Э.Бат-Үүл: Ц.Нямдорж холбоотой гэх гурван үндэслэл бий | News.MN

Э.Бат-Үүл: Ц.Нямдорж холбоотой гэх гурван үндэслэл бий

Э.Бат-Үүл: Ц.Нямдорж холбоотой гэх гурван үндэслэл бий

Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ тавдугаар сарын 10-ны өдөр 100 хоногт хийж хэрэгжүүлсэн ажлаа тайлагнаж, сэтгүүлчдийн асуултад хариулсан. Энэ үеэр С.Зориг агсны амь нас хөнөөсөн хэргийн захиалагчийг зарлах уу гэдэг асуултад  ЗГХЭГ-ын дарга Ц.Нямдорж хэлэхдээ Э.Бат-Үүл гэж мэдэгдсэн. Тиймээс Нийслэлийн Ардчилсан намын дарга Э.Бат-Үүл  өнөөдөр /2021.05.12/ Ц.Нямдоржийн хийсэн мэдэгдэлд бодит тайлбар өглөө.


🔴 ШУУД | #NewsMN #NewsAgency

🔴 ШУУД | Э.Бат-Үүл ЗГХЭГ-ын дарга Ц.Нямдоржийн хийсэн мэдэгдэлд тайлбар хийж байна#NewsMN #NewsAgency

Posted by News.mn on Tuesday, May 11, 2021

Э.Бат-Үүл "Намайг  олон жил зохион байгуулалтайгаар С.Зориг агсны амь насыг хөнөөсөн хэрэгт  гүтгэж ирсэн учраас цаад эздийг олж өгөөч гэсэн хүсэлтийг би 2019 оны дөрөвдүгээр сард Хууль зүйн сайд болон Улсын Ерөнхий прокурорт  тавьсан. Би өнөөдрийг хүртэл хариуг нь хүлээж байна.   Сүүлийн үед сайд  Ц.Нямдоржийн гаргаж байгаа  хачин авирыг харах тусам би хүсэлтээ буруу хүнд хаягласан юм байна гэж бодоход хүрлээ. Тэр үед Хууль зүйн дотоод хэргийн сайд Ц.Нямдорж байсан.   С.Зоригийг бүрэлгэсэн хэрэгт  Ц.Нямдорж оролцсон байж болзошгүй гэж хэргийг хянан шалгах үйл  ажиллагаанд  оролцож явсан албаны  хүмүүс ярьж байсан. Энэ нь үндэслэлтэй юм болов уу гэж би бодож байна. Ц.Нямдорж хэргийн захиалагчтай холбоотой юм бишүү гэсэн бодол улам бүр төрөх боллоо. Надад ингэж бодох гурван үндэслэл бий.

  1. Ц.Нямдорж Хууль зүйн яамыг 20 жил толгойлсон. Түүн шиг удаан Хууль зүйн сайд байсан хүн байдаггүй. УИХ-ын дарга, яамыг толгойлж байсан хүний хувьд Монгол Улсад хэн ч байсан хуульд захирагдах ёстой гэдгийг сайн мэднэ. Гэтэл өнөөдөр энэ хүн сандраад хуулийг уландаа гишгэж байна. Өөрийгөө Монголын хуулиас дээгүүр тавих болсон. Хуулиас дээгүүр тавьж байна гэдэг нь нотой гэсэн үг. 
  2. Ц.Нямдорж  галзуу хүний өдрийн тэмдэглэл шиг  утгагүй зүйл ярих боллоо. Ямар ч авцалдаагүй, логик дэс дараагүй, зөрчилдөөнтэй зүйл ярьж байна.  Сэтгэц нь зүгээр байгаа даа гэсэн эргэлзээ төрүүлж байна. 
  3. Ц.Нямдорж хүний эрхийн төлөө биш, хүний  эрхийг чангалахын төлөө явж байсан хүн. Сайд байхдаа эрүүдэн шүүх тоног төхөөрөмжийг оруулж ирсэн хүн шүү дээ. Хэрэг хянан шийдвэрлэхэд эрүүдэн шүүх саналыг Ц.Нямдорж гаргасан. Одоо гэнэтхэн хүний эрхийн төлөө тэмцэгч болж  харагдах гэж хичээх болжээ.  Миний дээрх гурван хардлага үнэн байх юм бол С.Зориг агсны хөнөөсөн хэрэг гадны захиалгатай гэсэн үг. Ц.Нямдорж гадны тусгай албатай холбоотой байсан талаар мэдэгдэж байсан тухайн үеийн тагнуулын байгууллагын удирдлагууд улсын нууц задруулсан хэргээр шоронд орсон.

Сүүлийн үед нэг зүйл ажиглаад байхад 1990 онд гадаадын тэр дотроо КГБ-тай холбоотой байсан хүмүүс идэвхжээд байгаа. Ц.Нямдорж сайдыг гаднаас төрд шургалсан хорт могой гэж үзэж байгааг зориуд хэлмээр байна. Ер нь Ц.Нямдорж Монголын төрийн бодлогыг хэд, хэдэн удаа эвгүй "элэгдэж" байсан. Их хачин зан гаргаж байсан. 

Би өмнө нь хэнийг ч янз бүрээр хэлж байгаагүй. Би ер нь ардчиллын үнэт зүйлсийн талаар л ярьж, холбоотой зүйлсийг шүүмжилж ирсэн. Харин би энэ удаа хэлэх нь зүйтэй гэж үзээд дээрх зүйлсийг ярилаа. Тиймээс би С.Зоригийг бүрэлгэсэн хэрэг гадаадын захиалгатай байж болзошгүй гэдэг өнцөгөөс нь шалгахыг шүүх болон тагнуулын байгууллагад тавина. Өнгөрсөн 20 жилийн хугацаанд С.Зоригийн хэргийг илрүүлэх үйл ажиллагааг элдэв бусын аргаар гацаалаа. Социализмын үед КГБ-ын гар хөл болсон бүхэл бүтэн боловсон хүчний арми Монголд бий болсон. Энэ арми хүчээ алдаагүй юм байна. Сонгууль дөхөхөөр ийм хачин зүйл гаргаж ирдгээ Монгол Ардын нам /МАН/ болих хэрэгтэй. С.Зоригийг МАН бүрэлгэсэн гэж нийгэм даяар шуугьж, төд удалгүй тухайн үеийн Ерөнхийлөгч Н.Багабандийг бүрэлгэсэн гэж ярьж байсан шүү. Хэрэг анх шалгагдах үеэс би ард түмэндээ хандаж “Энэ хэргийг улстөржүүлж болохгүй. Улстөржүүлэх юм бол хэргийн захиалагч нь олдохгүй” гэдгийг уриалж ирсэн. Үүний хүчинд МАН-ын цагаан байрыг иргэд шатаагаагүй. Гэтэл МАН тэр цагаас хойш 20 жил намайг гүжирдсэн. Сонгууль бүрт С.Зоригийг хөнөөсөн хүнийг олно гэсэн амлалт өгч, улс төр хийсээр ирсэн. Өнөөдөр МАН гадаадын агент Ц.Нямдоржоороо далимдуулин сонгуулийн өмнө ахиад нөгөө ажлаа эхлүүллээ. С.Зоригийг бүрэлгэсэн хэрэгт үндэсний, ард түмнийхээ эрх ашгийг бодож өнөөдрийг хүртэл энэ асуудлыг улстөржүүлээгүй хүн нь би.

Ц.Нямдоржийн хууль бус ажиллагааг шүүмжилсэн хүн бүхэн шоронд орсон. Ц.Нямдорж л ганцаараа үлдсэн. Тэр битгий хэл Монгол Улсын Ерөнхийлөгч асан Н.Энхбаяр хүртэл шоронд орсон. Тиймээс Монголын хуульчид одоо үгээ хэлэх цаг нь болсон.

Монголд хууль бий юу. Аль эсвэл Ц.Нямдорж өөрөө хууль юм уу. Хуулийн дээр гарч зогсчихоод монгол төрийг эвхэртэл элэгддэг тэр хэн юм бэ? С.Зоригийг хөнөөсөн хэргийг илрүүлж чадахгүй юм бол Монголын мөрдөн байцаах, хууль хяналтын байгууллагууд ажлаа хийж чаддаг эсэхэд хүртэл эргэлзэж байна. Мөрдөн байцаах хуулийн дагуу хэрэгт холбоотой зүйлс ярьвал намайг шоронд хийчихнэ. Хэргийг нууцаас гаргачихвал бүх зүйлийг ярьмаар байна. Хавтаст хэргийг ил болговол хэрэгт холбоотой олон зүйлсийг би ард түмэндээ хэлмээр байна. Хамгийн гол нь Ц.Нямдоржийн үйл ажиллагааг таслан зогсоохгүй бол үндэсний аюулгүй байдлын хэмжээнд хүрчихээд байна. Гадаадын гар хөл болсон Монголын төрд хүчтэй бүлэглэл байна. Ц.Нямдорж лав ганцаараа биш. 1990 оноос өмнөх манай тусгай албат КГБ-ын Монгол дахь салбар нь байсан юм шүү дээ. Могой гурав тасравч, гүрвэлийн дайтай гэдэг шиг тэр бүлэглэл өнөөдөр монголд байна. Тэр бүлэглэлтэй үзэлцсэн хүн бүхэн шоронд орж байна." гэлээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
85
ТэнэглэлТэнэглэл
33
ЗөвЗөв
5
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

126 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.182.173

Тэр жил Ц.Элбэг дорж Дархан хотод.ерөнхийлөгч байхдаа.С.Зоригийн тухай асуултанд хариулахдаа.Олоон жилийн дараа энэ хэрэг илрэх болно гэж хэлж байсан…

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.179.26.89

Батүүл Зориг хоёр хамаатан садан хори буриад хүмүүс болдог .Халхын Отгонбилэг Багабанди нарас шал өөр

Avatar

Зочин 2021-05-12 192.82.70.60

ХАЛХ БОРЖИГОН БАЙСАН Ч ЯЛЛАА ЭДЛЭХ ЁСТОЙ

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.179.26.89

Батүүл Зориг хоёр хамаатан садан хори буриад хүмүүс болдог мөн бас найзууд .Халхын Отгонбилэг Багабанди нараас өөр

Avatar

Ариун 2021-05-12 103.229.121.229

Үүл хэзээ ч анд нөхөрөө а**х хүн бишээ, хэрэг хийсэн бол Нямдорж аль хэдийн барих байсан. Нямдорж гуай өөрөө л нотой хүн шүү дээ. Манайхан хоорондоо хагаралдаж байх зуур жинхэнэ захиалагч нь хүйтэн инээгээд шоолж байгаа байх даа.

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.182.83

Малгайгаа мартдаг буруу бгаам даа. Ганцаараа биш л дээ. Элбэгдорж Ерөнхийлэгчөөс буухдаа сандарч хэргийн хаалгасан нь их ноотой. Баатар болгосон.

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.178.249

Юун ч хамаа намаагүй юм ярьдаг юмб дээ!! Улсын Баатар минь!!? Нэг л их тэвдсэн барьц алдсан байдалтай болчихлоо! Олс улам л чангараад байгаа болтой болоод явчихлаа!!!?? Шал өөр тийшээ юм яриад явчих болтой юмаа!! КГБ- арми ч гэх шиг? Тагнуул ч гэх шиг? Чойням ч гэх шиг? Гадаадын захиалга ч гэх шиг? Худлаа гэдгээ мэдэж байгаа бол тэвдэх хэрэг юун?

Avatar

зочин 2021-05-12 66.181.190.64

Үүл баатар та Зориг агсаныг алсан энэ 3-н алуурчдын хэргийг нууцаас гаргаж олон түмэнд хэргийн материалыг сонгуулиас өмнө ил болгоо ч , гэж шахах хэрэгтэй байна. Та бас өлсгөлөн зарлах хэрэгтэй.Миний бодлоор гадаадын тусгай алвадын орлцоо юул бол, тухайн үед Эрдэнэтын өрөмийг хамж идэж, байсан, 2-3 хулгайчтай холбоотой байх, нэг нь бурханы цээрлэл хүртээд, одоо байхгүй болсон.Захиалагчыг олох ажилд саад болж чулуу хөөлгөх ажилд маш их хүч ,ард нь маш их мөнгөтэй нөхбд байгаа нь ойлгомжтой байн

Avatar

Зочин 2021-05-12 64.119.22.175

Бат Үүл ээ чи хэргээ .хүлээчихээд шорондоо сэтгэл тайван амьдраач. Ер нь нойр чинь яаж хүрдэг байна аа. Шөнө хар дарж зүүдлээд хажуудахдаа төвөгтэй баймаар юм. Эсвэл ийм цайчихсан алуур чин юм уу

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.184.73

Zorigiin hergiig yarisan hun bolgoniig butsaaj ter hund ni tohdog Ardiig chileej alagchdiin shalgarsan gants arga. Ter uyed toroogui baisan hun onoodor BatUul alsan baih gevel bna bi bish chi alsan geel butsagaad tohno. Suuliin 30 jiliin songodog arga, mash sain uilchilj baigaa. Zorig gesen hun buriig butsaagaad Zorigoor ni bagalzuurdchihdag. Tiim bolohoor Nyamka avgaas oor hen ch zorigloj yum helj chaddaggui bugd aidag.

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-12 43.231.113.84

НЯМДОРЖ ЯАГААД ЭНЭ ЗАСГИЙН ГАЗАРТ ХЭРЭГ ЭРХЛЭХ ГАЗРЫН ДАРГА БОЛСОН НУУЦ ҮҮНТЭЙ ХОЛБООТОЙ БАЙХ. УЧИР НЬ МАН БОЛ ХЯТАДЫН КОМНИСТ НАМЫН ШУУД ДААЛГАВАРААР АЖИЛЛАДАГ БОЛСОН ТУЛ ХЯТАДЫН ЗАХИАЛГААР ТҮҮНИЙ ЗАСГИЙН ГАЗРЫН ХЭРЭГ ЭРХЛЭХ ГАЗРЫН ДАРГА БОЛГОСОН ГЭЖ ХАРЖ БАЙНА.

Avatar

шодорг 2021-05-12 59.153.113.235

Батүүл баттай хэлж байна. Энэ муу нямдорж гэдэг нөхөр МОНГОЛЫН ТӨРИЙГ САМАРЧ БАЙДАГ ХУТГУУРнэн хутгуур үхэж зайлаагүй цагт МОНГОЛЫН маань ИРЭЭДҮЙ БҮРХЭГ байсаар байх болно.

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.184.73

Suuliin 30 jild Ardchilaliinhnii amjilttai hiij chadsan gants ajil ene. Zorig gesen hun bolgoniig butsaaj Zorigoor ni bagalzuurddag. Bugd aidag tomchuud, ah duu 2 ni hurtel oorsdoo alsan gej heluulehees aigaad gants ug gan hiij chaddaggui.

Avatar

Зочин 2021-05-12 64.119.22.175

Чи Бат Үүлийн хамжигч уу. Яагаад Бат Үүл бид 3 ыг Зоригийг *л гэсэн гээд байхад тийм үү гээд алсан 3 ыг нь шоронд хийгээд захиалагчийг нь хийхгүй байгаам

Avatar

Зочин 2021-05-12 139.5.216.212

Nyamdorj muu hor nairuulagch!!!

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.161.122

НЭГ БУРИАДЫГ НЬ ТУГДАЙЛГААД , , НӨГӨӨ БУРИАДАД НЬ ТОХООД …ДАЛЬМАНД НЬ АРДЧИЛАЛЫГ ГУТААН ДОРМООЖИЛЖ , ДАРЖ АВААД.. .. .. ГУАА МӨН СИЙРЭГХЭН СЭТЭГДЭГ ДӨРВӨД ШҮҮ……
ГҮЭЭ ЯАХАВ НӨГӨӨ …… KGB ЗААЛГАСАН Л БАЙХ Л ДӨӨ …..

Avatar

Зочин 2021-05-12 103.10.23.150

Тэр жил ерөнхий сайд болгогүй гэж зүтгээд байсан хүмүүс нь яг хэн хэн юм.энэ хэрэг удах тусам бүдгэрэх биш харин эсрэгээрээ улам тодрох болно.

Avatar

Зураач 2021-05-12 149.241.61.124

Зоригийг Бат-Үүл ч, Чимгээ, Содномдорж, Амгаланбаатар нарын хэн нь ч алаагүй! Гадны хүн алсаад тэр дороо хил гараад тэндээ алуулсан бйх!

Avatar

зочин 2021-05-12 202.70.38.18

Бат-Үүл сайн байна. Ингээд гадны туршуул болсон Нямка, Женко хоёрыг олон нийтээрээ илчлээд зайлуулаад өгөөчээ. Эх орноосоо урваж гадны эрх ашгийг хамгаалаж тэдэнтэй сүлбэлдэж байгаа хүмүүсийг төрийн тэргүүн, ЗГ-ын ХЭГ-г өгөөд байхдаа яахав дээ. Арчаагүй МАН

Avatar

з 2021-05-12 66.181.180.186

АН арчилсан хувьсгалын удирдагчдыг муулаад байгаа энэ хүмүүсийг бүгдийг нь галт тэрэгэнд суулгаад хойд солонгос руу явуулах хэрэгтэй ардчилсан хувьсгалыг хийж монголд ардчиллыг авчирсан хүмүүс хичнээн идэж уусан байсан ч цайруулах агуу гавъяатай хүмүхийгээгүйүс шүү гэхдээ эдгээр хүмүүс маш том алдааг хийсэн комунист намыг тарааж хөрөнгийг нь хураагаагүй балаг нь одоо ч

Avatar

Зочин 2021-05-12 192.82.83.148

С. Зоригийг Ерөнхий сайд болгохгүй гэж тэр жилийн Ерөнхийлөгч зүтгэсэн, Ц.Элбэгдорж Е/Сайд болсон байх аа

Avatar

Zochin 2021-05-12 107.128.53.216

Zorigiig yurunhii saidaas buzaaval ard tumen bosno gehees aij bagabandi ,nyamka hoyor hyataduudiin tuslamjtaigaar alsan.gol zorilgo ni mongoliin ardchilaliig ustgah.Nyamdorj,bagabandi hoyor hyatadiin tagnuul.

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.161.78

элжиг та 2 тодорхой байна юундаа сандраав

Avatar

Зочин 2021-05-12 64.119.20.76

БАТ ҮҮЛ МАШ ИХ АЙЖ САНДАРЧ БАЙНА. ХИЙСЭН БОЛ АЙЖ САНДРАХ НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ. ХИЙГЭЭГҮЙ БАЙСАН Ч АЙЖ САНДРАХ НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ . ТАНЫГ ГЭМ БУРУУГҮЙ БАЙХАД ГЭМТЭЙ ГЭЭД ДАЙРААД БАЙВАЛ, а******н ГЭЭД ГҮЙТГЭЭД БАЙВАЛ ЭРГЭН ТОЙРНЫ ХҮМҮҮСИЙН БОДОЛ ААЖМААР ӨӨРЧЛӨГДӨЖ ЭХЭЛНЭ. ӨӨРӨӨ Ч ЦӨХӨРЧ ЭХЭЛНЭ. ХУУЧИН 30-Д ОРОСУУД ҮХТЭЛ НЬ ЗОДОЖ БАЙГААД АВГАЙ ХҮҮХДИЙГ ТАМЛАЖ БАЙГААД БУРУУТАЙГ НЬ ХҮЛЭЭН ЗӨВШӨӨРҮҮЛДЭГ БАЙСАН. МАНАЙ НИЙГЭМ ӨГЛӨӨ БОСОХОД ХААШ НЬ Ч ЭРГЭХЭД БЭЛЭН ЦЭГТ ИРЭЭД БАЙНА.

Avatar

Зочин 2021-05-12 64.119.20.76

НЯМДОРЖ ЯАХАВ ЗАВААРЧ БАЙНА Л ДАА, СОНГУУЛЬ УГТСАН ТОГЛООМДОО АШИГЛАЖ, ДААПААЛЖ БАЙНА. ЦААНАА ХӨХ ИНЭЭД НЬ ХҮРЭЭД ЭНЭ ДУРАКЫГ ИНГЭЭД ЖААХАД ОРОЛДООДОХОЁ ГЭЭД Л СУУЖ БАЙГАА.

Avatar

Иргэн 2021-05-12 103.57.94.33

Батүүлээ сонс. Чамайг гэж гүтгээгүй. Амгаланбаатар гэгч нөхөр захиалагч нь Батүүл гэж мэдүүлэг өгсөн байна. Учир явдлыг тайлбарлаж сэтгүүлчийн асуултанд тэнд бичигдсэн зүйлээс хэлсэн. Хөөе Батүүлээ юунд сандраад боож үхэх гээд байгаа юм.Нямдорж гуай мэдүүлэгт байсан зүйлийг лхэлсэн.

Avatar

Зочин 2021-05-12 192.82.74.43

Амгаланбаатар гэгч нөхөр захиалагч нь Батүүл гэж мэдүүлэг өгсөн боловч мултарсан байна. Амгаланбаатар худлаа мэдүүлсэн гэж Бат үүл дугарсан уу ??? Малгайгаа хэргийн газар мартсан боловч мултарсан байна. Амгаланбаатар мэдүүлсний дагуу 2-3 гүйцэтгэгч шоронд байхад захиалагч мөн гээд заагаад байгаа хүн нь баатар болоод… Энэ чинь ариун явдал уу???

Avatar

Зочин 2021-05-12 192.82.83.148

АН хэрүүлийн бузрууд. 1990 онд өлсгөлөн зарласан. 31 жилийн дараахь үр дүн: ядуурал, авилгал, оюуны хоосрол, төрөөс төрсөн тэрбумтангууд, ямарч үндэстэнг үгүй хийдэг халамжийн буруу бодлого, бүх салбарыг хувьчлалын нэрээр хулгай хийж үгүй хийсэн г.м. . Нүгэлтэн гүүд…..

Avatar

Зочин 2021-05-12 192.82.74.43

Энэ үнэн үг байна.

Avatar

Зочин 2021-05-12 43.242.243.144

Бат-Үүл, Нямдорж хоюулангийнх нь сэтгэцэд гажиг үүсчихсэн юм биш үү?

Avatar

DONDOG 2021-05-12 192.82.70.66

JINHENE ZAHIALAGCH N BATUUL SH DEE. 4O MYNGATIIN HULIGAANUUDTAIGAA HAMTARCH HIISEN BAIHAA

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.179.17.209

Нямдорж хамгийн сэжгийн хорчин гар шүү дээ. Улстөрөөс гарч чадахгүй байгаа шалтгаан нь бас сонирхолтой. Чичрээд л ярьдаг ганц сэдвээ яриад дайраад байдаг

Avatar

зочин 2021-05-12 202.9.46.137

Энэ хэргээр яасан их улс төржөнө вэ, Э.Бат-Үүлийг ингэж гүжирдэж болохгүй дээ. .

Avatar

ok 2021-05-12 139.5.217.254

бид энэ хэрэг дээр гол цөм авч үзээд байлгүй, яагаад манай хуулийн байгууллага ийм болчиховоо, яагаад манай хуулийн байгуууллага хүмүүсийг ингэж тодорхойгүй асуултын хариулттай байлгаад байнаа, бид одоо шууд институцтэй нь ярьж хариуцлага тооцох болжээ, хэрвээ бид хуулийн, шүүхийн байгууллагаа ил тод болгож иргэдийн хяналтанд оруулахгүй бол 30 жилийн дараа яг ингээд л сууж бнадээ, шударга ёс, хууль хэрэгжүүлдэг зарчим руу орохгүй бол бидэнд ирээдүй гэж байхгйү шүү

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.176.43

True

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.176.43

Нямдорж гэдэг хүн ер нь хор найруулахаас өөр юу хийсэн юм бэ? Хүний эрхийн талаар нэг ч удаа ам нээж байгаагүй юм байна

Avatar

Лхагва очир 2021-05-12 66.181.161.16

Чиний гурван үндэслэлээс нямдоржийн яриад байгаа хамаагүй зүйл хамаагүй бодиьой юм байна

Avatar

ok 2021-05-12 139.5.217.254

монголчууддаа эд нарыг ингэж шийдэхгүй байгаа ганц л байгууллага бна шдээ, шүүх , цагдаа , хууль, тагнуулд ажилаа шударгаар хийдэг хүмүүс бнаа уу, үеийн үед иймэрхүү төрийн албатай байх юм, бидний үед, Зориг, Ундармаа, Анандбазар Су .Батболд гээд л байж бсан, бидний хүүхдүүдийн үед бас Цэцэг, Бат, Хулан, гээд л бас иймэрхүү түүхүүд тасрахгүй, бүх тоглоомын дүрмээ тодорхой болгоод, энэ хууль шүүхээ ил тод болгож, хариуцлагажуулахгүй бол бид үеийн үед иймэрхүү заваарсан юмнуудын идэш болж бнаа

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.9.40.36

Бат үүл, Нямдорж, Булган гурав л энэ хэргийн талаар сайн мнддэг юм байна. Зоригийн хэргийг илрүүлэхэд амархан баына. Хүсэхгүй байгаа бололтой

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.70.38.18

ЭНЭ БАЙНГА Л СОЦИАЛИЗМ МУУ ГЭЖ БАЙХ ЮМ. ТЭР ҮЕД ЭЦЭГ НЬ ЗОХИОЛЧ, ИХ БАЯН АЙЛЫН ХҮҮХЭД БАЙСАН. НАЙЗУУД НЬ ШОРОНД ОРОХОД БАТ-ҮҮЛ ЗҮГЭЭР Л АРХИ УУГААД ЯВЖ БАЙСАН ЮМ.

БУЛГАН ЭНЭ ХОЁР Л НИЙЛЖ ГЭМТ ХЭРЭГ ҮЙЛДСЭН ГЭЖ 40 МЯНГАТЫНХАН ЯРЬДАГ ЮМ.

Avatar

Зочин 2021-05-12 172.58.228.111

Булган бол эхнэр биш эрлэг

Avatar

Mongol 2021-05-12 172.58.228.111

Батүүл,Нямдорж,Элбэгдорж, Анандбазар нарыг эхний ээлжид шүүх ёстой….төрийн,шүүхийн цэвэрлэгээ одоо хий

Avatar

Бат-Үүл ээ, хохь нь 2021-05-12 103.26.194.232

Хохь нь гэж үгийг хэзээ, хэнд хэлдэгийг чи мэдэх үү? Яг чам шиг хүнд хэлдэг юм. МАХН-ыг ямар аймаар мангас болохыг 90-ээд онд цөөн хэдэн залуу мэдэж байсан. Харин ихэнх нь сэтгэлийн хөөрлөөр МАХН-ыг тараая гэсж байсан. Чи харин ухамсартайгаар МАХН-ыг аварсан хүн шүү. Герман, Чех, Польшид бол чиний сүг сүнёсийг хараах байсан. Тэр ч бүү хэл ЗХУ-д байсан яруу найрагч Бродский, тэрс үзэлтэн Солженыцин, академич Сахаров зэрэг хүмүүс ч чамайг хараах байсан. Одоо чиний байгаа байдалд чи өөрөө л буруута

Avatar

Зочин 2021-05-12 83.20.240.102

Malgai bulgany ovort orz bsnaa martvuu….. he he he

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.9.40.191

Тийм хачин шүү.Мэнгэт нямка Зоригоор олон жил хооллож байна.Зоригийг энэ олон жил эргүүлж мөлжиж бахаа хангаж байна.Мөн Үүлийг дандаа ингэж амьдаар нь мэрж идэж үе үе 16 тай бандитайгаа адил гүтгэж жажилдаг.Бас Ленинрадад сурсан нь үнэн юмуу.Энэ Үүлийг захиалагч Элбэгээг захиалагч гээд мэдээд байгаа бол хэлээд бариад шорондоо хийж.шондоо дүүжлэхгүй хайцаалаад олон жил болж байгаа нь өөрөө нямка хамсаатан байнадаа

Avatar

Нямдорж 2021-05-12 79.240.107.120

3 алуурчинг илрүүлсэн бүх хүн шоронд орсон. Одоо хэн энэ хэргийн захиалагчийг зориглож илрүүлэх үү? Май илрүүлэх юм бол ингээд шоронд ор. Одоо алуурчид буруугүй яаж ийгээд суллуул. Нямдорж засгийн газарт орлоо алуурчид суллуулахаар өөр ямар ч зорилгогүй юм уу? Наад Нямдорж чинь маш ноотой!!!!

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.161.78

гахай шиг амьтан бэ чи

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.179.25.144

Ардчиллын босгон дээр аймшигтайгаар алагдсан Д.Төмөр-Очирыг яагаад дурсдаггүй юм бэ. Тэр золбин нохой байсан юм уу? Ю.Цэдэнбалын захиалгаар Д.Төмөр-Очир алагдсан орос ном надад энд байна гэж Батзандан чуулган дээр мэдэгдэж байв. Хөөрөг нь Увсаас олдсон. Хавтас хэргүүдээс ноцтой нь алга болсон. Т.Рагчаа Б.Дэжид нар сэжигтэй. Ц.Нямдорж бол мэдэж байгаа. Хөнөөгчдийг хөөвөл хоёул Увсынхнаас гарах юм биш үү?

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.9.46.72

батүүл зоригын алуурчдыг илрүүлсэн элбэгээ анддаа баярлалаа гэж байсан. өнөөдөр зоригыг алсан хүн шатааж алсан алуурчдыг нямдорж өмөөрч байна гэж байна.амгаланбаатар батүүлээс мөнгө авч содномдаржаа,чимгээ,паар, бид дөрөв с.зоригыг алсан гэсэн бүх шатны шүүх үнэн байна гээд хорин хэдэн жилийн ял өгсөн.ийм бол где батүүл. амгаланбаатар үнэн хэлсэн гэж байгаа бол батүүл,чимгээ,содномдаржаа шоронд байх ёстой.амгаланбаатар худлаа хэлсэн бол батүүл,чимгээ,содномдаржаа шоронд байх учиргүй.

Avatar

Irgen 2021-05-12 192.82.68.84

Unen shuu Nyamdorj l ih no-toi doo

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.21.107.71

Бат-Үүл гуай сандраад хэрэггүй ш дээ. Нямдорж гуай нэг юм тайлбарласан нь таныг захиалагч гэж хэлээгүй хамгаалаад л байх шиг байсан.

Avatar

Нямдорж 2021-05-12 79.240.107.120

Олны тархийг угаав. Нямдорж ямар учраас Содномдаржаа, Чимгээ нарын ах дүүстэй уулзаад байна. Энэ хэргээс өөр ярих шийдэх асуудал байхгүй юм уу энэ хүнд? Бузар Анандбазар, Алуулж үхсэн цэрэг, хээл хахуул хулгай ийм асуудлаар энэ хүн яагаад ярьдаггүй юм. Содном, Чимгээ буруугүй судлуулахаар өөр зорилгогүй юм уу?

Avatar

Зочин 2021-05-12 64.119.26.118

НӨГӨӨ Л КОММУНИСТ, КГБ ГЭСЭН ҮЛГЭРЭЭ ЯРИАД УНАЛАА. МАЛГАЙГАА МАРТСАНАА, БУЛГАНТАЙ ХЭР НАЙЗ ГЭДГЭЭ ҮНЭНЭЭР НЬ ХЭЛЭЭЧ

Avatar

Нямдорж 2021-05-12 79.240.107.120

Хэргийн материалаас багахан бичлэгийг тасдан авч тараан олны тархийг угаав. Монголд хэрэг илрүүлэхийн тулд овгоруудын өрөө хэсүүлж тамлуулах үргэлж байж ирсэн. Нааран дээр нь ч гаргахгүй баас шээсний хувингын хажууд үргэлж хэвтүүлэх, яргалах, хүчиндэх, унтуулахгүй унтуул нүдийг нь сохлон гэж айлгах ёрын тамууд одоо хүртэл бий. Энийг 20 жил салбарын сайд хийсэн Нямдорж маш сайн мэдэж байгаа. Чимгээ, Содномд хийсэн гүйцэтгэх ажиллагааг тараан пүү паа ямар аймар хэлмэгдүүлэлт бэ хэмээн

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.9.41.25

Батүүл энэ хилс хэрэг сөхөгдөхөөр нэг их сандран, том том мэдэгдэл хийгээд, шинжлэн судлаад үзвэл зүрх нь дэлсч даралт нь ихсээд унах нь гэмт хүн гэлбэлзэхийн жишээ биш гэжүү? Шүүх шийдсэн юманд Элбэгдорждоо баярлалаа ч гэх шиг хөл нь газарт хүрэхгүй л байсан цаг саяхан ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.176.121

Тэр үед Засгийн эрхийн төлөө АН дотор өрсөлдөөн тэмцэл маш хурцадсан ,Зориг, МАН-ын цөөнхийн дэмжлэг авч сонгогдох нь тодорхой болсон үе байв. Гэтэл хэдхэн хоногийн өмнө энэ хэрэг гарч,үүнийг АН дотрох аль нэг бүлэглэл үйлдлээ гээд л байсан.Тэгээд АН-ын талын 2 ерөнхийлэгчийн үед 8 жил шалгагдаад илэрдэггүй. Сүүлдээ арга буюу , уг хэрэг Эрдэнэтээс үүдэлтэй болгон гөрдөж,зарим хүмүүст зохиомол хэрэг тохож хаах гэсэн ч хууль бус эрүүдэн шүүсэн нь нотлодов, АН гэмт хэрэгтний нам гэдэгт ойртсоор.

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.9.41.25

Амгаланбаатарын мэдүүлэг аль эрт л ил болсон зүйл ш дээ. Нямдорж тэрийг л хэлж бичсэн байсан. Яахаараа Амгаланбаатарын мэдүүлгээр гүйцэтгэгч нар гээд хүмүүсийг нь яллачихаад хамжигч гэж мэдүүлсэн Булган, захиалагч гэж мэдүүлсэн Бат Үүл нарыг зүгээр орхисон бэ? гэдэг тэнэг хүн ч эргэлзэхээр асуудал байгааг л хэлнэ лээ. Энэ Бат Үүл аль эрт ил болсон асуудал дээр ямар их айхавтар улстөржүүлсэн том том дүгнэлт өгөөд сууна вэ? Өмнөх шүүхийн шийдвэрийг Элбэгдорж нөлөөлж гаргасанд нэг их талархсан даа.

Avatar

zochin 2021-05-12 192.82.66.72

ELBEGDORJ ene hergiig yagaad ingej ih nuutslav

Avatar

Зочин 2021-05-12 43.242.242.59

С.Зоригийг Э.Бат-Үүл алсан гэж тухайн үедээ ард түмний шүүхийн дарга ч билүү ардчиллын анхны хүмүүсийн нэг гэгддэг Нинж гэдэг хүн Сүхбаатарын талбай дээр удаа дараа мэдэгдэл хийж байсан. Мөн ардчиллын анхны хүмүүсийн нэг гэгддэг "малыш" Энхтүвшин бол Бат-Үүл алсан гэж удаа дараа хэлсээр ирсэн. Захиалагчийг бол тогтоочихсон байсан байна. Хамгийн гол нь аллагыг гардан үйлдсэн хүн олдохгүй байсан учир захиалагчийн нэрийг хэлж болохгүй байжээ. Захиалагчийг ганцхан а******н л нотолж хэлэх ёстой юм.

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.161.104

1990 оны хавар ардчиллын хөдөлгөөн эхлэхэд Нинж гэгчийг НАХЯ-наас дотор нь шургуулж тагнуулсан гэж ардчиллын тэр үеийн анхдагч нар ярьдаг байсан шүү!!! Хэвлэлээр ч цухас бичигдэж байсан. Нинж гэж тарган цатгалан малийсан цагаан залуу өлсгөлөн зарласан залуус дотор ороод суучихсан зураг нь хүртэл байдаг даа?!!

Avatar

Партизан 2021-05-12 202.126.89.157

МАН чинь л өөрөө КГБ ийн салбар хэлтэс шдэ. МАН ийг хуулиар хориглох хэрэгтэй , Цагаан байрыг нь шатаах хэрэгтэй !
Үүл баатраа тушаалаа өг ….. Бид бэлэн !!

Avatar

Зочин 2021-05-12 43.242.242.59

Э.Бат-Үүл яагаад Монгол улсын баатар цол авсан юм бэ гэдгээс л мөрдөн шалгалтын ажлыг эхлүүлэх ёстой. Энэ хүн ямар том ажил хийсэн учраас баатар цол хүртэв. Энэ нь нууц хэвээрээ л байна. Яагаад прокурорын байгууллагаас мөрдөн байцаагчийн саналыг харгалзан Э.Бат-үүлд 2 удаа эрүүгийнхэрэг үүсгэж яллагдагчаар татаж байцааж байсан юм бэ. Ямар нэгэн сэжиглэх үндэслэл баримт байсан болоод эрүүгийн хэрэг үүсгэнэ. Үүсгэсэн эрүүгийн хэргийг дээд шатны прокурор ч юм уу эрх мэдэлтэй хэн ч хэрэгсэхгүй болно

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.131.250.130

Нямдорж амгаланбаатрын хэлсныг л ярьсан.гэхдээ нямдорж өөрөө амгаланбаатар худалч гэж нотлоод байгаа хүн шд.тэгэхээр амгаланбаатрын үгээр батүүлийг баривчлагдахаас аварч байгаа юм биш үү

Avatar

БӨӨ БАТАА 2021-05-12 115.84.115.170

ЭЛБЭГЭЭ ХУРЦ ЭРДЭНЭБАТ 3 ЧИНЬ АМГАЛАНБААТАРТАА ЗААЖ ӨГСӨН "БАТ-ҮҮЛ ЗАХИАЛАГЧ"ГЭСЭН ЗОХИОЛ БОЛОХООС НЯМДОРЖ САНААНААСАА ЗОХИОСОН ЮМ БИШ ? ЭЛБЭГЭЭ ХУРЦ ЭРДЭНЭНБАТ АМГАЛАНБААТАР 4-СӨӨ БАТ-ҮҮЛИЙГ ХЭН НЬ ЗАХИАЛАГЧ ГЭЖ ХЭЛҮҮЛСНИЙГ АСУУ? ЧИМГЭЭ СОДНОМДАРЖАА АМГАЛАНБААТАР 3 ХЭРЭГ ХҮЛЭЭСЭН БОЛ АДИЛХАН ХҮЛЭЭХ ЁСТОЙ ХЭРЭГСЭХГҮЙ БОЛВОЛ ХАМТ Л ХЭРЭГСЭХГҮЙ БОЛНО АЙЖ САНДРААД ХАМААГҮЙ НЯМДОРЖРУУ ДАЙРАХ ХЭРЭГГҮЙ?

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.161.104

"Гүжирийн өөдөөс Үггүй" гэгчээр Алуурчид өөрсдийг нь илрүүлэхэд хамгийн идэвхтэй оролцох магадлалтай Бат-Үүлийг "Халдвал Хар халзанд нь" гэдгээр шууд а******н, захиалагч гээд гөрдчихсөн!!! Мэдээлэлгүй, эргэцүүлэн бодох логик чадваргүй харанхуй масс нь тийм больхи бөгөөд бүдүүлэг юманд амархан итгээд эдүгээ Үүлийг а******н гээд бараг итгэчихсэн байдаг!! За Нямдорж ч яахав дээ, угаас ухаантай хүн биш, тэгээд ч зөнөөд бүр алийгаа алдаж байх шиг байна!!!

Avatar

Зочин 2021-05-12 192.82.90.62

энэ хэрэг хувьсгалт нам байхгүй болоход илэрч ирэх байх. Тухайн үед хунам бүх мэдлийг барьж байсан. Зоригийн хэргээр ардлалыг харлуулах хаглах бодлого байсан байх.

Avatar

иргэн 2021-05-12 103.229.120.114

Шалгаж мухарлах л ёстой асуудлын нэг. Энэ хүн 20 жил Хуулийн сайд хийхдээ нэг л сэжигтэй, илэрдэггүй хэргээр дандаа шоу хийж ирсэн. Өөрөө холбоотой байхыгү үгүйсгэх газартай, нягтлах хэрэгэй, Оросын э****з хүн гарч ирэхээр Хятадууд энэ хүнээр дамжуулж нухуулсан ч юм билүү_

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.183.91

За больдоо та! Ц.Нямдорж ийм юм хийхгүй, хийх хүн ч биш. Бодит байдлаас харахад, хамгийн балмад этгээдүүд МАН,, Ц.Нямдорж руу л эхлээд дайрдаг. Энэ танхай нөхөр яагаад ингэж сандрав. Бүр цагаандаа гараад хор хонзондоо Ц.Нямдорж алсан гэж нотлохыг оролдлоо. Энэ чинь л таныг но-той г эж хардахаар байна. Бат-Үүл гуай алаагүй байж болно. Нямдорж "Бат-Үүл захиалагчаар татагдаж байсан" гэж асуултад хариулсан нь алсан гэсэн үг биш байхаа. Гэмт хүн гэлбэлзнэ гэдэг энэ буюу.

Avatar

зочин 2021-05-12 202.126.88.71

С Зориг , Батүүл хоёрыг сайнгүй байсныг МОАХ – ын хууччуул майн мэднэ шүү дээ !

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.126.89.162

Нямдоржид асуудал их байна да

Avatar

Иргэн 2021-05-12 139.5.217.158

За зүүдээ ярих гэж байгаад хулгайгаа ярьчихав

Avatar

Х 2021-05-12 203.91.115.50

Бат үүл сандарч бна. Батүүл булган 2 бол энэ хэрэг холбоотой хүмүүс юм бна.

Avatar

Irgen 2021-05-12 192.82.72.244

Bat-vvld baatar tsol olgoson ni ih hachirhaltai.jinhene Ardchilaliin altan haraatsai Zorigit nehen olgoh baital yamar ontslog gaihagdah gaviya baiguulsan gej busad nuhduus ni iluu uzej baatar olgoson yum bol Elbegdorj.Uund l gol uchir bgaa uchraas Nyamdorj heleed bgaa bh

Avatar

УНЭН УНЭНЭЭРЭЭ Л 2021-05-12 202.126.89.179

ТАЛИЙГААЧ ЗОРИГ ЭНДЭХЭД БАТУУЛ БУЛГАН ХОЕР Л БАЙЖ ТААРСАН ЮУН НЯМДОРЖИЙН СУРАГ УНЭР НЬ Ч БАЙГААГУЙ БААТАР БОЛГОСОН НЬ ТАЛИЙГААЧТАЙ ХОЛБООТОЙ ГЭЖ БАРАГ ХУН БОЛГОН ОЙЛГОДОГ БОЛООД БАЙГАА МАНАЙ МОРДОН БАЙЦААГЧИД НЭГ УГЭЭ ХЭЛЖ ЦЭГ ТАВИХ ЦАГ НЬ БОЛСОН ДОО

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.21.108.17

Энэ хэрэг мөн ч олон жил, сонгууль болохоор гаргаад бие биеэнээ гүтгэх юм. Нямдорж тэр олон жил хууль хяналтын бгуулгад өндөр албан тушаал хашчихаад маш идэвхтэй ажлаагүй. бж одоо юу яриад бдаг, энэ алгын хэргийг маш их мөнгөтэй/тэр бумтан/ арын нь баараггүй халхлах их том бүлэглэл бгаа…!!! Одоо хэлмэгдээд шоронд бгаа хүмүүс мөн хэсэг таашгүй, алсан, алуулсан хүн нь бгаа үгүйг… Хууль хяналтынхан нь ажиллах хэрэгтэй бх сонгууль болхоор шоудах аа боль, ард түмэн тэнэг биш…

Avatar

Зочин 2021-05-12 192.82.64.229

ЦАГДААГИЙН НЭГ НӨХӨР ҮҮЛИЙГ ДАГУУЛЖ ОЧИООД МАЛГИЫГ НЬ ОРХУУЛСАН БАС ДАРАА НЬ ДАРГА БОЛЖООД ЭНЭ ХЭРЭГИЙГ НЬ МЭДСЭН АТГ ИЙН ДАРГА ОРЛОГЧИЫГ ШОРОНД ХИЙСЭН

Avatar

үнэн 2021-05-12 192.82.66.247

Ард нь хятад байгаа учраас л барьж чаддаггүй биз. МАН-ыхан бүгд Нямдоржид бүлдэгдүүлсэн. Хүүк энэ тэр гөлөг болдог гэсэн шүү!

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.9.40.122

Үндэслэлүүд нь их муу юм байна.

Avatar

Зочин 2021-05-12 150.129.143.138

Төрийн дээр, хуулийн дээр заларцан эргүү зөнөцөн урвагч этгээдэд улайм цайм гүтгүүлэхдээ л уурандаа багтарсан байна. Та нар яагаад айгаад байна гэж бодоод байгаайн, та нарын эзэн мэнгэт хар чинь ингээд сайн дайраад өгөөрэй гэсэн үү?
Монголын ард түмэн тэнэг биш шүү троллчидоо, танай зөнөцөн мэнгэт урвагч чинь үнэнд гүйцэгдсээр л байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.126.90.103

Нямдорж Хятадын тагнуул гэдгийг дээр доргүй л ярих юм. Яагаад барихгүй байгаа юм ??????

Avatar

zochin 2021-05-12 103.229.122.155

үнэхээр холбогдолгүй юм бол талбай дээр өлсгөлөн зарлаад хэвтээчэй бат үүлээ

Avatar

ИРГЭН 2021-05-12 66.181.161.115

Ц.НЯМДОРЖЫГ ШАЛГАХАД ИХ ЮМ ГАРНА БАЙХДАА.

Avatar

Захиалагч бол 2021-05-12 150.129.143.218

Юундаа сандраав. Нямдорж хэргийн материалд Батүүлийг захиалагч гэж мэдүүлсэн бсан гэж л ярьсан. Жирийн иргэдийг зохион байгуулалттай хэлмэгдүүлсэнээрээ Элбэгдорж та 2 өөрсдийгөө бариад өгчихсөн шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-12 122.201.31.153

HERGIN GAZART MALGAIGA MARTAD BARIGDSAN HULDU TOLGOI

Avatar

Солонго 2021-05-12 104.227.93.221

Та нар өөрсдөө алчихсан юм чинь одоо яахав дээ

Avatar

Зочин 2021-05-12 192.82.82.197

Шууд тэгж хэлээгүй зүгээр мэдүүлсэн л гэж хэлээ бздээ харин чи юундаа адгаад бгаан

Avatar

Бек 2021-05-12 66.181.161.13

За битгий худлаа мэдэн будилж анх сонссон хүн болж жүжиг шаагаад бай.Энэ хүн адгах нь битгий хэл бүхэл бүтэн 20 гаран жил гүтгүүллээ .Өөр яах ёстой юм.

Avatar

иргзн 2021-05-12 202.179.25.128

гээндээ ч гоондоо ч гэгчээр эд нар аль аль нь холбоотой пиздаанууд харин дунд нь жирийн иргэдийг их хэлмэгдүүлж хохироогоод байгаа шүү

Avatar

Зочин 2021-05-12 45.72.91.30

Нямдорж та хоёр хэрүүлээ өөрсдөө шийд

Avatar

mgl 2021-05-12 192.82.76.231

Ter ueiin AN MAN 2-iin tom tolgoilogch nar hamtarch hiisen baih. Tegeegui bol udiid ilreh yostoi.

Avatar

Зочин 2021-05-12 64.119.20.92

СҮҮНД ХАЛААД ТАРАГ ҮЛЭЭГЭЭД НААЧИДАГ

Avatar

Зочин 2021-05-12 144.168.159.32

Бат-үүл ч аль эрт сэжигтнээр татагдчихсан хүн ш дээ

Avatar

Zochin 2021-05-12 202.21.105.186

Нямдорж гуай "Амгаланбаатар захиалагч нь Бат-үүл" гэж хэлсэн ч үүнтэй холбогдуулан Батүүлээс 1 ч байцаалт аваагүй, энэ нь тогтоогдоогүй гэж хэлсэн болохоос Бат үүл захиалагч нь гэж ер хэлээгүй, юмыг ойлгосныхоо дараа юм ярьж бичиж байгаач

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.187.247

l.a.l.a.r bulegleliinhen uursdu holbootoi ter dundaa batuul

Avatar

иргэн 2021-05-12 43.242.242.6

за шаагаад байгаарай хулхи баатар аа, наад цолыг чинь хурааж авах өдөр ирэх байлгүй дэ. чамаас өөр хэн байхав дэ. хүзүүгүй хүн чамайг шагнаа биз дэ наад хэрэг дээр чинь захын тэнэг ойлгоно ш дэ

Avatar

Зочин 2021-05-12 212.102.47.72

Нямдорж Зоригийн аллагын захиалагч гэдгээ нотлогдсон алуурчдыг суллах гэж улайрч, уучлал гуйснаараа нотолсон! Нямдоржийг яаралтай халж Зоригийн аллагын захиалагчийн хэрэгт нь шалгавал Оюун-Эрдэнэ vнэлэгдэнэ! Бат-Vvл огт хамаагvй гэдгийг Нямдорж сайн мэдэж байгаа.

Avatar

Анхбаяр 2021-05-12 23.250.92.230

Бат-үүл эргүүлээд Нямдорж руу чихэж байх шив. Чи холбоотой биздээ

Avatar

иргэн 2021-05-12 202.131.236.170

Энэ хэргийг улстөржүүлж болохгүй. Улстөржүүлэх юм бол хэргийн захиалагч нь олдохгүй” 1998 онд Батүүл яг ингэж хэлж байсныг санаж байна, дээр нь тухайн МАХН-ыг өмөөрөх талын аядуу зөөлөн байр сууринаас яриад л нялуун байсан, гэтэл одоо нөгөө нам нь МАН болсон, мөн өөрийг нь жийж байна даа.

Avatar

зочин 2021-05-12 36.11.224.68

энэ муу хулгайч элбэгээ хоёроос өөр хэн байхав дээ

Avatar

Орос буриад тархи угаалт 2021-05-12 95.143.192.110

ОРОС НАЙЗАА БУРИАД НЬ АЛЧИХСАН АХУЙН АЛЛАГА ТЭГЭЭД БОЛОО. БАТҮҮЛ АМЬД БАЙХАД БУЛГАН ДУУГАРВАЛ БАС АЛУУЛНА.ЧИМГЭЭГИЙН ОХИНЫГ ХУРЦЫН ЦЭРГҮҮД МАШИНААР ДАЙРААД АЛЧИХДАГ ШИГЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-05-12 212.102.47.72

Бvv гvтгэ а******н Нямдоржоо!

Avatar

Зочин 2021-05-12 203.91.114.64

Зоригийг л орос морос гэж доромжилж байгаа хүмүүс л алсан даа. Зоригийг үзэн ядсан сэтгэгдэл байна ш дээ. Зоригийг үзэн ядаж байгаа хүн бол Монголыг ардчилалыг үзэн ядаж байна л гэсэн үг.

Avatar

Отгонбаяр 2021-05-12 45.72.47.67

Нямдоржийн тагнуул, Э.Бат-Үүлийн С.зоригийн а******н гэдэг хэрүүл хэзээ ч дуусахгүй юм байна даа

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.161.100

Монгол Улсын ЛОЙДОР Батүүл их сандарсан , айдастай байгаа юм байна даа. Монголд шудрага ёсны салхи салхилана гэж бодоогүй , хийсэн нүгэл нь илчлэгдэнэ гэж зүүдлээгүй явсан байхаа. Хэргээ нуухын тулд шудрага ёс тогтоохгүйн төлөө та нар ч их л явсан даа. Даравч далдайна булавч бултайнаа гэж үнэн үг юм даа. Одоо мянга худал яриад хэнч итгэхгүй шүү. Улсын ЛОЙДОР минь.

Avatar

Зочин 2021-05-12 192.82.64.64

Nyamdorj harin mash ih sandran ug heregt oroltsoj baigaa shuu Hergiin ezediig yamar ch buruugui gej sullahaar yavj baina Zahialagch ni guitsetegsen hun barigdval yah bol boddoo buruugui gej gargaj ireh heregtei yum baigaa bizdee Huuli zuin said 20 jil hiisen hun Batuul holbootoi bol ali ert ilruuleed baatar bolichihson suuj baih baisan bailgui Ta nar naad ugaalgasan tarhia dahiad tseverle eruul uhaanaar bod Jinhene zahialagch bol buruu hun hilseer barigdsan bol chimeegui suuj baih baisan zuvuu

Avatar

Иршэн 2021-05-12 59.153.113.160

Амгаланбаатарын үгээр хэрэг шийдээд байна, бат үүл захиалсан нь худлаа юм бол чихнээ, содномдаржаа худлаа гэсэн логикоор л яриад байгаам шүүдээ, бат үүл сандраад байх хэрэггүй, хэн ч чамайг гүтгэхгүй, харин өөрөө сандраад байгаа нь сонин байнх

Avatar

Алтангэрэл 2021-05-12 45.72.46.197

Батүүл хэргийн газар малгайгаа орхисон байсныг эхнэр нь хэлэхдээ цагдаа ч ирээгүй байхад Батүүл ,Элбэгдорж 2 очсон гэж яридаг юм билээ. Хүн үхсэн газар тэр 2ыг цагдаагаас түрүүлж дууддаг тэнэг хүн байхуу.

Avatar

Зочин 2021-05-12 103.229.122.79

Зөнөсөн өгөр толгой Нямдорж ямарч логикгүй, холбоосгүй, хүн ойлгохын аргагүй хэдэн юм дөрвөд аялгаараа яримар болох шиг болсон. Ярисан зүйлээ өөрөө ч ойлгоогүй байх. Насаараа төр хутгалаа даа энэ эргүү дөрвөд.

Avatar

ЭРХ ЧӨЛӨӨ 2021-05-12 202.179.15.3

Ц НЯМДОРЖД ХЭЛЭХ ҮГ:
ХАХА ЭНЭ ҮГЭНД ИТГЭХ ҮҮ ТЭЭ Ц НЯМДОРЖТООН . МУУ ШЭЭС АРДЧИЛЛЫХАНД НҮГЭЛТ ХЭРГЭЭ ТОХОХ ГЭЭД МӨН Ч ОЛОН ЖИЛ ШҮД ЗУУЖ БАЙНА ДАА АДГИЙН ДАГЗ..МАХН+МАНЫ ЗАХИАЛАГТ АЛУУРЧИД Л ХИЙСЭН ШҮҮ ДЭЭ АРД ТҮМЭН АМАНДАА БҮГД ШИВНЭН ЯРЬДАГ ЗҮЙЛ ШҮҮ ДЭЭ.ӨМХИЙ МЭНГЭТ МАНЫ МАЛНУУДИЙНХАА ТӨМСГИЙГ БАЗЧИХААД ОДОО АРДЧИЛЛЫХАНЫГ БАЗАХ ГЭЖ БАЙВАЛ МАЙ х****а ГЭНЭ ШҮҮ..ЭНЭ ХЭРГИЙГ ЗАХИАЛАГЧДИЙН НЭГ НЬ ЧИ Ч БАЙЖ МАГАДГҮЙ ШҮҮ ..ХЭРЭГ ИЛЭРНЭ ТЭР ҮЕИЙГ ЧИ ҮЗЭЖ ЧАДАХГҮЙ Л ДЭЭ МУУ НОХОЙ.

Avatar

зочин 2021-05-12 198.154.91.134

нямдорж та 2ын хэрүүл хорь гаруй жил үргэлжилж байна. ядаргаатай.

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.179.15.3

Ц НЯМДОРЖД ХЭЛЭХ ҮГ:
ХАХА ЭНЭ ҮГЭНД ИТГЭХ ҮҮ ТЭЭ Ц НЯМДОРЖТООН . МУУ ШЭЭС АРДЧИЛЛЫХАНД НҮГЭЛТ ХЭРГЭЭ ТОХОХ ГЭЭД МӨН Ч ОЛОН ЖИЛ ШҮД ЗУУЖ БАЙНА ДАА АДГИЙН ДАГЗ..МАХН+МАНЫ ЗАХИАЛАГТ АЛУУРЧИД Л ХИЙСЭН ШҮҮ ДЭЭ АРД ТҮМЭН АМАНДАА БҮГД ШИВНЭН ЯРЬДАГ ЗҮЙЛ ШҮҮ ДЭЭ.ӨМХИЙ МЭНГЭТ МАНЫ МАЛНУУДИЙНХАА ТӨМСГИЙГ БАЗЧИХААД ОДОО АРДЧИЛЛЫХАНЫГ БАЗАХ ГЭЖ БАЙВАЛ МАЙ х****а ГЭНЭ ШҮҮ..ЭНЭ ХЭРГИЙГ ЗАХИАЛАГЧДИЙН НЭГ НЬ ЧИ Ч БАЙЖ МАГАДГҮЙ ШҮҮ ..ХЭРЭГ ИЛЭРНЭ ТЭР ҮЕИЙГ ЧИ ҮЗЭЖ ЧАДАХГҮЙ Л ДЭЭ МУУ НОХОЙ.

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.21.107.125

Нямка сайд гуай Бат-Үүлд зохиалагч нь гэж хэрэг тулгах гэж байсан гэж ярьсан биз дээ. Чимгээ Содномдаржаа хоёрыг суллах гэж байгаа хүн юу гэж тэгж ярих ав. Дэмий сандраад мэдэгдэл хийгээд байгаа юм биш үү.

Avatar

номт 2021-05-12 49.0.154.173

2 ууланг нь нарийн шалгах хэрэгтэй ялангуа нямдоржийг

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.161.100

Яасан их сандарч , худал мэдээлэл хииж байнаа. Энэ 3- үндэслэл чинь тэгээд Нямдорж хэргиийг захиалсан гэсэн үгүү. Айсан хүнд аргал хөдөлнө, ичсэн хүн , хүн алнаа гэж. Өөрийгөө хамгаалхын тулд Үүл баатар биш ЛОЙДОР юу ч гэж зохиож ярих нь тодорхой шүү дээ. Удахгүй Булгантайгаа хөтлөлцөөд явдаг юмандаа явна даа чи.

Avatar

Хэхэ 2021-05-12 80.43.66.156

Нямдорж гуай багабанди отгонбилэгийг хамгаалж байна. Багабандиас байцаалт авах хэрэгтэй!

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.179.15.3

Ц НЯМДОРЖД ХЭЛЭХ ҮГ:
ХАХА ЭНЭ ҮГЭНД ИТГЭХ ҮҮ ТЭЭ Ц НЯМДОРЖТООН . МУУ ШЭЭС АРДЧИЛЛЫХАНД НҮГЭЛТ ХЭРГЭЭ ТОХОХ ГЭЭД МӨН Ч ОЛОН ЖИЛ ШҮД ЗУУЖ БАЙНА ДАА АДГИЙН ДАГЗ..МАХН+МАНЫ ЗАХИАЛАГТ АЛУУРЧИД Л ХИЙСЭН ШҮҮ ДЭЭ АРД ТҮМЭН АМАНДАА БҮГД ШИВНЭН ЯРЬДАГ ЗҮЙЛ ШҮҮ ДЭЭ.ӨМХИЙ МЭНГЭТ МАНЫ МАЛНУУДИЙНХАА ТӨМСГИЙГ БАЗЧИХААД ОДОО АРДЧИЛЛЫХАНЫГ БАЗАХ ГЭЖ БАЙВАЛ МАЙ х****а ГЭНЭ ШҮҮ..ЭНЭ ХЭРГИЙГ ЗАХИАЛАГЧДИЙН НЭГ НЬ ЧИ Ч БАЙЖ МАГАДГҮЙ ШҮҮ ..ХЭРЭГ ИЛЭРНЭ ТЭР ҮЕИЙГ ЧИ ҮЗЭЖ ЧАДАХГҮЙ Л ДЭЭ МУУ НОХОЙ.

Avatar

зочин 2021-05-12 202.126.88.71

Батүүл баатрын царай яасан баргар байна ! Балмагдаж , сандараад байх зүйлгүй шүү дээ ! Удахгүй учир нь олдоно биз !

Avatar

Зочин 2021-05-12 64.119.23.228

Zorigiin heregt tur uuruu hamaatai baihaa ! TUR UURUU …! Hvn alsan subiekt uuriigee ilrvvlehgvi shvv dee !

Avatar

zochin 2021-05-12 202.179.15.71

Batuul guai ih sandarch baih shiv dee. Malgaigaa martaad yu bolloo doo. Tuuh huuchraagui baigaa shuu

Avatar

ЗОЧИН 2021-05-12 202.21.126.30

БУУРАЛ МААНЬ ЖААХАН СННДРАЛТАЙ БАС АЙДАСТАЙ Л БАЙГАА ЮМ БАЙНА ДАА. ЗАХИАЛАГЧ ГЭЖ ХЭЛЭЭД БАЙГАА ЗОРИГИЙГ ХӨНӨӨХӨД ОРОЛЦСОН ГЭЖ ШҮҮХЭЭР ТОГТООГНДСОН ХҮН БАЙГАА ЮМ БАЙНА ШДЭЭ. ТЭР МЭДҮҮЛГИЙГ ИЛ БОЛГОЧИХООЧ.

Avatar

Зочин 2021-05-12 103.229.122.79

Шар Уянга, Намдарж хоёр юу ч гэж худлаа ш а а ж мэдэх гарууд шүү, Уянга Баатархуяг хоёрт мөнгө өгвөл бурханыг чөтгөрч болгож чадна. Мэнгэт өөрөө захиалагч гэдэг нь бараг тодорхой боллоо доо, хулгайч хамгийн түрүүнд би аваагүй гэж хэлээд баригддаг биз дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-12 66.181.176.121

Зоригийн эрсдэх тэр үед, төр засгийн эрхийн төлөө, АН-ын доторх тэмцэл өрсөлдөөн туйлдаа хүртэл хурцадсан, тэр үед цөөнх байсан МАН-ын бүлгийн дэмжлэг хүлээсэн Зориг Засгийн тэргүүнд сонгогдох нь тодорхой болсон үе байсан. Тэгээд энэ асуудал шийдэгдэхээс хэдхэн хоногийн өмнө энэ харамсалтай үйл явдал болсон.Үүнийг АН-ын аль нэг бүлэглэл хийсэн нь тодохой гээд л байсан .Тэр үед төрийн толгойд Элбэгдорж байсан санагдана.Үүнд МАН-ыг оролцуулж хардах нь илүүц .Өчнөөн олон жил шалгаад сэжүүр гараагү

Avatar

Зочин 2021-05-12 192.82.64.64

Uchnuun olon jil shalguulsan ni Batuul baih 20 jil huul zuin said hiisen hun ni Nyamdorj hen ni ih shalguulsan bol

Avatar

Зочин 2021-05-12 115.70.196.165

сандрах хэрэггүй ээ баатар минь, энэ хэргийн талаар нууц далд байсан юмнууд ил болж байгаа нь сайн хэрэг. Таныг захиалагч гэж амгаланбаатар хэлсэн, түүний дагуу танд хэрэг үүсгэж байсан, тэгээд биш юм байна гээд больсон. харин нөгөө хоёрыг болохоор хэрэг хийсэн гээд ялласан, яаж яалласныг нь бид одоо мэддэг болсон. ийм л юм ярьсан шүү дээ.

өөрөө холбоогүй бол тайван л байлдаа. хэн нэгэн рүү дайраад яахав. тэр хүн таныг захиалагч гэж хэлээгүй, өөр хүн хэлсэн гэсэн. үүнд эмзэглээд байх юу байна.

Avatar

Зочин 2021-05-12 139.5.219.182

Уянгын бичсэн зүйлийг уншиж үзэхэд урьдчилан бэлтгэсэн түүнд Булган оролцсон баймаар ойлгосон. Тухай үед Бат-Үүл тэр 2 харилцаатай байсан гээд байдаг тэгэхээр Үүл оролцсон байж болох л юм.

Avatar

Зочин 2021-05-12 202.131.243.186

Нямкаа ах тэгэж хэлээгүй шүү дээ. Амгаланбаатарын мэдүүлгээр өөрөөр хэлбэл Чимгээ Содномдаржаа нартай адил худал мэдүүлгээр Бат-үүл захиалагч байж болзошгүй гэж шалгаад батлагдаагүй учир сулалсан гэж. Тэхээр та тайван бай. Ойлгож л байна л даа олон жил гүтгүүлэх нь хэцүүг гэдгийг.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж