УИХ дахь МАН, АН-ын бүлгүүд зөвшилцөж, Ажлын хэсэг байгуулав | News.MN

УИХ дахь МАН, АН-ын бүлгүүд зөвшилцөж, Ажлын хэсэг байгуулав

УИХ дахь МАН, АН-ын бүлгүүд зөвшилцөж, Ажлын хэсэг байгуулав

УИХ дахь МАН, АН-ын бүлгүүд зөвшилцөж, Ажлын хэсэг байгуулав

Улсын Их Хурал (УИХ) дахь Монгол Ардын Намын болон Ардчилсан Намын бүлгүүдийн санал, улс төрийн зөвшилцөлд үндэслэн Улсын Их Хурлын дарга Г.Занданшатар захирамж гаргаж, Ажлын хэсэг байгууллаа.

Ажлын хэсгийн ахлагчаар УИХ-ын гишүүн Ц.Мөнх-Оргил, Дэд ахлагчаар УИХ-ын гишүүн Н.Ганибал нар ажиллах бөгөөд УИХ-ын гишүүн Ж.Батсуурь, Ц.Мөнхцэцэг, Ц.Сандаг-Очир, Ц.Туваан нар бүрэлдэхүүнд нь орсон байна.

Тус ажлын хэсэг УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн гишүүд өлсгөлөн зарласнаас үүдсэн улс төрийн нөхцөл байдалтай холбогдуулан зарим хууль, тогтоомжийн биелэлтийг хянан шалгах, санал дүгнэлт боловсруулах үүрэгтэй ажиллах аж.

Ажлын хэсгийн анхны хуралдаан өнөөдөр (2021.05.11) болж, зохион байгуулалт, үйл ажиллагааны чиглэл, хамрах хүрээ, анхаарах асуудлын талаар саналаа солилцож, ажлын төлөвлөгөө гаргах, холбогдох байгууллагаас мэргэжлийн хүмүүсийг оролцуулж, мэргэжил, арга зүйн туслалцаа авах нь зүйтэй гэж үзэв.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ҮНЭНХҮҮ 2021-05-11 202.21.126.30

АН Ч АРГАА БАРААД ААВЫНХАА ТОЛГОЙГ МААЖНА ГЭДЭГ Л БОЛЖ БАЙНА ДАА. ОЛНЫ ХЯНАЛТАНД ОРООД ӨЛСӨӨД СУУЖ ҮНЭХЭЭР БАРАХГҮЙ, БИД БОЛИЛОО ГЭЭД БУУЧИХААР НИЙГМЭЭРЭЭ ШООЛОХ ГЭЭД БАЙДАГ. АРГАА БАРААД УИХ-ЫН НЭР БАРЬЖ МАН-ТАЙ ХАМТАРЧ СУДЛААД ТЭДНИЙ САНАЛЫГ ХҮНДЭТГЭЭД ТӨРӨӨ ДЭЭДЛЭЭД ӨЛСГӨЛӨНГӨӨ ЗОГСООЛОО ГЭХ ЮМ БАЙНА. АРД ТҮМЭН Ч ЮМНЫ НААД ЦААДАХЫГ УХАЖ БОДОХДОО Ч СҮРХИЙ ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2021-05-11 192.82.70.205

МАН, АН хоёр нэгдэх процесс эхэллээ гэж оркууд ойлгох нь буруу. Зорилго нь өлсгөлөнг зогсоох юм. Шууд буучихаар ичгивтэр л дээ. Одоо яая гэхэв МАН-ын тусламж авахаас даа. Ингэх байсан бол нэр нүүрээ барж хуурамч өлсгөлөн зарлах хэрэг байсан юм уу? Одоо Эрдэнэ жинхэнэ АН- аа аваад явна.

Avatar

Зочин 2021-05-11 122.201.22.208

Энэ бүхний үндэс суурийг МАН тавьсныг ярихгүй байна. Эрдэнээд хэн дахин шинэ тамга өгүүлсэн юм бэ? Хэн Эрдэнээг энэ намын даргын ажлыг нь гүйцэд өгүүлэхгүй Улсын бүртгэл дээр чиний нэр байгаа чи АН-ын дарга гээд зүтгэ гэж хатгаад байгаа юм бэ? Эрдэнээд хэн юу төлсөн болохоор мань хүн санаагаа эргүүлээд байгаа юм бэ? Мэдээж Эбээ Женкогоо дарах гэж үүнийг өдөөж байгаа. Энэ бүхэн чинь АН-ын тэнэгүүд гэхээсээ илүү МАН-ын хорчингууд өрсөлдөгчөө дарж байгаа царай нь шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-05-11 103.229.121.225

Улс төр шүү дээ. Эби ч байж болох байх шүү. Мань эр ч урт гар, урт бодолтой шүү. МАХН-д хэн тамга өгүүлж байлаа.

Avatar

Зочин 2021-05-11 66.181.161.106

anuusiin novshnuudtai yug ni zuvshiltsdug bnaa, naaduulaa erguulj tat

Avatar

зочин 2021-05-11 192.82.64.217

Хууль бол УИХ-д суудалтай намууд нэр дэвшүүлэх эрхтэй л гэж байгаа. Нэр дэвшүүлэх эрхтэй нам өнөөдөр нүдэн дээр зөрчилтэй байхад дотроо учир жанцангаа ол гээд суух бол маш бүдүүлэг, тэнэг явдал. Хууль гажуудах явдал. Тиймээс нам учираа олж нэр дэвшигчээ зүй ёсоор тодруулах хугацаа олгох нь бодит байдалд нийцнэ.

Avatar

Зочин 2021-05-11 103.229.121.225

Хээг, сонгууль болно гэж мэдэж байсан байлгүй гэж хүмүүс яриад байна шүү. Ортой даг шүү, хөө.

Avatar

Зочин 2021-05-11 202.70.38.18

ШОРОНД ХИЙЧИХЭЭЧ. ЯДАЖ ДУЛААН ГАЗАР ӨЛСӨГ..

Avatar

Зочин 2021-05-11 66.181.177.68

Юугаа зөвшилцдөг юм Ардчилсан намынхан гэж айлын эрх хүүхдүүд шиг солиотой хогууд

Avatar

Зочин 2021-05-11 103.206.195.230

yah gej ajliin kheseg baiguuldag um be uunii toloo

Avatar

Монгол улсын иргэд 2021-05-11 64.119.27.99

Энэ хэдэн УИХ гишүүд гэх 13 нөхдүүд АН намаас сонгогдоод одоо ямар ч намгүй болсноо ухаарах ухаан тархи алга аа, өрөвдмөөр ч юм шиг, энэ мулгуу үхрүүд монголоор тоглож магадгүй луйварчид байна шүү… Монголчууд минь 13+1 хүмүүсээс болгоомжтой байгаарай, дахиж хэзээ ч төрийн босго бүү алахуул!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

зочин 2021-05-11 203.91.115.251

Та нар ахмадуудаа 19 оных ба түүнээс хойшхи тэтгэврийнхэн гэж ялгаварлаж байгаа шүү. Тэр үедээ мөнгө өгөөд дуусгасан бол хэлэх юм алга, өнөөдөр ингэж ялгаж байгаа нь эмгэнэл

Avatar

Зочин 2021-05-11 150.129.143.156

УИХ ГАРГАСАН ХУУЛИА ХЭРЭГЖҮҮЛЭЖ БАЙНА УУ ҮГҮЙ ЮУ ГЭЖ ШАЛГАХ НЬ ЗҮЙТЭЙ

Avatar

Зочин 2021-05-11 202.179.24.120

naad hulhi ANaa bitgii dawraagaarai daa. battulgad hudaldagdsan humuus.

Avatar

Зочин 2021-05-11 202.126.89.124

Энэ бүтэхгүй нөхөр ахлаж байгаа юм байна.

Avatar

Зочин 2021-05-11 103.212.116.201

MUNKH ORGILOOS ZUV DUGNELT GARAHGUEE. NAADAH CHINI UMNU NI SONGUULIAR 4 ZALUU BUUDSAN COMMUNIST SHUU DEE. ODOO USA CONGRESSIIN HAR JAGSAALTAD GER BULEEREE OROH GEJ BUI HULGAICH SHUU DEE

Avatar

Зочин 2021-05-11 192.82.83.205

Жанхууг нэр дэвшүүлэх нь зүйтэй гэсэн дүгнэлт гаргахаар ажиллаж байгаа гэнэ. Эрүү Чимгээ ийм дүгнэлт гаргахаар ажиллаж байна гэдэг шиг. Ажиллахаас өмнө дүгнэлт нь гарчихдаг ч билүү ККК.

Avatar

Шар өвгөн 2021-05-11 66.181.176.54

Хуйвалдаан битгий хийгээрэйдээ таминь ээ

Avatar