

Энэ онд Улаанбаатар хотын гүүр, гүүрэн байгууламжийн засварт нэг тэрбум төгрөг төсөвлөсөн. Монгол Улс маш өндөр татвартай орон гэгддэг боловч иргэдийн татвараар хийсэн зам засварын ажил хангалтгүй байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Батсүрэн 2021-05-12 66.181.176.178

Энэ ажлын сайн ч муу ЧАНАРЫН ТАЛААР хотын ерөнхий менежер Гантөмөртэй хариуцлаГа тооцох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.55.191.194

Сайхан хийсэн байна, нийслэл хотын удирдлагууддаа баярлалаа.

Avatar

Баагий 2021-05-12 192.82.68.223

Хаха нөгөө усан оргилуур ажиллах болов уу.Хэдэн тэрбум билээ

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.182.64

Мөнгө дутсанаас болж будгаа асгаж цутгаж болохгүй. Шалан дээр нь пм дэвсэж байгаад цэвэрхэн хийж болноо доо.

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.161.122

Өнөөдөр гүүрээр гарсан . Говийн дэржигнүүрийг бодвол ч гайгүй байна лээ .ха ха ..

Avatar

хүк 2021-05-12 59.153.114.116

ЗА ЯАХАВ ДЭЭ. БӨХ ХҮНИЙ МӨНГӨ ИДЭХ АРГА ЯАЖ БИЗНЕСМЕНҮҮДИЙХТЭЙ ДҮҮЦЭХ ВЭ ДЭЭ. ОЙЛГОХ ХЭРЭГТЭЙ. ХАРИНЧ ЭНЭ ГҮҮРИЙГ НУРААГААГҮЙ ЭНЭ ЗЭРЭГТЭЙ ҮЛДЭЭСЭН БӨХДӨӨ ТАЛАРХАН МӨРГӨЕ.

Avatar

Зочин 2021-05-12 91.141.2.120

90 саяд багтааж ийм ажлыг сайн хийсэн байна аа.Манай ардын экспертүүд юунд үндэслэж хүний хийсэн ажлыг шүүмжилдэг юм бэ

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.161.122

9 саяд багтаах ёстой байсан байхгүй юу ..900 мянгад багтаасан болч бүрч болоод л явчих байлаа шд ..

Avatar

Зочин 2021-05-12 103.229.122.10

дутуу дульмаг юм хийсэн харагдаж байна. ийм халтуур байх даа яахав дээ. Албан ёсоор хүлээн авсан юм уу?

Avatar

Зочин 2021-05-12 134.101.62.210

Астрасенака тариулсан сая хүнээс 2 хүн нас барлаа гээд Дани, Швед улсууд астрагын вакцинаа бусад оронд бэлэглэнэ гээд германы зурагтаар ярьж бн. Вакцин элбэгсэж Германд астра, жонсоны вакциныг чөлөөтэй тарьж байна. Европын холбоо хэдийгээр 300 сая хүнтэй ч бусад оронд бэлэглэхээр файзертай 1.8 тэрбум вакцин энэ онд авах гэрээ хийлээ. Нээрээ л ард түмэндээ санаа тавьж байгаа юм бол тэр вакциныг авчирч иргэдээ дархлаажуулаачээ. 2, 3 сарын дараа вакцины хомсдолгүй болно гж германд зарласан

Avatar

Зочин 2021-05-12 103.10.23.171

Сумъяабузар ийм бохир юм хийхээ боль өөрийнхөө авилгад авсан мөнгөөрөө тогол татвар төлөгчдийн мөнгөөр биш

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.9.46.210

Ардын намын ху,ж.аа стайл гэж нэг иймэрхүү.

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.126.90.111

СОНГУУЛЬ ДӨХӨХӨӨР Л ТӨРИЙН МӨНГӨӨР ХОТ ХӨДӨӨГҮЙ АМЬ ТЭМЦЭЭЛ ЭЛДЭВ ТӨМӨР ХАЙС УГСАРЧ ХЯТАД БУДГААР БУДААЛ; ШОРООГ НЬ Ч НЯГТРУУЛАЛГҮЙ ХАЛУУН АСФАЛЬТ; ЭЛДЭВ РЕЗИН ТҮРХЛЭГ НИМГЭХЭЭН ТҮРХЭЖ ГУРИЛДААД Л….ТЭРНИЙГЭЭ БҮТЭЭН БАЙГУУУЛАЛТ ГЭЭД НЭРЛЭЧИХНЭ……
ЁСТОЙ НЭГ МАНАЙ УЛС Ч САЙХАН БАЙНА ДАА
ХӨӨРХИЙС…..!!!

Avatar

ok 2021-05-12 139.5.217.254

аргагүй шүүдээ, эцэг эхчүүддээс авахуулаад төр засаг нь монгол хүмүүсийг ажилд ерөөсөө сургахгүй бна шдээ, бүхэл зүйл дээрээ яаж хулхидах вэ, яаж гурилдах вээ, яаж хулгай хийх вэ, яаж амар аргаа баяжих вээ, гээд л дээдсүүд нь үлгэр дууриал үзүүлээд байхаар, бүгд нь нэг тийм классик биш, гамбир бодолтой болчихооод бнаа шдээ, юм бол гадны хүмүүсийг магтаад байхаар , залуучууд нь ч гэсэн гадны улсын ам харсан, аймтгай, зориггүй, өөрсдөө итгэлгүй тийм нэг сонин хүмүүс бий л болгоод бнаа шдээ,

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.161.104

Улаан зам нь ямар муухай барзгар, хульхи юм бэ??

Avatar

хотын уугуул иргэн 2021-05-12 64.119.18.74

Ёстой гурилдаж хаяжээ. Өмнө нь хотын дарга байхдаа Ми.Энхболд засвар хийх нэрийдлээр хуучин түр төрхийг нь алдагдуулж сүйтгэсэн. Одоо Сумьябазар муухай дээр нь улцан болгожээ. Баяр хүргэе.

Avatar

Зочин 2021-05-12 64.119.26.118

ЭРЭЭН УБ-ААС ГОЁ

Avatar

Зочин 2021-05-12 192.82.84.197

ЁСТОЙ ИЧМЭЭР ЮМ. БИД ЯМАР ЭРЭЭНД АМЬДАРЧ БАЙГАА БИШ ДЭ. ХЭНИЙГ ДОРОМЖЛООД БАЙНА. ХЯТАДЫГ ШҮТЭГЧ АРД ТҮМНЭЭ ҮЛ ХАЙРЛАГЧ АРДЫН НАМ ТЭР ЧИГЭЭРЭ УЛААН ХЯТАД БОЛООД БАЙХ ЮМ.

Avatar

Зочин 2021-05-12 103.229.121.225

Энэ аль ч түвшинд ажилладаг бай намынхаа нэр хүндийг унагаасан ажил хийсэн хүнийг нам ажлаас татан буулгадаг соёлтой болохсон. Энэ нөхрөөс болж МАН жишээлбэл ерөнхийлөгчийн сонгуульд нилээн санал алдана даа.

Avatar

Зочин 2021-05-12 139.5.219.182

Засвар дуусаагүй комисс хүлээж аваагүй ажил хийвэл муу хэлэх дуртай хүмүүс өөртэйгөө харьцуулж бодмоор юм

Avatar

Монгол хүү 2021-05-12 103.206.195.230

Явган хүний замыг олигтойхон чанартай 5см -ээс багагүй зузаан байгалийн чулуугаар хийж арчлалтыг нь 100 м-ээр нь сэтгэлтэй, гарын дүйтэй хувь хүмүүсээр хариуцуулан зам нь сайн чигээрээ байвал сар бүр урамшуулал олгоод явахад хот тохижилтын ажил 50%-р хөнгөрөөд л явчихна даа…

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.161.104

Угаас улсын (төрийн) гэдэг нэртэй эзэнгүй өмч хөрөнгө хэзээ өнгөтэй байлаа даа??!!! Авто зам л гэхэд маш их хөрөнгө зардлаар засдаг, тавьдаг, гэтэл дараа нь хэн дуртай нь сэтлээд нусаараа наагаад бөглөсөн болоод орхидог?!! Хариуцсан эзэнтэй болгохгүй бол зам ингээд л үрэгдээд дуусдаг шүү дээ!!!

Avatar

иргэн 2021-05-12 124.158.66.62

Урьд нь засаг дарга Батбаяр асар их ортогтойгоор чацаг шар будгаар гуурийг будаад шуумжлуулж байсан. Одоо Сумьяабазарын ээлж нь ирсэн байна.

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.179.236

Сумтайбузарын хийж байгаа ажил шуу дээ, ямархуу юм болох нь анхнаасаа ойлгомжтой л байсан ш дээ, гуурийг янзлах нь гол биш, ахиухан тесев баталж менге идэх нь л гол байсан

Avatar

Ичээч ичээч 2021-05-12 103.26.193.118

Даанч ичмээр Төр засагтай орон

Avatar

Зочин 2021-05-12 103.57.92.71

Үнэхээр ичмээр даанч дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-12 83.20.240.102

Za bolidoo yamar urumgui jum ve

Avatar

Зочин 2021-05-12 192.82.83.148

Ийм ажлыг халтуур, мөнгө угаалт, сэтгэл гаргаагүй ажил гэдэг юм. Төсөв бага байсан байж болно. Гэхдээ энэ арай дэндүү юу!!!!

Avatar

МӨНХ 2021-05-12 64.119.18.207

ЗА ТА НАР БОЛЬЖ ҮЗ. ЖИНХЭНЭ ЦАГ ЗӨВ АШИГЛАЖ МАШ САЙН АЖИЛ ХИЙСЭН. ТӨСӨВ МӨНГӨ НЬ ХҮРЭЭГҮЙ ЖААХАН ДУТУУ Л БОЛОО БИЗ.НЭГ УХАСХИЙГЭЭД Л НЭГ Л ШӨНӨ ГҮЙЦЭЭНЭ БИЗ. ЮМ ХИЙСЭН БОЛГОН ШҮҮМЖЛҮҮЛЖ БАЙДАГ. МАНАЙХАНД ТААЛАГДАХ ЮМ БАЙХ БИШ. ТА НАРЫГ БАНДААЖАА СОЛЬЖ АМЖААГҮЙ 7 ХОНОЖ БАЙХАД Л ХИЙГДСЭН АЖИЛ. ХОТЫН ДАРГА СУМЬЯАБАЗАР ТҮҮНИЙ АЛБАТУУДАД МАШ ИХ ТАЛАРХАЖ БАЙНА. ХАЧИН ЦАРАЙТАЙ ДОНСОЛГООТОЙ БАЙСАН Л ГҮҮР БИЗ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.131.243.186

Ганц сэтгэлтэй Үүл даргаа хөөж явуулчихаад МАНгаруудыг сонгосон улсууд хохь нь л болохоос….Тэгээл одоо тэр муу цагаан толгойтын нүдийг нь л ухчих гээд байх юм. Тэр ер нь яацын…оффшор данс уут муут ч гэх шиг.УБ-д Үүл шиг л дарга хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.126.89.246

ЕР НЬ ХОТОД Ч ХӨДӨӨД Ч УЛСЫН ТӨСӨВИЙН АЖЛУУД ДАНДАА ИЙМ МУУХАЙ ГУРИЛАН ХУЛХИНЫ БАЙХ ЮМАА….ЯАГААД ВЭ ???? ШАЛТГААН НЬ ЮУ БАЙЖ БОЛОХ УУ ???
ЛАВ МОНГООЧУУД АЖЛЫН УР ЧАДВАР АРГА ТЕХНИК ТЕХНОЛОГИОР ХЯТАДУУДААС ДОЛОО БАЙТУГАЙ ДОР НЬ ҮНЭН ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.161.104

Төрийн хэмээх эзэнгүй өмч хөрөнгийг заавал замаас хусдаг учраас тийм байдаг юм даа!!! Хувийн компани өөрийн зардлаар ажил хийвэл өөрөө хусах уу???

Avatar

Монгол 2021-05-12 46.114.144.120

Ингэж юм хийж яадаг байнаа. Энэ дарга нар гадаад дотоод руу их л явж байгаа , яасан ч нүд нь нээгддэггүй мануухайнууд байдаг юм бэ!!! Хайран иөнгө, цаг зав!!!

Avatar

Зочин 2021-05-12 124.158.107.35

заваан юм хийцгээхиймаа

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж